Svensk Fastighetsförmedling Älmhult

Svensk Fastighetsförmedling Älmhult

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Älmhult!

Här i Älmhult i Småland kan du hitta allt från fina lägenheter till gamla släkt- eller bondgårdar. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor har koll på trakten och eftersom vi tillhör en rikstäckande kedja med mer än 80 års erfarenhet i branschen har vi tillräckligt med kompetens för att guida dig genom hela bostadsaffären.

Varje steg, från värdering till köp eller försäljning kan du få hjälp med från oss. Vi brinner för att du tryggt och säkert ska hitta ditt drömboende här i de vackra smålandsskogarna.

97 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Älmhult

Sedan starten hos Reco 2016
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2023-01-26 Verifierad kund
    Han var väldigt snällt och hjälpsam.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    2022-11-06 Verifierad kund
    Jeanie was extremely helpful and she is very knowledgeable of the policies and laws regarding properties.
  • sålde sin bostad med hjälp av Linda Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    2022-11-02 Verifierad kund
    Jag och Linda har haft ett gott samarbete genom hela processen. Jag hade en uppfattning om hur huset skulle lanseras och Linda förstod min ide. Linda har en erfarenhet och en kundstock som underlättade processen och ledde till en snabb och bra affär.
    Eftersom vi var 3.ägare , på olika platser har det administrativa förfarandet ställt krav på flexibilitet vilket Linda har fixat galant. Jag är mycket nöjd med vårt samarbete hela vägen och kommer att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i framtiden.
  • köpte sin bostad med hjälp av Linda Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    2022-11-02 Verifierad kund
    Linda was very helpful in guiding the purchase. Everything was very carefully handled and reviewed.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    • Älmhult
    2022-10-03 Verifierad kund
    Hjälpsam
    Noggrann
    Förtroendeingivande
    Ärlig
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mycket vänligt och trevligt bemött från första början. Vi förväntade oss en trevlig, lugn och saklig person, med rimlig tolkning av läget. Första intrycket var mycket bra och vi bestämde oss direkt Han har verkligen levt upp till det. Han fixar och ordnar allt i samband med att köpet är klart på ett fint sätt.

Mycket bra!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    • Osby
    2022-09-16 Verifierad kund
    I highly recommend Jeanie Wehlin.
    As a broker she is very professional but on the other hand has a good sense of humor. Moreover, she is also supportive and takes all needed initiatives to boost the sale.
    Thank you for all your support Jeanie, great work!
    • Hörja
    2022-09-15 Verifierad kund
    Snabbt och trevligt bemötande.
    Mycket nöjda med hela hans agerande från första möte till försäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    • Älmhult
    2022-09-07 Verifierad kund
    We are new to Sweden and Linda helped us to navigate the home buying process in Sweden, letting us know the steps, what to expect, who was involved, etc. Also Linda was very knowledgeable about the actual house, its features and history
    Thanks for your comments.
    I am glad to help you.
    Wish all the best for you in your new house.
    See you soon.
    Best regards Linda Svensson
    Linda Svensson
    2022-09-01 Verifierad kund
    Daniel är väldigt kompetent mäklare som vill både köpare och säljares bästa. Vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar men kan inte säga att jag upplever att det finns något som Daniel inte levde upp till.
    2022-08-15 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med Jeanie som mäklare, lyssnade, gav goda råd, erfaren, glad och positiv. Hon har skött allt på bästa sätt. Givetvis ska hon också ha semester men det hade varit bra om hon hade berättat det från början, kändes inte bra att byta mitt i försäljningen.
    Förutom detta genomförde hon affären utan anmärkning och jag kan rekommendera henne för andra.
    Mvh Inger
    2022-08-14 Verifierad kund
    Vi är nöjda. Upplever Jeanie som seriös och pålitlig.
    Hon är duktig på att driva processen med väl avvägd balans och diplomati.
    Upplever att hon kan tolka olika personers intresse och hantera det utan att avslöja vad hon tänker.
    Hon kan på ett auktoritärt sätt hålla lagom distans till de olika intressegrupperna.
    2022-07-26 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. En mäklare som gör det där lilla extra och levererar in i det sista.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mycket bra bemött. Han var väl förberedd och såg till att affären skedde på ett bra och smidigt sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2022-06-01 Verifierad kund
    Daniel har skött allt på ett mycket professionellt och förtroendeingivande vis. Rekommenderar honom starkt!
    2022-06-01 Verifierad kund
    Daniel är lompetent, lugn och driven.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Daniel är mycket professionell som mäklare och samtidigt ödmjuk och trevlig i sitt bemötande.

Han lyckades på ett bra och effektivt sätt genomföra försäljningen av vårt hus till det pris vi förväntade oss.

Vi skulle absolut anlita Daniel igen inför framtida husaffärer!
    • Skälsböke
    2022-05-14 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, vi var överens om det mesta. Att försäljningen skulle gå snabbt, inga hinder på vägen.
    Mycket bra marknadsföring, arbetade tillsammans. Det blev lite strul med köparna, eftersom de inte hade klart med sin bank helt. Men Daniel är en mycket lugn person, fick oss att vänta ett par dagar. Sedan drog han försäljningen i hamn. De gick också snabbt med försäljningen och vi blev nöjda med priset vi fick för fastigheten. Kan varmt rekommendera mäklare Daniel Flygare
    • Skälsböke
    2022-05-09 Verifierad kund
    Daniel bemötte oss med självförtroende och kändes lugn, säker och trygg.
    Han fick oss att känna oss trygga och bemötte oss utifrån våra förutsättningar och personlighet det va fint. Kändes även som säljarna hade fått samma uppfattning.
    Sammanfattningsvis ser vi fram emot att han hjälper oss att sälja vårt nuvarande hus, jag är helt säker på att vi kan få det sålt och få ut det rätta värdet.
    • Älmhult Centrum
    2022-03-25 Verifierad kund
    Jeanie ger ett mycket bra intryck och jobbar hårt för att alla ska bli nöjda, såväl köpare samt säljare. Rekommenderar varmt Jeanie till framtida kunder!
    • Ljungdala
    2022-02-28 Verifierad kund
    Bemötandet har varit professionellt, inte alltför käckt och pushigt. Daniel har varit angelägen om att tillgodose våra önskemål och hitta bra praktiska lösningar.
    De återkopplingar vi har fått har varit bra, dock kunde vi önskat några fler återkopplingar då försäljningen har dragit ut lite på tiden.
    • Ljungdala
    2022-02-28 Verifierad kund
    Allt flöt på bra från början till slut.
    • Lönsboda
    2022-02-25 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och trevlig person som även är väldigt kunnig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    • Centrum
    2022-02-24 Verifierad kund
    Mycket Bra .......................................................................................................................................................................
    2022-02-10 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Kunnig.
    2022-01-20 Verifierad kund
    Mycket jordnära, lätt att konversera med, påläst. Kort sagt trevligt bemötande mot en trygg fastighetsaffär.
    2022-01-20 Verifierad kund
    En helt fantastisk mäklare som brinner för sina kunder.
    Gör allt för att kunden ska känna sig nöjd och införstådd i allt kring försäljningen

Kan varmt rekommendera denna fantastiska människa till andra som går i tankar att sälja el köpa
    • Kristinehem
    2021-12-14 Verifierad kund
    Blev väl bemött av Daniel. Det kändes tryggt att köpa hus av Daniel som var väl insatt i fastigheten, vi köpte en fastighet med eftersatt underhåll och Daniel gick pedagogiskt igenom vilka problem som fanns med fastigheten och vad man behöver åtgärda.
    2021-12-11 Verifierad kund
    Trevlig, pålitlig och proffsig! Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med hur denna affären hanterades. Vi kan varmt rekommendera Daniel!
    • Väster
    2021-12-10 Verifierad kund
    Vänlig och engagerad mäklare med bra fingertoppskänsla för både köpare och säljare. Rekommenderas varmt.

Mvh Daniel
    2021-11-17 Verifierad kund
    Han har ett trevligt bemötande och är hjälpsam. Han har kunnat svara oss på våra frågor och hjälpa oss på ett bra sätt genom hela processen. Malte och Kerstin Hamlin.
    2021-11-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, återkom med svar på frågor och ställde upp och löste med extra visning av huset.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Daniel hade ett diskret och sakligt bemötande vilket underlättar bedömningen av fastigheten. Han skötte sedan formaliteterna på ett tydligt sätt.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Daniel var utmärkt i sin roll som mäklare. Uppskattade speciellt hans lugn, att det var lätt att kommunicera, bra råd, jordnära inställning och hans sätt att navigera uppkomna svårare situationer. Om jag får möjlighet kommer jag starkt att rekommendera Daniel till andra.
    2021-11-11 Verifierad kund
    Jag upplevde mäklaren som kunnig, trevlig och professionell, och som ”renhårig”.
    • Tyringe
    2021-11-03 Verifierad kund
    Proffesionellt och trevligt bemötande.
    Snabb och smidig försäljning.
    • Häradsbäck
    2021-11-02 Verifierad kund
    Jeanie Wehlin på Svensk Fastighetsförmedling är mycket kunnig och och tar omedelbart och effektivt tag i alla frågor och problem som uppstår. Hon har varit tillgänglig för oss under hela processen och alla våra förväntningar har infriats. Bemötande och service på högsta nivå!
    Stort tack för din rekommendation. Lycka till med renoveringarna. Jeanie Wehlin
    • Tyringe
    2021-11-01 Verifierad kund
    Skapade en snabb och smidig affär vilket både säljare och köpare önskade, en mäklare som var lättillgänglig, närvarande och stöttande genom hela processen vilket underlättar extremt mycket! Super nöjda!
    2021-10-13 Verifierad kund
    Daniel har visat ett stort engagemang och driv under hela processen från första samtal till färdigt avtal. Smidig att ha att göra med och lätt att kommunicera med. Sålt hus via andra mäklarfirmor innan så jag har att jämföra med. Mycket nöjd med helheten!
    2021-07-22 Verifierad kund
    Jag och min man har blivit bemötta på det allra bästa sätt. Daniel är mycket proffsig och tillmötesgående och levde verkligen upp till de förväntningar vi hade. Vi fick snabbt svar på de frågor och funderingar vi hade.
    Han gjorde allt för att vår försäljning skulle bli så bra och positiv som möjligt.
    Vi är mycket nöjda.
    2021-07-22 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabba återkopplingar
  • skrev om Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
    2021-06-30 Spontant omdöme
    Jeanie Wehlin är bästa mäklare som jag har sett , hon är smart , hjälpsam, snabbt och snäll hon hjälpte oss med banklån och organiserade allt.
    Vi är väldigt tacksam.
    Tack Jeanie
    Ett varmt tack för rekommendationen.
    Hoppas ni hade en fin midsommarhelg i ert nya hus.
    Hälsning
    Jeanie
    Jeanie Wehlin
    2021-06-23 Verifierad kund
    Daniel er venlig og imødekommende. Jeg følte, at han ville mig det bedste. Han havde en super god fornemmelse for, hvad boligen var værd. Jeg følte mig i gode hænder. Top karakter fra mig.
    • Traryd
    2021-06-20 Verifierad kund
    Jeanie är en strålande mäklare! Hon jobbar hårt för att köpare och säljare ska känna att hon verkligen bryr sig. Glad och pigg, entusiastisk och har alltid tid att lyssna och ge råd. Snabb och effektiv. Vi kan inte tänka oss en bättre mäklare!
    Tack för din rekommendation.
    Önskar dig en skön sommar.
    Jeanie Wehlin
    • Broby
    2021-06-09 Verifierad kund
    Vi är såå tacksamma att Daniel hjälpt oss sälja vårt unika hus. Han är proffsig, kunnig, vänlig och är snabb på och svara o fixa. Han är ärlig och omtänksam och vi har haft många glada skratt på denna resa! Han tog en plats i våra hjärtan!!
    2021-06-07 Verifierad kund
    Han är kunnig i sitt område. Han har kunskap .
    • Östervärn
    2021-05-27 Verifierad kund
    Flygare hjälpte oss att köpa ett hus i Hässleholm och möttes på en väldigt varmt och påläst sätt.
    Visningen av huset var lysande och han hjälpte oss med de frågor vi hade.
    Sammanfattning.... Lysande!
  • Gunner J
    2021-04-30 Verifierad kund
    Vi har solgt vor fastighet i 28396 Killeberg med
    med kanoninsats av Daniel, tack för hjälpen...Marianne o Gunner
    2021-04-09 Verifierad kund
    Mycket trevlig att ha och göra med!
  • sålde sin bostad med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
    2021-04-04 Verifierad kund
    Daniel är snabb och proffsig, han lyssnade in våra behov och skötte affären på bästa sätt. Vi är mycket nöjda och hade gärna samarbetat med Daniel igen i framtiden.