Städade Hem, sid 2

Vilka är vi på Städade Hem och vad kan du förvänta dig om du väljer att anlita oss?

Vi tycker att varje hem och arbetsplats förtjänar att bli ompysslat och omhändertaget av någon som är noggrann och ser till att dina rum alltid känns välkomnande och trevliga, en vardagsförgyllare helt enkelt! Våra medarbetare har hög känsla för service, detaljinriktade, har lätt för att kommunicera med dig som kund och trivs hos oss på Städade Hem. Därför vet vi att våra arbeten håller hög kvalitet!

För miljöns skull använder vi bara rengöringsmedel som är miljömärkta och vi källsorterar vårt avfall, och våra kunders, för att spara på miljön.

Våra vardagsförgyllare är det viktigaste vi har och vi fokuserar väldigt mycket på att få samtliga medarbetare att trivas. Därför erbjuder vi villkor som är över branschstandard, utbildning för att utföra städuppdragen på rätt sätt men även kontinuerlig uppföljning för att förbättra vår verksamhet.

Att följa upp och få veta vad våra kunder tycker om vår insats är en grundläggande förutsättning för att vi ska kunna utvecklas i vår service. Vi jobbar alltid mot långsiktiga samarbeten och tar gärna feedback för att bli bättre på det vi gör!

När du anlitar Städade Hem får du en städfirma som håller vad de lovar och våra engagerade vardagsförgyllare jobbar för att förbättra och förenkla städningen för dig
- varje dag.

Läs vad 127 kunder tycker om Städade Hem 2

• 2018-10-23
    Tackar för utmärkt städning, trevlig personal som visade omtanke och gjorde det där lilla extra.
  • Von C
    2018-10-15
    Riktigt schysst service. Mycket trevliga och ser till att städningen sköts på rätt sätt. Rekommenderar starkt!!
    Fantastiskt roligt att höra.

Det känns väldigt bra att ni är nöjda med städningen från oss och vi skall framgent se till att hålla denna städkvalité likväl.

• 2018-10-13
    Supernöjd! Bra service och toppen städning. Rekommenderas!
    Hej Christina,

Vi tackar dig för ert fina betyg och det känns otroligt bra att ni är nöjda med vår service och städningen från Violetta.

• 2018-10-11
    Blir alltid lika lycklig och nöjd när jag kliver in genom dörren efter att städade hem varit hos mig. Servicen och personalen är toppklass och resultatet alltid skinande rent! Rekomenderas starkt!
    Hej Victoria,

Det värmer att höra! Jag ska meddela detta vidare till er ordinarie städare Dalanda.

• 2018-09-25
    Riktgt professionell!! Bra service och ett mycket bra Jobb!!
    Hej Ronny,

Roligt att ni är nöjda med utfört arbete och med servicen från kontoret!

Önskar en trevlig kväll!

• 2018-09-22
    Toppen städning utan några som helst problem :)
    Hej Elias,

Otroligt roligt att städningen flyter på som den ska.

Det värmer att höra & vi ska fortsatt se till att upprätthålla detta.

• 2018-09-19
    Kanon service och toppklass städ!
    Hej Kadir,

Tack så mycket för ditt betyg och kul att städningen känns bra från Dalanda som städar er bostad.

Vi ser fram emot ett fortsatt bra samarbete.

Önskar en trevlig kväll!

• 2018-08-22
    Beställde städning av flera fastigheter efter en bröllopsfest. Städare kom på utsatt tid, va trevliga och gjorde ett mycket bra jobb! Utmärkt helt enkelt!
    Hej Fredrik,

Tack så mycket för din recension!

Behöver du hjälp med städhjälp här igen så är du varmt välkommen att höra av dig.

Önskar ett fortsatt härligt 2018!

Malin
  • 2018-08-07
    Mycket professionell och kunnigt städbolag. Trevliga och otroligt duktiga städerskor/städare som alla gör ett superbra jobb. Är mycket nöjd med service även gällande det administrativa. Kan varmt rekommendera Städade Hem.
    /Yvonne på Ingarö
    Hej Yvonne,

Det är vi som skall tacka dig!

Du gör det lätt för oss likväl :-)

Vi ser fram emot att få hjälpa till fortsatt likväl!

Oscar
  • 2018-07-05
    Grymt trevligt bemötande och riktigt bra service! Extremt enkelt att få kontakt med.

1. Du skriver bara in ditt telefonnummer på deras hemsida, de ringer upp.
    2. Du svarar på några enkla frågor om det som ska städas.
    3. Du lämnar in nyckel och de fixar resten!

Det kan inte bli enklare!

Klockren och fläckfri städning!

Tusen tack för hjälpen med flyttstädningen!!
    Hej Christopher,

Tack så mycket för en riktigt härlig recension.

Det värmer att läsa ovanstående!

När du önskar regelbunden städhjälp framöver, då är du varmt välkommen att höra av dig!

Oscar
  • 2018-06-11
    Vi har veckostädning varannan vecka och är supernöjda över städade hem! Grundlig och rejäl städning och det är en fröjd att komma hem, tack😀😀!!
  • 2018-05-07
    Trevlig bemötande, samt fint städning!
  • 2018-04-24
    Jag fick kontakt med Städade Hem samma dag när jag mailade.
    Mycket trevligt bemötande och fortsatt snabb kontakt per e-post.
    Uppdraget gäller veckostädning.
    Jag är mycket nöjd med städerskans arbete. Hon är noggrann och ambitiös: hon nöjer sig inte med ett bra jobb, det måste vara perfekt. Detta älskar jag.
  • 2018-04-13
    Anlitade Städade Hem för en flyttstädning och är väldigt nöjd med resultatet!
    Blev vänligt bemött redan från början och det gick väldigt smidigt att boka in en dag och tid som passade. Kan varmt rekommendera Städade Hem om du letar efter någon som kan utföra flyttstädning
    / Timothy
  • 2018-03-12
    Wow vad bra städade hem är. Allt är oftast tipp topp med städningen vi har varannan vecka (bra med samma person varje gång). Om vi säger till om något så åtgärdas det. Otroligt lyhörda!
    2018-03-11
    Vi har haft varannan veckas städning i över ett halvår nu. Det känns fantastiskt att komma hem till ett strålande rent hem, när Städade Hem har varit hos oss! Vi har haft två olika som har varit här och bägge är noggranna, trevliga och ger det där lilla extra. Dessutom god service från kontoret med alltid snabba svar!
  • Jenny
    2018-03-03
    Extremt nöjd med Städade hem. De är flexibla, väldigt noggranna och gör saker utöver det tidigare städfirmor gjort. Toppenbra 😊
  • 2018-02-19
    Jaa, verkligen exceptionellt! Jag är supernöjd! Har haft både storstädning och varannan vecka städ. Nu har jag varannan vecka. Verkligen nöjd! Extra plus är jag har samma person varje gång. Väldigt noggrant och fint städat! Och skulle det vara något, fixas det ALLTID till. Det kan hända även den bästa. För mej är Städade hem dom bästa ! Alltid snabb återkoppling om och när det är något. Tack för det Oscar! Städade hem rekommenderar jag varmt! // Annette
    2018-02-16
    Vi är supernöjda både med flyttstädning och veckostädning.
    Bra management, trevlig och duktig och pålitlig personal.
  • 2018-01-24
    Snyggt och ordentligt städat. Mycket trevlig och tillmötesgående personal!
  • 2018-01-13
    Personlig service utöver de vanliga.
  • Mia G
    2018-01-12
    Jag kan varmt rekommendera Städade hem. Proffsigt och vänligt bemötande.
  • 2017-12-27
    Jätte trevliga och duktiga. Kommer garanterat anlita dem igen vid nästa tillfälle.
  • 2017-12-20
    Väldigt nöjd med flyttstädningen som genomfördes i en lägenhet som jag sålde. Enkel bokning, professionellt bemötande och ett riktigt bra slutresultat! Kommer definitivt att användas framöver för andra städuppdrag.
  • 2017-12-20
    Enkelt, ingen krånglig administration, superb städning och direktkontakt med en ambitiös företagsledning, allt som kännetecknar den kundorienterade entreprenören!
  • 2017-12-20
    Väldigt nöjd med städning och bemötande från vår städare och Oscar. Proffessionelt, proaktivt och trevligt!
  • Lena S
    2017-12-17
    Allt funkar väldigt bra med Städade hem. Bra service och snabb återkoppling. Väldigt bra städning.
    2017-12-11
    Är mycket nöjd! Har städning 1 gång i månaden. Fungerar bra med kontakten och alltid bra och noggrant städat. Rekommenderas varmt!
  • 2017-12-10
    Alltid bra service och trevligt bemötande. Vi är väldigt nöjda med städningen, otroligt rent och fint varje gång!
    Jag rekommenderar verkligen Städade hem.
  • 2017-12-08
    Jag har varit kund hos Städade Hem i ett par månader med återkommande städning. Extra stor eloge till Oscar som varit lyhörd och bra med uppföljning från första kontakt. Kan varmt rekommenderas!
  • 2017-12-07
    Mycket väl utfördt jobb med det lilla extra. Eget tänk och ansvar när man själv inte har koll. Trevligt, personligt och proffsigt företag.
  • Eva O
    2017-12-06
    Pålitlig, punktlig och professionell. Min tanke efter Maria städat hos oss var att det var städat som om jag gjort det själv. Dock finns inte den tiden. Ren och fräsch känsla när man kommer hem.
  • 2017-12-04
    Snabba och pålitliga. De svarar snabbt och löser alla saker även med kort varsel. Vi är väldigt nöjda!
  • 2017-11-27
    Vi är väldigt nöjda med veckostädningen av Städade Hem: noggranna, punktliga, trevliga. Det känns ofta som att det är städat utöver förväntan. Plockat ut från diskmaskinen och ställ in i skåpen är ett exempel, tagit hand om källsorteringen under diskbänken (kartong , plast och glas) är ett annat. Så nöjd att vi hittade dem för drygt ett år sedan!
  • 2017-11-25
    Seriöst och bra städföretag. Väldigt trevligt bemötande, hög servicenivå, personliga, lyhörda och måna om nöjda kunder. Lätt att få kontakt med om det skulle vara nåt.Städningen är noggrannt utförd, vilket innebär att de gör rent överallt och även flyttar på saker för att komma åt att städa (när vi inte plockat undan ordentligt). Gör gärna något extra, senast hade de tex plockat ur diskmaskinen vilket naturligtvis inte ingår normalt. Vi är jättenöjda!
  • 2017-11-24
    Vi är otroligt nöjda. Kommer alltid på utsatt tid och gör ett fantastiskt bra jobb.
  • 2017-11-21
    Vi har använt Städade Hem ett år snart och är nöjda.

Det lilla som inte känts helt ok har de varit väldigt snabba på att styra upp och rätta till.
  • 2017-11-19
    Vi är mycket nöjda med vår veckovisa hemstädning sedan snart 2 år tillbaka. Kundfokuserade, lösningsorienterade och kvalitetsmedvetna hela vägen ut. Alltid snabba svar vid ev frågor om byte av dagar etc. Kan starkt rekommendera Städade Hem.
  • 2017-09-21
    Proffsigt, tydligt och trevligt. So far great!
    Hej Kristina,

Tack för rekommendationen!

Det värmer att höra. Vi tycker det är roligt att Maria får en utmaning
    i städningen när kraven är högt ställda!

• 2017-08-22
    Personligt och trevligt bemötande, enkelt att få kontakt, flexibla och noggranna. Har köpt hemstädning och är mycket nöjd.
    Hej Malin,

Tack för din rekommendation och otroligt roligt att det känns bra!

Vi ser fram emot ett fortsatt fint samarbete!

Allt gott!

• 2017-08-17
    Toppenbra hela vägen, vi är supernöjda!
  • 2017-08-17
    Enkla, bra kontakt, noggranna.
  • 2017-08-01
    Jätte trevliga och kunniga, prisvärt och skönt att verkligen kunna släppa ansvaret vid flytten. Tack !
    Hej Jesper,

Tack för din rekommendation. Hoppas du får det härligt i din nya bostad.

• 2017-07-30
    Bemötandet har varit superbra. Vi är såå nöjda.
    Hej Henrietta,

Tack så mycket för din rekommendation och att det känns så pass bra med Maria.

Jättekul! Nu ser vi fram emot ett långsiktigt samarbete :-)

2017-07-29
    Fick kontakt genom rekommendation och efter lite kommunikation kring våra önskemål så har vi idag en mycket bra städning hemma hos oss. Vi är oerhört nöjda med Mavluda-tack!
    Tack så mycket för de fina orden och superkul att ni är nöjda med Mavluda!

• 2017-07-26
    Mycket bra, trevligt o proffsigt bemötande vid offert och bokning. Snabbt svar.Köpte storstädning av fritidshus.
    Tack så mycket och kul att det kändes bra vid bokning!

Vi är avundsfriska på er vackra utsikt från huset :-)

Trevlig sommar!

• 2017-07-26
    De har alltid kommit i tid, leverat hög kvalitet och varit serviceminded.
    Rekommenderas starkt!
    Hej Gabriella,

Tack så mycket för fin rekommendation och kul att det känns bra. Vi är mycket glad över att få hjälpa till!

Ses inom kort igen vid framtida städ!

• Anna A
    2017-07-26
    Noggranna, trevliga och gör alltid det lilla extra. En väl investerad avlastning i vår vardag.
    Hej Anna,

Tack så mycket för din rekommendation och otroligt kul att det känns bra med städningen.

Önskar en fortsatt trevlig sommar till dig & familj!

2017-07-03
    Utmärkt service från huvudkontoret men väldigt bristfällig kvalitet beträffande städning till att börja med men nu har det rett ut sig och jag ser fram emot ett gott samarbete.
  • 2017-06-05
    Fint städat och trevlig personal.
    Tack så mycket för det Rasmus! Hoppas ni hittar en ny härlig bostad inom kort!

Trevlig sommar en månad så här i efterhand!