Alla kategorier Bilverkstad Skåne Kristianstad Speedy Speedy Bilservice Åhus

Speedy Bilservice Åhus

En del av Speedyspeedybilservice.se

Stormgatan 11, 296 34 Åhus — Visa karta

Oljeservice, AC, Avgassystem, Däck, Stötdämpare, Broms, Koppling. Detta är exempel på vad Speedy Bilservice i Åhus kan hjälpa dig med. Hos oss får du alltid 3 års garanti. Dessutom kan du teckna Speedy Bilservice assistansförsäkring som gör att du får fri bärgning, Assistans på plats, Hemtransport/hämtning av fordon, Hyrbil och Hotell eller hemresa. Ett säkert sätt att känna sig trygg ute på vägarna! Vi har marknadens bästa avbetalning på 4 månader, helt utan ränta och andra tilläggsavgifter. Välkommen in till oss på Speedy Bilservice i Åhus!

Ps. Visste du att bra stötdämpare är viktiga för att undvika sladd. Kontrollera dina stötdämpare genom att gunga bilen upp och ner. Gungar bilen några gånger är det dags att kontrollera dem.

Läs vad 24 kunder tycker om Speedy Bilservice Åhus

• Stefan S

2019-01-12

Stefan S skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Hade inga förväntningar men blev glatt överraskad proffsigt och super trevligt intryck, satte på nya vinterdäck.
    Rekommenderar dom till alla jag känner. Läs mer
  • Robert R

2019-01-12

Robert R skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Trevligt bemötande, ett ärligt kostnadsförslag på bromsbytet vi gjorde samt den snabba tid vi fick. Kommer absolut att anlita Speedy Åhus igen. Läs mer
  • 2018-12-22

Johan W skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Fantastiskt bemötande med snabb service och återkoppling! Flexibla och kunniga. Kommer absolut återkomma! Läs mer
    2018-12-22 Speedy Bilservice Åhus svarar Johan W
    God jul Johan!
    Vi ses nästa service !:)
  • 2018-12-21

Lars C skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Hjulunställningen blev Inte bättre och motorlsmpsn lyser fortfarande Läs mer
    2018-12-21 Speedy Bilservice Åhus svarar Lars C
    Hej Lars!
    Tråkigt att du upplever det så!
    På pappret du fick av oss ser du att värdena förändrats på framvagnsinställningnen, men som jag nämnde kan det vara så att bilen upplevs spårig av andra anledningar. Vi hjälper dig gärna vidare med det för att hitta en orsak :)

Angående motorlampan, den var släckt vid tillfället du besökte oss och inga felkoder låg lagrade i systemet. Kom gärna förbi efter nyår så bjuder vi dig på en ytterliggare felsökning så att vi kan få ut felkoderna!
    Som du ser på kvittot har vi inte tagit betalt för felsökningen heller då vi ej hittade något :)

Vi önskar dig en God jul och ett gott nytt år!

Verkstadschef Åhus
  • 2018-11-26

Gustav K skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Bilen slutade fungera o speedy Åhus grabbarna tog sig an den löste det på absolut bästa sätt.
    Ger alltid bästa service
    O dessutom jävligt gott kaffe
    Tack speedy
    Snabba prisvärda effektiva ärliga!!! Läs mer
  • 2018-11-25

Johannes N skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Jätteroligt bra kundservice och bemötande
    Trevlig personal Läs mer
  • Martin O

2018-11-25

Martin O skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Bra service och väldigt kunniga.
    Enda negativa jag har var att det var lite smutsiga fläckar på några ställen på lacken.
    Kommer anlita er fler ggr. Läs mer
    2018-11-25 Speedy Bilservice Åhus svarar Martin O
    Hoppas du och din bil får många mil tillsammans :)
    Du är varmt välkommen åter!
    Beklagar om där har kommit fläckar, lägger ett tillgodo som kompenserar dig för tvätt och skulle du vilja att vi tvättar den åt dig är det bara att hojta till!

Hanna R skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Genomgång inför besiktning. Byte av strålkastare fick snabb service blev bemött av trevliga personer som jag upplever som proffsiga. Jag kommer absolut att använda mej av dom igen. Toppen👍🏾👍🏾 Läs mer

Håkan N skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Mycket trevligt bemötande och kunnig personal i Åhus. Läs mer

Christine A skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Lätt med tid bra bemött . Rekmoderar denna verkstad till alla . Billigt o närhet Läs mer
  • 2018-11-17

Christer C skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Tack för ett mycket "kundvänligt" bemötande, inget att klaga på servicen eller annat. Läs mer

Per P skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Felsökning och reparation av ljudanläggning i bilen. Mycket trevligt bemötande, stor kunnighet och riktigt bra service.
    Återvänder gärna. Läs mer

Fredrik F skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Bra service............................................. Läs mer
  • Jesper Alm J

2018-11-15

Jesper Alm J skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Hade läst en hel del positiva omdömen om denna bilfirma och beslöt mig för att testa dem.
    Mina förväntningar var höga då jag kom in... och möttes av en enormt trevlig och kunnig personal som verkligen fick det att kännas som om de verkligen brydde sig om mig som kund.
    Har på väldigt få ställen i Kristianstad träffat så trevliga mekaniker.
    Rekommenderar denna bilfirma starkt och har redan pratat med många av min familj och vänner om dessa.
    Kommer i fortsättningen använda mig av speedy bilservice varje gång jag ska fixa nåt med bilen! Läs mer
    2018-11-15 Speedy Bilservice Åhus svarar Jesper Alm J
    Vilka vänliga ord!
    Du är alltid lika välkommen!

Ha en trevlig helg !

Ulrika U skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Kamremsbyte på bilen. Mycket bra o trevligt bemötande. Gick snabbt att få tid. Läs mer
  • Louise S

2018-10-03

Louise S skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Så hjälpsamma, på väg till Speedy för årlig service från Degeberga tändes en orange varningslampa. Tur i oturen kom jag fram o blev utan bil eftersom det skulle ta längre tid för att undersöka felet + göra service o byta luftfilter. Jag fick låna en bil för att åka hem o få skjuts tbx. Speedy är absolut den bästa bilverkstad jag vet i Åhus o Vällingby. Billiga , vänliga o serviceinriktade. Nöjd alla mina 3 besök . Toppen Läs mer
    2018-10-03 Speedy Bilservice Åhus svarar Louise S
    Vad skönt att allt löste sig, nu håller vi tummarna för att noten rullar utan diskussion tills nästa service!
    Tack för den fina blomman :)

• Kevin B

2018-07-22

Kevin B skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Blev ett kamremsbyte denna gång, bra och snabb service till ett mycket bra pris, kommer garanterat tillbaka Läs mer
  • Gandalf M

2018-07-20

Gandalf M skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Speedy i Åhus gör skäl för namnet. Snabb service och mycket proffsigt bemötande. Fick 4 nya Yokohama däck på bilen och bad om extra koll på balanseringen eftersom jag har luftfjädring och väldigt låg profil. Bilen går fantastiskt på vägen :) Läs mer
  • Erica F

2018-07-09

Erica F skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Lämnar en recenssion åt min pappa som både lämnat in sitt båtsläp på lagning samt nu också sin bil på service. Jättenöjd! Han rekommenderar verkligen Speedy Bilservice och den otroligt trevliga personal som jobbar där.
    Snabbt, enkelt och utan krångel- som det ska vara! Läs mer
    2018-07-20 Speedy Bilservice Åhus svarar Erica F
    Bengt är alltid lika välkommen!
    Tack för en fin resencion!
  • Yvette P

2018-07-04

Yvette P skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Tusen tack för hjälpen, ni är verkligen duktiga! Kommer att rekommendera er vidare! Läs mer
    2018-07-04 Speedy Bilservice Åhus svarar Yvette P
    Kul att höra, och vilken skillnad det blev !
    Du är varmt välkommen åter :)

2018-07-04 Yvette P svarar Speedy Bilservice Åhus
    klart jag kommer tillbaka, min bil behöver omvårdnad <3
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Yvette P, Speedy Bilservice Åhus gillar detta
  • Jesper H

2018-05-03

Jesper H skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Speedy i Åhus hjälpte mig med hjulbytet. Snabbt och proffsigt! Och trevliga är de också! Läs mer
    2018-05-03 Speedy Bilservice Åhus svarar Jesper H
    Tack för de fina orden!
    Ha en underbar sommar, välkommen åter :)

Robin på speedy
  • 2018-04-30

Johan W skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Mycket bra service. Väldigt bra kundmotagande. Denna verkstaden snackar inte bara utan dom levererar! Läs mer
  • Robin R

2018-04-30

Robin R skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Seriösa och Bra kundbemötande. Starkt rekommenderat!! Läs mer
  • Stefan L

2018-04-30

Stefan L skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Mycket bra service och kompetens hos deras personal! Läs mer

Stormgatan 11, 296 34 Åhus