Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Södertälje Södertälje Hamns Trafikskola

Södertälje Hamns Trafikskola

Stationsvägen 14, 151 38 Södertälje — Visa karta

Vi på Södertälje Hamns Trafikskola har nyligen öppnat vår verksamhet, men vi har över tio års erfarenhet i branschen. Vi kan erbjuda dig en modern, effektiv och prisvärd körkortsutbildning där du kan utföra alla delar av körkortet på plats. Hos oss kan du både gå en körutbildning, läsa körkortsteori, gå riskutbildningen eller ta en intensivkurs.

Du tar dig hit enkelt från både Stockholm, Gnesta, Nykvarn och Järna. Våra ljusa och fräscha lokaler ligger nämligen precis intill Södertälje hamns tågstation. Varmt välkommen!
Mån-Tor: 08:30-17:00
Fre: 08:30-15:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 65 kunder tycker om Södertälje Hamns Trafikskola

• Awrohum O skrev om Teorikurs en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Bästa trafikskola, lärs sig allt man behöver och fantastisk personal Läs mer
  • Sebastian G
    Sebastian G skrev om Teorikurs en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag köpte largepaketet (bokade så det blev som en intensivkurs) Allt funkar riktigt bra. Lärarna är väldigt pedagogiska verkar det som. Min lärare (Petra) är iaf det. :) Är nöjd hittills, är inte klar med utbildningen än. Har fått ett bra bemötande från alla som jobbar där. Rekommenderar denna körskola. Priserna på skolan är lägre, om man jämför med andra skolor. Bara det är ett + Läs mer
  • Sheenamay H
    Sheenamay H skrev om Teorikurs en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Både min Körlärare och Teori lärare var väldigt väl och tydligt! hela min upplevelse med Södertälje hamn Trafik skolan var excellent, Läs mer
  • Kim E
    Kim E skrev om Handledarutbildning en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Bra bemöta av personal. Trevliga lokaler parkeringen nära Läs mer
  • Rabia T skrev om Handledarutbildning en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Personalen ock läraren var mycket trevliga, det var en mycket effektiv kurs Läs mer
  • Bogdan J skrev om Handledarutbildning en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Bra bemött, bra handledare som höll i kursen Läs mer
  • Victor B
    Victor B skrev om Handledarutbildning en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    bra information, dock lite för lång tappade koncentrationsförmåga efter ett tag Läs mer
  • Kamila Barbara G skrev om Handledarutbildning en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Handledarutbildning Läs mer
  • Saga S skrev om Teorikurs en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Tyckte att teorikursen var superbra! Hade bra upplägg och lärde mig en massa! Speciellt trafikregler som jag hade svårt för gicks igenom grundligt så att jag förstod. Läs mer
  • Alexander J skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag köpte ett medium/mellan paket med x antal lektioner som jag utnyttjade fullt ut. Läraren var utmärkt och uppfyllde mina förväntningar och mer därtill, genom att på ett pedagogiskt sätt påpeka dem fel man gjorde i trafiken och vad man ska tänka på för att man ska ta sig från pynt A till punkt B på ett både säkert och miljövänligt sätt. Blev dock irriterad första gången jag ringde för att boka tid då jag anser att personen jag pratade med hade attityd vilket gjorde mig irriterad samt att det blev fel med en bokning. Allt som allt anser jag dock att körskolan var bra och skulle rekommendera den till andra personer som vill ta körkort. Läs mer
  • Hristo D skrev om Handledarutbildning en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Mycket bra ,, Tydligt förkloring Läs mer
  • Linnéa E
    Linnéa E skrev om Handledarutbildning en del av Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag va på handledarkursen så jag kan börja övningsköra hemma, personalen va supertrevliga och verkligen serviceminded i det dom gjorde! Hade inte så mycket förväntningar faktiskt men verkligen over the top på det dom gör, är supernöjd med mitt besök! Läs mer
  • Isa V skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Supertrevliga, duktiga på att lära ut och roliga körlektioner! Läs mer
  • Lydia G
    Lydia G skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Under tiden som jag övningskörde på hemmaplan så var jag inställd på att när min uppkörning närmade sig så skulle jag skriva in mig i en körskola. Jag frågade runt lite grann bland mina kompisar och blev då rekommenderad till att gå till Södertälje hamns trafikskola. Jag gick dit på en testlektion och bokade sedan in några lektioner med Bata. Det blev väldigt tajt inför min uppkörning men han gjorde mig klar inför den ändå och jag tog uppkörningen på första försöket. Han såg potential i mig och utan honom skulle jag aldrig ha lyckats, inte Lillemor heller för den delen. Hon hjälpte mig med att boka in flera lektioner och hittade snabbt en ny teori tid till mig då jag kuggade den på första försöket och ville ta den så nära min födelsedag som möjligt och hon hittade en tid till mig dagen efter bara. Allt som allt hjälpte dem mig med att ta körkortet endast två dagar efter min 18års födelsedag, bästa presenten någonsin!Dem levde definitivt upp till alla förväntningar jag hade om dem då jag som sagt skrev in mig i trafikskolan pga rekommendationer. Hade hört att dem var supertrevliga men framförallt att under tiden man utbildar sig där så har man dessutom superkul, och allt stämde in. Kunde inte bli bemött av dem på bättre sätt. Är förevigt tacksam, älskar dem! Läs mer
  • Seedy C skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag vill rekommendera Södertälje hamns trafikskola till alla som är sugen på att ta körkort. Bemötande av personalen alla är väldigt trevliga stort leende och man känner sig alltid välkommen. Kortfattat. Bra. bemötande,positiva personal, god stämning och du får alltid feed back.
    Så med lite tålamod så har du ett körkort inom kort. Läs mer
  • Sandra J skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Tack så mkt för all hjälp!!!! Bästa trafikskolan o bästa läraren hade jag 👏🏻👏🏻 Läs mer
  • Dominic C skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Köpte kör paket med 10 lektioner, risk 1,2
    Kunde aldrig bemött på ett trevligare sätt.
    Förväntningar var sådär men har hört mycket bra om företaget och det stämde verkligen Läs mer
  • Hanania D skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd med valet att fortsätta min körkortsutbildning hos Södertälje Hamns Trafikskola. Innan brukade jag gå till en annan trafikskola, men OJJ vilken skillnad det var mellan den och Södertälje Hamns. Jag har blivit så bra bemött och fått en stor hjälp under min resa till körkortet. Om jag kunde gå tillbaks och ändra hade jag nog valt den trafikskolan från allra första början! Något jag skulle rekommendera andra att göra. Läs mer
  • Sara M
    Sara M skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Södertälje Hamns Trafikskola är en utmärk trafikskola som tillåter oss ungdomar eller äldre med behov av körkort nå vårt mål. De undervisar med en precision som är beundransvärd och väldigt välkommande. När jag var elev hos de kände jag mig aldrig obekväm eller nervös, de bemötte mig med en sådan kärlek och beslutsamhet om att hjälpa mig. Jag visste att det här var de personerna som kommer hjälpa mig uppfylla min dröm om ett körkort direkt. Jag rekommenderar 10/10 att alla bör ge den här trafikskolan en chans då den är så underbar med en så ljuvlig atmosfär! Läs mer
  • Jennifer K skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Allt var jätte bra och jag blev bemöt på ett fantastiskt sätt. Läs mer
  • Patricia G skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Världens bästa trafikskola och världens bästa Petra! Skulle aldrig klarat mig utan Petra, lärde mig allt tack vare henne! Trevlig personal! Världens bästa körskola!! Läs mer
  • Binh T
    Binh T skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag köpte deras största paketerbjudande och kompletterade med ytterligare körlektioner då jag behövde fler.
    Jag fick ett varmt mottagande från all personal och man kände sig som en del av gänget.
    Mitt mål var att ta körkortet innan sommaren och jag började i februari, vi satte ihop en plan som vi följde, det som överträffade mina förväntningar var hur motiverande och engagerade personalen var i min utbildning samt tog hänsyn till att det ska funka med familjelivet och arbetet.
    Det som kan tänkas förbättras är att öka antalet personal iom körtiderna tog slut fort men de är skickliga på att flytta och planera om körlektionerna så man fick den körlektion man behövde ändå. Läs mer
  • Johanna H skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    De hjälpte mig klara uppkörningen och stöttade mig hela vägen. Läs mer
  • Andrias A skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jjjutyyyyyyuududuuddjdjjdjdkdkdjdkdkdkdkdkdkdkdkdkdkdkdkdkdkd Läs mer
  • Nemanja C skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Bästa trafikskolan, bästa lärarna! Läs mer
  • Annelie A skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Världens bästa trafikskola! Alla som jobbar där är grymma och sjukt snälla! Läs mer
  • Jamshid M skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Den bästa trafikskola någonsin! Finns inget ord att beskriva❤. Från dag ett tills man får körkortet i fickan så hjälper dem dig mer än gärna.
    All kärlek till SHT🙏 Läs mer
  • Gabriel J skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Lär ut bra, hjälpte mig ta körkortet från första försöket. Lätt stans bästa trafik skola. Läs mer
  • Sarah R skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag köpte körlektioner från trafikskolan och redan första dagen som jag kom blev jag bemött väldigt välkomnande. Personalen var väldigt omtänksamma och hjälpsamma på många olika sätt. De hjälpte mig på bästa möjliga sätt genom att utgå ifrån mina behov, de tog sin tid att lära känna mig för att kunna hjälpa mig på ett bra sätt. Mina lektioner var väldigt givande och lärorika samt var de alltid något jag såg fram emot. Trafikskolan erbjöd allt det man behövde, de lärde mig att köra och förberedde mig inför mitt körkort, men de trodde även på mig vilket gjorde mig mer självsäker. Jag är jättenöjd med denna trafikskola, de utgår utifrån varje individ och hjälper denna på bästa möjliga sätt. Personalen var professionella, men de var även sociala och roliga vilket gjorde att man alltid hade en kul stund. Läs mer
  • Roxana S skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Bästa, mest lärlorika och kompetenta trafikskolelärarna. Välkomnande och trevlig personal, samt en härlig atmosfär som man vill visats i. Läs mer
  • Alexandra N skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Södertälje hamns trafikskola var min tredje och SISTA trafikskola!
    Efter mycket motgångar hade jag gett upp men gav det ett sista försök.
    Jag köpte 5 lektioner och körde med Petra som var helt fantastisk! Hon gav mig tillbaka mitt självförtroende och hon trodde mer på mig än vad jag gjorde. Jag klarade både uppkörningen och teorin på första försöket.
    Allt tack vare henne!
    STORT TACK! Läs mer
  • Julia B skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Otroligt professionella, vänliga och målmedvetna. Jag tog mitt körkort på 1,5 månad, och då hade jag aldrig suttit bakom ratten innan. Rekommenderar Södertälje hamns körskola till alla. Läs mer
  • Sharat K skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Petra was a very professional driving instructor. Keep up the good work. Läs mer
  • Daniella C skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag tog 5 lektioner och detta hjälpte mig otroligt mycket till steget av ett körkort i handen . Och jag klarade det på första försöket! Läs mer
  • Antonios H
    Antonios H skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag köpte en intensivkurs på teori lektioner då jag fick lära mig trafikregler och många andra viktiga saker inom trafiken på bara fyra dagar. Jag läste på deras hemsida att dem hade en intensivkurs som var aktiv så jag anmälde mig till den direkt. Jag förväntade mig inte så jätte mycket, utan var berädd på att det skulle komma mycket information och viktiga saker man skulle känna till för teoriprovet. Dem lärde upp på ett tydligt sätt så man förstod. Läs mer
  • Haider A skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Bästa trafikskolan tog körkortet enkelt Läs mer
  • Amanda M
    Amanda M skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Bästa trafikskolan med världens duktigaste och snällaste personal 💕 Läs mer
  • Julia T skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Köpte paketet small med några extra lektioner. Lätt den bästa trafikskolan, de gör allt för att man ska få körlektionstiderna som man behöver och prioriterar sina elever i alla sammanhang. Sjukt trevlig receptionist och älskade min lärare Petra. Rekommenderar skolan starkt!!😘😘 Läs mer
  • Enriqe M skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Bra bemötning av en trevlig receptionist, körde med Bata som var en riktigt bra körlärare. Bata levde upp till alla förväntningar och hjälpte mig i både teorin och praktiken vilket resulterade i att jag klara både teorin och uppkörningen på första försöken. Rekommenderar starkt för deras roliga och lärorika körningar Läs mer
  • Saeed G skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Teoretiska frågor/träning var hemska och dåliga på "persiska" och jag betalade förgäves i skolan. Men körläraren var fantastik.
    Generellt är de fantastiska och utmärkt "Södertälje Hamns Trafikskola"
    Mvh/Saeed Läs mer
  • Sofia T skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Bemötandet var grymt från början! Jag hade aldrig suttit i en bilen innan & fick hjälp med att ta körkortet & teorin på första försöket, på kort tid! Läs mer
  • Pia B skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med valet att "ta mitt körkort" på Södertälje hamns trafikskola. Lärarna var superduktiga och förstod sig på att jag behövde en hel del uppmuntran men även adekvat tillrättavisning då det behövdes. Jag kände mig trygg inför uppkörning då jag visste att de inte skulle släppa mig dit om jag inte "var redo". Evigt tacksam för de professionella bemötande från början till slut. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Benitah B skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Väldigt nöjd, alla är super trevliga och roligare vilket gör körlektionerna väldigt kul. Bästa körskolan Läs mer
  • Hanna K skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Väldigt lugna och pedagogiska! Talade om exakt vad som krävdes av mig för att klara olika moment! Väldigt bra trafikskola! Läs mer
  • Ruhullah N skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Fantastisk körskola. Tack för att ni hjälpte mig ta körkortet! Läs mer
  • Antonio N skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag tog 5 lektioner som hjälpte mig att bli den duktiga förare jag är idag. Jag lärde mig alla tricks och knep med att köra bil. Läs mer
  • Beylula A skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Köpte körlektioner på Södertälje Hamns trafikskola. Fick så bra med hjälp och körlärarna var tålmodiga med mina körfel och förklarade allt ur ett superlogiskt perspektiv och delade med sig av grymma tekniker som jag nu använder ständigt i trafiken. Tack vare dem tog jag mitt körkort! Läs mer
  • Robert H skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Södertälje bästa trafikskola! På mindre än 20 dagar tog jag körkortet, jag hade aldrig kört bil innan jag kom till Södertälje hamnas trafikskola. Personal som pushar dig, motiverar dig och hjälper dig till en snabb enkel väg till körkortet! Läs mer
  • Daniel E skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jätte trevliga profosonella fick hjälp med allt. Jätte tacksam för allt👍👍 Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Södertälje Hamns Trafikskola
    Jag kände att jag utvecklades hela tiden. Och det var verkligen värt att betala för körlektioner i Södertälje hamns trafikskola. Sen vill jag säga att det är Södertäljes bästa trafikskola. Jag vill även nämna Petra som jag tycker fick mig att utvecklas mycket snabbt och lära mig av mina misstag. Läs mer

Stationsvägen 14, 151 38 Södertälje