Alla kategorier Konferens Stockholms län Sigtuna Steningevik

Steningevik

Steninge Allé 111, 195 91 Märsta — Visa karta

Lämna lugnt över ansvaret för er konferens till oss på Steningevik - vi kan konferens.

Vårt mål är att ni ska kunna slappna av och lägga allt fokus på anledningen till att ni är hos oss: mötet. Även om läget är ett stort plus, nära Arlanda, är det inte allt ni får på en konferens hos oss. Vi lägger stor vikt vid planeringen av ert event, i allt från trivsamt boende och god mat till genomtänkta aktiviteter och konferensrum i toppklass.

Vi älskar att vara del i inspirerande möten och underlätta dessa för er. Kommer du ihåg badkläder och dator så löser vi resten!

Läs vad 182 kunder tycker om Steningevik

• 2019-01-16

Pauline S skrev om Steningevik
    Fantastisk Service och fantastisk mat. Otroligt lyhörda och flexibla inför våra ibland omöjliga requests. Använder Säteriet på Steningevik gärna igen Läs mer
  • 2018-12-29

Peter M skrev om Steningevik
    Vi köpte en dagkonferens med övernattning och middag. Blev väldigt bra bemötta. Vi hade höga förväntningar, eftersom prisnivån är ngt hög. Det tycker jag Steningevik lever upp till. P.g.a. Det höga priset blir det inte så ofta, men ibland kommer vi gärna. Läs mer
  • 2018-12-27

Catrin W skrev om Steningevik
    Vi var där med företaget på SkalJULsbord och hade även konferens.
    Fantastisk mat, otroligt bra service, hemtrevliga och stora sällskapsytor. Finns inget att klaga på. Steningevik kan jag VERKLIGEN rekommendera!! Läs mer
  • 2018-12-25

Inger P skrev om Steningevik
    En helt fantastisk miljö och lika fantastisk personal Läs mer

Tomas S skrev om Steningevik
    Väldigt bra mat och trevlig och duktig personal.
    Spa avdelningen är liten så inget att marknadsföra till företag.
    Vi var där en fredag kväll och frukosten på lördag morgon var bara fram till kl nio vilket många upplevde som väldigt tidigt när man varit uppe sent och vill njuta av en lugn lördagsmorgon.
    Även utcheckning kl 10 var väl tidigt.
    Detta drog ner upplevelsen ganska mycket då det är en stor del av besöket att kunna ta det lugnt på morgonen. Läs mer

Katarina K skrev om Steningevik
    Vi var hos er för ett kanslimöte med avtackning av kollega som slutat samt julbord.
    Vi upplevde hela evenemanget mycket bra och julbordet var otroligt uppskattat. Läs mer

Jenny S skrev om Steningevik
    Var väldigt bra service, alltid lika mysigt och god mat Läs mer

Lena L skrev om Steningevik
    vi hade en konferens hos er och vi fick bästa tänkbara service/bemötande. Rummen var väldigt fina och maten himmelskt god. Mycket trevligt och bra! Läs mer
  • 2018-12-10

Lotta G skrev om Steningevik
    Vi hade en fantastisk konferens i underbart härlig miljö och med mycket professionell personal på Steningevik. Läs mer
  • 2018-12-07

Anna L skrev om Steningevik
    Profesionell, snabb service, vänliga, jättegod mat, vackert läge och nära Arlanda Läs mer
  • rihe r

2018-12-07

rihe r skrev om Steningevik
    Jag beställde en konferens och var väldigt nöjd med service, personalen som har bra koll, läget och lokaler. Toppenställe helt enkelt Läs mer
  • 2018-11-29

Eva M skrev om Steningevik
    Hej Det var jättebra men kanske skall det vara lite mer godsaker (fika) om man väljer att sitta ute i en annan byggnad och konferera. Alterntivt måste ni poängtera att man går miste om det fantastiska fikabordet annars.

/Eva Läs mer
  • 2018-11-28

Hanna L skrev om Steningevik
    Bra service och god mat, var där på konferensdag Läs mer
  • 2018-11-26

Anna R skrev om Steningevik
    Två Konferensdagar för 8 pers. Allt fungerat jättebra, maten fantastisk och rummen vi fick denna gång var toppen.
    Personalens bemötande är över förväntan då de ställer upp med det lilla extra (lunchlåda till en sen ankomst tex)

Ett mycket bra konferensställe i fantastisk miljö. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-11-26

Charlotte W skrev om Steningevik
    Otroligt trevlig personal, snabb och bra service. Bra mat och trevliga lokaler. Läs mer

Staffan B skrev om Steningevik
    Konferens. Kunnig och engagerad personal. Bra boende och mat/dryck. Trevlig atmosfär. Mycket bra läge. Läs mer

Joakim N skrev om Steningevik
    Vi hade konferens med övernattning. Trevlig personal, god mat, fantastisk omgivning samt i övrigt väldigt fin anläggning. Vi var väldigt nöjda. Läs mer

Jennifer C skrev om Steningevik
    Vi hade vår årliga Partnerdagar-konferens på Steningevik och det är alltid grymt uppskattat av sällskapet. Maten är utsökt och personalen är fantastisk. Det finns inte många ställen som har en sån här service, där man kan slappna av helt och hållet. Detta blir tredje året i rad som vi var på Steningevik och det finns nog ingen chans att dom kommer bytas ut i framtiden. Starkt rekommenderat! Läs mer

Ulrika M skrev om Steningevik
    Bra bemötande under plsneringsstadiet samt under själva mötet. Läs mer
  • 2018-10-26

Carina S skrev om Steningevik
    Vi köpte ett konferenspaket två dagars.
    Vi blev väl mottagna både deltagare som kom kvällen innan och resterande gäng dag ett.
    Mycket trevlig personal över lag. Kompetenta och service inriktade.
    Trevlig miljö.
    Vi är mycket nöjda och kommer gärna tillbaka vid ett annat tillfälle.
    Med vänlig hälsning Carina Läs mer
  • 2018-10-26

Susanne O skrev om Steningevik
    Fantastisk miljö, mat och toppen bra lokaler samt service Läs mer
  • 2018-10-21

Niklas F skrev om Steningevik
    Vi är helnöjda med allt, service och afternoon tea samt lokalen vi var i. Läs mer
  • 2018-10-18

Asta N skrev om Steningevik
    Jag hade bokat en endagskonferens som började med middag kvällen före. Jag har förlagt mina NTA-konferenser för region Norr i Steningevik under några år nu. Att jag väljer Steningevik är för att de ger mig det jag och mina samordnare behöver. En välkomnade miljö både ute och inne. Konferenslokalen fungerar jättebra. Duktig och välkomnade personal, supergod mat. Läs mer
  • 2018-10-17

Björn L skrev om Steningevik
    Mkt bra, gruppen var nöjda med allt, från rummen, konferenslokalen osv. Toppen.

Jag vill rikta ett speciellt tack för den fantastiska support och hjälp som jag fått under bokningsprocessen fram till ankomstdagen. Tacksam om detta framförs till berörd.

mvh
    Björn Läs mer
  • 2018-10-17

Lillemor R skrev om Steningevik
    Konferensbeställare. Bra, lite strul och diskussion framför kunder, borde ha diskuterats någon annanstans. Tycker om man beställt vegmat till lunchen att den ska vara klar i samband med att man kommer till lunchen, nu tog det tid vilket gjorde att man kände sig stressad att äta upp då alla andra var klara.
    Blir säkert bättre när vi lärt känna varandra:-) Läs mer
  • 2018-10-10

Roland H skrev om Steningevik
    Vi genomförde en-dagskonferens för vår ledningsgrupp på Steningevik. Vi är väldigt nöjda med service, mat och lokaler. Charlie + medarbetare tog väl om hand om oss. Stort tack för en bra dag på jobbet. Läs mer

Ulrika F skrev om Steningevik
    Konferens i 24 tim för 20 st
    Fräscha rum
    Underbar mat
    Lagom och mysigt Läs mer

Hanna L skrev om Steningevik
    Endagskonferesns med kort varsel, de fixade allt på bästa sätt! Väldigt bra bemötande av all personal, både reception, konferens samt matsal. De levde upp tilla alla förväntningar vi hade och lite till :) Återkommer gärna och rekommenderar varmt vidare! Läs mer

Jani T skrev om Steningevik
    Good food. Friendly staff. Everything went smoothly. Only thing to improve was that the smaller conference room had not audio /Mic system and the speaker who had a cold had to try to get sufficient amount of voice from himself. Mic would have been helpful. Läs mer
  • 2018-09-28

Maria S skrev om Steningevik
    Fantastik bra ställe, underbar miljö, underbar personal, fantastik service och maten är enastående! Även för mig som inte kan äta gluten :-) Läs mer
  • 2018-09-26

Johanna W skrev om Steningevik
    Fantastisk anläggning med bra service där personalen gör det lilla extra hela tiden. Väl genomtänkt in i minsta detalj, trevliga rum och mycket bra mat. Läs mer
  • 2018-09-24

Annica E skrev om Steningevik
    Helpension två dagar.
    Första gången vi blev lite besvikna när vi varit på plats.
    Varmrätten vi fick ena dagen var inte ok. Fisken inte färdig.
    Nu har vi ju alltid stora förväntningar här och de brukar alltid infrias. Läs mer
    2018-09-24 Steningevik svarar Annica E
    Hej Annica.

Så tråkigt att vi inte kunde leva upp till dina förväntningar när det gällde fiskrätten.
    Jag hoppas att du var nöjd med allt annat under din vistelse.
    Vi ser fram mot att få revanschera oss och leva upp till dina högt ställda förväntningar vid nästa besök.

Hälsningar
    Charlie Edlund
    Platschef
  • 2018-09-21

Jonas L skrev om Steningevik
    Vi hade en konferens och vi är mycket nöjda med mat och trevlig personal:

Saint-Gobain Ecophon Läs mer

Diana E skrev om Steningevik
    Hej, Vi bokade konferens med övernattning. Bokningen gick utmärkt med vänligt bemötande. Vi höll till i Mälarsalen, lokalen var ljus o luftig med härlig utsikt , och allt fungerade utmärkt med tekniken. Lunch , fika o middag var väldigt fräscht o innehöll hälsosamma val av hög kvalité. Rummen var mysiga med sköna sängar. Ett plus att det fanns kuddar i olika hårdhet att välja på . Trots regn var vi på en väldigt rolig aktivitet. Gemensamhetslokalerna inbjöd verkligen till att sitta ner o bara mysa en stund. Läs mer

Diana R skrev om Steningevik
    Jätte fint ställe, trevlig service och det känndes som en annorlunda konferens anläggning på ett mycket positiv sätt. Läs mer

Anna W skrev om Steningevik
    Två dagars konferens för ca 30 pers inklusive två middagar. Rum, lokaler, mat och service var mycket bra och vi har pratat om att boka konferens där igen. Läs mer

Karl A skrev om Steningevik
    Fantastisk personal, utmärkta lokaler och superb mat! Läs mer

Simon J skrev om Steningevik
    Konferens för ledningsgrupp. Proffsig och trevlig personal. Toppen upplevelse! Läs mer
  • Mattias P

2018-09-05

Mattias P skrev om Steningevik
    Klockrent! Bra service jätte bra mat trevliga lokaler Läs mer
  • 2018-09-04

Erik A skrev om Steningevik
    En servicenivå utöver det vanliga och utmärkt mat och bemötande. Trevlig miljö och bra lokaler samt boende. Läs mer
  • 2018-09-04

Susanne S skrev om Steningevik
    Vi hade en två dagars konferens/planeringsdagar. Vi blev väl bemötta och sedda. Det var god service och vi var väldigt nöjda över mat och all annan förtäring.
    Vi hade två jättefina dagar och kan gärna återvända:) Läs mer
  • 2018-09-03

George D skrev om Steningevik
    Mycket bra konfrernsrum och ett väldigt bra läge nära Arlanda.
    Personalen var mycket proffsig och hjälpsam. Maten var också bra, dock inte 5 stjärnig vilket gör att betyget blir 4 istället för 5. Hade jag kunnat sätta halva betyg hade det blivit en 4,5. Läs mer
    Steningevik gillar detta
  • 2018-08-29

Kine N skrev om Steningevik
    We had a two day working meeting at Steiningevik including a lovely three course dinner in the evening. The staff was very helpful and friendly and made sure we had everything we needed. Läs mer
  • 2018-08-27

Nicklas L skrev om Steningevik
    Konferens. Mycket bra bemötande, service. Bra lokaler, fungerande teknik. Fantastisk mat - varje gång. Bästa konferensstället. Läs mer
    2018-08-27 Steningevik svarar Nicklas L
    Hej Niklas,

Tack för din rekommendation och betyg till oss.
    Hoppas att ni kommer tillbaka.

Hälsningar från all personal
  • 2018-08-27

Fredrik E skrev om Steningevik
    Vi hade konferens med tillhörande boende och middagar. Alla var oerhört glada varje gång det var dags för middagar då maten höll topp-klass.

Även lokalerna var mycket bra och läget kan man ju inte klaga på.

All personal gjorde verkligen det yttersta för att hjälpa till och gav 100% service... Läs mer
    2018-08-27 Steningevik svarar Fredrik E
    Hej Fredrik, Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Vi är glada att ni trivdes hos oss.
    Varmt välkomna tillbaka.
    Hälsningar från all personal.
  • 2018-07-02

Martin S skrev om Steningevik
    Vi var en mindre grupp som köpte 2-dagars konferenspaket inkl övernattning. Generellt väldigt bra bemötande och service. Maten var fantastiskt bra! Man saknar nån form av gym och man besväras något av alla gäss som skräpar ner på området. Totalt sett mycket nöjda ändå! Läs mer
    2018-07-30 Steningevik svarar Martin S
    Hej Martin,
    Här kommer ett sent svar. Tack för din recension. Vi arbetar på att få till ett gym och hoppas att det blir verklighet inom en snar framtid. När det gäller gässen så har vi nu stängslat av så det problemet är för tillfället löst.
    Varmt välkommen tillbaka till oss.
    Med vänlig hälsning
    Personalen

Elisabeth G skrev om Steningevik
    Mycket bra konferensanläggning i fin miljö och med mycket trevlig och hjälpsam personal. Bra och fräscha rum och även maten höll hög kvalité. Läs mer

Emma V skrev om Steningevik
    Vi bokade en halvdagskonferens för en medelstor grupp. Vi fick ett mycket bra bemötade och genomgående strålande service. Maten var fantastisk! Läs mer

Lotta F skrev om Steningevik
    Dagkonferens. En väldigt trevlig miljö med välkomnande personal. God mat och fika. Läs mer
  • 2018-06-24

Anna W skrev om Steningevik
    Mycket bra konferensanläggning, där ”allt fungerar”. Lite få toaletter i allmänna utrymmen för stora sällskap, för att pausar ska flöda effektivt...men annars kanon - tekniskt utrustning, maten, personalen! Läs mer

Steninge Allé 111, 195 91 Märsta