Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Södertälje Södertälje Hamns Trafikskola

Södertälje Hamns Trafikskola

Stationsvägen 14, 151 38 Södertälje — Visa karta

Vi på Södertälje Hamns Trafikskola har nyligen öppnat vår verksamhet, men vi har över tio års erfarenhet i branschen. Vi kan erbjuda dig en modern, effektiv och prisvärd körkortsutbildning där du kan utföra alla delar av körkortet på plats. Hos oss kan du både gå en körutbildning, läsa körkortsteori, gå riskutbildningen eller ta en intensivkurs.

Du tar dig hit enkelt från både Stockholm, Gnesta, Nykvarn och Järna. Våra ljusa och fräscha lokaler ligger nämligen precis intill Södertälje hamns tågstation. Varmt välkommen!
Mån-Tor: 08:30-17:00
Fre: 08:30-15:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 26 kunder tycker om Södertälje Hamns Trafikskola

• Saeed G
    Saeed G skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Teoretiska frågor/träning var hemska och dåliga på "persiska" och jag betalade förgäves i skolan. Men körläraren var fantastik.
    Generellt är de fantastiska och utmärkt "Södertälje Hamns Trafikskola"
    Mvh/Saeed Läs mer
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Bemötandet var grymt från början! Jag hade aldrig suttit i en bilen innan & fick hjälp med att ta körkortet & teorin på första försöket, på kort tid! Läs mer
  • Pia B
    Pia B skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med valet att "ta mitt körkort" på Södertälje hamns trafikskola. Lärarna var superduktiga och förstod sig på att jag behövde en hel del uppmuntran men även adekvat tillrättavisning då det behövdes. Jag kände mig trygg inför uppkörning då jag visste att de inte skulle släppa mig dit om jag inte "var redo". Evigt tacksam för de professionella bemötande från början till slut. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Benitah B
    Benitah B skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Väldigt nöjd, alla är super trevliga och roligare vilket gör körlektionerna väldigt kul. Bästa körskolan Läs mer
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Väldigt lugna och pedagogiska! Talade om exakt vad som krävdes av mig för att klara olika moment! Väldigt bra trafikskola! Läs mer
  • Ruhullah N
    Ruhullah N skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Fantastisk körskola. Tack för att ni hjälpte mig ta körkortet! Läs mer
  • Antonio N
    Antonio N skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag tog 5 lektioner som hjälpte mig att bli den duktiga förare jag är idag. Jag lärde mig alla tricks och knep med att köra bil. Läs mer
  • Beylula A
    Beylula A skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Köpte körlektioner på Södertälje Hamns trafikskola. Fick så bra med hjälp och körlärarna var tålmodiga med mina körfel och förklarade allt ur ett superlogiskt perspektiv och delade med sig av grymma tekniker som jag nu använder ständigt i trafiken. Tack vare dem tog jag mitt körkort! Läs mer
  • Robert H
    Robert H skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Södertälje bästa trafikskola! På mindre än 20 dagar tog jag körkortet, jag hade aldrig kört bil innan jag kom till Södertälje hamnas trafikskola. Personal som pushar dig, motiverar dig och hjälper dig till en snabb enkel väg till körkortet! Läs mer
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jätte trevliga profosonella fick hjälp med allt. Jätte tacksam för allt👍👍 Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag kände att jag utvecklades hela tiden. Och det var verkligen värt att betala för körlektioner i Södertälje hamns trafikskola. Sen vill jag säga att det är Södertäljes bästa trafikskola. Jag vill även nämna Petra som jag tycker fick mig att utvecklas mycket snabbt och lära mig av mina misstag. Läs mer
  • Gabriella V
    Gabriella V skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Riktigt bra och seriös körskola. Extremt bra handledare som lär ut och planerar lektionerna både bra, roligt och väldigt lärorikt. Läs mer
  • Carola S
    Carola S skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Först vill jag säga att Lillemor, Bata och Petra är världens bästa körlärare. Utan dom hade jag inte tagit körkortet. Petra hjälpte mig med teorin för att jag hade gått på hennes teori kurs och jag lärde mig så mycke. När hon väl berättar något så berättade hon så tydligt att man fattade direkt. Utan henne skulle jag inte klara av teorin. Bata är världens bästa och duktigaste körlärare utan tvekan. Jag hade kört med Bata flera gånger och varje gång fick jag lära mig nya saker. Han ville mitt bästa och att jag skulle klara mitt körkort så snabbt som möjligt. Lillemor var den som pushade mig till att klara av teorin, varför? Jo för att jag gav upp sista veckan men sen började hon pusha mig och säga "Du kommer klara det, du är snart klar osv" Och ju mer hon pushade mig så gjorde jag teorin mer och mer och till sist så tog jag körkort. Så om jag ska sammanfatta allting så vill jag tacka och ge berömd till dem för att dem är världens bästa TRAFIKSKOLA.
    Jag köpte elevcentralen, gick på Petras teori kurs i fyra dager och jag körde med Bata flera gånger. Läs mer
  • Gabriel A
    Gabriel A skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Bemötandet var perfekt! Jag visste vad jag behövde och det visste dom som hjälpte mig också. Jag fick stor hjälp till min körning så att jag kunde klara min uppkörning, vilket var målet. Och resultatet säger det själv då jag tog uppkörningen på första försöket. Man är jätte tacksam som kund och glad att få ta del av just den trafikskolan. Och den bör rekommenderas då det inte är bara jag som är nöjd med den! Läs mer
  • Dona S
    Dona S skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Dem va tydliga och samtidigt snäll. Jag kände mig direkt trygg med mina lärare, de gjorde de klart för mig att dem var där för min skull och när jag tappade hoppet var dem alla där för mig och fick mig att bli motiverad igen. Läs mer
  • Thomas I
    Thomas I skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Bra bemötande samt kompetenta trafiklärare. Läs mer
  • Gina M
    Gina M skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag fick ett bra bemötande från de i företaget och körläraren som undervisade mig var väldigt duktig och hjälpte mig med allting som behövdes för mig att ta körkortet Läs mer
  • Christian Y
    Christian Y skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Bata Bata Bata Bata Bata Bata Bata Läs mer
  • Emilio N
    Emilio N skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Lätt bästa körskolan med bästa personal, en klass för sig! Rekomenderar starkt! Läs mer
  • Melis M
    Melis M skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Bemötandet var verkningen över mina förväntningar, jag fick all den hjälp jag behövde från början till slut, min lärare motiverade mig till att nå mina mål och kämpade verkligen för att jag skulle ta körkortet och det gjorde jag, rekommenderar verkligen Södertälje hamns trafikskola! Läs mer
  • Simell R
    Simell R skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Bästa teamet! Körkort på första försöket som förväntat de går inte att hitta en bättre körskola. Läs mer
  • Michael C
    Michael C skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Köpte 6 lektioner och lärde mig jättemycket kunde inte ha lärt mig mer än va jag gjorde är jätte nöjd! Läs mer
  • Michel S
    Michel S skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Bästa trafikskolan i hela stan!! Läs mer
  • Rebekka K
    Rebekka K skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Fantastisk service och mycket kunniga lärare! Jag tog körkortet på första försöket. Rekommenderar denna skola varmt! Läs mer
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Världen bästa körskola som fixar fran tider, stöttar och peppar. Trodde aldrig jag skulle ta körkort så här snabbt 😀 Petra är helt fantastisk körskolelärare, att hon dessutom är rolig att köra bil med gör att man ser fram mot körlektionerna. Lillemor möter en alltid med ett leende när man kommer på morgonen. Man känner sig verkligen välkommen och som en i familjen. Rekommenderar verkligen denna skola, min lillasyster har redan börjat köra där hon med. Läs mer
  • Joel Ö
    Joel Ö skrev om Södertälje Hamns Trafikskola