Alla kategorier Inkasso Stockholms län Solna Svea Inkasso AB

Solnavägen 102 A, 169 51 Solna — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Svea Inkasso AB

• P-e F
    P-e F skrev om Svea Inkasso AB
    Jag skrev fel i mitt SMS vid betalning av parkering. Jag fick p-böter som jag överklagade och menade på att det var ett uppenbart misstag och jag ändå betalat parkeringen även om med ett stavfel i betalningen. Hojab nekade överklagan och kräver in mina böter samt behåller parkeringsavgiften som jag betalat.

Det lustiga är att deras nekan till min överklagan som hänvisar till mitt stavfel självt innehåller stavfel...

Jag ska rama in den nekan och sätta upp på väggen, det är en av de dyrare tavlorna(i dubbel bemärkelse) i mitt hus.
    P-e F gillar detta
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Svea Inkasso AB
    Dom vill inte uppge väntetiden när man ringer dom "mer än 25 minuter" det är säkert flera timmar.. Numret på fakturan stämmer inte med hemsidan. Provade det numret istället och det har andra öppettider men samma företag?
    Skurkföretag som skiter allt.
  • Susanne Å
    Susanne Å skrev om Svea Inkasso AB
    Hojab parkeringsservice ingår i Svea Inkasso. Har parkerat, automaten fungerade inte, fixade efter 3 dyra samtal på mobilen en kontrollkod, som jag la synligt i bilen. Sen får jag en parkeringsbot i alla fall, naturligtvis överklagar jag, men bolaget påstår att automaten fungerade när de testade!!! Jag har två vittnen, telefonsamtalen loggade i min mobil och kontroll kod som bevisar att jag felanmält automaten. Trots detta så är det antingen inkasso eller tingsrätt som gäller. Obs biljetten kostar 3 kronor, vem skulle orka felanmäla en apparat för att tjäna 3 kronor????? Uruselt tycker jag och nu går jag till tingrätten även om det kostar 450 kronor, och boten bara är på 300. Skäms dock att bekosta skattebetalarna, men jag hatar att bli lurad!!
  • David F
    David F skrev om Svea Inkasso AB
    Ett väldigt stort företag på sitt område. De kan sin sak, det finns alltid någon som kan svara på dina frågor om du behöver hjälp. Dock så är deras telefontider extremt långa och vissa ärenden kan ta på tok för lång tid att handlägga.

Solnavägen 102 A, 169 51 Solna