Södertälje Hamns Trafikskola

Södertälje Hamns Trafikskola

Vi på Södertälje Hamns Trafikskola har nyligen öppnat vår verksamhet, men vi har över tio års erfarenhet i branschen. Vi kan erbjuda dig en modern, effektiv och prisvärd körkortsutbildning. Hos oss kan du både gå en körutbildning, läsa körkortsteori, gå riskutbildningen eller ta en intensivkurs.

Du tar dig hit enkelt från både Stockholm, Gnesta, Nykvarn och Järna. Våra ljusa och fräscha lokaler ligger nämligen precis intill Södertälje hamns tågstation. Varmt välkommen!

Läs vad 277 kunder tycker om Södertälje Hamns Trafikskola 2

2021-07-11
    Personalen är supertrevlig och vill en väl. Kanske kan tycka att dem är lite väl petiga med vissa saker när det gäller körningen.
    Jag hade bra förväntningar. Tog längre tid än vad jag trodde att få en uppkörning pga av att de var petiga med små detaljer men bortsett från de så är jag nöjd.
    Jag köpte teorikurs och körlektioner.
    Teorikursen var super bra och rolig att gå på. Hatar skola men det här var bara kul och intressant.
    Körlektionerna var också super bra. Härliga lärare, bra energi. Petiga men snälla.
    2021-07-09
    Alla lärare är snälla. Petra är en trevlig och duktig lärare som höll teorilektionerna och som hade en bra plan då hon delade upp vad vi skulle gå igenom på varje lektion. Totalt var det 4 teorilektioner och hon fick med allt och gick igenom allt som är viktigt under dessa lektioner vilket jag uppskattar. Det har varit lärorikt och värdefullt att gå på dessa lektioner, jag fick svar på mina frågor och funderingar. Dessutom fick vi göra uppgifter både i grupp och enskilt vilket också var bra.
    2021-07-09
    Petra var grym ! Hon förtydligar ämnen som är svåra att förstå innehållet av och hon gör det enkelt .
    Rekommenderar!
    2021-06-15
    Kom till Södertäljehamnstrafikskola efter flera kuggade uppkörningar privat.
    Bokade in intensivutbildning med Sascha och 2 veckor senare klarade jag uppkörningen på första! Sascha var lugn och pedagogisk, kunde inte haft en bättre körlärare!
    Eftersom jag kört upp flera gånger privat innan så var det inte det lättaste att hitta en uppkörnings tid men Södertäljehamnstrafikskola hade lovat mig en uppkörningars i anslutning till min intensiv utbildning och de sökte med ljus och lyckta och självklart fixade de det!!

Om ni är ute efter en seriös och engagerad trafikskola så kan jag varmt rekommendera Södertäljehamnstrafikskola då de alltid gör sitt bästa för dig!

Anna Eriksson
    2021-06-12
    Alla va trevliga och snälla. Jag hade bra förväntningar då jag hade hört mycket bra om skolan och körskolan levde upp till mina förväntningar. Jag köpte small paketet.
    2021-06-11
    Verkligen en bra körskola, fick mycket hjälp av teorikursen! Klarade både teorin och uppkörning på första tack vare er🙏
    2021-06-11
    Otroligt skönt gäng! Snabbt och smidigt👍🏼
    2021-06-07
    Kan starkt rekommendera Södertälje Hamns Trafikskola till alla. Jag blev jättebra bemött på trafikskolan. Trafikskolan levde upp till mina förväntningar att de vill se en att lyckas med körkortet.

All eloge till min bästa trafiklärare Sascha som är pedagogisk och lär ut bra där han förklarar tydligt om vad man bör tänka på när man kör bil på ett tryggt sätt, och som även trodde på mig att jag skulle ta mitt körkort. Jag hade absolut inte kunnat klara mig utan hans hjälp och stöd.

När det kom till körningen hade jag en dålig självförtroende, men de i trafikskolan hjälpte mig så mycket med mitt självfötroende. Är evigt tacksam för deras hjälp.

Jag vill ge en extra stor tack till Lillemor som pushade och peppade mig. Vill även tacka Petra, Bata, Charles och Eva för det fina stödet.

Bästa trafikskolan i Södertälje.
    2021-05-17
    Super bra handledare, väldigt pedagogisk!
    2021-05-17
    Bra bemött från första stunden av en positiv team som behandlar sina elever med respekt, tolerants och uppmuntran. Körlektioner var mycket bra, jag kände tillit och bra feedback från handledare.
    Teorilektiokerna var mycket bra, sakliga och enkla , hjälpte mig att mina kunskap fallde på plats.
    Mycket nöjd kommer att rekommendera Södertälje Hamns trafikskolan utan tvekan .
    Tack
  • Saga Å
    2021-05-16
    Rekommenderar denna körskola till alla. Helt fantastiskt bemötande, oavsett vem du är. De har så mycket kunskap om både körning och pedagogik. För mig var teorin ingen match efter deras en veckas teorikurs som gjorde allt begripligt och tillochmed roligt! Så för att sammanfatta, hög nivå på både körningen och teoridelarna samt mycket snälla och förstående lärare och receptionist. Fick med mig allt jag behövde!
    2021-05-16
    Jag köpte 10 lektioner och varenda en var värd! Mycket trevlig personal på körskolan och blev bemött väldigt bra.
  • Husni F
    2021-05-16
    Jag tog 9 körlektioner hos Södertälje Hamns Trafikskola med Charles som lärare. Han var väldigt noggran och bra med förklaringen i körning. Jag fick massor kunskaper om körning som jag var brist på det. Jag kände alltid bekväm när jag körde och han aldrig skrek under körningen som man brukar uppleva på annan trafikskola. Bra lärare, fina bilar, trivs att köra med.
    Ja är väldigt nöjd med Södertälje Hamns Trafikskola och jag rekommenderar den till alla som vill ta körkort speciellt uppkörningen i Södertälje området.
    2021-05-16
    Jag köpte stora intensiv paketet. Blev bemött på ett mycket vänligt sätt. De levde upp till mina förväntningar. Super trevlig personal
    2021-05-15
    Jag köpte ett paket där en del av paketet var en teorikurs på 4 eftermiddagar.
    Denna utbildning var super bra och man lärde sig mycket, man blev bemött med ett glatt hej när man kom in. Och allas hypotes kring det rätta svaret var accepterat oavsett om man hade rätt eller fel, då fick man en förklaring på ett annat vis som ledde till en bredare förståelse. Man fick sig även ett stort lycka till med sig efter kursen vilken gav en kämparglöd:)

Jag hade inte så mycket förväntningar förutom att jag skulle komma därifrån med en bredare förståelse för trafikens regler och förhållningssätt. Vilket jag även fick med mig. Kursen var över förväntan, riktigt rolig och lärorik.

Allting var super bra och väldigt relevanta saker togs upp. Kursen anpassades även efter allas olika nivå i hur långt man hade kommit. Vilket kan vara svårt ibland, men kursledaren löste det utmärkt.
    2021-03-31
    Charles var supergrym!!! Lugn och tydlig. Rekommenderar verkligen.
    2021-03-15
    Från dag ett otroligt bra bemött, trevlig personal och har inget annat än gott att säga om min trafikskolelärare Sascha. Köpte intensivkurs med tillägg av lektioner mot slutet. Gick risk 1an och de hjälpte mig även boka risk 2an. Inför uppkörningen kände mig förberedd och stöd från trafikskolan. Jag skulle absolut rekommendera skolan och sammanfatta min upplevelse som bra. De erbjuder professionell och pedagogiskt lärande och levererar resultat.
    2021-03-14
    Handledarutbildning för B kort i ett utmärkt utförande.
    2021-03-14
    Jag gick kurs för börja övningsköra och blev väl bemött. Kursen var inte tråkig även fast den va lång. Läraren var trevlig och han förklarade bra och tydligt
  • Jacob H
    2021-03-14
    Jättetrevliga och professionella, gjorde sitt jobb dvs. lärde mig hur man framför ett fordon tryggt och säkert samt teoretiskt.
    Finns inget att klaga på.
    Teorikurserna var utmärkta, väldigt bra undervisning och tydliga lärare.
    Blev väldigt välbemött, riktigt trevlig personal som man ser tycker om sitt yrke.
    Inge girighet om pengar eller liknande dom vill bara lära oss att köra bil på rätt sätt.
    Lyssnar man och tar emot kritik är det garanterat att du får körkort på max 10-15 lektioner på Södertälje Hamns Trafikskola.
    Rekommenderar Södertälje Hamns Trafikskola till 100%.
    Jag ger betyget 10/10
    2021-03-14
    Klarade på första, jättebra bemötande och riktigt snälla och pedagogiska. Fick skolan rekommenderad till mig av väldigt många och den levde upp till mina förväntningar! Dem anpassade lektionerna efter behov.
    En lektion
    Blev bemöt vänligt och bra
    Hade inga specifika förväntningar ville bara veta om körning vilket jag fick reda på mycket om
    Upplevelsen var väldigt bra och informativ
    2021-03-14
    Bästa körskolan, de hjälper när man har svårt.
    2021-03-14
    Tog 5-6 lektioner. Positivt bemött med bra energi. Förväntningarna stämde överens med verkligheten!!
    2021-03-13
    Jag blev imponerad av att vi hann med så mycket på den korta tiden. Handledaren var mycket kunnig och pedagogisk.
    2021-03-13
    Jag tycker handledarkursen var bra genomförd. Bra tempo, dom 4 timmarna gick fort.
    2021-03-13
    Jag fick teorikursen i form av ett presentkort av familjen så därför så vet jag inte exakt hur mycket det kostade. Men det som jag vet är att dessa lektioner var så tydliga och effektiva att jag alltid klarar teorikursen i elevcentralen. De lär dig från topp till botten om körningsregler och hur man ska agera under olika situationer. Det är tack vare dem jag nu kan alla trafikregler och varför jag ska t.ex köra på det viset och inte på ett annat vis. De nämner även grejer som inte stod i körkortsboken som är livsviktiga att veta. Därför säger jag, boka en teorikurs för du kommer verkligen inte ångra det.
    2021-03-12
    5 kör lektioner. Min upplevelse i körskolan var underbar och dessa 5 lektioner lärde mig mycket och de levde upp till de förväntningarna jag hade.
    2021-03-12
    Hjälpsamma, bra på att lära ut👍🏽
    2021-03-12
    Jag köpte ett paket med 10 lektioner. Sacha var min körlärare. Jag rekommenderar Sacha starkt! Han är väldigt ärlig och rak på sak vilket hjälpte mig ta uppkörningen på första försöket.
    Jag fick även hjälp och kunde prata med all personal i trafikskolan.
    2021-03-12
    Köpte ett paket med 10 lektioner där teorikursen ingick. All personal i Södertälje hamn trafikskola är väldigt snälla.
    Teorikursen var väldigt lärorik men även rolig då man fick träffa på och lära känna nya människor.
    Teorikursen hjälpte mig att klara teoriprovet på första försöket!
    2021-03-12
    Jag kom till Södertälje hamns trafikskola med hoppet att ta körkort så snabbt som möjligt! Sagt och gjort hjälpte de mig att ha allt klart på ca en månad. Jag fick lektioner i princip varje dag och stämningen var alltid på topp på skolan, var det så att någon hade en dålig dag märktes det aldrig för mig som elev. Utbildningen var grym och över alla mina förväntningar. Speciellt extra stort tack till Sascha, som alltid var lugn när jag var stressad och hade 100 olika knep för att förklara olika situationer så man verkligen förstod. Hade jag varit min egen körskollärare hade jag antagligen blivit galen. Skulle rekommendera Södertälje hamns trafikskola till alla, näst på tur är min syster😜
    2021-03-12
    Jag gick handledarkursen med min mamma, och vi båda var super nöjda, han som höll i kursen förklarade på ett sett så alla förstod. Och jag känner verkligen att jag valt rätt trafikskola!
    2021-03-12
    Jag köpte 20 körlektioner och är så tacksam över den hjälpen och motivationen jag har fått. Sascha var min körlärare och är så glad att jag hade han då han hjälpte mig med allting jag behövde. Ångrar inte en sekund att jag valde södertälje hamn trafikskola :)
    2021-03-12
    Ja bemöttes väldigt bra, företaget överträffade mina förväntningar. Jag köpte körlektioner och med tanke på hur mycket jag lärde mig så skulle jag rekommendera Södertälje hamn till väldigt många.
    2021-03-12
    Jätte trevlig personal och bemötande. Gick handledarutbildningen
    2021-03-12
    Köpte en introduktionslektion som var bra över mina förväntningar.
    2021-03-12
    Jag är supernöjd med mitt val av körskola. Jag köpte endast körlektioner och övningskörde med trafikläraren Eva. Bästa jag någonsin kört med, hon var trevlig, tydlig, rolig, ärlig. Fick mig att förstå och lära mig allt inom körningen. Skulle rekommendera körskolan och Eva till andra alla dagar i veckan.
    Köpte 5 körlektioner
    Jag blev bemött med respekt och visste redan vilka vissa var sen innan, då min bror också gick i denna trafikskola
    Ja, jag upplevde förväntningarna jag förväntade mig, det var att bli bemött på ett bra sätt och fick en bra inlärning på min körning
    Allting gick som jag skulle, fick tips på det jag behövde träna på gällande körningen som jag fixade direkt och utan er hade jag inte lyckats med körkortet är evigt tacksam för all hjälp jag har fått utav er.
    2021-03-12
    Personal var trevliga och jag såg fram emot mina kör även teori lektioner. Dessutom fick jag mycket kunskap efter de lärorika lektionerna. Jag rekommenderar körskolan starkt!
    Trevligt bemötande, trevlig personal
    2021-01-29
    Jag köpte ett paket som det ingick teorikurser i, alla var jätte trevliga och jag lärde mig mycket under lektionerna. Hade endast 4 lektioner och klarade teorin tack vare dom!
    2021-01-25
    Jag tycker att jag har lärt mig mycket om trafik regler, parkerings skyltar som var svåraste för mig...
    Företag har mycket bra bemött och är ärliga.
    Jag upplevde allt förväntningar allt som jag väntat de har bra bemötande duktigt på förklaring.
    Jag har lät mig mycket från teorikurs som vi hade 4 dagar. Var god ficka haft bra elever som vi jobbade tillsamman med gruppen.
    Tack för bra bemötande och att jag fick mer information om trafik regler.
    2021-01-22
    Jag behövde lite hjälp med teori delen av körkortet och den här kursen var absolut perfekt för mig! Det var mycket bättre än det jag hade trott eftersom lektionerna var absolut inte långa och tråkiga. Instruktören/läraren var fantastisk och förklarade på ett suveränt sätt. Under kursen lärde vi oss om trafikregler och trafiksäkerhet bland annat och det känns att informationen sitter djupt och man förstår nu väldigt mycket om inte allt från boken! Jättebra kurs och jag rekommenderar 100%!
    2021-01-01
    Riktigt bra skola, de hade en bra utbildningsplan och verkade inte hålla kvar sina elever längre än nödvändigt för att tjäna pengar som många andra gör. Trevlig personal, speciellt Sascha som är ung och kommer ta över trafikutbildningen i framtiden.
    2020-12-31
    Jag tog både teori och körlektioner. Teorilektionerna gav en mycket stabil grund inför kunskapsprovet och körlektionerna var verkligen a och o när det kom till uppkörningen. Hos Södertälje Hams trafikskola kan jag garantera att man sitter bakom ratten med mycket erfarna lärare. Själv tog jag både teorin och uppkörningen på samma dag och det är tack vare Södertälje Hamns Trafikskola.
    2020-12-30
    Jag tror att jag har köpt 15 lektioner och att välja Södertälje hamns trafikskolan var nog det bästa valet jag någonsin har gjort. Jag har tidigare gått till andra trafikskolor men den här trafikskolan är nog den ända trafikskolan som jag faktiskt har lärt mig saker. Jag blev bemött på det bästa sättet och trafikskolan levde upp till mina förväntningar om inte bättre. Min trafiklärare var bästa , han visste han gjorde och han förklarade saker och ting så att man förstår. Han lärde mig att det är okej att göra fel så länge man vet vad man har gjort för fel och detta lärde jag mig av mina misstag. Jag kommer definitivt rekommendera den trafikskolan till andra för att det är det bästa valet jag nånsin har gjort.
    2020-12-30
    Köpte 5 lektioner samt en testlektion. Kände mig välkomnad direkt. Personalen var väldigt trevliga och hjälpsamma. Mina förväntningar var givetvis att förbättra min körning på så få lektioner som möjligt, och det lyckades de med. Jag tränade mycket hemma men utan deras hjälp hade jag aldrig klarat de små detaljerna som egentligen inte är så små. Södertälje Hamns trafikskola är verkligen något jag kommer rekommendera till alla jag känner.
  • Rezajon M
    2020-12-30
    Personalen (Schulz) var snäll, ansvarfull och särskild visste han att hur kontakta med olika tip av människor till exempel att jag inte kan så bra svenska ändå prata han med mig på lätt svenska när vi var på övningskör och sista gången jag gick till receptionen så var personalen jätte snäll och omtänksam, det fanns ingen tur det tog jätte lång tid men personalen fixade på ett snabbt sätt så att det gick snabbare. MVH Rezajon
  • Lionel A
    skrev om Teorikurs en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    2020-12-30
    Trevliga lärare. Dem finns där när man behöver dom och dem förklara till man förstå. Om ni har frågor ni kan kontakt mig/ Lionel