Alla kategorier Bilskrot Stockholms län Sollentuna Sollentuna Bildemontering AB

Sollentuna Bildemontering AB

Kronåsvägen 6B, 191 46 Sollentuna — Visa karta

Här kan ni söka efter både nya och begagnade bildelar. Ni kan också få information om hur man skrotar bilen, om våra öppettider samt hur ni hittar till oss.

Läs vad 1 kund tycker om Sollentuna Bildemontering AB

• Lars
    Lars skrev om Sollentuna Bildemontering AB
    Företagets personal och ledning är totalt bakom. Ska köpa en plastlist till bilen som spruckit.

Ringer och frågar innan besök om delen som finns listad på Laga.se som tillgänglig hos företaget. Om denna verkligen också finns på lager. Mycket för att jag vet hur slarviga skrotarna är. Frågar då specifikt och förklarar att jag inte vill åka i onödan. Jodå, delen fanns, fick jag höra.

Åker därför dit. Väl där springer de som yra höns och efter en lång stund får jag höra ett ”ojdå” och att den inte fanns alls.

Trots detta. Trots att idioterna slösat två timmar av min tid helt i onödan tar de inte bort bildelen, utan denna ligger FORTFARANDE som beställningsbar på Laga.se.

Ett riktigt skitföretag. Det här är riktiga praktidioter som omöjligen ens kan ha klarat nioårig grundskola. Som garanterat inte ens klarar att knyta skorna. Läs mer

Bästa bilskrotarna i Sollentuna:

Cecilia V Cecilia V tycker:
“Det var ett besök utan någon s...” Läs mer

Torfastleden 3, 13670, HANINGE