Stockholm Ideal Städ

1.0

5 omdömen om Stockholm Ideal Städ

Nina D
Skrev om Stockholm Ideal Städ

VARNING, VARNING, VARNING!!!!! Köpte timmar genom let's deal. De avbokade, dök inte upp och svarade slutligen inte i telefon eller på sms. HELT OSERIÖST! Jag är förvånad över att Lets deal fortfarande listar dom!!!

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Fenuril F
Skrev om Stockholm Ideal Städ

Helt för jävligt företag. De kom försent, jag var tvungen att ringa flera ggr för att få hit personalen. De som kom var helt inkompetenta. Ritade med bläck penna på min tapet, borrade för många hål i väggen, satte upp vägg skenor snett, förstörde ett lamp uttag. Och allt detta tog åtta timmar för 3-4 pers att göra. Vad ska man säga.

Hanna  L
Skrev om Stockholm Ideal Städ

VARNING! Oseriöst företag! Vi hade köpt 8 timmars målning via Let's Deal och önskade måla om taket i vardagsrummet. I det första samtalet med företaget verkade allt lugnt. Vi bestämde en tid då de skulle komma och titta på taket och vi skulle komma överens om hur lång tid det skulle ta, vilket material som skulle behövas etc. De dök inte upp den avtalade tiden. Däremot ringde det en kille senare på kvällen och meddelade att "Vi kommer imorgon för att måla ert tak". - Nej, svarade vi, ni kan inte bara komma hit...

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Eva S
Skrev om Stockholm Ideal Städ

Helt oseriöst företag! Har även jag köpt 8 timmars målning genom Let´s Deal, hade 2 st innerdörrar som skulle målas, arbetet är en katastrof och mitt 5-åriga barnbarn hade gjort det bättre! En sk. målare befann sig hos oss i 2 timmar skulle slipa grunda och måla, dörrarna ser nu för jävliga ut och är målade lite här och där man tror det är ett skämt. Ingen vill prata med mig när jag ringer dom ringer inte tillbaka. trots detta har dom skickat en faktura för 8 timmars jobb:(

Marie B
Skrev om Stockholm Ideal Städ

Jag betalade för 12 timmars måleri av mitt sovrum genom Let´s Deal. Firman skickar till att börja med 2 st killar att samtidigt göra 6 timmar var. Om man vet bara lite om målning så vet man också att det är en HELT annan sak. Och att skicka två killar på ett sånt litet jobb, rummet är dessutom endast 6 kvm är konstigt bara det. Jag och min dotter hade redan innan tagit bort befintliga tapetlager på alla väggar för att säkerställa att de verkligen skulle göra allt. Det enda de här två killarna hann med på 12 köpta timmar...

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen