Sparadiset Kungsholmen

Sparadiset Kungsholmen

Ring 08-654 01 04 www.sparadiset.se
4.5

Sparadiset är ett annorlunda spa som inte påminner om något annat. Vi har hämtat inspiration från hela världen. Här får du njuta av behandlingar såsom massage, ansiktsbehandling,

4 omdömen om Sparadiset Kungsholmen

Alex M
Skrev om Sparadiset Kungsholmen

Guud vilket mysigt ställe. Härlig atmosfär med jättetrevlig personal. Massagen jag fick var absolut den bästa jag fått och jag har gått till många ställen! Prövade även infraröd bastu, det rekommenderar jag verkligen. Man kände verkligen hur kroppen renades. Här kommer jag att köpa många av mina julklappar i år!

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 133 omdömen 4.9 av 133 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Sofia F
Skrev om Sparadiset Kungsholmen

Supertrevlig personal och mysig lokal. Personalen pratar med en så att man hela tiden är med på allt och de hjälper verkligen till med problem, t.ex. ryggen. Även härlig musik i bakgrunden.

Carolina E
Skrev om Sparadiset Kungsholmen

Mycket bra personal som vet vad dom sysslar med!

Helena  S
Skrev om Sparadiset Kungsholmen

Hit halvsprang jag igår som den "karriärskvinna" jag är, så är livet ofta alltför inrutat. Men samma sekund jag öppnade dörren in till Sparadiset på Pilgatan så spred sig ett oväntat lugn. Om ni ätit på Kho phan yang ngn ggr förstår ni vad jag menar. Var som att komma in i en lugn oas med omsorgsfull inredning. Jag hade turen att få en helkroppsmassage för ynka 300 kr då det var en gullig praktikant där denna vecka. De gör verkligen skäl för namnet, välkomna det tropiska paradiset med öppna armar, det gjorde jag :) www.sparadiset.se