Bodil Hedenborg

Bodil Hedenborg

Bodil Hedenborg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Bodil Hedenborg har varit registrerad mäklare sedan 2003-06. Bodil Hedenborg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 308 omdömen med ett betyg på 4.9. Bodil Hedenborg har haft 50 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

308 omdömen om Bodil Hedenborg

Sedan starten hos Reco 2017
Rickard L
Köpte sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
Eslöv Billinge

Trevlig och tillmötesgående, förstod mina behov och kunde uppfylla dessa.

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Rickard! Tack för dina fina ord och vill även tacka dig för att du alltid är positiv, glad och engagerad i ditt köp av bostad. Har varit mycket trevligt att samarbeta med dig. Vi ses framöver! Bodil

Janeth T
Sålde sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
Eslöv Billinge

Mycket trevlig, snabb, bra bemötande, energisk. Bodil har jobbat många år som mäklare och kan verkligen sitt jobb.

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Janeth! Tack och stort tack ska ni själv ha för ert engagemang som säljare. Jag vill även tacka er för alla trevliga samtal och sms. Jag mer än gillar mitt jobb som mäklare och ju fler år som gått ju roligare har det blivit:)! Det är ni kunder som ger mig så mycket energi!!! Vi ses framöver! Bodil

Agneta A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
Eslöv Centralt

Proffs i alla bemärkelser!!! Förtroendeingivande. Klar och tydlig. Positiv och glad.

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Agneta! Tack för fina ord, det värmer! Även ett stort tack till dig för alla trevliga och positiva samtal. Jag önskar dig all lycka till med ditt nya boende. Vi ses framöver! Bodil

Per J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
Eslöv Centralt

Noggrann och vänlig,man känner sig trygg både som köpare och säljare

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Per! Stort tack för ett mycket trevligt samarbete och att få ha haft förmånen att få vara er mäklare, både som köpare och säljare. Uppskattar mycket all kontakt som vi haft. Ni får ha det så bra! Vi ses framöver! Bodil

Maria L
Eslöv Väster

Bodil Hedenborg utför ett hedersamt mäklare jobb ur säljare och köpare perspektiv, vill att båda partner blir nöjda. Hon är väldigt kunnig inom sin bransch och har god kunskap gällande avtalsskrivning vilket leder till att affären utförs på korrekt sätt. Rekommenderar Bodil varmt!

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Maria! Stort tack för att du tog dig tid att skriva. Även ett stort tack för din rekommendation. Jag vill att alla ska ska sig trygga och nöjda. En stor affär i livet och viktigt att allt blir rätt. Tack för gott samarbete. Vi ses framöver! Bodil

Gullan J
Eslöv Västerdala

Bodil är noggrann och seriös.Man känner sig trygg med Bodil som mäklare,hon är alltid positiv för en bra affär för både köpare och säljare.

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Gullan! Tack för fina ord och trygghet är viktigt. Det ska vara en positiv upplevelse för alla parter i samband med bostadsbyte. Tack för trevligt samarbete med er. Vi ses framöver! Bodil

Ulf Jörgen H
Eslöv Karlsro

Proffsigt jobb och lovar aldrig något dom inte fungerar

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Jörgen! Tack för detta! Jag, ja vi alla på kontoret vill göra vårt allra bästa i alla situationer. Då blir det bra för alla. Vill även tacka er säljare för allt ert engagemang. Vi ses framöver! Bodil

Thomas H
Eslöv Karlsro

Trevlig, noggrann väl insatt i bostadsmarknaden i Eslöv

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Thomas! Tack själv för er noggrannhet när vi har jobbat tillsammans för en lyckad försäljning. Ni säljare är alltid en viktig del av vårt arbete. Även stort tack för alla trevliga samtal som vi haft. Vi ses framöver! Bodil

Anders L
Eslöv Trollsjöområdet

Erfaren, kunnig och trevlig. Intresserad men inte påträngande.

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Anders! Stort tack för ditt fina omdöme och även mycket trevligt att prata med dig då du kan så mycket om hus och byggnation. Det är alltid roligt att utbyta erfarenheter om detta. Lycka till med huset! Vi ses framöver! Bodil

Anders H
Eslöv Trollsjöområdet

Bodil är snabb, trevlig, korrekt, kunnig, målinriktad, har bra lokalkännedom och känsla för spekulanter.

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Anders! Stort tack för ditt fina omdöme och fina ord. Vill även tacka er för mycket gott samarbete genom hela förmedlingen av er bostad. Alltid trevliga och givande samtal med er. Vi ses framöver! Bodil