Alla kategorier Kapitalförvaltning Stockholms län Stockholm Norrmalm Solidar Fonder AB

Solidar Fonder AB

Kungsgatan 12, 111 35 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Solidar Fonder AB

• Daniel J
    Daniel J skrev om Solidar Fonder AB
    Mycket nöjd. Seriöst företag . Alla borde iallafall ha 10% av sina besparingar i Systematiskas fonder om man inte själv ägnar sig åt derivathandel på hög nivå då förstås! Aktivt förvaltade fonder inga skojare som storbankerna som tar höga avgifter för indexfonder där de inte är särkilt aktiva. Svårt att hitta sammarbets partners? ett dåligt skämt eller ? Friends provident är bara ett av storbritaniens största finansbolag noterat på FTSE och ingår i FTSE100 Index. Krävs extremt mycket för att få in sina fonder där! Läs mer
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Solidar Fonder AB
    Riktigt dåligt faktiskt. Blev uppringd per telefon av en envis person (inget illa med det i och för sig) och blev kallad till rådgivning. Utan att närmare sätta sig i i min situation får jag direkt ett råd att teckna en försäkring i något som heter Friends Pro
    vident. När jag undrar varför de är bra får jag höra "De är ju i alla fall stora". Får även rådet att betala för att ett helt okänt Uppsala företag ska sköta min PPM-portfölj. Varför de är bra ges ingen förklaring till. Tycks som om Systematiska Fonder har svårt att hitta bra samarbetspartner och de råd man får är kopplade till vilka företaget har avtal med. Läs mer
    Ántírn L gillar detta