Carina Husgård

Carina Husgård

Carina Husgård är mäklare på Södermäklarna Medborgarplatsen

Carina Husgård har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-06 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.6. Carina Husgård har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

54 omdömen om Carina Husgård

Sara G
Skrev om Carina Husgård en del av Södermäklarna Medborgarplatsen

Väldigt trevlig och proffsig. Tillgänglig och flexibel under hela processen. Lyhörd för hur vi ville göra, ansträngde sig verkligen för att det skulle bli så bra som möjligt både för oss och köparna.

Helena E

Fantastiskt bemötande. Mycket proffsig. Alltid glad, trevlig och realistisk. Man får förtroende för henne. Bra stöd när det uppstår problem. Informativ. Rekommenderar henne varmt.

Malin B

Bra, lyhörd, trevlig mäklare!

Maricka B

Oerhört proffesionell, varm, tydlig och effektiv. Jag var mycket nöjd med servicen hon gav.

Josefin O

Pofessionell, lyhörd, vänlig och entusiastisk. Alltid tillgänglig och höll oss uppdaterade om läget. Gjorde ett kanonjobb och jag har både köpt av henne och sålt med hjälp av henne också tidigare. Jag kan varmt rekommendera henne.

Petter J

Carina var fantastisk! Alltid tillgänglig och pragmatisk i att lösa utmaningarna vi hade. Kan varmt rekommendera Carina. Tack!!

Jakob H

Otroligt professionell, noggrann och trovärdig. Bidrog dessutom med ovärderlig stylingkontakt. Rekommenderas varmt!

Johan Å

Carina gjorde ett mycket professionellt arbete som mäklare när hon sålde vår bostadsrätt.

Niclas H

Mycket bra bemötande över vår förväntan.

Sara L
Skrev om Carina Husgård en del av Södermäklarna Medborgarplatsen

Carina är toppenproffsig, lyssnar på kunden och är lätt att ha att göra med.