Steningevik

Steninge Allé 111, 195 91 Märsta — Visa karta

Lämna lugnt över ansvaret för er konferens till oss på Steningevik - vi kan konferens.

Vårt mål är att ni ska kunna slappna av och lägga allt fokus på anledningen till att ni är hos oss: mötet. Även om läget är ett stort plus, nära Arlanda, är det inte allt ni får på en konferens hos oss. Vi lägger stor vikt vid planeringen av ert event, i allt från trivsamt boende och god mat till genomtänkta aktiviteter och konferensrum i toppklass.

Vi älskar att vara del i inspirerande möten och underlätta dessa för er. Kommer du ihåg badkläder och dator så löser vi resten!

Läs vad 266 kunder tycker om Steningevik

• 2020-11-24

Jenny F skrev om Steningevik
    Mycket trevlig miljö, god mat och trevlig personal.
    Rekommenderar verkligen denna supermysiga lilla idyll. Läs mer
  • 2020-10-26

Viktoria E skrev om Steningevik
    Fantastiskt! Jättebra mat, grym service och fint naturområde runtomkring. Kan varmt rekommendera till andra! Läs mer
    2020-11-16 Steningevik svarar Viktoria E
    Hej Viktoria,

Stort tack för din fina rekommendation!
    Hoppas vi ses snart igen.

• 2020-10-25

Jenny B skrev om Steningevik
    Halvdagskonferens med välkomstsmörgås och lunch. Lokalerna var bra, lite få toaletter i anslutning till konferenslokalen. Möbleringen bra i dessa Corona-tider, både för möte och lunch.

En liten besvikelse som drar ner betyget var att det angavs att vi skulle välkomnas av smörgåsar, frukt, juice "och andra nyttiga alternativ". Vi hade alla förberett oss på mer än en halv smörgåsfralla och juice, så det blev till att säga till om mer smörgåsar. "Andra nyttiga alternativ" var inte framdukade. Kanske är det Corona som gör att buffén är begränsad, men då får gärna beskrivningen i offert och avtal anpassas. Läs mer
    2020-10-28 Steningevik svarar Jenny B
    Hej Jenny,

Stort tack för din feedback.
    Detta ska vi naturligtvis ta med oss och se över!

Hoppas att vi får välkomna er tillbaka till oss snart igen.

• 2020-10-23

Mikael B skrev om Steningevik
    Mycket trevligt bemötande och suverän mat. Stort tack till alla som gjorde våra utbildningsdagar lyckade Läs mer
    2020-10-28 Steningevik svarar Mikael B
    Hej Mikael,

Stort tack själva, så trevligt att ha er hos oss på Steningevik!
    Önskar er varmt välkomna tillbaka.

All personal
  • 2020-10-23

Magnus J skrev om Steningevik
    Konferenspaket för 6st personer.
    Allt mycket bra arrangerat. Finns inget att klaga på. Utmärkt mat (mer än utmärkt), trevligt boende och trevlig personal med hög service.
    Kan verkligen rekommendera detta. Läs mer
    2020-10-28 Steningevik svarar Magnus J
    Hej Magnus,

Stort tack för dina fina ord!
    Det var så roligt att ha er hos oss och hoppas att vi ses snart igen.

Varma hälsningar,
    All personal på Steningevik
  • 2020-10-05

Anna F skrev om Steningevik
    Var där som konsult. Blir alltid väl mottagen, bra info och de månar verkligen om att du ska ha det bra som kund/gäst. Bra ordning och restriktioner under corona. Fantastisk frukostbuffe! Läs mer
    2020-10-09 Steningevik svarar Anna F
    Hej Anna,

Stor tack för dina värmande ord!
    Önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss på Steningevik.

Vänligen,
    All personal.
  • 2020-10-05

Lars E skrev om Steningevik
    Konferens i två dagar med övernattning.

Ett trevligt ställe med tillmötesgående personal som ser till att finnas till hands utan att vara påträngande.
    MYCKET god mat, i synnerhet middagen på kvällen.
    Eftermiddagsfika/buffé kan med fördel minskas ned.
    (Ligger dock i överkant vad gäller pris mot vår budget)

Kommer gärna tillbaka Läs mer
    2020-10-09 Steningevik svarar Lars E
    Hej Lars,

Tack för dina fina ord och feedback!

• 2020-09-23

Ebba L skrev om Steningevik
    Vi hade en mycket trevlig och bra konferens på Steningevik. Lokalerna är luftiga och bra, läget är superfint och maten är helt fantastisk!

Bemötandet är av toppenklass och våra förväntningar om infriades flera gånger om. Vi kommer gärna tillbaka! Läs mer
    2020-09-24 Steningevik svarar Ebba L
    Hej Ebba,

Tack för dina fina ord!
    Vi hoppas att vi får välkomna er tillbaka till oss snart igen.

Varma hälsningar,
  • 2020-09-22

Susanne L skrev om Steningevik
    Konferens 16-17 september (lunch till lunch).
    Bemötandet var mycket bra från början till slut.
    Trevlig och duktig personal allt från bokning, incheckning, städning, restaurangen 👍
    Kollegorna var supernöjda så det känns oerhört viktigt
    Tack och jag hoppas att jag får uppdraget att boka och komma tillbaks till er.
    Hälsningar
    Susanne Läs mer
    2020-09-24 Steningevik svarar Susanne L
    Hej Susanne,

Stort tack för din fina omdöme.
    Vad roligt att er vistelse hos oss var till belåtenhet!

Steningevik Konferens
  • 2020-09-22

Erik V skrev om Steningevik
    Konferens inkl boende med helpension fre-sön.
    Smidig planeringsprocess med snabb svarsfrekvens vid justeringar i bokning och program. Utmärkt bemötande på plats av hjälpsam och professionell personal. Konferensrum inkl teknik bättre än genomsnittet på konferenshotell. En särskilt fin och välvårdad miljö som skapar förutsättningar för och stödjer kreativa processer. Excellent mat och servering. Miljön och servicen på Steningevik bidrog i allra högsta grad att konferensen blev mer lyckad och vi kom längre i vår process än vad vi hade planerat/förväntat. Läs mer
    2020-09-24 Steningevik svarar Erik V
    Hej Erik,

Stort tack för ditt omdöme. Det var så trevligt att ha er hos oss!
    Vi hoppas att vi får välkomna er tillbaka till oss på Steningevik snart igen.
    Varma hälsningar, personalen
  • 2020-09-10

Annika E skrev om Steningevik
    Vi va 10 personer som va på konferens i 3 dagar. Jag har aldrig varit med om en bättre bemötande eller service, nationellt eller internationellt, som jag fick från Steningevik.
    Personalen va alltid glada och mycket hjälpsamma. Inga av alla mina ändringar till lokal, mat, rum osv. va ett problem. Det sköttes alltid med ett glatt leende och snabbt.
    Och Maten - men Wow vad kan man säger förtutom Outsanding!
    Sov rummen va fina, fräsha och tysta, aldrig sovit så gott tidigare.
    Jag kan varmt rekommendera Steningevik! Vi kommer tillbaka. Läs mer
    2020-09-15 Steningevik svarar Annika E
    Hej Annika,

Stort tack för dina fina ord! Det var så roligt att ha er hos oss på Steningevik.

• 2020-09-09

Camilla G skrev om Steningevik
    Två dagars konferens.
    Mycket positiv upplevelse. Väldigt bra bemötande under hela vistelsen, mycket bra service både vid bokning och på plats. Rent och snyggt på anläggningen, fina konferensrum med bra ljus och gott om plats. Läs mer
    2020-09-15 Steningevik svarar Camilla G
    Hej Camilla,

Stort tack för ditt fina omdöme. Hoppas att vi får välkomna er tillbaka till oss snart igen!

• 2020-08-27

Mikael B skrev om Steningevik
    Utmärkt, som alltid. Personalen har alltid snabb respons på behov från konferensen. Lämnar service utöver förväntat. Bra coronaanpassade åtgärder vid mat och fika. Fantastisk miljö Läs mer
    2020-08-31 Steningevik svarar Mikael B
    Hej Mikael,

Stort tack för din rekommendation. Hoppa satt vi ses på Steningevik snart igen!
  • 2020-08-26

Maria N skrev om Steningevik
    Allt var så bra! med bemötandet från bokning och värdskapet på plats. Vi var helnöjda! :-) Läs mer
    2020-08-27 Steningevik svarar Maria N
    Hej Maria,

Tack för dina fina ord! Hoppas att vi får välkomna er tillbaka till oss på Steningevik snart igen!
  • 2020-08-25

Patrik J skrev om Steningevik
    Vi var fem st som konfererade en heldag, vi åt middag kvällen innan och fyra av oss övernattade. Generellt så har anläggningen en hög servicenivå, bra läge och bra kvalitet på mat, rum osv, men kostnadsnivån är klart för hög. Vår nota hamnade på 23k och när vi i september ska konferera med hela teamet (32 pers) så valde vi därför en annan anläggning där prisnivån kommer att hamna på under 3,000 kr per person även med två glas vin inkluderat till middagen. Läs mer
    2020-08-27 Steningevik svarar Patrik J
    Hej Patrik,
    Tack för feedbacken. Hoppas att vi får välkomna er tillbaka till oss på Steningevik.
  • 2020-08-21

Suzanne B skrev om Steningevik
    Fantastisk service och bemötande från alla på Steningevik! Härlig miljö och atmosfär, god mat och hela tiden "det lilla extra"! Läs mer
    2020-08-24 Steningevik svarar Suzanne B
    Hej Suzanne,
    Stort tack för dina fina ord! Hoppas vi ses snart igen!
    Varma hälsningar från Steningevik.
  • Olov E

2020-06-05

Olov E skrev om Steningevik
    Dagkonferens med vårt företag och bokade relativt sent.
    Bra återkoppling från Steningevik och de ordna en anpassad lokal, utifrån Corona restriktioner.
    Vi blev vänligt och proffsigt bemötta och hade en jättebra dag.
    Saknade den omtalade fika-buffén, men fick ändå prova några godbitar.
    En riktigt bra dag. Läs mer
    2020-08-27 Steningevik svarar Olov E
    Hej Olov,
    Tack för din feedback och fina ord. Vi hoppas att få välkomna er tillbaka till oss på Steningevik snart igen!
  • 2020-03-18

Emily G skrev om Steningevik
    Bra & tillmötesgående personal.
    Serviceminded.
    Vacker lokation.
    God frukost & mat. Läs mer
  • 2020-03-18

Lisa L skrev om Steningevik
    Trevligt mottagande och bemötande under dagen. Proffsigt och bra koll. Bra ch mysiga lokaler och god mat (rödingen sådär dock lite rå, men allt övrigt jättegott).Vi kommer gärna igen. Läs mer
  • 2020-03-17

Jonas L skrev om Steningevik
    Bra anläggning med öga för det där lilla extra. Bra lokaler och utmärkt mat. Läs mer
  • 2020-03-16

Tahir Q skrev om Steningevik
    Det kändes kungligt att hela kursgården var bara för oss själva. Ha ha.
    Alla tyckte om bemötande, service, maten jätte trevlig personal och läget. Det jag själv som hade rekommenderat att vi skulle ha konferens hos er.
    Som sagt jag/vi är jätte nöjda och funderar på ha ytterligare en konferens hos er.

Stort tack till allt.
    Mvh Tahir Läs mer
  • 2020-03-03

Henrik G skrev om Steningevik
    Bra mat trevlig miljö och fin service Läs mer
  • 2020-03-03

Jan C skrev om Steningevik
    En riktigt bra konferensanläggning nära Stockholm men framförallt nära Arlanda. Mycket engagerad personal tog emot och servade oss hela vistelsen. Riktigt bra mat, afternoontea och rum med supersköna sängar Läs mer
  • 2020-02-20

Rose-marie B skrev om Steningevik
    Vi var där på konferens
    Personalen var mycket tillmötesgående/flexibla och fanns alltid på plats.
    Däremot tyckte vi: sammanfattning av alla deltagare
    Vatten- cistern i lokalen lät mycket
    Bra med många bra val av grönt
    Frukostmaten var inte varm
    Lunchen var deet bättre varmhållning på
    Middagen var bra men tog lite lång tid vid servering
    Saknar gym
    Rummen svåra att få en bra temperatur Läs mer
  • 2020-02-18

Sofia Ä skrev om Steningevik
    Fantastiskt läge och mat och underbar personal.
    Återkommer gärna. Läs mer
  • 2020-02-14

Marianne N skrev om Steningevik
    Såg med rätta fram emot våra dagar vid Mälaren.
    Alla deltagarna verkade mycket nöjda.
    Vi hade stallet (huset vid vattnet) för oss själva o kunde i den mysiga miljön vara riktigt kreativa / nytänkande.
    (Viktigt- Bra Wi-Fi o obegränsat med riktigt kaffe o frukt)

Bra personal som kan service när den är som bäst!

Em kaffet (vid brasan i storhuset) med alla godsaker är bara det värt att komma åter till Steningevik för!
    Stort Tack ! Marianne

Ps. Nästa gång blir det ev även att låna kajaker eller tex en badtunna☀️ Läs mer

Martin P skrev om Steningevik
    Allt var över förväntan. Mycket bra mat, service, konferensutrustning osv. Det enda man kan klaga på var vädret, men det är ju orättvist :) Läs mer

Michael K skrev om Steningevik
    Vi köpte ett konferenspaket
    Väl bemötta och snabbt justerande av våra ändrade önskemål
    Alla deltagare på konferensen var väldigt nöjda Läs mer

Peter B skrev om Steningevik
    Bra reception

Jättenöjd med valet :) Läs mer
  • 2020-01-23

Kennth D skrev om Steningevik
    trevlig personal och god mat...………………………………………….. Läs mer
  • 2020-01-21

Maria H skrev om Steningevik
    Vi hade ett dygns konferens med ledningsgruppen. Offert, bokning och mottagande på plats var utmärkt, vi blev alla mycket väl bemötta, kände oss välkomna och viktiga. Jag hade höga förväntningar som infriades. Mysigt ställ, fin service, god och lite rolig mat, personal som kändes genuint intresserade av att göra ett bra jobb och möta människor på bästa sätt. Enligt min ledningsgrupp var det hittills det bästa ställe vi varit på och vi har i denna konstellation varit igång drygt två år Läs mer

Camilla S skrev om Steningevik
    Konferens.
    Proffsigt personligt bemötande. Läs mer

Anders V skrev om Steningevik
    Helt fantastisk anlggning, härlig atmosfär, underbar mat, otroligt trevlig och vänlig personal. Har varit här 20-30 gånger, det blir bara bättre för varje gång! Oslagbart! Läs mer

Virpi H skrev om Steningevik
    Under vår konferens blev vi fantastiskt väl omhändertagna. Tack! Läs mer
  • 2019-11-05

Tomas F skrev om Steningevik
    Mkt vänlig personal i trevlig miljö. Fantastisk mat. Läs mer
  • 2019-11-04

Lars H skrev om Steningevik
    Rummen och konferensrum är helt ok.
    Mat, service och miljö är i en klass för sig - Sveriges bästa konferensanläggning! Läs mer
  • 2019-11-01

Eva N skrev om Steningevik
    Föredömligt trevligt bemötande och mycket bra service. Trevliga anläggningar och god mat. Uppskattade mycket den extra omsorg de lägger på sina fika-serveringar och atmosfären med en personlig touch. Läs mer
  • Anette H

2019-10-23

Anette H skrev om Steningevik
    Vi var fyra personer som hade en dagkonferens där. Blev väldigt vänligt bemött av personal som gärna hjälpte till.
    Att ha ett möte i lugn avkopplande atmosfär och med god mat och bra service. Steningenvik levde verkligen upp till förväntningarna och mer därtill. Läs mer

Marie R skrev om Steningevik
    Två dagars konferens med ca 70 deltagare. Fantastisk mat och service - och anläggningen är väldigt trivsam.
    Rekommenderas varmt! Läs mer

Lotta J skrev om Steningevik
    Mindre konferens för 8 personer i eget hus gjorde att vi kunde arbeta ostört utan att tappa fokus.

Steningevik tänker även på de små detaljerna så som tex låneläsglasögon i olika styrkor. Läs mer

Lena B skrev om Steningevik
    Fantastisk service, fina lokaler och underbar personal. Läs mer
  • 2019-10-14

Monica L skrev om Steningevik
    Konferens och hotell för ca 45 personer.
    Jag fick alltid snabb återkoppling och proffessionell hjälp under hela planeringsprocessen.
    Vi fick alla trevligt bemötande på plats, från receptionister, till tekniker till restaurangpersonal.
    De får mina allra varmaste rekommendationer. Läs mer

Christoffer H skrev om Steningevik
    Genomförde 1-dags konferens för ca 20 pers. Lätt att boka med elektronisk bekräftelse.
    Mycket trevlig personal och fantastisk mat.
    10 min med taxi från Arlanda.
    Tog även taxi in till city när vi var klara, men borde tagit pendeltåget från Märsta station istället pga all trafik.
    Åker gärna hit igen! Läs mer

Martina C skrev om Steningevik
    Jättebra service med det lilla extra. fina stor te muggar, kunde gör egna tablettaskar, färdiga te silar allt det där som är utöver har Steningevik tänkt på. Super god mat och mycket bra service. Läs mer

Rose-marie O skrev om Steningevik
    Suveränt att jag, trots min stora födoämnesallergi, fick mycket god mat och goda kakor till fikat!!! Läs mer
  • 2019-09-14

Elisabeth N skrev om Steningevik
    Väl hemkommen efter en återigen fantastisk konferens i er regi. Vi är, som alltid, så otroligt nöjda och tillfredsställda med ert vackra högkvalitativa Steningevik; den service vi får och den otroligt goda mat vi åtnjuter och den inspirerande miljö som gör att vi arbetar optimalt och inspirerat. TACK!
    Vi har nu redan bokat in oss för nästa år - denna tradition kommer vi inte att bryta! Läs mer
  • 2019-09-13

Mikael N skrev om Steningevik
    I mitt tycke för vårt företag är de den utmärkat konferensanläggningen. Läs mer
  • 2019-09-02

Helena W skrev om Steningevik
    Vi hade en 2 dagars konferens. Jättefint bemötande både innan och under vistelsen. Vi är så nöjda! Framförallt luncherna och frukosten var superbra! Läs mer
  • Josefin B

2019-08-30

Josefin B skrev om Steningevik
    Rikskonferens i 3 dagar.
    Blev väldigt väl bemött på alla sätt. Exceptionell service och alla var tillmötesgående oavsett vad vi behövde hjälp med.

Det var en mycket bra upplevelse och vi har bokat där igen redan. Läs mer
  • 2019-08-30

Jonas E skrev om Steningevik
    Ett näst intill 100% bemötande av personalen. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte