Alla kategorier Konferens Stockholms län Sigtuna Steningevik

Steningevik

Steninge Allé 111, 195 91 Märsta — Visa karta

Lämna lugnt över ansvaret för er konferens till oss på Steningevik - vi kan konferens.

Vårt mål är att ni ska kunna slappna av och lägga allt fokus på anledningen till att ni är hos oss: mötet. Även om läget är ett stort plus, nära Arlanda, är det inte allt ni får på en konferens hos oss. Vi lägger stor vikt vid planeringen av ert event, i allt från trivsamt boende och god mat till genomtänkta aktiviteter och konferensrum i toppklass.

Vi älskar att vara del i inspirerande möten och underlätta dessa för er. Kommer du ihåg badkläder och dator så löser vi resten!

Läs vad 94 kunder tycker om Steningevik

• Johanna P
    Johanna P skrev om Steningevik
    Allt är i toppklass som vanligt. Absolut inet att klaga på. Läs mer
  • Lynda V
    Lynda V skrev om Steningevik
    Mycket bra bemötande, både inför motet och på plats.
    Oerhört hör servicenivå, bra mat och lokaler. Läs mer
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Steningevik
    Mycket trevligt bemötande genom hela boknigen och under vistelsen! Uppskattar visad flexibilitet när vi ändrade våra planer och ankomsttider så att vi kunde få tillgång till vårt grupprum tidigare än planerat. Läs mer
  • Fredrika S
    Fredrika S skrev om Steningevik
    Mycket bra bemötande av personalen. 100% service minded.
    Konferensrummet erbjöd alla verktyg som vi behövde.
    Maten var god och lagom med valmöjligheter.
    Mysigt med afternoon tea. Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Steningevik
    Mycket julmysiga lokaler, vi var där i dagar och fick nästan en överdos av allt julpynt. Mycket god mat första middagen men den andra var inte lika bra. Mysiga rum, ganska enkla men helt ok. Trevlig hjälpsam personal. Läs mer
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Steningevik
    Gott bemötande och effektiv möjliggjorde ett konstruktivt möte Läs mer
  • Marita S
    Marita S skrev om Steningevik
    Ända från det man anländer så känner man sig så välkommen. Allt som ska fungera när man ska konferera gör det och all kringverksamhet såsom kaffebuffe, lunch, middag och frukost är förstklassig!
    Vårt favoritställe!!! Läs mer
  • Ole O
    Ole O skrev om Steningevik
    Bemötande, lokaler, mat toppklass Läs mer
  • Annika N
    Annika N skrev om Steningevik
    Hej,

Vi är mycket nöjda med vår vistelse på Steningevik.
    Bravida har varit där flera gånger tidigare och det var lika bra denna gång.
    Vi kommer med all sannolikhet vilja boka in framtida konferenser där också Läs mer
  • Helena G
    Helena G skrev om Steningevik
    Personalens bemötande och maten.

Tekniken för videomöten behöver utvecklas. Svårt att föra konversation med mottagaren då det endast vara möjlighet att prata igenom mikrofonen på bärbar dator.

Installera mikroner eller annan ljudupptagning i konferensrummen vid videokonferens Läs mer
  • Annika P
    Annika P skrev om Steningevik
    Vi skulle ordna en konferens för ca 20 personer med middag, aktivitet och övernattning. Vi fick snabbt svar från Steningevik på vår förfrågan och snabb, tydlig offert. Trevligt bemötande från kundtjänst och snabba svar på följdfrågor. Steningevik ligger vackert vid vattnet och lokalerna är fina, väldigt hemtrevligt med sprakande brasa och framdukat kaffe & frukt. Välutrustad konferenslokal med bra ventilation. Fina sovrum, välstädade och fräscha. Fantastiskt eftermiddagsfika med stor tårt-, frukt- och kakbuffé.
    Efter en väldigt god middag hade vi valt att göra ett musikquizz med en trubadur som ledde tävlingen. Bra och roligt för alla. Sedan var det vickning framför brasan som avslutning på kvällen.
    Personalen på Steningevik är väldigt professionell och trevlig. Vid ankomst fick jag en mapp med alla hålltider och en kontaktperson som svarade på ev frågor.
    Allt fungerade felfritt och vi är väldigt nöjda med att vi valde Steningevik. Läs mer
  • Per E
    Per E skrev om Steningevik
    Absolut toppkvalitet rakt igenom
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Ann-sofie G
    Ann-sofie G skrev om Steningevik
    Jag upplever kontakten med er från början som trevlig och hjälpsam. Vårt lilla företag (5per) bokade en halvdagskonferens hos er.
    Trevliga lokaler, trevlig personal på plats som var mycket hjälpsam med att få igång dator och projektor i konferensrummet. Mycket god mat och vacker omgivning.
    Vi kommer gärna tillbaka!
    Med vänlig hälsning
    Ann-Sofie, Täby Kyrkby Veterinärklinik Läs mer
  • Lena M
    Lena M skrev om Steningevik
    Trevligt och proffsigt bemötande från början till slut. Vi har haft ett par konferenser där är mer än nöjda med allt: konferenslokalen, hotellrummen, maten, servicen, läget. Läs mer
  • Amanda T
    Amanda T skrev om Steningevik
    God mat, trevlig personal och ett mycket vackert läge! Läs mer
  • Erika Ö
    Erika Ö skrev om Steningevik
    Tydlig information innan konferensen med dokument att fylla, deltagarlistor, tider för måltider etc, vilket gjorde det enkelt att veta vilken information de behövde för att kunna serva oss på bästa sätt.
    På plats, var det trevligt bemötande av all personal både i receptionen och matsalen.
    Konferenslokalen var uppdukad precis som vi önskat med t o m rätt antal vid varje bord. Tekniken var enkel och fungerade utan problem och allt man behöver fanns. Det var t o m el framdragen till varje bord där deltagarna satt.
    Anläggningen var fin med mysiga sällskapsytor och maten var jätte bra.
    Några av våra deltagare glömde saker på rummet och det skickar de till dem.
    Vi kommer gärna tillbaka. Läs mer
  • Helene J
    Helene J skrev om Steningevik
    Professionell start vid bokning. Professionell kontakt innan själva konferensen i samband med sena avbokningar etc. Professionellt bemötande i samband med incheckning. Varm, trevlig och välkomnande atmosfär. Utmärkt konferenssal och service i samband med denna sal. Fantastisk mat och trevlig presentation av maten. Deltagarna var lyriska och tyckte att jag hade hittat en enastående ställe. Precis ett ställe som passade oss som vill vara i det lilla men där ni tänkt på det stora. Som slutkläm fanns det möjlighet att köpa med mig hem de fina tekopparna. Med vänliga hälsningar Hélène Jansson. Läs mer
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Steningevik
    Fantastiskt ställe, fina lokaler, underbar mat, trevlig personal. Absolut ingenting att klaga på. Läs mer
  • Ida C
    Ida C skrev om Steningevik
    Bra bemötande från början till slut.
    Lite fundersam över matvalet för middagen. Anka känns lite väl vågat.
    I övrigt är vi VÄLDIGT nöjda! Läs mer
  • Ann-cathrine E
    Ann-cathrine E skrev om Steningevik
    Superbra, trevligt, fantastisk mat, trevlig personal där inget är omöjligt!
    Ett härligt rum, skön säng.
    Anläggningens läge med närhet till naturen gör att man mår själsligt bra. Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om Steningevik
    Steningevik är oerhört professionella och har allt man kan önska sig. Kanske tom att bemötandet var lite väl offensivt, jag blev uppringd av dem många gånger veckan innan...

Priserna är höga, men okej med tanke på läget. När jag kom dit som privatperson kvällen innan konferensen, så fanns det bara "konferensmat" på menyn, och man kände sig lite skinnad. Hade varit bra med nåt enklare alternativ, typ burgare i baren. Läs mer
  • Naomi S
    Naomi S skrev om Steningevik
    Vi är väldigt nöjda med vår Kickoff på Steningevik. Det var en för oss mycket bra konferensanläggning, service, bemötande och maten var riktigt bra. Jag kan verkligen rekommendera denna pärla till alla. Läs mer
  • Mia L
    Mia L skrev om Steningevik
    Jätte fint ställe, trevligt och proffsigt bemötande och fantastisk mat! Läs mer
  • Monica L
    Monica L skrev om Steningevik
    Steningevik är mysigt och personalens bemötande är toppklass. På Steningevik höll vi en tvådagars konferens och majoriteten av deltagarna tyckte verkligen att konferensanläggningen höll högsta klass. Personalen hjälpte oss med planeringen inför konferensen och tekniken under konferensen. Vi är väldigt nöjda med vårt val av anläggning. Läs mer
  • Anette W
    Anette W skrev om Steningevik
    Bra service, mat och konferenslokaler. Med andra ord inget att klaga på Läs mer
  • Katerina Z
    Katerina Z skrev om Steningevik
    Great place! Very helpful staff! Tasty food! Thanks for everything! :) BR, Katerina Läs mer
  • Filippa F
    Filippa F skrev om Steningevik
    Fantastiskt bemötande redan från vårt fösta besök, under tiden vi planderade och när vi väl var på plats under konferensen. Otroligt flexibla med allt. Otroligt gullig personal och väldigt service minded allihop. Ni hjälpte oss boka aktivitet från bolaget Puls, 420 sekunder. Väldigt flexibla och proffsiga där också. Ni hjälpte även oss att boka DJ (Gugge) Igen väldigt flexibel, vänlig och proffsig. Rent och snyggt, god mat och härlig atmosfär. Vi fick hjälp med middag när vi anlände sent och ni hade printat klart åt oss en tidig morgon när vi mailat om det på natten. Vi skulle gärna boka hos er igen och kommer absolut att rekommendera Steningevik för kollegor och bekanta. Det märks att ni har tänkt till in i minsta detalj. Det där lilla extra finns lite överallt. Vi är super nöjda och hoppas att vi ses igen. Läs mer
    2017-09-05 Steningevik svarar Filippa F
    Hej Filippa, tack för din recension. Det var riktigt kul att ha er här på Steningevik och vi hoppas att ni kommer igen.
    Hela personalen hälsar.
  • Helena N
    Helena N skrev om Steningevik
    Tipptopp för en fin konferens med företaget. Personligt bemötande och god mat Läs mer
  • Mats H
    Mats H skrev om Steningevik
    Vi är mycket nöjda med bemötande, mat och logi. Läs mer
  • Maria D
    Maria D skrev om Steningevik
    Mycket bra bemötande från start till slut. Fin miljö, mycket god mat, trevlig personal. Jag återkommer gärna till Steningevik och rekommenderar det gärna till kollegor/vänner. Läs mer
  • Petra S
    Petra S skrev om Steningevik
    Jag tycker överlag att service var väldigt hög generellt bland personalen. En underbar anläggning i en unik miljö, med bra konferensmöjligheter. Maten var superb. Fint intryck från övriga deltagare i mötet. Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Steningevik
    Superbra service, jättebra rum, trevliga aktiviteter, bra mat och bra fika. Trevliga omgivningar. Allt var toppenbra! Läs mer
  • Linda N
    Linda N skrev om Steningevik
    Fantastiskt fint bemötande, väldigt bra service, mycket trevlig och hjälpsam personal jag har bara gott att saga om personalen och upplevelsen som kund. Läs mer
  • Petra L
    Petra L skrev om Steningevik
    Mysigt och bra! Trevlig personal och fantastisk miljö. Bara ++++++ Läs mer
  • Gunnel P
    Gunnel P skrev om Steningevik
    Välskött anläggning med vackra omgivningar. Utmärkt service av samtlig personal. Vi kommer definitivt arr återvända. Läs mer
  • Agneta R
    Agneta R skrev om Steningevik
    Jag har varit på Steningevik ett flertal gånger och blir alltid väldigt väl bemött. Jag blir alltid väldigt väl mottagen. Det är lite utöver det vanliga att komma till Steningevik. Jag känner mig alltid sedd och mina synpunkter känns alltid som att de är viktiga, på riktigt. Personalen har en förmåga att ge lite extra. Läs mer
  • Elin F
    Elin F skrev om Steningevik
    mycket trevligt och proffsigt bemötande
    kongress och hotellrum, måltider samt badtunna
    allt var gott, väl tilltaget, trevliga miljöer och vänlig personal
    vi trivdes mycket bra, kände oss väl omhändertagna
    sov gott i sköna sängar, tyst och stilla Läs mer
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Steningevik
    Allt var superbra, vänligt bemötande, god mat och bra lokaler med möjlighet till variantion. Enda kritiken och den genomgående från alla i sällskapet - KUDDARNA under all kritik, gick inte sova på en liten tjock klump, måste finnas alternativ eller vara lägre.

Annars mkt nöjda. Läs mer
    2017-03-15 Steningevik svarar Pernilla E
    Hej Pernilla,

Stort tack att du tagit dig tid att skriva din rekommendation här på Reko. Vi är glada att ni trivdes hos oss på Steningevik. Vi ska se till att det kommer nya kuddar på plats snarast så att ni kan sova bättre vid nästa besök. Varma hälsningar från all personal på Steningevik
  • Pia G
    Pia G skrev om Steningevik
    Super trevliga människor med toppen service.
    Maten var god men lite invecklad och överarbetad. Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Steningevik
    Fantastisk miljö och underbar mat. Service och bemötande i topp! Efter 2 genomförda på Steningevik, har vi svårt att tänka oss konferera någon annan stans. Läs mer
  • Suzana S
    Suzana S skrev om Steningevik
    Allt har varit toppen man känner sig välkommen och alla är lika trevliga. God mat och kunnig personal. Våra förväntningar är överträffade. Vi kommer gärna fler ganger till er hoppas ni är lediga då Ha det bäst Suzana Stoka Läs mer
    2017-01-24 Steningevik svarar Suzana S
    Tack Suzana, kul att du trivdes hos oss. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka.
    Hälsningar från all personal.
  • Anna N
    Anna N skrev om Steningevik
    Mycket trevligt bemötande. Bra service och hjälp att fixa så vi kunde se fotbollsmatchen. Läs mer
  • Marja A
    Marja A skrev om Steningevik
    Steningeviks personal är fantastiskt bemötande och gör allt de kan för att lösa problem om de uppstår. Läs mer
  • Anna G
    Anna G skrev om Steningevik
    Har bokat konferens med övernattning för ca 70 personer. Är mycket nöjd med bemötandet, maten, drycken och huvuddelen av kontakterna. Förbättringspotential är att förenkla/minska antalet blanketter som ska fyllas i inför konferensen. Kändes som jag meddelade samma information flera gånger i delvis osmidiga excelark. Fick inte heller fullständig återkoppling på att vi behövde betala för avbokade gäster i viss utsträckning. Lite tydligare info hade varit bra där.

Totalt sett ändå toppennöjd och jag betraktar Steningevik som min favoritkonfernsgård:-)! Var där för ca 10 år sedan och kunde nu glädja mig åt att det höll samma höga nivå som tidigare. Läs mer
  • Ingemar A
    Ingemar A skrev om Steningevik
    Som helhet är det en fantastisk anläggning. Läs mer
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Steningevik
    Ett fantastisk konferensanläggning. Bra boende och konferensrum. Fantastisk mat och service och bemötande som kan samanfattas som bäst i klassen! Läs mer
  • Asta N
    Asta N skrev om Steningevik
    Vi hade en mycket bra vistelse i Steningevik. Allt från konfernsrum, mat, boende och framförallt bemötandet från personalen var fantastisk. Alla våra förväntningar föll på plats. Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Steningevik
    Mycket positiv! Har varit hos er flera gånger! Det är fin service, god mat och fantastisk atmosfär. Läs mer
  • Mia M
    Mia M skrev om Steningevik
    Lite omständligt offertförfarande med elektroniska bekräftelser som skulle godkännas för minsta ändring. Men trevlig och tillmötesgående personal. Mycket fin mat och fika, i övrigt kändes boendet dyrt och konferensen totalt blev dyr. Läs mer
  • Maria K
    Maria K skrev om Steningevik
    Vi är återkommande kunder då vi är supernöjda med allt med konferens / mat / rum etc Vänlig och hjälpsam personal. Inget att klaga på. Vi kommer tillbaka! Läs mer

Steninge Allé 111, 195 91 Märsta