Läs vad 117 kunder tycker om Städade Hem 2

• 2018-06-11
    Vi har veckostädning varannan vecka och är supernöjda över städade hem! Grundlig och rejäl städning och det är en fröjd att komma hem, tack😀😀!!
  • 2018-05-07
    Trevlig bemötande, samt fint städning!
  • 2018-04-24
    Jag fick kontakt med Städade Hem samma dag när jag mailade.
    Mycket trevligt bemötande och fortsatt snabb kontakt per e-post.
    Uppdraget gäller veckostädning.
    Jag är mycket nöjd med städerskans arbete. Hon är noggrann och ambitiös: hon nöjer sig inte med ett bra jobb, det måste vara perfekt. Detta älskar jag.
  • 2018-04-13
    Anlitade Städade Hem för en flyttstädning och är väldigt nöjd med resultatet!
    Blev vänligt bemött redan från början och det gick väldigt smidigt att boka in en dag och tid som passade. Kan varmt rekommendera Städade Hem om du letar efter någon som kan utföra flyttstädning
    / Timothy
  • 2018-03-12
    Wow vad bra städade hem är. Allt är oftast tipp topp med städningen vi har varannan vecka (bra med samma person varje gång). Om vi säger till om något så åtgärdas det. Otroligt lyhörda!
  • 2018-03-11
    Vi har haft varannan veckas städning i över ett halvår nu. Det känns fantastiskt att komma hem till ett strålande rent hem, när Städade Hem har varit hos oss! Vi har haft två olika som har varit här och bägge är noggranna, trevliga och ger det där lilla extra. Dessutom god service från kontoret med alltid snabba svar!
  • 2018-03-03
    Extremt nöjd med Städade hem. De är flexibla, väldigt noggranna och gör saker utöver det tidigare städfirmor gjort. Toppenbra 😊
    Jenny
  • 2018-02-19
    Jaa, verkligen exceptionellt! Jag är supernöjd! Har haft både storstädning och varannan vecka städ. Nu har jag varannan vecka. Verkligen nöjd! Extra plus är jag har samma person varje gång. Väldigt noggrant och fint städat! Och skulle det vara något, fixas det ALLTID till. Det kan hända även den bästa. För mej är Städade hem dom bästa ! Alltid snabb återkoppling om och när det är något. Tack för det Oscar! Städade hem rekommenderar jag varmt! // Annette
  • 2018-02-16
    Vi är supernöjda både med flyttstädning och veckostädning.
    Bra management, trevlig och duktig och pålitlig personal.
  • 2018-01-24
    Snyggt och ordentligt städat. Mycket trevlig och tillmötesgående personal!
  • 2018-01-13
    Personlig service utöver de vanliga.
  • 2018-01-12
    Jag kan varmt rekommendera Städade hem. Proffsigt och vänligt bemötande.
    Mia G
  • 2017-12-27
    Jätte trevliga och duktiga. Kommer garanterat anlita dem igen vid nästa tillfälle.
  • 2017-12-20
    Väldigt nöjd med flyttstädningen som genomfördes i en lägenhet som jag sålde. Enkel bokning, professionellt bemötande och ett riktigt bra slutresultat! Kommer definitivt att användas framöver för andra städuppdrag.
  • 2017-12-20
    Enkelt, ingen krånglig administration, superb städning och direktkontakt med en ambitiös företagsledning, allt som kännetecknar den kundorienterade entreprenören!
  • 2017-12-20
    Väldigt nöjd med städning och bemötande från vår städare och Oscar. Proffessionelt, proaktivt och trevligt!
  • 2017-12-17
    Allt funkar väldigt bra med Städade hem. Bra service och snabb återkoppling. Väldigt bra städning.
  • 2017-12-11
    Är mycket nöjd! Har städning 1 gång i månaden. Fungerar bra med kontakten och alltid bra och noggrant städat. Rekommenderas varmt!
  • 2017-12-10
    Alltid bra service och trevligt bemötande. Vi är väldigt nöjda med städningen, otroligt rent och fint varje gång!
    Jag rekommenderar verkligen Städade hem.
  • 2017-12-08
    Jag har varit kund hos Städade Hem i ett par månader med återkommande städning. Extra stor eloge till Oscar som varit lyhörd och bra med uppföljning från första kontakt. Kan varmt rekommenderas!
  • 2017-12-07
    Mycket väl utfördt jobb med det lilla extra. Eget tänk och ansvar när man själv inte har koll. Trevligt, personligt och proffsigt företag.
  • 2017-12-06
    Pålitlig, punktlig och professionell. Min tanke efter Maria städat hos oss var att det var städat som om jag gjort det själv. Dock finns inte den tiden. Ren och fräsch känsla när man kommer hem.
    Eva O
  • 2017-12-04
    Snabba och pålitliga. De svarar snabbt och löser alla saker även med kort varsel. Vi är väldigt nöjda!
  • 2017-11-27
    Vi är väldigt nöjda med veckostädningen av Städade Hem: noggranna, punktliga, trevliga. Det känns ofta som att det är städat utöver förväntan. Plockat ut från diskmaskinen och ställ in i skåpen är ett exempel, tagit hand om källsorteringen under diskbänken (kartong , plast och glas) är ett annat. Så nöjd att vi hittade dem för drygt ett år sedan!
  • 2017-11-25
    Seriöst och bra städföretag. Väldigt trevligt bemötande, hög servicenivå, personliga, lyhörda och måna om nöjda kunder. Lätt att få kontakt med om det skulle vara nåt.Städningen är noggrannt utförd, vilket innebär att de gör rent överallt och även flyttar på saker för att komma åt att städa (när vi inte plockat undan ordentligt). Gör gärna något extra, senast hade de tex plockat ur diskmaskinen vilket naturligtvis inte ingår normalt. Vi är jättenöjda!
  • 2017-11-24
    Vi är otroligt nöjda. Kommer alltid på utsatt tid och gör ett fantastiskt bra jobb.
  • 2017-11-21
    Vi har använt Städade Hem ett år snart och är nöjda.

Det lilla som inte känts helt ok har de varit väldigt snabba på att styra upp och rätta till.
  • 2017-11-19
    Vi är mycket nöjda med vår veckovisa hemstädning sedan snart 2 år tillbaka. Kundfokuserade, lösningsorienterade och kvalitetsmedvetna hela vägen ut. Alltid snabba svar vid ev frågor om byte av dagar etc. Kan starkt rekommendera Städade Hem.
  • 2017-09-21
    Proffsigt, tydligt och trevligt. So far great!
    Hej Kristina, Tack för rekommendationen! Det värmer att höra. Vi tycker det är roligt att Maria får en utmaning i städningen när kraven är högt ställda! Bästa hälsningar, Oscar

• 2017-08-22
    Personligt och trevligt bemötande, enkelt att få kontakt, flexibla och noggranna. Har köpt hemstädning och är mycket nöjd.
    Hej Malin, Tack för din rekommendation och otroligt roligt att det känns bra! Vi ser fram emot ett fortsatt fint samarbete! Allt gott! Bästa hälsningar, Oscar

• 2017-08-17
    Toppenbra hela vägen, vi är supernöjda!
  • 2017-08-17
    Enkla, bra kontakt, noggranna.
  • 2017-08-01
    Jätte trevliga och kunniga, prisvärt och skönt att verkligen kunna släppa ansvaret vid flytten. Tack !
    Hej Jesper, Tack för din rekommendation. Hoppas du får det härligt i din nya bostad. Bästa hälsningar, Oscar

• 2017-07-30
    Bemötandet har varit superbra. Vi är såå nöjda.
    Hej Henrietta, Tack så mycket för din rekommendation och att det känns så pass bra med Maria. Jättekul! Nu ser vi fram emot ett långsiktigt samarbete :-) Bästa hälsningar, Oscar

• 2017-07-29
    Fick kontakt genom rekommendation och efter lite kommunikation kring våra önskemål så har vi idag en mycket bra städning hemma hos oss. Vi är oerhört nöjda med Mavluda-tack!
    skrev om Städade Hem
    Tack så mycket för de fina orden och superkul att ni är nöjda med Mavluda! Tack! Bästa hälsningar, Oscar

• 2017-07-26
    Mycket bra, trevligt o proffsigt bemötande vid offert och bokning. Snabbt svar.Köpte storstädning av fritidshus.
    Tack så mycket och kul att det kändes bra vid bokning! Vi är avundsfriska på er vackra utsikt från huset :-) Trevlig sommar! Hälsningar, Oscar

• 2017-07-26
    De har alltid kommit i tid, leverat hög kvalitet och varit serviceminded.
    Rekommenderas starkt!
    Hej Gabriella, Tack så mycket för fin rekommendation och kul att det känns bra. Vi är mycket glad över att få hjälpa till! Ses inom kort igen vid framtida städ! Hälsningar, Oscar

• 2017-07-26
    Noggranna, trevliga och gör alltid det lilla extra. En väl investerad avlastning i vår vardag.
    Hej Anna, Tack så mycket för din rekommendation och otroligt kul att det känns bra med städningen. Önskar en fortsatt trevlig sommar till dig & familj! Hälsningar, Oscar

• 2017-07-03
    Utmärkt service från huvudkontoret men väldigt bristfällig kvalitet beträffande städning till att börja med men nu har det rett ut sig och jag ser fram emot ett gott samarbete.
  • 2017-06-05
    Fint städat och trevlig personal.
    Tack så mycket för det Rasmus! Hoppas ni hittar en ny härlig bostad inom kort! Trevlig sommar en månad så här i efterhand! Hälsningar, Oscar

• 2017-06-04
    Otroligt trevliga och super nöjd med flyttstädningen!! Mvh linda själander
    Hej Linda, Tack själv för trevligt bemötande! Hoppas du trivs i din nya bostad :-) Önskar en härlig sommar! Hälsningar, Oscar

• 2017-05-10
    Bemötandet från Städade hem har varit super från allra första mailet.
    Snabb, kunnig och duktig personal både på planering och städningen i sig, underbart att komma hem till ett hem som är skinande rent, utan att lyfta ett finger!
    Hej Robin, Tack för de fina orden. Jätteroligt för oss och Emma som städar din bostad att höra! Vi ser fram emot ett fortsatt långt och bra samarbete! Hälsningar, Oscar

• 2017-05-04
    bra städning, trevlig personal, snabbt och trevligt och flexibelt bemötande från kundansvariga, personlig service
    Hej Therese, Tack själv för ett fint samarbete :-) Önskar dig & familj en härlig sommar! Hälsningar, Oscar

• 2017-04-26
    Fantastiskt bemötande både vid beställning, genomgång och även vid själva städtillfället. Kommer absolut att anlita dem igen!
  • 2017-04-22
    Noggrant och jättefint städat! Trevlig personal! Dock lite sena med tiden, gjorde i för sig ingenting!! 😊👍
    Hej Jessica, Vad roligt att höra! Tiden tar vi helt på oss.. Miss från vår sida! Önskar allt gott i er nya bostad! Hälsningar, Oscar Städade Hem

• 2017-04-20
    Bra personal.
    Snabb flytt.
    Jag är mycket nöjd med flytten.
    Vänlig och uppmärksam personal.
    Jag kan gärna föreslå er till mina vänner
    och bekanta.
    Kan gärna anlita er igen.
    Rimliga priser på era jobb.
    Med vänlig hälsning,
    Christina Pontan
    Vi tackar dig Nina! :-) Ser fram emot framtida samarbeten! Hälsningar, Oscar Städade Hem

• 2017-04-08
    Allt till belåtenhet, kommer absolut köpa mer tjänster framöver av Städade Hem (:
    skrev om Städade Hem
    Hej Pia, Fantastiskt roligt att höra :) Vi på Städade Hem önskar dig en fortsatt glad påsk! Hälsningar, Oscar

• 2017-04-07
    Toppen kundorienterat och personligt företag!
    Tack så mycket för fin rekommendation! Vi på Städade Hem önskar dig en fortsatt fin påsk! Hälsningar, Oscar

• 2017-03-22
    Tack för grymt arbete,Samt bästa servicen!
    Fortsätt va såååå himla grymt bästa som ni är
    ❤❤❤från en supernöjd kund
    🎖🎖🎖🎖🎖🎖🎖🎖🎖🎖
    👍👍👍
    Hej Maritess, Tack för de varma orden och för att du hörde av dig till oss :-) Vi ser fram emot fler samarbeten i framtiden! Varma vårhälsningar, Oscar

• 2017-03-08
    Proffsigt bemötande och fick snabb & ordentlig flyttstädning. Rekommenderar vidare till vänner och familj.
    Tack själv för att ni hörde av er till oss och för denna fina rekommendation! Varma hälsningar, Oscar

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte