Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 8 Läs vad Jeanie Wehlin

• Daniel Ö sålde sitt hus med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult

2019-10-22

Älmhult
    Professionellt hanterat. En ganska långdragen försäljningsprocess som skapade oro hos oss som säljare där våran mäklare trodde på potentialen och i slutändan visade det sig korrekt.

Tummen upp. Läs mer
  • Peter K sålde sin lägenhet med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult

2019-04-10

Älmhult
    Sålde lägenhet i Älmhult med Jeanies hjälp. Väldigt engagerad och hjälpsam. Läs mer
    2019-04-11 Jeanie W svarar Peter K
    Hej Peter,
    Tack för dina rader.
    Hälsning
    Jeanie
  • Helen L
    Helen L sålde sitt hus med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult

2019-03-28

Ljungby
    Hej ! Jag har sålt min familjevilla i Ljungby.
    Jeanie Wehlin är otroligt kunnig och jobbar systematiskt framåt. Helt imponerad över hennes kunskap och drivkraft bästa mäklaren . Tack Jeanie😊🙏😊 Läs mer
  • Frida skrev om Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult

2019-02-09

Mycket proffessionell och trevlig! Snabb och bra återkoppling. Kunnig och väl insatt i fastigheten. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Morgan J köpte sitt hus med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult

2019-01-12

Älmhult
    Vid visat intresse, uppföljning samt köp av villa, så blev jag bemött väldigt trevligt. Jeanie hade goda kunskaper och var väl insatt i objektet. Samt så hade hon en mycket bra attityd. Helt enkelt lätt att tycka om :-) Läs mer
    2019-01-14 Jeanie W svarar Morgan J
    Hej Morgan,
    Tack för rekommendationen.
    Hälsning
  • Malin C skrev om Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult

2018-10-18

Tycker att mäklarens bemötande vara bra, tog sig tid. Hörde direkt av sinom det var något. Gav bra tips inför visningen, styling. Läs mer
    2018-10-19 Jeanie W svarar Malin C
    Hej Malin. Tack för dina rader.
    Trevlig helg. Hälsning Jeanie
  • Lars E
    Lars E skrev om Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult

2018-01-26

Jag tycker att det är en mycket duktig och trevlig mäklare all heder denna person. Läs mer
    2018-01-31 Jeanie W svarar Lars E
    Tack för ditt svar. Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • Loie och Carina K skrev om Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult

2017-09-06

Vi är mycket nöjda. Vi fick ett gott intryck från början och kände oss trygga i vårt livs största affär. Mäklaren kändes väldigt kunnig och vi rekommenderar henne till alla. Läs mer
    2017-09-15 Jeanie W svarar Loie och Carina K
    Hej Loie och Carina,