Solifokus

Solifokus

solifokus.se
  • BadgeTwoYears
4.2

Välkommen till Solifokus - Skräddarsydda solenergilösningar anpassade till både företag och privatpersoner. Som experter inom solceller, laddboxar och solcellsbatterier, brinner vi för att tillhandahålla de mest effektiva och hållbara energisystemen som återfinns på marknaden idag. Som stolta medlemmar av Svensk Solenergi,...

115 omdömen om Solifokus

Kjell K
Skrev om Solifokus

Alla från Solifokus som jag hade kontakt med var serviceinriktade och lyhörda för mina förslag. Väntetid mellan de olika delmomenten var bara fåtal dagar. Nätägaren lämnade besked innan montaget började och mätaren byttes mindre än en vecka efter avslutat jobb. Min anläggning består av 2x18 paneler och vxl.-riktare med erforderliga ösp-skydd och jf-brytare.

Annika S
Skrev om Solifokus

Var väldigt nöjd med det mesta.

Ebba H
Skrev om Solifokus

Inget att anmärka på, utan det hela flöt på.

Staffan E
Skrev om Solifokus

Snabb, trevlig och kunnig persona.

Per L
Skrev om Solifokus

Riktigt bra bemötande och installation. Rekommenderar Solifokus! Per.

Svar från Solifokus

Per, Tack så mycket för dina vänliga ord! Vi känner oss ärade att höra att du uppskattade vårt bemötande och installationen. Vi är glada att vi kunde möta dina förväntningar och är tacksamma och stolta över att du rekommenderar Solifokus. Tack igen för din feedback och för förtroendet! Med vänliga hälsningar, Filip

Bror G
Skrev om Solifokus

utmärkt bemötande av säljare och duktiga trevliga tekniker som installerade och driftsatte. Dock har jag fortfarande inte lyckats få appen att fungera så jag får gå ut och trycka på displayen för att kolla hur produktionen fortlöper... er tekniker Gabriel har lovat återkomma men har förmodligen haft för mycket att göra/ mvh Ingvar

Svar från Solifokus

Hej Ingvar, Tack så mycket för ditt positiva omdöme! En av Solifokus främsta prioriteringar är att sträva efter att leverera högkvalitativ service och det betyder mycket för oss att det uppmärksammas av våra kunder. Vi kommer givetvis att se till att vår tekniska support kontaktar dig angående problematiken gällande appen. Med vänliga hälsningar, Filip

Sven S
Skrev om Solifokus

Den som sålde till mig och kontakt med företaget; Helt OK. -Dock har jag fått påringning ett par gånger efter installationen av säljare som inte kaft koll på att jag redan har köpt och installerat ett system. -Det uppfyllde mina förväntningar i stort, Men Montörerna hade lite dålig koll på 'Regler för Brandskydd' m.m. vid montaget så arbetet fick pausas tills det rättats till. -Paneler på svaglutande papptak ca 17kW + Hybrid-Växelriktare (utan batteri) som fungerat bra, förutom vissa felberäkningar i appen, som sedermera verkar ha blivit tillrättade.

Svar från Solifokus

Hej Sven, Tack för att du delar din upplevelse med oss! Vi är glada att höra att den övergripande upplevelsen var helt okej och att vi levde upp till dina förväntningar. Din feedback är viktig för oss och vi tar med oss detta i vår utveckling för att fortsätta förbättra våra tjänster och leverera ännu bättre upplevelser till våra kunder i framtiden. Vi tackar dig ännu en gång för din feedback och för att du valde Solifokus för din solcellsinstallation. Om du har några ytterligare frågor eller om det finns något mer vi...

Kaj W
Skrev om Solifokus

PÅ ett bra sätt. Mina förväntningar var höga och dom levde upp till dem. Jag köpte solceller och är nöjd.

Svar från Solifokus

Kaj, Vi på Solifokus tackar dig för ditt fina omdöme! Vi är glada att höra att vi levde upp till dina förväntningar och att du är nöjd med ditt köp av solceller. Tack för att vi fått förtroendet att vara din solcellsinstallatör! Med vänliga hälsningar, Filip

Hans B
Skrev om Solifokus

Allt fungerade enligt plan från ordern till start.

Svar från Solifokus

Hej Hans, Tack för den fina recensionen och det fina betyget, det gläder oss på Solifokus att höra att vi har mött dina förväntningar! Med vänliga hälsningar, Filip

Lars L
Skrev om Solifokus

Alla kontakter från första besöket av Oscar Guregård till sista sista kontakterna har varit proffsiga. Solifokus har agerat och gjort minst det man lovat. Den solcells anläggning vi köpte har väl ännu inte kunnat visa vad den duger till, men vi har goda förhoppningar. och skulle det inte inträffa hör vi av oss. Hälsningar Lars Lagerlind

Svar från Solifokus

Stort tack Lars för din fantastiska recension! Vi är verkligen tacksamma över att du har tagit dig tid att dela din erfarenhet av din resa med oss och det gläder oss enormt att vi har överträffat förväntningarna genom hela processen. Vi håller tummarna att solen snart tittar fram snart så att du får njuta av din egenproducerade el! Kom ihåg att du alltid är välkommen att kontakta oss om du skulle ha frågor eller funderingar framöver! Med vänliga hälsningar, Filip

Mats B
Skrev om Solifokus

Snabb service och trevlig personal , jag är supernöjd med solifokus

Svar från Solifokus

Mats, Vi tackar allra ödmjukast för den fina recensionen! Vår målsättning är att erbjuda en förstklassig upplevelse för alla våra kunder och det betyder mycket för oss att höra att vi lyckades leverera en sådan upplevelse för dig. Tack för att vi fick förtroendet att installera din solcellsanläggning! Önskar dig en glad och solig påsk! Med vänliga hälsningar, Filip

Claes G
Skrev om Solifokus

Det har funkat. Fick beröm av mitt energibolag för en snygg installation

Svar från Solifokus

Hej Claes, Tack för att du tog dit tiden att skriva en recension! Vi är glada att du är nöjd med installationen och det gör oss mycket tacksamma att även ditt energibolag har uppmärksammat att installationen är utförd på ett professionellt sätt. Vi tackar för att vi fått förtroende att vara din solcellsleverantör! Med vänliga hälsningar, Filip

Bo J
Skrev om Solifokus

Snabb installation och trevligt bemötande vid köp av elbilsladdare

Svar från Solifokus

Hej Bo, Vi tackar för en positiv recension! Det gör oss oerhört glada att höra att du är nöjd över den snabba installationen samt bemötandet av vår personal. Med vänliga hälsningar, Filip

Usama A
Skrev om Solifokus

Säljaren Roger var hjälpsam och trevlig. Installatörer från Polen var också mycket bra, de klarade installera solcelleran på vår mycket svåra tack som består av specifiktma keramiska takpannor. Men det var lite svårt att kommunicera med dem pga språket och Googltanslate löste problemet😊 Efter installationen var klar så kom första elektrikern som tyvärr var under all kritik. Han var stressad, hela tiden. sprang fram och tillbaka så jag blev riktigt skrämd och orolig att han skulle missa något. Det var massa med fel med var...

Svar från Solifokus

Hej Usama, Tack så mycket för din positiva recension! Vi är tacksamma för att du tog dig tid att dela din erfarenhet med oss. Först och främst är vi glada över att höra att du uppskattade våra säljare och montörer, vi kommer att förmedla denna feedback till vår personal. Vi tar din feedback på största allvar och kommer att vidta åtgärder för att se till att våra elektriker agerar professionellt och håller en lugn och trygg arbetsmiljö för våra kunder. Tack än en gång för din feedback och ditt förtroende. Tveka inte att...

Lars L
Skrev om Solifokus

Allt flöt på bra och snabbt från avtal till paneler på taket och till el-installation och idrifttagning av anläggningen.

Svar från Solifokus

Tack Lars för din fina recension! Det gör oss glada att höra att du är nöjd över hela processen från avtal tills att anläggningen var driftsatt. Vi vill också passa på att tacka för det förtroende du har gett oss genom att välja oss för att installera din solcellsanläggning. Kom ihåg att vi finns här för dig om du någonsin har några frågor eller behöver teknisk support i framtiden. Tveka inte att höra av dig! Med vänliga hälsningar, Filip

Lars A
Skrev om Solifokus

Smidig och snygg montering, flexibla i tid och samarbetet med de andra hantverkarna som lade om taket. Solcellerna har hållit vad dom lovat trots lite skuggigt läge så jag är mer än nöjd.

Svar från Solifokus

Tack Lars för din fantastiska recension! Vår målsättning är alltid att möta våra kunders förväntningar och är glada att vi har lyckats överträffa detta hos dig. Det är fantastiskt att höra att solcellerna har hållit vad dom lovat trots det något skuggiga läget. Du är alltid välkommen att höra av dig till oss om du skulle ha frågor eller funderingar framöver! Med vänliga hälsningar, Filip

Karl A
Skrev om Solifokus

Vi har varit med om så enormt mycket felaktigheter och har efter 6 månader fortfarande inte fått rätt dokumentation eller ens en handbok/manual till batteriet - Uselt! Jag orkar inte skriva allt som är fel men välj en annan solcellsleverantör än denna. De som monterade solcellerna kunde inte ett ord svenska! Är du intresserad av solceller välj inte Solifokus

Christer H
Skrev om Solifokus

Alt från det att säljande representant besökte oss tills dess att behörig elektriker startade anläggningen gick helt enligt plan,, och helt tillfyllest . Anläggningen vi köpte är solceller med en teoretisk effekt på 12,5 kvh samt batteri 10kwh’ En rakt igenom positiv upplevelse ( förutom att solen lyser med sin frånvaro ; - ( )

Svar från Solifokus

Christer, Tack för din feedback och för den positiva recensionen! Det gläder oss enormt att höra att vi motsvarat dina förväntningar. Vi håller tummarna på en riktigt solig vår så att ni kan njuta av er fina anläggning! Med vänliga hälsningar, Filip

Leif H
Skrev om Solifokus

väldigt bra .snabb leverans. väldigt duktiga montörer. bra och kunnig personal och suport.

Svar från Solifokus

Hej Leif, Vi vill tacka dig för det fantastiska omdömet du gett oss! Vi är otroligt stolta och glada över att kunna leverera en anläggning som motsvarar dina förväntningar. Solifokus önskar dig en fin vår och många fina år med egenproduktion av solel till ditt hushåll! Med vänliga hälsningar, Filip

Roland A
Skrev om Solifokus

Ett gott bemötande där SoliFocuc har gjort vad dom lovade så vitt jag kan bedömma

Svar från Solifokus

Roland, Tack att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Vi är glada att du upplevde ett gott bemötande och att vi kunde uppfylla våra löften enligt din bedömning. Tack igen för att du valde Solifokus! Med vänliga hälsningar, Filip

Svante B
Skrev om Solifokus

Bra bemötande, snabb hantering.

Svar från Solifokus

Hej Svante, Tack så mycket för din recension! Vi uppskattar din feedback och är glada att du upplevde vårt bemötande som bra och att hanteringen var snabb. Att erbjuda en effektiv service är något vi prioriterar högt, så det är glädjande att det återspeglas i din upplevelse. Om det är något mer vi kan göra för dig eller om du har några frågor är du varmt välkommen att höra av dig när som helst. Tack igen för att du valde oss! Med vänliga hälsningar, Filip

First-Name L
Skrev om Solifokus

Trevliga, kunniga, proffsiga, håller tiden och levererar med omsorg

Svar från Solifokus

Vi tackar för den fina recensionen! Vi är oerhört glada att höra att du fann vår personal trevlig, kunnig och professionell. Att hålla tiden och leverera med omsorg är viktiga principer för oss, och det är fantastiskt att höra att vi lyckades uppfylla dessa förväntningar för dig. Vi är oerhört stolta över vårt team och den passion de visar för att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Att höra att du kände dig väl omhändertagen är den bästa belöningen vi kan få för vårt arbete. Med vänliga hälsningar, Filip

Holger O
Skrev om Solifokus

Inga anmärkningar på bemötandet Solifokus har uppfyllt förväntningarna Leverans och montering av solcellsanläggning sköttes bra. Enligt vattenfalls kontrollant var anläggningen monterat på ett proffsigt sätt.

Svar från Solifokus

Hej Holger, Tack så mycket för din recension och för att du valde Solifokus som din solcellsinstallatör! Det är glädjande att höra att du är nöjd med vårt bemötande och att vi kunde uppfylla dina förväntningar när det gäller leverans och montering av anläggningen. Vi är väldigt glada och stolta över att höra att Vattenfall har berömt vår anläggning. Kvalitet och noggrannhet är av högsta vikt för oss och det är glädjande att se att detta tydligt speglar sig i vårt arbete. Tack igen för ditt förtroende och för att du valde Solifokus! Med vänliga hälsningar, Filip

Bosse R
Skrev om Solifokus

Perfekt kontakt och genomförande från första samtal till sista montering och genomgång. Dessutom snabba svar på frågeställningar strax efter igångsättningen. Positiva medarbetare med suverän kontakt med mig som novis köpare av solenergi. Kan bara väldigt starkt rekommenderas. Dessutom inte helt oväsentligt bästa offerten. På plats med alla paneler i rask takt och färdigmonterat inkl el och igångsättning på en vecka. De allra bästa TACK till Solifokus

Svar från Solifokus

Bosse, Stort tack för att du tog dig tid att dela din upplevelse med oss! Det gläder oss otroligt att höra att du är så nöjd med vår service från första kontakt till sista genomgång. Att kunna erbjuda en smidig och effektiv process är något vi alltid strävar efter, och det betyder mycket för oss att höra att du uppskattade vår insats. Det är också fantastiskt att höra att du uppskattade vår konkurrenskraftiga prissättning. Vi strävar alltid efter att erbjuda våra kunder det bästa värdet för sina investeringar, och det...

Milenko M
Skrev om Solifokus

Personalen jag varit i kontakt med va bra, köpte solceller på ett platt tak 24 st 500W, hade önskat att dom vinklat det lite så det fångar upp solen mer, sen har dom lovat att den ska fånga upp mer än vad den har gjort, men har inte haft den så länge , sen mitten av september och fått in 1150 kWh sen dess

Svar från Solifokus

Tack för din feedback och att du delar med dig av din erfarenhet! Vi är glada att höra att du haft ett positivt bemötande av vår personal. Det gläder oss även att du redan har sett en betydande energiproduktion sedan installationen i september. Nu hoppas vi på en solig vår så att din anläggning producerar mycket grön energi! Med vänliga hälsningar, Filip

Kenneth H
Skrev om Solifokus

Trevligt bemötande, håller upplagd plan samt bra utförande.

Svar från Solifokus

Tack så mycket för dina vänliga ord Kenneth! Vi är glada att höra att du uppskattade vårt bemötande och att vi lyckades hålla oss till den upplagda planen med ett bra utförande av din solcellsinstallation. Tack för att du valde oss och för att du delar med dig av din positiva upplevelse! Nu ser vi fram emot många soltimmar framöver. Med vänliga hälsningar Filip

Ola C
Skrev om Solifokus

Säljare som mötte upp supertrevlig och tillmötesgående. Arbetsledare och personal som mötte upp innan installation tillmötesgående och bra. Lyssnade på hur jag ville ha jobbet utfört. Montage. Hmm. Bara dök upp inget planerat alls. Var på semester och arbetet på taket utfördes. Kabeldragning ned från tak såg förfärlig ut. Bara uppskruvat med trasiga tegelstenar som följd. Ej gjort enligt överenskommelse. Hantverkare typ tömt sina fickor på skruv och brickor lite var stans i trädgården. Rökt ute ok men fimpar...

Kim C
Skrev om Solifokus

Allt fungerade jättebra, det enda som störde oss var när det skulle sökas elbidrag så upplevde vi att intresset inte var på topp eftersom solifokus oavsett skulle få de pengarna.

Svar från Solifokus

Tack för din feedback! Det glädjer oss att höra att du är nöjd med din solcellsinstallation. Vi tar till oss av din input för att fortsätta förbättra våra tjänster och kundupplevelse. Tack för att du valde Solifokus som din solcellsleverantör! Med vänliga hälsningar, Filip

Stefan A
Skrev om Solifokus

De var tydliga och bra vid besök för offert, tittade ute på taket. När montörerna kom kunde de kommit och knackat på och sagt att de kom för att montera. Någon vecka senare kom elektrikern och kopplade in det sista, nån dag efter var det godkänt, bara att starta igång allt.

Svar från Solifokus

Tack för att du delade med dig av din upplevelse! Vi är glada att höra att processen från offert till installation gick smidigt. Vi noterar din feedback om att montörerna skulle ha kunnat meddela sin ankomst mer tydligt. Framöver ska vi se till att förbättra vår kommunikation så att alla steg i processen blir ännu tydligare för våra kunder. Tack för att du valde oss som leverantör av din solcellsanläggning. Vi hoppas på mycket sol framöver för dig och din anläggning. Med vänlig hälsningar Filip

Göran T
Skrev om Solifokus

Bra bemötande, snabb leverans, bra personal

Svar från Solifokus

Hej Göran! Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme. Vi tackar dig för att vi fick förtroendet för att utföra din solcellsinstallation. Nu hoppas vi på många soltimmar framöver. Med vänliga hälsningar Mariam på Solifokus

Sture L
Skrev om Solifokus

Solpaneler hus och garage Säljaren mycket bra och trevlig Projektören kanske duktig i sitt yrke men håll honom borta från kundkontakt tack. Lovar mycket, håller inget. Trots att jag sökt kontakt med frågor ingen återkoppling. Företaget nästan noll intresserad efter införsäljningen. Fick provocera kraftigt för att få hjälp. Tyvärr negativ känsla för företaget. Mycket bra o trevliga installatörer samt ett mycket bra o snyggt utförd installation.

Svar från Solifokus

Hej Sture! Vad tråkigt att höra att du inte fått den återkoppling som du förväntade dig och att du inte känner dig sedd eller hörd av företaget. Vi tar åt av oss av denna feedbacken från dig. Det är oerhört viktigt för oss som företag att finnas tillgänglig för våra kunder under hela resans gång men även efteråt när tekniska frågor dyker upp och vi strävar alltid efter att bli bättre och att kunna ge kunden den bästa servicen. Du är välkommen att höra av dig till våran support om det är några frågor och funderingar som...

Börje H
Skrev om Solifokus

Ledningen skötte sig bra ,men några av montörerna utförde ett dåligt jobb

Svar från Solifokus

Hej Börje! Tack för ditt omdöme. Jag är ledsen över att du kände att vissa av montörerna utförde ett dåligt jobb. Du är mer än välkommen att höra av dig till vår support så lyssnar vi gärna på din feedback angående vad i montagets utförande du inte är nöjd med och kan hjälpa dig och åtgärda det du ansåg var dåligt utfört. Tele: 010–6410 770 ”Knappval 4” alt. mail support@solifokus.se Vi jobbar ständigt för att förbättras och bli så bra som möjligt så vi uppskattar din feedback och lyssnar gärna på det du har att säga. Med vänliga hälsningar Mariam på Solifokus

Peter S
Skrev om Solifokus

Mycket bra kundfokus Kunskap och flexibilitet på topp

Svar från Solifokus

Hej Peter! Tack för dina fina ord, det värmer verkligen att höra. Servicen gentemot kunden är för oss mycket viktig, utan våra fantastiska kunder så hade vi inte haft chansen att kunna fortsätta utföra dessa installationer mot en grönare framtid. Tack för ditt förtroende du givit oss med din solcellsinvestering. Med vänlig hälsningar Mariam på Solifokus

Benni J
Skrev om Solifokus

Jättebra mottagning av försäljaren. När allting var på plats blev det lite strul pga missförstånd. Efter några telefonsamtal klaredes dessa ut. Och bygget kunde påbörjas. Fick bra hjälp av företaget som utan några problem kunde sätta sig in i min situation och lösa missförståndet.

Svar från Solifokus

Hej Benni! Vad skönt att höra att missförståndet klarades ut och att allting löste sig. Vi strävar alltid efter att ha en bra kundkontakt och att kunna ge den bästa möjliga servicen. Nu hoppas vi att du kommer få njuta av dina anläggning med många soltimmar framöver. Med vänliga hälsningar Mariam på Solifokus

Martin L
Skrev om Solifokus

Snabb leverans och trevligt bemötande.

Svar från Solifokus

Hej Martin! Tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att höra att du är så nöjd och vi är tacksamma för att vi fick ditt förtroende att hjälpa dig mot en soligare och grönare framtid. Med vänliga hälsningar Mariam på Solifokus

Jens S
Skrev om Solifokus

Vi blev vänligt bemötta från första början.Ett komplett bra fungerande team från säljare till elektriker.Är supernöjda med vår solcells anläggning från Solifokus med team

Svar från Solifokus

Hej Jens! Vi tackar ödmjukast för ditt fina omdöme. Det gör oss alla på Solifokus väldigt glada att höra att din resa med oss har varit så bra, det är upplevelser likt dessa som vi alltid strävar efter. Tack för att du gav oss ditt förtroende för att utföra denna installationen. Jag önskar dig många soliga dagar framöver. Med vänliga hälsningar Mariam på Solifokus

Jan-Olof N
Skrev om Solifokus

Inget att klaga på, bra bemötande allt har fungerat bra med installationen. av solcellerna

Svar från Solifokus

Hej Jan-Olof! Tack snälla för ditt fina omdöme. Jag hoppas du känner dig nöjd med din investering och att det blir många soltimmar framöver för dig. Med vänliga hälsningar Mariam på Solifokus

Leif B
Skrev om Solifokus

I stort sett ok, men det tog rätt lång tid att få allt klart. Appen där jag kan se elproduktionen har vissa tider inte fungerat, men gör det nu.

Svar från Solifokus

Hej Leif! Tack för ditt omdöme. Vad bra att allt fungerade bra i det stora hela, jag hoppas du märker av att det var värt väntan att få klart allt när soltimmarna började kicka in. Om det är något som inte fungerar som det ska så tveka inte på att ringa in till våran Teknisk Support som mer än gärna hjälper till. Tele: 010–6410 770 ”Knappval 4” alt. mail support@solifokus.se Med vänliga hälsningar Mariam från Solifokus

Claes E
Skrev om Solifokus

Trevligt bemötande. Höll vad de lovade.

Svar från Solifokus

Hej Claes! Vad kul att höra att du haft en bra upplevelse med oss och att allt gick som planerats. Vi tackar hjärtligt för ditt fina omdöme. Med vänliga hälsningar Mariam på Solifokus

Kjjell O
Skrev om Solifokus

Jag beställda anläggningen 2 januari. Montering i slutet av maj. Igångsättning 6 juli . Jag tycker att det tagit alldeles för lång tid från beställning till igångsättning

Svar från Solifokus

Hej Kjell! Tack för din feedback. Jag ber om ursäkt för att det dröjde så länge för dig att få igång din anläggning. Vi tar emot din feedback kring detta och ser det som en möjlighet till att lära oss av till nästa gång. Vi strävar alltid efter att bli bättre och är tacksamma för all slags feedback vi får Trots den långa väntetiden så hoppas jag att du super nöjd med din anläggning och att den producerar för fullt för dig. För trots allt så är det en fantastisk investering du har valt att göra som kommer gynna dig många år framöver. Med vänliga hälsningar Mariam på Solifokus

Thomas P
Skrev om Solifokus

Snabba och serviceinriktade i början. Dock svårt att efterhand få tag på personer på företaget när man hade frågor. Försenad leverans kompenserades, bra. Anläggningen på plats o fungerar klanderfritt

Svar från Solifokus

Hej Thomas! Tack för ditt fina omdöme. Vi tar varmt emot din feedback angående kontakt och återkoppling. Vi jobbar ständigt på att förbättras där de ibland kan brista och uppskattar feedbacken vi får för att kunna bli ännu bättre. Jag önskar dig många fina soltimmar framöver. Med vänliga hälsningar Mariam på Solifokus

Leif J
Skrev om Solifokus

Mycket trevligt bemötande hela vägen från beställning till installation. Hoppas ev behov av service så småningom håller lika god kvalité

Svar från Solifokus

Hej Leif, Tack snälla för ert fina omdöme. Vårt främsta mål är att leverera god kvalité och god service. Har ni ytterligare frågor om er anläggning eller ett serviceärende tveka inte att höra av er till vår Teknisk supportavdelning som finns tillgänglig för er. Vänliga hälsningar Widad på Solifokus

Sanharib Y
Skrev om Solifokus

Leverans, utförande och service i toppklass!! Bara nöjd

Svar från Solifokus

Hej Sanharib, tusen tack för ert fina omdöme, nu hoppas vi på många soltimmar. Vänliga hälsningar Widad på Solifokus

Ulrika Ö
Skrev om Solifokus

bra kontakt med sol i fokus Arbetet utfördes snabbt och kunnigt Är mycket nöjd med resultat

Svar från Solifokus

Hej Ulrika , Stort tack för ditt fina omdöme, det värmer oss alla på Solifokus att höra. Tack för förtroendet. Vänliga hälsningar Widad på Solifokus

Bengt T
Skrev om Solifokus

Installation av solpaneler på hustaket. Blev mycket bra bemött av projektledaren Widad Belay, liksom installatörerna och elektrikern Timmy. Anläggningen har varit i drift tre månader och fungerar hittills perfekt.

Svar från Solifokus

Hej Bengt, Stort tack för ditt fina omdöme och rekommendation. Vi värnar högt om våra kunder och är mycket måna om servicen vi ger våra kunder, vi är glada över att ni är nöjda med er installation. Nu håller vi tummarna på mååååånga soltimmar framöver! Vänliga hälsingar Widad på Solifokus

Mikael M
Skrev om Solifokus

Toppen företag. Grymt bra kundservice snabba svar och väldigt hjälpsamma. Snabba montörer väldigt trevliga och hjälpsamma. Snyggt monterat både inne och ute. Kan skarp rekomendera detta företag för installation av solceller.

Svar från Solifokus

Hej Mikael, tusen tack för rekommendationen och dina otroligt fina ord, det värmer oss alla att höra. Så kul att höra att du har uppskattat alla du har varit i kontakt med. Vi värnar högt om att finnas tillgängliga och hjälpa våra kunder i en resa mot en grönare värld. Nu hoppas vi på att våren ska ge oss många härliga soltimmar. Vänliga hälsningar Widad på Solifokus

Hans B
Skrev om Solifokus

Allt fungerade bra såj jag kan bara ge tumme upp

Svar från Solifokus

Hej Hans, tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att höra, vi på Solifokus tackar för att vi fick förtroendet att installera två anläggningar hos er. Vänliga hälsingar Widad på Solifokus

Erik N
Skrev om Solifokus

Vi är super nöjda! Från start till mål har det gått bra. Tack Jonas, Anders och Ali med team! Vi har stött på några hinder påvägen som ni löst med bravur och visat ett stort engagemang. Ni har våra varmaste rekommendationer. Mvh Erik med familj i Malmö

Svar från Solifokus

Hej Erik, Tusen tack för rekommendationen samt er fina recension. Det värmer oss alla på Solifokus att höra att er resa med oss har upplevts bra, detta är något som vi alltid strävar mot. Vi tackar ödmjukast att vi fick förtroendet att installera hos er. Vänliga hälsningar Widad på Solifokus

Ulf J
Skrev om Solifokus

Allt har fungerat perfekt från säljare till färdig installation,

Svar från Solifokus

Hej Ulf, Tack för din fina recension. Vi på Solifokus tackar att du valde oss som din solcellsleverantör. Nu hoppas vi på många soltimmar framöver. Vänliga hälsningar Widad på Solifokus

Kenneth P
Skrev om Solifokus

Solifokus kunde möta mina behov med ett attraktivt konkret förslag utan en massa nonsens. Jag kommer använda dem igen när jag uppgraderar.

Svar från Solifokus

Hej Kenneth, Stort tack för ditt fina omdöme, det värmer oss alla på Solifokus att höra. Tack för förtroendet. Vänliga hälsningar Widad på Solifokus