Alla kategorier Mäklare Dalarna Gagnef Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

Skogsvägen 2, 785 61 Djurås — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gagnef!

Här hos oss i Gagnef och Dalarna är vi på kontoret en del av Dalarnas största mäklarföretag. Med engagemang, omtänksamhet och ett nytänk kan vi ta hand om din bostadsaffär. Vi erbjuder skräddarsydda processer, helt efter dina önskemål, så att du kan hitta ditt drömboende här i Gagnef.

Vill du ha en värdering för att kolla dina möjligheter? Hör av dig till oss så fixar vi det. Vi kan även ge dig råd om när det är bäst läge för ett köp eller en försäljning.

Läs vad 188 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

• Hans-Erik S

2019-07-17

Hans-Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi har köpt av Amanda och är jättenöjda. Christin och Hans-Erik Läs mer
  • Karin Monica Anita S

2019-07-15

Karin Monica Anita S skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi har både köpt och sålt mha Amanda och är så nöjda!
    Amanda rekommenderas verkligen, engagerad, har ett bra bemötande, alltid tillgänglig och ger kontinuerlig återkoppling!
    Vi är så nöjda! Tack! Läs mer
  • Maria A

2019-06-28

Maria A skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Fin service. Snabb återkoppling och hjälp hela vägen, är väldigt nöjd! Läs mer
    2019-07-15 Amanda A svarar Maria A
    Hej Maria, vad kul att höra, tack!

Frida B skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi har sålt en villa med hjälp av Amanda. Vi är väldigt nöjda med hennes tjänster, trevlig och professionell. Affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-07-15 Amanda A svarar Frida B
    Hej Frida, tusen tack för de positiva lovorden. Det glädjer mig! Tack för förtroendet.
  • 2019-06-28

Erik Gustav Jonathan L skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Försäljning av villa.
    Amanda bemötte oss profesionellt och sakligt vilket gav ett förtroende givande intryck.
    Vi anser att mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    Vi har haft en mycket god upplevelse med svensk fastighetsförmedling och Amanda. Läs mer
    2019-07-15 Amanda A svarar Erik Gustav Jonathan L
    Hej Jonathan, vad glad jag blir av att läsa hur ni upplevde försäljningen tillsammans med mig. Tack för förtroendet!

Tia P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Har sålt Gysjön 123:5 i Björbo.

Bra bemötande. Infriade förväntningarna.
    Allt har fungerat bra. Läs mer
    2019-07-15 Amanda A svarar Tia P
    Hej Tia, tack för att du tog dig tid att skriva några rader om din upplevelse!
  • 2019-06-25

Karl och Marie C skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Har sålt en fastighet och vi blev bemött av en kunnig och trevlig mäklare. Hade inga egentliga förväntningar! Läs mer
    2019-07-15 Amanda A svarar Karl och Marie C
    Hej, tack så mycket för er rekommendation. Jag är tacksam för förtroendet.
  • 2019-06-24

Sofia A skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålt en jordbruksfastighet.

Amanda var väldigt engagerad, närvarande och kunnig i alla samtal vi haft.

Mina förväntningar var att mäklaren skulle visa engagemang och ha tid med vår försäljning.

Kanon, kan verkligen rekommendera Amanda! Läs mer
    2019-06-25 Amanda A svarar Sofia A
    Hej Sofia, vad glad jag blir av att läsa om din uppfattning av mig, jag är tacksam för förtroendet ni gav mig. Vi ses snart igen!
  • Anders K

2019-06-23

Anders K skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Mycket bra, kunniga och professionella mäklare, är mycket nöjd med deras arbete ! Läs mer
  • 2019-06-21

Micke B skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Jag har köpt ett fritidshus och tycker kontakten med söljaren har varit utmärkt. Allt har gått rätt till.
    Jag hade väl inga direkta förväntningar då detta var första gången jag köper en fastighet via mäklare.
    I mitt fall gick det hela väldigt snabbt från intresseanmälan till visning och köpt tog det en dryg vecka.
    Men som sagt det har inte varit några konstigheter alls. Läs mer
    2019-06-25 Amanda A svarar Micke B
    Hej Micke, tack för att du tog dig tid att skriva några rader om din upplevelse. Hoppas att du ska trivas med ditt nya fritidsställe. Vi ses snart igen!
  • 2019-06-17

Ove H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Bra o kunnig. Hon låg i för att få vårt hus sålt. Tog kanske i lite för mkt när hon satte utgångspriset, men vem vet? Vi är nöjda med hennes jobb. Läs mer
    2019-06-20 Amanda A svarar Ove H
    Hej Ove, tack för din rekommendation! Vad kul att ni blev nöjda, skam den som ger sig. Trevlig midsommar!
  • 2019-06-17

Marita H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Amanda hanterade försäljningen av vår villa som vi bott i under många år. Hon har en bra känsla för kundens önskemål och är kunnig. Vi kände oss trygga i affären och uppskattade hennes energi och uthållighet när det bitvis gick lite trögt. Läs mer
    2019-06-20 Amanda A svarar Marita H
    Hej Marita, tusen tack för din rekommendation. Vad glad jag blir av att höra hur du upplevt affären. Trevlig midsommar!
  • Christer G

2019-05-27

Christer G skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi valde SvenskFastighetsförmedling i Gagnef för att få hjälp med att sälja vår villa i Mockfjärd efter att ha deltagit i ett kund/informationsmöte som företaget arrangerat i Djurås, Gagnef.
    Amanda Allernäs, som blev får kontaktperson efter mötet, har under den månadslånga processen med försäljningen varit till stort stöd. Dels med saklig och bred information om vad som gäller vid en husförsäljning, dels om ansvarsfördelningen säljare-köpare-mäklare.
    Amandas arbete/uppträdande har präglats av korrekthet och pålitlighet, särskilt vid bedömningen av värdet på det hus vi ville få hjälp med att sälja. Hennes analys av husets värde har i allt väsentligt sammanfallit med våra egna förhoppningar/önskemål. Nu har vi "gått i mål" och känner stor tillfredsställelse med sättet på vilket vi blivit bemötta under de veckor som Amanda Allernäs och fastighetsförmedlingens övriga personal bistått oss med husförsäljningen.
    Vår villaförsäljning blev, tack vare Amanda och hennes medarbetare, en resa där vi hela tiden kände oss uppdaterade och omhändertagna!
    Christer och Iréne Gruhs Läs mer
    2019-06-07 Amanda A svarar Christer G
    Hej Christer och Iréne, stort tack för den utförliga rekommendationen. Det glädjer mig att höra om hur ni har upplevt er bostadsaffär tillsammans med oss och vi får passa på att tacka återigen för förtroendet. På återhörande!
  • 2019-05-21

Bernt J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Snabb affär med försäljning av fäbostuga.
    Förberedde förra sensommaren-bra jobb av min duktiga mäklare-snyggt jobbat! Läs mer
    2019-05-22 Amanda A svarar Bernt J
    Hej Bernt, tack så mycket för din rekommendation. Det var verkligen en snabb och smidig affär!
  • 2019-05-12

Magnus T skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Engagerad och trevlig, rekommenderas! Läs mer
    2019-05-14 Amanda A svarar Magnus T
    Hej Magnus, tack så mycket för er rekommendation!
  • 2019-05-03

MARIA E skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Engagerad, postiv o alltid trevlig o tillmötesgående. En riktig pärla! Så otroligt tacksam för all hjälp jag fått. Läs mer
    2019-05-06 Amanda A svarar MARIA E
    Hej Maria, tusen tack, vad glad jag blir! Nu hoppas vi att du hittar ett trevlig boende i Borlänge. Ses snart igen!
  • Agneta A

2019-05-02

Agneta A skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålde en villa
    Amanda Allernäs har genomgående varit professionell, positiv, ärlig och visat ett gott omdöme.
    Har köpt och sålt hus med Svensk Fastighetsförmedling tidigare och det var odelat positivt. Det var det som fick mig att vända mig till dem igen, och jag blev inte besviken nu heller.

Försäljningen fick helt friktionsfritt, och jag rekommenderar dem varmt! Läs mer
    2019-05-03 Amanda A svarar Agneta A
    Hej Agneta, tusen tack för denna fina rekommendation. Det glädjer mig att ni är nöjda och vill rekommendera oss vidare! Hörs snart igen.
  • Peter F

2019-04-27

Peter F skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi köpte vårt framtida boende i Björbo med hjälp av Amanda, hon ställde upp utan problem på en visning enbart för oss, vi kunde inte på en ordinarie visning då vi hade ca 28 mil till Björbo.

Hon är hjälpsam, korrekt, återkommer omgående när man vill/undrar något. Bra mot både köpare/säljare!

Vi kan bara rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling i Gagnef! Läs mer
    2019-05-03 Amanda A svarar Peter F
    Hej Peter, tack så mycket för att ni tog er tid att skriva en rekommendation. Det ska bli spännande att se hur ert nya hem kommer växa fram. Hörs snart igen!
  • 2019-04-20

Rolf S skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    I alla kontakter med mäklaren fungerade allting mycket bra. Läs mer
    2019-04-20 Lars B svarar Rolf S
    Tack för det fina omdömet. Har varit ett nöje att få jobba med och för er och hoppas och tror att era köpare kommer att trivas med den fina fastigheten ni lämnar i Gagnef. Tack!
    Lars B gillar detta
  • 2019-04-19

Rune L skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Superb, proffesionell, personlig bemötande, omhändertagande & slutförande!!! Läs mer
    2019-04-20 Lars B svarar Rune L
    Tack Rune för det fina omdömet. Det har varit ett nöje att få träffa er och att få förmedla denna vackra fastighet till Er. Jag vet att ni kommer att gilla den och att ni får tillbringa mycket av er lediga tid i Djurås. Tack än en gång och många hälsningar till familjen!
  • Wisansaya T

2019-04-08

Wisansaya T skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi har nyligen sålt en villa i Djurås, mina förväntningar var att det skulle vara krångligt och att det skulle påverka min vardag då jag jobbar mycket. Nu i efterhand kan jag beskriva försäljnings upplevelsen som super smidigt och busenkelt!

Amanda, vilken stjärna!
    Hennes personlighet och engagemang är på topp! En super driven tjej med en fin personlighet. Fokuserar på både säljarens önskemål samt köparens funderingar!

Från första mötet till presentation om när hon berättar hennes sätt att arbeta samt att hon lägger ner väldigt mycket tid på objektbeskrivningar och själva arbetet. Hon planerar väl och kan mycket fakta om objektet som ska presenteras. Hon är alltid redo!

Vid första mötet gav hon riktigt bra energi ifrån sig, något jag uppskattade riktigt mycket är att hon även frågade mig om området. Säljarens information om området är väldigt betydelsefull då det är säljaren som känner huset och området bäst.

Som köpare vill jag personligen gärna veta mer om området också, inte enbart objektet. Vilka grannar? Närmsta busshållplats? skidspår? Skridskoåkning? Är det tonåringar som festar varje helg eller barnfamiljer, vad kan jag eventuellt förvänta mig om jag köper objektet. När jag varit på visningar så är det väldigt få mäklaren som kan svara på dessa frågor. Många mäklaren är upptagna med själva objektet att de glömmer bort det lilla extra, det lilla extra som kan ge köparen en stor trygghet. När Amanda då tog eget initiativ och frågade så blev jag väldigt glatt överraskad.

Amanda gör det lilla extra, hon finns tillgänglig och är lätt att få tag på. Hon svarar på frågor och funderingar, kunde hon inte svaren så tog hon alltid reda på det. Hon är väldigt engagerad, hon tog reda på fakta och var väldigt kunnig. Arbetsmässigt är hon väldigt professionell och hjälpsam.
    Att ha någon att bolla ideer med, kommunicera med är väldigt viktigt för en okunnig säljare som mig. Att Amanda gav feedback och delade med sig av hennes kunskaper gjorde att jag som säljare kände mig trygg.

Under försäljningen så kände jag en stor trygghet med Amanda som mäklare och jag är så himla nöjd med hennes arbete! Jag skulle välja henne alla dagar i veckan, jag kan starkt rekommendera Amanda om ni funderar på att sälja eller köpa! Läs mer
    2019-04-10 Amanda A svarar Wisansaya T
    Hej Wissan, WOW vilken rekommendation, jag blir alldeles rörd. Det betyder jättemycket att du tagit dig tid att skriva detta! Tusen tack för att ni gav mig förtroendet att visa vad jag går för. Att få denna bekräftelse är det bästa kvittot jag kan få! Hörs snart igen.
  • Rasmus U

2019-04-07

Rasmus U skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Väldigt bra bemötande och utomordentlig service. Inga problem med extra visningar som vi behövde. Läs mer
    2019-04-07 Amanda A svarar Rasmus U
    Hej Rasmus, tusen tack för lovorden. Välkomna till Mockfjärd. Hörs snart igen!
  • 2019-04-03

Zara S skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Strukturerad, pålitlig och proffesionell. Läs mer
    2019-04-07 Amanda A svarar Zara S
    Hej Zara, tack så mycket för dessa ord. Ses snart igen!
  • Eva E

2019-03-21

Eva E skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålt villa i Mockfjärd
    Amanda var kunnig och trevlig och gav bra återkoppling när vi hade frågor.
    Kan varmt rekommendera både Amanda och Svensk Fastighetsförmedling i Gagnef Läs mer
    2019-03-27 Amanda A svarar Eva E
    Hej Eva, tack så mycket för er rekommendation, det värmer!
  • Patricia

2019-03-17

Patricia skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Amanda är en driven mäklare som gav oss ett trevligt och professionellt bemötande. Vi kände oss trygga och det blev en snabb och smidig försäljning av vår villa.
    Rekommenderar Amanda varmt! Läs mer
    2019-03-18 Amanda A svarar Patricia
    Hej Patricia, tusen tack för de fina lovorden och tack för förtroendet! Vi hörs snart igen.
  • Marcel

2019-03-17

Marcel skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Engagerad mäklare som tog initiativ och guidade oss smidigt genom säljprocessen. Det kändes bra och jag rekommenderar henne absolut. Läs mer
    2019-03-18 Amanda A svarar Marcel
    Hej Marcel, tack för er rekommendation och tack för förtroendet. Hörs snart igen!
  • Aris P

2019-03-13

Aris P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi köpte ett fint hus i Dalarna. Mäklaren var super duktig med alla information, hjälpte mycket med bank kontakt osv. Hon förklarade till oss hur systemet fungerar och vad vi skulle göra för att köpa huset. För oss som kommer från andra länder det kan bli jätte stressigt men hon visste hur ska bemöta oss på ett tryggt sätt. Läs mer
    2019-03-18 Amanda A svarar Aris P
    Hej Aris, tack så mycket för er fina rekommendation. Det gör mig glad att ni har upplevt köpet tryggt och smidigt. Hoppas ni trivs i Djurås!
  • Magnus G

2019-02-01

Magnus G skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålt skogsfastighet.
    Alltid bra bemötande.
    Enkel och smidig process. Läs mer
  • Jan B

2019-01-30

Jan B skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Köpt villa Källbäcksvägen 42 , Björbo Gagnef

På det hela taget är vi mycket nöjda hur det fungerat, och har hög tillit att resten av processen fram till tillträdet kommer att fungera utan krångel.

Bra:
    Mäklaren anpassade sig till våra önskemål vilket gjorde att vår tillit varit hög under hela processen. God kännedom om trakten, huset och säljarna.

Inte dåligt, men kanske inte fullt så bra:
    - Åberopa inte personlig kännedom om säljaren för att försöka öka köparens tillit till objektet. Köparen får inte tro att tillit till säljarens ord kan ersätta undersökningsplikten.
    - Det som beskrivs i prospektet ska normalt ingå i köpet. I detta fall visade det sig att kostnaden för installation av fiber faller på köparen. Prospektet borde varit tydligare med detta.
    - En mäklare borde läsa alla handlingar från köparens/lekmannens perspektiv och återmata brister till den person som upprättat handlingen för korrigering innan den hamnar under köparens ögon. I detta fall var energideklarationen av undermålig kvalitet, vilket borde ha återmatats till den besiktningsman som utfört besiktningen och tagit betalt för detta. Har läst allt för många undermåliga energideklarationer och detta var nog den sämsta. Kollektivet av mäklare borde ta ett ansvar för detta genom att kritiskt läsa och återmata brister, annars lär det inte bli bättre.

Mvh, Jan Blückert Läs mer
    2019-01-31 Lars B svarar Jan B
    Hej Jan! Tack för ditt svar och synpunkter! Kul att ni i stort är nöjd med vårt pågående arbete. Gör dock en för mig" viktig "kommenterar ang. den personliga kännedomen, så har det under alla mina år varit naturligt att informera om det jag vet och informerats om och någon avsikt har ej funnits att på något sätt undanta något från den gällande undersökningsplikten. Vi ser fram emot emot ett fortsatt trevligt samarbete!
    mvh Lars Björklund
  • 2019-01-30

Täppgårds Lena R skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Har sålt vår villa.
    Trevligt bemötande
    Uppfyllde förväntningarna
    Alltid anträffbar

Bra mäklare Läs mer
    2019-01-31 Lars B svarar Täppgårds Lena R
    Stort Tack för ert omdöme! Glädjer mig att Ni är nöjda!
  • 2018-12-10

Madeleine P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Rak och tydlig i kontakten! Känns bra överlag. Läs mer
    2018-12-11 Amanda A svarar Madeleine P
    Hej Madde, tack för din rekommendation!
  • 2018-12-10

Karl Gunnar U skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Jättebra och professionellt bemötande,
    snabb handläggning, mycket bra resultat.
    Precis vad man förväntar sig av en bra mäklare.

Jag har anlitat denna fastighetsförmedling ett antal gånger tidigare och vet att de gör ett jättebra jobb,. Så det fanns ingen tvekan om vilken förmedling som jag skulle anlita den här gången heller.

Jättenöjd! Läs mer
    2018-12-11 Amanda A svarar Karl Gunnar U
    Hej, tack så mycket för er rekommendation och för förtroendet!
  • 2018-12-06

Veronica N skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    En mäklare med stort tålamod för sina potentiella klienter. Möter en med leende och kunskap om sina objekt och har hjälpt till massor i vårt köp av hus.
    Är så nöjd! Läs mer
    2018-12-08 Amanda A svarar Veronica N
    Hej Veronica, tack, vilka fina ord! Så kul att det var jag som fick förmedla ert nya hem efter att ni letat så länge. Välkommen till Djurås. Hoppas ni ska trivas!
  • 2018-12-05

Carina H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    sålt en villa och allting har flutit på bra. Från visning till skrivet kontrakt tog 4 dagar. Då jag själv inte va så insatt så hjälpte mäklaren mig i alla frågor jag hade. Trodde väl inte att det skulle gå så fort som det gjorde men det va ett plus.

Från det att jag bestämde mig för att sälja tills att nu kontraktet är påskrivet blev lite intensiva men det mesta beror nog på mina oregelbundna arbetstider. Inte så lätt alla gånger att få ledigt när man kanske behöver. Men nu är allt klart med första delen och man vet när man ska vara ute ur huset. Läs mer
    2018-12-06 Amanda A svarar Carina H
    Hej Carina, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Ja vilket resultat. Visst gick det smidigt? Och vilka trevliga köpare du får. Vi hörs snart igen!
  • 2018-12-05

Perjons Lars L skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    En äldre fastighet från 1860 med tillhörande uthus.
    Som helhet så har allt fungerat mycket bra och Lars har gjort ett gott jobb utan klander! Läs mer
    2018-12-05 Lars B svarar Perjons Lars L
    Tack Lars för ditt fina omdöme och jag är glad och tacksam att erbjudits möjligheten att hjälpa er med er fina fastighet när man nu börjar se slutet på ett mycket trevligt liv inom fastighetsbranchen som även varit som en hobby för mig.
  • Sofia L

2018-11-26

Sofia L skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Amanda är proffsig och personlig på samma gång vilket ger ett bra förtroende för oss som säljare. Vår försäljning gick snabbt, vilket var ett önskemål från oss. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar Amanda som mäklare. Läs mer
    2018-11-28 Amanda A svarar Sofia L
    Hej Sofia, tack så mycket! Det har varit så kul att följa er genom både köp och försäljning, tack för förtroendet!
  • Pia-Lena A

2018-11-22

Pia-Lena A skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Har sålt ett fritidshus.
    Amanda är en driven mäklare. Duktig på att lyssna in önskemål och snabbt omvandla all information i en säljande förpackning.
    Kunnig och engagerad, tar snabbt reda på allt hon behöver för kundens räkning.
    Det har varit enkelt och bekvämt med Amanda som mäklare.
    Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2018-11-28 Amanda A svarar Pia-Lena A
    Hej Pia, tack så mycket för att du tog dig tid att skriva en så utförlig rekommendation. Det värmer! Vi ses snart igen.
  • 2018-11-21

Ronny R skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Har sålt en villa genom svensk fastigetsförmedling.
    Mäklaren har gjort ett mycket bra jobb och ställt upp närhelst jag har ringt om något jag undrat.
    Alla förväntningar har uppfyllts till fullo. Läs mer
    2018-11-22 Lars B svarar Ronny R
    Hej Ronny! Jag tackar för ert förtroende och de fina omdömet jag fick.
    Ha det gott och hälsa!
  • 2018-11-08

Per-Ole D skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi bor utomlands men har letat ett stalle i Dalarna. efter mycket tittande fann vi ett object som vi gillade. problemet var att vi var trogna att aka hem dagen efter och skulle missa den planerade visningen. Vi ringde mäklaren, Amanda, som snabbt ordnade en visning ett par timmar senare samma dag. Hon var mycket påläst och professionell med utförliga svar pa alla våra frågor utan dröjsmål. Vår upplevelse hittils ger henne högsta betyg. Läs mer
    2018-11-13 Amanda A svarar Per-Ole D
    Hej Per-Ole, tack för att ni tog er tid att skriva en sån fin rekommendation. Vi ses till våren, välkommen till Dalarna!
  • 2018-11-05

Ann-Louise C skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Köpte sommarstuga och bra hjälp med allt praktiskt. Flexibel med tiden att se objektet. Läs mer
    2018-11-07 Amanda A svarar Ann-Louise C
    Hej Ann-Louise, tack för din rekommendation. Spännande och se hur ert projekt kommer växa fram!
  • 2018-11-02

Mikael S skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Hon är super duktig och brinner för sitt jobb och trevlig rolig på köpet ! Läs mer
    2018-11-07 Amanda A svarar Mikael S
    Hej Micke, tack så mycket, vad glad jag blir!
  • 2018-11-01

Christoffer F skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi har sålt ett hus i Sifferbo för att vi ska köpa ett nytt hus. Vi blev väldigt bra bemött av Amanda, hon har gjort ett toppen jobb. Rekommenderar henne till 100% till alla som ska sälja sitt hus, lägenhet, m.m Läs mer
    2018-11-07 Amanda A svarar Christoffer F
    Hej Christoffer, tack för en fin rekommendation! Nu hoppas vi att vi hittar ett nytt trevligt hus åt er också. Vi ses!
    2018-11-24 Christoffer F svarar Amanda A
    Skriver en uppföljning på föregående omdöme då.... Blev samma visa den här gången med Amanda att hon levererade ett toppen jobb då vi har köpt en ny bostad igenom henne, och allt gick så snabbt o smidigt igen!! Hon vet till 100% vad hon jobbar med, som jag skrev förut så rekommenderar vi henne till allt som har med bostadsförsälning o göra!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-10-31

Hilkka K skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Efter många turer fram och tillbaka så sålde vi äntligen huset i Mockfjärd.
    Processen var lång och under hela tiden så hade jag kontakt ´med Amanda.
    Amanda fungerade mycket bra och hon höll löpande kontakt med oss under hela processen.
    Vi hade en bra dialog och hon lyssnade in vad jag tyckte och tänkte kring försäljningen.
    Hon tog sig även tid att boka extra visningar och visade ett stort engagemang. Läs mer
    2018-11-01 Amanda A svarar Hilkka K
    Hej, ja visst har det varit en lång resa, men med lite tålamod nådde vi ett resultat som var långt över förväntan. Tack för förtroendet och för att ni tog er tid att rekommendera mig!
  • 2018-10-27

Sofia L skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Proffsigt men ändå personligt bemötande av mäklaren. Har köpt en villa i litet samhälle. Hittills har allting fungerar smidigt och bra och vi har fått svar på våra frågor. Läs mer
    2018-11-01 Amanda A svarar Sofia L
    Hej Sofia, tack så mycket för din fina rekommendation och för förtroendet att även förmedla ert nuvarande boende. Ses snart igen!
  • 2018-10-06

Birgitta Elisabet F skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Amanda var positiv och kämpade på trots att marknaden var ganska sval till objektet.
    Det är också bra med en mäklare som finns på orten och känner till omgivningarna och marknaden. Jag är helt och hållet nöjd med hennes insatser. Läs mer
    2018-10-11 Amanda A svarar Birgitta Elisabet F
    Hej Birgitta, tack för din rekommendation, vissa objekt kräver ordentligt med tålamod. Känns riktigt kul att vi lyckades och att du får så trevliga köpare. Ses snart igen!
  • 2018-09-26

Monika P skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    kompetent. Bra bemötande. Snabb affär Läs mer
  • 2018-09-25

Anna R skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Ett professionellt bemötande med kunden i fokus. Har under hela försäljningsprocessen kännt mig trygg😀😀
    Så bara ++++++++++++++++++++++++
    Kan jag säga. Läs mer
  • 2018-09-23

Carl O skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi hade tidigare erfarenhet av Amanda då vi köpte ett hus via henne för ca 1 år sedan. När vi sedan skulle sälja vårt fritidshus var det självklart att välja henne som mäklare. Hon är mycket professionell, redig och klar och inger ett stort förtroende. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera henne till alla som går i säljtankar.

Calle & Monica Läs mer
    2018-09-25 Amanda A svarar Carl O
    Hej, vad glad jag blir av att läsa er rekommendation, tack för att ni tog er tid! Lycka till i framtiden och ta hand om er. Vi ses!
  • 2018-09-20

Lotta J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Jag har haft Amanda som mäklare och hon var kanon! Kämpat på bra och har fått mig känna mig delaktig i hela processen Läs mer
    2018-09-20 Amanda A svarar Lotta J
    Hej Lotta, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Kommer bli toppen det här!
  • 2018-08-21

Lena K skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Kunnig och bra bemötande hela tiden, när vi skulle sälja vårat dödsbo. Är mycket att tänka på men vi har fått otroligt bra hjälp hela tiden.
    Mvh Lena Läs mer

Skogsvägen 2, 785 61 Djurås