Alla kategorier Webshop Solann.se

Solann.se

Läs vad 11 kunder tycker om Solann.se

• Christin B skrev om Solann.se
    Jag har väntat i 17 dagar på leverans men inte fått någon.
    Jag chattade med kundtjänst och de säger att paketet har kommit till spelkiosken i Östhammar. Jag åker dit men får svaret att de inte har något paket till mig. Jag har inte heller fått någon avisering, och det numret som jag fick av kundtjänst var inte mitt nummer att hämta ut på utan spelkioskens nummer hos schenker.
    När jag kollar på min orderhistorik på Solanns sida får jag veta att leveransen är mottagen. Där finns inte heller någon information om att orden blivit uppdelad. Men fakturan ska betalas förstås vilket jag gjort, men får väl se om jag får några grejor.. :( Läs mer
    2018-11-07 Erik S svarar Christin B
    Hej Christin,

Vad tråkigt att du inte fick din beställning i tid! Snabb leveranstid prioriteras högt och vanligtvis brukar vi leverera inom 1-2 dagar efter inkommen beställning.
    I ditt fall har leveransbolaget gjort bort sig och felaktig information har skickats ut.
    Jag kan se att du åtminstone mottog din beställning den 5/11. Förhoppningsvis är du nöjd med varorna!
    Ha en fortsatt bra dag!
    Kristoffer, Solann AB
  • Anna R skrev om Solann.se
    Köpte en perifit, leveransen var väldigt snabb och allt var enligt min förväntan. Toppen att företaget sponsrar den jättebra podden Alla Våra ligg. Läs mer
  • Gerd H skrev om Solann.se
    Jag har retunerat varan.
    Vet ni det?
    Ska mao inte betala fakturan.
    Fick skriva 2 mejl innan jag fick retur papper.
    Hälsningar
    Katarina Läs mer
    2018-10-30 Erik S svarar Gerd H
    Hej Katarina,

Vi har tagit emot din retur och den blev krediterad för fem dagar sedan, trots att du hade brutit förpackningen, har du inte mottagit återbetalningen? I så fall ber vi dig kontakt vår kundsupport antingen via telefon, e-post eller live-chatt: https://webshop.solann.se/

Mvh,
    Erik
  • Hedwig W skrev om Solann.se
    Köpte en perifit och allt gick supersmidigt! Nöjd med produkten också Läs mer
  • Emma M skrev om Solann.se
    Köpte dialator. Snabb leverans, problemfritt! Läs mer
  • Carina S skrev om Solann.se
    Hej har ej hunnit provat produkten ännu ligger sjuk i influensa!! Läs mer
    2018-10-22 Erik S svarar Carina S
    Hej Carina, hoppas vi får en bättre rating när du är frisk igen. Krya på dig!
  • Sofia Ö skrev om Solann.se
    snabb leverans och fick varan jag beställde. Läs mer
  • Åse B skrev om Solann.se
    Otroligt snabb leverans, lättnavigerad hemsida och lättförståelig produktinformation. Läs mer
  • Ellinor S skrev om Solann.se
    Jag köpte contragel vert och fick mitt paket väldigt snabbt och utan problem. Läs mer
  • Karin Å skrev om Solann.se
    Köpte spermiedödande gel. Betalning gick smidigt och leveransen var snabb och till ett bra pris jämför med konkurrenternas. Läs mer
  • Barbara L skrev om Solann.se
    Slicka ett mejl när paketet är på väg Läs mer