Alla kategorier Snickare Västra Götaland Göteborg Svea Byggservice

Beryllgatan 36, 426 59 Västra frölunda — Visa karta

Ekenleden 13 A, 42836, KÅLLERED
Trä & Murkompaniet
Gudleif N:
Hej Trä och Murkompaniet. Min bedömning gällande utfört jobb ger jag 5 5 poäng av 5 möjliga. Gällande Bemötande av ansvarig ledning samt ...

Snickare nära Svea Byggservice:

Gustaf Wernersgata 8 B, Västra Frölunda
Kom gärna förbi oss på en kopp kaffe så berättar vi gärna mer. Läs mer ›
Robert A:
Bra bemötande och levde upp till mina förväntningar :-)

Läs vad 6 kunder tycker om Svea Byggservice

• Bo  A
    Bo A skrev om Svea Byggservice
    Tack för ett väl utfört arbete och ett fint tak! Jag rekommenderar varmt detta göteborgsföretag till alla er göteborgare som vill byta tak. Arbetet flöt på enligt tidsplanen och grabbarna lämnade rent och snyggt efter sig. Tack skall ni ha Raul & co!

Mvh: Bosse ( Långedrag )
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Svea Byggservice
    Tack för vårt nya täta tak!
    Jag vill passa på att tacka Raul och hans grabbar på Svea Byggservice!
    Allting gick som ett urverk, från offertförfarande via utförande till färdigt jobb och städning.
    Har absolut inget att anmärka på tvärtom så har jag bara beröm att ge.

Vårt takjobb blev lite omfattande pga att vi ville återanvända vårt bef taktegel samt förlänga ut taksimsen. Svea Byggservice löste denna uppgiften galant.
    Vi uppskattade även deras filosofi med att göra ett jobb i taget istället för att flacka omkring på flera ställen samtidigt.

Jag kan verkligen å det varmaste rekommendera denna firma

Mvh Henrik
    Solnedgången Partille
  • Gerhard E
    Gerhard E skrev om Svea Byggservice
    Rekomenderas varmt,vi bor i Hunnebostrand,
    väl utfört takbyte på någon vecka,bra kvalitet, kunniga/trevliga hantverkare.
    Bra jobbat Raul o co. Sonia/Gerhard
  • Sonny A
    Sonny A skrev om Svea Byggservice
    Skickade ett mail,inget svar efter 3 veckor.Ringde en fredag "På måndag vid 6 tiden passar det?"
    1 månad senare och fortfarande inte nån som dykt upp.Men det är klart han sa ju inte vilken måndag han skulle komma.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Svea Byggservice
    Mkt väl utfört arbete med exakta mått när vi byggde altan däck inför sommaren. Vi fick både hjälp med inspiration och idéer som hjälpte oss massor. Killarna skötte det snyggt och lämnade rent efter sig. Priset var inom ramarna för vad vi tänkt oss och resultatet Bättre!
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Svea Byggservice
    Rekommenderas varmt till alla er som har behovet av att lägga om taket eller andra snickeri arbeten.
    Raul (verkmästare) & Svea Byggservice genomförde omläggning av vårt tak samt nybyggnation av altan i Lövåsen Hindås. Arbetet skede med nogranhet och killarna lämnade välstädat. Bra sammarbete och bra pris.
    Mvh: Caroline

Beryllgatan 36, 426 59 Västra frölunda