Alla kategorier Konferens Stockholms län Sigtuna Steningevik

Steningevik

Steninge Allé 111, 195 91 Märsta — Visa karta

Lämna lugnt över ansvaret för er konferens till oss på Steningevik - vi kan konferens.

Vårt mål är att ni ska kunna slappna av och lägga allt fokus på anledningen till att ni är hos oss: mötet. Även om läget är ett stort plus, nära Arlanda, är det inte allt ni får på en konferens hos oss. Vi lägger stor vikt vid planeringen av ert event, i allt från trivsamt boende och god mat till genomtänkta aktiviteter och konferensrum i toppklass.

Vi älskar att vara del i inspirerande möten och underlätta dessa för er. Kommer du ihåg badkläder och dator så löser vi resten!

Läs vad 202 kunder tycker om Steningevik

• Fredrik S

2019-04-01

Fredrik S skrev om Steningevik
    Konferens med lunch och eftermiddagskaffe. Mycket vackert beläget konferenscenter med välfungerande dock inte direkt toppmodern utrustning i konferenslokalen. Trevligt och engagerat bemötande från personalen. Vällagad och god lunchbuffé. Eftermiddagskaffet var dock en stor besvikelse då en annan grupp hade varit före oss på samma kaffebord och det som var kvar var inte så mycket. Värst av allt så såg det riktigt trist ut. Det var Fredag eftermiddag och kanske mindre personal än vanligt men att inte ha separat dukning per konferensgrupp när vi kommer olika tider är inte OK. Det drar ner betyget från 5 till svag 4, detta var genant inför mötesdeltagarna. Om jag bokar konferens här fler gånger kommer det bli utan eftermiddagskaffe! Läs mer

Ulrika J skrev om Steningevik
    Jag köpte en konferens med frukost, fika, lunch och middag.
    Personalen var trevlig och glad. Maten var jättegod.
    Vi använde Relaxen på kvällen till belåtande.
    Utrymmet med soffgrupper ger ett mysigt och harmoniskt intryck.
    Man blev lugn I sinnet.
    Detta ställe kan jag varmt rekommendera till andra. Läs mer

Johanna T skrev om Steningevik
    Alltid trevlig personal och god mat. Läs mer

Patric J skrev om Steningevik
    Vill tacka Steningevik för otroligt bemötande och bra mat och fungerande konferensanlägning. Jag kommer difinitvt lägga nästa konferens där Tycker perosnalen ska ha extra
    kredd för deras uppträdande

// JAgelius Läs mer

Per J skrev om Steningevik
  • 2019-03-25

Jacqueline K skrev om Steningevik
    Jag blev mycket bra bemött och tycker ni levde upp till de förväntningar jag hade. Läs mer
  • 2019-03-25

Cecilia S skrev om Steningevik
    Fantastisk service och ställe. Engagerad personal både före och under konferensen. Läs mer
  • 2019-03-22

Kajsa J skrev om Steningevik
    Trevliga och tillmötesgående Läs mer
  • 2019-03-14

Per B skrev om Steningevik
    Mycket bra bemötande och service när vi hade seminairum i vårt Managementprogram. Läs mer

Josefine L skrev om Steningevik
    Konferens lunch-lunch. Maten var TOPPEN och servicen lika så. Rummen fina och lugn känsla när man kom in. Fantastisk miljö, vi kommer garanterat tillbaka till er! Läs mer
    Steningevik gillar detta

Per-arne F skrev om Steningevik
    Mycket trevligt ställe att ha konferens på. Bra mar och trevlig personal. Bra konferensrum. Läs mer

Charlotte T skrev om Steningevik
    Fina omgivningar, supergod och fräsch mat, bra bemötande med fin känsla för detaljer. Läs mer

Tanja F skrev om Steningevik
    konferenspaket med övernattning. Lunch till lunch
    jättebra mat och logi, bra och snabb återkoppling när vi hade frågor inför besöket. Läs mer
  • 2019-02-18

Dick K skrev om Steningevik
    Vi hade det jättebra på vår tvådagarskonferens. Personalen var trevlig och hjälpte oss med alla våra önskemål. Jag är supernöjd med vår vistelse. Läs mer
  • 2019-02-18

Jonas W skrev om Steningevik
    Konferenspaket med lunch, middag, konferenslokal
    Maten är toppen, miljön runt Steningevik är fantastisk och bra service från personalen Läs mer
  • 2019-02-08

Pernilla Z skrev om Steningevik
    Fantastisk service, otrolig serviceminded. Läs mer
  • 2019-01-31

Katja S skrev om Steningevik
    Vi bokade en konferens hos er förra veckan med övernattning, middag, vinpaket och badtunna. Allt fungerade fantastiskt bra, maten var jättegod och servicen mycket hög! Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-01-31

Nina E skrev om Steningevik
    Konferens.

Bra bemötande och service. Trevliga lokaler. Mycket bra mat. Läs mer
  • 2019-01-29

Camilla S skrev om Steningevik
    konferensaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Läs mer
  • 2019-01-28

Roger N skrev om Steningevik
    Förmiddagskonferens med välkomstfika.
    Enkelt och väldigt hjälpsamt bemötande inför komferensen med bokning av fika, tekniska hjälpmedel etc.
    Mycket sympatisk och hjälpsam personal som guidade oss vid ankomst, bra fika, trevliga lokaler, mycket vacker omgivning och nära till från Uppsala.

Utmärkt och stimulerande miljö som gav gruppen en minnesvärd dag. mvh Roger Läs mer
  • 2019-01-16

Pauline S skrev om Steningevik
    Fantastisk Service och fantastisk mat. Otroligt lyhörda och flexibla inför våra ibland omöjliga requests. Använder Säteriet på Steningevik gärna igen Läs mer
  • 2018-12-29

Peter M skrev om Steningevik
    Vi köpte en dagkonferens med övernattning och middag. Blev väldigt bra bemötta. Vi hade höga förväntningar, eftersom prisnivån är ngt hög. Det tycker jag Steningevik lever upp till. P.g.a. Det höga priset blir det inte så ofta, men ibland kommer vi gärna. Läs mer
  • 2018-12-27

Catrin W skrev om Steningevik
    Vi var där med företaget på SkalJULsbord och hade även konferens.
    Fantastisk mat, otroligt bra service, hemtrevliga och stora sällskapsytor. Finns inget att klaga på. Steningevik kan jag VERKLIGEN rekommendera!! Läs mer
  • 2018-12-25

Inger P skrev om Steningevik
    En helt fantastisk miljö och lika fantastisk personal Läs mer

Tomas S skrev om Steningevik
    Väldigt bra mat och trevlig och duktig personal.
    Spa avdelningen är liten så inget att marknadsföra till företag.
    Vi var där en fredag kväll och frukosten på lördag morgon var bara fram till kl nio vilket många upplevde som väldigt tidigt när man varit uppe sent och vill njuta av en lugn lördagsmorgon.
    Även utcheckning kl 10 var väl tidigt.
    Detta drog ner upplevelsen ganska mycket då det är en stor del av besöket att kunna ta det lugnt på morgonen. Läs mer

Katarina K skrev om Steningevik
    Vi var hos er för ett kanslimöte med avtackning av kollega som slutat samt julbord.
    Vi upplevde hela evenemanget mycket bra och julbordet var otroligt uppskattat. Läs mer

Jenny S skrev om Steningevik
    Var väldigt bra service, alltid lika mysigt och god mat Läs mer

Lena L skrev om Steningevik
    vi hade en konferens hos er och vi fick bästa tänkbara service/bemötande. Rummen var väldigt fina och maten himmelskt god. Mycket trevligt och bra! Läs mer
  • 2018-12-10

Lotta G skrev om Steningevik
    Vi hade en fantastisk konferens i underbart härlig miljö och med mycket professionell personal på Steningevik. Läs mer
  • 2018-12-07

Anna L skrev om Steningevik
    Profesionell, snabb service, vänliga, jättegod mat, vackert läge och nära Arlanda Läs mer
  • rihe r

2018-12-07

rihe r skrev om Steningevik
    Jag beställde en konferens och var väldigt nöjd med service, personalen som har bra koll, läget och lokaler. Toppenställe helt enkelt Läs mer
  • 2018-11-29

Eva M skrev om Steningevik
    Hej Det var jättebra men kanske skall det vara lite mer godsaker (fika) om man väljer att sitta ute i en annan byggnad och konferera. Alterntivt måste ni poängtera att man går miste om det fantastiska fikabordet annars.

/Eva Läs mer
  • 2018-11-28

Hanna L skrev om Steningevik
    Bra service och god mat, var där på konferensdag Läs mer
  • 2018-11-26

Anna R skrev om Steningevik
    Två Konferensdagar för 8 pers. Allt fungerat jättebra, maten fantastisk och rummen vi fick denna gång var toppen.
    Personalens bemötande är över förväntan då de ställer upp med det lilla extra (lunchlåda till en sen ankomst tex)

Ett mycket bra konferensställe i fantastisk miljö. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-11-26

Charlotte W skrev om Steningevik
    Otroligt trevlig personal, snabb och bra service. Bra mat och trevliga lokaler. Läs mer

Staffan B skrev om Steningevik
    Konferens. Kunnig och engagerad personal. Bra boende och mat/dryck. Trevlig atmosfär. Mycket bra läge. Läs mer

Joakim N skrev om Steningevik
    Vi hade konferens med övernattning. Trevlig personal, god mat, fantastisk omgivning samt i övrigt väldigt fin anläggning. Vi var väldigt nöjda. Läs mer

Jennifer C skrev om Steningevik
    Vi hade vår årliga Partnerdagar-konferens på Steningevik och det är alltid grymt uppskattat av sällskapet. Maten är utsökt och personalen är fantastisk. Det finns inte många ställen som har en sån här service, där man kan slappna av helt och hållet. Detta blir tredje året i rad som vi var på Steningevik och det finns nog ingen chans att dom kommer bytas ut i framtiden. Starkt rekommenderat! Läs mer

Ulrika M skrev om Steningevik
    Bra bemötande under plsneringsstadiet samt under själva mötet. Läs mer
  • 2018-10-26

Carina S skrev om Steningevik
    Vi köpte ett konferenspaket två dagars.
    Vi blev väl mottagna både deltagare som kom kvällen innan och resterande gäng dag ett.
    Mycket trevlig personal över lag. Kompetenta och service inriktade.
    Trevlig miljö.
    Vi är mycket nöjda och kommer gärna tillbaka vid ett annat tillfälle.
    Med vänlig hälsning Carina Läs mer
  • 2018-10-26

Susanne O skrev om Steningevik
    Fantastisk miljö, mat och toppen bra lokaler samt service Läs mer
  • 2018-10-21

Niklas F skrev om Steningevik
    Vi är helnöjda med allt, service och afternoon tea samt lokalen vi var i. Läs mer
  • 2018-10-18

Asta N skrev om Steningevik
    Jag hade bokat en endagskonferens som började med middag kvällen före. Jag har förlagt mina NTA-konferenser för region Norr i Steningevik under några år nu. Att jag väljer Steningevik är för att de ger mig det jag och mina samordnare behöver. En välkomnade miljö både ute och inne. Konferenslokalen fungerar jättebra. Duktig och välkomnade personal, supergod mat. Läs mer
  • 2018-10-17

Björn L skrev om Steningevik
    Mkt bra, gruppen var nöjda med allt, från rummen, konferenslokalen osv. Toppen.

Jag vill rikta ett speciellt tack för den fantastiska support och hjälp som jag fått under bokningsprocessen fram till ankomstdagen. Tacksam om detta framförs till berörd.

mvh
    Björn Läs mer
  • 2018-10-17

Lillemor R skrev om Steningevik
    Konferensbeställare. Bra, lite strul och diskussion framför kunder, borde ha diskuterats någon annanstans. Tycker om man beställt vegmat till lunchen att den ska vara klar i samband med att man kommer till lunchen, nu tog det tid vilket gjorde att man kände sig stressad att äta upp då alla andra var klara.
    Blir säkert bättre när vi lärt känna varandra:-) Läs mer
  • 2018-10-10

Roland H skrev om Steningevik
    Vi genomförde en-dagskonferens för vår ledningsgrupp på Steningevik. Vi är väldigt nöjda med service, mat och lokaler. Charlie + medarbetare tog väl om hand om oss. Stort tack för en bra dag på jobbet. Läs mer

Ulrika F skrev om Steningevik
    Konferens i 24 tim för 20 st
    Fräscha rum
    Underbar mat
    Lagom och mysigt Läs mer

Hanna L skrev om Steningevik
    Endagskonferesns med kort varsel, de fixade allt på bästa sätt! Väldigt bra bemötande av all personal, både reception, konferens samt matsal. De levde upp tilla alla förväntningar vi hade och lite till :) Återkommer gärna och rekommenderar varmt vidare! Läs mer

Jani T skrev om Steningevik
    Good food. Friendly staff. Everything went smoothly. Only thing to improve was that the smaller conference room had not audio /Mic system and the speaker who had a cold had to try to get sufficient amount of voice from himself. Mic would have been helpful. Läs mer
  • 2018-09-28

Maria S skrev om Steningevik
    Fantastik bra ställe, underbar miljö, underbar personal, fantastik service och maten är enastående! Även för mig som inte kan äta gluten :-) Läs mer

Steninge Allé 111, 195 91 Märsta