Södermäklarna Hallunda torg

Södermäklarna Hallunda torg

Ring 08-531 917 20 www.sodermaklarna.se

Välkommen till Södermäklarna Hallunda Torg. 1983 öppnade vi upp vårt första kontor på Söder. Redan från början inriktade vi oss på hus och lägenheter på Södermalm och Söderort. Genom en god lokalkännedom och stor erfarenhet har vi blivit specialister på att sälja och köpa lägenheter på Södermalm. Vi kan skillnaden på östra Söder...

38 omdömen om Södermäklarna Hallunda torg

Evert G

Vi fick en bra kontakt, tillgänglig och hjälpsam

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Samuel N

Jätte trevlig personal. Bra mötande och jätte bra tips från början.

Daniel C

Hjälpen jag fick av Michael Rohyo va strålande Väldigt hjälpsam och engagerad i det han gör Och mån om att båda parterna ska bli nöjda i sin affär

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1654 omdömen 4.8 av 1654 omdömen

Borivoje T

Proffsig och kunnig mäklare.Stort Tack för all hjälp!

Inan S

Han är en otroligt bra mäklare som tar hand om sina klienter. Han höll det han lovade och rekommenderar honom starkt till nya kunder!!! Underbar människa! Massor med ros till honom!

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Jasmin D

Anlitade Södermäklarna i Hallunda för att sälja min lägenhet någon gång i Oktober förra året. Fick kontakt med en av deras mäklare med namnet Michael Rohyo. Från början till slut gick det precis som jag förväntade mig och mycket bättre än så måste jag säga. Michael hade verkligen tålamod med mig då försäljning av lägenheten sköts upp vid flera tillfällen pga att jag inte fick riktigt besked från byggherren som byggde mitt hus jag skulle flytta till när det blir klart och inflyttningsbar. Vill tacka för hans tålamod,...

Mari I

Tack Michael för allt jag är nöjd med allt från start till slut. Rekommenderar dig stark som mäklare och som en jätte trevlig person.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1118 omdömen 4.7 av 1118 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Rafi M

Michael Rohyo är duktig mäklare. Är alltid tillgänglig och svarar på frågor. Jag är nöjd med hans insats och arbete för att sälja min lägenhet.

Stf H

Michael är en mycket glad och trevlig person med bra bemötande mot både köpare och säljare kunnig på alla sätt . Det viktigaste är att han är ingen märkvärdig sprätt som många mäklare är och det vet jag som har haft med många mäklare att göra. Jag hoppas att kunna göra affär med honom flera gånger. Han bryr sig om sina kunder .

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Amir T

Han är en BRA mäklare och UTMÄRKT

Mikael Ö

Väldigt bra. Engagerar sig i försäljningen och har bra koll på området och husen.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Daniel S

En underbar mäklare som alltid är ärlig och seriös och som håller sitt ord . Svara alltid på samtal oavsett tid och dag . OBS OBS en av dem bästa mäklare jag har haft med att göra . MVH DANIEL.

Ulrika S

Michaels bemötande var bra, han var tillgänglig när jag behövde nå honom. Trevlig och lättsam.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2926 omdömen 4.8 av 2926 omdömen

Normad K

Michael är en väldigt duktig mäklare och en väldigt ambitiös person som finns tillhands och är hjälpsam. Kan varmt rekommendera han för både den som vill köpa lägenhet och vill sälja. Söker du en " mäklare " som är serviceminded, ärlig och en rolig person då är Michael den du ska kontakta. MVh Nor Karam / Mari Ismail

Alex K

Man kan inte lita på honom, tycker jag. Jag fick sämst pris för min borätt, och han fick Max arvode för minimal jobb!

Darko S

Mycket nöjd. Allt gick väldigt smidigt.

Almas E

Jag fick bra hjälp och jag fick en visning runt lägenheten och tyckte om lägenheten. Mäklaren var duktig och svarade på telefonen när man ringde. Vi tackar södermäklarna för er hjälp

Jihad A

Han var mycket bra, duktig erfaren och gör jobbet på ett Professionalt sätt

Goraan M

Jag känner mig nojd, tycker gjort rätt som anlitat honom

Tobias B

Bästa mäklare. Hjälp mig innan,under och t.o.m ett år efter försäljningen

Arman K

Han är mycket trevligt och service inriktat.

Aysegul B

Han va snabb och försökte hjälpa oss med alla våra frågor. Vi var första gången köpare och han var väldigt proffetionell i sitt arbete.

Martin A

Kanon mäklare! Jätte nöjd med allt gick smidigt och bra, jätte nöjd!

Ibrahim U

En av bäste mäklaren i hallunda centrum.

Yasar K

Han var den bästa Stort tack Michael Rohyo

Akram A

En snäll och duktig person. Hjälpsam. Lyssnar jätte bra på vad kunden säger. Jätte noga med alla handlingar och bevisar. Jag rekommenderar att man göra affärer hos honom.

Eimar R

Hej, Jag kan starkt recommendera M.Rohyo som mäklare. Han är noggran, opartisk och kunning. Vad mer man kan kräva från en mäklare ? Med vänlig hälsning Eimar Rahumaa

Robina Q

Väldigt god bemötande, o toppen arbetat👍👍

Gabriel B

Bästa mäklaren i Botkyrka! Kompetent, service-minded och har stenkoll på fastighetsmarknaden.

Surinder S

Han lovade oss att han skulle sälja våran fastighet och höll sina ord .. Vi blev mkt glada över att Michael sålde våran läghenhet och ingen annan .. Vi ger Michael inte 100% utan 110% Han är god trevlig hjäpsam person Vi kan gott rekomendera honom till nära o kära om det kommer ett sådant tillfälle.. Tack för visat intresse Med vänlig hälsning, SuRRe

Camilla A

Jag fick ett mycket gott bemötande och upplevelsen var mycket god.

Lars J

Det ända som jag tyckte var dåligt det var hjälpen med deklarationen. Annars är vi supernöjda.

Marek N

Dåligt Först kommer en köpare som var plötsligt borta pga banken ej godkände honom.Den andra som köpte huset är hela tiden skyldig mig 1800 kr.Mäklaren lämnade nycklar trots att han betalade ej samfällighets avigft till mig för den perioden han var skyldig.

Magdalena S

Professionell bemötande mot mig som kund. Tydliga och omfattande information som gäller ärende. Vill gärna rekommendera som mäklare och kommer använda hans tjänster i framtiden.

Lena M

Han var en bra mäklare på sätt att han fullföljde sitt uppdrag samt att han var tydlig med all info men uppgav alldeles för hög summa som han trodde han kunde få för vår lägenhet, det skulle ändå ca 200.000kr...

Rana A

Kan inte skriva mycket, men jag har börjat läsa till undersjuksötrska för att kunna hjälpa alla barn som har sjukdomar, Det var underbart steg att hjälpa människor med det.

Josef A

Michael Rohyo är en mycket kompetent och skicklig mäklare. Han ger personlig service och finns tillgänglig för att svara på frågor och funderingar. Rekommenderas starkt!

Samir M

Han e jätte trevlig han är ärlig person som kan sitt jobbet till 100%