Sundbybergs Måleri

Forskargränd 24, 174 61 Sundbyberg — Visa karta

5.0 i betyg av av 39 omdömen
Varmt välkommen till Sundbybergs måleri!

Vi hjälper dig med målning och tapetsering. Både invändigt och utvändigt.
Vi erbjuder våra tjänster till bostadsrättsföreningar, företag samt till dig som privatperson.
Med över 25 års erfarenhet kan vi med stolthet säga att du kan vara trygg i våra händer. För att du ska kunna känna dig extra trygg erbjuder vi nöjd-kund-garanti som innebär:

- Två års garanti på utfört måleriarbete
- Opartisk besiktning
- Eventuella fel och brister som påvisas vid besiktningen blir åtgärdade.

Läs gärna vad våra tidigare kunder skriver om oss här på Reco, och tveka inte att kontakta oss om du har några frågor.

Läs vad 39 kunder tycker om Sundbybergs Måleri

• 2020-05-18

LINUS W skrev om Sundbybergs Måleri
    Seriös, trovärdig och noggrann utförare som levererar på utsatt tid, prisvärt och med ett väldigt gott resultat.
    Mycket nöjd med de väggar, interiör och fönster som målats. Läs mer
    DEKÅ Entreprenad AB
    4.7 / 5 i betyg — 140 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Totalrenoverade vår sekelskiftesvåning med snäva tidsmarginaler. Är själv väldigt krävande och noggrann kund. Resultatet och vägen dit var e"
  • 2020-03-26

Marie B skrev om Sundbybergs Måleri
    Målat väggar och tak i kök och jag är jättenöjd. Supertrevligt bemötande, bra och snabb kommunikation hela vägen från offertförfrågan till proffsigt och noggrant utfört arbete. Kan varmt rekommenderas till alla. Läs mer
  • 2020-03-23

Pamela N skrev om Sundbybergs Måleri
    Behövde måla om mitt badrum. Är väldigt nöjd med slutresultatet och det var supersmidigt både bokning och vid målningstillfälle! Läs mer
    Bröderna Bergströms Måleri
    4.6 / 5 i betyg — 42 omdömen
    Badge2015
    "Bröderna Bergström Måleri målade hela vårt hus på ett proffsig sätt och vi är väldigt nöjda med resultatet. Även andra uppgifter relaterade"
  • 2020-03-17

Stefan D skrev om Sundbybergs Måleri
    Fick målat i 2 sovrum.
    allt fungerade perfekt. Läs mer
  • 2020-03-03

Tove O skrev om Sundbybergs Måleri
    Vi tog in flera offerter då vi ville ha hjälp med målning av tak, väggar och fönster i vår lägenhet. Daniel kunde snabbt ge oss en tydlig offert och vi fick ett positivt intryck av honom. Vi anlitade Sundbybergs Måleri för jobbet och är supernöjda. Daniel är noggrann, flexibel och duktig på det han gör. Arbetet utfördes inom utlovad tid och gick smidigt.

Kan varmt rekommendera Sundbybergs Måleri! Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 73 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • 2020-01-16

Lars H skrev om Sundbybergs Måleri
    Tapetsering och målning av undervåning i radhus.
    Bra utfört arbete och mycket bra kommunikation, både före, under och efter arbetet.
    Lyhörd för åsikter och ändringar Läs mer
  • 2019-12-20

Magnus B skrev om Sundbybergs Måleri
    Tapetserade hall, kök och vardagsrum i lägenhet med högt i tak och många udda vinklar. Superproffsig, hjälpsam och flexibel trots att vi krånglade med några "sista minuten-ändringar" som störde planeringen. Smidigt hela vägen! Jättenöjda! Tack!! Läs mer
    Stockholm Group
    4.2 / 5 i betyg — 54 omdömen
    Badge2019
    "Slipning av 30 kvm ekparkett. Mycket nöjd med resultatet och företaget från början till slut, Rekommenderas varmt!"
    Susanne L
  • lina Å

2019-11-15

lina Å skrev om Sundbybergs Måleri
    Snabb och ansvarstagande. Jag är imponerad och tacksam att Sundbybergs måleri gjorde så fint i min nya lägenhet. Läs mer
  • 2019-10-24

Magdalena U skrev om Sundbybergs Måleri
    Jag är helt nöjd! Inget jag kan klaga på! Läs mer
    Värmdö Kakel & Design AB
    4.0 / 5 i betyg — 38 omdömen
    Badge2019
    "Kan varmt rekommendera Värmdö Kakel & Design! Allt gick smidigt från start till slut under renoveringen av vårt badrum. Lättillgängliga,"
    Evelina T
  • 2019-08-23

Rebecca a skrev om Sundbybergs Måleri
    Superfint resultat och trevligt bemötande. Helnöjd! Läs mer
  • 2019-08-04

Tim J skrev om Sundbybergs Måleri
    Jag behövde hjälp med ett vardagsrum som hade hemska vävtapeter.
    Bad om en offert och ungefärlig tidsplan.
    Samma dag som jag skickade min förfrågan fick jag svar! Offerten var proffsig och väldigt tydlig.

Jättebra förarbete och resultatet blev över förväntan!
    Daniel som utförde arbetet är väldigt trevlig och professionell.

Kan starkt rekommendera Sundbybergs Måleri! Läs mer
    Entreprenadhuset
    4.8 / 5 i betyg — 109 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Valde Entreprenadhuset för en mycket stor, komplex och omfattande totalrenovering av en lägenhet med toppläge i Stockholm. Innebar rivning"
  • 2019-07-02

Anna F skrev om Sundbybergs Måleri
    Daniel svarade snabbt på mail och gjorde ett toppenjobb (både snabbt och snyggt)! Läs mer
  • Mikaela C

2019-06-26

Mikaela C skrev om Sundbybergs Måleri
    Fick världens bästa bemötande av Daniel på Sundbybergs måleri, han kunde komma samma dag när jag satt i knipa inför att lämna över min gamla hyresrätt efter petig petig besiktningsman. Men Daniel var ösningsinriktad, trevlig och gjorde ett snabbt och supersnyggt arbete! Så lättsamt. Om jag behöver spackla/måla igen vet jag exakt var jag ska vända mig. TACK, du är en räddare i nöden! Läs mer
    Målabromma Entreprenad
    4.6 / 5 i betyg — 103 omdömen
    Badge2019
    "Målabromma hjälpte oss vid renovering av ett funkiskök i vår lägenhet, samt golvslipning. Hela processen har skötts professionellt och jag ä"
    Christina O
  • 2019-06-19

Fredrik H skrev om Sundbybergs Måleri
    Proffsigt utfört arbete, bra kommunikation och allt inom utlovad tid. Tack för att vårt hem blivit så fint, Daniel! Läs mer
  • 2019-06-07

Lisandro M skrev om Sundbybergs Måleri
    Snabbt, snyggt och superproffsigt! Läs mer
    Palma Bygg
    4.8 / 5 i betyg — 226 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi är supernöjda med vår badrumsrenovering. Palma Bygg blev klara i tid, som utlovat, trots att de inte hade många veckor på sig. Vi rekomme"
    Nicklas Roland T
  • 2019-04-26

Helene R skrev om Sundbybergs Måleri
    Jag har anlitat Daniel och Sundbybergs Måleri tidigare och eftersom jag var nöjd då är jag nöjd nu också. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-02

Thomas P skrev om Sundbybergs Måleri
    Daniel genomförde målning och tapetsering av sovrum på ett väldigt bra sätt, vi är mycket böjda med resultatet och bemötandet! Bara plus!! Läs mer
    Timblads Målerifirma
    4.8 / 5 i betyg — 140 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät"
    Brf Danviksparken B
  • 2019-03-29

Kerstin T skrev om Sundbybergs Måleri
    Målning av dörrar och tapetsering.
    Är mycket nöjd! Alltid i tid och arbetet är mycket välgjort! Läs mer
  • 2019-03-17

Nina L skrev om Sundbybergs Måleri
    Det var andra gången vi anlitade Sundbybergs Måleri. Förra gången gällde ommålning och tapetsering, denna gång ommålning. Ger våra varmaste rekommendationer pga proffsigt och noggrant utfört arbete, god service och en bra dialog! Läs mer
    Litabygg.se/Eriell AB
    4.8 / 5 i betyg — 71 omdömen
    Badge2018
    "Jag har använt dem till flera projekt, varje gång med utmärkt resultat: Stengång, gjutning och skifferbeklädnad av mur, stensatt uteplats, k"
  • 2019-03-15

Bengt-Arne G skrev om Sundbybergs Måleri
    Jag köpte en tjänst bestående av måleri.
    Företaget var fantastiskt bemötande, hög servicenivå och trevlig personal.
    Jag ville ha två rum och en hall målad, det blev bättre än jag hade trott.

Sammanfattningsvis kan jag bara säga att jag är mer än nöjd och kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
  • 2019-03-06

Linda L skrev om Sundbybergs Måleri
    Proffsigt bemötande, och proffsigt utfört.
    Vi målade om taket och väggarna i hallen och vardagsrummet. Vi är super nöjda!! Kommer absolut att anlita Sundbybergs måleri igen om vi behöver. Allt gick väldigt smidigt och inga konstigheter. Läs mer
  • 2018-12-19

Katarina S skrev om Sundbybergs Måleri
    Snabb offert, bra pris, trevligt bemötande, utmärkt utfört jobb! Tänker anlita dem igen. Läs mer
  • 2018-12-12

Christoffer W skrev om Sundbybergs Måleri
    Jag tog in Sundbybergs måleri för att måla om två rum i min lägenhet.

Jag tycker att dom var jättetrevliga och duktiga och blev klara snabbare än förväntat. Läs mer
  • Josefiina A

2018-11-14

Josefiina A skrev om Sundbybergs Måleri
    Vi tog hjälp av Sundbybergs måleri för att tapetsera en fondvägg. De lämnade en bra offert, gjorde ett snyggt och snabbt jobb och var allmänt bra att ha att göra med. Jag kan verkligen rekommendera Sundbybergs Måleri. Läs mer
  • 2018-11-14

Catharina H skrev om Sundbybergs Måleri
    Beställde tapetseringsjobb och det blev utmärkt utfört! Daniel dök upp när han skulle och slutförde det till och med tidigare än som var sagt. Läs mer
  • 2018-10-10

Anette S skrev om Sundbybergs Måleri
    Trevligt bemötande och ett mycket bra utfört arbete. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Daniel. Läs mer
  • 2018-09-15

Mona A skrev om Sundbybergs Måleri
    Jag bokade in Sundbybergs Måleri för ommålning av väggar i nyinköpt lägenhet. Jag är nyinflyttad i området och ville ha lokala hantverkare. När tidigare ägare flyttat ut och arbetet påbörjats var det uppenbart att snickerierna (golv-/fönsterlister och dörrfoder) behövde målas också. Det var inga problem att utöka arbetet. Jag fick även rekommendation på snickare som kunde hjälpa till med att lägga in parkettgolv, vilket gjordes över en helg. Jag är mycket nöjd. Arbetet som gjordes var mycket bra och levde definitivt upp till mina förväntningar. Extra plus självklart för helgjobb av både målare och snickare som säkerställde att allt var klart innan inflyttning. Läs mer
  • 2018-09-06

Amanda M skrev om Sundbybergs Måleri
    Daniel utförde tapetsering och ommålning i vår lägenhet varav ett rum med kalkfärg.
    Vi fick snabbt svar på förfrågan och offert, arbetet kunde påbörjas redan veckan därpå. Vi är jättenöjda med resultatet och allt flöt på bra, kan varmt rekommendera Sundbybergs måleri! Läs mer
  • 2018-09-04

Giorgio M skrev om Sundbybergs Måleri
    Bra trevligt bemötande, serviceminded. strålande resultat
    Vi är supernöjda, rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-05-22

Erik L skrev om Sundbybergs Måleri
    Jag har anlitat Daniel många gånger och är alltid supernöjd! Spackling, målning av väggar och tak samt lister. Jobbar snabbt, proffsigt och är dessutom mycket trevlig! Läs mer
  • 2018-05-19

Anna B skrev om Sundbybergs Måleri
    Målat väggar och tak i hall och vardagsrum och vi är jättenöjda! Väldigt tillmötesgående och svarar snabbt på frågor. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2018-05-17

Sebastian F skrev om Sundbybergs Måleri
    Punktlig, noggrann och duktig.

Har målat hos oss i flera lägenheter, nu senast en helrenovering. Allt från, gamla väggar, nya väggar, nytt tak och fönster med speglar.

Upplever att Sundbybergs måleri är mån om att arbetet ska bli bra.

Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-04-02

Caroline L skrev om Sundbybergs Måleri
    Allt funkade perfekt från första besöket, offert, måleri och slutbesiktning
    Trevliga proffsiga och inte minst kanon utfört arbete. Kan varmt rekommendera till alla som behöver hjälp med ommålning Läs mer

Eric H skrev om Sundbybergs Måleri
    Toppjobb! Tydlig offert och bra kommunikation! Läs mer

Sirje M skrev om Sundbybergs Måleri
    Noggrann, punktlig.
    Vi hadde mycket bra samarbete, resonemang.
    Bra kvalitet på allt arbete. Läs mer

Åke B skrev om Sundbybergs Måleri
    Fantastiskt bemötande; konstruktivt, hjälpsamt.
    Kort och gott - bästa möjliga bemötande Läs mer
  • Mikael B

2018-03-27

Mikael B skrev om Sundbybergs Måleri
    Daniel på Sundbybergs måleri målade om vardagsrum och hall med mycket bra resultat. Vi fick ett fast pris och han var färdig enligt tidsplan. Vi har använt Sundbybergs måleri vid flertalet gånger och kommer fortsätta med det! Läs mer
  • 2018-03-27

Mattias H skrev om Sundbybergs Måleri
    Målning av tak och väggar. Blev bra bemött med hög servicekänsla. Bra resultat där utlovade deadlines hölls. Läs mer
  • 2018-03-27

Lars R skrev om Sundbybergs Måleri
    Fantastiskt trevlig personal med stort yrkeskunnande. Läs mer