Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Södertälje Södertälje Hamns Trafikskola

Södertälje Hamns Trafikskola

Stationsvägen 14, 151 38 Södertälje — Visa karta

Vi på Södertälje Hamns Trafikskola har nyligen öppnat vår verksamhet, men vi har över tio års erfarenhet i branschen. Vi kan erbjuda dig en modern, effektiv och prisvärd körkortsutbildning. Hos oss kan du både gå en körutbildning, läsa körkortsteori, gå riskutbildningen eller ta en intensivkurs.

Du tar dig hit enkelt från både Stockholm, Gnesta, Nykvarn och Järna. Våra ljusa och fräscha lokaler ligger nämligen precis intill Södertälje hamns tågstation. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:30-17:00
Fre: 08:30-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 93 kunder tycker om Södertälje Hamns Trafikskola

George I skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Tycker att jag blev bemöt på ett suveränt sätt av alla där. De var en härlig upplevelse både i och utanför bilen, alla där var jätte goa. Läs mer

Angela B skrev om Teorikurs en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Teorinkurser: mkt givande, proffs å bra bemötande. Läs mer

Hans F skrev om Teorikurs en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Väldigt mycket suveränt Bra jobbat Läs mer
  • 2019-03-26

Stefan A skrev om Teorikurs en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Bra trafikskola, hon förklarade bra på teorikursen. Läs mer
  • Olivia M

2019-03-25

Olivia M skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Bästa körskolan nånting har försökt med andra körskolor men tyvärr nådde dom inte fram eftersom det va brist på kommunikation men här får man allt i ett paket kommunikation lärdom uppmaning att kunna göra saker man själv inte trodde på dessutom så får du en boost av massa kärlek från alla på trafikskolan
    Jag är evig tacksam för allt ni gjort det tog mig allt som allt två veckor att klara av körkortet grymma är ni fortsätt så starkt starkt rekommendation från mig 🥰❤️🙌👌👏🙏❤️ Läs mer

Mirjam K skrev om Teorikurs en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag blev bemött på ett välkomnande sätt och lärarna var trevliga.
    Mina förväntningar var mest att jag skulle få en bättre förståelse på alla regler och det fick jag av teori kursen.
    Jag blev som sagt väldigt trevligt bemött och kände mig välkommen och om det var något jag inte förstod så fick jag det förklarat så att jag förstod och hängde med!. Läs mer

Danyah A skrev om Teorikurs en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Jätte bra kurs som verkligen hjälpte mycket Läs mer

Rony S skrev om Teorikurs en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Inget allt va bra så jag tror inte att de behövs nåt mer de va roligt o va där Läs mer

Oskar Å skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Köpte totalt 15 lektioner som kändes väldigt mycket. Men wow vad snabbt det gick att lära sig på Södertälje hamns trafikskola. En månad tog det att få körkortet med dem. Personal i världsklass, lärare som lär ut på ett sätt som gör en elev mycket motiverad. Fantastiskt ställe, rekomenderar starkt! Läs mer

Melissa D skrev om Teorikurs en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Blev bemött på ett jättebra sätt, och hade inte klarat mig utan Södertälje hamna trafikskola, då man fått mycket bra hjälp! Läs mer
  • 2019-02-24

Emilia J skrev om Teorikurs en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag tyckte teori kursen va bra, man lärde sig mycket, jag köpte ett paket med 4 kurser, alla va jätte trevliga där, ingen var otrevlig. Läs mer
  • 2019-02-16

Hanibal H skrev om Handledarutbildning en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Mycket trevlig och kunnig personal, vi blev välbemötta. Läs mer
  • 2019-02-14

Gabriela S skrev om Teorikurs en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Proffesionellt bemötande + kunnig personal. Läs mer

Paulina S skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Tog 15 körlektioner och sen klarade jag teorin och uppkörningen på första försöket. Hade dåligt självförtroende när det kom till körningen men de hjälpte mig så mycket! Rekommenderar bästa läraren Eva!! Läs mer

Ilke E skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag kom missnöjd från en annan trafikskol, men tack vare södertäljehamnstrafikskola lyckades jag ta mitt körkort väldigt intensivt, och fått med mig så mycket lärdomar under en så kort period. Definitivt en skola jag kommer att rekommendera starkt, förutom att de är duktiga på det dom gör så var kundbemötande oerhört bra! redan när man gick in från dörren till skolan kännde man sig välkommen och som hemma med ett positiv bemötandet och intryck från personalen, tack för en så lärorik tid hos er bästa skolan! Läs mer

Anders O skrev om Handledarutbildning en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Trevlig föreläsare, bra tips för egna övningar. Läs mer

Paul M skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    mycket bra trafikskola med utmärkt personal. Rekommenderas starkt Läs mer

Emma H skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Ett julpaket med 10 lektioner, risk 1:an och 2:an och teorilektioner.

Trevlig personal, fick mig att tro på mig själv. Ville känns mig säker i bilen och de fick dem mig att att göra! Läs mer

Matias T skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Mycket härlig trafikskola, bra personal och miljö Läs mer

Rebecca V skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Köpte ett paket med 20 lektioner med använde endast 15. Det visar att skolan inte är ute efter att utnyttja eleverna på pengar utan är ute efter att lära ut och få oss elever lyckas med körkortet. Sjukt trevlig och underbar personal. Man känner sig redan efter dag 1 välkommen och hemma. Kan inte med ord förklara hur rolig och mysig tiden på trafikskolan varit❤️ Efter min sista lektion kände jag redan att jag ville komma tillbaka💕 all kärlek till dom💞 Läs mer

Jonathan B skrev om Teorikurs en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Mycket god service och pedagogisk lärande på STH av samtliga anställda särskilt Petra.
    Underbart! Läs mer

Edessa H skrev om Handledarutbildning en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Lärorik och intressant med olika momentet som gjorde hela upplevelsen roligare. Mycket information som kan vara nödvändig för båda elev och handledare. Allt som allt var det kul. Läs mer

Prajna K skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Några av instruktörerna är inte tålmodiga, detaljorienterade och / eller förklarar inte hur man tänker i trafiken. Läs mer

Zara O skrev om Teorikurs en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag köpte ett small paket, kunde inte blivit mer nöjd! Bästa trafikskolan, rekommenderar alla att gå södetälje hamn! Känns som att komma till sina kompisar Läs mer
  • Sarah Q

2019-02-12

Sarah Q skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jätte trevlig lärare. Det gick snabbt samtidigt som vi hade jätte kul under lektionerna. Fick jätte bra feedback och positiv uppmumtran Läs mer
  • 2019-02-11

Selina D skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Skulle lätt rekommendera denna skola till alla som vill ta sitt körkort på första försök utan nåra problem. Super trevliga personal samt trevliga att vara med! Läs mer
  • Jacob W

2019-02-11

Jacob W skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Fantastiskt professionella och pedagogiska. Gör verkligen allt och lite till för sina elever!
    Kunde inte vara mer nöjd. Läs mer
  • 2019-02-11

Nedrin A skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    •körlektioner, teorilektioner.
    •super bra service!
    •De var inte bara mina lärare de blev en familj. Läs mer
  • 2018-11-04

Awrohum O skrev om Teorikurs en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Bästa trafikskola, lärs sig allt man behöver och fantastisk personal Läs mer
  • Sebastian G

2018-11-02

Sebastian G skrev om Teorikurs en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag köpte largepaketet (bokade så det blev som en intensivkurs) Allt funkar riktigt bra. Lärarna är väldigt pedagogiska verkar det som. Min lärare (Petra) är iaf det. :) Är nöjd hittills, är inte klar med utbildningen än. Har fått ett bra bemötande från alla som jobbar där. Rekommenderar denna körskola. Priserna på skolan är lägre, om man jämför med andra skolor. Bara det är ett + Läs mer
  • Sheenamay H

2018-11-02

Sheenamay H skrev om Teorikurs en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Både min Körlärare och Teori lärare var väldigt väl och tydligt! hela min upplevelse med Södertälje hamn Trafik skolan var excellent, Läs mer
  • Kim E

2018-10-22

Kim E skrev om Handledarutbildning en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Bra bemöta av personal. Trevliga lokaler parkeringen nära Läs mer

Rabia T skrev om Handledarutbildning en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Personalen ock läraren var mycket trevliga, det var en mycket effektiv kurs Läs mer

Bogdan J skrev om Handledarutbildning en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Bra bemött, bra handledare som höll i kursen Läs mer
  • Victor B

2018-10-21

Victor B skrev om Handledarutbildning en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    bra information, dock lite för lång tappade koncentrationsförmåga efter ett tag Läs mer
  • 2018-10-21

Kamila Barbara G skrev om Handledarutbildning en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Handledarutbildning Läs mer

Saga S skrev om Teorikurs en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Tyckte att teorikursen var superbra! Hade bra upplägg och lärde mig en massa! Speciellt trafikregler som jag hade svårt för gicks igenom grundligt så att jag förstod. Läs mer
  • 2018-10-20

Alexander J skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag köpte ett medium/mellan paket med x antal lektioner som jag utnyttjade fullt ut. Läraren var utmärkt och uppfyllde mina förväntningar och mer därtill, genom att på ett pedagogiskt sätt påpeka dem fel man gjorde i trafiken och vad man ska tänka på för att man ska ta sig från pynt A till punkt B på ett både säkert och miljövänligt sätt. Blev dock irriterad första gången jag ringde för att boka tid då jag anser att personen jag pratade med hade attityd vilket gjorde mig irriterad samt att det blev fel med en bokning. Allt som allt anser jag dock att körskolan var bra och skulle rekommendera den till andra personer som vill ta körkort. Läs mer
  • 2018-10-19

Hristo D skrev om Handledarutbildning en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Mycket bra ,, Tydligt förkloring Läs mer
  • Linnéa E

2018-10-19

Linnéa E skrev om Handledarutbildning en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag va på handledarkursen så jag kan börja övningsköra hemma, personalen va supertrevliga och verkligen serviceminded i det dom gjorde! Hade inte så mycket förväntningar faktiskt men verkligen over the top på det dom gör, är supernöjd med mitt besök! Läs mer
  • 2018-10-18

Isa V skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Supertrevliga, duktiga på att lära ut och roliga körlektioner! Läs mer
  • Lydia G

2018-09-27

Lydia G skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Under tiden som jag övningskörde på hemmaplan så var jag inställd på att när min uppkörning närmade sig så skulle jag skriva in mig i en körskola. Jag frågade runt lite grann bland mina kompisar och blev då rekommenderad till att gå till Södertälje hamns trafikskola. Jag gick dit på en testlektion och bokade sedan in några lektioner med Bata. Det blev väldigt tajt inför min uppkörning men han gjorde mig klar inför den ändå och jag tog uppkörningen på första försöket. Han såg potential i mig och utan honom skulle jag aldrig ha lyckats, inte Lillemor heller för den delen. Hon hjälpte mig med att boka in flera lektioner och hittade snabbt en ny teori tid till mig då jag kuggade den på första försöket och ville ta den så nära min födelsedag som möjligt och hon hittade en tid till mig dagen efter bara. Allt som allt hjälpte dem mig med att ta körkortet endast två dagar efter min 18års födelsedag, bästa presenten någonsin!Dem levde definitivt upp till alla förväntningar jag hade om dem då jag som sagt skrev in mig i trafikskolan pga rekommendationer. Hade hört att dem var supertrevliga men framförallt att under tiden man utbildar sig där så har man dessutom superkul, och allt stämde in. Kunde inte bli bemött av dem på bättre sätt. Är förevigt tacksam, älskar dem! Läs mer
  • 2018-09-27

Seedy C skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag vill rekommendera Södertälje hamns trafikskola till alla som är sugen på att ta körkort. Bemötande av personalen alla är väldigt trevliga stort leende och man känner sig alltid välkommen. Kortfattat. Bra. bemötande,positiva personal, god stämning och du får alltid feed back.
    Så med lite tålamod så har du ett körkort inom kort. Läs mer
  • 2018-09-27

Sandra J skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Tack så mkt för all hjälp!!!! Bästa trafikskolan o bästa läraren hade jag 👏🏻👏🏻 Läs mer
  • 2018-09-20

Dominic C skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Köpte kör paket med 10 lektioner, risk 1,2
    Kunde aldrig bemött på ett trevligare sätt.
    Förväntningar var sådär men har hört mycket bra om företaget och det stämde verkligen Läs mer

Hanania D skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd med valet att fortsätta min körkortsutbildning hos Södertälje Hamns Trafikskola. Innan brukade jag gå till en annan trafikskola, men OJJ vilken skillnad det var mellan den och Södertälje Hamns. Jag har blivit så bra bemött och fått en stor hjälp under min resa till körkortet. Om jag kunde gå tillbaks och ändra hade jag nog valt den trafikskolan från allra första början! Något jag skulle rekommendera andra att göra. Läs mer
  • Sara M

2018-09-17

Sara M skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Södertälje Hamns Trafikskola är en utmärk trafikskola som tillåter oss ungdomar eller äldre med behov av körkort nå vårt mål. De undervisar med en precision som är beundransvärd och väldigt välkommande. När jag var elev hos de kände jag mig aldrig obekväm eller nervös, de bemötte mig med en sådan kärlek och beslutsamhet om att hjälpa mig. Jag visste att det här var de personerna som kommer hjälpa mig uppfylla min dröm om ett körkort direkt. Jag rekommenderar 10/10 att alla bör ge den här trafikskolan en chans då den är så underbar med en så ljuvlig atmosfär! Läs mer

Jennifer K skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Allt var jätte bra och jag blev bemöt på ett fantastiskt sätt. Läs mer

Patricia G skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Världens bästa trafikskola och världens bästa Petra! Skulle aldrig klarat mig utan Petra, lärde mig allt tack vare henne! Trevlig personal! Världens bästa körskola!! Läs mer
  • Binh T

2018-08-10

Binh T skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag köpte deras största paketerbjudande och kompletterade med ytterligare körlektioner då jag behövde fler.
    Jag fick ett varmt mottagande från all personal och man kände sig som en del av gänget.
    Mitt mål var att ta körkortet innan sommaren och jag började i februari, vi satte ihop en plan som vi följde, det som överträffade mina förväntningar var hur motiverande och engagerade personalen var i min utbildning samt tog hänsyn till att det ska funka med familjelivet och arbetet.
    Det som kan tänkas förbättras är att öka antalet personal iom körtiderna tog slut fort men de är skickliga på att flytta och planera om körlektionerna så man fick den körlektion man behövde ändå. Läs mer

Stationsvägen 14, 151 38 Södertälje