Anna Björklund Pettersson

Anna Björklund Pettersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

Anna Björklund Pettersson har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Anna Björklund Pettersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Björklund Pettersson har haft 5 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 19 Läs vad Anna Björklund Pettersson

• sålde sitt hus med hjälp av Anna Björklund Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    • Mockfjärd
    2022-05-12 Verifierad kund
    Jag kan inte bli mer nöjd med allt från första kontakten tills huset blev sålt.
    Anna har ett väldigt bra bemötande, är flexibel och arbetade snabbt utifrån mina önskemål.
    Rekommenderas varmt!
    Tack Anna! Ja det gick verkligen både snabbt och smidigt hela vägen. Så roligt att få hjälpa dig "flytta hemåt" igen. Vi hörs! Anna Björklund Pettersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Björklund Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    • Högsveden
    2022-04-29 Verifierad kund
    Det var inte jag som skötte kontakten med Anna men det verkar ha gått bra.
    Hej Jonas, tack för din rekommendation! Ja det gick ju väldigt bra! Nu är det bara deklarationen kvar. :) Anna Björklund Pettersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Björklund Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    • Högsveden
    2022-04-29 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Vi hade trevligt hela vägen. Tack så mycket.
    Visst har vi haft trevlig hela vägen Stig! Tusen tack för din rekommendation och lycka till i nya lyan! Anna Björklund Pettersson
    2022-04-27 Verifierad kund
    Anna hade alltid ett trevligt och bra bemötande.
    Man kände hela resan från det vi bestämde oss för att sälja tills det att kontraktet blev påskrivet att hon gjorde allt för att vi skulle känna oss så nöjda som möjligt och jag tror köparna kände detsamma.
    Har bara gott att säga om Anna och kan varmt rekommendera henne till alla er som funderar på en mäklare vid en försäljning eller liknande.
    Tack för väldigt fina ord Lars! Härligt att ni känner er nöjda med mitt arbete. Jag upplever att det blev riktigt bra för båda parter, en fin affär. :) Anna Björklund Pettersson
    2022-04-26 Verifierad kund
    Det första intrycket och bemötandet har varit det bästa tänkbara.
    Förväntningarna var höga från vår sida p.g.a vår situation
    som krävde mer hjälp och många förklaringar. Anna levde upp
    till dessa med råge.
    Vi försäljningen av bostaden kan vi bara säga att det var mycket
    väl planerat och proffsigt gjort.
    Vill även tillägga att hon har varit väldigt omtänksam gentemot oss.
    Hälsningar Åse o Jan
    Tack snälla ni för fina ord! Är så glad för er skull. Tänk att vi kunde både göra en fin försäljning och hitta ett boende som var precis det och där ni önskat! Ingen försäljning är den andra likt och det är bra att kunna vara flexibel. Anna Björklund Pettersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Björklund Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    2022-04-25 Verifierad kund
    Toppen bemötande, Anna är kunnig i sitt yrke.
    Tack Åsa för en riktig toppen-rekommendation! Känns skönt att ni alla är nöjda och glada! Anna Björklund Pettersson
    2022-04-25 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och stort kunnande en super härlig mäklare.
    Tack snälla för den rekommendationen Rune! Och välkomna tillbaka till kommunen. :) Anna Björklund Pettersson
    2022-04-25 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande av Anna! Jättetrevlig och till skillnad från många andra mäklare vi varit i kontakt med så kändes hon proffsig och förtroendeingivande.
    Kan verkligen rekommendera henne till dom som letar efter en bra mäklare!
    Tack för en mycket fin rekommendation Christoffer!
    Jag blir väldigt glad att läsa om er upplevelse, det betyder mycket för mig. Jag hoppas och tror verkligen att ni kommer trivas bra i Bäsna!
    2022-04-24 Verifierad kund
    Fick ett bra bemötande och bra tips på bostad som var anpassat efter våra behov. Tipset ledde till affär.
    Hej Emelina, tack för din fina rekommendation! Allt kan hända, t.o.m. att man hittar ett annat hus än det man tänkt och det kan tydligen bli riktigt bra ändå. Skönt att ett letande är över, välkomna till Dalarna och Gagnefs kommun! Anna Björklund Pettersson
    2022-04-23 Verifierad kund
    Anna har ett mycket trevligt, lättsamt och personligt bemötande samtidigt som hon är högst professionell och kunnig. När man som jag aldrig tidigare haft kontakt med en mäklare och vare sig köpt eller sålt någon bostad har man förstås endel frågor kring processen. Vid vårt första möte gick Anna igenom allt noggrant och sedan var vi alltid välkomna att höra av oss om eventuella funderingar och frågor. Detta samt att hon höll oss informerade steg för steg gjorde att jag kände mig trygg och delaktig genom hela processen.
    Tusen tack för fina ord Maria! Det kan vara mycket av både frågor och känslor kring en försäljning. Det känns viktigt för mig att alla frågetecken gås igenom och att magkänslan är den rätta. Det blev ju riktigt bra till slut! Anna Björklund Pettersson