Alla kategorier Rivning Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Tensta Stockholm Riv och Asbestsanering

Stockholm Riv och Asbestsanering

Skäftingebacken 13, 163 67 Spånga — Visa karta

Stockholm Riv & Asbestsanering utför saneringsuppdrag och rivningsarbeten till kunder över hela Sverige men främst i Storstockholm. Vi innehar alla nödvändiga tillstånd för arbete med kemikalier och vår personal vidareutbildas kontinuerligt. Vi säljer godkänd saneringsutrustning och utför arbeten med PCB-sanering, radonsanering, luktsanering, klottersanering och mycket mer. Välkomna att kontakta oss för mer information!

Läs vad 4 kunder tycker om Stockholm Riv och Asbestsanering

• Kim R
    Kim R skrev om Stockholm Riv och Asbestsanering
    Jag anlitade Stockholm Riv och Asbestsanering för att riva en innervägg i betong med mycket kort varsel och de levererade verkligen. Duktiga killar, lätta att ha att göra med och tydliga i sin kommunikation. Dessutom städade dom ordentligt efter sig och forslade bort allt skräp och vad jag kan bedöma till ett rimligt pris. Rekommenderas varmt!
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Stockholm Riv och Asbestsanering
    Utmärkt service! Trevliga killar som visste vad de gjorde.
  • Nordic Allservice Ab
    Nordic Allservice Ab skrev om Stockholm Riv och Asbestsanering
    Mycket professionella , anlitar dom när jag kan.
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Stockholm Riv och Asbestsanering
    Uppdraget att riva ut ett källargolv m ingjutna reglar i betong.
    Snabb och bra bemötande vid alla kontakter. Vettig kostnad såvitt jag kan bedöma, kom när dom sa och var färdiga före dom utsatt tid. Snyggt och prydligt packade allt skräp, forslade bort allt och städade efter sig.
    Tomas

Skäftingebacken 13, 163 67 Spånga