Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

Skogsvägen 2, 785 61 Djurås — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gagnef/Vansbro!

Gagnef/Vansbro tillhör det största mäklarföretaget i Dalarna med hela 25 medarbetare. . Med engagemang, omtänksamhet och ett nytänk kan vi ta hand om din bostadsaffär. Vi erbjuder skräddarsydda processer, helt efter dina önskemål, så att du kan hitta ditt drömboende i Gagnef eller Vansbro.

Vill du ha en värdering för att kolla dina möjligheter? Hör av dig till oss så fixar vi det. Vi kan även ge dig råd om när det är bäst läge för ett köp eller en försäljning.

Läs vad 292 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

• 2020-07-27

Louise E skrev om Ulrika Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Fritidshus
    Ulrika är en Toppen mäklare!
    Trevlig och kunnig i bemötande. Snabb, effektiv och målinriktad. Mycket serviceinriktad och levererade resultat över förväntan.
    Vi är jättenöjda. Läs mer
  • Lise-Lotte T

2020-06-20

Lise-Lotte T skrev om Ulrika Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Vi köpte en enplansvilla och hon förstod hur intresserade vi var. Snabb återkoppling när man hade sökt henne. Proffitionellt arbetat och mycket trevlig och noggrann. Läs mer
    2020-06-25 Ulrika H svarar Lise-Lotte T
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Jag är glad att ni hittat ett sådant fint hus och att ni är så nöjda. Vi ses på tillträdet, dyker det upp något innan så är ni alltid välkomna att höra av er. Trevlig sommar så länge!
  • 2020-06-15

Anders M skrev om Ulrika Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Försäljning villa i Mockfjärd.
    Bra och proffsigt bemötande, vi blev överens om utgångspris efter en tids förhandlande och lyckades med vårt uppdrag att höja värdet på hus i Mockfjärd.
    Efter det att vi bestämt oss för förhandsvisning gick affären mycket fort, med två mycket intresserade som bjöd över utgångsbudet.
    En lyckad försäljning. Läs mer
    2020-06-25 Ulrika H svarar Anders M
    Tack Anders för den fina rekommendationen! Jag är så glad att ni känner er nöjda med försäljningen. Ett mycket fint hus som gav stort intresse!
  • 2020-06-05

Kerstin S skrev om Ulrika Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Kändes aningen stressad vid visningen, annars professionell i sitt utövande. Läs mer
    2020-06-12 Ulrika H svarar Kerstin S
    Hej Kerstin! Vad tråkigt att du upplevde det så, jag kände mig inte stressad under visningen men jag tar till mig av dina ord. Tack för omdömet. Vi ses på tillträdet, tror detta kommer bli ett jättebra hus för er. MVH Ulrika
  • 2020-06-01

Klas V skrev om Ulrika Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Jag har sålt en fastighet med hjälp av Ulrika....och allt har funkat riktigt bra.
    En intresserad och noggrann mäklare. Läs mer
    2020-06-12 Ulrika H svarar Klas V
    Tack Klas för det fina omdömet. Det var mycket roligt att få hjälpa dig med den här försäljningen. Vi ses på tillträdet! MVH Ulrika
  • 2020-05-10

Roland G skrev om Ulrika Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Sålt mitt barndomshem i björbo . Mäklaren va driven o engagerad så hon fick ihop affären snabbt o smidigt. Så vi är jätte nöjda med Ulrika Läs mer
    2020-05-28 Ulrika H svarar Roland G
    Tusen tack Roland för det fina omdömet!
  • 2020-05-04

Sjö Martin L skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Vi har köpt en villa med stor tomt som vi hoppas och tror att ska bli vårt drömboende. Då vi kontaktade säljarna innan huset blev tillgängligt på den öppna marknaden tog vi som köpare hjälp av Karin Liss vid husvisning och kontraktskrivning.

Karin agerade proffsigt, objektivt och samtidigt både engagerat och snabbfotat genom hela processen. Kort och gott, precis vad vi önskar oss av en riktigt skicklig mäklare!

Med ovan sagt vi vill ge Karin våra allra bästa rekommendationer inför din nästa bostadsaffär. Läs mer
  • 2019-12-12

Jessica W skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Väldigt trevligt bemötande och jag har verkligen fått den hjälp jag behövt under hela resan. Tydliga svar på mina funderingar och hjälp med att hitta rätt vid andra funderingar.

Super nöjd! Läs mer
    2019-12-13 Karin L svarar Jessica W
    Tack för dina positiva ord Jessica. Välkommen till Dala-Floda
  • 2019-12-12

Pernilla G skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Vi har sålt en fastighet i Dala -Floda, dödsbo.
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare.
    Hon är trevlig och tillmötesgående, förklarar allt på ett enkelt sätt och följer upp med oss så fort det hänt något.
    Jag rekommenderar gärna Karin för vänner och bekanta framöver.
    Mvh PG Läs mer
    2019-12-13 Karin L svarar Pernilla G
    Tusen tack för din fina rekommendation.
  • 2019-11-27

Margareta J skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Köpt äldre villa.
    Positivt bemötande
    Uppriktighet och trygghet. Hon levde upp till det. Läs mer
    2019-12-10 Karin L svarar Margareta J
    Tack för din rekommendation Margareta
  • 2019-10-30

Lars J skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Jag tycker att Karin Liss var en bra mäklare och med ständig information till mig och vilka som var intresserade av mitt hus. Hon hade också flera visningar. Huset blev sålt och jag känner mig nöjd och mycket tacksam till Karin Liss. Karin Liss har gjort ett mycket bra arbete och jag kan med ett gott samvete, rekommendera Karin Liss, till er som går i tankarna,att sälja eller att köpa ett hus. Jag vill också passa på och tacka Karins arbetskamrater,för ett mycket trevligt bemötande och jag önskar dom alla en bra och trevlig framtid. Hälsningar, Lars Johansson Läs mer
    2019-10-30 Karin L svarar Lars J
    Tusen tack för din fina rekommendation och ett mycket gott samarbete. Önskar dig lycka till och välkommen tillbaka vid nästa försäljning. Hälsar Karin och kollegorna hälsar så gott
  • 2019-10-24

Lucyna Joanna I skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Mäklaren är kunnig , seriös , engagerat . Sålde min fäbo . Bra kommunikation mellan mig och mäklaren . Är nöjd . Kan rekommendera mäklaren t andra som vill sälja sina objekt . Läs mer
  • 2019-10-17

Evelina J skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Snabb och otroligt bra återkopplande service när vi köpte vårt fritidshus, trevligt bemötande, och på läst tummen upp för det Läs mer
    2019-10-18 Karin L svarar Evelina J
    Tack för din fina rekommendation. Lycka till i stugan i Dala-Järna.
  • 2019-10-17

sofia b skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Proffsigt, vänligt och tryggt. Suveränt, helt enkelt! Läs mer
    2019-10-18 Karin L svarar sofia b
    Tack för ditt fina omdöme. Lycka till med stugan.
  • 2019-10-16

Maria S skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Köpte Risåsa och Karin är fantastisk som mäklare. Så nöjd! Läs mer
    2019-10-18 Karin L svarar Maria S
    Tusen tack Maria. Lycka till i Risåsa.
  • 2019-10-14

Eva Monica Ö skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Helnöjd! Bra mäklare, snabbt resultat. Läs mer
  • 2019-10-14

sofia b skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Köpt hus och servicen mäklaren gav var alldeles utmärkt.
    Allt fungerade smidigt, lätt och ingen av alla mina frågor/samtal och mejl lämnades obesvarade.
    Kände mig fullkomligt trygg från början till slut.

Jag rekommenderar denna byrå "alla dar i veckan" Läs mer
  • 2019-10-08

Rikard O skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Köpt ett fritidshus. Min första bostadsaffär och allt var klart och tydligt och gick väldigt smidigt. Läs mer
    2019-10-09 Karin L svarar Rikard O
    Tack för att du skrivit några rader. Lycka till med huset i Nås.
  • 2019-10-03

Simon E skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Köpte ett hus genom Karin liss. Blev väldigt bra bemött!! Hon gick igenom allt noggrant och var väldigt bra på att förklara om man hade några frågetecken. Hon var väldigt duktigt och engagerad
    //Simon ehlin Läs mer
    2019-10-08 Karin L svarar Simon E
    Tusen tack Simon. Lycka till på Skansbacken.
  • André L

2019-10-01

André L skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Kan bara hålla med nedanstående omdömen: snabb och tydlig kommunikation, proffsigt, hjälpsamt och trevligt.
    Vi har skött hela affären på distans och det har inte varit några problem alls - vi är supernöjda. Läs mer
    2019-10-02 Karin L svarar André L
    Tacksam för ert svar André. Stort lycka till med huset i Nås.
  • 2019-09-30

Anders B skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Jag har sålt ett hus. Bra engagemang från mäklarens sida. Läs mer
    2019-10-01 Karin L svarar Anders B
    Tack ska du ha Anders. Uppskattas
  • 2019-09-30

Karin K skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Karin Liss är en väldigt duktig och kunnig mäklare, sålde min villa och allt flöt på bra. Bra uppdatering av Karin! Förväntningarna blev som jag önskade, mer än positivt. Läs mer
    2019-09-30 Karin L svarar Karin K
    Tusen tack för dina positiva ord Karin. Det värmer.
  • 2019-09-26

Ottilia N skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Vi är helnöjda med Karin som mäklare när vi köpte vårt hus! Bara positivt att säga angående bemötande och kommunikation. Många tummar upp! Läs mer
    2019-09-26 Karin L svarar Ottilia N
    Tusen tack för din rekommendation och dina positiva ord Ottilia. Lycka till med renoveringen :)
  • 2019-09-25

Zandra R skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    köpte en villa av svensk fastighetsförmedling.
    Mycket bra och proffsigt bemötande av mäklaren, öppen att hjälpa till för att göra kunden nöjd. Läs mer
    2019-09-25 Karin L svarar Zandra R
    Tusen tack för din rekommendation Zandra. Kanonfint hus ni fått
  • 2019-09-24

Stefan B skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Finns inget att klaga på.
    Beträffande bud givningen sköttes mycket proffsikt då Vi valde en annan bud givare än den som hade högsta budet. Läs mer
    2019-09-25 Karin L svarar Stefan B
    Tack för att du tog dig tid att skriva några rader och fina ord.
    Hälsningar Karin
  • 2019-08-11

Eva V skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Vi har sålt en sommarstuga och köpt en sommarstuga. Båda affärerna inom en månad. Nu gäller den här utvärderingen fastigheten i Säl, och vi vill ge mäklaren högsta betyg. Hon har varit positiv, hjälpsam och mycket bra på att återkoppla.
    Vi hade inte några förväntningar egentligen.
    Vi är väldigt nöjda och det kunde inte ha varit bättre. Läs mer
    2019-08-14 Karin L svarar Eva V
    Tack för ert fina betyg. Hoppas ni ska trivas i Säl. Hälsningar Karin
  • Anders K

2019-06-23

Anders K skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Mycket bra, kunniga och professionella mäklare, är mycket nöjd med deras arbete ! Läs mer
  • 2019-04-20

Rolf S skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    I alla kontakter med mäklaren fungerade allting mycket bra. Läs mer
    2019-04-20 Lars B svarar Rolf S
    Tack för det fina omdömet. Har varit ett nöje att få jobba med och för er och hoppas och tror att era köpare kommer att trivas med den fina fastigheten ni lämnar i Gagnef. Tack!
    Lars B gillar detta
  • 2019-04-19

Rune L skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Superb, proffesionell, personlig bemötande, omhändertagande & slutförande!!! Läs mer
    2019-04-20 Lars B svarar Rune L
    Tack Rune för det fina omdömet. Det har varit ett nöje att få träffa er och att få förmedla denna vackra fastighet till Er. Jag vet att ni kommer att gilla den och att ni får tillbringa mycket av er lediga tid i Djurås. Tack än en gång och många hälsningar till familjen!
  • Magnus G

2019-02-01

Magnus G skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Sålt skogsfastighet.
    Alltid bra bemötande.
    Enkel och smidig process. Läs mer
  • Jan B

2019-01-30

Jan B skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Köpt villa Källbäcksvägen 42 , Björbo Gagnef

På det hela taget är vi mycket nöjda hur det fungerat, och har hög tillit att resten av processen fram till tillträdet kommer att fungera utan krångel.

Bra:
    Mäklaren anpassade sig till våra önskemål vilket gjorde att vår tillit varit hög under hela processen. God kännedom om trakten, huset och säljarna.

Inte dåligt, men kanske inte fullt så bra:
    - Åberopa inte personlig kännedom om säljaren för att försöka öka köparens tillit till objektet. Köparen får inte tro att tillit till säljarens ord kan ersätta undersökningsplikten.
    - Det som beskrivs i prospektet ska normalt ingå i köpet. I detta fall visade det sig att kostnaden för installation av fiber faller på köparen. Prospektet borde varit tydligare med detta.
    - En mäklare borde läsa alla handlingar från köparens/lekmannens perspektiv och återmata brister till den person som upprättat handlingen för korrigering innan den hamnar under köparens ögon. I detta fall var energideklarationen av undermålig kvalitet, vilket borde ha återmatats till den besiktningsman som utfört besiktningen och tagit betalt för detta. Har läst allt för många undermåliga energideklarationer och detta var nog den sämsta. Kollektivet av mäklare borde ta ett ansvar för detta genom att kritiskt läsa och återmata brister, annars lär det inte bli bättre.

Mvh, Jan Blückert Läs mer
    2019-01-31 Lars B svarar Jan B
    Hej Jan! Tack för ditt svar och synpunkter! Kul att ni i stort är nöjd med vårt pågående arbete. Gör dock en för mig" viktig "kommenterar ang. den personliga kännedomen, så har det under alla mina år varit naturligt att informera om det jag vet och informerats om och någon avsikt har ej funnits att på något sätt undanta något från den gällande undersökningsplikten. Vi ser fram emot emot ett fortsatt trevligt samarbete!
    mvh Lars Björklund
  • 2019-01-30

Täppgårds Lena R skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Har sålt vår villa.
    Trevligt bemötande
    Uppfyllde förväntningarna
    Alltid anträffbar

Bra mäklare Läs mer
    2019-01-31 Lars B svarar Täppgårds Lena R
    Stort Tack för ert omdöme! Glädjer mig att Ni är nöjda!
  • 2018-12-05

Perjons Lars L skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    En äldre fastighet från 1860 med tillhörande uthus.
    Som helhet så har allt fungerat mycket bra och Lars har gjort ett gott jobb utan klander! Läs mer
    2018-12-05 Lars B svarar Perjons Lars L
    Tack Lars för ditt fina omdöme och jag är glad och tacksam att erbjudits möjligheten att hjälpa er med er fina fastighet när man nu börjar se slutet på ett mycket trevligt liv inom fastighetsbranchen som även varit som en hobby för mig.
  • 2018-11-21

Ronny R skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Har sålt en villa genom svensk fastigetsförmedling.
    Mäklaren har gjort ett mycket bra jobb och ställt upp närhelst jag har ringt om något jag undrat.
    Alla förväntningar har uppfyllts till fullo. Läs mer
    2018-11-22 Lars B svarar Ronny R
    Hej Ronny! Jag tackar för ert förtroende och de fina omdömet jag fick.
    Ha det gott och hälsa!
  • 2018-09-26

Monika P skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    kompetent. Bra bemötande. Snabb affär Läs mer
  • 2018-09-25

Anna R skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Ett professionellt bemötande med kunden i fokus. Har under hela försäljningsprocessen kännt mig trygg😀😀
    Så bara ++++++++++++++++++++++++
    Kan jag säga. Läs mer
  • 2018-08-21

Lena K skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Kunnig och bra bemötande hela tiden, när vi skulle sälja vårat dödsbo. Är mycket att tänka på men vi har fått otroligt bra hjälp hela tiden.
    Mvh Lena Läs mer
  • Staffan N

2018-07-15

Staffan N skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Vi är mycket nöjda med all den hjälp vi fått i samband med försäljningen av fastighet. Med största noggrannhet har Lars genomfört affären. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-07-16 Lars B svarar Staffan N
    Hej Staffan!
    Tack för det fina omdöme jag fick det gläder mig mycket.
    Jag får även tacka er för förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
    Jag hoppas att kommande tillträde går bra och att vi får titta på er deklaration när jag kommer tillbaka.
    Lars B gillar detta
  • 2018-07-05

Mia K skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Lars B vet vad han pratar om och kan sitt arbete. Han är påläst och grundlig. Har mitt fulla förtroende. Han sålde vårt hus i Leksand och det har gått jättebra. Jag rekommenderar Lars till mina vänner och bekanta. Läs mer
  • Margareta J

2018-06-28

Margareta J skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Sålt vårt hus. Mäklaren och hans assistenter var kunniga och trevliga att prata med. Efter 1:a visningen med 0 intresse gick det snabbt tills affären var i hamn. Mäklaren tvivlade aldrig på att huset skulle bli sålt. Professionellt bemötande från alla på mäklarfirman Läs mer
  • 2018-06-05

Inga-Lill D skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Sålde min gård i Gagnef kommun. Mycket proffsig och engagerad. Stor lokal kännedom och intresse för det. Dessutom mycket trevlig och possitiv. Läs mer
  • Anna F

2018-05-02

Anna F skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Rakt igenom trevligt bemötande och snabba svar. Tydlig och rak. Lätt att samarbeta med. Läs mer
    2018-05-08 Karin L svarar Anna F
    Tack för trevliga ord Anna. Välkomna till Floâ :)
  • Göran S

2018-04-12

Göran S skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    hej jag har blivit väldigt bra bemöt av Lars vi hade visning o efter det visa han hur snäll han var mot oss att vi hade skans och få villa i Mockfjärd det uppskattade vi nina o Göran vi är så lyckliga för det Läs mer
  • 2018-02-22

Anderses Pär Gunnar E skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Utmärkt bemötande. Kunnig, mjuk och vänlig samt drivande ger högsta betyg vad gäller mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-02-21

Victor G skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Ärlig, noggrann, och mycket proffesionell mäklare. Han är väldigt mån om kundens och såväl säljarens önskemål. Bra beskrivningar och information. Svarar alltid i telefon och svarar glatt på alla konstiga frågor , även kvällstid. Kan varmt rekomendera Lars och hans byrå. Läs mer
  • 2017-12-22

Lennart Kirk A skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Karin Liss är en mycket kunnig och erfaren mäklare som på ett professionellt och effektivt sätt hjälpte mig att sälja mitt hus i Limhamn. Hennes lokalkännedom och stora kontaktnät var mycket värdefulla.
    Jag är mycket nöjd med hennes insats och kan varmt rekommendera Karin när du ska sälja eller köpa småhus eller lägenhet. Läs mer
  • Karin E

2017-12-13

Karin E skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Trevligt bemötande och inger förtroende. Lever helt och hållet upp till våra förväntningar. Trovärdig, kunnig och håller vad hon lovar, såsom återkommer om hon har sagt att hon ska öra det osv...Mkt nöjd såsom kund! Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Karin E
    Tusen tack för fina ord. Önskar er en god jul och gott nytt år :)
  • 2017-12-13

Ewa S skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Proffsig och tillgänglig. Alltid glad och vänlig. Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Ewa S
    Tack för fin rekommendation. Så roligt att få jobba med din supertrevliga lägenhet. God Jul och Gott Nytt år Ewa.
    Ewa S gillar detta
  • 2017-12-13

Stefan A skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Hon var kunnig och hjälpsam med allt, tog hand om visningarna på ett utmärkt sätt. Presenterade spekulanterna bra, och var deltagande på ett bra sätt i utvärdering av spekulanter. Tog på ett alldeles utmärkt sätt hand om problem med vårt hus som upptäcktes vid övertagande besiktningen. Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Stefan A
    Tack för er värmande rekommendation. Hoppas ni trivs bra i nya bostaden. Ha en riktigt god jul och ett gott nytt år. Varma hälsningar Karin
  • 2017-12-11

Rolf Bertil M skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    Fick ett bra bemötande!
    Hon var trevlig och verkade vara mycket kunnig.
    Som det sedan visade sig, att hon var.
    Karin skötte vår försäljning mycket bra.
    Även efter affären var Karin, behjälplig med frågor vi jag hade. Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Rolf Bertil M
    Tusen tack för era fina ord. Vi hade ett gott samarbete. Ha en riktigt god jul och ett gott nytt år.

Skogsvägen 2, 785 61 Djurås