Karin Liss
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att vara mäklare är variationen i vardagen och nya möten med människor varje dag.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag går in i varje uppdrag helhjärtat och alltid med en positiv inställning. Jag vill verkligen göra affären till den bästa någonsin, för både säljare och köpare!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag får en stund över blir det gärna en tur på sjön, om inte på skridskor eller skidor så i en båt eller bakom båten på en wakeboard. Läs mer

Läs vad 40 Läs vad Karin Liss

• Jessica W köpte sitt hus med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2019-12-12

Dala-Floda
    Väldigt trevligt bemötande och jag har verkligen fått den hjälp jag behövt under hela resan. Tydliga svar på mina funderingar och hjälp med att hitta rätt vid andra funderingar.

Super nöjd! Läs mer
    2019-12-13 Karin L svarar Jessica W
    Tack för dina positiva ord Jessica. Välkommen till Dala-Floda
  • Pernilla G sålde sitt hus med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2019-12-12

Dala-Floda
    Vi har sålt en fastighet i Dala -Floda, dödsbo.
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare.
    Hon är trevlig och tillmötesgående, förklarar allt på ett enkelt sätt och följer upp med oss så fort det hänt något.
    Jag rekommenderar gärna Karin för vänner och bekanta framöver.
    Mvh PG Läs mer
    2019-12-13 Karin L svarar Pernilla G
    Tusen tack för din fina rekommendation.
  • Margareta J köpte sitt hus med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2019-11-27

Lindesnäs
    Köpt äldre villa.
    Positivt bemötande
    Uppriktighet och trygghet. Hon levde upp till det. Läs mer
    2019-12-10 Karin L svarar Margareta J
    Tack för din rekommendation Margareta
  • Lars J skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2019-10-30

Jag tycker att Karin Liss var en bra mäklare och med ständig information till mig och vilka som var intresserade av mitt hus. Hon hade också flera visningar. Huset blev sålt och jag känner mig nöjd och mycket tacksam till Karin Liss. Karin Liss har gjort ett mycket bra arbete och jag kan med ett gott samvete, rekommendera Karin Liss, till er som går i tankarna,att sälja eller att köpa ett hus. Jag vill också passa på och tacka Karins arbetskamrater,för ett mycket trevligt bemötande och jag önskar dom alla en bra och trevlig framtid. Hälsningar, Lars Johansson Läs mer
    2019-10-30 Karin L svarar Lars J
    Tusen tack för din fina rekommendation och ett mycket gott samarbete. Önskar dig lycka till och välkommen tillbaka vid nästa försäljning. Hälsar Karin och kollegorna hälsar så gott
  • Lucyna Joanna I sålde en tomt med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2019-10-24

Mockfjärd
    Mäklaren är kunnig , seriös , engagerat . Sålde min fäbo . Bra kommunikation mellan mig och mäklaren . Är nöjd . Kan rekommendera mäklaren t andra som vill sälja sina objekt . Läs mer
  • Evelina J köpte en tomt med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2019-10-17

Rutån
    Snabb och otroligt bra återkopplande service när vi köpte vårt fritidshus, trevligt bemötande, och på läst tummen upp för det Läs mer
    2019-10-18 Karin L svarar Evelina J
    Tack för din fina rekommendation. Lycka till i stugan i Dala-Järna.
  • sofia b köpte sitt hus med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2019-10-17

Proffsigt, vänligt och tryggt. Suveränt, helt enkelt! Läs mer
    2019-10-18 Karin L svarar sofia b
    Tack för ditt fina omdöme. Lycka till med stugan.
  • Maria S köpte sitt hus med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2019-10-16

Köpte Risåsa och Karin är fantastisk som mäklare. Så nöjd! Läs mer
    2019-10-18 Karin L svarar Maria S
    Tusen tack Maria. Lycka till i Risåsa.
  • Rikard O köpte sin stuga med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2019-10-08

Överborg
    Köpt ett fritidshus. Min första bostadsaffär och allt var klart och tydligt och gick väldigt smidigt. Läs mer
    2019-10-09 Karin L svarar Rikard O
    Tack för att du skrivit några rader. Lycka till med huset i Nås.
  • Simon E skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2019-10-03

Köpte ett hus genom Karin liss. Blev väldigt bra bemött!! Hon gick igenom allt noggrant och var väldigt bra på att förklara om man hade några frågetecken. Hon var väldigt duktigt och engagerad
    //Simon ehlin Läs mer
    2019-10-08 Karin L svarar Simon E
    Tusen tack Simon. Lycka till på Skansbacken.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

Amanda Allernäs