Alla kategorier Telekommunikation Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Sony Mobile Communications AB

Sony Mobile Communications AB

Torshamnsgatan 27, 164 40 Kista — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Sony Mobile Communications AB

• Andy M
    Andy M skrev om Sony Mobile Communications AB
    Säga vad man vill om produkterna (orkar jag inte ens kommentera) men supporten på 013-244500 är helt fenomenal! Jag har sålt SE:s produkter sedan Ericsson tiden och utav alla dessa 100-tals samtal till supporten har jag fortfarande inte behövt lägga på en enda gång utan att jag fått hjälp och löst problemen, inte en enda gång! Tveklöst sveriges bästa support!
  • Johan F
    Johan F skrev om Sony Mobile Communications AB
    Jag en en sonyericsson walkman lur som har fungerat riktigt bra. Bra programvara och hårdvara.En komplett telefon som är inriktiad mot musik men ändå är utrustad med en bra kamera. Tycker dom har ett brett utbud av mobiler och att alla kan hitta en i sin smak.
  • John B
    John B skrev om Sony Mobile Communications AB
    Företag som tillverkar mobiltelefoner med låg hållbarhet och sämst eftermarknad, jag har bytt ut min Sony Fuckin Ericsson K800i i 3 gånger och haft den mest inne på service. Dessa anlitar ett bolag som heter Anovo dit man måste skicka sin telefon, det tar tid och kostar pengar.
    Jag hade önskat att ett företag som jobbar i en högt konkurensatt marknad också hade en eftermarknad med service som fungerar så det naturliga valet att välja en Sony Ericsson telefon är självklart när man ska byta till en mer uppdaterad lur, men det är det inte för mig längre.

Torshamnsgatan 27, 164 40 Kista