Alla kategorier Konferens Stockholms län Sigtuna Steningevik

Steningevik

Steninge Allé 111, 195 91 Märsta — Visa karta

Lämna lugnt över ansvaret för er konferens till oss på Steningevik - vi kan konferens.

Vårt mål är att ni ska kunna slappna av och lägga allt fokus på anledningen till att ni är hos oss: mötet. Även om läget är ett stort plus, nära Arlanda, är det inte allt ni får på en konferens hos oss. Vi lägger stor vikt vid planeringen av ert event, i allt från trivsamt boende och god mat till genomtänkta aktiviteter och konferensrum i toppklass.

Vi älskar att vara del i inspirerande möten och underlätta dessa för er. Kommer du ihåg badkläder och dator så löser vi resten!

Läs vad 63 kunder tycker om Steningevik

• Linda B
    Linda B skrev om Steningevik
    Superbra service, jättebra rum, trevliga aktiviteter, bra mat och bra fika. Trevliga omgivningar. Allt var toppenbra!
  • Linda N
    Linda N skrev om Steningevik
    Fantastiskt fint bemötande, väldigt bra service, mycket trevlig och hjälpsam personal jag har bara gott att saga om personalen och upplevelsen som kund.
  • Petra L
    Petra L skrev om Steningevik
    Mysigt och bra! Trevlig personal och fantastisk miljö. Bara ++++++
  • Gunnel P
    Gunnel P skrev om Steningevik
    Välskött anläggning med vackra omgivningar. Utmärkt service av samtlig personal. Vi kommer definitivt arr återvända.
  • Agneta R
    Agneta R skrev om Steningevik
    Jag har varit på Steningevik ett flertal gånger och blir alltid väldigt väl bemött. Jag blir alltid väldigt väl mottagen. Det är lite utöver det vanliga att komma till Steningevik. Jag känner mig alltid sedd och mina synpunkter känns alltid som att de är viktiga, på riktigt. Personalen har en förmåga att ge lite extra.
  • Elin F
    Elin F skrev om Steningevik
    mycket trevligt och proffsigt bemötande
    kongress och hotellrum, måltider samt badtunna
    allt var gott, väl tilltaget, trevliga miljöer och vänlig personal
    vi trivdes mycket bra, kände oss väl omhändertagna
    sov gott i sköna sängar, tyst och stilla
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Steningevik
    Allt var superbra, vänligt bemötande, god mat och bra lokaler med möjlighet till variantion. Enda kritiken och den genomgående från alla i sällskapet - KUDDARNA under all kritik, gick inte sova på en liten tjock klump, måste finnas alternativ eller vara lägre.

Annars mkt nöjda.
    2017-03-15 Steningevik svarar Pernilla E
    Hej Pernilla,

Stort tack att du tagit dig tid att skriva din rekommendation här på Reko. Vi är glada att ni trivdes hos oss på Steningevik. Vi ska se till att det kommer nya kuddar på plats snarast så att ni kan sova bättre vid nästa besök. Varma hälsningar från all personal på Steningevik
  • Pia G
    Pia G skrev om Steningevik
    Super trevliga människor med toppen service.
    Maten var god men lite invecklad och överarbetad.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Steningevik
    Fantastisk miljö och underbar mat. Service och bemötande i topp! Efter 2 genomförda på Steningevik, har vi svårt att tänka oss konferera någon annan stans.
  • Suzana S
    Suzana S skrev om Steningevik
    Allt har varit toppen man känner sig välkommen och alla är lika trevliga. God mat och kunnig personal. Våra förväntningar är överträffade. Vi kommer gärna fler ganger till er hoppas ni är lediga då Ha det bäst Suzana Stoka
    2017-01-24 Steningevik svarar Suzana S
    Tack Suzana, kul att du trivdes hos oss. Ni är hjärtligt välkomna tillbaka.
    Hälsningar från all personal.
  • Anna N
    Anna N skrev om Steningevik
    Mycket trevligt bemötande. Bra service och hjälp att fixa så vi kunde se fotbollsmatchen.
  • Marja A
    Marja A skrev om Steningevik
    Steningeviks personal är fantastiskt bemötande och gör allt de kan för att lösa problem om de uppstår.
  • Anna G
    Anna G skrev om Steningevik
    Har bokat konferens med övernattning för ca 70 personer. Är mycket nöjd med bemötandet, maten, drycken och huvuddelen av kontakterna. Förbättringspotential är att förenkla/minska antalet blanketter som ska fyllas i inför konferensen. Kändes som jag meddelade samma information flera gånger i delvis osmidiga excelark. Fick inte heller fullständig återkoppling på att vi behövde betala för avbokade gäster i viss utsträckning. Lite tydligare info hade varit bra där.

Totalt sett ändå toppennöjd och jag betraktar Steningevik som min favoritkonfernsgård:-)! Var där för ca 10 år sedan och kunde nu glädja mig åt att det höll samma höga nivå som tidigare.
  • Ingemar A
    Ingemar A skrev om Steningevik
    Som helhet är det en fantastisk anläggning.
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Steningevik
    Ett fantastisk konferensanläggning. Bra boende och konferensrum. Fantastisk mat och service och bemötande som kan samanfattas som bäst i klassen!
  • Asta N
    Asta N skrev om Steningevik
    Vi hade en mycket bra vistelse i Steningevik. Allt från konfernsrum, mat, boende och framförallt bemötandet från personalen var fantastisk. Alla våra förväntningar föll på plats.
  • Eva S
    Eva S skrev om Steningevik
    Mycket positiv! Har varit hos er flera gånger! Det är fin service, god mat och fantastisk atmosfär.
  • Mia M
    Mia M skrev om Steningevik
    Lite omständligt offertförfarande med elektroniska bekräftelser som skulle godkännas för minsta ändring. Men trevlig och tillmötesgående personal. Mycket fin mat och fika, i övrigt kändes boendet dyrt och konferensen totalt blev dyr.
  • Maria K
    Maria K skrev om Steningevik
    Vi är återkommande kunder då vi är supernöjda med allt med konferens / mat / rum etc Vänlig och hjälpsam personal. Inget att klaga på. Vi kommer tillbaka!
  • Karl-johan L
    Karl-johan L skrev om Steningevik
    Fantastiskt ställe och underbar personal. Vi håller två internationella konferenser per år och har gjort så de senaste 12 åren, Steningevik var enligt flera deltagare bästa stället någonsin!
    Supporten från dem från första kontakten till genomförandet har också varit utmärkt. Trots ändringar och strul från vår sida löste dem allt utan minsta besvär.
  • Annki B
    Annki B skrev om Steningevik
    Mycket trevligt bemötande och bra service. Fantastiskt god mat. Läget vid vattnet otroligt fint. Bra konferenslokal.
  • Christina N
    Christina N skrev om Steningevik
    Mycket tillmötesgående personal. Trivsamma lokaler för mat och fika. Väldigt gott fika och den enda konferensanläggningen där jag som nötallergiker känner att det finns något gott för mig också utan risk. Sammanträdesrummen med white-boardväggar och tillräckliga utrymmen är helt avgörande för våra projektuppstartsmöten och en anledning till att vi väljer Steningevik. Självklart också för att de håller ett konkurrenskraftigt pris som vinner en upphandling.
  • Jasmina S
    Jasmina S skrev om Steningevik
    Super bra, så service minded och bra.
  • Susie D
    Susie D skrev om Steningevik
    Jag har arrangerat två styrelsemöten på Steningevik. Bemötandet och servicen har varit utmärkt och maten exeptionellt bra.
  • Jenny C
    Jenny C skrev om Steningevik
    Väldigt proffsig personal, flexibla och personliga. Ger det lilla extra!
  • Oskar A
    Oskar A skrev om Steningevik
    Bokade och har genomfört en konferens. Mycket bra service, trevlig personal, god mat och förhållandevis bra priser. Enda minuset var själv konferensrummet som vad väldigt lågt i tak och när man drog ner projektorduken täckte den fönstret vilket gjorde att det kändes instängt
  • Lisen L
    Lisen L skrev om Steningevik
    Underbar! Jättehög service. Trevlig personal och god mat. Känsla för detaljer. Något dyr slutnota 😀 Hoppas att vi kommer tillbaka!
  • Tommy M
    Tommy M skrev om Steningevik
    Hög trivselfaktor, mycket trevlig personal. Bra mat och frukost
    Vårt konf rum lite sådär. Saknar en riktig bar i restuarangen
  • Anna L
    Anna L skrev om Steningevik
    Steningevik är väldigt fint på alla sätt och vis. Vi blev så bra omhändertagna och både konferensrum och hotellrum funkade bra. God lunch (mycket bra med bufée) och underbar middag. Vi är mycket nöjda.
  • Agnes K
    Agnes K skrev om Steningevik
    Vi har varit på Steningevik för flertalet utbildningar, konferenser, ledningsgruppsmöten och blir alltid lika nöjda. God mat, trevlig personal, ordning och reda samt en härlig utomhus- och inomhusmiljö.

Tack!
  • Anders L
    Anders L skrev om Steningevik
    Ett av Stockholms absolut bästa konferensställen. Nära till ARN. Nära till Sthlm. Vackert läge. Maten är fantastisk. Allt är mycket mycket bra. Det är dyrt men bra!

Det allra bästa är ändå PERSONALEN som hela tiden är på tå! "Smakar det bra"? "Får det lov att vara kaffe på maten"? "Du ville bara ha en halv kopp eller hur"? (vem kommer ihåg sånt????) "Hej och god morgon"! "till frukost bjuder vi på...." osv, osv. Ni har definitivt ett vinnande koncept här. Mvh, Anders Lydén/CEO ERCO
  • Linda W
    Linda W skrev om Steningevik
    Bra helhetsupplevelse; fantastisk mat, bra & personlig service, bra konferensrum, trevliga hotellrum
  • Staffan G
    Staffan G skrev om Steningevik
    Steningevik överträffar alltid mina förväntningar det är aldrig något problem med någon ting. Jag blir alltid väl bemött och jag gillar miljön väldigt mycket, det lite mindre och mysiga. Jag finner ro när jag är på Steningevik.
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Steningevik
    Vårt favoritställe! Vårt företag har besökt Steningevik flertalet gånger både dags- och dygnskonferens med övernattning. Dess lokation och utformning bidrar till en lugn och harmonisk mötesmiljö. Vi har alltid mötts av en otrolig gästvänlighet och en hög servicegrad, från bokning till hemfärd.

Allt från vinprovning till jeepsafari har vi provat på under våra besök på Steningevik. Relaxavdelningen och utomhus badtunnorna rekommenderas varmt efter en lång dags arbete. Maten som serveras är en riktigt favorit. Varje mål presenteras och serveras på smakfullt sätt. När det väl är dags att krypa till kojs erbjuder rummet en hemtrevlig atmosfär och sängarna är sköna att sova i.

Kan verkligen rekommendera ett besök på Steningevik.
  • Monica N
    Monica N skrev om Steningevik
    Första gången vi var på Steningevik avgjorde närheten till Arlanda platsen för mötet då vi hade utländska gäster som endast kunde stanna över dagen. Efter vänligt bemötande från personal, god mat och härlig miljö har vi valt att lägga flera av våra möten här.
  • Sofie D
    Sofie D skrev om Steningevik
    vi har bara bra saker att säga om Steningevik. Vi var där på en 1 1/2 dags konferens och satt i stora salen med full service.
    ett par stycken klagade lite på att luften var dålig men jag upplevde inte det.
    mysigt ställe med jättebra service och trevlig personal. maten var mycket bra tillagad och vinet som serverades till middagen var väldigt passande. vi abonnerade även bussen via dem vilket också fungerade alldeles utmärkt. Vi kan rekommendera detta ställe till alla:
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Steningevik
    Det var rakt igenom en professionell personal, underbar mat, bra lokaler och fina rum. Ett toppenställe som vi gärna återkommer till.
  • Lena G
    Lena G skrev om Steningevik
    Mycket bra kvalitet på mat, boende och service.
  • Petra L
    Petra L skrev om Steningevik
    Fantastiska lokaler, mat och framförallt bemötandet av personalen. SÅ nöjd med vår vistelse på Steningevik. Kommer absolut att lägga fler konferenser hos er.
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Steningevik
    Mycket proffsigt och trevlig bemötande från första kontakten. Vi var där på kickoff 3 dgr och de var väldigt flexibla och tillmötesgående gällande ommöblering, och specialönskemål från vår sida.
    Mycket bra upplevelse och bemötande!!
  • Johan H
    Johan H skrev om Steningevik
    Jag har nu besökt Steningevik vid flera tillfällen och jag kommer snart tillbaka igen. Jag är inhyrd instruktör för att hålla projektledarutbildningar för en organisation och jag har enbart positiva omdömen att ge om Steningevik. Förutom det trevliga läget med fantastiskt vacker natur och mycket ändamålsenliga lokaler (konferens, matsal, fikarum, relax mm mm) så det som jag mest tänker på är den mycket tillmötesgående personalen som alltid och på alla vis ställer upp och vill göra vistelsen till en minnesvärd sådan.

STORT TACK!!

Johan Hydén
  • Karin L
    Karin L skrev om Steningevik
    Alltid bra bemötande från personalen som är mycket serviceinriktade och alltid vill hjälpa till.
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Steningevik
    Proffsigt, lugnt och otroligt trevligt bemötande från början till slut - oavsett vem i personalen man pratade med och vad det än gällde. Jag kände mig som i säkra händer hela tiden och upplevelsen blev därefter. Man var lyhörd, lugn och samarbetsvillig hela vägen.
  • Jaleh R
    Jaleh R skrev om Steningevik
    Alltid blir man väl bemött av Steningevi personal, väldigt hjälpsamma och lyhörda vid bokningar. suveränt mat, alla våra kursdeltagare har varit nöjda med vistelse hos Steningevik.
  • Marie W
    Marie W skrev om Steningevik
    Personalen är helt fantastisk! mycket bra mat och fika. trevligt att det alltid finns kaffe framme samt att ni serverar till oss alla (typisk det lilla extra). trevligt med mkt sittyta i stora huset. ni är helt enkelt enkla att ha att göra med. trevligt med godiset även om jag tycker ni ska vrida över till mer nötter, torkad frukt och kanske en krydda på sängen. Det är många män och det är trevligt att ta hem. Ni får högsta betyg av mig på det mesta. 2 förbättringar i rummen skulle vara, mer modern hårfön samt att era täcken är snäppet tunna, vill ha tjockt :), blir lyxigare känsla av det. kuddarna i rummen har också potential.
  • Marie R
    Marie R skrev om Steningevik
    Mycket service inriktad personal, alltid glatt och trevligt bemötande.
    Snabb respons på frågor med utförliga svar.
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Steningevik
    Fick ett mycket trevligt bemötande redan från det att den första förfrågan gjordes. Deltagarna uppskattade vistelsen på Steningevik, och alldeles särskilt maten som de tyckte var fantastisk!
  • Claes E
    Claes E skrev om Steningevik
    Allt var perfekt:
    Bemötande och service
    Maten
    Rummen
  • Louise E
    Louise E skrev om Steningevik
    Bästa konferensstället i Sverige! Inget att gnälla på.
  • Lina E
    Lina E skrev om Steningevik
    Vi har haft kanonbra konferenser på Steningevik.

Steninge Allé 111, 195 91 Märsta