Alla kategorier Konferens Stockholms län Sigtuna Steningevik

Steningevik

Steninge Allé 111, 195 91 Märsta — Visa karta

Lämna lugnt över ansvaret för er konferens till oss på Steningevik - vi kan konferens.

Vårt mål är att ni ska kunna slappna av och lägga allt fokus på anledningen till att ni är hos oss: mötet. Även om läget är ett stort plus, nära Arlanda, är det inte allt ni får på en konferens hos oss. Vi lägger stor vikt vid planeringen av ert event, i allt från trivsamt boende och god mat till genomtänkta aktiviteter och konferensrum i toppklass.

Vi älskar att vara del i inspirerande möten och underlätta dessa för er. Kommer du ihåg badkläder och dator så löser vi resten!

Läs vad 137 kunder tycker om Steningevik

• Martin S
    Martin S skrev om Steningevik
    Vi var en mindre grupp som köpte 2-dagars konferenspaket inkl övernattning. Generellt väldigt bra bemötande och service. Maten var fantastiskt bra! Man saknar nån form av gym och man besväras något av alla gäss som skräpar ner på området. Totalt sett mycket nöjda ändå! Läs mer
  • Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om Steningevik
    Mycket bra konferensanläggning i fin miljö och med mycket trevlig och hjälpsam personal. Bra och fräscha rum och även maten höll hög kvalité. Läs mer
  • Emma V
    Emma V skrev om Steningevik
    Vi bokade en halvdagskonferens för en medelstor grupp. Vi fick ett mycket bra bemötade och genomgående strålande service. Maten var fantastisk! Läs mer
  • Lotta F
    Lotta F skrev om Steningevik
    Dagkonferens. En väldigt trevlig miljö med välkomnande personal. God mat och fika. Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Steningevik
    Mycket bra konferensanläggning, där ”allt fungerar”. Lite få toaletter i allmänna utrymmen för stora sällskap, för att pausar ska flöda effektivt...men annars kanon - tekniskt utrustning, maten, personalen! Läs mer
  • Ola N
    Ola N skrev om Steningevik
    Använder er för olika möten ofta.
    Vi är alltid lika nöjda.

Rekommenderar er varmt till alla. Läs mer
  • Martina D
    Martina D skrev om Steningevik
    Fantastisk konferensanläggning med toppenfina lokaler och vacker omgivning. Personalen är alltid mycket tillmötesgående och serviceinriktad. Det serveras mycket god mat med bra kvalitet och en härlig frukostbuffé. Jag kan varmt rekommendera Steningevik som konferensanläggning. Läs mer
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Steningevik
    -Bra läge
    -Bra bemötande
    -Fin miljö
    -Bra mat
    -Lagom bra konferenslokal
    -Bra grupprum

Steningevik är mer än en konferensanläggning, den ger vår konferens ett mervärde. Hit kommer vi igen! Läs mer
  • Martin A
    Martin A skrev om Steningevik
    Aktivitet med min personal, lunch, orientering, fika

Otroligt trevligt bemött.

Allt var över mina förväntningar, och jag har varit på många konferensanläggingar ;)

Utmärkt lunch och fika.
    Rent och snyggt överallt
    Jättetrevlig miljö Läs mer
  • Annica J
    Annica J skrev om Steningevik
    Halvdagskonferens i mycket trevlig miljö, fantastisk mat & jättetrevlig personal. Läs mer
  • Sara E
    Sara E skrev om Steningevik
    Vi hade två-dagars konferens där. Mycket trevligt! Trevlig personal, god mat, bra lokaler, bra hotellrum. Det vattnades dock väldigt mycket på gräsmattorna och en gång fick jag mig en dusch av misstag. Läs mer
  • Martine H
    Martine H skrev om Steningevik
    God mad.
    sød personale
    Styr på tingene, alt fungere som planlagt.

super godt sted. Läs mer
  • Håkan F
    Håkan F skrev om Steningevik
    Som vanligt bra och vänlig service och fantastisk mat. Enda anmärkningen var att det fanns så dåligt med vatten pga avgrävd vattenledning så att det var svårt att duscha. Hade gärna vetat det i förväg så kanske vi hade bokat annorlunda.. Läs mer
  • Anne-marie G
    Anne-marie G skrev om Steningevik
    Konferens med övernattning
    Snabb och vänligt bemötande både vid bokning och på plats.
    Ni levde fantastiskt väl upp till förväntningarna!

Vacker plats, fina lokaler, god mat, vänlig och professionell personal. Har en kollega med spec matallergier som blev underbart bemött av kock och kallskänka inför lunch, middag och fika! Berömvärt!

Önskar att ni fanns på avropa.se så vi kunde vara hos er oftare! :-) Läs mer
  • Annica Y
    Annica Y skrev om Steningevik
    Vi var på 2 dagars möte med företaget.

Jätte trevliga lokaler och fantastisk mat och super trevlig personal Läs mer
  • Anneli G
    Anneli G skrev om Steningevik
    Fantastisk miljö, trevlig bemötande, god mat och god service. Läs mer
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Steningevik
    Vi arrangerade en internationell konferens för ca 50 personer på Steningevik den 24 maj, med middag och underhållning kvällen innan.
    Personalen på Steningevik var mycket serviceminded och skötte förberedelsearbetet mycket väl. Bemötande under själva konferense var mycket bra, och förutom en alltför tidig utcheckning var alla mycket nöjda.
    Mat, service och rum utmärkta. Omgivningarna fantastiska - vi hade tur med vädret och då det finns en generös veranda med vacker utsikt finns alla förutsättningar för att gästerna skall trivas.
    Själva konfernslokalen är bra, men inte perfekt. Läs mer
  • Bruno F
    Bruno F skrev om Steningevik
    Vi bokade ett konferensrum.
    Personalen var trevlig, läget var otroligt bra.
    Maten var väldigt bra samt att deras afternoon-te var väldigt bra. Läs mer
  • Jana D
    Jana D skrev om Steningevik
    En helt igenom fantastisk upplevelse att bo och konferera på Steningevik konferens. Hittar inte maken till vänlighet, service, uppmärksamhet i minsta detalj, läge och matlagning. Toppenbetyg, vi återvänder gärna år efter år. Läs mer
  • Ellen K
    Ellen K skrev om Steningevik
    heldagskonferens, aktivitet, middag och övernattning.
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande av personalen.
    Fantastisk god mat.
    Vi har varit där förut och kommer gärna åter. Läs mer
  • Kristina T
    Kristina T skrev om Steningevik
    Vi har köpt en 2-dagars konferens med en övernattning.
    Vi har varit på anläggningen tidigare och har höga förväntningar. Men som alltid, så blir de förväntningarna uppfyllda med råge.
    Anläggningen är fantastisk, personalens bemötande och serviceanda suverän och maten och utbudet av mat tillgodoser alla.
    Anläggningen är perfekt om man vill ha bra konferensutrymmen, möjligheter till lite informella möten/samtal i avspänd vacker miljö. Läs mer
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Steningevik
    Konferens
    Utmärkt sevice, bra rum, god mat
    Bra löge
    De levde upp till de förväntningar vi hade
    Jättebra. Vi kommer gärna tillbaka Läs mer
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Steningevik
    Mkt trevlig och hjälpsamm personal
    fantastikt bra mat och allt dettfa i en oslagbart vacker miljö! Läs mer
  • Johannes J
    Johannes J skrev om Steningevik
    Vi köpte ett konferenspaket för ca 25 personer med övernattningar, konferensrum, mat och dryck.
    Personalen på Steningevik var helt fantastisk under hela vistelsen.
    De överträffade min förväntningar på ett konferenscenter,
    Hela min grupp var djupt imponerade av stället och vi kommer förlägga nästa års konferens där igen. Läs mer
  • Sylvia N
    Sylvia N skrev om Steningevik
    - konferenspaket

Allting var utomordentligt! Läs mer
  • Anna F
    Anna F skrev om Steningevik
    Ovanligt god mat - middagen var t ex superb! Trevlig personal och skön säng, tyst natt. Mycket positivt intryck! Läs mer
  • Casandra G
    Casandra G skrev om Steningevik
    utmärkt service, fantastisk mat och bra lokaler! Läs mer
  • Elisabeth K
    Elisabeth K skrev om Steningevik
    Var på en dagskonferens med 10 medarbetare och vi blev mycket bra mottagna, det var mycket trevliga lokaler att konferera i och en supergod mat. Läs mer
  • Annika L
    Annika L skrev om Steningevik
    Konferensdag för 11 kollegor
    Fm kaffe, lunch, Afternoontea Tea
    Bemötandet var välkomnande och trevligt.
    Personalen var lyhörd och kunnig, gav mkt. god service.
    Det var högre klass/standard på lokaler & mat än vad vi väntat oss. Vi fick det där "lilla extra".

Sammanfattningsvis kommer vi varmt att rekommendera Steningevik. Tack! Läs mer
  • Richard P
    Richard P skrev om Steningevik
    Var där på konferens, mycket vacker miljö, god mat och trevlig personal Läs mer
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Steningevik
    Vi arrangerade ett möte för kunder på Steningevik och det var verkligen helt utmärkt.
    Allt ifrån bemötande, möterum, dialog runt tider och behov för gruppen, mat, service, rum - ja allt fungerade ypperligt.
    Jag har arrangerat många event på Steningevik och när jag vill ha det "lilla extra" så bokar vi här. Det ger mig som arrangör en trygghet och jag slipper att oroa mig för detaljer.
    Utmärkt! Läs mer
  • Maria E
    Maria E skrev om Steningevik
    Vi besökte Steningevik för en kortare konferens och blev professionellt bemött från start till mål. Alla deltagare var mycket nöjda över all personals professionella och vänliga bemötande, den vackra och varma miljön, fantastisk mat och genomgående det där lilla extra ... Alla kommer gärna tillbaka Läs mer
  • Bo K
    Bo K skrev om Steningevik
    Konferens med övernattning, mycket bra bemötande och hela upplevelsen överträffade våra förväntingar. Läs mer
  • Maija A
    Maija A skrev om Steningevik
    Two days conference package for 80 persons
    The staff in Steningevik was professionial, helpful, hospitable, flexible, kind etc.
    Food from coffees to lunches and dinner was excellent.
    Allthough we were a big group, everything worked great.
    Rooms were very nicely furnished and they were clean.
    My expectations before arriving were high but I was a little bit worried about our big group but after arriving the expectations surpassed totally.
    Everyone in our group was more than satisfied with Steningevik´s service, hospitability and premises. Läs mer
  • Elin A
    Elin A skrev om Steningevik
    Vi blev väl bemötta av er personal och det var jätte bra service. Läs mer
  • Ann-christine B
    Ann-christine B skrev om Steningevik
    Hei,
    Vi hadde en flott opplevelse fra start til slutt. Det har også
    vært en flott oppfølging underveis før møtet med mailkorrespondanse. Uansett hva jeg spurte om var det ikke noe problem å få løst og vi hadde en del endringer underveis.
    Det var fine lokaler, føltes som hjemmehygge og nydelig mat.
    Lunsjen første dagen var vel det eneste som ikke var så bra, men ellers veldig bra.
    Musikkquiz var bra, men kunne vært litt mer kjente/blandede sjangere.
    Møterom var fint og rommene var fine. Hyggelige og imøtekommende personale.
    Totatlopplevelsen var veldig bra og vi kommer nok til å komme tilbake en gang. Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Steningevik
    Hej
    Vi är mkt nöjda och kommer gärna tillbaka samt ger våra bästa rekommendationer till andra. Läs mer
  • Helena W
    Helena W skrev om Steningevik
    Perfekt konferensanläggning med det där lilla extra. Super trevlig och hjälpsam personal. Jätte god mat och fina rum. Läs mer
  • Katrin A
    Katrin A skrev om Steningevik
    Mycket trevligt bemötande, bra teknik i Mälarsalen, god mat från början till slut. Läs mer
  • Monika S
    Monika S skrev om Steningevik
    Jag har kollat med mina kollegor och alla säger att det var ett mycket bra bemötande från alla. Det kändes väldigt "ombonat/hemtrevligt". Speciellt beröm från min kollega Thomas gällande maten som han uppskattade mycket (Thomas var den som hade "special-specialkost).
    Att det fanns färdigt/riktigt te var något som mina tedrickande kollegor uppskattade. Bra dryckesval till middagen.
    Trevliga rum. Jag har inte hört något negativt. många sa att "här vill vi vara igen". Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Steningevik
    Hej!
    Gillar Steningevik väldigt mycket! Har varit där några ganger och det blir säkerligen fler framöver.
    Trevlig personal, trevliga lokaler och lobbyn är rymlig och mysig med lite aktiviteter om man så vill.
    Maten är jättegod - dock en liten besvikelse på middagen senast vi var där. Jag vet att några I vårat sällskap var nöjda och vissa inte.
    Det är trevligt när kocken är kreativ men det kändes lite överdrivet I bade kreation och smakupplevelse. Många smaker som "rörde till" smakupplevelsen. Läs mer
  • Ann T
    Ann T skrev om Steningevik
    Vi hade en dagskonferens med en övernattning och allt motsvarade mina förväntningar, och överträffade övriga deltagares (då de inte som jag varit hos er tidigare). Maten och servicen är utöver det vanliga. Läs mer
  • Kenan P
    Kenan P skrev om Steningevik
    Har som enhetschef varit på många planeringsdagar på många olika konferensanläggningar i Stockholms län. Steningevik är bland de bästa jag har varit på och är en absolut favorit hos min personalgrupp. Läs mer
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Steningevik
    Allt är i toppklass som vanligt. Absolut inet att klaga på. Läs mer
  • Lynda V
    Lynda V skrev om Steningevik
    Mycket bra bemötande, både inför motet och på plats.
    Oerhört hör servicenivå, bra mat och lokaler. Läs mer
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Steningevik
    Mycket trevligt bemötande genom hela boknigen och under vistelsen! Uppskattar visad flexibilitet när vi ändrade våra planer och ankomsttider så att vi kunde få tillgång till vårt grupprum tidigare än planerat. Läs mer
  • Fredrika S
    Fredrika S skrev om Steningevik
    Mycket bra bemötande av personalen. 100% service minded.
    Konferensrummet erbjöd alla verktyg som vi behövde.
    Maten var god och lagom med valmöjligheter.
    Mysigt med afternoon tea. Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Steningevik
    Mycket julmysiga lokaler, vi var där i dagar och fick nästan en överdos av allt julpynt. Mycket god mat första middagen men den andra var inte lika bra. Mysiga rum, ganska enkla men helt ok. Trevlig hjälpsam personal. Läs mer
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Steningevik
    Gott bemötande och effektiv möjliggjorde ett konstruktivt möte Läs mer
  • Marita S
    Marita S skrev om Steningevik
    Ända från det man anländer så känner man sig så välkommen. Allt som ska fungera när man ska konferera gör det och all kringverksamhet såsom kaffebuffe, lunch, middag och frukost är förstklassig!
    Vårt favoritställe!!! Läs mer

Steninge Allé 111, 195 91 Märsta