Michael Rohyo

Michael Rohyo

Michael Rohyo är mäklare på Södermäklarna Hallunda torg

Michael Rohyo har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-06 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.6. Michael Rohyo har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

38 omdömen om Michael Rohyo

Evert G

Vi fick en bra kontakt, tillgänglig och hjälpsam

Samuel N

Jätte trevlig personal. Bra mötande och jätte bra tips från början.

Daniel C

Hjälpen jag fick av Michael Rohyo va strålande Väldigt hjälpsam och engagerad i det han gör Och mån om att båda parterna ska bli nöjda i sin affär

Borivoje T

Proffsig och kunnig mäklare.Stort Tack för all hjälp!

Inan S
Skrev om Michael Rohyo en del av Södermäklarna Hallunda torg

Han är en otroligt bra mäklare som tar hand om sina klienter. Han höll det han lovade och rekommenderar honom starkt till nya kunder!!! Underbar människa! Massor med ros till honom!

Jasmin D

Anlitade Södermäklarna i Hallunda för att sälja min lägenhet någon gång i Oktober förra året. Fick kontakt med en av deras mäklare med namnet Michael Rohyo. Från början till slut gick det precis som jag förväntade mig och mycket bättre än så måste jag säga. Michael hade verkligen tålamod med mig då försäljning av lägenheten sköts upp vid flera tillfällen pga att jag inte fick riktigt besked från byggherren som byggde mitt hus jag skulle flytta till när det blir klart och inflyttningsbar. Vill tacka för hans tålamod,...

Mari I
Skrev om Michael Rohyo en del av Södermäklarna Hallunda torg

Tack Michael för allt jag är nöjd med allt från start till slut. Rekommenderar dig stark som mäklare och som en jätte trevlig person.

Rafi M
Skrev om Michael Rohyo en del av Södermäklarna Hallunda torg

Michael Rohyo är duktig mäklare. Är alltid tillgänglig och svarar på frågor. Jag är nöjd med hans insats och arbete för att sälja min lägenhet.

Stf H
Skrev om Michael Rohyo en del av Södermäklarna Hallunda torg

Michael är en mycket glad och trevlig person med bra bemötande mot både köpare och säljare kunnig på alla sätt . Det viktigaste är att han är ingen märkvärdig sprätt som många mäklare är och det vet jag som har haft med många mäklare att göra. Jag hoppas att kunna göra affär med honom flera gånger. Han bryr sig om sina kunder .

Amir T

Han är en BRA mäklare och UTMÄRKT