Karin Liss
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att vara mäklare är variationen i vardagen och nya möten med människor varje dag.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag går in i varje uppdrag helhjärtat och alltid med en positiv inställning. Jag vill verkligen göra affären till den bästa någonsin, för både säljare och köpare!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag får en stund över blir det gärna en tur på sjön, om inte på skridskor eller skidor så i en båt eller bakom båten på en wakeboard. Läs mer

Läs vad 23 Läs vad Karin Liss

• Anders K
    Anders K skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2019-06-23

Mycket bra, kunniga och professionella mäklare, är mycket nöjd med deras arbete ! Läs mer
  • Anna F
    Anna F skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2018-05-02

Rakt igenom trevligt bemötande och snabba svar. Tydlig och rak. Lätt att samarbeta med. Läs mer
    2018-05-08 Karin L svarar Anna F
    Tack för trevliga ord Anna. Välkomna till Floâ :)
  • Lennart Kirk A skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2017-12-22

Karin Liss är en mycket kunnig och erfaren mäklare som på ett professionellt och effektivt sätt hjälpte mig att sälja mitt hus i Limhamn. Hennes lokalkännedom och stora kontaktnät var mycket värdefulla.
    Jag är mycket nöjd med hennes insats och kan varmt rekommendera Karin när du ska sälja eller köpa småhus eller lägenhet. Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2017-12-13

Trevligt bemötande och inger förtroende. Lever helt och hållet upp till våra förväntningar. Trovärdig, kunnig och håller vad hon lovar, såsom återkommer om hon har sagt att hon ska öra det osv...Mkt nöjd såsom kund! Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Karin E
    Tusen tack för fina ord. Önskar er en god jul och gott nytt år :)
  • Ewa S skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

Proffsig och tillgänglig. Alltid glad och vänlig. Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Ewa S
    Tack för fin rekommendation. Så roligt att få jobba med din supertrevliga lägenhet. God Jul och Gott Nytt år Ewa.
    Ewa S gillar detta
  • Stefan A skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2017-12-13

Hon var kunnig och hjälpsam med allt, tog hand om visningarna på ett utmärkt sätt. Presenterade spekulanterna bra, och var deltagande på ett bra sätt i utvärdering av spekulanter. Tog på ett alldeles utmärkt sätt hand om problem med vårt hus som upptäcktes vid övertagande besiktningen. Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Stefan A
    Tack för er värmande rekommendation. Hoppas ni trivs bra i nya bostaden. Ha en riktigt god jul och ett gott nytt år. Varma hälsningar Karin
  • Rolf Bertil M skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

Fick ett bra bemötande!
    Hon var trevlig och verkade vara mycket kunnig.
    Som det sedan visade sig, att hon var.
    Karin skötte vår försäljning mycket bra.
    Även efter affären var Karin, behjälplig med frågor vi jag hade. Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Rolf Bertil M
    Tusen tack för era fina ord. Vi hade ett gott samarbete. Ha en riktigt god jul och ett gott nytt år.
  • Karl H
    Karl H skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2017-12-11

Mycket träflig person,duktig på sit yrke.vi kunde lita på hennes kunnande,vi kann recommandera henne till nästa kund.hälsningar LAnghals. Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Karl H
    Tack för era fina ord. Hoppas ni njuter i Benidorm och får en riktigt god jul.
  • Anna Krystyna B skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

Karin Liss är Duktig, ambitiös och snabb Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Anna Krystyna B
    Tusen tack Anna. Hoppas du njuter av dina resor fram till inflyttningen av din nya lägenhet.
  • Daniel O skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

2017-12-11

Fick ett fantastiskt bemötande av Karin. Hon tog sig tid, lyssnade på våra önskemål och gjorde allt för att vi skulle bli nöjda. Läs mer
    2017-12-11 Karin L svarar Daniel O
    Tusen tack ska ni ha. Hoppas ni trivs bra i nya bostaden. Varma hälsningar Karin

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

Amanda Allernäs