Alla kategorier Konferens Stockholms län Sigtuna Steningevik

Steningevik

Steninge Allé 111, 195 91 Märsta — Visa karta

Lämna lugnt över ansvaret för er konferens till oss på Steningevik - vi kan konferens.

Vårt mål är att ni ska kunna slappna av och lägga allt fokus på anledningen till att ni är hos oss: mötet. Även om läget är ett stort plus, nära Arlanda, är det inte allt ni får på en konferens hos oss. Vi lägger stor vikt vid planeringen av ert event, i allt från trivsamt boende och god mat till genomtänkta aktiviteter och konferensrum i toppklass.

Vi älskar att vara del i inspirerande möten och underlätta dessa för er. Kommer du ihåg badkläder och dator så löser vi resten!

Läs vad 76 kunder tycker om Steningevik

• Ida C
    Ida C skrev om Steningevik
    Bra bemötande från början till slut.
    Lite fundersam över matvalet för middagen. Anka känns lite väl vågat.
    I övrigt är vi VÄLDIGT nöjda!
  • Ann-cathrine E
    Ann-cathrine E skrev om Steningevik
    Superbra, trevligt, fantastisk mat, trevlig personal där inget är omöjligt!
    Ett härligt rum, skön säng.
    Anläggningens läge med närhet till naturen gör att man mår själsligt bra.
  • Per J
    Per J skrev om Steningevik
    Steningevik är oerhört professionella och har allt man kan önska sig. Kanske tom att bemötandet var lite väl offensivt, jag blev uppringd av dem många gånger veckan innan...

Priserna är höga, men okej med tanke på läget. När jag kom dit som privatperson kvällen innan konferensen, så fanns det bara "konferensmat" på menyn, och man kände sig lite skinnad. Hade varit bra med nåt enklare alternativ, typ burgare i baren.
  • Naomi S
    Naomi S skrev om Steningevik
    Vi är väldigt nöjda med vår Kickoff på Steningevik. Det var en för oss mycket bra konferensanläggning, service, bemötande och maten var riktigt bra. Jag kan verkligen rekommendera denna pärla till alla.
  • Mia L
    Mia L skrev om Steningevik
    Jätte fint ställe, trevligt och proffsigt bemötande och fantastisk mat!
  • Monica L
    Monica L skrev om Steningevik
    Steningevik är mysigt och personalens bemötande är toppklass. På Steningevik höll vi en tvådagars konferens och majoriteten av deltagarna tyckte verkligen att konferensanläggningen höll högsta klass. Personalen hjälpte oss med planeringen inför konferensen och tekniken under konferensen. Vi är väldigt nöjda med vårt val av anläggning.
  • Anette W
    Anette W skrev om Steningevik
    Bra service, mat och konferenslokaler. Med andra ord inget att klaga på
  • Katerina Z
    Katerina Z skrev om Steningevik
    Great place! Very helpful staff! Tasty food! Thanks for everything! :) BR, Katerina
  • Filippa F
    Filippa F skrev om Steningevik
    Fantastiskt bemötande redan från vårt fösta besök, under tiden vi planderade och när vi väl var på plats under konferensen. Otroligt flexibla med allt. Otroligt gullig personal och väldigt service minded allihop. Ni hjälpte oss boka aktivitet från bolaget Puls, 420 sekunder. Väldigt flexibla och proffsiga där också. Ni hjälpte även oss att boka DJ (Gugge) Igen väldigt flexibel, vänlig och proffsig. Rent och snyggt, god mat och härlig atmosfär. Vi fick hjälp med middag när vi anlände sent och ni hade printat klart åt oss en tidig morgon när vi mailat om det på natten. Vi skulle gärna boka hos er igen och kommer absolut att rekommendera Steningevik för kollegor och bekanta. Det märks att ni har tänkt till in i minsta detalj. Det där lilla extra finns lite överallt. Vi är super nöjda och hoppas att vi ses igen.
    2017-09-05 Steningevik svarar Filippa F
    Hej Filippa, tack för din recension. Det var riktigt kul att ha er här på Steningevik och vi hoppas att ni kommer igen.
    Hela personalen hälsar.
  • Helena N
    Helena N skrev om Steningevik
    Tipptopp för en fin konferens med företaget. Personligt bemötande och god mat
  • Mats H
    Mats H skrev om Steningevik
    Vi är mycket nöjda med bemötande, mat och logi.
  • Maria D
    Maria D skrev om Steningevik
    Mycket bra bemötande från start till slut. Fin miljö, mycket god mat, trevlig personal. Jag återkommer gärna till Steningevik och rekommenderar det gärna till kollegor/vänner.
  • Petra S
    Petra S skrev om Steningevik
    Jag tycker överlag att service var väldigt hög generellt bland personalen. En underbar anläggning i en unik miljö, med bra konferensmöjligheter. Maten var superb. Fint intryck från övriga deltagare i mötet.
  • Linda B
    Linda B skrev om Steningevik
    Superbra service, jättebra rum, trevliga aktiviteter, bra mat och bra fika. Trevliga omgivningar. Allt var toppenbra!
  • Linda N
    Linda N skrev om Steningevik
    Fantastiskt fint bemötande, väldigt bra service, mycket trevlig och hjälpsam personal jag har bara gott att saga om personalen och upplevelsen som kund.
  • Petra L
    Petra L skrev om Steningevik
    Mysigt och bra! Trevlig personal och fantastisk miljö. Bara ++++++
  • Gunnel P
    Gunnel P skrev om Steningevik
    Välskött anläggning med vackra omgivningar. Utmärkt service av samtlig personal. Vi kommer definitivt arr återvända.
  • Agneta R
    Agneta R skrev om Steningevik
    Jag har varit på Steningevik ett flertal gånger och blir alltid väldigt väl bemött. Jag blir alltid väldigt väl mottagen. Det är lite utöver det vanliga att komma till Steningevik. Jag känner mig alltid sedd och mina synpunkter känns alltid som att de är viktiga, på riktigt. Personalen har en förmåga att ge lite extra.
  • Elin F
    Elin F skrev om Steningevik
    mycket trevligt och proffsigt bemötande
    kongress och hotellrum, måltider samt badtunna
    allt var gott, väl tilltaget, trevliga miljöer och vänlig personal
    vi trivdes mycket bra, kände oss väl omhändertagna
    sov gott i sköna sängar, tyst och stilla
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Steningevik
    Allt var superbra, vänligt bemötande, god mat och bra lokaler med möjlighet till variantion. Enda kritiken och den genomgående från alla i sällskapet - KUDDARNA under all kritik, gick inte sova på en liten tjock klump, måste finnas alternativ eller vara lägre.

Annars mkt nöjda.
    2017-03-15 Steningevik svarar Pernilla E
    Hej Pernilla,

Stort tack att du tagit dig tid att skriva din rekommendation här på Reko. Vi är glada att ni trivdes hos oss på Steningevik. Vi ska se till att det kommer nya kuddar på plats snarast så att ni kan sova bättre vid nästa besök. Varma hälsningar från all personal på Steningevik
  • Pia G
    Pia G skrev om Steningevik
    Super trevliga människor med toppen service.
    Maten var god men lite invecklad och överarbetad.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Steningevik
    Fantastisk miljö och underbar mat. Service och bemötande i topp! Efter 2 genomförda på Steningevik, har vi svårt att tänka oss konferera någon annan stans.
  • Suzana S
    Suzana S skrev om Steningevik
    Allt har varit toppen man känner sig välkommen och alla är lika trevliga. God mat och kunnig personal. Våra förväntningar är överträffade. Vi kommer gärna fler ganger till er hoppas ni är lediga då Ha det bäst Suzana Stoka
    2017-01-24 Steningevik svarar Suzana S
    Tack Suzana, kul att du trivdes hos oss. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka.
    Hälsningar från all personal.
  • Anna N
    Anna N skrev om Steningevik
    Mycket trevligt bemötande. Bra service och hjälp att fixa så vi kunde se fotbollsmatchen.
  • Marja A
    Marja A skrev om Steningevik
    Steningeviks personal är fantastiskt bemötande och gör allt de kan för att lösa problem om de uppstår.
  • Anna G
    Anna G skrev om Steningevik
    Har bokat konferens med övernattning för ca 70 personer. Är mycket nöjd med bemötandet, maten, drycken och huvuddelen av kontakterna. Förbättringspotential är att förenkla/minska antalet blanketter som ska fyllas i inför konferensen. Kändes som jag meddelade samma information flera gånger i delvis osmidiga excelark. Fick inte heller fullständig återkoppling på att vi behövde betala för avbokade gäster i viss utsträckning. Lite tydligare info hade varit bra där.

Totalt sett ändå toppennöjd och jag betraktar Steningevik som min favoritkonfernsgård:-)! Var där för ca 10 år sedan och kunde nu glädja mig åt att det höll samma höga nivå som tidigare.
  • Ingemar A
    Ingemar A skrev om Steningevik
    Som helhet är det en fantastisk anläggning.
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Steningevik
    Ett fantastisk konferensanläggning. Bra boende och konferensrum. Fantastisk mat och service och bemötande som kan samanfattas som bäst i klassen!
  • Asta N
    Asta N skrev om Steningevik
    Vi hade en mycket bra vistelse i Steningevik. Allt från konfernsrum, mat, boende och framförallt bemötandet från personalen var fantastisk. Alla våra förväntningar föll på plats.
  • Eva S
    Eva S skrev om Steningevik
    Mycket positiv! Har varit hos er flera gånger! Det är fin service, god mat och fantastisk atmosfär.
  • Mia M
    Mia M skrev om Steningevik
    Lite omständligt offertförfarande med elektroniska bekräftelser som skulle godkännas för minsta ändring. Men trevlig och tillmötesgående personal. Mycket fin mat och fika, i övrigt kändes boendet dyrt och konferensen totalt blev dyr.
  • Maria K
    Maria K skrev om Steningevik
    Vi är återkommande kunder då vi är supernöjda med allt med konferens / mat / rum etc Vänlig och hjälpsam personal. Inget att klaga på. Vi kommer tillbaka!
  • Karl-johan L
    Karl-johan L skrev om Steningevik
    Fantastiskt ställe och underbar personal. Vi håller två internationella konferenser per år och har gjort så de senaste 12 åren, Steningevik var enligt flera deltagare bästa stället någonsin!
    Supporten från dem från första kontakten till genomförandet har också varit utmärkt. Trots ändringar och strul från vår sida löste dem allt utan minsta besvär.
  • Annki B
    Annki B skrev om Steningevik
    Mycket trevligt bemötande och bra service. Fantastiskt god mat. Läget vid vattnet otroligt fint. Bra konferenslokal.
  • Christina N
    Christina N skrev om Steningevik
    Mycket tillmötesgående personal. Trivsamma lokaler för mat och fika. Väldigt gott fika och den enda konferensanläggningen där jag som nötallergiker känner att det finns något gott för mig också utan risk. Sammanträdesrummen med white-boardväggar och tillräckliga utrymmen är helt avgörande för våra projektuppstartsmöten och en anledning till att vi väljer Steningevik. Självklart också för att de håller ett konkurrenskraftigt pris som vinner en upphandling.
  • Jasmina S
    Jasmina S skrev om Steningevik
    Super bra, så service minded och bra.
  • Susie D
    Susie D skrev om Steningevik
    Jag har arrangerat två styrelsemöten på Steningevik. Bemötandet och servicen har varit utmärkt och maten exeptionellt bra.
  • Jenny C
    Jenny C skrev om Steningevik
    Väldigt proffsig personal, flexibla och personliga. Ger det lilla extra!
  • Oskar A
    Oskar A skrev om Steningevik
    Bokade och har genomfört en konferens. Mycket bra service, trevlig personal, god mat och förhållandevis bra priser. Enda minuset var själv konferensrummet som vad väldigt lågt i tak och när man drog ner projektorduken täckte den fönstret vilket gjorde att det kändes instängt
  • Lisen L
    Lisen L skrev om Steningevik
    Underbar! Jättehög service. Trevlig personal och god mat. Känsla för detaljer. Något dyr slutnota 😀 Hoppas att vi kommer tillbaka!
  • Tommy M
    Tommy M skrev om Steningevik
    Hög trivselfaktor, mycket trevlig personal. Bra mat och frukost
    Vårt konf rum lite sådär. Saknar en riktig bar i restuarangen
  • Anna L
    Anna L skrev om Steningevik
    Steningevik är väldigt fint på alla sätt och vis. Vi blev så bra omhändertagna och både konferensrum och hotellrum funkade bra. God lunch (mycket bra med bufée) och underbar middag. Vi är mycket nöjda.
  • Agnes K
    Agnes K skrev om Steningevik
    Vi har varit på Steningevik för flertalet utbildningar, konferenser, ledningsgruppsmöten och blir alltid lika nöjda. God mat, trevlig personal, ordning och reda samt en härlig utomhus- och inomhusmiljö.

Tack!
  • Anders L
    Anders L skrev om Steningevik
    Ett av Stockholms absolut bästa konferensställen. Nära till ARN. Nära till Sthlm. Vackert läge. Maten är fantastisk. Allt är mycket mycket bra. Det är dyrt men bra!

Det allra bästa är ändå PERSONALEN som hela tiden är på tå! "Smakar det bra"? "Får det lov att vara kaffe på maten"? "Du ville bara ha en halv kopp eller hur"? (vem kommer ihåg sånt????) "Hej och god morgon"! "till frukost bjuder vi på...." osv, osv. Ni har definitivt ett vinnande koncept här. Mvh, Anders Lydén/CEO ERCO
  • Linda W
    Linda W skrev om Steningevik
    Bra helhetsupplevelse; fantastisk mat, bra & personlig service, bra konferensrum, trevliga hotellrum
  • Staffan G
    Staffan G skrev om Steningevik
    Steningevik överträffar alltid mina förväntningar det är aldrig något problem med någon ting. Jag blir alltid väl bemött och jag gillar miljön väldigt mycket, det lite mindre och mysiga. Jag finner ro när jag är på Steningevik.
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Steningevik
    Vårt favoritställe! Vårt företag har besökt Steningevik flertalet gånger både dags- och dygnskonferens med övernattning. Dess lokation och utformning bidrar till en lugn och harmonisk mötesmiljö. Vi har alltid mötts av en otrolig gästvänlighet och en hög servicegrad, från bokning till hemfärd.

Allt från vinprovning till jeepsafari har vi provat på under våra besök på Steningevik. Relaxavdelningen och utomhus badtunnorna rekommenderas varmt efter en lång dags arbete. Maten som serveras är en riktigt favorit. Varje mål presenteras och serveras på smakfullt sätt. När det väl är dags att krypa till kojs erbjuder rummet en hemtrevlig atmosfär och sängarna är sköna att sova i.

Kan verkligen rekommendera ett besök på Steningevik.
  • Monica N
    Monica N skrev om Steningevik
    Första gången vi var på Steningevik avgjorde närheten till Arlanda platsen för mötet då vi hade utländska gäster som endast kunde stanna över dagen. Efter vänligt bemötande från personal, god mat och härlig miljö har vi valt att lägga flera av våra möten här.
  • Sofie D
    Sofie D skrev om Steningevik
    vi har bara bra saker att säga om Steningevik. Vi var där på en 1 1/2 dags konferens och satt i stora salen med full service.
    ett par stycken klagade lite på att luften var dålig men jag upplevde inte det.
    mysigt ställe med jättebra service och trevlig personal. maten var mycket bra tillagad och vinet som serverades till middagen var väldigt passande. vi abonnerade även bussen via dem vilket också fungerade alldeles utmärkt. Vi kan rekommendera detta ställe till alla:
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Steningevik
    Det var rakt igenom en professionell personal, underbar mat, bra lokaler och fina rum. Ett toppenställe som vi gärna återkommer till.

Steninge Allé 111, 195 91 Märsta