Sparadiset Östermalm

Sparadiset Östermalm

Ring 08-654 01 12 www.sparadiset.se

Sparadiset är ett annorlunda spa som inte påminner om något annat. Vi har hämtat inspiration från hela världen. Här får du njuta av behandlingar såsom massage, ansiktsbehandling, chokladinpackning och mycket mera!

8 omdömen om Sparadiset Östermalm

YOUCEF A
Skrev om Sparadiset Östermalm

Min fru och jag bokade en Greatdays Hawaiian Lomi Lomi 30 min och Spa 60 min för två. Jag var positiv överraskad över hur bra hela upplevelsen blev. Det är en rätt diskret ingång till Sparadiset på en innergård. En liten trappa leder ner till mottagningen med lobbyn i en tyst och nedtonad trång källarmiljö. Vi fick Hawaii rummet med spa med 2st dusch en förfriskande frukttallrik med kall vatten samt två frottébadrockar och handdukar som var framlagda på soffan. Min badrock var definitivt för liten för mig. En tjej gav oss...

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Maria N
Skrev om Sparadiset Östermalm

Härligt litet SPA med mycket kunnig och tillmötesgående personal. Har varit kund sedan några år tillbaka och blir aldrig besviken!

Lena K
Skrev om Sparadiset Östermalm

Idag var jag på en ansiktsbehandling hos Michaela på Östermalm. Tack Michaela för en väldigt fin behandling med ett jättebra resultat! Hela jag strålar! Jag är så himla nöjd med hela besöket. Jag vill verkligen rekommendera Sparadiset. Vi ses igen. Lena

Alejandra X
Skrev om Sparadiset Östermalm

Mycket trevlig personal, helt okej priser, mysig miljö. Rekommenderas!

Sofie S
Skrev om Sparadiset Östermalm

Tänk att en sådan liten pärla ligger gömd mitt inne i stan, kunde man inte tro. Åk hit ensam för en timmas avslappnande massage (kan rekommendera den Hawaiianska massagen). Eller varför inte ta med din sambo och skäm bort er själva med bubbelbad och härliga behandlingar. Den fantastiska personalen skämmer bort en varje gång och man möts alltid med ett leende. Glöm dyra behandlingar på diverse stela spa i stan, här kan man njuta och lyxa för humana priser. Ett tips är att Sparadiset även åker ut till företag för att göra behandlingar. Väldigt uppskattat av personalen! S

ulf H
Skrev om Sparadiset Östermalm

Bra och prisvärt spa med en schysst inredning som ger en tillbaka alla Thailands minnena... tog dit tjejen och hon älskade det.

Ronny L
Skrev om Sparadiset Östermalm

Ett väldigt trevligt Spa-anläggning. Personalen är väldigt kunnig och servicen är av högsta klass. Rekommenderas till både man och kvinna.

Carolina E
Skrev om Sparadiset Östermalm

Mycket bra och trevlig personal som vet precis vad dom sysslar med. Man är alltid nöjd när man går därifrån, oavsett vilken behandling man än tar. Prisvärt!