Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Södermäklarna Tullinge Centrum

Södermäklarna Tullinge Centrum

Tullinge Centrum, 146 30 Tullinge — Visa karta

Välkommen till Södermäklarna i Tullinge. 1983 öppnade vi upp vårt första kontor på Söder. Redan från början inriktade vi oss på hus och lägenheter på Södermalm och Söderort. Genom en god lokalkännedom och stor erfarenhet har vi blivit specialister på att sälja och köpa lägenheter på Södermalm. Vi kan skillnaden på östra Söder och Tjurberget. Det är därför vi förstår dig när du väljer dina kvarter.

Vi har sålt lägenheter på Södermalm och i söderort i nästan varje hus. Därför har vi mycket bra koll på hur prisbilden ser ut just nu. Vi gillar södermalm och känner oss hemma här, det gör inte alla mäklare. Vi förstår hur det känns att trivas. Om du har några funderingar över någonting som rör bostäderna här hemma på söder är du varmt välkommen att höra av dig!

Läs vad 13 kunder tycker om Södermäklarna Tullinge Centrum

• Lyudmyla P
    Lyudmyla P skrev om Gun Folke en del av Södermäklarna Tullinge Centrum
    Jag har träffat Gun Folke första gången när jag har kommit på visningen.Hon såg ut en jetteträvliga kvinna som bemötade oss som kunder. Hon visade oss den lägenheten vilken vi har köpt senare. Gun förklarade oss alla detaljer tydligt och förståt. Senare hjälpte Gun oss med alla papper, avtal osv. Hon är bra specialisten i sitt jobb, tror jag. Gun är superbra människan!!!!
  • Sebastian K
    Sebastian K skrev om Gun Folke en del av Södermäklarna Tullinge Centrum
    Gun Folke är mycket bra mäklare. Hjälper so mycket kan. Trevliga mäklare.
  • Lotta W
    Lotta W skrev om Gun Folke en del av Södermäklarna Tullinge Centrum
    Under försäljningen/köp så tyckte jag att Gun skötte sig exemplariskt. När jag 6 månader senare kontaktade henne för ett fråga gällande att jag inte tyckte att det som stod i prospektet stämde med verkligheten så avfärdade hon mig snabbt och helt klart utan kunskap om frågan. Flera experter på frågan hade då uppmanat mig att kontakta mäklaren och kräva tillbaka pengar då en elledning inte hade dragits på rätt sätt. Gun avfärdade dock detta utan att ha någon fackkunskap överhuvudtaget. Det gör att jag förmodligen inte kommer att använda mig av Södermäklarna i framtiden.
  • Hans B
    Hans B skrev om Gun Folke en del av Södermäklarna Tullinge Centrum
    Hon agerade snabbt och hade ett trevligt sätt så jag fick direkt förtroende för henne.Hon skötte allt på ett mycket bra sätt för mig. Kan rekomenderas !
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Gun Folke en del av Södermäklarna Tullinge Centrum
    Bra och effektiv mäklare som inger förtroende och visar god yrkeskunskap. Gun hade god kunskap om prisnivå och alla parter var nöjda när vi skrev kontrakt. Försäljningen avlöpte snabbt och effektivt.
  • Ann-christin A
    Ann-christin A skrev om Gun Folke en del av Södermäklarna Tullinge Centrum
    Proffsig och kunnig!
    Rekommenderas!
  • José R
    José R skrev om Gun Folke en del av Södermäklarna Tullinge Centrum
    Jag har redan besvarat detta tidigare. Gun skötte suitt uppdrag utmärkt
  • Bodil O
    Bodil O skrev om Gun Folke en del av Södermäklarna Tullinge Centrum
    Påläst och kunnig, bra att samarbeta med och kundtillvänd, ordning och reda, tillmötesgående.
    Vid ev ny bostadsaffär skulle jag vända mig till henne.
  • Magdalena S
    Magdalena S skrev om Gun Folke en del av Södermäklarna Tullinge Centrum
    Bra bemötande och samarbete med mig som kund.
  • Stig G
    Stig G skrev om Gun Folke en del av Södermäklarna Tullinge Centrum
    Gun tog hand om oss på ett ypperligt sätt efter att hennes kollega (som vi var mycket missnöjda med) Jörgen Danielsson slutat.
  • Anna K
    Anna K skrev om Gun Folke en del av Södermäklarna Tullinge Centrum
    kompetent, öppen och flexibel, kunnig, saklig, hjälpsam, positiv,
  • Veronika M
    Veronika M skrev om Gun Folke en del av Södermäklarna Tullinge Centrum
    Okunnig mäklare som inte visste vilket ansvar säljaren hade när besiktningsmannen (männen) visade brister i huset vi köpte. Mäklaren "hotade" med att säljaren skulle ta tillbaka saker som ingått i husköpet om vi proppsade på avdrag på köpeskillingen pga fukt/mögel som konstaterats av 2 st besiktningsmän. (Mäklaren hävdade att det var åtgärdat och att det inte var säkert att det skulle komma tillbaka!!)
    Jag skulle inte rekommendera mäklaren till någon jag känner, varken köpa eller sälja bostad!
  • Annika E
    Annika E skrev om Gun Folke en del av Södermäklarna Tullinge Centrum
    Hej, det var ett bra bemötande, service och fokus på att göra en bra försäljning, även om det var en jobbig start så slutade allt positivt.
Gun Folke
Michael Englund