Alla kategorier Byggstäd Stockholms län Solna Solna Högtrycksspolning AB

Solna Högtrycksspolning AB

Brommavägen 4, 169 30 Solna — Visa karta

Stopp i avloppet? Solna Högtryckspolning AB sköter underhåll och kontroll av rörsystem i hela Stockholms Län från sina lokaler i Solna.

Läs vad 1 kund tycker om Solna Högtrycksspolning AB

• Anders
    Anders skrev om Solna Högtrycksspolning AB
    :-(

Tyvärr inget pålitligt företag.

Inget fel på grabbarna som utför jobbet (tydligen underleverantörer med fastpris), de kom och såg att de inte kunde göra något (de trodde att vår pump packat), de drog vidare på nästa uppdrag i området.

Faktura kom: 3125kr. Jag ringde och tyckte det var orimligt för att lyfta på ett lock och åka vidare. Kontoret lovade att återkomma nästföljande dag. Tre månader (!) senare kommer betalningspåminnelse med anmodan att betala omgående annars vidare till indrivning!

Jag ringer igen, de hävdar att de har fastpris till sina underleverantörer för tre tim arbete. Det kan man tycka att kunden inte skall drabbas av, för om de tar mer än tre tim så bekräftade han att de tar ut mer pengar.

Dialog funkade inte, det blir väl till att låta dem komma med indrivningen om de bestämmer sig för det så får vi se vems advokat som är bäst (skönt med tillgång till såna ibland, jobbigt med firmor som försöker tjäna pengar på såna här oresonerliga sätt). Läs mer

Vanadisvägen 10, 11346, STOCKHOLM