Alla kategorier Läkarvård Stockholms län Lidingö Stockholm Clinic Stay Active STAYAC AB

Stockholm Clinic Stay Active STAYAC AB

Stockholmsvägen 33 8tr, 181 33 Lidingö — Visa karta

Stockholm Clinic — Stay Active är en smärtklinik bestående av ett team läkare, sjukgymnaster och psykologer i ett nära integrerat samarbete utifrån det evidensbaserade STAYAC-konceptet.
Rösundavägen 4, 13336, Saltsjöbaden Stockholm

Läkarmottagningar nära Stockholm Clinic Stay Active STAYAC AB:

Hammarby Allé 32, STOCKHOLM
Hos oss är synundersökningen och det personliga bemötandet i fokus. Vi erbjuder ... Läs mer ›
Magdalena S:
Toppen från början till slut! Även nöjd med mina linser som blev resultatet av min synundersökning.

Läs vad 1 kund tycker om Stockholm Clinic Stay Active STAYAC AB

• Annika T
    Annika T skrev om Stockholm Clinic Stay Active STAYAC AB
    Blev rekommenderad av en vän som går hit som har problem med en Whipsplash skada. Under tiden som jag hade mitt diskbråck blev jag hjälpt av Sebastian som jobbar här. Super duktig sjukgymnast som aldrig har sagt att jag skulle ligga hemma och vila utan tvingade mig på gym och träna det lilla jag kunde. Tack vare hans engagemang för sina patienter blir man så positiv fast man mår skit, att man ska bli frisk! Och jag har nästan blivit friskförklarad!! TACK STAY AC MED PERSONAL!! Läs mer
    Emma K gillar detta

Stockholmsvägen 33 8tr, 181 33 Lidingö