Alla kategorier Inkasso Stockholms län Solna Svea Inkasso AB

Evenemangsgatan 31A, 169 79 Solna — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Svea Inkasso AB

• Mads J
    Mads J skrev om Svea Inkasso AB
    Katastrof dåligt, Handels & Jurist driver 12 olika ärenden åt vårt företag. 7 av har betalats av gäldenärerna per idag 2011 till detta företag, de har skickat bankavier till oss som bevis. Trots detta fortsätter dessa gangsters att driva målet mot dem och vi som uppdragsgivare har inte fått en enda sikin av dem med motiveringen att "Gäldenären har inte betalat". Vi har kontaktat advokat och de bara skrattar, H&J begår fatala misstag och lever lika mycket på att driva ärenden som att lura uppdragsgivare på deras kapital. Vi är flera företag som förbereder stämningar, under tiden varnar vi andra företag för att ha med detta märkliga företag att göra. Läs mer
  • Carl N
    Carl N skrev om Svea Inkasso AB
    Betalade p-bot i tid men fick ändå påminnelse som jag bestred skriftligt, sedan kom inkassokrav. Omöjligt komma fram på tele och inget svar via brev!
    Helt sanslöst oseriöst! Läs mer
  • calle s
    calle s skrev om Svea Inkasso AB
    Försökte bestrida parkeringsboten som var felaktig via post men påminnelse dyker upp ändå. Så jag tröttnar och betalar, som lön för mödan skickar dom mig till kronofogden iallafall. Makalöst. Läs mer
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Svea Inkasso AB
    Bestred en felaktig parkeringsbot, flera gånger. Trots detta lämnar HOJAB boten vidare till Kronofogden. Rakt emot god inkassosed och kytym. Läs mer
  • Thomas C
    Thomas C skrev om Svea Inkasso AB
    Företaget skickar ut inkassokrav på ett ärende som är överklagat då det bygger på felaktig parkeringsbot och anger inte sin mailadress så att det går att enkelt att bemöta. Läs mer
  • Lars K
    Lars K skrev om Svea Inkasso AB
    Betalade in parkeringsböter 31-8.
    2-9 skickades ett krav till kronofogden på över 800:-
    En Simon Sou sitter och gör sej lustig på min bekostnad när man ringer upp Handels & Juristinkasso det är kränkande ! Läs mer
  • Jan B
    Jan B skrev om Svea Inkasso AB
    Kan bara hålla med wiwi ,, odugliga bedragare. Skickar krav på parkering TROTS att man EJ varit på platsen..... liknar maffia Läs mer
  • wiwi s
    wiwi s skrev om Svea Inkasso AB
    Värdelöst eller snarare inget alls. Handels&Juristinkasso i skepnad av HOJAB uppger ingen mejladress på sin hemsida och svarar inte på mejl. När man försöker "överklaga" deras p-böter får man över huvud taget ingen reaktion. Läs mer