Läs vad 41 Läs vad Karin Liss

• 2020-05-04
    Vi har köpt en villa med stor tomt som vi hoppas och tror att ska bli vårt drömboende. Då vi kontaktade säljarna innan huset blev tillgängligt på den öppna marknaden tog vi som köpare hjälp av Karin Liss vid husvisning och kontraktskrivning.

Karin agerade proffsigt, objektivt och samtidigt både engagerat och snabbfotat genom hela processen. Kort och gott, precis vad vi önskar oss av en riktigt skicklig mäklare!

Med ovan sagt vi vill ge Karin våra allra bästa rekommendationer inför din nästa bostadsaffär.
    Sjö Martin L
    • 200.0 m²
    • Dala-Floda
    köpte sitt hus med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
  • 2019-12-12
    Väldigt trevligt bemötande och jag har verkligen fått den hjälp jag behövt under hela resan. Tydliga svar på mina funderingar och hjälp med att hitta rätt vid andra funderingar.

Super nöjd!
    Jessica W
    • 99.0 m²
    Tack för dina positiva ord Jessica. Välkommen till Dala-Floda

• 2019-12-12
    Vi har sålt en fastighet i Dala -Floda, dödsbo.
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare.
    Hon är trevlig och tillmötesgående, förklarar allt på ett enkelt sätt och följer upp med oss så fort det hänt något.
    Jag rekommenderar gärna Karin för vänner och bekanta framöver.
    Mvh PG
    Pernilla G
    • 99.0 m²
    • Dala-Floda
    sålde sitt hus med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Tusen tack för din fina rekommendation.

• 2019-11-27
    Köpt äldre villa.
    Positivt bemötande
    Uppriktighet och trygghet. Hon levde upp till det.
    Margareta J
    • 86.0 m²
    • Lindesnäs
    Tack för din rekommendation Margareta

• 2019-10-30
    Jag tycker att Karin Liss var en bra mäklare och med ständig information till mig och vilka som var intresserade av mitt hus. Hon hade också flera visningar. Huset blev sålt och jag känner mig nöjd och mycket tacksam till Karin Liss. Karin Liss har gjort ett mycket bra arbete och jag kan med ett gott samvete, rekommendera Karin Liss, till er som går i tankarna,att sälja eller att köpa ett hus. Jag vill också passa på och tacka Karins arbetskamrater,för ett mycket trevligt bemötande och jag önskar dom alla en bra och trevlig framtid. Hälsningar, Lars Johansson
    Tusen tack för din fina rekommendation och ett mycket gott samarbete. Önskar dig lycka till och välkommen tillbaka vid nästa försäljning. Hälsar Karin och kollegorna hälsar så gott

• 2019-10-24
    Mäklaren är kunnig , seriös , engagerat . Sålde min fäbo . Bra kommunikation mellan mig och mäklaren . Är nöjd . Kan rekommendera mäklaren t andra som vill sälja sina objekt .
    Lucyna Joanna I
    • 1:a
    • 25.0 m²
    • Mockfjärd
    sålde en tomt med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
  • 2019-10-17
    Snabb och otroligt bra återkopplande service när vi köpte vårt fritidshus, trevligt bemötande, och på läst tummen upp för det
    Evelina J
    • 25.0 m²
    • Rutån
    köpte en tomt med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Tack för din fina rekommendation. Lycka till i stugan i Dala-Järna.

• 2019-10-17
    Proffsigt, vänligt och tryggt. Suveränt, helt enkelt!
    sofia b
    • Dala-Floda
    Tack för ditt fina omdöme. Lycka till med stugan.

• 2019-10-16
    Köpte Risåsa och Karin är fantastisk som mäklare. Så nöjd!
    Maria S
    • Dala-Floda
    Tusen tack Maria. Lycka till i Risåsa.

• 2019-10-08
    Köpt ett fritidshus. Min första bostadsaffär och allt var klart och tydligt och gick väldigt smidigt.
    Rikard O
    • Överborg
    köpte sin stuga med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Tack för att du skrivit några rader. Lycka till med huset i Nås.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte