Anna Björklund Pettersson

Anna Björklund Pettersson

Anna Björklund Pettersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

Anna Björklund Pettersson har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Anna Björklund Pettersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 167 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Björklund Pettersson har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

167 omdömen om Anna Björklund Pettersson

Gunilla L
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Björklund Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
Bäsna

Mycket trevlig och pratglad. Anna har utfört sitt jobb på ett proffesionellt sätt. Det kändes tryggt att ha samarbetat med henne. Kan varmt rekommendera Anna 🌺

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation! Det värmer verkligen. Härligt att ni alla känner er så nöjda!

Lars L
Bäsna

Mycket trevlig och kunnig vilket gör att man känner stort förtroende. Affären genomfördes mkt proffsigt.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack för denna fina recensionen Lasse! Ett mycket fint hus byter ägare och ni kommer närmre barnen, alla glada!

Veli-Matti J
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Björklund Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
Bäsna

Bra och trevligt bemötande hela vägen, mycket bra planering , enkelt och tydligt. Mycket nöjd med Anna som mäklare.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack Veli-Matti! Varför vänta längre än nödvändigt om man hittat det man vill ha!? Tack för en fin affär!

Johanna I
Gagnef

Anna har ett väldigt trevligt bemötande. Hon håller tät kontakt under försäljningsprocessen. Engagerad i sitt uppdrag, man känner förtroende och trygghet att ha henne som mäklare.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack snälla Johanna! Härligt att affären gick så bra och att vi nu kan börja planera för din fortsatta "resa"!

Peter L
Sålde en tomt med hjälp av Anna Björklund Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
Gagnef

Duktig och kompetent, gav förslag men lyssnade även på säljaren på ett bra sätt. Förmedlade information snabbt och effektivt. Toppen helt enkelt.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack för de orden Peter! Kul att du är nöjd och skönt att allt gick så smidigt att lösa! :)

Anna-Karin O
Djurås

Otroligt intresserad och engagerad i försäljningen. Bra påläst och väldigt tillmötesgående. Lyssnade och förstod våra behov. Otroligt nöjda från start för över ett år sen till köpt bostad.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack Anna-Karin! Så roligt att få hjälpa er med sökandet efter det "rätta". Välkomna till Djurås!

Anna T
Djurås

Trevlig och bra stöd, super nöjda.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack snälla Anna! Nu hoppas vi kunna hitta nåt bra till er familj också!

Johan K
Djurås

Anna fick oss att känna oss trygga vid försäljningen av vårat hus. Kunnig och har varit väldig snabb i att svara på mail och sms. Rekommenderar henne starkt!

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack för de fina orden Johan! Det blev en smidig försäljning och jag hoppas att vi löser ett bra hus till er också strax!

Maria A
Mockfjärd

Engagerad med god lokalkännedom. Bra och tydligt bemötande. Hjälpsam från dag 1 fram till köparens tillträdesdag. Vi är supernöjda

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack för fina ord Maria! Viktigt för mig att ni känt att ni fått bra hjälp och svar på era frågor längs vägen. Roligt att musiken får leva vidare i huset också! Allt gott!

Margit B
Benarvet

Snabb försäljning, stort engagemang.

Svar från Anna Björklund Pettersson

Tack för din rekommendation Margit! Kul också att du fick så bra resultat i en marknad där budgivningar varit ett sällsynt inslag!