Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

Skogsvägen 2, 785 61 Djurås — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gagnef/Vansbro!

Gagnef/Vansbro tillhör det största mäklarföretaget i Dalarna med hela 25 medarbetare. . Med engagemang, omtänksamhet och ett nytänk kan vi ta hand om din bostadsaffär. Vi erbjuder skräddarsydda processer, helt efter dina önskemål, så att du kan hitta ditt drömboende i Gagnef eller Vansbro.

Vill du ha en värdering för att kolla dina möjligheter? Hör av dig till oss så fixar vi det. Vi kan även ge dig råd om när det är bäst läge för ett köp eller en försäljning.

Läs vad 266 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

• 2020-05-24

Anders B skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Vi sålde vår gård med hjälp av Amanda och vi är så nöjda! Proffsigt bemötande, snabba besked och rak kommunikation. Vi blev rekommenderade av en bekant att kontakta Amanda inför vår försäljning och vi skickar gärna vidare den rekommendationen! Läs mer
    2020-05-27 Amanda A svarar Anders B
    Hej Anders och Emelie, tusen tack för en fin rekommendation. Tack för förtroendet, det har varit så kul att samarbeta med er. Vilket resultat! Ses snart igen.
  • 2020-05-10

Roland G skrev om Ulrika Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Sålt mitt barndomshem i björbo . Mäklaren va driven o engagerad så hon fick ihop affären snabbt o smidigt. Så vi är jätte nöjda med Ulrika Läs mer
    2020-05-28 Ulrika H svarar Roland G
    Tusen tack Roland för det fina omdömet!
    Ulrika H gillar detta
  • 2020-05-06

Lina W skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Sålt en villa.

Kunnig, trevlig och driven mäklare. Tydlig i allt, kännt mig trygg i alla steg. Kan bara rekommendera henne!! Läs mer
    2020-05-06 Amanda A svarar Lina W
    Hej, blir så glad av att läsa din rekommendation, tack så mycket för ert förtroende!
  • 2020-05-04

Sjö Martin L skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Vi har köpt en villa med stor tomt som vi hoppas och tror att ska bli vårt drömboende. Då vi kontaktade säljarna innan huset blev tillgängligt på den öppna marknaden tog vi som köpare hjälp av Karin Liss vid husvisning och kontraktskrivning.

Karin agerade proffsigt, objektivt och samtidigt både engagerat och snabbfotat genom hela processen. Kort och gott, precis vad vi önskar oss av en riktigt skicklig mäklare!

Med ovan sagt vi vill ge Karin våra allra bästa rekommendationer inför din nästa bostadsaffär. Läs mer
  • Ashkan F

2020-04-24

Ashkan F skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Vi köpte en villa av Amanda och hon var mycket hjälpsam, väl påläst om huset och fanns det någonting hon inte kunde svara på så ringde hon till säljaren och återkopplade inom några minuter. Vi kände oss trygga genom hela köpeförloppet och vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-04-28 Amanda A svarar Ashkan F
    Hej Ashkan och Elin, tack så mycket för er rekommendation! Välkomna till Gagnef!
  • 2020-04-23

Marianne F skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Sålde min villa i Djurås och är jättenöjd med Amanda.
    Trevligt bemötande, professionell och sakkunnig. Kan verkligen rekommendera henne till andra. Läs mer
    2020-04-24 Amanda A svarar Marianne F
    Hej Marianne, tack för en fin rekommendation. Vad roligt att höra att du kan tänka dig att rekommendera mig vidare. Vi ses snart igen!
  • 2020-04-21

Pekka L skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Vi har köpt en fastighet av Amanda på Fastighestförmedlingen. Allt gick smidigt och snabbt.
    Mycket trevligt bemötande samt snabb återkoppling varje gång.
    Snart får Amanda sälja vårat nuvarande hus. Hoppas och tror att jag får ge henne 5 stjärnor igen efter den försäljningen. Tack till er! Läs mer
    2020-04-21 Amanda A svarar Pekka L
    Hej Pekka och Jonna, tusen tack för er rekommendation, det glädjer mig att ni upplevt mig som ni beskriver. Vi ses i nästa vecka för att planera försäljningen kring ert fina hus!
  • 2020-04-16

Anders Fredrik J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Kontaktade Amanda i Januari 2020 för att sälja min villa i Gagnef. Väldigt proffsigt intryck och man fick ett bra bemötande med bra svar och information hur processen går till och vad man ska förvänta sig. Uppdateringar under resans gång med vad som var på gång med visningar och intressenter. Energirik, entusiastisk och genuint intresserad att göra ett ordentligt utfört arbete. Läs mer
    2020-04-16 Amanda A svarar Anders Fredrik J
    Hej Anders, jag blir så glad av att läsa hur du upplevt mig. Tack för ett gott samarbete och lycka till med husletandet i Malung!
  • 2020-04-03

Perry N skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Amanda har vid visningar av fastigheter lyssnat på vad vi söker och hon sa att denna fastighet är nog något för er och det var det. Hon har varit hjälpsam och tillmötesgående i hela handhavandet från visning till kontrakts skrivning. Jag kan varmt rekommendera Amanda om man vill sälja eller köpa bostad. Läs mer
    2020-04-07 Amanda A svarar Perry N
    Hej Perry, vad glad jag blir av att läsa hur ni upplevt mig. Det känns extra kul att jag fick förmedla ert nya boende efter många visningar ihop. Hörs snart igen!
    Anna B gillar detta
  • 2020-04-02

Gerhard H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Vi har sålt ett hus där Amanda var vår fastighetsmäklare. Hon är mycket professionell och har genomfört affären på bästa sätt. Med sitt stora engagemang och energi har försäljningen gått både snabbt och smidigt. Dessutom är Amanda en trevlig person som det har varit roligt att ha kontakt med.
    /Gerhard och Margit Läs mer
    2020-04-03 Amanda A svarar Gerhard H
    Hej Gerhard och Margit. Jag tackar ödmjukast för er fina rekommendation, det har varit ett nöje att jobba med er.
  • 2020-04-02

Brita N skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Hela bemötandet allt ifrån visning av fastigheten Mon 110 till att köpet genomförts är helt utan anmärkning! Läs mer
    2020-04-02 Amanda A svarar Brita N
    Hej Brita, tack så mycket! Äntligen fick ni hitta rätt!
  • 2020-04-02

Noah S skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Efter att ha varit på jakt efter hus ett tag hittade vi till slut det vi ville ha. Kontakten med Amanda har fungerat smidigt. Hon är tillmötesgående, kunnig och jättetrevlig. Vi är helnöjda. Läs mer
    2020-04-02 Amanda A svarar Noah S
    Hej Noah och Emelie, tusen tack för att ni tog er tid att skriva en rekommendation. Som jag sa efter kontraktet är jag så glad att just jag fick förmedla ert nya boende efter många visningar ihop. Vi hörs snart igen!
  • 2020-03-26

Peter L skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    I köpprocessen av ett nybygge.
    Bra bemött, trevlig och seriös. Läs mer
    2020-03-31 Amanda A svarar Peter L
    Hej Peter, tack så mycket för er rekommendation!
  • 2020-03-23

Maria S skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Köpt en nyproduktion. Bra bemötande. Återkoppling när svar inte funnits.
    Den kaotiska kvällen när material skulle ses och planeras, den var under all kritik. Oprofessionellt!
    Har man gått ut med info om den ’ lyxiga’ känslan så dök det rejält där och då. Helheten försvann där och då. Läs mer
    2020-03-23 Amanda A svarar Maria S
    Hej Maria, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Du och jag har haft ett telefonsamtal om just den kvällen och jag ska även föra detta vidare till Byggherren så att vi i framtiden har en mer välplanerad tillvalsträff. Ses snart igen!
  • 2020-03-22

Magnus E skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Bra!!! Köpt en ny lägenhet. Mycket trevligt intryck. Läs mer
    2020-03-23 Amanda A svarar Magnus E
    Hej Magnus och Eva, tusen tack!
  • 2020-03-22

Tina R skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Amanda ger dig som köpare en personlig och tydlig kontakt, vilket har följt med genom hela köpet, från tidigt intresse till inflyttning. Amanda besvarar dina frågor och tar reda på fakta, så att inga oklarheter finns före, under eller efter köpet. Läs mer
    2020-03-23 Amanda A svarar Tina R
    Hej Tina, tusen tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation!
  • 2020-03-21

Tor-björn M skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Köpt fastighet i Gagnef.
    Passade tiden exakt. Vänligt och trevligt bemötande.
    Hade inga speciella förväntningar. Hon levde upp till allt som
    jag ville ha info om.
    Så bra att jag köpte huset samma timme som vi träffades.
    Samt betalade allt inom 5 dagar.
    Sammanfattning: Hon var exemplarisk som Mäklare. Läs mer
    2020-03-23 Amanda A svarar Tor-björn M
    Hej Tor-Björn, vad trevligt att höra hur ni har upplevt mig. Tack för lovorden!
  • 2020-03-20

Ulf J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Köpt 90m2 nyproduktion BRF.
    Mycket bra å snabba återkopplingar.
    Förväntningar som det ska va. BRA
    Mycket bra så här långt. Läs mer
    2020-03-23 Amanda A svarar Ulf J
    Hej Ulf och Lotta! Tack för att ni tog er tid att lämna en rekommendation, det gör mig jätteglad!
  • Staffan N

2020-03-20

Staffan N skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Vi har köpt en bostadsrätt, som är under uppförande. Då olyckliga omständigheter med bygget medfört oro för oss, är vi glada för den löpande information, som Amanda gett oss, och som lugnat oss. Vi är väldigt nöjda med Amanda. Hon är ambitiös, kunnig och har alltid bemött oss på ett föredömligt sätt. Läs mer
    2020-03-23 Amanda A svarar Staffan N
    Hej Staffan och Christina och tusen tack för en fin rekommendation. Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete!
  • 2020-02-28

Roland G skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    De här är mitt barndomshem som Amanda sålt, hon sålde även min villa för nåt år sen.Amanda ger alltid ett trevligt bemötande hon är ”proffs ” på de hon gör!! Läs mer
    2020-03-04 Amanda A svarar Roland G
    Hej, tusen tack för din rekommendation. Det bästa med mitt jobb är nöjda, återkommande kunder. Tack för förtroendet!
  • 2020-02-28

PER A skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Mycket bra på alla sätt! Smidigt agerande vid mitt köp av bostadsrätt. Tog sig också tid för privat visning av lägenheten och var ett gott stöd efter budgivningen. Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-28 Amanda A svarar PER A
    Hej Pelle, vad kul att höra att du är nöjd med mitt jobb, tack för att du tog dig tid att rekommendera mig. Vi ses snart igen!
  • Maria Sofia Kristina H

2020-02-28

Maria Sofia Kristina H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Sålde mitt hus, gick supersnabbt!
    Fick bra information och tillgängligheten var på topp vid mina alla tusen frågor. :-) Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-28 Amanda A svarar Maria Sofia Kristina H
    Hej Maria, visst var det en snabb och smidig affär! Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation.
  • 2020-02-11

Johan H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Amanda är toppen! En mäklare som ger ett tryggt och positivt bemötande. Jag och min sambo har bara positivt att säga om köpet och hjälpen vi fått av Amanda. Läs mer
    2020-02-14 Amanda A svarar Johan H
    Hej, tusen tack för en fin rekommendation. Jag blev så glad av glädjen vid kontraktsskrivningen. Välkomna till Björbo!
  • 2020-01-20

Christer A skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Jag sålde ett kråkslått, blev bemött på ett sådant sätt som säger att nu jävlar är det affärer på gång så ryck upp dig. Förväntningarna var att få kråkslåttet sålt och det gick ju jävligt elegant så mer nöjd än vad jag är får man leta efter. Sammanfattning. Gasen i botten klart. Läs mer
    2020-01-22 Amanda A svarar Christer A
    Hej Christer, det känns fantastiskt att höra hur nöjd du är med mitt arbete. Tack för förtroendet!
  • 2020-01-19

Daniel K skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Hon var kanon! Gjorde att det blev en snabb och smidig affär innan visning. Finns inget att anmärka. Världsklass Läs mer
    2020-01-22 Amanda A svarar Daniel K
    Hej Daniel, wow, tack så mycket för fina ord!
  • 2020-01-18

Malin R skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Köpt en hus med hjälp av Amanda. Har bara gott att säga om henne. Bra info, bra återkoppling och förklarar på ett sätt så man förstår. Läs mer
    2020-01-22 Amanda A svarar Malin R
    Hej Malin och Robbin, tack så mycket för er rekommendation! Det känns extra roligt att jag fick förmedla ert framtida boende efter många visningar ihop. Ses snart igen!
  • 2019-12-18

Andreas B skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    köpte ett hus av dem.
    mkt trevlig mäklare som gav all information som jag behövde och nogrann. Läs mer
    2020-01-09 Amanda A svarar Andreas B
    Hej Andreas, tusen tack för en fin rekommendation. Ses snart igen!
  • 2019-12-12

Jessica W skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Väldigt trevligt bemötande och jag har verkligen fått den hjälp jag behövt under hela resan. Tydliga svar på mina funderingar och hjälp med att hitta rätt vid andra funderingar.

Super nöjd! Läs mer
    2019-12-13 Karin L svarar Jessica W
    Tack för dina positiva ord Jessica. Välkommen till Dala-Floda
  • 2019-12-12

Pernilla G skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Vi har sålt en fastighet i Dala -Floda, dödsbo.
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare.
    Hon är trevlig och tillmötesgående, förklarar allt på ett enkelt sätt och följer upp med oss så fort det hänt något.
    Jag rekommenderar gärna Karin för vänner och bekanta framöver.
    Mvh PG Läs mer
    2019-12-13 Karin L svarar Pernilla G
    Tusen tack för din fina rekommendation.
  • 2019-12-01

Magnus B skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Vi köpte hus och blev väl informerad av Amanda från visning, budgivning till kontraktsskrivning. Hon har hela tiden varit tillgänglig genom processen. Vi kan varmt rekommendera Amanda.

Magnus&Erika Bäcklund Läs mer
    2019-12-09 Amanda A svarar Magnus B
    Hej Magnus & Erika, tack för att ni tog er tid att skriva en rekommendation. Vad glad jag blir av att läsa hur ni har upplevt mig. Hörs snart igen!
  • 2019-11-27

Margareta J skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Köpt äldre villa.
    Positivt bemötande
    Uppriktighet och trygghet. Hon levde upp till det. Läs mer
    2019-12-10 Karin L svarar Margareta J
    Tack för din rekommendation Margareta
  • 2019-11-24

Dennis J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Sålde en fastighet och allt gick väldigt bra. Läs mer
    2019-11-25 Amanda A svarar Dennis J
    Hej Dennis, tack för att du tog dig att tid att rekommendera mig. Tack också för förtroendet!
  • 2019-11-23

Johan L skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Trevlig inget krångel, bara plus Läs mer
    2019-11-25 Amanda A svarar Johan L
    Hej Johan, härligt att höra att du upplevt mig så. Ses snart igen!
  • 2019-11-22

Patrik S skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Sålt bostad
    Snabbt och enkelt
    Bra kontakt och uppföljning
    Mycket nöjd Läs mer
    2019-11-25 Amanda A svarar Patrik S
    Hej Patrik och Maria, vad kul att ni är nöjda. Visst blev det en lyckad försäljning? Tack för förtroendet. Ses snart igen!
  • 2019-11-22

Inga Birgitta Kristina R skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Äldre affärsfastighet omgjord till 2 familjehem. Mycket bra hjälp med försäljningen ordnade allt från början till slut 👍 Läs mer
    2019-11-25 Amanda A svarar Inga Birgitta Kristina R
    Hej, stort tack för förtroendet. Ses snart igen!
  • 2019-10-30

Lars J skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Jag tycker att Karin Liss var en bra mäklare och med ständig information till mig och vilka som var intresserade av mitt hus. Hon hade också flera visningar. Huset blev sålt och jag känner mig nöjd och mycket tacksam till Karin Liss. Karin Liss har gjort ett mycket bra arbete och jag kan med ett gott samvete, rekommendera Karin Liss, till er som går i tankarna,att sälja eller att köpa ett hus. Jag vill också passa på och tacka Karins arbetskamrater,för ett mycket trevligt bemötande och jag önskar dom alla en bra och trevlig framtid. Hälsningar, Lars Johansson Läs mer
    2019-10-30 Karin L svarar Lars J
    Tusen tack för din fina rekommendation och ett mycket gott samarbete. Önskar dig lycka till och välkommen tillbaka vid nästa försäljning. Hälsar Karin och kollegorna hälsar så gott
  • 2019-10-28

Gerth Inge Ragnar S skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Bra jobbat Amanda, både snabbt och enkelt, jag är mycket nöjd, jag tackar på förhand fasten affären inte är i hamn ännu👍 Läs mer
    2019-10-30 Amanda A svarar Gerth Inge Ragnar S
    Hej Gerth, tack så mycket för er rekommendation. Nu är vi i hamn och det blev ju en väldigt smidig affär. Vi hörs kring deklarationen i januari!
  • 2019-10-24

Lucyna Joanna I skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Mäklaren är kunnig , seriös , engagerat . Sålde min fäbo . Bra kommunikation mellan mig och mäklaren . Är nöjd . Kan rekommendera mäklaren t andra som vill sälja sina objekt . Läs mer
  • Karin Alvi P

2019-10-23

Karin Alvi P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Jag har sålt en villa för min fars dödsbos räkning. Mäklarens bemötande var toppen och affären gick fort och smidigt. Vi fick mycket bättre betalt än vi räknat med.
    Jag och min bror är mycket nöjda. Läs mer
    2019-10-25 Amanda A svarar Karin Alvi P
    Hej, visst blev det en snabb och lyckad affär. Vad kul att få hjälpa till och att ni fick så nöjda köpare. Ses snart igen!
  • 2019-10-20

Margaretha M skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Sålt en gård. Proffsigt och kunnigt bemötande. Snabb återkoppling i ärendet. Jag kunde alltid rådfråga mäklaren och få bra tips.
    Kommer att rekommendera mäklaren till vänner och bekanta.
    Är mycket nöjd! Läs mer
    2019-10-25 Amanda A svarar Margaretha M
    Hej Maggie, tack så mycket för din fina rekommendation. Är tacksam för att du kan tänka dig att rekommendera mig vidare, det värmer!
  • 2019-10-17

Evelina J skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Snabb och otroligt bra återkopplande service när vi köpte vårt fritidshus, trevligt bemötande, och på läst tummen upp för det Läs mer
    2019-10-18 Karin L svarar Evelina J
    Tack för din fina rekommendation. Lycka till i stugan i Dala-Järna.
  • 2019-10-17

sofia b skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Proffsigt, vänligt och tryggt. Suveränt, helt enkelt! Läs mer
    2019-10-18 Karin L svarar sofia b
    Tack för ditt fina omdöme. Lycka till med stugan.
  • 2019-10-16

Maria S skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Köpte Risåsa och Karin är fantastisk som mäklare. Så nöjd! Läs mer
    2019-10-18 Karin L svarar Maria S
    Tusen tack Maria. Lycka till i Risåsa.
  • 2019-10-15

Jytte P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    ,Hon har hjälpt oss att sälja vår villa, Hon verkar väldigt kunnig och engagerad och bryr sig om sina kunder. Min uppfattning är väldigt positiv Läs mer
    2019-10-16 Amanda A svarar Jytte P
    Hej Jytte, tack så mycket för er rekommendation. Lycka till med det nya nu! Ses snart igen.
  • 2019-10-14

Eva Monica Ö skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Helnöjd! Bra mäklare, snabbt resultat. Läs mer
  • 2019-10-14

sofia b skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Köpt hus och servicen mäklaren gav var alldeles utmärkt.
    Allt fungerade smidigt, lätt och ingen av alla mina frågor/samtal och mejl lämnades obesvarade.
    Kände mig fullkomligt trygg från början till slut.

Jag rekommenderar denna byrå "alla dar i veckan" Läs mer
  • 2019-10-09

Oscar Ö skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Köpte ett hus i mockfjärd med stora renoveringsbehov. Fick tydlig information om vad som behövdes göras och alla brister. Proffsigt bemötande vid skrivning utav papper osv. Helt klart nöjd. Läs mer
    2019-10-10 Amanda A svarar Oscar Ö
    Hej Oscar, tack så mycket för rekommendationen. Stort lycka till med renoveringarna och hör av dig när du behöver en ny värdering!
  • 2019-10-08

Jeanette G skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Har sålt 1/3av fastighet i björbo i slutet av augusti. Min bror har haft den mesta kontakten med Amanda och har bara hört positivt från honom om henne. Hon har varit väldigt seriös och förtroendegivande. Kontakten har varat sen i vintras i väntan på att personen som bott i fastigheten skulle flytta till servicehus. Så arbetet med olika saker har skett på distans eftersom min bror bor i eskilstuna och han har skött detta tills med Amanda. Så vi ör helnöjda för att försäljningen gick fort och Blev genomförd på ett smidigt sätt. Läs mer
    2019-10-10 Amanda A svarar Jeanette G
    Hej Jeanette, tack för den utförliga rekommendationen. Vad kul att höra att ni upplevt mig som du beskriver. Det blev somsagt en snabb och smidig affär trots kontakt på distans.
  • 2019-10-08

Rikard O skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Köpt ett fritidshus. Min första bostadsaffär och allt var klart och tydligt och gick väldigt smidigt. Läs mer
    2019-10-09 Karin L svarar Rikard O
    Tack för att du skrivit några rader. Lycka till med huset i Nås.
  • 2019-10-08

Monica S skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Amanda har både sålt och vi har köpt fastighet genom henne och vi har varit jättenöjda! Läs mer
    2019-10-10 Amanda A svarar Monica S
    Hej Monica, tusen tack för lovorden!!

Skogsvägen 2, 785 61 Djurås