Peter Storm

Peter Storm

Peter Storm är mäklare på Södermäklarna Mariatorget

Peter Storm har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-06 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.3. Peter Storm har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

18 omdömen om Peter Storm

Sedan starten hos Reco 2013
Per B
Skrev om Peter Storm en del av Södermäklarna Mariatorget

Personligt bemötande. Kändes som en viktig kund. Stöd även vid det slutliga kontrakts skrivandet.

Rolf G

Södermäklarna med Peter Storm är professionella och var mån om att vi skulle få ut ett högt pris och att undvika problem med köparen efter genomförd affär. Trots tidspress blev vi snabbt kkara med annonsering och försäljning . Även deklarationen ordnades smidigt. Vi kan därför varmt rekommendera Peter. Rolf Gellstrup

Lova L

Lite för mycket och kändes påklistrad

Cecilia R

Jag tycker att jag fick bra hjälp och att jag från början till slut kände stort förtroende för Peter. Tack för bra samarbete.

Annika C

Fick lägenheten såld efter en del om och men. Många visningar och med lågt kundintressen och med lägre betalt än jag trott. Kan delvis bero på införandet av amorteringskrav och att en exakt likadan lgh nyligen sålts på samma adress. Jobbig process.

Ingmar L

Mycket nöjd med vår mäklare vid vår lägenhetsförsäljning, kunnig och trevlig

Jan P
Skrev om Peter Storm en del av Södermäklarna Mariatorget

Jag har anlitat Peter ett flertal gånger och kan varmt rekommendera honom. Han är erfaren och gör att säljare och köpare känner sig trygga och har levererat resultat över förväntan.

Samuel P

Bra kontakt genom hela processen. Allt fungerade.

David D

Superbra! Fokus på att få ut hela värdet av lägenheten.

Pia I
Skrev om Peter Storm en del av Södermäklarna Mariatorget

Nöjd med Södermäklarna Mariatorget, men det var inte Erika Hellsvik som såldemin lägenhet.