Teorikurs

Läs vad 64 Läs vad Teorikurs

• 2021-07-09
    Alla lärare är snälla. Petra är en trevlig och duktig lärare som höll teorilektionerna och som hade en bra plan då hon delade upp vad vi skulle gå igenom på varje lektion. Totalt var det 4 teorilektioner och hon fick med allt och gick igenom allt som är viktigt under dessa lektioner vilket jag uppskattar. Det har varit lärorikt och värdefullt att gå på dessa lektioner, jag fick svar på mina frågor och funderingar. Dessutom fick vi göra uppgifter både i grupp och enskilt vilket också var bra.
  • 2021-07-09
    Petra var grym ! Hon förtydligar ämnen som är svåra att förstå innehållet av och hon gör det enkelt .
    Rekommenderar!
  • 2021-05-15
    Jag köpte ett paket där en del av paketet var en teorikurs på 4 eftermiddagar.
    Denna utbildning var super bra och man lärde sig mycket, man blev bemött med ett glatt hej när man kom in. Och allas hypotes kring det rätta svaret var accepterat oavsett om man hade rätt eller fel, då fick man en förklaring på ett annat vis som ledde till en bredare förståelse. Man fick sig även ett stort lycka till med sig efter kursen vilken gav en kämparglöd:)

Jag hade inte så mycket förväntningar förutom att jag skulle komma därifrån med en bredare förståelse för trafikens regler och förhållningssätt. Vilket jag även fick med mig. Kursen var över förväntan, riktigt rolig och lärorik.

Allting var super bra och väldigt relevanta saker togs upp. Kursen anpassades även efter allas olika nivå i hur långt man hade kommit. Vilket kan vara svårt ibland, men kursledaren löste det utmärkt.
  • 2021-03-14
    Bästa körskolan, de hjälper när man har svårt.
  • 2021-03-13
    Jag fick teorikursen i form av ett presentkort av familjen så därför så vet jag inte exakt hur mycket det kostade. Men det som jag vet är att dessa lektioner var så tydliga och effektiva att jag alltid klarar teorikursen i elevcentralen. De lär dig från topp till botten om körningsregler och hur man ska agera under olika situationer. Det är tack vare dem jag nu kan alla trafikregler och varför jag ska t.ex köra på det viset och inte på ett annat vis. De nämner även grejer som inte stod i körkortsboken som är livsviktiga att veta. Därför säger jag, boka en teorikurs för du kommer verkligen inte ångra det.
  • 2021-03-12
    Köpte ett paket med 10 lektioner där teorikursen ingick. All personal i Södertälje hamn trafikskola är väldigt snälla.
    Teorikursen var väldigt lärorik men även rolig då man fick träffa på och lära känna nya människor.
    Teorikursen hjälpte mig att klara teoriprovet på första försöket!
  • 2021-01-29
    Jag köpte ett paket som det ingick teorikurser i, alla var jätte trevliga och jag lärde mig mycket under lektionerna. Hade endast 4 lektioner och klarade teorin tack vare dom!
  • 2021-01-25
    Jag tycker att jag har lärt mig mycket om trafik regler, parkerings skyltar som var svåraste för mig...
    Företag har mycket bra bemött och är ärliga.
    Jag upplevde allt förväntningar allt som jag väntat de har bra bemötande duktigt på förklaring.
    Jag har lät mig mycket från teorikurs som vi hade 4 dagar. Var god ficka haft bra elever som vi jobbade tillsamman med gruppen.
    Tack för bra bemötande och att jag fick mer information om trafik regler.
  • 2021-01-22
    Jag behövde lite hjälp med teori delen av körkortet och den här kursen var absolut perfekt för mig! Det var mycket bättre än det jag hade trott eftersom lektionerna var absolut inte långa och tråkiga. Instruktören/läraren var fantastisk och förklarade på ett suveränt sätt. Under kursen lärde vi oss om trafikregler och trafiksäkerhet bland annat och det känns att informationen sitter djupt och man förstår nu väldigt mycket om inte allt från boken! Jättebra kurs och jag rekommenderar 100%!
  • 2020-12-30
    Trevliga lärare. Dem finns där när man behöver dom och dem förklara till man förstå. Om ni har frågor ni kan kontakt mig/ Lionel