Alla kategorier Åkeri Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Stadsbudskontoret AB

Stadsbudskontoret AB

Kontrollvägen 11, 126 79 Hägersten — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Stadsbudskontoret AB

• A
    A skrev om Stadsbudskontoret AB
    Tyvärr inte den bästa upplevelsen. I början var de duktiga på att ha kontakt men närmare flytten fick jag ingen information och inget bekräftat flyttdatum förrän dagen före. De blev sämre på att svara på mail efter att jag accepterat offerten.
    Jag fick själv ringa och tjata för att få en bekräftelse. Det var tyvärr för mycket krångel med denna firma för att jag ska kunna rekommendera det och gav extra stress i en redan stor förändring i livet iom flytt utomlands.

Framöver hoppas jag att de arbetar med sin kommunikation till kunder och också följer upp mer kontinuerligt. Under semestertider vore det bra om det meddelas innan när de inte går att nå och ge kontaktuppgifter till någon annan under tiden. Alternativt se till att allt är färdigt innan de går på semester när flytt sker direkt efter eller under deras semester.
    Alla kan göra fel och nya situationer uppstå, men en ursäkt hade gjort mycket och kanske fått upp betyget något.

Det positiva var att personen som var här och hämtade mina saker var väldigt trevlig och de leverades snabbt till det nya landet när de väl hämtats upp. Läs mer
  • Bjorn J
    Bjorn J skrev om Stadsbudskontoret AB
    Stadsbudskontoret (stadsbudskontoret.eu) var trevliga i bemötandet, snabba med flytten, försiktiga med mina ägodelar och hade den där extra servicekänslan som jag verkligen uppskattar. De satte exempelvis i alla byrålådorna i byrån utan att jag förväntade mig det.

Litet minus i administrationen dock. Mycket förvirring i bokningen samt att koordinatorn, som skulle ringa mig dagen före för att informera om när de skulle komma, aldrig ringde.

I övrigt rekommenderas de varmt. Läs mer

Bästa åkerierna i Stockholm:

Lännavägen 113, 14134, HUDDINGE