Anna Björklund Pettersson

Anna Björklund Pettersson

Anna Björklund Pettersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

Anna Björklund Pettersson har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Anna Björklund Pettersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 193 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Björklund Pettersson har haft 42 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

193 omdömen om Anna Björklund Pettersson

Anna-Maria R
Köpte sin stuga med hjälp av Anna Björklund Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
Mockfjärd

Bra bemötande vid visningen av fastigheten när vi ställde frågor. Men tiden var lite för knappt tilltagen p.g.a. oförutsedda problem längs vägen upp till fastigheten. Hade gärna haft lite mer tid på oss för att kunnat titta igenom husen mer. Tiden kunde ha varit längre än den tid som var uppsatt. Det hade varit bra om det hade avsatts lite extra tid för ev. hinder i framkomlighet, speciellt när det gäller vägar utanför tätort. Nu kändes det som att vi blev utschasade för att hon skulle hinna till nästa visning....

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack för en fin och ärlig rekommendation Anna-Maria! Tråkigt om ni kände er utschasade, det vill jag såklart inte att man ska göra! Under semestertider har vi svårt att lägga mer tid än den timme vi ändå fick på plats, även om jag förstår att det behovet finns. Skönt att ni känner området väl och att ni ändå upplever att ni fick svar på era frågor. Att vägen inte var framkomlig rår jag dessvärre inte på, men givetvis alltid bra att ha i beaktning. Tur promenaden inte var längre än ett par hundra meter denna gång! :) Roligt att ni "hittar tillbaka" till Säl - och grattis till ett fint köp!

Johan D
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Björklund Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
Moje

Super! Trevligt och Bra bemötande, snabb respons, kollade upp om det fanns frågor om bostaden hon inte kunde svara på. Levde upp till förväntningarna

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack Johan! Härligt att ni känner er nöjda. Och grattis till en fin liten pärla!

Ann-Marie B
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Björklund Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
Moje

Jättebra! Saklig, bra och kontinuerlig information. Kände mej orolig över hela situationen, men jag fick stöttning även i dessa känslor. Nu är försäljningen/köpet avklarat o alla parter är nöjda, både jag(säljare), köpare och jag tror även att Anna är nöjd. Allt gott till dej Anna! Mvh Ami🌷

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack Ami för dina fina ord! Det kan vara en minst sagt stressig upplevelse att gå igenom en försäljning. Av olika anledningar dessutom. Du fick ett strålande slutresultat och att du går efter hjärta och magkänsla tycker jag är fint. Man vet inte vad som väntar runt hörnet, ibland ska man chansa, ibland inte. Tack för förtroendet att få sälja din pärla!

Kai E
Gagnef

Trevlig snäll alltid bra humör. Man känner sig tryggt och hun förklarar på ett tydligt sätt.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack snälla Kai för en fin rekommendation. Tråkigt att vi inte hann träffas på tillträdet, men nu hoppas jag att ni får en lugn sommar med flyttkartongerna som ska packas upp! :) Ta hand om er och lycka till med nya boendet!

Veronika S
Mockfjärd

Jag tycker Anna är en bra mäklare. Man känner sig trygg med henne. Hon är engagerad och flexibel och ger bra stöd. Kan varmt rekommendera henne.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack Veronika! Nu hoppas jag du får "vila" från husköp och försäljningar en stund. Men du vet att du alltid är välkommen tillbaka!

Ann-Kristin H
Bodarna

Proffsigt,höga förväntningar som uppfylldes samt mycket tillmötesgående och glad och trevlig!

Svar från Anna Björklund Pettersson

Hej Anki! Tack för en strålande recension! Försäljningen gick undan minsann, stort plus att allt gick att lösa så smidigt! :)

Inger L
Mockfjärd

Proffsig, mycket trevligt bemötande, snabb återkoppling vid frågor.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack för en fin rekommendation Inger! Skönt att allt gått så smidigt i era försäljningar. Önskar er en lugn och skön sommar nu!

Jonathan S
Leksand

Jag tycker hon var var smidig att ha med att göra, snabb återkoppling och lätt att få till affär. Hon var Hjälpsam med de frågor jag hade,

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack för en fin rekommendation Jonathan! Du har verkligen skaffat dig ett fint ställe, blir kul att se vad du kommer ta dig för där! :)

Lina E
Björbo

Anna har varit en kanonbra mäklare vid vårt första husköp. Rekommenderas varmt!

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tusen tack för fina ord Lina! Ni kommer få det så bra i huset!

Cecilia G
Björbo

Anna är en toppenbra mäklare. En man kan lita på och känna sig trygg med från dag 1 genom hela fastighetsaffären är klar . Skulle välja henne alla dagar i veckan!

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack snälla Cissi! Återkommande kunder brukar vara ett gott betyg, men kanske ni har hittat rätt till slut nu? Annars vet du att du alltid är varmt välkommen tillbaka!