Bodil Hedenborg

Bodil Hedenborg

Bodil Hedenborg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Bodil Hedenborg har varit registrerad mäklare sedan 2003-06. Bodil Hedenborg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 319 omdömen med ett betyg på 4.9. Bodil Hedenborg har haft 48 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

319 omdömen om Bodil Hedenborg

Sedan starten hos Reco 2017
Karina T
Sålde sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
Eslöv Norr

Bodil har ett team med mycket bra kunskap. Bodil är seriös och metodisk. Hela teamet bryr sig om både säljare och köpare. Både när det gäller nya och gamla hus väcker intresset då Bodil vill ha historia om sina objekt/ försäljningar. Allt ska gå korrekt till. Det är mycket som ska göras med hela processen av papper o dokument vilket Teamet o Bodil fixar och ger råd om+ hjälper till med möten som krävs inför en försäljning. Jag ger hela teamet med Mäklare Bodil i spetsen högsta betyg. Jag är så glad för allt de gör. Mvh Karina Tarland

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Karina! Stort tack för detta och så glad jag blir att ni uppskattar allt vårt arbete som jag och mina medarbetare gör. Ni hade så mycket att berätta om huset som er farfar och farmor byggde. För mig som är intresserad av historia allmänt och speciellt husens historia var era berättelser en skatt av information, detta uppskattar jag. Även ett stort tack till er för alla trevliga samtal och sms:) Vi ses framöver! Bodil

Jane Maria E
Eslöv Öslöv

Bodil är otroligt positiv och man känner att man har en mäklare som hela tiden ger dig full uppmärksamhet. Bodil är oerhört skicklig och professionell i sitt yrkesutövare samtidigt som hon bjuder på sig själv.

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Jane! Tack för detta och jag säger detsamma om dig:)! Uppskattar din rakhet, ordning och reda och glada humör. Det gör det mycket trevligt och roligt att jobba tillsammans genom processen som en försäljning är. Stort tack för er insats! Vi ses framöver! Bodil

Stig N
Eslöv Norr

Bodil kan sitt Eslöv och har fingertoppskänsla som behövs för att hitta rätt utgångspris. Hennes råd om vad som behöver åtgärdas och vad maninte ska göra innan och under försäljning är ovärderliga för en förstagångsförsäljare. Dessutom är ho.n alltid glad och trevlig att ha att göra med. Jag kan varmt rekommendera henne !

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Stig! Stort tack för detta. Jag delar gärna med mig av de yrkeskunskaper som man får genom åren som mäklare. Uppskattar mycket att du har frågat och alltid bättre att fråga en gång för mycket än för lite. Du ska även ha en stort tack för din insats, ordning och reda hela vägen:) Vi ses framöver! Bodil

Tony N
Eslöv Norr

Jag har haft hjälp av Bodil vid 3 försäljningar av bostad. Har jag behov av detta framöver, så är det klart som korvspad att jag väljer Bodil. Mer proffsig och påläst mäklare lär det vara svårt att hitta.

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Tony! Stort tack för detta! Det har varit ett nöje att arbeta ihop med dig alla tre gångerna. Har blivit lika glad varje gång som du har återkommit och vårt samarbete har alltid fungerat väl. Vi ses framöver! Bodil

Sune D
Eslöv Kungshult

Kanon på alla vis Bara positivt att säga

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan! Tack för detta och detsamma. Sedan första mötet med er har allt fungerat väl. Alltid trevligt med väl förberedda säljare som ni:) Detta gör att jag sedan kan ta vid och göra mitt jobb på bästa sätt. Vi ses framöver!

Karin A
Eslöv Kungshult

Vi är supernöjda! Bodil har funnits med som en stor trygghet från start. Lätt att få tag i och alltid kunnat svara på våra frågor. Vi kommer definitivt anlita Bodil Hedenborg om vi behöver mäklare i framtiden. Och vi rekommenderar henne varmt till alla som går i köpa/sälja tankar.

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan på er! Tack för detta och det är så kul att få jobba för er:)! Tack för er rekommendation och fastän jag hoppas att ni ska bo länge i ert nya boende så är ni alltid välkomna åter. Vi ses framöver! Bodil

Emilia N
Eslöv Löberöd

Proffsig och erfaren. Toppen!

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Emilia! Tack för detta och tack för vårt fina samarbete som gjort att allt fungerat perfekt:) Är alltid lika trevligt att prata med er. Vi ses framöver! Bodil

Fredrik N
Köpte sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
Eslöv Väster

Tillmötesgående och informativ, alltid tillgänglig! Hittills haft en väldigt positiv upplevelse som köpare.

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Fredrik! Tack för dessa fina ord. Försöker vara tillgänglig så mycket som det bara går:) Det ska vara positivt att köpa nytt boende och vi gör allt för att underlätta bostadsbytet. Vi ses framöver! Bodil

Eivor Ingegerd I
Eslöv Väster

Lyhörd, positiv, kunnig, Väl orienterad i kommunen. Fick stort förtroende för henne.

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Eivor! Tack för detta och tack för ert stora engagemang, planering och framförhållning med er försäljning. Detta lägger grunden till att jag som fastighetsmäklare kan utföra ett bra jobb. Vi ses framöver:)! Bodil

Ingegerd L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
Eslöv Centralt

Bodil är en erfaren och kompetent mäklare. Hon satte både köpare och säljare i centrum när vi avslutade affären. Bodil är helt enkelt en proffsig mäklare.

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Ingegerd! Tack för detta och tack för trevligt samarbete. Uppskattar detta och alla trevliga samtal som vi haft. Önskar dig lycka till med ditt nya boende:)! Vi ses framöver! Bodil