Södermäklarna Tullinge Centrum

Södermäklarna Tullinge Centrum

Ring 08-778 86 60 www.sodermaklarna.se
4.0

Välkommen till Södermäklarna i Tullinge. 1983 öppnade vi upp vårt första kontor på Söder. Redan från början inriktade vi oss på hus och lägenheter på Södermalm och Söderort. Genom en god lokalkännedom och stor erfarenhet har vi blivit specialister på att sälja och köpa lägenheter på Södermalm. Vi kan skillnaden på östra Söder...

14 omdömen om Södermäklarna Tullinge Centrum

Philipp M

Denna mäklare gjorde ett standard arbete med några slarv-fel, bland annat i broschyren. Med tanke på hur kompetitiv och engagerade mäklare brukar vara så var denna ganska oengagerad. Inte vad jag förväntade mig år 2017 i Stockholms trakterna.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1101 omdömen 4.8 av 1101 omdömen

Lyudmyla P

Jag har träffat Gun Folke första gången när jag har kommit på visningen.Hon såg ut en jetteträvliga kvinna som bemötade oss som kunder. Hon visade oss den lägenheten vilken vi har köpt senare. Gun förklarade oss alla detaljer tydligt och förståt. Senare hjälpte Gun oss med alla papper, avtal osv. Hon är bra specialisten i sitt jobb, tror jag. Gun är superbra människan!!!!

Sebastian K

Gun Folke är mycket bra mäklare. Hjälper so mycket kan. Trevliga mäklare.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

Lotta W

Under försäljningen/köp så tyckte jag att Gun skötte sig exemplariskt. När jag 6 månader senare kontaktade henne för ett fråga gällande att jag inte tyckte att det som stod i prospektet stämde med verkligheten så avfärdade hon mig snabbt och helt klart utan kunskap om frågan. Flera experter på frågan hade då uppmanat mig att kontakta mäklaren och kräva tillbaka pengar då en elledning inte hade dragits på rätt sätt. Gun avfärdade dock detta utan att ha någon fackkunskap överhuvudtaget. Det gör att jag förmodligen inte kommer att använda mig av Södermäklarna i framtiden.

Hans B

Hon agerade snabbt och hade ett trevligt sätt så jag fick direkt förtroende för henne.Hon skötte allt på ett mycket bra sätt för mig. Kan rekomenderas !

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1109 omdömen 4.7 av 1109 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Susanne F

Bra och effektiv mäklare som inger förtroende och visar god yrkeskunskap. Gun hade god kunskap om prisnivå och alla parter var nöjda när vi skrev kontrakt. Försäljningen avlöpte snabbt och effektivt.

Ann-christin A

Proffsig och kunnig! Rekommenderas!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 932 omdömen 4.9 av 932 omdömen

José R

Jag har redan besvarat detta tidigare. Gun skötte suitt uppdrag utmärkt

Bodil O

Påläst och kunnig, bra att samarbeta med och kundtillvänd, ordning och reda, tillmötesgående. Vid ev ny bostadsaffär skulle jag vända mig till henne.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Magdalena S

Bra bemötande och samarbete med mig som kund.

Stig G

Gun tog hand om oss på ett ypperligt sätt efter att hennes kollega (som vi var mycket missnöjda med) Jörgen Danielsson slutat.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2915 omdömen 4.8 av 2915 omdömen

Anna K

kompetent, öppen och flexibel, kunnig, saklig, hjälpsam, positiv,

Veronika M

Okunnig mäklare som inte visste vilket ansvar säljaren hade när besiktningsmannen (männen) visade brister i huset vi köpte. Mäklaren "hotade" med att säljaren skulle ta tillbaka saker som ingått i husköpet om vi proppsade på avdrag på köpeskillingen pga fukt/mögel som konstaterats av 2 st besiktningsmän. (Mäklaren hävdade att det var åtgärdat och att det inte var säkert att det skulle komma tillbaka!!) Jag skulle inte rekommendera mäklaren till någon jag känner, varken köpa eller sälja bostad!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Annika E

Hej, det var ett bra bemötande, service och fokus på att göra en bra försäljning, även om det var en jobbig start så slutade allt positivt.