Svensk Fastighetsförmedling Älmhult

Svensk Fastighetsförmedling Älmhult

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Älmhult!

Här i Älmhult i Småland kan du hitta allt från fina lägenheter till gamla släkt- eller bondgårdar. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor har koll på trakten och eftersom vi tillhör en rikstäckande kedja med mer än 80 års erfarenhet i branschen har vi tillräckligt med kompetens för att guida dig genom hela bostadsaffären.

Varje steg, från värdering till köp eller försäljning kan du få hjälp med från oss. Vi brinner för att du tryggt och säkert ska hitta ditt drömboende här i de vackra smålandsskogarna.

Läs vad 70 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Älmhult 2

• köpte sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    • Kristinehem
    2021-12-14 Verifierad kund
    Blev väl bemött av Daniel. Det kändes tryggt att köpa hus av Daniel som var väl insatt i fastigheten, vi köpte en fastighet med eftersatt underhåll och Daniel gick pedagogiskt igenom vilka problem som fanns med fastigheten och vad man behöver åtgärda.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    • Tormestorp
    2021-12-11 Verifierad kund
    Trevlig, pålitlig och proffsig! Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med hur denna affären hanterades. Vi kan varmt rekommendera Daniel!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    • Väster
    2021-12-10 Verifierad kund
    Vänlig och engagerad mäklare med bra fingertoppskänsla för både köpare och säljare. Rekommenderas varmt.

Mvh Daniel
    • Tormestorp
    2021-11-17 Verifierad kund
    Han har ett trevligt bemötande och är hjälpsam. Han har kunnat svara oss på våra frågor och hjälpa oss på ett bra sätt genom hela processen. Malte och Kerstin Hamlin.
    2021-11-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, återkom med svar på frågor och ställde upp och löste med extra visning av huset.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Daniel hade ett diskret och sakligt bemötande vilket underlättar bedömningen av fastigheten. Han skötte sedan formaliteterna på ett tydligt sätt.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Daniel var utmärkt i sin roll som mäklare. Uppskattade speciellt hans lugn, att det var lätt att kommunicera, bra råd, jordnära inställning och hans sätt att navigera uppkomna svårare situationer. Om jag får möjlighet kommer jag starkt att rekommendera Daniel till andra.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Jag upplevde mäklaren som kunnig, trevlig och professionell, och som ”renhårig”.
    2021-11-03 Verifierad kund
    Proffesionellt och trevligt bemötande.
    Snabb och smidig försäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    • Häradsbäck
    2021-11-02 Verifierad kund
    Jeanie Wehlin på Svensk Fastighetsförmedling är mycket kunnig och och tar omedelbart och effektivt tag i alla frågor och problem som uppstår. Hon har varit tillgänglig för oss under hela processen och alla våra förväntningar har infriats. Bemötande och service på högsta nivå!
    Stort tack för din rekommendation. Lycka till med renoveringarna. Jeanie Wehlin
    2021-11-01 Verifierad kund
    Skapade en snabb och smidig affär vilket både säljare och köpare önskade, en mäklare som var lättillgänglig, närvarande och stöttande genom hela processen vilket underlättar extremt mycket! Super nöjda!
    2021-10-13 Verifierad kund
    Daniel har visat ett stort engagemang och driv under hela processen från första samtal till färdigt avtal. Smidig att ha att göra med och lätt att kommunicera med. Sålt hus via andra mäklarfirmor innan så jag har att jämföra med. Mycket nöjd med helheten!
    2021-07-22 Verifierad kund
    Jag och min man har blivit bemötta på det allra bästa sätt. Daniel är mycket proffsig och tillmötesgående och levde verkligen upp till de förväntningar vi hade. Vi fick snabbt svar på de frågor och funderingar vi hade.
    Han gjorde allt för att vår försäljning skulle bli så bra och positiv som möjligt.
    Vi är mycket nöjda.
    2021-07-22 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabba återkopplingar
  • skrev om Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    2021-06-30 Spontant omdöme
    Jeanie Wehlin är bästa mäklare som jag har sett , hon är smart , hjälpsam, snabbt och snäll hon hjälpte oss med banklån och organiserade allt.
    Vi är väldigt tacksam.
    Tack Jeanie
    Ett varmt tack för rekommendationen.
    Hoppas ni hade en fin midsommarhelg i ert nya hus.
    Hälsning
    Jeanie
    Jeanie Wehlin
    2021-06-23 Verifierad kund
    Daniel er venlig og imødekommende. Jeg følte, at han ville mig det bedste. Han havde en super god fornemmelse for, hvad boligen var værd. Jeg følte mig i gode hænder. Top karakter fra mig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    • Traryd
    2021-06-20 Verifierad kund
    Jeanie är en strålande mäklare! Hon jobbar hårt för att köpare och säljare ska känna att hon verkligen bryr sig. Glad och pigg, entusiastisk och har alltid tid att lyssna och ge råd. Snabb och effektiv. Vi kan inte tänka oss en bättre mäklare!
    Tack för din rekommendation.
    Önskar dig en skön sommar.
    Jeanie Wehlin
    2021-06-09 Verifierad kund
    Vi är såå tacksamma att Daniel hjälpt oss sälja vårt unika hus. Han är proffsig, kunnig, vänlig och är snabb på och svara o fixa. Han är ärlig och omtänksam och vi har haft många glada skratt på denna resa! Han tog en plats i våra hjärtan!!
    2021-06-07 Verifierad kund
    Han är kunnig i sitt område. Han har kunskap .
    • Östervärn
    2021-05-27 Verifierad kund
    Flygare hjälpte oss att köpa ett hus i Hässleholm och möttes på en väldigt varmt och påläst sätt.
    Visningen av huset var lysande och han hjälpte oss med de frågor vi hade.
    Sammanfattning.... Lysande!
  • Gunner J
    • Killeberg
    2021-04-30 Verifierad kund
    Vi har solgt vor fastighet i 28396 Killeberg med
    med kanoninsats av Daniel, tack för hjälpen...Marianne o Gunner
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2021-04-09 Verifierad kund
    Mycket trevlig att ha och göra med!
  • sålde sin bostad med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2021-04-04 Verifierad kund
    Daniel är snabb och proffsig, han lyssnade in våra behov och skötte affären på bästa sätt. Vi är mycket nöjda och hade gärna samarbetat med Daniel igen i framtiden.
  • köpte sin bostad med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2021-04-01 Verifierad kund
    Köpt hästgård i villaområde.

Bemötandet av mäklaren var väldigt bra, lätt att få tag på och snabba svar.

Mäklarens annons och bilder speglade fastigheten på ett mycket verklighetstroget sätt.

Sammanfattningsvis så var det detta den snabbaste husaffären vi någonsin gjort.
    2021-04-01 Verifierad kund
    Ville ha en snabb och effektiv affär. Daniel sålde vår hästgård redan innan visning. Han skötte hela affären extremt bra och lyssnade på mina krav. Han är professionell och bra på det han gör. Jag valde rätt mäklare och kan verkligen rekommendera honom.
    2021-03-28 Verifierad kund
    Sålt bostad. Jättetrevlig, enkel att ha att göra med och tillgänglig.

Toppen! Så ska det vara.
    2021-03-28 Verifierad kund
    Jag köpte en Villa och ska sälja min lägenhet. Daniel är ett jättebra och jätte duktig mäklare.
    • Väster
    2021-03-12 Verifierad kund
    Köpt en enrumslägenhet. Daniel är duktig och ger mycket bra service.
    2020-12-18 Verifierad kund
    Köpte en liten hästgård.
    Mycket bra bemötande med hög service känsla.
    Hade inga förväntningar men har träffat en del mäklare sista året då vi jagat en gård utan att bli imponerad.
    Daniel skötte affären mycket bra då både köpare och säljare blev nöjda.
    2020-12-17 Verifierad kund
    Köpt en gård och sålt en liten hästgård med hjälp av Daniel. Stort engagemang och mån om att det blir bra som både köpare och säljare. Med stor ödmjukhet och med mänsklighet, kunnig i sitt yrke.
    2020-11-17 Verifierad kund
    Daniel hjälpte mig att sälja mitt hus, blev trevligt och proffesionellt bemött under hela processen.
    Rekommenderar varmt Daniel.
    • Sösdala
    2020-11-04 Verifierad kund
    Köpt Villa i Ljungarum.
    Jag har fått ett bra bemötande av mäklaren. Han var hjälpsam i alla steg, och utförde sitt arbete med stor kompetens. Jag hade inga specifika förväntningar eftersom att det var min första riktiga kontakt med en mäklare, men mitt intryck av mäklaren efter avslutad process är enbart positiva.
    • Sösdala
    2020-11-04 Verifierad kund
    Kompetent, trygg, lugn. Precis vad vi behövde
    2020-09-14 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande vid visningen och vid kontraktskrivning av fastighet i Bjärnum.
    2020-08-09 Verifierad kund
    Köpt marklägenheter ska sälja villa
    Det var som en kompis direkt
    Verkar vara saklig och lugn och visade ingen stress
    Han ska även sälja villan
    • Osby
    2020-07-23 Verifierad kund
    Daniel är en enormt duktig mäklare. Jag har bara positiva upplevelser av honom. jag har sålt 2 olika fastigheter.
    • Vinslöv
    2020-07-20 Verifierad kund
    Han är en trevlig påg som är lätt att tycka om.Tyvärr kom han lite för sent till nästan alla möten då det samtidigt skulle komma köpare vid visning. Säljaren - jag - fick inte tid för att informera honom om vad som
    • Vinslöv
    2020-07-20 Verifierad kund
    Vi har sålt en fastighet.

Mycket bra bemötande och allt igenom processen över lag bra hanterat.

Förbättringspotential:
    - att komma i tid innan visningar och möten för uppdateringar av info säljare vs mäklare.
    - att hålla kontraktsgenomgången något mer fokuserad.

Vi kan varmt rekommendera Daniel Flygare för andra uppdrag.
    • Centrum
    2020-05-09 Verifierad kund
    Proffesionell, trevlig och väldigt hjälpsam!
    • Centrum
    2020-05-07 Verifierad kund
    2a på 60kvm
    Trevligt och lättsamt bemötande.
    Bostaden såld innan den kom ut på marknaden, super bra!
    • Osby
    2020-05-01 Verifierad kund
    Vi sålde vår bostadsrätt i Osby och Daniel var med oss hela vägen med tydlig kommunikation och guidning! Vi är super nöjda med resultatet och den personliga assistansen vi fick av Daniel.
    • Älmhult
    2020-04-07 Verifierad kund
    Sålt en villa. Bra bemötande och smidigt.
    Snabb service, Vi fick ett bra pris. Mycket gott bemötande,
    Tack för rekommendationen Reidar och stort tack för att jag fått hjälpa er med försäljningen av bostadsrätten! Daniel Flygare
    2020-02-18 Verifierad kund
    Han är den bästa!!!! mäklare jag någonsin träffat skulle rekomdera han för kungen om jag kunde.
    Tack så oerhört mycket Ingrid!
    Jag hade gärna hjälpt till att förmedla något slott också, så säg bara till kungen när du träffar honom.
    Köpt en bostadsrätt, 3a.
    Daniel är mycket professionell och trevlig och allt gällande detta lägenhetsköp har varit toppen. Superbra bemötande, snabb och tydlig kommunikation med en väldigt flexibel approach.
    Evigt tacksam för att han lyckades ordna en så snabb förhandsvisning och att affären gick i lås ganska omgående.

Stort Tack till Daniel!

Mvh Caroline
    Tack snälla Caroline för rekommendationen!
    Det har varit lätt att hjälpa dig på bästa sätt eftersom du själv varit väldigt flexibel.
    Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet.
    • Älmhult
    2020-02-11 Verifierad kund
    Lätt, smidigt och trevligt.......................................................
    Tack Per för rekommendationen. Jag hoppas att ni kommer trivas bra med er nya fastighet. Daniel Flygare
    • Vanneberga
    2020-02-02 Verifierad kund
    Mycket trevlig, sympatisk och tjänstvillig mäklare. Vi har köpt en liten gård som vi ser fram emot att flytta till! Vi har bara positiva erfarenheter av visningar, telefon- och mailkontakter samt kontraktsskrivning mm. Mvh/ Kerstin och Kenneth
    Tack för rekommendationen Kerstin och Kenneth!
    Vad roligt att ni känner er nöjda med alla momenten och jag hoppas att ni kommer trivas kanon när ni nu flyttar lite närmre barn och barnbarn.
    • Knislinge
    2020-02-01 Verifierad kund
    Daniel har alltid varit tillgänglig, både på mail, SMS och telefonen. Han har på ett mycket proffsigt sätt besvarat våra frågor.
    Tack för rekommendationen Doris! Det har varit ett trevligt samarbete vi haft och det är en skön känsla att vi lyckades hitta en köpare som ni själva också kände var rätt för ert hus.
    Hoppas ni kommer trivas med att flytta in till stan.
    2020-01-30 Verifierad kund
    Köpt villa i Hässleholm. Har haft tät kontakt med Daniel som hela tiden varit saklig men varm i sitt bemötande. Både jag och min sambo har känt oss trygga genom hela affären. Daniel agerade över våra förväntningar där han tog hänsyn till både säljare och köpare genom hela processen.
    Tack så mycket Joakim! Det glädjer mig att ni har känt er trygga och ni kommer att få ett oerhört trevligt hus att få flytta in i. Jag tror att ni kommer trivas kanon där. Daniel Flygare
    2020-01-30 Verifierad kund
    Vi träffade 3 olika mäklarbyråer när vi bestämde oss för att sälja vårt hus. Det kändes genast tryggt med Daniel och valde att han skulle hjälpa oss sälja vårt hus. Vi är glada att vi gjorde det valet och kan varmt rekommendera honom.
    Tack snälla för rekommendationen Emma!
    Det har varit riktigt roligt att få hjälpa er vid försäljningen och att vi kunde hitta den lösningen som blev bäst för just er.