Svea Byggservice

4.2

6 omdömen om Svea Byggservice

Bo  A
Skrev om Svea Byggservice

Tack för ett väl utfört arbete och ett fint tak! Jag rekommenderar varmt detta göteborgsföretag till alla er göteborgare som vill byta tak. Arbetet flöt på enligt tidsplanen och grabbarna lämnade rent och snyggt efter sig. Tack skall ni ha Raul & co! Mvh: Bosse ( Långedrag )

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Henrik J
Skrev om Svea Byggservice

Tack för vårt nya täta tak! Jag vill passa på att tacka Raul och hans grabbar på Svea Byggservice! Allting gick som ett urverk, från offertförfarande via utförande till färdigt jobb och städning. Har absolut inget att anmärka på tvärtom så har jag bara beröm att ge. Vårt takjobb blev lite omfattande pga att vi ville återanvända vårt bef taktegel samt förlänga ut taksimsen. Svea Byggservice löste denna uppgiften galant. Vi uppskattade även deras filosofi med att göra ett jobb i taget istället för att flacka omkring...

Gerhard E
Skrev om Svea Byggservice

Rekomenderas varmt,vi bor i Hunnebostrand, väl utfört takbyte på någon vecka,bra kvalitet, kunniga/trevliga hantverkare. Bra jobbat Raul o co. Sonia/Gerhard

Sonny A
Skrev om Svea Byggservice

Skickade ett mail,inget svar efter 3 veckor.Ringde en fredag "På måndag vid 6 tiden passar det?" 1 månad senare och fortfarande inte nån som dykt upp.Men det är klart han sa ju inte vilken måndag han skulle komma.

Fredrik N
Skrev om Svea Byggservice

Mkt väl utfört arbete med exakta mått när vi byggde altan däck inför sommaren. Vi fick både hjälp med inspiration och idéer som hjälpte oss massor. Killarna skötte det snyggt och lämnade rent efter sig. Priset var inom ramarna för vad vi tänkt oss och resultatet Bättre!

Caroline A
Skrev om Svea Byggservice

Rekommenderas varmt till alla er som har behovet av att lägga om taket eller andra snickeri arbeten. Raul (verkmästare) & Svea Byggservice genomförde omläggning av vårt tak samt nybyggnation av altan i Lövåsen Hindås. Arbetet skede med nogranhet och killarna lämnade välstädat. Bra sammarbete och bra pris. Mvh: Caroline