Alla kategorier Mäklare Dalarna Gagnef Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

Skogsvägen 2, 785 61 Djurås — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gagnef!

Här hos oss i Gagnef och Dalarna är vi på kontoret en del av Dalarnas största mäklarföretag. Med engagemang, omtänksamhet och ett nytänk kan vi ta hand om din bostadsaffär. Vi erbjuder skräddarsydda processer, helt efter dina önskemål, så att du kan hitta ditt drömboende här i Gagnef.

Vill du ha en värdering för att kolla dina möjligheter? Hör av dig till oss så fixar vi det. Vi kan även ge dig råd om när det är bäst läge för ett köp eller en försäljning.

Läs vad 138 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

• Christina J
    Christina J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    I samband med försäljningen av vårt fritidshus så fick Amanda uppgiften att ro vår affär i hamn efter att vår första mäklare gått hem på föräldraledighet. Amanda tog sig an uppgiften på bästa sätt, engagerat och hela tiden mån om att hålla oss informerade.
    Efter dålig erfarenhet från en annan mäklarfirma var inte förväntningarna särskilt höga men Amanda (och även Karin) vände på det och vi är helt klart nöjda med såväl säljprocess som slutresultat. Läs mer
    2018-08-13 Amanda A svarar Christina J
    Hej Christina, vad kul att vi kunde överträffa era förväntningar! Tack för din fina rekommendation och tack för förtroendet.
  • Rickard Gunnar D
    Rickard Gunnar D skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Hej!
    Träffade Amanda på vårkanten
    2018.
    Jag tog kontakt för att sälja min villa i Mockfjärd .
    Det tog mindre en 1månad from annonsen var ute tills den var såld.....!!!
    Otrolig prestation,proffetionellt bemötande .
    5000kr, mer än förväntat pris.
    Det är den mäklaren man vill ha.
    Tack Amanda, o tack till alla på svenskfastighetsförmedling
    Rickard Dahlqvist Läs mer
    2018-08-13 Amanda A svarar Rickard Gunnar D
    Hej Rickard, tack för att du tog tid dig att skriva en rekommendation om mig. Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. Hörs snart igen!
  • Ida N
    Ida N skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Jättefint bemötande och väldigt proffesionellt! Läs mer
    2018-08-06 Amanda A svarar Ida N
    Hej Ida, tusen tack för din rekommendation!
  • Kai H
    Kai H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vår köpprocess av fastigheten har fungerat utan problem och vi har känt oss välinformerade i varje steg av affären så att vi med lugn och tillförsikt gick i mål med fastighetsaffären. Vi rekommenderar varmt vår mäklare Amanda och Svensk fasthetsförmedlings lokalkontor i Djurås Läs mer
    2018-08-06 Amanda A svarar Kai H
    Hej Kai, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation om oss. Lycka till med ert nya fina fritidsställe!
  • Staffan N
    Staffan N skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi är mycket nöjda med all den hjälp vi fått i samband med försäljningen av fastighet. Med största noggrannhet har Lars genomfört affären. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-07-16 Lars B svarar Staffan N
    Hej Staffan!
    Tack för det fina omdöme jag fick det gläder mig mycket.
    Jag får även tacka er för förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
    Jag hoppas att kommande tillträde går bra och att vi får titta på er deklaration när jag kommer tillbaka.
    Lars B gillar detta
  • Mira A
    Mira A skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Glad och engagerad, professionell och kunnig. Gick snabbt och enkelt att sälja villan med hjälp av Amanda. Läs mer
    2018-07-23 Amanda A svarar Mira A
    Hej Mira, tack så mycket för dina fina ord!
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålde ett hus, tyckte mäklaren levde upp till alla mina förväntnigar och även väldigt tydlig och rak bästa mäklaren jag/vi har haft Läs mer
    2018-07-23 Amanda A svarar Joakim A
    Hej Jocke, wow vilken rekommendation. Tusen tack!
  • Tim Juhani P
    Tim Juhani P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Köpte ett hus där Amanda var mäklare. Hon är noggrann, lätt att få tag på och återkopplar alltid. Toppen! Läs mer
    2018-07-23 Amanda A svarar Tim Juhani P
    Hej Tim, tack för din rekommendation. Vad kul att ni är nöjda!
  • Mia K
    Mia K skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Lars B vet vad han pratar om och kan sitt arbete. Han är påläst och grundlig. Har mitt fulla förtroende. Han sålde vårt hus i Leksand och det har gått jättebra. Jag rekommenderar Lars till mina vänner och bekanta. Läs mer
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålt fritidshus.
    Amanda hjälpte oss och hon var väldigt profesionell och trevlig. Hon var noggran och effektiv. Informerade kontinuerligt vilket kändes väldigt bra.
    Hon gav råd som gjorde hela affären mer fördelaktigt än föeväntat. Både vi som säljare och köpare blev väldigt nöjda. Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Hon kom med lösningar även om vi själva hade strulat till det.
    5 av 5 möjliga! Läs mer
    2018-07-09 Amanda A svarar Daniel P
    Hej Daniel, tack för att du tog dig tid att skriva en sån fin och utförlig rekommendation. Det gör mig jätteglad! Lycka till med allt nu.
  • Margareta J
    Margareta J skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålt vårt hus. Mäklaren och hans assistenter var kunniga och trevliga att prata med. Efter 1:a visningen med 0 intresse gick det snabbt tills affären var i hamn. Mäklaren tvivlade aldrig på att huset skulle bli sålt. Professionellt bemötande från alla på mäklarfirman Läs mer
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålt en villa
    Utomordentligt förtroendegivande genom hela processen
    Kände mig säker från början tack vare det professionella mötet Läs mer
    2018-06-21 Amanda A svarar Gunnar H
    Hej Gunnar, tusen tack, vilken fin rekommendation!
  • Inga-Lill D
    Inga-Lill D skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålde min gård i Gagnef kommun. Mycket proffsig och engagerad. Stor lokal kännedom och intresse för det. Dessutom mycket trevlig och possitiv. Läs mer
  • Nils-Olov Börje N
    Nils-Olov Börje N skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    En bra totalupplevelse vid fastighetsköpet. Trevlig och proffsig, återkom vid utlovad tidpunkt. Läs mer
    2018-05-28 Amanda A svarar Nils-Olov Börje N
    Hej Nisse, vad kul att höra, tack så mycket!
  • Urban J
    Urban J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Villa försäljning.
    Proffesionellt
    Över förväntan
    Säljarens 2 visningar flera kom tvåa budade utgångs budet höjdes med 110000kr hon skickade meddelanden i form av SMS som förhöjde försäljningen. Amanda har skött försäljningen på ett beundransvärt sätt. Läs mer
    2018-05-28 Amanda A svarar Urban J
    Hej Urban, tack för din rekommendation och tack för förtroendet.
  • Anna F
    Anna F skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Rakt igenom trevligt bemötande och snabba svar. Tydlig och rak. Lätt att samarbeta med. Läs mer
    2018-05-08 Karin L svarar Anna F
    Tack för trevliga ord Anna. Välkomna till Floâ :)
  • Dan J
    Dan J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Fastighet.

Trevlig och engagerad, lätt att kommunicera med. Bra kommunikation mellan mig och intressenterna. Läs mer
    2018-04-25 Amanda A svarar Dan J
    Hej Dan, tack för din rekommendation, vad kul att det blev ett lyckat resultat för dig med både försäljning och köp av ny bostad!
  • Åke Lennart P
    Åke Lennart P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Det kändes tryggt att få hjälp med kontraktskrivning och veta att man har en påläst person att fråga om något skulle dyka opp. Läs mer
    2018-04-25 Amanda A svarar Åke Lennart P
    Hej Åke, tusen tack för att ni tog er tid att rekommendera mig efter att jag hjälpt er med skrivuppdraget på er bostadsrätt. Stort lycka till i ert nya!
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Köpt: en villa.
    Vart super bra kontakt mellan oss här hemma och mäklaren gällande vårat husletande. Bra kommunikation när det dykt upp nya objekt som vi skulle vara intresserade av. Professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-04-20 Amanda A svarar Emelie B
    Hej Emelie och Johan, tack för er rekommendation, vad glad jag blir! Så kul att få hjälpa er att hitta ert nya boende. Vi hörs snart!
  • Eva N
    Eva N skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi är helt nöjda med Amanda Allernäs. Hon är kunnig, noggrann och har ett stort tålmod. Proffsig och mycket trevlig. Vi har känt oss trygga under hela försäljningsprocessen som gick snabbt och smidigt. Amanda rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-04-19 Amanda A svarar Eva N
    Hej Eva, tusen tack för att du tog dig tid att rekommendera mig. Det glädjer mig att ni känt er trygga och dina fina ord värmer. Ses snart igen!
  • Jan Erik H
    Jan Erik H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Mycket kompetent, engagerad och trevlig mäklare.
    Hela husaffären från första kontakt till avklarat kontraktsskrivande gick snabbt och smidigt.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-04-19 Amanda A svarar Jan Erik H
    Hej Janne, tack för din fina rekommendation, det uppskattar jag verkligen. Härligt att höra att du är nöjd med mitt arbete!
  • Göran S
    Göran S skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    hej jag har blivit väldigt bra bemöt av Lars vi hade visning o efter det visa han hur snäll han var mot oss att vi hade skans och få villa i Mockfjärd det uppskattade vi nina o Göran vi är så lyckliga för det Läs mer
  • Ann Margareta Y
    Ann Margareta Y skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Väldigt trevlig och proffsigt bemötande. Noggrann genomgång av köpekontrakt med oss köpare och säljare. Läs mer
    2018-03-05 Amanda A svarar Ann Margareta Y
    Hej Amy, stort tack för en fin rekommendation. Hörs snart igen!
  • Pär O
    Pär O skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Mycket bra, noggrann och seriös. Läs mer
    2018-03-01 Amanda A svarar Pär O
    Hej Pär, tack för din rekommendation. Vilken fantastisk försäljning det var. Hörs snart igen!
    Mikael B gillar detta
  • Anderses Pär Gunnar E
    Anderses Pär Gunnar E skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Utmärkt bemötande. Kunnig, mjuk och vänlig samt drivande ger högsta betyg vad gäller mina förväntningar. Läs mer
  • Victor G
    Victor G skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Ärlig, noggrann, och mycket proffesionell mäklare. Han är väldigt mån om kundens och såväl säljarens önskemål. Bra beskrivningar och information. Svarar alltid i telefon och svarar glatt på alla konstiga frågor , även kvällstid. Kan varmt rekomendera Lars och hans byrå. Läs mer
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Pigg, alert, På g, alltid trevlig,
    informativ.
    Förutseende- Läs mer
    2018-01-22 Amanda A svarar Margareta P
    Hej Maggan, tack för dina superlativ. Ha en fantastisk semester nu!
  • Christina I
    Christina I skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Entuasiastisk ,påläst, får intrycket av att hon vill göra ett bra jobb Läs mer
    2018-01-22 Amanda A svarar Christina I
    Hej Kicki, tusen tack för en fin rekommendation!
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Amanda norell var Super snabb och engagerad i vårat husköp trotts ledigheten så la hon fortfarande tiden att informera och styra upp vårat husköpet rekommenderas starkt Läs mer
    2018-01-09 Amanda A svarar Andreas W
    Hej Andreas, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. För mig är det en självklarhet att ge er den bästa av service.
  • Torbjörn E
    Torbjörn E skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Trevligt bemötande, kunnig, en mäklare vi fick direkt förtroende för.
    Återkopplade snabbt de frågor vi hade till henne, vilket kändes väldigt skönt.
    En mäklare att lita på helt enkelt.
    Bästa betyg. Läs mer
    2018-01-09 Amanda A svarar Torbjörn E
    Hej Torbjörn, tusen tack för er fina rekommendation! Den gör mig väldigt glad.
  • Peter R
    Peter R skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Jag tycker att Amanda Norell var effektiv, saknade lite erfarenhet av att driva upp priset. I övrigt var hon hjälpsam och duktig.Jag kan rekommendera henne för säljuppdrag. Läs mer
    2018-01-09 Amanda A svarar Peter R
    Hej Peter, tack för din rekommendation. Det var trevligt att få hjälpa dig till en lyckad försäljning efter att du provat på annat håll under en längre tid. Lycka till i framtiden!
  • Lennart Kirk A
    Lennart Kirk A skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Karin Liss är en mycket kunnig och erfaren mäklare som på ett professionellt och effektivt sätt hjälpte mig att sälja mitt hus i Limhamn. Hennes lokalkännedom och stora kontaktnät var mycket värdefulla.
    Jag är mycket nöjd med hennes insats och kan varmt rekommendera Karin när du ska sälja eller köpa småhus eller lägenhet. Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Trevligt bemötande och inger förtroende. Lever helt och hållet upp till våra förväntningar. Trovärdig, kunnig och håller vad hon lovar, såsom återkommer om hon har sagt att hon ska öra det osv...Mkt nöjd såsom kund! Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Karin E
    Tusen tack för fina ord. Önskar er en god jul och gott nytt år :)
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Proffsig och tillgänglig. Alltid glad och vänlig. Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Ewa S
    Tack för fin rekommendation. Så roligt att få jobba med din supertrevliga lägenhet. God Jul och Gott Nytt år Ewa.
    Ewa S gillar detta
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Hon var kunnig och hjälpsam med allt, tog hand om visningarna på ett utmärkt sätt. Presenterade spekulanterna bra, och var deltagande på ett bra sätt i utvärdering av spekulanter. Tog på ett alldeles utmärkt sätt hand om problem med vårt hus som upptäcktes vid övertagande besiktningen. Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Stefan A
    Tack för er värmande rekommendation. Hoppas ni trivs bra i nya bostaden. Ha en riktigt god jul och ett gott nytt år. Varma hälsningar Karin
  • Rolf Bertil M
    Rolf Bertil M skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Fick ett bra bemötande!
    Hon var trevlig och verkade vara mycket kunnig.
    Som det sedan visade sig, att hon var.
    Karin skötte vår försäljning mycket bra.
    Även efter affären var Karin, behjälplig med frågor vi jag hade. Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Rolf Bertil M
    Tusen tack för era fina ord. Vi hade ett gott samarbete. Ha en riktigt god jul och ett gott nytt år.
  • Karl H
    Karl H skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Mycket träflig person,duktig på sit yrke.vi kunde lita på hennes kunnande,vi kann recommandera henne till nästa kund.hälsningar LAnghals. Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Karl H
    Tack för era fina ord. Hoppas ni njuter i Benidorm och får en riktigt god jul.
  • Anna Krystyna B
    Anna Krystyna B skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Karin Liss är Duktig, ambitiös och snabb Läs mer
    2017-12-14 Karin L svarar Anna Krystyna B
    Tusen tack Anna. Hoppas du njuter av dina resor fram till inflyttningen av din nya lägenhet.
  • Daniel O
    Daniel O skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Fick ett fantastiskt bemötande av Karin. Hon tog sig tid, lyssnade på våra önskemål och gjorde allt för att vi skulle bli nöjda. Läs mer
    2017-12-11 Karin L svarar Daniel O
    Tusen tack ska ni ha. Hoppas ni trivs bra i nya bostaden. Varma hälsningar Karin
  • Tor J
    Tor J skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Klar och konkret utan en massa onödigt prat. Snabb till beslut när det väl blev skarpt läge.
    Mina förväntningar kom inte på skam Läs mer
    2017-12-11 Karin L svarar Tor J
    Tack för fina ord Tor-Erik
    Bra samarbete och tack för fantastiskt god rabarber jag fick prova från trädgården.
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Hon har hanterat vår försäljning på ett utmärkt sett!!
    Alltid ett väl bemötande o glad Läs mer
    2017-12-11 Karin L svarar Bengt E
    Tusen tack för fina ord. /Karin
  • Kristina U
    Kristina U skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Hjälpsam, effektiv, trevlig och ärlig mot oss som säljare. Vi ville få bostaden såld snaabt och hon lyckades hjälpa oss med det. Läs mer
    2017-12-07 Amanda A svarar Kristina U
    Hej Kristina, tack för att du tog dig tid att rekommendera mig. Stort tack för förtroendet.
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Väldigt bra, professionell och säljinriktad. Noggrann och lyssnade mycket på vad vi ville och tyckte. Jättenöjd med hela processen. Läs mer
    2017-11-30 Amanda A svarar Mikael G
    Hej Mikael, tack så mycket för din fina rekommendation. Jättekul att höra!
  • Richard L
    Richard L skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Kunskap, trygghet och fantastisk service från första samtalet till affärens avslutande. Läs mer
  • Anders C
    Anders C skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Det var bra från första mötet och genom hela affären.
    Amanda är ett riktigt proffs! Läs mer
    2017-11-22 Amanda A svarar Anders C
    Hej Anders, tack för ett bra samarbete. Vilket resultat! Lycka till i framtiden.
  • Malin B
    Malin B skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Bra bemötande och kunnig.
    Trevlig och social Läs mer
  • Kristina P
    Kristina P skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Hej!
    Vi fick jättebra hjälp av Lars då vi sålde vårt fritidshus förra hösten. Han hittade en lämplig köpare, vilket var viktigt då huset ligger i en speciell fäbodmiljö. Vi är nöjda med allt, han är också trevlig,
    Kersti Hallenberg Läs mer
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Rune L
    Rune L skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Lars är en otrolig person och en så professionell kille, vårat bemötande är bara positivt att ha med Lars att känns bara bra. MVH Rune Ljungberg. Läs mer
  • Christine D
    Christine D skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Mycket hjärtligt och gott bemötande. Lars lever helt upp till mina förväntningar som mäklare och allt har gått enligt planering. Läs mer

Skogsvägen 2, 785 61 Djurås