Steningevik

Steninge Allé 111, 195 91 Märsta — Visa karta

Lämna lugnt över ansvaret för er konferens till oss på Steningevik - vi kan konferens.

Vårt mål är att ni ska kunna slappna av och lägga allt fokus på anledningen till att ni är hos oss: mötet. Även om läget är ett stort plus, nära Arlanda, är det inte allt ni får på en konferens hos oss. Vi lägger stor vikt vid planeringen av ert event, i allt från trivsamt boende och god mat till genomtänkta aktiviteter och konferensrum i toppklass.

Vi älskar att vara del i inspirerande möten och underlätta dessa för er. Kommer du ihåg badkläder och dator så löser vi resten!

Läs vad 249 kunder tycker om Steningevik

• 2020-03-18

Emily G skrev om Steningevik
    Bra & tillmötesgående personal.
    Serviceminded.
    Vacker lokation.
    God frukost & mat. Läs mer
  • 2020-03-18

Lisa L skrev om Steningevik
    Trevligt mottagande och bemötande under dagen. Proffsigt och bra koll. Bra ch mysiga lokaler och god mat (rödingen sådär dock lite rå, men allt övrigt jättegott).Vi kommer gärna igen. Läs mer
  • 2020-03-17

Jonas L skrev om Steningevik
    Bra anläggning med öga för det där lilla extra. Bra lokaler och utmärkt mat. Läs mer
  • 2020-03-16

Tahir Q skrev om Steningevik
    Det kändes kungligt att hela kursgården var bara för oss själva. Ha ha.
    Alla tyckte om bemötande, service, maten jätte trevlig personal och läget. Det jag själv som hade rekommenderat att vi skulle ha konferens hos er.
    Som sagt jag/vi är jätte nöjda och funderar på ha ytterligare en konferens hos er.

Stort tack till allt.
    Mvh Tahir Läs mer
  • 2020-03-03

Henrik G skrev om Steningevik
    Bra mat trevlig miljö och fin service Läs mer
  • 2020-03-03

Jan C skrev om Steningevik
    En riktigt bra konferensanläggning nära Stockholm men framförallt nära Arlanda. Mycket engagerad personal tog emot och servade oss hela vistelsen. Riktigt bra mat, afternoontea och rum med supersköna sängar Läs mer
  • 2020-02-20

Rose-marie B skrev om Steningevik
    Vi var där på konferens
    Personalen var mycket tillmötesgående/flexibla och fanns alltid på plats.
    Däremot tyckte vi: sammanfattning av alla deltagare
    Vatten- cistern i lokalen lät mycket
    Bra med många bra val av grönt
    Frukostmaten var inte varm
    Lunchen var deet bättre varmhållning på
    Middagen var bra men tog lite lång tid vid servering
    Saknar gym
    Rummen svåra att få en bra temperatur Läs mer
  • 2020-02-18

Sofia Ä skrev om Steningevik
    Fantastiskt läge och mat och underbar personal.
    Återkommer gärna. Läs mer
  • 2020-02-14

Marianne N skrev om Steningevik
    Såg med rätta fram emot våra dagar vid Mälaren.
    Alla deltagarna verkade mycket nöjda.
    Vi hade stallet (huset vid vattnet) för oss själva o kunde i den mysiga miljön vara riktigt kreativa / nytänkande.
    (Viktigt- Bra Wi-Fi o obegränsat med riktigt kaffe o frukt)

Bra personal som kan service när den är som bäst!

Em kaffet (vid brasan i storhuset) med alla godsaker är bara det värt att komma åter till Steningevik för!
    Stort Tack ! Marianne

Ps. Nästa gång blir det ev även att låna kajaker eller tex en badtunna☀️ Läs mer

Martin P skrev om Steningevik
    Allt var över förväntan. Mycket bra mat, service, konferensutrustning osv. Det enda man kan klaga på var vädret, men det är ju orättvist :) Läs mer

Michael K skrev om Steningevik
    Vi köpte ett konferenspaket
    Väl bemötta och snabbt justerande av våra ändrade önskemål
    Alla deltagare på konferensen var väldigt nöjda Läs mer

Peter B skrev om Steningevik
    Bra reception

Jättenöjd med valet :) Läs mer
  • 2020-01-23

Kennth D skrev om Steningevik
    trevlig personal och god mat...………………………………………….. Läs mer
  • 2020-01-21

Maria H skrev om Steningevik
    Vi hade ett dygns konferens med ledningsgruppen. Offert, bokning och mottagande på plats var utmärkt, vi blev alla mycket väl bemötta, kände oss välkomna och viktiga. Jag hade höga förväntningar som infriades. Mysigt ställ, fin service, god och lite rolig mat, personal som kändes genuint intresserade av att göra ett bra jobb och möta människor på bästa sätt. Enligt min ledningsgrupp var det hittills det bästa ställe vi varit på och vi har i denna konstellation varit igång drygt två år Läs mer

Camilla S skrev om Steningevik
    Konferens.
    Proffsigt personligt bemötande. Läs mer

Anders V skrev om Steningevik
    Helt fantastisk anlggning, härlig atmosfär, underbar mat, otroligt trevlig och vänlig personal. Har varit här 20-30 gånger, det blir bara bättre för varje gång! Oslagbart! Läs mer

Virpi H skrev om Steningevik
    Under vår konferens blev vi fantastiskt väl omhändertagna. Tack! Läs mer
  • 2019-11-05

Tomas F skrev om Steningevik
    Mkt vänlig personal i trevlig miljö. Fantastisk mat. Läs mer
  • 2019-11-04

Lars H skrev om Steningevik
    Rummen och konferensrum är helt ok.
    Mat, service och miljö är i en klass för sig - Sveriges bästa konferensanläggning! Läs mer
  • 2019-11-01

Eva N skrev om Steningevik
    Föredömligt trevligt bemötande och mycket bra service. Trevliga anläggningar och god mat. Uppskattade mycket den extra omsorg de lägger på sina fika-serveringar och atmosfären med en personlig touch. Läs mer
  • Anette H

2019-10-23

Anette H skrev om Steningevik
    Vi var fyra personer som hade en dagkonferens där. Blev väldigt vänligt bemött av personal som gärna hjälpte till.
    Att ha ett möte i lugn avkopplande atmosfär och med god mat och bra service. Steningenvik levde verkligen upp till förväntningarna och mer därtill. Läs mer

Marie R skrev om Steningevik
    Två dagars konferens med ca 70 deltagare. Fantastisk mat och service - och anläggningen är väldigt trivsam.
    Rekommenderas varmt! Läs mer

Lotta J skrev om Steningevik
    Mindre konferens för 8 personer i eget hus gjorde att vi kunde arbeta ostört utan att tappa fokus.

Steningevik tänker även på de små detaljerna så som tex låneläsglasögon i olika styrkor. Läs mer

Lena B skrev om Steningevik
    Fantastisk service, fina lokaler och underbar personal. Läs mer
  • 2019-10-14

Monica L skrev om Steningevik
    Konferens och hotell för ca 45 personer.
    Jag fick alltid snabb återkoppling och proffessionell hjälp under hela planeringsprocessen.
    Vi fick alla trevligt bemötande på plats, från receptionister, till tekniker till restaurangpersonal.
    De får mina allra varmaste rekommendationer. Läs mer

Christoffer H skrev om Steningevik
    Genomförde 1-dags konferens för ca 20 pers. Lätt att boka med elektronisk bekräftelse.
    Mycket trevlig personal och fantastisk mat.
    10 min med taxi från Arlanda.
    Tog även taxi in till city när vi var klara, men borde tagit pendeltåget från Märsta station istället pga all trafik.
    Åker gärna hit igen! Läs mer

Martina C skrev om Steningevik
    Jättebra service med det lilla extra. fina stor te muggar, kunde gör egna tablettaskar, färdiga te silar allt det där som är utöver har Steningevik tänkt på. Super god mat och mycket bra service. Läs mer

Rose-marie O skrev om Steningevik
    Suveränt att jag, trots min stora födoämnesallergi, fick mycket god mat och goda kakor till fikat!!! Läs mer
  • 2019-09-14

Elisabeth N skrev om Steningevik
    Väl hemkommen efter en återigen fantastisk konferens i er regi. Vi är, som alltid, så otroligt nöjda och tillfredsställda med ert vackra högkvalitativa Steningevik; den service vi får och den otroligt goda mat vi åtnjuter och den inspirerande miljö som gör att vi arbetar optimalt och inspirerat. TACK!
    Vi har nu redan bokat in oss för nästa år - denna tradition kommer vi inte att bryta! Läs mer
  • 2019-09-13

Mikael N skrev om Steningevik
    I mitt tycke för vårt företag är de den utmärkat konferensanläggningen. Läs mer
  • 2019-09-02

Helena W skrev om Steningevik
    Vi hade en 2 dagars konferens. Jättefint bemötande både innan och under vistelsen. Vi är så nöjda! Framförallt luncherna och frukosten var superbra! Läs mer
  • Josefin B

2019-08-30

Josefin B skrev om Steningevik
    Rikskonferens i 3 dagar.
    Blev väldigt väl bemött på alla sätt. Exceptionell service och alla var tillmötesgående oavsett vad vi behövde hjälp med.

Det var en mycket bra upplevelse och vi har bokat där igen redan. Läs mer
  • 2019-08-30

Jonas E skrev om Steningevik
    Ett näst intill 100% bemötande av personalen. Läs mer
  • Kristiina S

2019-08-29

Kristiina S skrev om Steningevik
    Bra service och bemötande från bokning till besök. Jag bokar flertal konferenser per år men Steningevik utmärker sig särskilt.
    Fantastisk mat och en omgivning som skapar stort mervärde för konferensen. Vi är grymt nöjda med vår vistelse. Läs mer
  • 2019-07-02

Marcus B skrev om Steningevik
    Konferens med mycket bra bemötande, god mat och fin miljö! Läs mer
  • 2019-06-27

Hans A skrev om Steningevik
    Trevligt bemötande , stimulerande miljö , utsökt frukost,lunch & middag, Bra konferensmöjligheter

Bra utbud på aktiviteter Läs mer
  • 2019-06-25

Lennart E skrev om Steningevik
    Vi var på 2 dagars konferens.

Det blev en fantastiskt upplevelse från första leende vid ankomst, konferensrum, maten och rum.

Ett av de bästa konferensställen vi har varit på. Läs mer
  • 2019-06-25

Diana A skrev om Steningevik
    Bra service, vackert ställe och god mat! Läs mer
  • 2019-06-17

Louise S skrev om Steningevik
    Trevlig personal, fin anläggning, god mat och fint bemötande rakt igenom! Läs mer
  • 2019-06-13

Valentin F skrev om Steningevik
    Vi på Vattenfall fick ett väldigt trevligt bemötande, omsorgsfull uppföljning och visad flexibilitet under planeringen. Vi blev väl omhändertagna på plats och utmärkt service. Aktiviteten "sinnenas promenad" som vi köpte var mycket stimulerande och prisvärd och väl uppskattad av vårt sällskap. Läs mer
  • 2019-05-30

Chris W skrev om Steningevik
    Mkt nöjd med vistelsen, service, rum och framförallt maten var suverän Läs mer

Helena S skrev om Steningevik
    Hotell och konferens. mkt bra service. superbra mat.kommer gärna tillbaka! Läs mer

Julia T skrev om Steningevik
    Vi hade konferens och allt fungerade toppen, superbra service, mat och ställe! Läs mer

Jörgen Å skrev om Steningevik
    Det är de små detaljerna som gör helhetsintrycket till något riktigt bra.
    Kanon bra mat. Läs mer
  • 2019-05-13

Anna K skrev om Steningevik
    Hej! Vi gillade verkligen hur vårt möte blev organiserad hos er! Tack för det.
    MVH Anna Krishtal Läs mer
  • Anna L

2019-05-10

Anna L skrev om Steningevik
    Vi hade vår årliga konferens där.
    All personal var mycket trevliga, maten var fantastisk, rummen mysiga, läget toppen och konferens- och gemensamhetslokalerna superbra. Läs mer
  • 2019-04-30

Mikael E skrev om Steningevik
    Super! Bra service, god mat och bra läge. Läs mer
  • Fredrik S

2019-04-01

Fredrik S skrev om Steningevik
    Konferens med lunch och eftermiddagskaffe. Mycket vackert beläget konferenscenter med välfungerande dock inte direkt toppmodern utrustning i konferenslokalen. Trevligt och engagerat bemötande från personalen. Vällagad och god lunchbuffé. Eftermiddagskaffet var dock en stor besvikelse då en annan grupp hade varit före oss på samma kaffebord och det som var kvar var inte så mycket. Värst av allt så såg det riktigt trist ut. Det var Fredag eftermiddag och kanske mindre personal än vanligt men att inte ha separat dukning per konferensgrupp när vi kommer olika tider är inte OK. Det drar ner betyget från 5 till svag 4, detta var genant inför mötesdeltagarna. Om jag bokar konferens här fler gånger kommer det bli utan eftermiddagskaffe! Läs mer
  • 2019-04-01

Ulrika J skrev om Steningevik
    Jag köpte en konferens med frukost, fika, lunch och middag.
    Personalen var trevlig och glad. Maten var jättegod.
    Vi använde Relaxen på kvällen till belåtande.
    Utrymmet med soffgrupper ger ett mysigt och harmoniskt intryck.
    Man blev lugn I sinnet.
    Detta ställe kan jag varmt rekommendera till andra. Läs mer
  • 2019-04-01

Johanna T skrev om Steningevik
    Alltid trevlig personal och god mat. Läs mer

Steninge Allé 111, 195 91 Märsta