Stockholm Riv och Asbestsanering

Stockholm Riv och Asbestsanering

Ring 076-215 53 38 www.stockholmriv.se
4.4

Stockholm Riv & Asbestsanering utför saneringsuppdrag och rivningsarbeten till kunder över hela Sverige men främst i Storstockholm. Vi innehar alla nödvändiga tillstånd för arbete med kemikalier och vår personal vidareutbildas kontinuerligt. Vi säljer godkänd saneringsutrustning och utför arbeten med PCB-sanering, radonsanering,...

5 omdömen om Stockholm Riv och Asbestsanering

Kim R
Skrev om Stockholm Riv och Asbestsanering

Jag anlitade Stockholm Riv och Asbestsanering för att riva en innervägg i betong med mycket kort varsel och de levererade verkligen. Duktiga killar, lätta att ha att göra med och tydliga i sin kommunikation. Dessutom städade dom ordentligt efter sig och forslade bort allt skräp och vad jag kan bedöma till ett rimligt pris. Rekommenderas varmt!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Marie L
Skrev om Stockholm Riv och Asbestsanering

Skickade förfrågan på jobbet via Offerta.se. Fick snabbt svar på mailen av firman och svarade då via mail. Blev snabbt uppringd, väl bemött. Mycket bra service. Prisuppgift efter att de fått adressen - också snabbt. Utmärkt jobb utfört snabbt efter att vi tackat Ja. Kan inte vara annat än supernöjda. TACK!

Joakim W
Skrev om Stockholm Riv och Asbestsanering

Utmärkt service! Trevliga killar som visste vad de gjorde.

Nordic allservice ab
Skrev om Stockholm Riv och Asbestsanering

Mycket professionella , anlitar dom när jag kan.

Tomas K
Skrev om Stockholm Riv och Asbestsanering

Uppdraget att riva ut ett källargolv m ingjutna reglar i betong. Snabb och bra bemötande vid alla kontakter. Vettig kostnad såvitt jag kan bedöma, kom när dom sa och var färdiga före dom utsatt tid. Snyggt och prydligt packade allt skräp, forslade bort allt och städade efter sig. Tomas