Alla kategorier Målare Stockholms län Sundbyberg Sundbybergs Måleri

Sundbybergs Måleri

Forskargränd 24, 174 61 Sundbyberg — Visa karta

Varmt välkommen till Sundbybergs måleri!

Vi hjälper dig med målning och tapetsering. Både invändigt och utvändigt.
Vi erbjuder våra tjänster till bostadsrättsföreningar, företag samt till dig som privatperson.
Med över 25 års erfarenhet kan vi med stolthet säga att du kan vara trygg i våra händer. För att du ska kunna känna dig extra trygg erbjuder vi nöjd-kund-garanti som innebär:

- Två års garanti på utfört måleriarbete
- Opartisk besiktning
- Eventuella fel och brister som påvisas vid besiktningen blir åtgärdade.

Läs gärna vad våra tidigare kunder skriver om oss här på Reco, och tveka inte att kontakta oss om du har några frågor.

Läs vad 13 kunder tycker om Sundbybergs Måleri

• Mona A
    Mona A skrev om Sundbybergs Måleri
    Jag bokade in Sundbybergs Måleri för ommålning av väggar i nyinköpt lägenhet. Jag är nyinflyttad i området och ville ha lokala hantverkare. När tidigare ägare flyttat ut och arbetet påbörjats var det uppenbart att snickerierna (golv-/fönsterlister och dörrfoder) behövde målas också. Det var inga problem att utöka arbetet. Jag fick även rekommendation på snickare som kunde hjälpa till med att lägga in parkettgolv, vilket gjordes över en helg. Jag är mycket nöjd. Arbetet som gjordes var mycket bra och levde definitivt upp till mina förväntningar. Extra plus självklart för helgjobb av både målare och snickare som säkerställde att allt var klart innan inflyttning. Läs mer
  • Amanda M
    Amanda M skrev om Sundbybergs Måleri
    Daniel utförde tapetsering och ommålning i vår lägenhet varav ett rum med kalkfärg.
    Vi fick snabbt svar på förfrågan och offert, arbetet kunde påbörjas redan veckan därpå. Vi är jättenöjda med resultatet och allt flöt på bra, kan varmt rekommendera Sundbybergs måleri! Läs mer
  • Giorgio M
    Giorgio M skrev om Sundbybergs Måleri
    Bra trevligt bemötande, serviceminded. strålande resultat
    Vi är supernöjda, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Sundbybergs Måleri
    Jag har anlitat Daniel många gånger och är alltid supernöjd! Spackling, målning av väggar och tak samt lister. Jobbar snabbt, proffsigt och är dessutom mycket trevlig! Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Sundbybergs Måleri
    Målat väggar och tak i hall och vardagsrum och vi är jättenöjda! Väldigt tillmötesgående och svarar snabbt på frågor. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Sebastian F
    Sebastian F skrev om Sundbybergs Måleri
    Punktlig, noggrann och duktig.

Har målat hos oss i flera lägenheter, nu senast en helrenovering. Allt från, gamla väggar, nya väggar, nytt tak och fönster med speglar.

Upplever att Sundbybergs måleri är mån om att arbetet ska bli bra.

Rekommenderas. Läs mer
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Sundbybergs Måleri
    Allt funkade perfekt från första besöket, offert, måleri och slutbesiktning
    Trevliga proffsiga och inte minst kanon utfört arbete. Kan varmt rekommendera till alla som behöver hjälp med ommålning Läs mer
  • Eric H
    Eric H skrev om Sundbybergs Måleri
    Toppjobb! Tydlig offert och bra kommunikation! Läs mer
  • Sirje M
    Sirje M skrev om Sundbybergs Måleri
    Noggrann, punktlig.
    Vi hadde mycket bra samarbete, resonemang.
    Bra kvalitet på allt arbete. Läs mer
  • Åke B
    Åke B skrev om Sundbybergs Måleri
    Fantastiskt bemötande; konstruktivt, hjälpsamt.
    Kort och gott - bästa möjliga bemötande Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Sundbybergs Måleri
    Daniel på Sundbybergs måleri målade om vardagsrum och hall med mycket bra resultat. Vi fick ett fast pris och han var färdig enligt tidsplan. Vi har använt Sundbybergs måleri vid flertalet gånger och kommer fortsätta med det! Läs mer
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Sundbybergs Måleri
    Målning av tak och väggar. Blev bra bemött med hög servicekänsla. Bra resultat där utlovade deadlines hölls. Läs mer
  • Lars R
    Lars R skrev om Sundbybergs Måleri
    Fantastiskt trevlig personal med stort yrkeskunnande. Läs mer

Forskargränd 24, 174 61 Sundbyberg