Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Södermäklarna Mariatorget

Södermäklarna Mariatorget

Hornsgatan 37, 118 49 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Södermäklarna vid Mariatorget. 1983 öppnade vi upp vårt första kontor på Söder. Redan från början inriktade vi oss på hus och lägenheter på Södermalm och Söderort. Genom en god lokalkännedom och stor erfarenhet har vi blivit specialister på att sälja och köpa lägenheter på Södermalm. Vi kan skillnaden på östra Söder och Tjurberget. Det är därför vi förstår dig när du väljer dina kvarter.

Vi har sålt lägenheter på Södermalm och i söderort i nästan varje hus. Därför har vi mycket bra koll på hur prisbilden ser ut just nu. Vi gillar södermalm och känner oss hemma här, det gör inte alla mäklare. Vi förstår hur det känns att trivas. Om du har några funderingar över någonting som rör bostäderna här hemma på söder är du varmt välkommen att höra av dig!

Läs vad 90 kunder tycker om Södermäklarna Mariatorget

• Ida J skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Engagerad, vänlig och flexibel Läs mer
  • Ingrid W skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Mycket nöjd. Mycket engagerad. Månade om att göra ett bra jobb från första kontakt till avslut på lägenhetsförsäljningen. Läs mer
  • Martin Y skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Vi var otroligt nöjda med Ulrika, lättillgänglig, rak och proffesionell. Läs mer
  • David L skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Vi fick ett bra och personligt bemötande genom hela processen. Läs mer
  • Jonathan L skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Jag tyckte att AnnaCarin var bra och kunnig. Läs mer
  • Per B skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Personligt bemötande. Kändes som en viktig kund. Stöd även vid det slutliga kontrakts skrivandet. Läs mer
  • Therese W skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Bra! Anna Karin va engagerad och hade ett personligt sätt att hantera försäljningen! Läs mer
  • Kristin S skrev om Södermäklarna Mariatorget
    AnaCarin var schysst att ge oss en extravisning trots att vi missade ordinarie visningar. Sedan gick allt smidigt vid budgivning och köp och vi fick bra förtroende för att försäljningen gått rätt till. Läs mer
  • Rolf G skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Södermäklarna med Peter Storm är professionella och var mån om att vi skulle få ut ett högt pris och att undvika problem med köparen efter genomförd affär. Trots tidspress blev vi snabbt kkara med annonsering och försäljning . Även deklarationen ordnades smidigt. Vi kan därför varmt rekommendera Peter.

Rolf Gellstrup Läs mer
  • Lova L skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Lite för mycket och kändes påklistrad Läs mer
  • Lina H skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Vi var supernöjda med AnnaCarin! Läs mer
  • Jessica S skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Väldigt trevligt bemötande. Kunnig. Proffsig handläggning av vår lägenhetsaffär. Skulle gärna köpa lgh genom Anna Carin igen. Läs mer
  • Barbro T skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Proffsig. Närvarande. Och trevlig. Resultatet över förväntan. Läs mer
  • Nils S skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Riktigt proffsigt jobbat från början till slut! Vi kände oss helt lugna med A-C som mäklare och rådgivare vid försäljningen av vår bostadsrätt. Att köpa eller sälja sin bostad är en stor och viktig händelse, ofta livets största ekonomiska transaktion. I den situationen känns det ytterst viktigt med kompetens och lugn hos mäklaren. Och det är kvaliteter som A-C har i överflöd! Läs mer
  • Kerstin S skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Seriös, uppmärksam, tillmötesgående och frågar då hon tycker T.ex ett bud är märkligt. Sådant inger förtroende. Glad och lägger på minnet en kunds preferenser. Helt enkelt en mäklare att uppskatta och för företaget att värna om. Läs mer
  • Victoria H skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Mycket trevlig duktig tjej med bra känsla. Läs mer
  • Cecilia R skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Jag tycker att jag fick bra hjälp och att jag från början till slut kände stort förtroende för Peter. Tack för bra samarbete. Läs mer
  • Mahmood A skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Jobbade mycket bra med försäljningen. Läs mer
  • Annika C
    Annika C skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Fick lägenheten såld efter en del om och men.
    Många visningar och med lågt kundintressen och med lägre betalt än jag trott.
    Kan delvis bero på införandet av amorteringskrav och att en exakt likadan lgh nyligen sålts på samma adress.
    Jobbig process. Läs mer
  • Amanda B skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Trevlig och kunnig. Smidig affär. Läs mer
  • Josefin O skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Trovärdig, håller vad hon lovar och återkopplar alltid så jag som kund känner mig trygg och ständigt informerad. Vi kommer säkert använda Cecilia i kommande affärer! Läs mer
  • Elin F skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Jag har anlitat AnnaCarin Brånhammar vid tre lägenhetsförsäljningar och skulle defintivt göra det igen! AnnaCarin är engagerad, kunnig, stabil, professionell och inte minst väldigt trevlig. Läs mer
  • Rebecka H skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Jag fick ett bra och professionellt bemötande och AnnaCarin lyckades verkligen hjälpa mig till en lyckad försäljning. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Joakim V skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Alldeles för pushig, vilket sänkte hennes trovärdighet. Plus att hon stängde ned budgivningen kvällstid. Förståeligt att hon vill vara ledig ibland, men som säljare vill man ju inte det, eftersom det är då de flesta av buden kommer in, när paren kan prata ihop sig. Läs mer
  • Lisbeth L skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Mycket trevlig och tydlig. Ger ett kompetent intryck Läs mer
  • Inga-lena K skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Mycket bra på alla sätt! ordning förtroende försäljning och inköp av en ny lägenhet. allt gick smidigt och alla är nöjda på vår sida Läs mer
  • Patrik G skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Proffsigt bemötande, snabb återkoppling och bra resultat präglar arbetet. Läs mer
  • Eva Gabriella L skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Hon var med hela vägen och hjälpte oss med allt vi behövde. Läs mer
  • Elin F skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Tillmötesgående, flexibel, uppskattad lugn säljteknik. Läs mer
  • Unn R skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Toppen! Trevlig, gav bra info. Läs mer
  • Adisa H skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Väldigt professionellt bemötande! Väl förberedd, effektiv och jag fick svar på alla mina frågor. Trevlig dessutom! Läs mer
  • Barbro L skrev om Södermäklarna Mariatorget
    AnnaCarins bemötande var positivt och professionellt, hennes engagemang över vad som kan förväntas och begäras. Vi har uppskattat samarbetet så mycket att vi rekommenderat henne till två av våra vänner, som också anlitat respektive kommer att anlita henne - ett bättre betyg kan vi inte ge. Läs mer
  • Thomas R skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Engagerad, kunnig, driv. Jag är helt nöjd. Rekommenderas. Läs mer
  • Lena B skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Bra bemötande och kunnig som mäklare Läs mer
  • Ingmar L skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Mycket nöjd med vår mäklare vid vår lägenhetsförsäljning, kunnig och trevlig Läs mer
  • 2016-06-19

Mari-ann T skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Jag var inte nöjd, det var fel i objektbeskrivningen trots tillsägelse, hon kom försent till visningen så folk stod och vänta 12 minuter utanför etc. Jag har både köpt och sålt tidigare flera ggr genom Södermäklarna och alltid varit jättenöjd, dock inte denna gång. På en skala från 1 - 10 får hon en 3:a, mina tidigare upplevelser med Södermäklarna har det varit 8-9 i skalan på kundnöjdhet. Mvh M-AT Läs mer
  • Kajsa N skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Hon är en helt ok mäklare. Trevlig och ödmjuk. Lätt att ha med att göra. Väldigt hjälpsam. Önskade att hon kanske var mer aktiv i att höra av sig de de som hade skrivit upp ditt intresse. Ganska passiv i själva försäljningen. Läs mer
  • Martin K
    Martin K skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Mycket engagerad mäklare som verkligen gick all in för att det skulle bli bra visningar, marknadsföring och försäljning. Mycket tillgänglig och trevlig också. Läs mer
  • Helena L skrev om Södermäklarna Mariatorget
    VÄNLIGT BEMÖTANDE, PROFFSIG OCH LUGN. SNABB ÅTERKOPPLING.
    VÄL FÖRBEREDD. Läs mer
  • Mary I skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Utmärkt. Toppbetyg.
    Kunnig, lugn, stabil, eftertänksam. Stressfri. Nåbar. Läs mer
  • Lars-olof S skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Bra info snabbt avslut.skrev samma kväll
    Bra admin Läs mer
  • Ricardo R
    Ricardo R skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Engagerad, trevligt, kunnig samt lungt, Läs mer
  • Eva J skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Mycket sympatisk, duktig och proffsig mäklare! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Emmy T skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Dåligt påläst på objektet och svår att nå under pågående budgivning. Förmedlade inte säljarens accepterade pris på ett tydligt sätt. Läs mer
  • Ida N skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Gjorde inga större uppoffringar för mig som kund. Jag behövde till exempel själv komma ut och skriva på ett papper som hen glömt att jag skulle skriva på. Läs mer
  • Jan P skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Jag har anlitat Peter ett flertal gånger och kan varmt rekommendera honom. Han är erfaren och gör att säljare och köpare känner sig trygga och har levererat resultat över förväntan. Läs mer
  • Zarah V skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Jag är jättenöjd och tycker att Cecilia gjorde ett bra jobb! Läs mer
  • Kambiz K skrev om Södermäklarna Mariatorget
    ett jätte trevligt och professionellt bemötande Läs mer
  • Samuel P skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Bra kontakt genom hela processen. Allt fungerade. Läs mer
  • David D skrev om Södermäklarna Mariatorget
    Superbra! Fokus på att få ut hela värdet av lägenheten. Läs mer

Bästa mäklarna i Stockholm:

Kungsvägen 26, 19128, Sollentuna