Sundbybergs Måleri

Sundbybergs Måleri

Ring 073-693 15 62 www.sundbybergsmaleri.se

Varmt välkommen till Sundbybergs måleri! Vi hjälper dig med målning och tapetsering. Både invändigt och utvändigt. Vi erbjuder våra tjänster till bostadsrättsföreningar, företag samt till dig som privatperson. Med över 25 års erfarenhet kan vi med stolthet säga att du kan vara trygg i våra händer. För att du ska kunna känna...

46 omdömen om Sundbybergs Måleri

Karin Heléne Lovisa B
Skrev om Sundbybergs Måleri

Sundbybergs måleri är kanonbra! Jag målade om 2 sovrum + hall och resultatet blev fantastiskt, ett lyft! Daniel gav snabbt en tydlig offert som specificerade arbetet noggrant och genomförde sedan arbetet effektivt och enligt plan. En duktig hantverkare som genomförde jobbet noggrant, gav råd och alternativa lösningar vilket sparade mig pengar i slutet! Jag kan varmt rekommendera Daniel och Sundbybergsmåleri, och skulle inte tveka att anlita honom igen!

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Eva Christina R
Skrev om Sundbybergs Måleri

Så nöjd med Sundbybergs måleri, kan varmt rekommendera! Utförde jobbet snabbt och smidigt med bra resultat.

Leena Tellervo O
Skrev om Sundbybergs Måleri

Kan varmt rekommendera Daniel och Sundbybergs Måleri AB. Fick snabbt svar på kontakt förfrågan samt att han kom med mycket kort varsel. Punktilig, professionell och mycket bra arbete. Hösta betyg.

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 251 omdömen 4.9 av 251 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Stefan J
Skrev om Sundbybergs Måleri

Är super nöjd med Daniel, kanon bra service och arbete. Rekommenderar stark Sundbybergs Måleri.

GUSTAV A
Skrev om Sundbybergs Måleri

Jag behövde hjälp med att måla om i lägenheten med kort varsel innan inflytt. Det var inte några som helst problem med det. Lägenheten fick ett enormt lyft med ny färg och ett enastående hantverk. Det kändes på riktigt som att gå in i en ny lägenhet. Rekommenderas starkt. De gick verkligen "above and beyond" med arbetet.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

RASMUS R
Skrev om Sundbybergs Måleri

Supernöjd med arbetet som utfördes i vår lägenhet. Trovärdig, duktig och otroligt bra resultat!

ALEXANDER B
Skrev om Sundbybergs Måleri

Riktigt nöjda med det resultatet! Snabbt, smidigt och välgjort

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
LINUS W
Skrev om Sundbybergs Måleri

Seriös, trovärdig och noggrann utförare som levererar på utsatt tid, prisvärt och med ett väldigt gott resultat. Mycket nöjd med de väggar, interiör och fönster som målats.

Marie B
Skrev om Sundbybergs Måleri

Målat väggar och tak i kök och jag är jättenöjd. Supertrevligt bemötande, bra och snabb kommunikation hela vägen från offertförfrågan till proffsigt och noggrant utfört arbete. Kan varmt rekommenderas till alla.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Pamela N
Skrev om Sundbybergs Måleri

Behövde måla om mitt badrum. Är väldigt nöjd med slutresultatet och det var supersmidigt både bokning och vid målningstillfälle!

Stefan D
Skrev om Sundbybergs Måleri

Fick målat i 2 sovrum. allt fungerade perfekt.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Tove Eveanne O
Skrev om Sundbybergs Måleri

Vi tog in flera offerter då vi ville ha hjälp med målning av tak, väggar och fönster i vår lägenhet. Daniel kunde snabbt ge oss en tydlig offert och vi fick ett positivt intryck av honom. Vi anlitade Sundbybergs Måleri för jobbet och är supernöjda. Daniel är noggrann, flexibel och duktig på det han gör. Arbetet utfördes inom utlovad tid och gick smidigt. Kan varmt rekommendera Sundbybergs Måleri!

Lars H
Skrev om Sundbybergs Måleri

Tapetsering och målning av undervåning i radhus. Bra utfört arbete och mycket bra kommunikation, både före, under och efter arbetet. Lyhörd för åsikter och ändringar

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Magnus Tage Mats B
Skrev om Sundbybergs Måleri

Tapetserade hall, kök och vardagsrum i lägenhet med högt i tak och många udda vinklar. Superproffsig, hjälpsam och flexibel trots att vi krånglade med några "sista minuten-ändringar" som störde planeringen. Smidigt hela vägen! Jättenöjda! Tack!!

lina Å
Skrev om Sundbybergs Måleri

Snabb och ansvarstagande. Jag är imponerad och tacksam att Sundbybergs måleri gjorde så fint i min nya lägenhet.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Magdalena U
Skrev om Sundbybergs Måleri

Jag är helt nöjd! Inget jag kan klaga på!

Rebecca a
Skrev om Sundbybergs Måleri

Superfint resultat och trevligt bemötande. Helnöjd!

Timblads Målerifirma
4.9/5 i betyg av 225 omdömen 4.9 av 225 omdömen

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät

Brf Danviksparken B Brf Danviksparken B
Tim J
Skrev om Sundbybergs Måleri

Jag behövde hjälp med ett vardagsrum som hade hemska vävtapeter. Bad om en offert och ungefärlig tidsplan. Samma dag som jag skickade min förfrågan fick jag svar! Offerten var proffsig och väldigt tydlig. Jättebra förarbete och resultatet blev över förväntan! Daniel som utförde arbetet är väldigt trevlig och professionell. Kan starkt rekommendera Sundbybergs Måleri!

Anna F
Skrev om Sundbybergs Måleri

Daniel svarade snabbt på mail och gjorde ett toppenjobb (både snabbt och snyggt)!

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Mikaela C
Skrev om Sundbybergs Måleri

Fick världens bästa bemötande av Daniel på Sundbybergs måleri, han kunde komma samma dag när jag satt i knipa inför att lämna över min gamla hyresrätt efter petig petig besiktningsman. Men Daniel var ösningsinriktad, trevlig och gjorde ett snabbt och supersnyggt arbete! Så lättsamt. Om jag behöver spackla/måla igen vet jag exakt var jag ska vända mig. TACK, du är en räddare i nöden!

Fredrik H
Skrev om Sundbybergs Måleri

Proffsigt utfört arbete, bra kommunikation och allt inom utlovad tid. Tack för att vårt hem blivit så fint, Daniel!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Lisandro M
Skrev om Sundbybergs Måleri

Snabbt, snyggt och superproffsigt!

Helene R
Skrev om Sundbybergs Måleri

Jag har anlitat Daniel och Sundbybergs Måleri tidigare och eftersom jag var nöjd då är jag nöjd nu också. Rekommenderas!

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Thomas P
Skrev om Sundbybergs Måleri

Daniel genomförde målning och tapetsering av sovrum på ett väldigt bra sätt, vi är mycket böjda med resultatet och bemötandet! Bara plus!!

Kerstin T
Skrev om Sundbybergs Måleri

Målning av dörrar och tapetsering. Är mycket nöjd! Alltid i tid och arbetet är mycket välgjort!

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Nina L
Skrev om Sundbybergs Måleri

Det var andra gången vi anlitade Sundbybergs Måleri. Förra gången gällde ommålning och tapetsering, denna gång ommålning. Ger våra varmaste rekommendationer pga proffsigt och noggrant utfört arbete, god service och en bra dialog!

Bengt-Arne G
Skrev om Sundbybergs Måleri

Jag köpte en tjänst bestående av måleri. Företaget var fantastiskt bemötande, hög servicenivå och trevlig personal. Jag ville ha två rum och en hall målad, det blev bättre än jag hade trott. Sammanfattningsvis kan jag bara säga att jag är mer än nöjd och kan varmt rekommendera företaget.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Linda L
Skrev om Sundbybergs Måleri

Proffsigt bemötande, och proffsigt utfört. Vi målade om taket och väggarna i hallen och vardagsrummet. Vi är super nöjda!! Kommer absolut att anlita Sundbybergs måleri igen om vi behöver. Allt gick väldigt smidigt och inga konstigheter.

Katarina S
Skrev om Sundbybergs Måleri

Snabb offert, bra pris, trevligt bemötande, utmärkt utfört jobb! Tänker anlita dem igen.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Christoffer W
Skrev om Sundbybergs Måleri

Jag tog in Sundbybergs måleri för att måla om två rum i min lägenhet. Jag tycker att dom var jättetrevliga och duktiga och blev klara snabbare än förväntat.

Josefiina A
Skrev om Sundbybergs Måleri

Vi tog hjälp av Sundbybergs måleri för att tapetsera en fondvägg. De lämnade en bra offert, gjorde ett snyggt och snabbt jobb och var allmänt bra att ha att göra med. Jag kan verkligen rekommendera Sundbybergs Måleri.

Catharina H
Skrev om Sundbybergs Måleri

Beställde tapetseringsjobb och det blev utmärkt utfört! Daniel dök upp när han skulle och slutförde det till och med tidigare än som var sagt.

Anette S
Skrev om Sundbybergs Måleri

Trevligt bemötande och ett mycket bra utfört arbete. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Daniel.

Mona A
Skrev om Sundbybergs Måleri

Jag bokade in Sundbybergs Måleri för ommålning av väggar i nyinköpt lägenhet. Jag är nyinflyttad i området och ville ha lokala hantverkare. När tidigare ägare flyttat ut och arbetet påbörjats var det uppenbart att snickerierna (golv-/fönsterlister och dörrfoder) behövde målas också. Det var inga problem att utöka arbetet. Jag fick även rekommendation på snickare som kunde hjälpa till med att lägga in parkettgolv, vilket gjordes över en helg. Jag är mycket nöjd. Arbetet som gjordes var mycket bra och levde definitivt upp...

Amanda M
Skrev om Sundbybergs Måleri

Daniel utförde tapetsering och ommålning i vår lägenhet varav ett rum med kalkfärg. Vi fick snabbt svar på förfrågan och offert, arbetet kunde påbörjas redan veckan därpå. Vi är jättenöjda med resultatet och allt flöt på bra, kan varmt rekommendera Sundbybergs måleri!

Giorgio M
Skrev om Sundbybergs Måleri

Bra trevligt bemötande, serviceminded. strålande resultat Vi är supernöjda, rekommenderas varmt!

Erik L
Skrev om Sundbybergs Måleri

Jag har anlitat Daniel många gånger och är alltid supernöjd! Spackling, målning av väggar och tak samt lister. Jobbar snabbt, proffsigt och är dessutom mycket trevlig!

Anna B
Skrev om Sundbybergs Måleri

Målat väggar och tak i hall och vardagsrum och vi är jättenöjda! Väldigt tillmötesgående och svarar snabbt på frågor. Kan varmt rekommenderas!

Sebastian F
Skrev om Sundbybergs Måleri

Punktlig, noggrann och duktig. Har målat hos oss i flera lägenheter, nu senast en helrenovering. Allt från, gamla väggar, nya väggar, nytt tak och fönster med speglar. Upplever att Sundbybergs måleri är mån om att arbetet ska bli bra. Rekommenderas.

Caroline L
Skrev om Sundbybergs Måleri

Allt funkade perfekt från första besöket, offert, måleri och slutbesiktning Trevliga proffsiga och inte minst kanon utfört arbete. Kan varmt rekommendera till alla som behöver hjälp med ommålning

Eric H
Skrev om Sundbybergs Måleri

Toppjobb! Tydlig offert och bra kommunikation!

Sirje M
Skrev om Sundbybergs Måleri

Noggrann, punktlig. Vi hadde mycket bra samarbete, resonemang. Bra kvalitet på allt arbete.

Åke B
Skrev om Sundbybergs Måleri

Fantastiskt bemötande; konstruktivt, hjälpsamt. Kort och gott - bästa möjliga bemötande

Mikael B
Skrev om Sundbybergs Måleri

Daniel på Sundbybergs måleri målade om vardagsrum och hall med mycket bra resultat. Vi fick ett fast pris och han var färdig enligt tidsplan. Vi har använt Sundbybergs måleri vid flertalet gånger och kommer fortsätta med det!

Mattias H
Skrev om Sundbybergs Måleri

Målning av tak och väggar. Blev bra bemött med hög servicekänsla. Bra resultat där utlovade deadlines hölls.

Lars R
Skrev om Sundbybergs Måleri

Fantastiskt trevlig personal med stort yrkeskunnande.