Stenbolaget AB

2.5

11 omdömen om Stenbolaget AB

LEIF TOMAS T
Skrev om Stenbolaget AB

Hej. Jag och min sambo åkte till barkarby för att handla ute belysning till altanen samt alla buskar och växter i trädgården, Vi tänkte även handla marksten samt kantsten samt alla tillbehör som kommer till , men när vi kom in i affären så stog det 3st personal vid disken å prata och ingen brydde sig om att vi kom (vi var dom ända i butiken ingen sa välkommen eller något) så vi gick till montern med utebelysning(en meter från disken) och stog å titta på alla saker i 5 min då vi va lite osäkra på vad vi behövde, under den...

Per B
Skrev om Stenbolaget AB

Toppenservice verkligen! Fick hjälp av kundservice flera gånger och nu har vi en fått en fin mur runt trädgården här hemma! smidigt med kunnig personal över telefon

ISABELLE B
Skrev om Stenbolaget AB

Otroligt nöjd! Personalen på digitala rådgivningen var mycket behjälplig. Hög kunskapsnivå och fick dessutom tips på hur jag kunde utföra arbetet vilket var väldigt tacksamt. Rekomenderar Stenbolaget till alla som vill ha det lilla extra!

SEBASTIAN G
Skrev om Stenbolaget AB

Köpte en trappa i granit. Fantastisk service, kompetent personal fick tom hjälp att lasta.

Simon G
Skrev om Stenbolaget AB

Köpte mur och marksten av Stenbolagets butik i sköndal. Möttes av en kunnig säljare i butiken (Marcus) som svarade på de tusentals frågor vi hade. Nu är projektet klart och vi är helnöjda!

GUNILLA J
Skrev om Stenbolaget AB

Min man och jag tog ledigt för att beställa massor av sten till mark, murar och trappor. Säljaren (Stenbolaget i Sköndal) gick iväg under pågående samtal för att hjälpa en annan kund. Omtalade det för en säljare i kassan som försvarade beteendet. Riktigt uselt att bli behandlad som skit. OBS Vi var lugna, snälla och absolut inte otrevliga på något sätt. Butiken borde också sätta upp skylt att hund inte är välkommen, inte ens servicehund. Vi lägger våra xxx.xxx kr på ett kundvänligare ställe.

Emre A
Skrev om Stenbolaget AB

Oseriös rekryrering, får ett mejl om att jag är kallad på intervju, men får ingen återkoppling om tid och dag. Har mejlat flera gånger men får ingen återkoppling av butiksansvarige MK som mejlade mig. Aldrig varit med om sådant!!!

Christopher L
Skrev om Stenbolaget AB

Helt värdelös kundservice samt bemötande. Skulle rekommendera att handla någon annanstans.

Emre A gillar detta
HAMID D
Skrev om Stenbolaget AB

Jag är mycket missnöjd med Stenbolaget i Arninge (Täby). Handlade marksten på butiken (Arninge) och de sa att jag skulle få leverans efter 1 vecka. Efter drygt 1,5 månader (ingen leverans/inga besked, ingen hörde av sig) och jag var där 4 gånger och undrade när jag skulle få leverans, var jag idag där och tag bort min beställning hos dem! Mycket arrogant, otrevlig och okunnig personal. Jag avråder strakt från att göra inköp hos Stenbolagets butik i Arninge (Täby). En riktig usel butik på alla sätt med otrevlig personal!

Emre A gillar detta
JESPER S
Skrev om Stenbolaget AB

De stenar jag köpte och använde till min garageuppfart på 80m2 höll dålig kvalitet och blev gulbruna efter endast 2 säsonger. Bolaget var vid reklamation inte tillmötesgående och förökte skylla missfärgningarna på annat som att jag skulle ha saltat uppfarten. När jag förklarade att så inte var fallet skyllde de istället på löv. Sorgligt. Tydligen använder sig bolaget även av mindre leverantör som enligt min mening inte håller måttet. Vid köp av marksten rekomenderar jag att köpa av de större aktörerna som Benders, etc dom...

Emre A och Stefan gillar detta
Stefan
Skrev om Stenbolaget AB

Okunnig och otrevlig personal. Snikna priser och noll rabatter där man t.o.m. tvingas betala för plastpluggarna till stödmur när man köper stödmur för nästan 50 000. "Gratis" frakt, men vad de inte upplyser om är en pallavgift på cirka 1500:- och att leveranstiden är minst 9 dagar trots att varorna vid beställningstillfället fanns i lager och jag när jag ringde och frågade blev lovad leverans efter 6 dagar. Jag hoppas produkterna är bättre än företaget i sig när/om de väl dyker upp. Jag kommer i alla fall aldrig handla från...

Emre A och Stefan gillar detta