Gun Folke

Gun Folke

Gun Folke är mäklare på Södermäklarna Tullinge Centrum

Gun Folke har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-06 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.0. Gun Folke har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

14 omdömen om Gun Folke

Philipp M

Denna mäklare gjorde ett standard arbete med några slarv-fel, bland annat i broschyren. Med tanke på hur kompetitiv och engagerade mäklare brukar vara så var denna ganska oengagerad. Inte vad jag förväntade mig år 2017 i Stockholms trakterna.

Lyudmyla P

Jag har träffat Gun Folke första gången när jag har kommit på visningen.Hon såg ut en jetteträvliga kvinna som bemötade oss som kunder. Hon visade oss den lägenheten vilken vi har köpt senare. Gun förklarade oss alla detaljer tydligt och förståt. Senare hjälpte Gun oss med alla papper, avtal osv. Hon är bra specialisten i sitt jobb, tror jag. Gun är superbra människan!!!!

Sebastian K

Gun Folke är mycket bra mäklare. Hjälper so mycket kan. Trevliga mäklare.

Lotta W

Under försäljningen/köp så tyckte jag att Gun skötte sig exemplariskt. När jag 6 månader senare kontaktade henne för ett fråga gällande att jag inte tyckte att det som stod i prospektet stämde med verkligheten så avfärdade hon mig snabbt och helt klart utan kunskap om frågan. Flera experter på frågan hade då uppmanat mig att kontakta mäklaren och kräva tillbaka pengar då en elledning inte hade dragits på rätt sätt. Gun avfärdade dock detta utan att ha någon fackkunskap överhuvudtaget. Det gör att jag förmodligen inte kommer att använda mig av Södermäklarna i framtiden.

Hans B

Hon agerade snabbt och hade ett trevligt sätt så jag fick direkt förtroende för henne.Hon skötte allt på ett mycket bra sätt för mig. Kan rekomenderas !

Susanne F

Bra och effektiv mäklare som inger förtroende och visar god yrkeskunskap. Gun hade god kunskap om prisnivå och alla parter var nöjda när vi skrev kontrakt. Försäljningen avlöpte snabbt och effektivt.

Ann-christin A

Proffsig och kunnig! Rekommenderas!

José R

Jag har redan besvarat detta tidigare. Gun skötte suitt uppdrag utmärkt

Bodil O

Påläst och kunnig, bra att samarbeta med och kundtillvänd, ordning och reda, tillmötesgående. Vid ev ny bostadsaffär skulle jag vända mig till henne.

Magdalena S

Bra bemötande och samarbete med mig som kund.