Steningevik

Steningevik

Ring 08-591 231 50 www.steningevik.se

Lämna lugnt över ansvaret för er konferens till oss på Steningevik - vi kan konferens. Vårt mål är att ni ska kunna slappna av och lägga allt fokus på anledningen till att ni är hos oss: mötet. Även om läget är ett stort plus, nära Arlanda, är det inte allt ni får på en konferens hos oss. Vi lägger stor vikt vid planeringen...

266 omdömen om Steningevik

Jenny F
Skrev om Steningevik

Mycket trevlig miljö, god mat och trevlig personal. Rekommenderar verkligen denna supermysiga lilla idyll.

Svar från Steningevik

Hej Jenny, Tack för din fina rekomendation! Hoppas att vi får välkomna er till oss snart igen! Varma hälsningar, All personal på Steningevik

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Viktoria E
Skrev om Steningevik

Fantastiskt! Jättebra mat, grym service och fint naturområde runtomkring. Kan varmt rekommendera till andra!

Svar från Steningevik

Hej Viktoria, Stort tack för din fina rekommendation! Hoppas vi ses snart igen. Bästa hälsningar, Personalen på Steningevik

Jenny B
Skrev om Steningevik

Halvdagskonferens med välkomstsmörgås och lunch. Lokalerna var bra, lite få toaletter i anslutning till konferenslokalen. Möbleringen bra i dessa Corona-tider, både för möte och lunch. En liten besvikelse som drar ner betyget var att det angavs att vi skulle välkomnas av smörgåsar, frukt, juice "och andra nyttiga alternativ". Vi hade alla förberett oss på mer än en halv smörgåsfralla och juice, så det blev till att säga till om mer smörgåsar. "Andra nyttiga alternativ" var inte framdukade. Kanske är det Corona som gör...

Svar från Steningevik

Hej Jenny, Stort tack för din feedback. Detta ska vi naturligtvis ta med oss och se över! Hoppas att vi får välkomna er tillbaka till oss snart igen. Bästa hälsningar, Personalen på Steningevik

Mikael B
Skrev om Steningevik

Mycket trevligt bemötande och suverän mat. Stort tack till alla som gjorde våra utbildningsdagar lyckade

Svar från Steningevik

Hej Mikael, Stort tack själva, så trevligt att ha er hos oss på Steningevik! Önskar er varmt välkomna tillbaka. Bästa hälsningar, All personal

Magnus J
Skrev om Steningevik

Konferenspaket för 6st personer. Allt mycket bra arrangerat. Finns inget att klaga på. Utmärkt mat (mer än utmärkt), trevligt boende och trevlig personal med hög service. Kan verkligen rekommendera detta.

Svar från Steningevik

Hej Magnus, Stort tack för dina fina ord! Det var så roligt att ha er hos oss och hoppas att vi ses snart igen. Varma hälsningar, All personal på Steningevik

Anna F
Skrev om Steningevik

Var där som konsult. Blir alltid väl mottagen, bra info och de månar verkligen om att du ska ha det bra som kund/gäst. Bra ordning och restriktioner under corona. Fantastisk frukostbuffe!

Svar från Steningevik

Hej Anna, Stor tack för dina värmande ord! Önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss på Steningevik. Vänligen, All personal.

Lars E
Skrev om Steningevik

Konferens i två dagar med övernattning. Ett trevligt ställe med tillmötesgående personal som ser till att finnas till hands utan att vara påträngande. MYCKET god mat, i synnerhet middagen på kvällen. Eftermiddagsfika/buffé kan med fördel minskas ned. (Ligger dock i överkant vad gäller pris mot vår budget) Kommer gärna tillbaka

Svar från Steningevik

Hej Lars, Tack för dina fina ord och feedback! Hoppas att vi ses snart igen. Bästa hälsningar, Personalen på Steningevik

Ebba L
Skrev om Steningevik

Vi hade en mycket trevlig och bra konferens på Steningevik. Lokalerna är luftiga och bra, läget är superfint och maten är helt fantastisk! Bemötandet är av toppenklass och våra förväntningar om infriades flera gånger om. Vi kommer gärna tillbaka!

Svar från Steningevik

Hej Ebba, Tack för dina fina ord! Vi hoppas att vi får välkomna er tillbaka till oss snart igen. Varma hälsningar, Personalen på Steningevik

Susanne L
Skrev om Steningevik

Konferens 16-17 september (lunch till lunch). Bemötandet var mycket bra från början till slut. Trevlig och duktig personal allt från bokning, incheckning, städning, restaurangen 👍 Kollegorna var supernöjda så det känns oerhört viktigt Tack och jag hoppas att jag får uppdraget att boka och komma tillbaks till er. Hälsningar Susanne

Svar från Steningevik

Hej Susanne, Stort tack för din fina omdöme. Vad roligt att er vistelse hos oss var till belåtenhet! Hoppas att vi ses snart igen. Bästa hälsningar, Steningevik Konferens

Erik V
Skrev om Steningevik

Konferens inkl boende med helpension fre-sön. Smidig planeringsprocess med snabb svarsfrekvens vid justeringar i bokning och program. Utmärkt bemötande på plats av hjälpsam och professionell personal. Konferensrum inkl teknik bättre än genomsnittet på konferenshotell. En särskilt fin och välvårdad miljö som skapar förutsättningar för och stödjer kreativa processer. Excellent mat och servering. Miljön och servicen på Steningevik bidrog i allra högsta grad att konferensen blev mer lyckad och vi kom längre i vår process än vad vi hade planerat/förväntat.

Svar från Steningevik

Hej Erik, Stort tack för ditt omdöme. Det var så trevligt att ha er hos oss! Vi hoppas att vi får välkomna er tillbaka till oss på Steningevik snart igen. Varma hälsningar, personalen

Annika E
Skrev om Steningevik

Vi va 10 personer som va på konferens i 3 dagar. Jag har aldrig varit med om en bättre bemötande eller service, nationellt eller internationellt, som jag fick från Steningevik. Personalen va alltid glada och mycket hjälpsamma. Inga av alla mina ändringar till lokal, mat, rum osv. va ett problem. Det sköttes alltid med ett glatt leende och snabbt. Och Maten - men Wow vad kan man säger förtutom Outsanding! Sov rummen va fina, fräsha och tysta, aldrig sovit så gott tidigare. Jag kan varmt rekommendera Steningevik! Vi kommer tillbaka.

Svar från Steningevik

Hej Annika, Stort tack för dina fina ord! Det var så roligt att ha er hos oss på Steningevik. Hoppas att vi ses snart igen. Bästa hälsningar, Personalen på Steningevik

Camilla G
Skrev om Steningevik

Två dagars konferens. Mycket positiv upplevelse. Väldigt bra bemötande under hela vistelsen, mycket bra service både vid bokning och på plats. Rent och snyggt på anläggningen, fina konferensrum med bra ljus och gott om plats.

Svar från Steningevik

Hej Camilla, Stort tack för ditt fina omdöme. Hoppas att vi får välkomna er tillbaka till oss snart igen! Bästa hälsningar, Personalen på Steningevik

Mikael B
Skrev om Steningevik

Utmärkt, som alltid. Personalen har alltid snabb respons på behov från konferensen. Lämnar service utöver förväntat. Bra coronaanpassade åtgärder vid mat och fika. Fantastisk miljö

Svar från Steningevik

Hej Mikael, Stort tack för din rekommendation. Hoppa satt vi ses på Steningevik snart igen!

Maria N
Skrev om Steningevik

Allt var så bra! med bemötandet från bokning och värdskapet på plats. Vi var helnöjda! :-)

Svar från Steningevik

Hej Maria, Tack för dina fina ord! Hoppas att vi får välkomna er tillbaka till oss på Steningevik snart igen!

Patrik J
Skrev om Steningevik

Vi var fem st som konfererade en heldag, vi åt middag kvällen innan och fyra av oss övernattade. Generellt så har anläggningen en hög servicenivå, bra läge och bra kvalitet på mat, rum osv, men kostnadsnivån är klart för hög. Vår nota hamnade på 23k och när vi i september ska konferera med hela teamet (32 pers) så valde vi därför en annan anläggning där prisnivån kommer att hamna på under 3,000 kr per person även med två glas vin inkluderat till middagen.

Svar från Steningevik

Hej Patrik, Tack för feedbacken. Hoppas att vi får välkomna er tillbaka till oss på Steningevik.

Suzanne B
Skrev om Steningevik

Fantastisk service och bemötande från alla på Steningevik! Härlig miljö och atmosfär, god mat och hela tiden "det lilla extra"!

Svar från Steningevik

Hej Suzanne, Stort tack för dina fina ord! Hoppas vi ses snart igen! Varma hälsningar från Steningevik.

Olov E
Skrev om Steningevik

Dagkonferens med vårt företag och bokade relativt sent. Bra återkoppling från Steningevik och de ordna en anpassad lokal, utifrån Corona restriktioner. Vi blev vänligt och proffsigt bemötta och hade en jättebra dag. Saknade den omtalade fika-buffén, men fick ändå prova några godbitar. En riktigt bra dag.

Svar från Steningevik

Hej Olov, Tack för din feedback och fina ord. Vi hoppas att få välkomna er tillbaka till oss på Steningevik snart igen!

Emily G
Skrev om Steningevik

Bra & tillmötesgående personal. Serviceminded. Vacker lokation. God frukost & mat.

Lisa L
Skrev om Steningevik

Trevligt mottagande och bemötande under dagen. Proffsigt och bra koll. Bra ch mysiga lokaler och god mat (rödingen sådär dock lite rå, men allt övrigt jättegott).Vi kommer gärna igen.

Jonas L
Skrev om Steningevik

Bra anläggning med öga för det där lilla extra. Bra lokaler och utmärkt mat.

Tahir Q
Skrev om Steningevik

Det kändes kungligt att hela kursgården var bara för oss själva. Ha ha. Alla tyckte om bemötande, service, maten jätte trevlig personal och läget. Det jag själv som hade rekommenderat att vi skulle ha konferens hos er. Som sagt jag/vi är jätte nöjda och funderar på ha ytterligare en konferens hos er. Stort tack till allt. Mvh Tahir

Henrik G
Skrev om Steningevik

Bra mat trevlig miljö och fin service

Jan C
Skrev om Steningevik

En riktigt bra konferensanläggning nära Stockholm men framförallt nära Arlanda. Mycket engagerad personal tog emot och servade oss hela vistelsen. Riktigt bra mat, afternoontea och rum med supersköna sängar

Rose-marie B
Skrev om Steningevik

Vi var där på konferens Personalen var mycket tillmötesgående/flexibla och fanns alltid på plats. Däremot tyckte vi: sammanfattning av alla deltagare Vatten- cistern i lokalen lät mycket Bra med många bra val av grönt Frukostmaten var inte varm Lunchen var deet bättre varmhållning på Middagen var bra men tog lite lång tid vid servering Saknar gym Rummen svåra att få en bra temperatur

Sofia Ä
Skrev om Steningevik

Fantastiskt läge och mat och underbar personal. Återkommer gärna.

Marianne N
Skrev om Steningevik

Såg med rätta fram emot våra dagar vid Mälaren. Alla deltagarna verkade mycket nöjda. Vi hade stallet (huset vid vattnet) för oss själva o kunde i den mysiga miljön vara riktigt kreativa / nytänkande. (Viktigt- Bra Wi-Fi o obegränsat med riktigt kaffe o frukt) Bra personal som kan service när den är som bäst! Em kaffet (vid brasan i storhuset) med alla godsaker är bara det värt att komma åter till Steningevik för! Stort Tack ! Marianne Ps. Nästa gång blir det ev även att låna kajaker eller tex en badtunna☀️

Martin P
Skrev om Steningevik

Allt var över förväntan. Mycket bra mat, service, konferensutrustning osv. Det enda man kan klaga på var vädret, men det är ju orättvist :)

Michael K
Skrev om Steningevik

Vi köpte ett konferenspaket Väl bemötta och snabbt justerande av våra ändrade önskemål Alla deltagare på konferensen var väldigt nöjda

Peter B
Skrev om Steningevik

Jättebra mat Fina rum Fin anläggning Bra konferensrum Bra reception Jättenöjd med valet :)

Kennth D
Skrev om Steningevik

trevlig personal och god mat...…………………………………………..

Maria H
Skrev om Steningevik

Vi hade ett dygns konferens med ledningsgruppen. Offert, bokning och mottagande på plats var utmärkt, vi blev alla mycket väl bemötta, kände oss välkomna och viktiga. Jag hade höga förväntningar som infriades. Mysigt ställ, fin service, god och lite rolig mat, personal som kändes genuint intresserade av att göra ett bra jobb och möta människor på bästa sätt. Enligt min ledningsgrupp var det hittills det bästa ställe vi varit på och vi har i denna konstellation varit igång drygt två år

Camilla S
Skrev om Steningevik

Konferens. Proffsigt personligt bemötande.

Anders V
Skrev om Steningevik

Helt fantastisk anlggning, härlig atmosfär, underbar mat, otroligt trevlig och vänlig personal. Har varit här 20-30 gånger, det blir bara bättre för varje gång! Oslagbart!

Virpi H
Skrev om Steningevik

Under vår konferens blev vi fantastiskt väl omhändertagna. Tack!

Tomas F
Skrev om Steningevik

Mkt vänlig personal i trevlig miljö. Fantastisk mat.

Lars H
Skrev om Steningevik

Rummen och konferensrum är helt ok. Mat, service och miljö är i en klass för sig - Sveriges bästa konferensanläggning!

Eva N
Skrev om Steningevik

Föredömligt trevligt bemötande och mycket bra service. Trevliga anläggningar och god mat. Uppskattade mycket den extra omsorg de lägger på sina fika-serveringar och atmosfären med en personlig touch.

Anette H
Skrev om Steningevik

Vi var fyra personer som hade en dagkonferens där. Blev väldigt vänligt bemött av personal som gärna hjälpte till. Att ha ett möte i lugn avkopplande atmosfär och med god mat och bra service. Steningenvik levde verkligen upp till förväntningarna och mer därtill.

Marie R
Skrev om Steningevik

Två dagars konferens med ca 70 deltagare. Fantastisk mat och service - och anläggningen är väldigt trivsam. Rekommenderas varmt!

Lotta J
Skrev om Steningevik

Mindre konferens för 8 personer i eget hus gjorde att vi kunde arbeta ostört utan att tappa fokus. Steningevik tänker även på de små detaljerna så som tex låneläsglasögon i olika styrkor.

Lena B
Skrev om Steningevik

Fantastisk service, fina lokaler och underbar personal.

Monica L
Skrev om Steningevik

Konferens och hotell för ca 45 personer. Jag fick alltid snabb återkoppling och proffessionell hjälp under hela planeringsprocessen. Vi fick alla trevligt bemötande på plats, från receptionister, till tekniker till restaurangpersonal. De får mina allra varmaste rekommendationer.

Christoffer H
Skrev om Steningevik

Genomförde 1-dags konferens för ca 20 pers. Lätt att boka med elektronisk bekräftelse. Mycket trevlig personal och fantastisk mat. 10 min med taxi från Arlanda. Tog även taxi in till city när vi var klara, men borde tagit pendeltåget från Märsta station istället pga all trafik. Åker gärna hit igen!

Martina C
Skrev om Steningevik

Jättebra service med det lilla extra. fina stor te muggar, kunde gör egna tablettaskar, färdiga te silar allt det där som är utöver har Steningevik tänkt på. Super god mat och mycket bra service.

Rose-marie O
Skrev om Steningevik

Suveränt att jag, trots min stora födoämnesallergi, fick mycket god mat och goda kakor till fikat!!!

Elisabeth N
Skrev om Steningevik

Väl hemkommen efter en återigen fantastisk konferens i er regi. Vi är, som alltid, så otroligt nöjda och tillfredsställda med ert vackra högkvalitativa Steningevik; den service vi får och den otroligt goda mat vi åtnjuter och den inspirerande miljö som gör att vi arbetar optimalt och inspirerat. TACK! Vi har nu redan bokat in oss för nästa år - denna tradition kommer vi inte att bryta!

Mikael N
Skrev om Steningevik

I mitt tycke för vårt företag är de den utmärkat konferensanläggningen.

Helena W
Skrev om Steningevik

Vi hade en 2 dagars konferens. Jättefint bemötande både innan och under vistelsen. Vi är så nöjda! Framförallt luncherna och frukosten var superbra!

Josefin B
Skrev om Steningevik

Rikskonferens i 3 dagar. Blev väldigt väl bemött på alla sätt. Exceptionell service och alla var tillmötesgående oavsett vad vi behövde hjälp med. Det var en mycket bra upplevelse och vi har bokat där igen redan.

Jonas E
Skrev om Steningevik

Ett näst intill 100% bemötande av personalen.