Städ

29 omdömen om Städ

Sedan starten hos Reco 2014
Lars J
Skrev om Städ en del av Svensia

Anlitade Svensia som flyttfirma och flyttstädning. Själva flytten utfördes snabbt tror det var 5-6 killar som jobbade på. Flyttstädningen, där slarvade man ganska rejält, fick själv fixa en del saker då det var ont om tid. Kändes som att de var nybörjare. Städningen drar ned betyget, kan inte rekommendera denna. Flytten kan jag rekommendera.

Shahram P
Skrev om Städ en del av Svensia

Bemötande var oerhört bra. Flytt o Städ. Som sagt , var de jätte arbetsamma och effektiva i arbetet. Jag är 100% nöjd. Shahram Pourotrab

Hanna W
Skrev om Städ en del av Svensia

Bra service och trevlig personal. Kunde kanske ha städat lite bättre men annars super.

Anders H
Skrev om Städ en del av Svensia

Flytten fungerade bra med mycket trevliga flyttgubbar. Några marginella flyttskador uppstod som flyttgubbarna upplyste mig om. Även flyttstädningen gick bra. Mycket värde för pengarna.

Anna Lena M
Skrev om Städ en del av Svensia

Mycket bra bemötande, snabb och välorganiserad flytt

Jelena M
Skrev om Städ en del av Svensia

Flytten var underbart, killarna jobbade jätte hårt och var även omtänksamma. Däremot städningen var dålig, både bemötandet och arbetet. Jag rekommenderar flytt men inte städ.

Niklas S
Skrev om Städ en del av Svensia

Trevligt och tillmötesgående bemötande. Totalt missbedömt hur långt tid flytten skulle ta. En fyra på 100kvm och de skulle ha börjat 14.00, kom sent och kom igång ca 15.30, var klara 23.30! Flyttkillarna jobbade på bra efter bästa förmåga, men var inga proffs. Fortfarande ganska prisvärt.

Murat A
Skrev om Städ en del av Svensia

Kom i tid. Fixade allt jätte nöjd

Bo B
Skrev om Städ en del av Svensia

Hej Jag kan inte annat än att varmt rekommenderar Swensia Flytta för en väl genomförd flyttning efter lite startproblem. Bästa hälsningar Bo Björksten det blir

Mehdi
Skrev om Städ en del av Svensia

Pålitlig och plikttrogen samt bra ansvarstagandet och ställer upp med en hel del och trevlig personal