Spelbutiken Sweden AB

2.3 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Spelbutiken Sweden AB

• 2020-05-29

TOBIAS A skrev om Spelbutiken Sweden AB
    Beställningen har jag inget att klaga på. Men sedan när varan jag köpt krånglat och gått sönder så har reklamationsärendet tagit nu i skrivande stund 5 veckor och ärendet har inte ens startats, vilket är under all kritik.

Supporten via chat har varit långtifrån varit trevlig och tillmötesgående, snarare tvärtom. När jag ringde och frågade om mitt paket ens har kommit fram så fick jag till svar "det är väl här någonstans".

Kommer aldrig mer beställa något från dem och jag råder även andra att inte göra det heller, för krånglar de så får ni vackert vänta i någon månad eller två. Trots Coronatider så ska inte ett ärende ta över en månad... punkt! Läs mer
  • 2017-06-26

Benjamin B skrev om Spelbutiken Sweden AB
    Spelbutiken använder sig av mjuka paket och tror att paketen håller genom leveransen. Spelbutiken vägrar dessutom att kompensera trasiga ordrar, som förstörts pga deras snålhet till att använda kartong. Läs mer
  • Tobias H

2011-05-16

Tobias H skrev om Spelbutiken Sweden AB
    Den bästa spelbutiken som finns. Snabb leverans, bra priser och sjukt bra support! Rekommenderar starkt. Aldrig haft ett problem! Läs mer