Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gagnef/Vansbro!

Gagnef/Vansbro tillhör det största mäklarföretaget i Dalarna med hela 25 medarbetare. . Med engagemang, omtänksamhet och ett nytänk kan vi ta hand om din bostadsaffär. Vi erbjuder skräddarsydda processer, helt efter dina önskemål, så att du kan hitta ditt drömboende i Gagnef eller Vansbro.

Vill du ha en värdering för att kolla dina möjligheter? Hör av dig till oss så fixar vi det. Vi kan även ge dig råd om när det är bäst läge för ett köp eller en försäljning.

Läs vad 434 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro 2

• köpte sitt hus med hjälp av Anna Björklund Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    2022-09-17 Verifierad kund
    Väldigt engagerad, lätt att få tag på och hör alltid av sig om hon inte kommer vara kontaktbar. Rekommendar henne starkt!
    Tack för en väldigt fin rekommendation Jimmy! Hoppas ni ska trivas fint på Jugasåkern! Anna Björklund Pettersson
    2022-09-15 Verifierad kund
    Tack Anna för att du på ett trevligt och fint sätt guidade oss till ett hus som vi på alla sätt trivs med.
    Tack Marica, vad glad jag blir över dina ord! Kul att höra att ni redan trivs bra! Anna Björklund Pettersson
  • sålde sin stuga med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    2022-09-14 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och det blev en snabb affär
    • Vassgalen
    2022-09-12 Verifierad kund
    Engagerad hela vägen in i mål.
    Tack för din rekommendation.
    Tacksam att få hjälpa er med ert fina fritidshus.
    Karin Liss
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Björklund Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    • Gagnef
    2022-09-10 Verifierad kund
    Jag är jätte nöjd med allt.
    Över all förväntan.
    Härligt att höra Margareta! Det kändes som att det blev riktigt bra! Anna Björklund Pettersson
    2022-09-07 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemötande. Återkopplade alltid när man ringt eller mailat.
    Med de förutsättningar som rådde bollade Anna alltid idéer och tankar hon hade med oss, hur vi eventuellt skulle gå vidare.
    Vi är väldigt nöjda med Anna.
    Tack för dina fina ord Suvi! Så skönt att vi kom i hamn efter många långa turer. Nu får vi vänta en stund på tillträdet, men den som väntar på nåt gott! :) Anna Björklund Pettersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    • Gåsholmen - Björbo
    2022-09-06 Verifierad kund
    Jag tycker Karin är en bra mäklare. Hon bemötte oss på ett bra och förstående sätt, med tänkte på att de är vårat första husköp.
    Skönt att höra att det kändes tryggt. Viktigt när man köper sinn första bostad. Stort lycka till Med nya huset. Karin Liss
    Bra bemötande!
    Mäklaren uppfyllde mina förväntningar och gjorde både säljare och köpare nöjda.
    Tusen tack Magnus. Det blev kanonbra även för köparen som även fick sin drömstuga. Karin Liss
    • Gåsholmen - Björbo
    2022-09-06 Verifierad kund
    Jag blev bemött av Karin på ett bra vis.

Det som jag tycker är bäst med Karin är att hon är väldigt hjälpsam, hon förklarar på ett bra sätt. Det tycker jag var skönt då det är första huset jag köper.
    Härligt att höra att det kändes tryggt och lätt att förstå alla dokument och handlingar i ett husköp. Stort lycka till med er första bostad. Karin Liss
  • sålde sin bostad med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    • Centralt
    2022-09-05 Verifierad kund
    Toppen att ha att göra med; trevlig, självklar i sin roll, snabb, skicklig.
    Tack för ett gott samarbete. Lokalen kommer igen att komma i goda händer. Karin Liss
  • köpte sin stuga med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    2022-09-01 Verifierad kund
    Karin har varit mycket hjälpsam och tillmötesgående under processen med att hitta och köpa en stuga. Hon har snabbt fixat visningar utanför ordinarie visningar. Trevligt bemötande och en öppen attityd där vi under visningar känt oss fria att titta själva utan någon som hänger över axeln på en, något vi uppskattat mycket. Har kunnat svara tydligt och bra på våra funderingar.
    Tusen tack för er fina rekommendation! Härligt att ni nu snart kan ta över den fina stugan. Kommer passa familjen kanonbra! Önskar er stort lycka till i fina Bastberget. Karin Liss
    2022-09-01 Verifierad kund
    Bra kontakt med Karin under hela affärsresan.Ett pluss i kanten är också att hon är snygg och trevlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    • Ersholen
    2022-08-29 Verifierad kund
    Karin har haft stort tålamod med mig och varit mycket flexibel.
    Tack för din rekommendation. Det blev en riktigt bra matchning av försäljningen då du hittat ny bostad och passade köparen att slå till som spanat och väntat på ditt hus länge. Karin Liss
    2022-08-24 Verifierad kund
    Kunnig saklig, ett proffs helt enkelt!
    Tack snälla Torbjörn! Verkligen härligt att höra/läsa! :) Anna Björklund Pettersson
    2022-08-24 Verifierad kund
    Trevlig och vänlig. Engagerad och personlig.
    Tack Åsa, vad glad jag blir! Nu hoppas jag ni ska trivas fint i stugan! Anna Björklund Pettersson
    • Storbyn
    2022-08-23 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och hon uppfyllde alla våra förväntningar.

En eloge för ett mycket bra genomförande av husaffären. vi är mycket nöjda.
    Roligt att få hjälpa er med huset förmedlingen av huset i Järna. Kul att höra att ni alla är nöjda Karin Liss
    • Sågen
    2022-08-22 Verifierad kund
    Mycket positivt, bra bemötande och smidig affär.
    Tack för er fina rekommendation! Karin Liss
    2022-08-22 Verifierad kund
    Toppen! Väldigt trevligt och hjälpsam.
    Allt gick smidigt och vi fick jättebra information som hjälpte oss mycket i vårt första husköp.
    Tack snälla Emma! Så roligt att få hjälpa er i en av de största affärerna i livet. Den allra första också minsann! Hoppas och tror att ni kommer att trivas bra i Mockfjärd! Anna Björklund Pettersson
    • Sågen
    2022-08-20 Verifierad kund
    Proffsigt och lyhört bemötande av Karin. Snabb kommunikation och återkoppling, och fokus på att hitta lösningar som passar både säljare och köpare. Det kändes tryggt att anlita henne och jag kan verkligen rekommendera det.
    Tack så mycket! Roligt och få hjälpa er med familjens stuga. Hälsa Mamma också. Karin Liss
    2022-08-20 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och bra bemötande. Finns inget negativt att säga.
    Tack för en fin rekommendation Markus! Hoppas ni ska trivas i Mockfjärd! :) Anna Björklund Pettersson
    2022-08-20 Verifierad kund
    En engagerad, lyssnande, intresserad mäklare med utmärkt bemötande och som har stor kunskap om bygden.
    Tveka inte att anlita Anna om ni funderar på att köpa/sälja bostad.
    Vilka fina ord Heléna! Tusen, tusen tack!! Anna Björklund Pettersson
    2022-08-12 Verifierad kund
    Anna var på semester när jag köpte min fastighet så själva försäljningen sköttes av hennes kollega. Men förarbetet och bilderna som Anna förberett var mycket professionellt utförda!
    Tusen tack Camilla! Ibland går det fort och är det rätt så är det! Välkommen till Mockfjärd och till en mycket fin liten gård! Anna Björklund Pettersson
    2022-08-04 Verifierad kund
    Trots att vi som både köpare och säljare ställer höga krav på snabb handling utöver det vanliga, bistod Karin med både ett leende och den ombedda snabbhet vi begärde.
    • Bäsna
    2022-08-01 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött från första stund! Anna är en människa som man lär känna snabbt.
    Förväntningarna jag hade på mäklaren infriades. Förväntningarna jag hade var att känna förtroende och att jag hölls underrättad under processen. Jag har inget negativt att säga om Anna. Hon känns som en god vän snarare än en mäklare.
    Tack snälla Irene för de fina orden! Det är lätt att trivas med sitt jobb då man får träffa människor som dig. Det blev dessutom en bra affär! Anna Björklund Pettersson
    2022-07-28 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, service och även information vid visning och under pågående budgivning.
    Enkel att nå och bra att prata med vid eventuella frågor och funderingar.
    Tack för en fin rekommendation Olov! Jag hoppas och tror att du kommer trivas riktigt bra på gården! Anna Björklund Pettersson
    2022-07-27 Verifierad kund
    Vill bara säga att bättre mäklare kan man inte ha ! Otroligt trevlig och lättsam ! Mvh Anita Jonsso❤❤
    Wow, vilken fin rekommendation! Jag tackar ödmjukast för de orden! Anna Björklund Pettersson
    2022-07-27 Verifierad kund
    Kunde inte fått bättre bemötande av mäklaren. Hon är toppen.
    Tack snälla Solveig! Det blev verkligen en riktigt bra försäljning! Anna Björklund Pettersson
    • Bäsna
    2022-07-24 Verifierad kund
    Seriöst, tålmodigt men ändå lättsamt bemötande. Informationen i annonsen var saklig och grundlig och stämde bra med intrycket vid visningen. Lätt att få kontakt med mäklaren vid behov. Tillmötesgående på ett professionellt sätt. Mycket nöjd.
    Tack för fina ord Anna! Ska bli roligt att följa er resa framöver. Tiden går fort, snart får ni nycklarna! Anna Björklund Pettersson
    • Nås
    2022-07-14 Verifierad kund
    Hej Vi tycker hon har gjort ett bra jobb och ett väldigt bra bemötande bra annonsering trevlig och lättsam.
    • Djurmo
    2022-07-11 Verifierad kund
    Proffsigt skött och utmärkt bemötande!
    2022-07-06 Verifierad kund
    Anna är verkligen professionell i sitt bemötande och hon levde verkligen upp på våra förväntningar och hon gjorde ett toppen jobb med försäljningen av vår bostad. Kan inte vara mer nöjd.
    Tacksam för att jag fått lära känna er och att ni känner er nöjda med mitt jobb och försäljningen av ert fina hus!! Tack för värmande ord! Anna Björklund Pettersson
    2022-07-06 Verifierad kund
    Fantastisk! Gav oss ett oväntat förslag och hjälpte oss att hitta det vi sökte!
    Tack snälla Ingemar! Tänk att det föll sig så rätt. Ibland är det bra att tänka lite "utanför boxen". Anna Björklund Pettersson
    • Djurmo
    2022-07-05 Verifierad kund
    Trevlig, väldigt enkel att få tag i, gott bemötande. Vet sin sak.
    • Dala-Järna
    2022-07-05 Verifierad kund
    Bästa mäklaren har skött allt mer än perfekt.
    Snabb och smidig affär
    2022-06-30 Verifierad kund
    Anna är en engagerad mäklare från början till slutet av fastighetsaffären. Jag är 100% nöjd och rekommenderar säljare såväl som köpare att kontakta henne.
    Stort Tack Anna!
    Kära Sofia! Varmt tack för dina fina ord. Du lämnar över nåt fint till nästa ägare nu. Det kommer bli så bra! Anna Björklund Pettersson
    2022-06-30 Verifierad kund
    Bra bemött. Lätt att komma i kontakt med och återkopplade alltid. Hade en förhoppning om att försäljningen skulle ha gått fortare men rådande världsbild med oroligheter försvårade försäljningen. Anna gjorde ett kanonjobb och lyckades sälja objektet även fast efterfrågan var begränsad.
    Tack Janne! Ja nog har vi gnetat på allt. Så härligt att det löste sig med allt och att ni nu kan fokusera helt på det som kommer! Anna Björklund Pettersson
    Bra bemötande.
    Förklarade på ett lungt och tydligt sätt vad allt i kontraktet betydde
    Tack Tobias! Att känna sig trygg med innehållet är A och O, skönt att ni är nöjda. Anna Björklund Pettersson
    2022-06-22 Verifierad kund
    Otroligt duktig mäklare på alla sätt!
    Tack Jocke! Tack för att jag fått chansen att hjälpa er och härligt att ni är nöjda! Anna Björklund Pettersson
    • Björbo
    2022-06-20 Verifierad kund
    Anna hade en fin balans av ett professionellt och personligt bemötande och var väldigt lätt att känna förtroende för. Vår målsättning i vår försäljning var en enkel och snabb process, maximerat pris låg inte i vår prioritet och där gjorde Anna ett strålande arbete. Det gick både fort och hon vägledde oss på ett tydligt sätt med prisbilder i området. Var också behjälplig med goda tips och råd inför fotografering och visning av fastigheten.
    Har jag fler försäljnings- eller köpuppdrag i Dalarna framöver kommer jag ta kontakt med Anna igen för hjälp och vägledning i detta.
    Tack snälla Michel för dina värmande ord! Det känns skönt att allt flöt på bra och att vi hittade så lämpliga köpare till ert fina ställe. Ha nu en fin sommar och ta hand om varandra! Anna Björklund Pettersson
    2022-06-20 Verifierad kund
    Alltid bra bemötande, trevlig och proffsig!
    Rekommenderar verkligen henne och deras mäklarfirma!
    Tack för dina fina rader Alexandra! Roligt att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen och att ni förhoppningsvis hittat ett ställe där ni ska komma att trivas i många år framöver nu! Anna Björklund Pettersson
    • Rutån
    2022-06-20 Verifierad kund
    Helt otroligt trevlig och hjälpsam mäklare som kunde berätta allt om hur affären fungerar.
    Kul att höra att du är så nöjd.
    Tack för din rekommendation. Er stuga kommer bli riktigt härlig att semestra i. Trevlig sommar.
    • Rutån
    2022-06-20 Verifierad kund
    Proffsig. Snabba svar. Smidig försäljning. Trevlig. Bra information.
    Roligt att få hjälpa dig och mamma med stugan. Härligt att ni upplevde en smidig process.
    Köparen verkar också överlycklig över sitt nya fritidshus som de kommer ta väl hand om.
    • MOCKFJÄRD
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jag blev alltid bemött vänligt. Dock dröjde svaren ofta och jag fick svar som jag inte kände mig helt nöjd och trygg med. Även tiden för kontraktskrivning ändrades med väldigt kort varsel vilket orsakade en del strul för mig.
    Tack för din feedback Anette. Det kanske tog längre tid än vi båda hoppats på då jag och säljaren fick kolla upp flera företag, jurister och personer för att åtgärda dina önskemål i stugan med hjälp från flera håll. Alla har som vanligt lika fullt upp inför semestrarna. Härligt att det nu kan ordnas så bra och bli precis som du önskar. Tack för att du kunde vara flexibel och ta kontraktsskrivningen lite senare än planerat samma dag, då alla också hade möjlighet att träffas tillsammans.
    Trevlig sommar
    /Karin
    • Björbo-Källbäcken
    2022-06-19 Verifierad kund
    Bra bemötande, proffsig och väldigt trevlig!
    Tack för en fin rekommendation. Hoppas ni ska trivas bra i Björbo. Karin Liss
    2022-06-17 Verifierad kund
    Mäklaren var mycket bra. Kan rekommendera. Proffsig och bra. :)
    Tusen tack Robin! Hoppas ni ska trivas i ert nya hem. Trevlig sommar! Anna Björklund Pettersson
    2022-06-17 Verifierad kund
    En otroligt trevlig mäklare som gjorde allt för att vi skulle få en bra försäljning av vårat hus. Väldigt fint bemötande när vi skulle skriva köpeavtalet med dom nya köparna av vårat hus. Noga med att gå igen alla papper och villkor. Ska vi någon gång sälja igen ,så är det Anna vi tar kontakt med!
    Tack för dina fina ord Gunnel! Det har varit en riktig "spännande" försäljning med extra allt. Nu kan ni bara njuta de sista veckorna och börja planera för det nya! Tack för förtroendet! Anna Björklund Pettersson
    2022-06-17 Verifierad kund
    Jag upplever att jag blev bemött på ett professionellt sätt. Anna tog sig tiden till oss, hon svarade alltid på frågor och var en trygg punkt för oss i detta husköp. Vi är mycket nöjda, och har även valt Anna som mäklare för att sälja vårat hus nu pga hennes proffessionalitet i arbetet. Jag kommer att rekommendera Anna till andra.
    Tack snälla Mirelle för de fina orden! Jag blir så glad att höra att er upplevelse går hand i hand med vad jag vill stå för! En trygghet och ett bollplank mitt i alla känslor som ett husköp kan frambringa. Hoppas och tror verkligen att ni kommer få det riktigt bra i Bäsna! Anna Björklund Pettersson
    2022-06-17 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam och professionell mäklare.
    Tack Simon! Det är en spännande resa ni har framför er nu och jag tror verkligen det kommer att bli bra för er! Anna Björklund Pettersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    2022-06-14 Verifierad kund
    Ett mycket professionellt bemötande med en trevlig kommunikation som möjliggjorde en bra upplevelse av försäljningen av mitt hus. Allt har flutit på väldigt smidigt och jag är mycket nöjd.
    Tack för din fina rekommendation. Kul att få hjälpa er med din kanonfina bostadsrätt.
    Hoppas ni kommer trivas bra i nya huset och nya kommunen.
    • Nås
    2022-06-12 Verifierad kund
    Mycket kunnig och driven en helt igenom proffsig mäklare glad och trevlig hon är femstjärnig
    Tack för er fina rekommendation. Det blir spännande att se vad som kommer ske av er fina fastighet i Nås. Förhoppningsvis får vi alla testa detta B&B snart. Karin Liss