Läs vad 329 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro 2

• 2021-01-21
    Sålt ett hus i Mockfjärd.
    Karin är en engagerad, tillgänglig och trevlig mäklare. Jag rekommenderar henne varmt.
    Ulrika W
    Ulrika W
    • 99.0 m²
    • Mockfjärd
    sålde sitt hus med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
  • 2021-01-20
    Superbra! Lyssnar, känner av och mycket lyhörd med mina önskemål kring försäljningen av mitt hus. Stort tack!
    Johan R
    • 177.0 m²
    • Borlänge
    sålde sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
  • 2021-01-20
    Vi har sålt en villa. All kontakt med mäklaren har fungerat på ett utmärkt sätt.
    Rolf G
    • 110.0 m²
    • Vansbro
  • 2021-01-19
    Köpt bostad, blev bemött på bästa tänkbara sätt. Fick den tid jag behövde och allt var bra
    Fredrik L
    • 110.0 m²
    • Vansbro
    köpte sitt hus med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
  • 2021-01-19
    Sålt hus
    Amanda har uppträtt mycket professionellt
    Eric Magnus G
    • 197.0 m²
  • 2021-01-14
    Sålt en bostadsrätt
    där bemötandet kändes proffsigt och väl förberett

helt enkelt ett bra skött jobb
    Ola S
    • 4:a
    • 116.0 m²
    • Borlänge
    sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hej Ola, tack så mycket för att du tog dig tid att rekommendera mig. Vi ses snart igen!

• 2021-01-02
    Utvärderar i egenskap av köpare: Amanda är lättillgänglig och svarar snabbt på frågor
    Henrik B
    • 177.0 m²
    • Borlänge
    köpte sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hej Henrik, tusen tack för att ni tog er tid att rekommendera mig. Vi ses till sommaren!

• 2021-01-01
    Trygg och har hjälpt oss jättemycket
    Fredrik C
    • 66.0 m²
    • Sifferbo
    Hej Fredrik, tack för er rekommendation!

• 2020-12-17
    Bra bemötande hela vägen. Vi köpte en praktfull timmervilla.
    Ida A
    • 145.0 m²
    • Djurmo
    Hej Ida, tack så mycket för er rekommendation. Det här kommer bli toppen för er, stort grattis. Vi hörs snart igen!

Sålt 1/7 del Hus
    4/5
    Ok
    Bra
    Aku R
    • Borlänge
    Hej Aku, tack så mycket för din rekommendation!

• 2020-12-02
    Amanda har sålt mitt och mina syskons föräldrahem, ett kedjehus byggt 1956. Allt har gått väldigt smidigt, Amanda är proffsig i sitt uppdrag. Vi träffades alla dödsbodelägare med Amanda som gick igenom hela försäljningsprocessen. Allt klart och tydligt.

Vi tog kontakt med Amanda direkt när vi skulle sälja, vi visste att hon är duktig och vän till min dotter så det var enkelt beslut välja henne. Dessutom hade hon nyligen sålt flera hus i området.

Vi rekommenderar henne varmt som mäklare!
    Minna B
    • Borlänge
    Hej Minna, vad glad jag blir av att läsa er rekommendation! Tusen tack och tack för ert förtroende!

Sålt ett hus.
    Förväntningar uppfyllda hittills. Svårt svara på då mäklaruppdraget är ännu inte slutfört då överlåtelsen ännu inte skett som inkluderar slutdeklaratinen av bostaden efter det.
    Karin R
    • Borlänge
    Hej Karin, tack för er rekommendation såhär långt. Jag ska se till att förväntningarna uppfylls i sin helhet. På återhörande.

• 2020-12-02
    Amanda kan sin mäklarroll och vad som hör därtill.
    Det enda jag kan reagera på är att man ska själv inte utmåla sig som expert.
    Juha R
    • Borlänge
    Hej Juha, tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation.

• 2020-11-30
    Bra återkoppling, och tillgänglig med snabb respons. Tydliga uppdateringar om processen i samband med försäljning av bostadsrätt.
    Kim A
    • 73.5 m²
    • Borlänge
    Hej Kim, tusen tack för att du tog dig tid att rekommendera mig.

• 2020-11-28
    Vi köpte en lägenhet i Borlänge.
    Ett fantastiskt bemötande av Amanda som är både kunnig och engagerade mäklare.
    Mohammad V
    • 73.5 m²
    • Borlänge
    köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hej Mohammad, tack för er rekommendation!

• 2020-11-26
    Helt fantastiskt bemötande är så 100% jättenöjd
    Christina B
    • 49.0 m²
    • Gagnef
    Hej Kicki, vad kul att du blev nöjd! Vi ses snart igen så du får nycklarna till din nya bostad.

• 2020-11-21
    Amanda sålde vår lägenhet för ett dödsbo, och sedan backade affären så vi som ideell förening skulle kunna sälja den utan att behöva betala reavinst skatt. Vi fick lägenhetet som ett legat i ett dödsbo. Och pga begravningsbyråns okunskap blev det en salig soppa. Som Amanda hjälpte oss att fixa.
    Stort tack!
    Korskyrkan B
    • 76.5 m²
    • Borlänge
    Hej Peter, tack för att ni tog er tid att skriva en rekommendation, det glädjer mig!

• 2020-11-20
    Amanda är positiv och effektiv och mycket kompetent vad gäller husförsäljning. Hon är dessutom hus-kunnig. :)
    Erika B
    • 122.0 m²
    • Gagnef
    Hej Erika och Aapo, tusen tack för er rekommendation och de fina orden!

• 2020-11-19
    Köpt huset vi letat efter.
    Amanda är en kunnig och trevlig mäklare och man har en bra kontakt hela vägen i köpet och bra uppföljning. Om.. bara om vi ska sälja så är det henne vi anlitar.
    Monica B
    • 73.0 m²
    • Mockfjärd
    Hej Monica, vad glad jag blir av att läsa din rekommendation, tack! Välkomna till Mockfjärd!

• 2020-11-19
    Vi har köpt en villa,,, blev jätte bra bemött av Amanda,, hon är väldigt kunnig..
    Pär J
    • 73.0 m²
    • Mockfjärd
    Hej Pär, tack för att du tog dig tid att rekommendera mig! Välkomna till Mockfjärd!

• 2020-11-06
    Försäljning av villa. Mycket gott bemötande. Amanda har genomgående varit enkel att få tag på och arbetat målinriktat genom hela försäljningen. Hade förväntning på en snabb försäljning som kanske inte riktigt blev som vi hade tänkt då det drog ut på tiden, men är nöjda med resultatet. Kan rekommendera Amanda som en professionell och engagerad mäklare.
    Lina E
    • 156.0 m²
    • Borlänge
    Hej Lina och Andreas, tack för att ni tog er tid att rekommendera mig! Ja det blev inte som vi hade förutspått men med lite tålamod och driv så nådde vi fram till ett bra slutresultat med nöjda köpare. Tack igen för förtroendet, det har varit så kul att samarbeta med er! Vi ses snart igen.

• 2020-11-01
    Vi har köpt hus, Under processen har vi fått en god dialog och beskrivning om hur det fungerar kring allt.
    Amanda gav oss ett professionellt bemötande, väldigt kunnig & hjälpsam. Vi rekommenderar starkt Amanda Allernäs!
    Hanna Å
    • 103.0 m²
    • Djurås
    Hej Hanna och Filip, vad glad jag blir av läsa hur ni upplevt köpet med mig! Tack så mycket!

• 2020-10-27
    Sålt hus.

Mycket bra bemötande, stort engagemnag från mäklarens sida som visste vad hon gjorde. Kändes tryggt rakt igenom hela affären.
    Kadrija M
    • 77.0 m²
    • Borlänge
    Hej Kadde och Sara, tusen tack för era fina ord, det har varit så kul att samarbeta med er! Vi hörs snart igen!

• 2020-10-27
    Bra bemötande, trots krånglig situation i köp. Informativ och sansad inte stressat någon av varken köpare eller säljare är min uppfattning.
    Pontus E
    • 77.0 m²
    • Borlänge
    Hej Pontus, tack för att du tog dig tid att rekommendera mig!

• 2020-10-23
    Väldigt bra mäklare som överträffade våra förväntningar .Amanda är mycket bra mäklare som håller vad hon lovar .
    Shaghayegh K
    • 152.0 m²
    • Nordanbyn
    Hej Shakira, tusen tack för din fina rekommendation!

• 2020-10-19
    Saklig
    Professionell
    Utmärkt!
    Kjell Georg L
    • 30.0 m²
    • Mockfjärd
    Hej Kjell, tack så mycket för dina lovord och tack för förtroendet!

• 2020-10-15
    Funkade kanon, inga problemos!
    Sakari M
    • 310.0 m²
    • Gagnef
    Hej Sakke, tack så mycket för din rekommendation! Nu ska vi se till att hitta ett nytt hus åt dig.

• 2020-10-14
    Amanda skötte vår husförsäljning på ett föredömligt sätt både vad gäller bemötande och kunnande.
    Försäljningen gick smidigt och uppfyllde alla våra förväntningar. Hon rekommenderas varmt !!!!!!!!!
    Hans Gunnar N
    skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hej Hasse och Solveig, tusen tack för er fina rekommendation. Det har varit ett nöje för mig att samarbeta med er!

• 2020-10-12
    Köpt bostad i Borlänge.
    Väl bemött.
    Trevlig och kunnig.
    Linnéa T
    • 90.0 m²
    • Borlänge
    Hej Linnéa, tack för er rekommendation! Vi ses snart igen.

• 2020-10-09
    Kändes som om hon bara ville få affären avklarad och inte prioriterade att få så bra pris som möjligt för fastigheten. Bostaden som såldes var en fristående villa.
    Gunnar L
    • 90.0 m²
    • Borlänge
    Hej Gunnar, vad tråkigt att höra att du upplevt mig så. Jag upplevde att vi hade en bra dialog kring hela försäljningen. Jag hade kontakt med 21 sällskap och 2 st valde att buda på villan. Slutpriset slutade en bit över min värdering. Vi pratade om slutresultatet i anslutning till kontraktet och då upplevde jag att du var nöjd med mitt arbete. Vi ses snart igen!

• 2020-10-05
    Jag har ingen uppfattning då jag inte varit så involverad i försäljningen - bättre att Gunnel Karlsson lämnar sitt omdöme.
    Anders B
    • 76.5 m²
  • 2020-10-04
    Vi sålde våran sommarstuga via Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge och Amanda. Amanda har ett väldigt bra och proffsigt bemötande.
    Amanda är väldigt kunnig och kan marknaden. Hon återkom väldigt snabbt efter vårt första möte och presenterade värdering och hur hon skulle jobba vidare med säljprocessen och marknadsföringen så att det skulle passa oss. Under processens gång har Amanda alltid återkopplat och arbetat effektivt.Vi är väldigt nöjda med Amanda och Svensk Fastighetsförmedling. Vi rekommenderar varmt Amanda och Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge.
    Peter R
    • 16.0 m²
    • Borlänge
    Hej Peter, tack så mycket för att du tog dig tid att lämna en rekommendation. Det här är det bästa kvittot man kan få. Jag är så glad att jag fick chansen att visa vad jag går för, tack för ditt förtroende!

• 2020-10-03
    Vi har köpt ett fritids boende.
    Vi blev bemöta på ett trevligt sätt av Ulrika. Hon var lyhörd för våra behov och såg till att det blev en snabb affär.
    Vi förväntade oss att bli bemöta på ett proffsigt sätt vilket Ulrika levde upp till.
    Vi är otrolig glada att vi kunde köpa vårt paradis i Dalarna.
    Ingrid Margareta H
    • 35.0 m²
    • Björbo
    köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Hedman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
  • 2020-10-02
    Bra dialog med Amanda under hela processen vid köp av vårt hus. Trots en lång väntan har kontakt hållits och Amanda har vart väldigt tillmötesgående.
    Marie H
    • 135.0 m²
    • Centrala
    Hej Marie, ja denna affär krävde en del tålamod pga olika omständigheter. Tack så mycket för dina fina ord!

• 2020-10-02
    Sålde ett gammalt bönhus för församlings räkning.
    Förväntnimgen var att det skulle bli en svår försäljning. Det visade sig att det fanns en kund på lut och försäljningen gick jättefort.
    Jag uppfattar Amanda som professionell. Hon är dessutom trevligt att ha att göra med.
    Carl-Evert
    Karl-evert I
    • Djurås
    sålde sin stuga med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hej Karl-Evert, tack till dig och församlingen för ert förtroende. Det var så roligt att överträffa era förväntningar. Tack för lovorden!

Mycket proffsig och konkret. Trevlig
    Mattias S
    • 80.0 m²
    • Björbo
    Hej Mattias, stort tack för rekommendationen. Hoppas ni trivs i Björbo!

• 2020-10-01
    Hon är verkligen toppen på alla sätt och vis , det kändes bra från start , från visning till avslut...tillsammans med säljarna, noggrann och väldigt lyhörd , bara gott att säga om henne
    Agneta O
    • 6:a
    • 129.0 m²
    • Hagalund
    Hej Agneta, vad glad jag blir av att läsa din rekommendation. Tack så mycket!

• 2020-09-20
    Amanda fick återigen uppdraget att sälja åt mig, ska jag sälja igen så vet jag vem jag ska ringa. Mycket proffsigt och effektivt. Rekommenderar!
    skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hej Jimmie, tack för ditt förtroende och stort tack för din rekommendation!

• 2020-09-17
    Vi har sålt en villa i den övre prisklassen. En för orten lite dyrare villa. Vi var nöjda med Amanda men saknade ibland lite inkänningsförmågan hur det är att sälja sitt hus, det kan vara blottande och svårt. Vi hade gärna sett lite mindre forcerat beteende och att kommunikationen kring budgivningen varit tydligare och mer samlad. Sms är bra, men det kan också ge upphov till missförstånd och frustration när man menar olika saker. Vi hade uppskattat mer dialog under och efter köpet var klart. Att fråga efter feedback som mäklare direkt till kund hade hjälpt båda parter. Under säljprocessen och vår känsla efter.
    Sandra E
    Sandra E
    • 153.0 m²
    • Borlänge
    Hej Sandra, Det var kul att få hjälpa er i ert livs största affär. Jag uppskattar att du tog dig tid att lämna den här feedbacken till mig. Det blev en trygg affär med ett bra slutresultat. Det blev ändrade planer mitt i processen då ni ville ha en tidigare visning än planerat, då det snabbt blev ett stort intresse. Jag tog tag i det enligt era önskemål och ringde alla som anmält intresse och ordnade en visning med dessa allt enligt era önskemål. Vi har budgivning via sms utan turordning via vårt system, vilket är mycket uppskattat av våra kunder, då det är både smidigt och tryggt. Oavsett hur dyr fastigheten som jag förmedlar är, har jag alltid samma engagemang. Processen och arbetsmetoden är densamma. Stort lycka till med ert nya boende, vi ses snart igen! Välkommen tillbaka till oss.

• 2020-09-15
    Sålt ett hus med en liten gård, Proffsigt bemötande av Amanda när vi träffades och mina förväntningar var att det skulle bli en bra försäljning utan att det drog ut på tiden,Vilket blev fallet också.
    Amanda jobbade verkligen på och man kände sig delaktig i alla beslut.

Väldigt nöjd över allt och kan varmt rekommendera henne.
    Fredrik J
    • 131.0 m²
    • Gagnef
    Hej Fredrik, tack så mycket för din rekommendation och ditt förtroende!

• 2020-09-12
    Hjälpsam, kunnig och trevligt bemötande. Kan starkt rekommendera Amanda
    Alexander T
    • 79.0 m²
    • Musikanten
    Hej Alexander och Christina, stort tack för er rekommendation. Vi ses snart igen!

• 2020-09-11
    Amanda har varit jättebra både för köpet av vårt nya hus och försäljningen av vår lägenhet. Vi kan gott rekommendera Amanda till flera
    Siv N
    • 79.0 m²
    • Musikanten
    Hej Hans och Siv, vad glad jag blir att ni haft en bra känsla både vid köp och försäljning. Tack för förtroendet!

• 2020-09-11
    Sålt en lägenhet
    Trevlig o kunnig mäklare
    Gjorde allt lätt o enkelt
    Barbro H
    • 2:a
    • 61.0 m²
    • Borlänge
    Hej, tack för er rekommendation och för ert förtroende!

• 2020-09-09
    Köpt en fritidsstuga proffsigt och trevligt bemötande
    Pontus A
    • 16.0 m²
    • Borlänge
    Hej Pontus och Malin, vad kul att ni uppfattat mig som ni beskriver. Det har varit så kul att få hjälpa er till er nästa fritidsdröm! Det ska bli spännande och se ert projekt växa fram. Vi ses snart igen.

• 2020-09-07
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Amanda. Vi kunde inte ha valt en bättre mäklare för det här uppdraget!

Redan vid första mötet genomsyrades hela upplägget av en stor entusiasm vilket jag värdesatte högt. Jag ville att mina eventuella köpare skulle känna att den mäklare jag valt gav allt.

Jag, i den helt främmande rollen som säljare, hade ett stort behov av känna mig trygg och det gjorde jag från första stund med Amanda. Hon för en öppen och rak dialog vilket jag prioriterar mycket högt.

Amanda har ett outtröttligt driv och jobbar mycket målinriktat. Två dagar senare och innan visning så var vår bostadsrätt såld med mycket nöjda köpare och säljare. Jag rekommenderar Amanda vid din nästa försäljning!
    Emilie M
    • 6:a
    • 129.0 m²
    • Hagalund
    Hej Emilie och Fredrik, wow jag blir alldeles rörd! Tack så hemskt mycket för er rekommendation, är så glad att vi lyckades få till en riktigt lyckad försäljning med nöjda köpare. Tack för förtroendet. Vi ses snart igen!

• 2020-09-07
    Vi träffade mäklaren och säljaren för att genomföra köpet. Mäklaren gav bra och redig information, svarade på våra frågor och lät oss även få resonera med säljaren.
    Det kändes tryggt.
    Karin B
    • 125.0 m²
    • Borlänge
    Hej Karin och Stefan, tack så mycket för er rekommendation! Det glädjer mig att allt har känts tryggt, det är viktigt för mig. Jag är även tacksam för att få förtroendet att förmedla ert nuvarande boende.

• 2020-09-02
    Vi sålde våran villa. Hon var saklig, trevlig och handlings kraftig. Toppbetyg.
    Tenho Armas M
    • 125.0 m²
    • Borlänge
    Hej Tenho, tack så mycket för er rekommendation! Toppbetyg, det glädjer mig!

• 2020-08-31
    En mäklare som visar framfötterna och ser till att både köpare och säljare blir nöjda.
    Emma F
    • 2:a
    • 64.0 m²
    • Borlänge
    Hej Emma, tusen tack för din rekommendation!!

• 2020-08-22
    Köpt ett hus nyligen och det blev en snabb och smidig affär!! En mycket positiv upplevelse.
    Hanna K
    • 108.0 m²
    • Borlänge
    Hej Hanna, ja det blev en snabb och smidig affär, vad kul att ni fick en positiv upplevelse. Tack!

• 2020-08-20
    Köpt sommarstuga.
    Både jag och min sambo ger bästa möjliga betyg.
    Noggrann och informativ.
    Mycket bra upplevelse.
    Emily F
    • 55.0 m²
    • Mockfjärd
    Hej Emily, tack för er rekommendation!