Alla kategorier Konferens Stockholms län Sigtuna Steningevik

Steningevik

Steninge Allé 111, 195 91 Märsta — Visa karta

Lämna lugnt över ansvaret för er konferens till oss på Steningevik - vi kan konferens.

Vårt mål är att ni ska kunna slappna av och lägga allt fokus på anledningen till att ni är hos oss: mötet. Även om läget är ett stort plus, nära Arlanda, är det inte allt ni får på en konferens hos oss. Vi lägger stor vikt vid planeringen av ert event, i allt från trivsamt boende och god mat till genomtänkta aktiviteter och konferensrum i toppklass.

Vi älskar att vara del i inspirerande möten och underlätta dessa för er. Kommer du ihåg badkläder och dator så löser vi resten!

Läs vad 224 kunder tycker om Steningevik

Christoffer H skrev om Steningevik
    Genomförde 1-dags konferens för ca 20 pers. Lätt att boka med elektronisk bekräftelse.
    Mycket trevlig personal och fantastisk mat.
    10 min med taxi från Arlanda.
    Tog även taxi in till city när vi var klara, men borde tagit pendeltåget från Märsta station istället pga all trafik.
    Åker gärna hit igen! Läs mer

Martina C skrev om Steningevik
    Jättebra service med det lilla extra. fina stor te muggar, kunde gör egna tablettaskar, färdiga te silar allt det där som är utöver har Steningevik tänkt på. Super god mat och mycket bra service. Läs mer

Rose-marie O skrev om Steningevik
    Suveränt att jag, trots min stora födoämnesallergi, fick mycket god mat och goda kakor till fikat!!! Läs mer
  • 2019-09-14

Elisabeth N skrev om Steningevik
    Väl hemkommen efter en återigen fantastisk konferens i er regi. Vi är, som alltid, så otroligt nöjda och tillfredsställda med ert vackra högkvalitativa Steningevik; den service vi får och den otroligt goda mat vi åtnjuter och den inspirerande miljö som gör att vi arbetar optimalt och inspirerat. TACK!
    Vi har nu redan bokat in oss för nästa år - denna tradition kommer vi inte att bryta! Läs mer
  • 2019-09-13

Mikael N skrev om Steningevik
    I mitt tycke för vårt företag är de den utmärkat konferensanläggningen. Läs mer
  • 2019-09-02

Helena W skrev om Steningevik
    Vi hade en 2 dagars konferens. Jättefint bemötande både innan och under vistelsen. Vi är så nöjda! Framförallt luncherna och frukosten var superbra! Läs mer
  • Josefin B

2019-08-30

Josefin B skrev om Steningevik
    Rikskonferens i 3 dagar.
    Blev väldigt väl bemött på alla sätt. Exceptionell service och alla var tillmötesgående oavsett vad vi behövde hjälp med.

Det var en mycket bra upplevelse och vi har bokat där igen redan. Läs mer
  • 2019-08-30

Jonas E skrev om Steningevik
    Ett näst intill 100% bemötande av personalen. Läs mer
  • Kristiina S

2019-08-29

Kristiina S skrev om Steningevik
    Bra service och bemötande från bokning till besök. Jag bokar flertal konferenser per år men Steningevik utmärker sig särskilt.
    Fantastisk mat och en omgivning som skapar stort mervärde för konferensen. Vi är grymt nöjda med vår vistelse. Läs mer
  • 2019-07-02

Marcus B skrev om Steningevik
    Konferens med mycket bra bemötande, god mat och fin miljö! Läs mer
  • 2019-06-27

Hans A skrev om Steningevik
    Trevligt bemötande , stimulerande miljö , utsökt frukost,lunch & middag, Bra konferensmöjligheter

Bra utbud på aktiviteter Läs mer
  • 2019-06-25

Lennart E skrev om Steningevik
    Vi var på 2 dagars konferens.

Det blev en fantastiskt upplevelse från första leende vid ankomst, konferensrum, maten och rum.

Ett av de bästa konferensställen vi har varit på. Läs mer
  • 2019-06-25

Diana A skrev om Steningevik
    Bra service, vackert ställe och god mat! Läs mer
  • 2019-06-17

Louise S skrev om Steningevik
    Trevlig personal, fin anläggning, god mat och fint bemötande rakt igenom! Läs mer
  • 2019-06-13

Valentin F skrev om Steningevik
    Vi på Vattenfall fick ett väldigt trevligt bemötande, omsorgsfull uppföljning och visad flexibilitet under planeringen. Vi blev väl omhändertagna på plats och utmärkt service. Aktiviteten "sinnenas promenad" som vi köpte var mycket stimulerande och prisvärd och väl uppskattad av vårt sällskap. Läs mer
  • 2019-05-30

Chris W skrev om Steningevik
    Mkt nöjd med vistelsen, service, rum och framförallt maten var suverän Läs mer

Helena S skrev om Steningevik
    Hotell och konferens. mkt bra service. superbra mat.kommer gärna tillbaka! Läs mer

Julia T skrev om Steningevik
    Vi hade konferens och allt fungerade toppen, superbra service, mat och ställe! Läs mer

Jörgen Å skrev om Steningevik
    Det är de små detaljerna som gör helhetsintrycket till något riktigt bra.
    Kanon bra mat. Läs mer
  • 2019-05-13

Anna K skrev om Steningevik
    Hej! Vi gillade verkligen hur vårt möte blev organiserad hos er! Tack för det.
    MVH Anna Krishtal Läs mer
  • Anna L

2019-05-10

Anna L skrev om Steningevik
    Vi hade vår årliga konferens där.
    All personal var mycket trevliga, maten var fantastisk, rummen mysiga, läget toppen och konferens- och gemensamhetslokalerna superbra. Läs mer
  • 2019-04-30

Mikael E skrev om Steningevik
    Super! Bra service, god mat och bra läge. Läs mer
  • Fredrik S

2019-04-01

Fredrik S skrev om Steningevik
    Konferens med lunch och eftermiddagskaffe. Mycket vackert beläget konferenscenter med välfungerande dock inte direkt toppmodern utrustning i konferenslokalen. Trevligt och engagerat bemötande från personalen. Vällagad och god lunchbuffé. Eftermiddagskaffet var dock en stor besvikelse då en annan grupp hade varit före oss på samma kaffebord och det som var kvar var inte så mycket. Värst av allt så såg det riktigt trist ut. Det var Fredag eftermiddag och kanske mindre personal än vanligt men att inte ha separat dukning per konferensgrupp när vi kommer olika tider är inte OK. Det drar ner betyget från 5 till svag 4, detta var genant inför mötesdeltagarna. Om jag bokar konferens här fler gånger kommer det bli utan eftermiddagskaffe! Läs mer

Ulrika J skrev om Steningevik
    Jag köpte en konferens med frukost, fika, lunch och middag.
    Personalen var trevlig och glad. Maten var jättegod.
    Vi använde Relaxen på kvällen till belåtande.
    Utrymmet med soffgrupper ger ett mysigt och harmoniskt intryck.
    Man blev lugn I sinnet.
    Detta ställe kan jag varmt rekommendera till andra. Läs mer

Johanna T skrev om Steningevik
    Alltid trevlig personal och god mat. Läs mer

Patric J skrev om Steningevik
    Vill tacka Steningevik för otroligt bemötande och bra mat och fungerande konferensanlägning. Jag kommer difinitvt lägga nästa konferens där Tycker perosnalen ska ha extra
    kredd för deras uppträdande

// JAgelius Läs mer

Per J skrev om Steningevik
  • 2019-03-25

Jacqueline K skrev om Steningevik
    Jag blev mycket bra bemött och tycker ni levde upp till de förväntningar jag hade. Läs mer
  • 2019-03-25

Cecilia S skrev om Steningevik
    Fantastisk service och ställe. Engagerad personal både före och under konferensen. Läs mer
  • 2019-03-22

Kajsa J skrev om Steningevik
    Trevliga och tillmötesgående Läs mer
  • 2019-03-14

Per B skrev om Steningevik
    Mycket bra bemötande och service när vi hade seminairum i vårt Managementprogram. Läs mer

Josefine L skrev om Steningevik
    Konferens lunch-lunch. Maten var TOPPEN och servicen lika så. Rummen fina och lugn känsla när man kom in. Fantastisk miljö, vi kommer garanterat tillbaka till er! Läs mer
    Steningevik gillar detta

Per-arne F skrev om Steningevik
    Mycket trevligt ställe att ha konferens på. Bra mar och trevlig personal. Bra konferensrum. Läs mer

Charlotte T skrev om Steningevik
    Fina omgivningar, supergod och fräsch mat, bra bemötande med fin känsla för detaljer. Läs mer

Tanja F skrev om Steningevik
    konferenspaket med övernattning. Lunch till lunch
    jättebra mat och logi, bra och snabb återkoppling när vi hade frågor inför besöket. Läs mer
  • 2019-02-18

Dick K skrev om Steningevik
    Vi hade det jättebra på vår tvådagarskonferens. Personalen var trevlig och hjälpte oss med alla våra önskemål. Jag är supernöjd med vår vistelse. Läs mer
  • 2019-02-18

Jonas W skrev om Steningevik
    Konferenspaket med lunch, middag, konferenslokal
    Maten är toppen, miljön runt Steningevik är fantastisk och bra service från personalen Läs mer
  • 2019-02-08

Pernilla Z skrev om Steningevik
    Fantastisk service, otrolig serviceminded. Läs mer
  • 2019-01-31

Katja S skrev om Steningevik
    Vi bokade en konferens hos er förra veckan med övernattning, middag, vinpaket och badtunna. Allt fungerade fantastiskt bra, maten var jättegod och servicen mycket hög! Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-01-31

Nina E skrev om Steningevik
    Konferens.

Bra bemötande och service. Trevliga lokaler. Mycket bra mat. Läs mer
  • 2019-01-29

Camilla S skrev om Steningevik
    konferensaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Läs mer
  • 2019-01-28

Roger N skrev om Steningevik
    Förmiddagskonferens med välkomstfika.
    Enkelt och väldigt hjälpsamt bemötande inför komferensen med bokning av fika, tekniska hjälpmedel etc.
    Mycket sympatisk och hjälpsam personal som guidade oss vid ankomst, bra fika, trevliga lokaler, mycket vacker omgivning och nära till från Uppsala.

Utmärkt och stimulerande miljö som gav gruppen en minnesvärd dag. mvh Roger Läs mer
  • 2019-01-16

Pauline S skrev om Steningevik
    Fantastisk Service och fantastisk mat. Otroligt lyhörda och flexibla inför våra ibland omöjliga requests. Använder Säteriet på Steningevik gärna igen Läs mer
  • 2018-12-29

Peter M skrev om Steningevik
    Vi köpte en dagkonferens med övernattning och middag. Blev väldigt bra bemötta. Vi hade höga förväntningar, eftersom prisnivån är ngt hög. Det tycker jag Steningevik lever upp till. P.g.a. Det höga priset blir det inte så ofta, men ibland kommer vi gärna. Läs mer
  • 2018-12-27

Catrin W skrev om Steningevik
    Vi var där med företaget på SkalJULsbord och hade även konferens.
    Fantastisk mat, otroligt bra service, hemtrevliga och stora sällskapsytor. Finns inget att klaga på. Steningevik kan jag VERKLIGEN rekommendera!! Läs mer
  • 2018-12-25

Inger P skrev om Steningevik
    En helt fantastisk miljö och lika fantastisk personal Läs mer

Tomas S skrev om Steningevik
    Väldigt bra mat och trevlig och duktig personal.
    Spa avdelningen är liten så inget att marknadsföra till företag.
    Vi var där en fredag kväll och frukosten på lördag morgon var bara fram till kl nio vilket många upplevde som väldigt tidigt när man varit uppe sent och vill njuta av en lugn lördagsmorgon.
    Även utcheckning kl 10 var väl tidigt.
    Detta drog ner upplevelsen ganska mycket då det är en stor del av besöket att kunna ta det lugnt på morgonen. Läs mer

Katarina K skrev om Steningevik
    Vi var hos er för ett kanslimöte med avtackning av kollega som slutat samt julbord.
    Vi upplevde hela evenemanget mycket bra och julbordet var otroligt uppskattat. Läs mer

Jenny S skrev om Steningevik
    Var väldigt bra service, alltid lika mysigt och god mat Läs mer

Lena L skrev om Steningevik
    vi hade en konferens hos er och vi fick bästa tänkbara service/bemötande. Rummen var väldigt fina och maten himmelskt god. Mycket trevligt och bra! Läs mer

Steninge Allé 111, 195 91 Märsta