Alla kategorier Bilverkstad Skåne Kristianstad Speedy Speedy Bilservice Åhus

Speedy Bilservice Åhus

En del av Speedyspeedybilservice.se

Stormgatan 11, 296 34 Åhus — Visa karta

Oljeservice, AC, Avgassystem, Däck, Stötdämpare, Broms, Koppling. Detta är exempel på vad Speedy Bilservice i Åhus kan hjälpa dig med. Hos oss får du alltid 3 års garanti. Dessutom kan du teckna Speedy Bilservice assistansförsäkring som gör att du får fri bärgning, Assistans på plats, Hemtransport/hämtning av fordon, Hyrbil och Hotell eller hemresa. Ett säkert sätt att känna sig trygg ute på vägarna! Vi har marknadens bästa avbetalning på 4 månader, helt utan ränta och andra tilläggsavgifter. Välkommen in till oss på Speedy Bilservice i Åhus!

Ps. Visste du att bra stötdämpare är viktiga för att undvika sladd. Kontrollera dina stötdämpare genom att gunga bilen upp och ner. Gungar bilen några gånger är det dags att kontrollera dem.

Läs vad 9 kunder tycker om Speedy Bilservice Åhus

• Louise S
    Louise S skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Så hjälpsamma, på väg till Speedy för årlig service från Degeberga tändes en orange varningslampa. Tur i oturen kom jag fram o blev utan bil eftersom det skulle ta längre tid för att undersöka felet + göra service o byta luftfilter. Jag fick låna en bil för att åka hem o få skjuts tbx. Speedy är absolut den bästa bilverkstad jag vet i Åhus o Vällingby. Billiga , vänliga o serviceinriktade. Nöjd alla mina 3 besök . Toppen Läs mer
    2018-10-03 Speedy Bilservice Åhus svarar Louise S
    Vad skönt att allt löste sig, nu håller vi tummarna för att noten rullar utan diskussion tills nästa service!
    Tack för den fina blomman :)

Robin
  • Kevin B
    Kevin B skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Blev ett kamremsbyte denna gång, bra och snabb service till ett mycket bra pris, kommer garanterat tillbaka Läs mer
  • Gandalf M
    Gandalf M skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Speedy i Åhus gör skäl för namnet. Snabb service och mycket proffsigt bemötande. Fick 4 nya Yokohama däck på bilen och bad om extra koll på balanseringen eftersom jag har luftfjädring och väldigt låg profil. Bilen går fantastiskt på vägen :) Läs mer
  • Erica F
    Erica F skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Lämnar en recenssion åt min pappa som både lämnat in sitt båtsläp på lagning samt nu också sin bil på service. Jättenöjd! Han rekommenderar verkligen Speedy Bilservice och den otroligt trevliga personal som jobbar där.
    Snabbt, enkelt och utan krångel- som det ska vara! Läs mer
    2018-07-20 Speedy Bilservice Åhus svarar Erica F
    Bengt är alltid lika välkommen!
    Tack för en fin resencion!
  • Yvette P
    Yvette P skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Tusen tack för hjälpen, ni är verkligen duktiga! Kommer att rekommendera er vidare! Läs mer
    2018-07-04 Speedy Bilservice Åhus svarar Yvette P
    Kul att höra, och vilken skillnad det blev !
    Du är varmt välkommen åter :)

Robin
    2018-07-04 Yvette P svarar Speedy Bilservice Åhus
    klart jag kommer tillbaka, min bil behöver omvårdnad <3
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Yvette P, Speedy Bilservice Åhus gillar detta
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Speedy i Åhus hjälpte mig med hjulbytet. Snabbt och proffsigt! Och trevliga är de också! Läs mer
    2018-05-03 Speedy Bilservice Åhus svarar Jesper H
    Tack för de fina orden!
    Ha en underbar sommar, välkommen åter :)

Robin på speedy
  • Johan W skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Mycket bra service. Väldigt bra kundmotagande. Denna verkstaden snackar inte bara utan dom levererar! Läs mer
  • Robin R
    Robin R skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Seriösa och Bra kundbemötande. Starkt rekommenderat!! Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Speedy Bilservice Åhus
    Mycket bra service och kompetens hos deras personal! Läs mer

Stormgatan 11, 296 34 Åhus