Studio Badrum

Studio Badrum

studiobadrum.se
  • Badge2023

Studio Badrum erbjuder en helhetslösning där våra egna hantverkare och utvalda partners utför byggnationen. Alltid till ett fast pris. Att renovera eller planera ett nytt badrum kan vara ett tidskrävande projekt som baseras på en rad viktiga beslut. Därför erbjuder vi på Studio Badrum kvalitativa och hållbara helhetslösningar...

12 omdömen om Studio Badrum

Maria Kristina S
Skrev om Studio Badrum

Jag är enormt tacksam för den renovering studio badrum hjälpte mig med. Resultatet blev över förväntan. Personalen besitter all kunskap och lite därtill och deras service var på en skyhög nivå som gör att jag som kund kände mig väldigt trygg hela vägen. Servicen fanns i alla led från första mötet, till val av material och i relation till projektledaren. Rekommenderar starkt detta företag om du går i tankarna att renovera ditt badrum.

Valdet H
Skrev om Studio Badrum

Har köpt all material till 2 badrum som vi renoverade! Jag valde företaget för att de hade konkurrenskraftiga priser och stort utbud. Men den servicen och supporten vi fick av personalen har varit ovärderlig. Det visade sig att det fanns en stor kompetens i bolaget och en ännu större känsla för service. De flertalet utmaningar och hinder som vi hade under renoveringen, kunde avhjälpas på bästa möjliga sätt tack vare Malick på Studio Badrum. Detta trots att hindren i många fall berodde på missen/missförstånden hos hantverkaren...

Svar från Studio Badrum

Hej Valdet! Ja, det var mycket fram och tillbaka med din hantverkare. Då vi bygger badrum i egen regi så har vi dock förståelse och kompetens för att kunna lotsa projektet framåt även om det inte är vi som bygger det enskilda badrummet. Tack för ett gott samarbete och slutresultatet hos dig blev bra! Malick hälsar så gott! /Magnus

Elin Charlotta A
Skrev om Studio Badrum

Jättenöjd med studio badrum! Magnus hjälpte mig med val av material och design så att det blev precis som jag ville ha det: lyxigt, lättstädat och klassiskt men ändå lite ”otippat”. Duktiga hantverkare, smarta lösningar och så himla snyggt. Rekommenderas!!!

Svar från Studio Badrum

Tack Elin! Ditt badrum på ca 3 kvm blev riktigt lyckat! Kul! Var snygg sättning av golvet med inspo från hotell Jacy'z här i Göteborg. Skall lägga upp bilder på Insta så att fler får se slutresultatet. /Magnus

Emma Q
Skrev om Studio Badrum

Vi är väldigt nöjda med arbetet av vår toalett som Studio Badrum gjorde hos oss och det uppfyller våra förväntningar. Ammar som utförde arbetet är pålitlig och tillmötesgående

Svar från Studio Badrum

Tack Emma! Kul att du är nöjd med slutresultatet. Ammar och killarna hälsar och tackar för ett gott samarbete! /Magnus

Tina U
Skrev om Studio Badrum

Är otroligt nöjd från början till slut. Trevligt första möte hos oss med Magnus. Tydlig offert. Otroligt duktig, trevlig projektledare Peyman. Kommunicerade med oss om tider, vilka som skulle komma och när mm. Proffsiga hantverkare, bl.a Mori (elektriker). Kommer tyvärr inte ihåg namn på alla men väldigt professionella. Malick som hjälpte till att bestämma inredning trevlig och kunnig. Badrummet var färdigt i tid (t.om ett par dagar tidigare). Det blev väldigt fint. Vi är så nöjda. Rekommenderas varmt. /Tina Unenge

Svar från Studio Badrum

Tack Tina! Det var kul att kunna hjälpa dig under resan till ett nytt fint badrum. Tack för ett bra projekt!

Mathias L
Skrev om Studio Badrum

Vi helrenoverade vårat badrum och jag kan säga att vi är mycket nöjd med utförande och service. Kunnig personal och ett fantastiskt fint slutresultat. Allt gick mycket smidigt och enligt plan. Jag kan inget annat än att helhjärtat rekommendera Studio Badrum.

Svar från Studio Badrum

Tackar! Blev ett riktigt lyft med Bricmate, Haven och Tapwell hos er. Projektledare Ammar hälsar och tackar för ett bra samarbete genom ert projekt!

Martin N
Skrev om Studio Badrum

Vi har anlitat Studio Badrum för helrenovering av gästtoalett. De har gjort ett utmärkt arbete och bemötandet har varit både trevligt och professionellt. Kan varmt rekommendera företaget!

Svar från Studio Badrum

Tack Martin! Blev en riktigt trevlig gäst-wc hos er. Var en utmaning att hitta en kommod som passade ett litet utrymme men den som ni fastnade för blev bra. Tack för ett bra samarbete!

Andres M
Skrev om Studio Badrum

Allt gick väldigt smidigt och bra, vi uppskattade hjälpen av personalen och att kunna se färdigs badrum på plats. Vi inredde ett nytt badrum i källaren med deras hjälp. Slutresultatet blev väldigt fint, men smakar det så kostar det som man brukar säga. Trots att vi fick rabatt på det mesta så betalade vi över 100.000 enbart för materialet. Allt som allt är vi mycket nöjda!

Svar från Studio Badrum

Tack Andres! Blev en förvandling av källaren hos dig. Var runt 14 kvm och då går det åt lite mer kakel/klinker än i ett standard-badrum som brukar vara på ca 4 kvm. Ni gjorde riktigt bra val av inredning som ni kommer att glädjas av i många år framöver. Du är välkommen att höra av dig när det är dags för nästa badrum!

Peter B
Skrev om Studio Badrum

Jag besökte Studio badrum i samband med en totalrenovering av husets största badrum. Jag fick ett mycket trevligt och förtroendegivande bemötande. Mycket uppskattat var möjligheten att kunna se olika uppbyggda badrumsmiljöer i studion. Goda råd gavs i val av klinkers och all övrig utrustning som jag var intresserad av. Det var tydligt att studion hade fokus på kvalitetsprodukter från pålitliga leverantörer. Studio badrum presenterade fina digitala bilder hur mitt nya badrum skulle se ut med gjorda val. Alla mina önskemål...

Svar från Studio Badrum

Hej Peter! Kul att du är nöjd med slutresultatet. Det är vi med! Du hade gjort den läxa och tagit fram inspirationsbilder och förslag på inredning vid ditt första besök hos oss. Det gör vårt arbete så mycket enklare och gör det lättare att hitta rätt i val av tillverkare och stil på kakel/klinker. Men genom ett gott samarbete så hittade vi ett bra upplägg som passade ditt nya badrum och huset som helhet. /Magnus Ternström

Agneta Susanne G
Skrev om Studio Badrum

Vi är väldigt nöjda med vårt samarbete med Studio Badrum. Malick hjälpte oss på ett ödmjukt sätt då vi valde bland olika material och möbler. Det var väldigt bekvämt och tryggt att låta Studio Badrum beställa hem det som behövdes för ett väl fungerande och vackert badrum och sen få det levererat till oss när det var dags att montera. De hjälpte också till att beställa material som inte fanns i deras studio. Vi hade bra möten och kommunikation vid uppstart och under tiden projektet pågick, med både Magnus och Malick. Ett...

Svar från Studio Badrum

Hej Agneta & Morgan! Stort tack själva! Både badrummet och tvättavdelningen med dusch hade sina utmaningar men ni var lyhörda och flexibla då det är fastigheten som sätter ramarna för hur slutresultatet kommer att bli. Bra val av inredning och god planering gjorde att vi kunde hålla både budget och tidsram på 4 veckor. Malick hälsar och tackar han med!

Ina I
Skrev om Studio Badrum

Jag fick fantastiskt bemötande och den hjälp som jag efterfrågade vid planeringen och genomförandet av min badrumsrenovering. Blev väldigt nöjd och rekommenderar starkt StudioBadrum!

Svar från Studio Badrum

Hej Ina! Kul att du är nöjd! Även vi är nöjda med slutresultatet hos dig. Tack för ett fint samarbete genom projektet!

Erik K
Skrev om Studio Badrum

Underbar tjänst, fick hjälp snabbt och enkelt. De beställde installerade och tog bort min gammla toalett under 30 minuter. Toppen service, underbara tekniker.

Svar från Studio Badrum

Hej Erik! Var ett mindre projekt hos dig men dock ett viktigt sådant! Nu fungerar hemmets viktigaste rum igen. Du är välkommen att höra av dig när det är dags för helrenovering av badrummet.