Hannah Breslin

Hannah Breslin

Hannah Breslin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Flen

Hannah Breslin har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Hannah Breslin har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.8. Hannah Breslin har haft 30 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 71 Läs vad Hannah Breslin

• sålde sitt hus med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • Sparreholm
    2021-07-29
    Hannah hade ett bra bemötande och var väldigt glad och trevlig. Försäljningen gick snabbt och smidigt och hannah gav bra information genom hela försäljningen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • Sparreholm
    2021-07-28
    Hannah ger ett superfint bemötande och hon är otroligt serviceminded!
    Hon beskriver objekt väldigt bra och är otroligt kunnig över områden runt objekten!

Jag kan varmt rekommendera Hannah!
    • Hälleforsnäs
    2021-07-23
    Trevligt och professionellt.

Vi förväntade oss svar på våra frågor och det fick vi.

Hon var vänlig, tillmötesgående och tog sig tid, trots en
    stressad situation.
    • Hälleforsnäs
    2021-07-23
    Hannah har hjälpt oss otroligt mycket i processen med att finna rätt hus. Vi har tittat på hur många hus som helst och Hannah har varit mycket tålmodig och verkligen satt sig in i vilken typ av hus vi letar efter och också hjälpt oss i beslutsprocessen. Som Hannah jobbar tycker vi att alla mäklare borde jobba! Hon kommer att gå långt och är väldigt affärsmässig i processen när det gäller kontraktsskrivning och tillträde. Hjälpsam, effektiv, lyssnande, professionell, personlig, vänlig och hjärtlig. Heja Hannah, fortsätt så! Gunilla och Patrik
  • sålde sin stuga med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • Yxtaholm
    2021-06-29
    Hannah har uppfyllt alla de förväntningar vi hade när vi anlitade henne som mäklare då vi sålde vår sommarstuga.

Hon har informerat oss kontinuerligt under försäljningsprocessen. Hon har ett behagligt sätt och har med stort engagemang tagit sig an uppgiften. Vi har känt oss väldigt trygga med Hannah som mäklare och kan varmt rekommendera henne.

Berith & Ronny Nordström
  • köpte sin stuga med hjälp av Hannah Breslin en del av Svensk Fastighetsförmedling Flen
    • Yxtaholm
    2021-06-28
    Mycket proffsig från början till slut. Snabb med svar på de frågor som uppstår vid ett köp av fastighet och alltid tillgänglig.
    2021-05-27
    Mycket bra bemötande. Verkar ärlig och seriös.
    Tack snälla Gunnar för din rekommendation och förtroendet att få sälja ert fina ställe! Kram, Hannah Hannah Breslin
  • hilda a
    2021-05-04
    Alltid lätt tillgänglig och lyhörd.
    Tusen tack Hilda, och tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Kram, Hannah Hannah Breslin
  • Ingrid G
    2021-05-04
    Köpt villa i Malmköping. Mycket bra bemötande av mäklaren.
    Tack Ingrid för din rekommendation och det fina samarbetet i samband med ert köp. Kram, Hannah Hannah Breslin
    2021-05-03
    Hannah sålde vår villa. Hon var väldigt professionell genom hela försäljnings processen och väldigt flexibel och alltid tillgänglig.