Alla kategorier Webshop Solann.se

Solann.se

Läs vad 20 kunder tycker om Solann.se

• 2019-01-14

Sandra H skrev om Solann.se
    Jag gillade den inte, fick klåda och det sved tre dagar efteråt. Jag tycker inte om den. Läs mer
    2019-01-14 Erik S svarar Sandra H
    Hej Sandra,
    Vad tråkigt att du inte känner dig nöjd, hör gärna av dig genom e-mail till info@solann.se om du vill returnera produkten så försöker vi hitta en lösning.

Ha en fin dag!
  • 2019-01-10

Cecilia H skrev om Solann.se
    Jag köpte en IUB Ballerine kopparspiral. Leveransen gick snabbt och jag fick ett gott bemötande. Läs mer
  • 2019-01-09

Adisa I skrev om Solann.se
    Väldigt bra upplevelse!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • 2019-01-09

Ann-Sofie S skrev om Solann.se
    Beställde Ballerine. Enda minuset är att jag fick telefonsamtal med info att spiralen skulle skickas till mottagningen, fick dock avi några dagar senare och fick ringa för att få klarhet i om jag skulle hämta paketet eller inte. Läs mer
    2019-01-14 Erik S svarar Ann-Sofie S
    Hej Ann-Sofie! Ja, det blev lite tokigt där. Det fungerar olika i olika landsting så Ann som du pratade med missförstod och trodde du skulle till en annan mottagning. Tur att det löste sig ändå och hoppas du blir nöjd! :-)
  • 2019-01-03

Johan C skrev om Solann.se
    Hejsan!

Köpte en perifit till min flickvän i julklapp. När hon väl ville testa den så var den totalt död. Hörde av mig till perifit.co och till solann.

Perifit.co svarade väldigt snabbt med olika steg för att få den att fungera, vilket inte gav resultat.

Soalnn.se svarar med... denna enkät? Vart ska jag skicka tillbaka produkten? Betalar ni frakten tillbaka? När får jag en ny?

Tacksam för respons

Mvh Johan Christiansson
    Mail: Joch950205@gmail.com
    Ordernr: 31787 Läs mer
    2019-01-03 Erik S svarar Johan C
    Hej Johan!

Vi ber om ursäkt för att du fått vänta på svar. Supporten har varit begränsad i mellandagarna och över nyår så det har bara gått att få tag på oss över telefon, du har precis fått ett mail med hur du går vidare med reklamationen.

Självklart står vi för frakten för retur och ny produkt, vi löser det över mailen.

Ha en fin kväll!

Erik Strålman
    Solann AB
  • 2018-12-26

Birgitta A skrev om Solann.se
    Bekräftelse och leverans fungerade utmärkt. Produkten - en Step-it - fungerar som den ska så så långt är jag helt nöjd. Däremot gillar jag inte att ni visar en grå pedal på er hemsida och sen skickar mig en knallig orange pedal. Jag hinner inte, ids inte, reklamera så här i juletid så jag behåller den ni skickat. MEN min upplevelse av er fick vid första köpet en rejäl törn. Jag handlar på nätet för att det är bekvämt men kan jag inte lita på det som ni visar upp i er butik blir det för mycket besvär istället. Läs mer
    2018-12-28 Erik S svarar Birgitta A
    Hej Birgitta och tack för din feedback. Vi hade tidigare endast grå pedaler men den ändrades till enbart orange så har det inte justerats på hemsidan, vi ser till att ändra det på hemsidan med detsamma och hoppas att du blir nöjd med pedalen trots färgen.

Gott Nytt År!

Trevlig och tillmötesgående kundtjänst

Normal leveranstid Läs mer
  • 2018-12-05

Veronika T skrev om Solann.se
    Jag köpte ballerine och är hittills väldigt nöjd! Läs mer
  • 2018-11-27

Martina M skrev om Solann.se
    Jag köpte ett pessar och spermiehämmande medel. Allting gick smidigt och bra. Bra hemsida och lätt att hitta. OK pris. Läs mer
  • 2018-11-04

Christin B skrev om Solann.se
    Jag har väntat i 17 dagar på leverans men inte fått någon.
    Jag chattade med kundtjänst och de säger att paketet har kommit till spelkiosken i Östhammar. Jag åker dit men får svaret att de inte har något paket till mig. Jag har inte heller fått någon avisering, och det numret som jag fick av kundtjänst var inte mitt nummer att hämta ut på utan spelkioskens nummer hos schenker.
    När jag kollar på min orderhistorik på Solanns sida får jag veta att leveransen är mottagen. Där finns inte heller någon information om att orden blivit uppdelad. Men fakturan ska betalas förstås vilket jag gjort, men får väl se om jag får några grejor.. :( Läs mer
    2018-11-07 Erik S svarar Christin B
    Hej Christin,

Vad tråkigt att du inte fick din beställning i tid! Snabb leveranstid prioriteras högt och vanligtvis brukar vi leverera inom 1-2 dagar efter inkommen beställning.
    I ditt fall har leveransbolaget gjort bort sig och felaktig information har skickats ut.
    Jag kan se att du åtminstone mottog din beställning den 5/11. Förhoppningsvis är du nöjd med varorna!
    Ha en fortsatt bra dag!
    Kristoffer, Solann AB
  • 2018-10-31

Anna R skrev om Solann.se
    Köpte en perifit, leveransen var väldigt snabb och allt var enligt min förväntan. Toppen att företaget sponsrar den jättebra podden Alla Våra ligg. Läs mer
  • 2018-10-29

Gerd H skrev om Solann.se
    Jag har retunerat varan.
    Vet ni det?
    Ska mao inte betala fakturan.
    Fick skriva 2 mejl innan jag fick retur papper.
    Hälsningar
    Katarina Läs mer
    2018-10-30 Erik S svarar Gerd H
    Hej Katarina,

Vi har tagit emot din retur och den blev krediterad för fem dagar sedan, trots att du hade brutit förpackningen, har du inte mottagit återbetalningen? I så fall ber vi dig kontakt vår kundsupport antingen via telefon, e-post eller live-chatt: https://webshop.solann.se/

Erik
  • 2018-10-28

Hedwig W skrev om Solann.se
    Köpte en perifit och allt gick supersmidigt! Nöjd med produkten också Läs mer
  • 2018-10-22

Emma M skrev om Solann.se
    Köpte dialator. Snabb leverans, problemfritt! Läs mer
  • 2018-10-22

Carina S skrev om Solann.se
    Hej har ej hunnit provat produkten ännu ligger sjuk i influensa!! Läs mer
    2018-10-22 Erik S svarar Carina S
    Hej Carina, hoppas vi får en bättre rating när du är frisk igen. Krya på dig!
  • 2018-10-02

Sofia Ö skrev om Solann.se
    snabb leverans och fick varan jag beställde. Läs mer
  • 2018-10-02

Åse B skrev om Solann.se
    Otroligt snabb leverans, lättnavigerad hemsida och lättförståelig produktinformation. Läs mer
  • 2018-09-28

Ellinor S skrev om Solann.se
    Jag köpte contragel vert och fick mitt paket väldigt snabbt och utan problem. Läs mer
  • 2018-09-25

Karin Å skrev om Solann.se
    Köpte spermiedödande gel. Betalning gick smidigt och leveransen var snabb och till ett bra pris jämför med konkurrenternas. Läs mer
  • 2018-09-14

Barbara L skrev om Solann.se
    Slicka ett mejl när paketet är på väg Läs mer