Svensk Fastighetsförmedling Älmhult

Norra Esplanaden 6, 343 30 Älmhult — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Älmhult!

Här i Älmhult i Småland kan du hitta allt från fina lägenheter till gamla släkt- eller bondgårdar. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor har koll på trakten och eftersom vi tillhör en rikstäckande kedja med mer än 80 års erfarenhet i branschen har vi tillräckligt med kompetens för att guida dig genom hela bostadsaffären.

Varje steg, från värdering till köp eller försäljning kan du få hjälp med från oss. Vi brinner för att du tryggt och säkert ska hitta ditt drömboende här i de vackra smålandsskogarna.

Läs vad 40 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Älmhult

• 2020-11-17

Oskar Saman S skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Daniel hjälpte mig att sälja mitt hus, blev trevligt och proffesionellt bemött under hela processen.
    Rekommenderar varmt Daniel. Läs mer
  • 2020-11-04

Aleksander S skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Köpt Villa i Ljungarum.
    Jag har fått ett bra bemötande av mäklaren. Han var hjälpsam i alla steg, och utförde sitt arbete med stor kompetens. Jag hade inga specifika förväntningar eftersom att det var min första riktiga kontakt med en mäklare, men mitt intryck av mäklaren efter avslutad process är enbart positiva. Läs mer
  • 2020-11-04

Marianne P skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Kompetent, trygg, lugn. Precis vad vi behövde Läs mer
  • 2020-09-14

Bo G skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Mycket bra bemötande vid visningen och vid kontraktskrivning av fastighet i Bjärnum. Läs mer
    Daniel Flygare gillar detta
  • 2020-08-09

Mats-åke N skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Köpt marklägenheter ska sälja villa
    Det var som en kompis direkt
    Verkar vara saklig och lugn och visade ingen stress
    Han ska även sälja villan Läs mer
    Daniel Flygare gillar detta
  • 2020-07-23

Anneli G skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Daniel är en enormt duktig mäklare. Jag har bara positiva upplevelser av honom. jag har sålt 2 olika fastigheter. Läs mer
  • 2020-07-20

Olle B skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Han är en trevlig påg som är lätt att tycka om.Tyvärr kom han lite för sent till nästan alla möten då det samtidigt skulle komma köpare vid visning. Säljaren - jag - fick inte tid för att informera honom om vad som Läs mer
  • 2020-07-20

Annika S skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Vi har sålt en fastighet.

Mycket bra bemötande och allt igenom processen över lag bra hanterat.

Förbättringspotential:
    - att komma i tid innan visningar och möten för uppdateringar av info säljare vs mäklare.
    - att hålla kontraktsgenomgången något mer fokuserad.

Vi kan varmt rekommendera Daniel Flygare för andra uppdrag. Läs mer
  • 2020-05-09

Jonna A skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Proffesionell, trevlig och väldigt hjälpsam! Läs mer
  • 2020-05-07

Claes J skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2a på 60kvm
    Trevligt och lättsamt bemötande.
    Bostaden såld innan den kom ut på marknaden, super bra! Läs mer
  • 2020-05-01

Zandra P skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Vi sålde vår bostadsrätt i Osby och Daniel var med oss hela vägen med tydlig kommunikation och guidning! Vi är super nöjda med resultatet och den personliga assistansen vi fick av Daniel. Läs mer
  • 2020-04-07

Per-åke A skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Sålt en villa. Bra bemötande och smidigt. Läs mer
  • 2020-02-18

Reidar G skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Snabb service, Vi fick ett bra pris. Mycket gott bemötande, Läs mer
    2020-02-20 Daniel Flygare svarar Reidar G
    Tack för rekommendationen Reidar och stort tack för att jag fått hjälpa er med försäljningen av bostadsrätten!
  • 2020-02-18

Ingrid J skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Han är den bästa!!!! mäklare jag någonsin träffat skulle rekomdera han för kungen om jag kunde. Läs mer
    2020-02-20 Daniel Flygare svarar Ingrid J
    Tack så oerhört mycket Ingrid!
    Jag hade gärna hjälpt till att förmedla något slott också, så säg bara till kungen när du träffar honom.
  • 2020-02-18

Caroline O skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Köpt en bostadsrätt, 3a.
    Daniel är mycket professionell och trevlig och allt gällande detta lägenhetsköp har varit toppen. Superbra bemötande, snabb och tydlig kommunikation med en väldigt flexibel approach.
    Evigt tacksam för att han lyckades ordna en så snabb förhandsvisning och att affären gick i lås ganska omgående.

Stort Tack till Daniel!

Mvh Caroline Läs mer
    2020-02-20 Daniel Flygare svarar Caroline O
    Tack snälla Caroline för rekommendationen!
    Det har varit lätt att hjälpa dig på bästa sätt eftersom du själv varit väldigt flexibel.
    Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet.
  • 2020-02-11

Per T skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Lätt, smidigt och trevligt....................................................... Läs mer
    2020-02-18 Daniel Flygare svarar Per T
    Tack Per för rekommendationen. Jag hoppas att ni kommer trivas bra med er nya fastighet.
  • 2020-02-02

Karolina Å skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Mycket trevlig, sympatisk och tjänstvillig mäklare. Vi har köpt en liten gård som vi ser fram emot att flytta till! Vi har bara positiva erfarenheter av visningar, telefon- och mailkontakter samt kontraktsskrivning mm. Mvh/ Kerstin och Kenneth Läs mer
    2020-02-03 Daniel Flygare svarar Karolina Å
    Tack för rekommendationen Kerstin och Kenneth!
    Vad roligt att ni känner er nöjda med alla momenten och jag hoppas att ni kommer trivas kanon när ni nu flyttar lite närmre barn och barnbarn.
  • 2020-02-01

Doris Elisabeth P skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Daniel har alltid varit tillgänglig, både på mail, SMS och telefonen. Han har på ett mycket proffsigt sätt besvarat våra frågor. Läs mer
    2020-02-03 Daniel Flygare svarar Doris Elisabeth P
    Tack för rekommendationen Doris! Det har varit ett trevligt samarbete vi haft och det är en skön känsla att vi lyckades hitta en köpare som ni själva också kände var rätt för ert hus.
    Hoppas ni kommer trivas med att flytta in till stan.
  • 2020-01-30

Joakim A skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Köpt villa i Hässleholm. Har haft tät kontakt med Daniel som hela tiden varit saklig men varm i sitt bemötande. Både jag och min sambo har känt oss trygga genom hela affären. Daniel agerade över våra förväntningar där han tog hänsyn till både säljare och köpare genom hela processen. Läs mer
    2020-02-03 Daniel Flygare svarar Joakim A
    Tack så mycket Joakim! Det glädjer mig att ni har känt er trygga och ni kommer att få ett oerhört trevligt hus att få flytta in i. Jag tror att ni kommer trivas kanon där.
  • 2020-01-30

Emma J skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Vi träffade 3 olika mäklarbyråer när vi bestämde oss för att sälja vårt hus. Det kändes genast tryggt med Daniel och valde att han skulle hjälpa oss sälja vårt hus. Vi är glada att vi gjorde det valet och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-02-03 Daniel Flygare svarar Emma J
    Tack snälla för rekommendationen Emma!
    Det har varit riktigt roligt att få hjälpa er vid försäljningen och att vi kunde hitta den lösningen som blev bäst för just er.
  • 2019-10-30

Christer N skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Mala
    Väldigt trevligt bemötande. Läs mer
    2019-11-05 Daniel Flygare svarar Christer N
    Tack för omdömet Chrille och jag ser fram emot att se utvecklingen som stationen ska genomgå.
  • Claudia G

2019-10-22

Claudia G skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    We bought a house for my parents, and Daniel was very flexible and patient with us. He booked the meeting according to our schedule, and he called us and discussed as many times as needed. Läs mer
    2019-11-05 Daniel Flygare svarar Claudia G
    Thank you Claudia, it has been my pleasure all of the way. Hope that your parents will enjoy the house.
  • 2019-10-22

Daniel Ö skrev om Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    Professionellt hanterat. En ganska långdragen försäljningsprocess som skapade oro hos oss som säljare där våran mäklare trodde på potentialen och i slutändan visade det sig korrekt.

Tummen upp. Läs mer
  • 2019-10-04

Joakim B skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Vänligt bemötande och verkar vara professionell. Läs mer
    2019-11-05 Daniel Flygare svarar Joakim B
    Tack Joakim och roligt att ni vände er till mig för hjälp.
  • 2019-10-03

Ingrid E skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Köpt gård, sålt villa!

Genomgående stort engagemang samt kunskap - tillgänglig och väldigt serviceminded. Läs mer
    2019-11-05 Daniel Flygare svarar Ingrid E
    Tack snälla för att jag fått vara med er genom hela den här resan. Ser fram emot ett besök på gården när ni kommit iordning med allt.
  • 2019-10-03

Dalal M skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Vi är köpt ett kedjehus. Där vi blev bemött på ett trevligt sätt precis som man vill bli bemött. En bra mäklaren då han försökte att hjälpa oss på alla sätt. Läs mer
    2019-11-05 Daniel Flygare svarar Dalal M
    Tack Dalal och hoppas att hela familjen trivs bra i ert nya hus.
  • 2019-10-01

Nihat D skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Vi har både köpt och sålt en villa med hjälp av Daniel Flygare.
    Vi fick ett väldigt korrekt bemötande vid köpet av vårt nya hus varför vi valde att fortsätta med Daniel med försäljningen av vårt gamla hus.
    Det mesta fungerade bra vid köpet men är inte 100% nöjd med slutfasen av försäljningen av vårt gamla hus. Det var inte en helt enkel situation men hade viljat se lite mer driv hur man hanterade övriga budgivare för att maximera försäljningen. Det var trots allt 2-3 budgivare.
    Totalt sett över köp och sälj är vi nöjda med resultaten. Läs mer
    2019-10-01 Daniel Flygare svarar Nihat D
    Tack för rekommendationen och jag beklagar att ni kände att jag inte lyckades maximera försäljningen och vill gärna ha feedback på hur ni tycker att jag skulle hantera sitautionen annorlunda.
  • 2019-10-01

Fitim E skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Avbokade mötet där jag skulle skriva under för köpet av villan.

Jag fick information att endast jag köparen behövde vara på plats till detta möte som skulle äga rum, alltså inte säljaren. Men tyvärr är min son sjuk och vi var tvungna att åka in till sjukhuset. Detta meddelade jag via sms till mäklaren som återkom med följande sms, " Skojar du med mig ! Säljaren sitter redan här och väntar. Ring mig när du har möjlighet". Detta sms var väldigt onödigt. vi hade påpekat att vi skulle köpa huset. Och vi gjorde detta dagen efter sjukhus besöket.

Förvänta mig absolut inte ett sådant bemötande. har förståelse i hans situation men aldrig att jag skulle välja att åka och skriva under papper istället för att åka till sjukhuset. Läs mer
    2019-10-01 Daniel Flygare svarar Fitim E
    Jag beklagar ännu en gång att du kände dig illa bemött, tyvärr så blir ju köpet inte bindande förrän vi har ett skriftligt avtal och därför blev jag orolig när ni avbokade mötet 5 minuter innan vi skulle ses. Hoppas att ni kommer trivas i ert hus.
  • 2019-09-30

Tomas N skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Sålt bostad. Men det kvarstår fullföljande och efterarbete , som jag ännu inte kan värdera. Läs mer
    2019-10-01 Daniel Flygare svarar Tomas N
    Tack för rekommendationen Tomas. Jag hoppas att ni ska känna er nöjda hela vägen in i mål med försäljningen och i jakten på en ny bostad.
  • Dan P

2019-08-15

Dan P skrev om Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    Daniel Flygare är en både skicklig och tillmötesgående mäklare. Han möter upp både säljare och köpare på bästa vis.
    Har goda kunskaper kring byggnadskonstruktioner samt återkopplar vid varje händelse i överlåtelsen.

Bästa rekommendationer ges....
    Dan Petersson - Höör Läs mer
    2019-09-30 Daniel Flygare svarar Dan P
    Tack snälla Dan, det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen.
  • 2019-04-10

Peter K skrev om Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    Sålde lägenhet i Älmhult med Jeanies hjälp. Väldigt engagerad och hjälpsam. Läs mer
    2019-04-11 Jeanie W svarar Peter K
    Hej Peter,
    Tack för dina rader.
    Hälsning
    Jeanie
  • Helen L

2019-03-28

Helen L skrev om Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    Hej ! Jag har sålt min familjevilla i Ljungby.
    Jeanie Wehlin är otroligt kunnig och jobbar systematiskt framåt. Helt imponerad över hennes kunskap och drivkraft bästa mäklaren . Tack Jeanie😊🙏😊 Läs mer
  • 2019-02-09

Frida skrev om Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    Mycket proffessionell och trevlig! Snabb och bra återkoppling. Kunnig och väl insatt i fastigheten. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-01-12

Morgan J skrev om Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    Vid visat intresse, uppföljning samt köp av villa, så blev jag bemött väldigt trevligt. Jeanie hade goda kunskaper och var väl insatt i objektet. Samt så hade hon en mycket bra attityd. Helt enkelt lätt att tycka om :-) Läs mer
    2019-01-14 Jeanie W svarar Morgan J
    Hej Morgan,
    Tack för rekommendationen.
    Hälsning
    Jeanie Wehlin
  • 2018-10-18

Malin C skrev om Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    Tycker att mäklarens bemötande vara bra, tog sig tid. Hörde direkt av sinom det var något. Gav bra tips inför visningen, styling. Läs mer
    2018-10-19 Jeanie W svarar Malin C
    Hej Malin. Tack för dina rader.
    Trevlig helg. Hälsning Jeanie
  • 2018-06-02

Siv N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    Vi har sålt en villa.
    Hon var förtroendeingivande.
    Hon var väldigt positivt inställd till våra krav.
    Vi hade ett mycket trevligt samarbete. Läs mer
  • 2018-03-14

Tommy P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    Utmärkt service, snabb och korrekt kommunikation, välinformerad och erfaren mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-03-15 Jeanie W svarar Tommy P
    Tack. Det känns bra att ni är nöjda.
  • Lars E

2018-01-26

Lars E skrev om Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    Jag tycker att det är en mycket duktig och trevlig mäklare all heder denna person. Läs mer
    2018-01-31 Jeanie W svarar Lars E
    Tack för ditt svar. Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2017-09-06

Loie och Carina K skrev om Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    Vi är mycket nöjda. Vi fick ett gott intryck från början och kände oss trygga i vårt livs största affär. Mäklaren kändes väldigt kunnig och vi rekommenderar henne till alla. Läs mer
    2017-09-15 Jeanie W svarar Loie och Carina K
    Hej Loie och Carina,
    Tack för ert svar. Roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Hälsning Jeanie
  • 2017-07-29

Pia D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    Gott och trevligt bemötande. Smidig affär. Mäklare med gott omdöme. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte