Peter Folke

Peter Folke

Peter Folke är mäklare på Södermäklarna Enskede/Farsta

Peter Folke har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-06 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.2. Peter Folke har haft 0 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

41 omdömen om Peter Folke

ALEXIS W

Försökte få kontakt med mäklare för att ställa frågor om ett prospekt. Blev sarkastiskt bemött i telefonen. Kändes oseriöst och otrevligt.

Veronica Å

Vi är mycket nöjda med all hjälp vi fått vid försäljningen av vårt hus, verkligen professionellt skött.

Emelie P

Snabb och smidig affär. Bra service och professionellt bemötande.

Yulia Igorevna M

Peter Folke är bästa mäklaren! Peter Folke är inte bara din mäklare, utan även din rådgivare, din mentor och din pålitliga ledsagare i bostadsmarknaden.

Marcus J

Bra bemötande och verkar ha koll på läget.

Vera R

Trevligt o professionellt bemötande

Torbjörn A

Bra bemött från första dagen. Lättsam dialog, krånglar inte till det. Värdefullt med erfaren mäklare (tror han är det) Vi är nöjda.

Janne S

Jämfört med andra mäklare jag anlitat angående försäljning av sommarställe då har Peter Folke visat ett överlägset engagemang jämfört med tidigare mäklare. Klara och tygliga tips hur vi på bästa sätt skulle nå ett så tillfredsställande försäljningspris. Dessutom utfördes försäljningen på kort tid. Jag kan verkligen rekommendera Peter Folke och ger honom högsta betyg. Mvh Jan Stensö

Patrik G

Snabb, smidig försäljning och levererade det pris vi kommit överens om!

Nanna W

Peter är lugn, trygg och erfaren. Han tog dig tid att lösa ett antal uppgifter som kom i anslutning till affären. Inte den snabbaste och mest säljande mäklaren men det uppskattar jag. Miljonaffärer bör inte stressas fram.