Södermäklarna Medborgarplatsen

Södermäklarna Medborgarplatsen

Ring 08-641 60 90 www.sodermaklarna.se
4.5

Välkommen till Södermäklarna på Medborgarplatsen. 1983 öppnade vi upp vårt första kontor på Söder. Redan från början inriktade vi oss på hus och lägenheter på Södermalm och Söderort. Genom en god lokalkännedom och stor erfarenhet har vi blivit specialister på att sälja och köpa lägenheter på Södermalm. Vi kan skillnaden på östra...

101 omdömen om Södermäklarna Medborgarplatsen

Sara G

Väldigt trevlig och proffsig. Tillgänglig och flexibel under hela processen. Lyhörd för hur vi ville göra, ansträngde sig verkligen för att det skulle bli så bra som möjligt både för oss och köparna.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2924 omdömen 4.8 av 2924 omdömen

Helena E

Fantastiskt bemötande. Mycket proffsig. Alltid glad, trevlig och realistisk. Man får förtroende för henne. Bra stöd när det uppstår problem. Informativ. Rekommenderar henne varmt.

Malin B

Bra, lyhörd, trevlig mäklare!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Maricka B

Oerhört proffesionell, varm, tydlig och effektiv. Jag var mycket nöjd med servicen hon gav.

Josefin O

Pofessionell, lyhörd, vänlig och entusiastisk. Alltid tillgänglig och höll oss uppdaterade om läget. Gjorde ett kanonjobb och jag har både köpt av henne och sålt med hjälp av henne också tidigare. Jag kan varmt rekommendera henne.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Birgitta A

Jag är 100 %nöjd med Gunnar. 👍🎉

Petter J

Carina var fantastisk! Alltid tillgänglig och pragmatisk i att lösa utmaningarna vi hade. Kan varmt rekommendera Carina. Tack!!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Jakob H

Otroligt professionell, noggrann och trovärdig. Bidrog dessutom med ovärderlig stylingkontakt. Rekommenderas varmt!

Johan Å

Carina gjorde ett mycket professionellt arbete som mäklare när hon sålde vår bostadsrätt.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Niclas H

Mycket bra bemötande över vår förväntan.

Sara L

Carina är toppenproffsig, lyssnar på kunden och är lätt att ha att göra med.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Leonel G

Carina Husgård är den bästa mäklaren jag har samarbetat med. Jag har hittills sålt tre bostäder, den sista av de med hennes hjälp. Carina är lyhörd empatisk och väldigt positiv. Hon är genuint engagerad i det hon gör. Hon är kunnig och ger lugn när det behövs. Jag rekommenderar henne varm.

A Lovisa H M L

Professionellt och engagerad mäklare med ett personligt tilltal. Carina Husgård fick mig som köpare att känna mig trygg i affären och hon berättade om bostaden utan att jag behövde ställa alla frågor själv. Hade koll på sådant som hur solen gick och på föreningen i stort med ekonomi och så vidare. Jag har köpt och sålt fyra lägenheter i Stockholm tidigare och Carina Husgård är den bästa mäklare jag har haft att göra med.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1652 omdömen 4.8 av 1652 omdömen

Anders L

Carina är en mycket bra kontakt. Tillmötesgående, snabb, idérik etc.

Mia E

Jag har sålt och köpt flera lägenheter genom åren och Carina är den bästa jag någonsin träffat. Vänlig, hjälpsam, ytterst lyhörd och väldigt proffsig. Jag kände mig trygg som kund och flytten och försäljningen blev en trevlig upplevelse tack vare henne.

Mattias M

Seriös och mycket förtroendegivande. Gav alltid det lilla extra.

Dibo K

Mycket proffsigt bemötande Engagemang och tillgänglighet var på topp hos Carina

Marianne S

Jag upplevde Carina som en trevlig mäklare som tog sig tid med oss. Hon var hjälpsam och svarade på de frågor vi hade. De frågor hon inte hade svar på tog hon reda på svaren för och återkom. Hon var lugn och sansad och det kändes bra rakt igenom.

Niclas A

Carina är en fantastiskt bra mäklare. Hennes personlighet, långa erfarenhet och engagemang skapar långsiktiga relationer. Så som man vill att det ska vara när det handlar om stora affärer. Det känns väldigt tryggt att jobba med henne!

Maria I

Bra koll på området. trevlig, tillmötesgående.

Anders V

Kommer att rekommendera Gunnar Englund som mäklare till de vänner som funderar att köpa bostadsrätt.Jag blev rekommenderad Gunnar Englund av goda vänner,vilket jag är tacksam över.

Pascaline S

Väldigt positiv och proffsig, engagerad och erfaren. Det gick över förväntans bra med försäljningen.

Daniel N

Carina är en mycket kompetent mäklare som var mycket smidig att ha med att göra vid min lägenhetsförsäljning. Hon gav ett mycket bra intryck och det kändes som att hon verkligen jobbade hårt för att både säljare och köpare skulle gå in i affären och känna sig som vinnare.

Viktor  S
Skrev om Södermäklarna Medborgarplatsen

Köpare. Super nöjd med allt. Trevlig och professionell visning och smidigt tillträde.

Christina L

Sålde vår lgh, men träffade henne aldrig.4

Evelina P

Hello, Gunnar Englund was very supportive during our first appartment purchase in Sweden. He kindly agreed to have extra viewing, explained very detail contract conditions, he was very transparent regarding apartment expected avgift increase. We felt very confident and secuire in the way he managed the process.

Lars Å

Bara positivt! Allt fungerade utmärkt!

Ebba E

Gunnar gav ett professionellt intryck genom hela säljprocessen.

Elisabet W

Jag har bara goda erfarenheter av kontakten med Carina, proffsig, vänlig och överenskommelser hållits.

Helena L

Låg engagemangsnivå under visningen. Objektsbeskrivning var slarvigt gjord med felstavningar och fel planritning.

Hanna T
Skrev om Södermäklarna Medborgarplatsen

Mäklaren gav ett seriöst intryck och skötte affären på ett proffesionellt sätt. Synd bara att lägenheten blev så dyr. 😊

Katharina H

Carina gjorde ett bra o professionellt arbete. Jag är väldigt nöjd.

Maria L

Gav inget trovärdigt intryck, jag var inte säker på om hon var ärlig i sin information. Det var tydligt att hon bara ville att jag skulle skriva på fortast möjligt. Lämnades med känslan av att det hade gått för fort. Kan inte rekommendera henne.

Svar från Carina Husgård

Hej Maria! Tack för att du har tagit dig tid att svara på frågor från Reco om hur du uppfattade att sälja via mig och Södermäklarna. Däremot hade jag givetvis hoppats på lite högre betyg, men jag vet att försäljningen inte kändes helt bra för dig i och med att vi inte nådde upp till det pris du hade hoppats på. Marknaden hade tyvärr stannat upp en hel del efter att förra årets förslag på amorteringskrav slopades och det kändes som om luften gått ur marknaden. Det var bara två av de få som besökte våra visningar som la...

Marcus N

En otroligt proffsig, noggran, respektfull mäklare. Skulle jag köpa/sälja igen. Finns det ingen tvekan att jag skulle välja Carina igen.

Mikael S

Vi är väldigt nöjda med Carina. Kort och koncis och jordnära. Vidare upplever vi henne som en ambitiös mäklare.

Olov B

Bästa tänkbara bemötande; vänligt, trevligt, tillmötesgående och professionellt. Över förväntan! Ingenting att klaga på, tvärtom.

Linnea L

Carina är en fantastiskt bra mäklare och pålitlig i hela processen. Har redan tipsat en vän om att ta hennes hjälp och skulle absolut vända mig till Carina igen vid försäljning. Toppbetyg och överträffade alla mina förväntningar!!

Hans J

Trevligt bemötande, seriös, bra kommunkation.

Anna-karin H

Bra och snabb återkoppling på alla frågor. Fick ut maxpris för min lägenhet. En mäklare med erfarenhet. Kan verkligen rekommendera.

Anders W

Ok bemötande för oss som köpare men en katastrof som säljare. Svarade inte på mejl m m. Skulle inte anlita vid försäljning.

Niklas G

Proffsig, lugn och trygg. Trevligt bemötande.

Susanne B

Carina är väldigt trevlig och kompetent. Hon är mån om både köpare och säljare. Om jag skulle sälja min lägenhet så anlitar jag gärna henne.

Ljiljana V

Carina har agerat väldigt professionellt. Hon har varit seriös och ansvarstagande och alla håll. Jag som köpare är väldigt nöjd med Carina, det har jag sagt till henne.

Marianne W

Trevlig och verkade kunnig. Lätt att få kontakt med

Lovisa B
Skrev om Södermäklarna Medborgarplatsen

Trött på mäklare som inte ger ett riktigt pris utan fortsätter med lockpriser. Jag var enda budgivaren och fick höja mitt egna bud 3 gånger. Inte ok!

Martin G

Mikaela skötte försäljningen snabbt, seriöst och effektivt.

Inger S

Jag har bara positivt att säga om Södermäklarna och Gunnar E. Om jag så behöver anlita mäklare igen så är ni första alternativet.

Harry G

Bra bemötande Tvekar inte med att rekommendera till andra Allt fungerade som det var tänkt

Erica G

Väldigt trevlig och kunnig. Var mån om mig som kund och var väldigt hjälpsam!

Mats H
Skrev om Södermäklarna Medborgarplatsen

Mycket nöjd med mäklaren som slutförde vår affär.