Alla kategorier Spa Stockholms län Sundbyberg Solna Hälso Klinik AB

Solna Hälso Klinik AB

Skogsbacken 27, 172 41 Sundbyberg — Visa karta

Kista Galleria, 16453, Kista
Speranta P:
Bra bemötande. Bra service. Trevlig och kunnig personal. Mycket nöjd med allt!

Spa nära Solna Hälso Klinik AB:

Kista Galleria, Kista
Generösa öppettider och ett brett utbud av skönhetsbehandlingar - det är vi på M... Läs mer ›
Speranta P:
Bra bemötande. Bra service. Trevlig och kunnig personal. Mycket nöjd med allt!

Vidargatan 1, Stockholm
Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper ... Läs mer ›
Lovisa V:
Jag vet att jag inte är ensam om att tycka att det är svårt att hitta en salong där man får VÄLGJORDA fransar, men här hittar man en supergo...

Upplandsgatan 33, Stockholm
Låt dig själv slappna av och njuta av en lugn stund hos oss på AGE Balance Skinc... Läs mer ›
Maria G:
Personlig och trevlig miljö med omhändertagande massage- och hudterapeuter. Rekommenderas varmt! Extra stort tack till min massageterapeu...

Kungsholmsgatan 40, Stockholm
Välkommen till Emelie hudterapeut! Läs mer ›
Caroline E:
Min upplevelse av Emelie är att hon är flexibel och extremt tillmötesgående. Sätter kunden i fokus, är kunnig och tydlig med vad hon vill. M...

Läs vad 8 kunder tycker om Solna Hälso Klinik AB

• Massoud O
    Massoud O skrev om Solna Hälso Klinik AB
    kliniken bra. personal kan jobba. Problem ingenting Massoud
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Solna Hälso Klinik AB
    wow, vilken personal. Så fräscha, snygga och super duktiga. Gick till Solna Hälsoklinik för massage.
    Har nu också gjort vaxning, ansiktsbehandling och nästa vecka är jag inbokad på reducering. Min flickvän har gjort ansiktsbehandling och kommer att fortsätta att gå regelbundet. Hon tycker också att dom är helt otroligt duktiga.
    Stället är större än man tror, många behandlingsrum. Inget lyx men rent och fräscht. Bra priser på behandlingarna.
    Betonar ingen denna grymt duktiga personal och den varma atmosfären på detta ställe.
    Kommer aldrig att byta så länge jag bor kvar i Stockholm.
    Besök dom. Hälsningar Fredrik och Tina
  • Maria L
    Maria L skrev om Solna Hälso Klinik AB
    Gjort en ansiktsbehandling på Solna Hälsoklinik, hos Paulina.
    Det var så otroligt skönt. inte vara skönt utan så grundligt gjort.
    verkligen värt varenda krona. inte en massa tjat om försäljning utav produkter.
    Utan bara rekommendationer. That`s it!
    Det gjorde mig glad och så bekväm att jag köpte det hon rekommenderade i alla fall:-)
    Dit måste ni gå och känna på denna behandling.
    Ska försöka gå varje kvartal själv.
    Ett litet minus är att det är svårt att få tider till Paulina. Men det är värt att vänta på denna
    behandling.
  • Johan K
    Johan K skrev om Solna Hälso Klinik AB
    Gjorde den 28/8 en Manzillian på Solna hälsoklinik. Dom använder en sorts honungsvax som var superbra. inga inväxta hår efter eller onödiga utslag. vaxade också ryggen, samma sak där inga utslag. Utslag har jag fått på alla andra ställen jag varit på. För mig var detta helt otroligt! Personalen är trevlig och vet vad dom gör. Ett ytterligare plus är att personalen ser bra bra ut. Stället är rent och fräscht. Priserna är bra. Bättre kan man inte få. Kommer att rekommendera Denna klinik till alla jag känner.
    Helt klart värt ett besök. Har även bokat in mig på en massage nästa vecka.
    Hälsningar
    Johan
  • Pia B
    Pia B skrev om Solna Hälso Klinik AB
    Fantastisk! Måste igen berömma denna professionella kvinna.
    Fick ryggskott och kunde knappt röra mig. Paulina var fullbokad som vanligt.
    Hon såg hur jag såg ut när jag ansträngt mig för att ta mig dit. Hon klämde in mig på hennes lunch och hjälpte mig så att jag kunde röra mig. Ont fortfarande men nu kan jag i alla fall fungera.
    Det är service om något. Så sjukt bäst!
    Tack! Tack! och Tack igen!
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Solna Hälso Klinik AB
    Haft jätte problem med Acne som jag lidit fruktansvärt mycket av.
    Gick på en konsultation hos Paulina på Solna Hälso Klinik. Påbörjade sedan min Acne behandling.
    1 månad har nu gått och min hud är näst intill helt perfekt.
    Vet inte hur jag skall tacka henne men hon har förändrat mitt liv.
    Skickar tusen rosor till henne.
  • mats k
    mats k skrev om Solna Hälso Klinik AB
    Har för första gången gjort en Manzillian (intim vaxning man), på Solna Hälsoklinik.
    Bemötandet jag fick var så professionellt, nervositeten jag kände innan behandlingen var helt bortblåst.
    Resultatet jag fick var så fräscht. kan varmt rekommendera detta ställe.
  • Lisa P
    Lisa P skrev om Solna Hälso Klinik AB
    Har varit på ansiktsbehandling på Solna Hälsoklinik och det var den absolut bästa behandling jag varit på. Paulina som utförde behandlingen har en sån känsla så jag somnade nästan direkt. Efteråt så kände jag mig 5 år yngre.
    Kan varmt rekommendera detta ställe,
    fantastisk Personal!

Skogsbacken 27, 172 41 Sundbyberg