Alla kategorier Konferens Stockholms län Sigtuna Steningevik

Steningevik

Steninge Allé 111, 195 91 Märsta — Visa karta

Lämna lugnt över ansvaret för er konferens till oss på Steningevik - vi kan konferens.

Vårt mål är att ni ska kunna slappna av och lägga allt fokus på anledningen till att ni är hos oss: mötet. Även om läget är ett stort plus, nära Arlanda, är det inte allt ni får på en konferens hos oss. Vi lägger stor vikt vid planeringen av ert event, i allt från trivsamt boende och god mat till genomtänkta aktiviteter och konferensrum i toppklass.

Vi älskar att vara del i inspirerande möten och underlätta dessa för er. Kommer du ihåg badkläder och dator så löser vi resten!

Läs vad 163 kunder tycker om Steningevik

• Carina S skrev om Steningevik
    Vi köpte ett konferenspaket två dagars.
    Vi blev väl mottagna både deltagare som kom kvällen innan och resterande gäng dag ett.
    Mycket trevlig personal över lag. Kompetenta och service inriktade.
    Trevlig miljö.
    Vi är mycket nöjda och kommer gärna tillbaka vid ett annat tillfälle.
    Med vänlig hälsning Carina Läs mer
  • Susanne O skrev om Steningevik
    Fantastisk miljö, mat och toppen bra lokaler samt service Läs mer
  • Niklas F skrev om Steningevik
    Vi är helnöjda med allt, service och afternoon tea samt lokalen vi var i. Läs mer
  • Asta N skrev om Steningevik
    Jag hade bokat en endagskonferens som började med middag kvällen före. Jag har förlagt mina NTA-konferenser för region Norr i Steningevik under några år nu. Att jag väljer Steningevik är för att de ger mig det jag och mina samordnare behöver. En välkomnade miljö både ute och inne. Konferenslokalen fungerar jättebra. Duktig och välkomnade personal, supergod mat. Läs mer
  • Björn L skrev om Steningevik
    Mkt bra, gruppen var nöjda med allt, från rummen, konferenslokalen osv. Toppen.

Jag vill rikta ett speciellt tack för den fantastiska support och hjälp som jag fått under bokningsprocessen fram till ankomstdagen. Tacksam om detta framförs till berörd.

mvh
    Björn Läs mer
  • Lillemor R skrev om Steningevik
    Konferensbeställare. Bra, lite strul och diskussion framför kunder, borde ha diskuterats någon annanstans. Tycker om man beställt vegmat till lunchen att den ska vara klar i samband med att man kommer till lunchen, nu tog det tid vilket gjorde att man kände sig stressad att äta upp då alla andra var klara.
    Blir säkert bättre när vi lärt känna varandra:-) Läs mer
  • Roland H skrev om Steningevik
    Vi genomförde en-dagskonferens för vår ledningsgrupp på Steningevik. Vi är väldigt nöjda med service, mat och lokaler. Charlie + medarbetare tog väl om hand om oss. Stort tack för en bra dag på jobbet. Läs mer
  • Ulrika F skrev om Steningevik
    Konferens i 24 tim för 20 st
    Fräscha rum
    Underbar mat
    Lagom och mysigt Läs mer
  • Hanna L skrev om Steningevik
    Endagskonferesns med kort varsel, de fixade allt på bästa sätt! Väldigt bra bemötande av all personal, både reception, konferens samt matsal. De levde upp tilla alla förväntningar vi hade och lite till :) Återkommer gärna och rekommenderar varmt vidare! Läs mer
  • Jani T skrev om Steningevik
    Good food. Friendly staff. Everything went smoothly. Only thing to improve was that the smaller conference room had not audio /Mic system and the speaker who had a cold had to try to get sufficient amount of voice from himself. Mic would have been helpful. Läs mer
  • Maria S skrev om Steningevik
    Fantastik bra ställe, underbar miljö, underbar personal, fantastik service och maten är enastående! Även för mig som inte kan äta gluten :-) Läs mer
  • Johanna W skrev om Steningevik
    Fantastisk anläggning med bra service där personalen gör det lilla extra hela tiden. Väl genomtänkt in i minsta detalj, trevliga rum och mycket bra mat. Läs mer
  • Annica E skrev om Steningevik
    Helpension två dagar.
    Första gången vi blev lite besvikna när vi varit på plats.
    Varmrätten vi fick ena dagen var inte ok. Fisken inte färdig.
    Nu har vi ju alltid stora förväntningar här och de brukar alltid infrias. Läs mer
    2018-09-24 Steningevik svarar Annica E
    Hej Annica.

Så tråkigt att vi inte kunde leva upp till dina förväntningar när det gällde fiskrätten.
    Jag hoppas att du var nöjd med allt annat under din vistelse.
    Vi ser fram mot att få revanschera oss och leva upp till dina högt ställda förväntningar vid nästa besök.

Hälsningar
    Charlie Edlund
    Platschef
  • Jonas L skrev om Steningevik
    Vi hade en konferens och vi är mycket nöjda med mat och trevlig personal:

Saint-Gobain Ecophon Läs mer
  • Diana E skrev om Steningevik
    Hej, Vi bokade konferens med övernattning. Bokningen gick utmärkt med vänligt bemötande. Vi höll till i Mälarsalen, lokalen var ljus o luftig med härlig utsikt , och allt fungerade utmärkt med tekniken. Lunch , fika o middag var väldigt fräscht o innehöll hälsosamma val av hög kvalité. Rummen var mysiga med sköna sängar. Ett plus att det fanns kuddar i olika hårdhet att välja på . Trots regn var vi på en väldigt rolig aktivitet. Gemensamhetslokalerna inbjöd verkligen till att sitta ner o bara mysa en stund. Läs mer
  • Diana R skrev om Steningevik
    Jätte fint ställe, trevlig service och det känndes som en annorlunda konferens anläggning på ett mycket positiv sätt. Läs mer
  • Anna W skrev om Steningevik
    Två dagars konferens för ca 30 pers inklusive två middagar. Rum, lokaler, mat och service var mycket bra och vi har pratat om att boka konferens där igen. Läs mer
  • Karl A skrev om Steningevik
    Fantastisk personal, utmärkta lokaler och superb mat! Läs mer
  • Simon J skrev om Steningevik
    Konferens för ledningsgrupp. Proffsig och trevlig personal. Toppen upplevelse! Läs mer
  • Mattias P
    Mattias P skrev om Steningevik
    Klockrent! Bra service jätte bra mat trevliga lokaler Läs mer
  • Erik A skrev om Steningevik
    En servicenivå utöver det vanliga och utmärkt mat och bemötande. Trevlig miljö och bra lokaler samt boende. Läs mer
  • Susanne S skrev om Steningevik
    Vi hade en två dagars konferens/planeringsdagar. Vi blev väl bemötta och sedda. Det var god service och vi var väldigt nöjda över mat och all annan förtäring.
    Vi hade två jättefina dagar och kan gärna återvända:) Läs mer
  • George D skrev om Steningevik
    Mycket bra konfrernsrum och ett väldigt bra läge nära Arlanda.
    Personalen var mycket proffsig och hjälpsam. Maten var också bra, dock inte 5 stjärnig vilket gör att betyget blir 4 istället för 5. Hade jag kunnat sätta halva betyg hade det blivit en 4,5. Läs mer
    Steningevik gillar detta
  • Kine N skrev om Steningevik
    We had a two day working meeting at Steiningevik including a lovely three course dinner in the evening. The staff was very helpful and friendly and made sure we had everything we needed. Läs mer
  • Nicklas L skrev om Steningevik
    Konferens. Mycket bra bemötande, service. Bra lokaler, fungerande teknik. Fantastisk mat - varje gång. Bästa konferensstället. Läs mer
    2018-08-27 Steningevik svarar Nicklas L
    Hej Niklas,

Tack för din rekommendation och betyg till oss.
    Hoppas att ni kommer tillbaka.

Hälsningar från all personal
  • Fredrik E skrev om Steningevik
    Vi hade konferens med tillhörande boende och middagar. Alla var oerhört glada varje gång det var dags för middagar då maten höll topp-klass.

Även lokalerna var mycket bra och läget kan man ju inte klaga på.

All personal gjorde verkligen det yttersta för att hjälpa till och gav 100% service... Läs mer
    2018-08-27 Steningevik svarar Fredrik E
    Hej Fredrik, Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Vi är glada att ni trivdes hos oss.
    Varmt välkomna tillbaka.
    Hälsningar från all personal.
  • Martin S skrev om Steningevik
    Vi var en mindre grupp som köpte 2-dagars konferenspaket inkl övernattning. Generellt väldigt bra bemötande och service. Maten var fantastiskt bra! Man saknar nån form av gym och man besväras något av alla gäss som skräpar ner på området. Totalt sett mycket nöjda ändå! Läs mer
    2018-07-30 Steningevik svarar Martin S
    Hej Martin,
    Här kommer ett sent svar. Tack för din recension. Vi arbetar på att få till ett gym och hoppas att det blir verklighet inom en snar framtid. När det gäller gässen så har vi nu stängslat av så det problemet är för tillfället löst.
    Varmt välkommen tillbaka till oss.
    Med vänlig hälsning
    Personalen
  • Elisabeth G skrev om Steningevik
    Mycket bra konferensanläggning i fin miljö och med mycket trevlig och hjälpsam personal. Bra och fräscha rum och även maten höll hög kvalité. Läs mer
  • Emma V skrev om Steningevik
    Vi bokade en halvdagskonferens för en medelstor grupp. Vi fick ett mycket bra bemötade och genomgående strålande service. Maten var fantastisk! Läs mer
  • Lotta F skrev om Steningevik
    Dagkonferens. En väldigt trevlig miljö med välkomnande personal. God mat och fika. Läs mer
  • Anna W skrev om Steningevik
    Mycket bra konferensanläggning, där ”allt fungerar”. Lite få toaletter i allmänna utrymmen för stora sällskap, för att pausar ska flöda effektivt...men annars kanon - tekniskt utrustning, maten, personalen! Läs mer
  • Ola N skrev om Steningevik
    Använder er för olika möten ofta.
    Vi är alltid lika nöjda.

Rekommenderar er varmt till alla. Läs mer
  • Martina D skrev om Steningevik
    Fantastisk konferensanläggning med toppenfina lokaler och vacker omgivning. Personalen är alltid mycket tillmötesgående och serviceinriktad. Det serveras mycket god mat med bra kvalitet och en härlig frukostbuffé. Jag kan varmt rekommendera Steningevik som konferensanläggning. Läs mer
  • Gunnar B skrev om Steningevik
    -Bra läge
    -Bra bemötande
    -Fin miljö
    -Bra mat
    -Lagom bra konferenslokal
    -Bra grupprum

Steningevik är mer än en konferensanläggning, den ger vår konferens ett mervärde. Hit kommer vi igen! Läs mer
  • Martin A
    Martin A skrev om Steningevik
    Aktivitet med min personal, lunch, orientering, fika

Otroligt trevligt bemött.

Allt var över mina förväntningar, och jag har varit på många konferensanläggingar ;)

Utmärkt lunch och fika.
    Rent och snyggt överallt
    Jättetrevlig miljö Läs mer
  • Annica J skrev om Steningevik
    Halvdagskonferens i mycket trevlig miljö, fantastisk mat & jättetrevlig personal. Läs mer
  • Sara E skrev om Steningevik
    Vi hade två-dagars konferens där. Mycket trevligt! Trevlig personal, god mat, bra lokaler, bra hotellrum. Det vattnades dock väldigt mycket på gräsmattorna och en gång fick jag mig en dusch av misstag. Läs mer
  • Martine H skrev om Steningevik
    God mad.
    sød personale
    Styr på tingene, alt fungere som planlagt.

super godt sted. Läs mer
  • Håkan F skrev om Steningevik
    Som vanligt bra och vänlig service och fantastisk mat. Enda anmärkningen var att det fanns så dåligt med vatten pga avgrävd vattenledning så att det var svårt att duscha. Hade gärna vetat det i förväg så kanske vi hade bokat annorlunda.. Läs mer
  • Anne-marie G skrev om Steningevik
    Konferens med övernattning
    Snabb och vänligt bemötande både vid bokning och på plats.
    Ni levde fantastiskt väl upp till förväntningarna!

Vacker plats, fina lokaler, god mat, vänlig och professionell personal. Har en kollega med spec matallergier som blev underbart bemött av kock och kallskänka inför lunch, middag och fika! Berömvärt!

Önskar att ni fanns på avropa.se så vi kunde vara hos er oftare! :-) Läs mer
  • Annica Y skrev om Steningevik
    Vi var på 2 dagars möte med företaget.

Jätte trevliga lokaler och fantastisk mat och super trevlig personal Läs mer
  • Anneli G skrev om Steningevik
    Fantastisk miljö, trevlig bemötande, god mat och god service. Läs mer
  • Ulf B skrev om Steningevik
    Vi arrangerade en internationell konferens för ca 50 personer på Steningevik den 24 maj, med middag och underhållning kvällen innan.
    Personalen på Steningevik var mycket serviceminded och skötte förberedelsearbetet mycket väl. Bemötande under själva konferense var mycket bra, och förutom en alltför tidig utcheckning var alla mycket nöjda.
    Mat, service och rum utmärkta. Omgivningarna fantastiska - vi hade tur med vädret och då det finns en generös veranda med vacker utsikt finns alla förutsättningar för att gästerna skall trivas.
    Själva konfernslokalen är bra, men inte perfekt. Läs mer
  • Bruno F skrev om Steningevik
    Vi bokade ett konferensrum.
    Personalen var trevlig, läget var otroligt bra.
    Maten var väldigt bra samt att deras afternoon-te var väldigt bra. Läs mer
  • Jana D skrev om Steningevik
    En helt igenom fantastisk upplevelse att bo och konferera på Steningevik konferens. Hittar inte maken till vänlighet, service, uppmärksamhet i minsta detalj, läge och matlagning. Toppenbetyg, vi återvänder gärna år efter år. Läs mer
  • Ellen K skrev om Steningevik
    heldagskonferens, aktivitet, middag och övernattning.
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande av personalen.
    Fantastisk god mat.
    Vi har varit där förut och kommer gärna åter. Läs mer
  • Kristina T skrev om Steningevik
    Vi har köpt en 2-dagars konferens med en övernattning.
    Vi har varit på anläggningen tidigare och har höga förväntningar. Men som alltid, så blir de förväntningarna uppfyllda med råge.
    Anläggningen är fantastisk, personalens bemötande och serviceanda suverän och maten och utbudet av mat tillgodoser alla.
    Anläggningen är perfekt om man vill ha bra konferensutrymmen, möjligheter till lite informella möten/samtal i avspänd vacker miljö. Läs mer
  • Ulla S skrev om Steningevik
    Konferens
    Utmärkt sevice, bra rum, god mat
    Bra löge
    De levde upp till de förväntningar vi hade
    Jättebra. Vi kommer gärna tillbaka Läs mer
  • Mikael F skrev om Steningevik
    Mkt trevlig och hjälpsamm personal
    fantastikt bra mat och allt dettfa i en oslagbart vacker miljö! Läs mer
  • Johannes J skrev om Steningevik
    Vi köpte ett konferenspaket för ca 25 personer med övernattningar, konferensrum, mat och dryck.
    Personalen på Steningevik var helt fantastisk under hela vistelsen.
    De överträffade min förväntningar på ett konferenscenter,
    Hela min grupp var djupt imponerade av stället och vi kommer förlägga nästa års konferens där igen. Läs mer

Steninge Allé 111, 195 91 Märsta