Alla kategorier Mäklare Dalarna Gagnef Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

Skogsvägen 2, 785 61 Djurås — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gagnef!

Här hos oss i Gagnef och Dalarna är vi på kontoret en del av Dalarnas största mäklarföretag. Med engagemang, omtänksamhet och ett nytänk kan vi ta hand om din bostadsaffär. Vi erbjuder skräddarsydda processer, helt efter dina önskemål, så att du kan hitta ditt drömboende här i Gagnef.

Vill du ha en värdering för att kolla dina möjligheter? Hör av dig till oss så fixar vi det. Vi kan även ge dig råd om när det är bäst läge för ett köp eller en försäljning.

Läs vad 161 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

• Magnus G

2019-02-01

Magnus G skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålt skogsfastighet.
    Alltid bra bemötande.
    Enkel och smidig process. Läs mer
  • Jan B

2019-01-30

Jan B skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Köpt villa Källbäcksvägen 42 , Björbo Gagnef

På det hela taget är vi mycket nöjda hur det fungerat, och har hög tillit att resten av processen fram till tillträdet kommer att fungera utan krångel.

Bra:
    Mäklaren anpassade sig till våra önskemål vilket gjorde att vår tillit varit hög under hela processen. God kännedom om trakten, huset och säljarna.

Inte dåligt, men kanske inte fullt så bra:
    - Åberopa inte personlig kännedom om säljaren för att försöka öka köparens tillit till objektet. Köparen får inte tro att tillit till säljarens ord kan ersätta undersökningsplikten.
    - Det som beskrivs i prospektet ska normalt ingå i köpet. I detta fall visade det sig att kostnaden för installation av fiber faller på köparen. Prospektet borde varit tydligare med detta.
    - En mäklare borde läsa alla handlingar från köparens/lekmannens perspektiv och återmata brister till den person som upprättat handlingen för korrigering innan den hamnar under köparens ögon. I detta fall var energideklarationen av undermålig kvalitet, vilket borde ha återmatats till den besiktningsman som utfört besiktningen och tagit betalt för detta. Har läst allt för många undermåliga energideklarationer och detta var nog den sämsta. Kollektivet av mäklare borde ta ett ansvar för detta genom att kritiskt läsa och återmata brister, annars lär det inte bli bättre.

Mvh, Jan Blückert Läs mer
    2019-01-31 Lars B svarar Jan B
    Hej Jan! Tack för ditt svar och synpunkter! Kul att ni i stort är nöjd med vårt pågående arbete. Gör dock en för mig" viktig "kommenterar ang. den personliga kännedomen, så har det under alla mina år varit naturligt att informera om det jag vet och informerats om och någon avsikt har ej funnits att på något sätt undanta något från den gällande undersökningsplikten. Vi ser fram emot emot ett fortsatt trevligt samarbete!
    mvh Lars Björklund
  • 2019-01-30

Täppgårds Lena R skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Har sålt vår villa.
    Trevligt bemötande
    Uppfyllde förväntningarna
    Alltid anträffbar

Bra mäklare Läs mer
    2019-01-31 Lars B svarar Täppgårds Lena R
    Stort Tack för ert omdöme! Glädjer mig att Ni är nöjda!
  • 2018-12-10

Madeleine P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Rak och tydlig i kontakten! Känns bra överlag. Läs mer
    2018-12-11 Amanda A svarar Madeleine P
    Hej Madde, tack för din rekommendation!
  • 2018-12-10

Karl Gunnar U skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Jättebra och professionellt bemötande,
    snabb handläggning, mycket bra resultat.
    Precis vad man förväntar sig av en bra mäklare.

Jag har anlitat denna fastighetsförmedling ett antal gånger tidigare och vet att de gör ett jättebra jobb,. Så det fanns ingen tvekan om vilken förmedling som jag skulle anlita den här gången heller.

Jättenöjd! Läs mer
    2018-12-11 Amanda A svarar Karl Gunnar U
    Hej, tack så mycket för er rekommendation och för förtroendet!
  • 2018-12-06

Veronica N skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    En mäklare med stort tålamod för sina potentiella klienter. Möter en med leende och kunskap om sina objekt och har hjälpt till massor i vårt köp av hus.
    Är så nöjd! Läs mer
    2018-12-08 Amanda A svarar Veronica N
    Hej Veronica, tack, vilka fina ord! Så kul att det var jag som fick förmedla ert nya hem efter att ni letat så länge. Välkommen till Djurås. Hoppas ni ska trivas!
  • 2018-12-05

Carina H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    sålt en villa och allting har flutit på bra. Från visning till skrivet kontrakt tog 4 dagar. Då jag själv inte va så insatt så hjälpte mäklaren mig i alla frågor jag hade. Trodde väl inte att det skulle gå så fort som det gjorde men det va ett plus.

Från det att jag bestämde mig för att sälja tills att nu kontraktet är påskrivet blev lite intensiva men det mesta beror nog på mina oregelbundna arbetstider. Inte så lätt alla gånger att få ledigt när man kanske behöver. Men nu är allt klart med första delen och man vet när man ska vara ute ur huset. Läs mer
    2018-12-06 Amanda A svarar Carina H
    Hej Carina, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Ja vilket resultat. Visst gick det smidigt? Och vilka trevliga köpare du får. Vi hörs snart igen!
  • 2018-12-05

Perjons Lars L skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    En äldre fastighet från 1860 med tillhörande uthus.
    Som helhet så har allt fungerat mycket bra och Lars har gjort ett gott jobb utan klander! Läs mer
    2018-12-05 Lars B svarar Perjons Lars L
    Tack Lars för ditt fina omdöme och jag är glad och tacksam att erbjudits möjligheten att hjälpa er med er fina fastighet när man nu börjar se slutet på ett mycket trevligt liv inom fastighetsbranchen som även varit som en hobby för mig.
  • Sofia L

2018-11-26

Sofia L skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Amanda är proffsig och personlig på samma gång vilket ger ett bra förtroende för oss som säljare. Vår försäljning gick snabbt, vilket var ett önskemål från oss. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar Amanda som mäklare. Läs mer
    2018-11-28 Amanda A svarar Sofia L
    Hej Sofia, tack så mycket! Det har varit så kul att följa er genom både köp och försäljning, tack för förtroendet!
  • Pia-Lena A

2018-11-22

Pia-Lena A skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Har sålt ett fritidshus.
    Amanda är en driven mäklare. Duktig på att lyssna in önskemål och snabbt omvandla all information i en säljande förpackning.
    Kunnig och engagerad, tar snabbt reda på allt hon behöver för kundens räkning.
    Det har varit enkelt och bekvämt med Amanda som mäklare.
    Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2018-11-28 Amanda A svarar Pia-Lena A
    Hej Pia, tack så mycket för att du tog dig tid att skriva en så utförlig rekommendation. Det värmer! Vi ses snart igen.
  • 2018-11-21

Ronny R skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Har sålt en villa genom svensk fastigetsförmedling.
    Mäklaren har gjort ett mycket bra jobb och ställt upp närhelst jag har ringt om något jag undrat.
    Alla förväntningar har uppfyllts till fullo. Läs mer
    2018-11-22 Lars B svarar Ronny R
    Hej Ronny! Jag tackar för ert förtroende och de fina omdömet jag fick.
    Ha det gott och hälsa!
  • 2018-11-08

Per-Ole D skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi bor utomlands men har letat ett stalle i Dalarna. efter mycket tittande fann vi ett object som vi gillade. problemet var att vi var trogna att aka hem dagen efter och skulle missa den planerade visningen. Vi ringde mäklaren, Amanda, som snabbt ordnade en visning ett par timmar senare samma dag. Hon var mycket påläst och professionell med utförliga svar pa alla våra frågor utan dröjsmål. Vår upplevelse hittils ger henne högsta betyg. Läs mer
    2018-11-13 Amanda A svarar Per-Ole D
    Hej Per-Ole, tack för att ni tog er tid att skriva en sån fin rekommendation. Vi ses till våren, välkommen till Dalarna!
  • 2018-11-05

Ann-Louise C skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Köpte sommarstuga och bra hjälp med allt praktiskt. Flexibel med tiden att se objektet. Läs mer
    2018-11-07 Amanda A svarar Ann-Louise C
    Hej Ann-Louise, tack för din rekommendation. Spännande och se hur ert projekt kommer växa fram!
  • 2018-11-02

Mikael S skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Hon är super duktig och brinner för sitt jobb och trevlig rolig på köpet ! Läs mer
    2018-11-07 Amanda A svarar Mikael S
    Hej Micke, tack så mycket, vad glad jag blir!
  • 2018-11-01

Christoffer F skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi har sålt ett hus i Sifferbo för att vi ska köpa ett nytt hus. Vi blev väldigt bra bemött av Amanda, hon har gjort ett toppen jobb. Rekommenderar henne till 100% till alla som ska sälja sitt hus, lägenhet, m.m Läs mer
    2018-11-07 Amanda A svarar Christoffer F
    Hej Christoffer, tack för en fin rekommendation! Nu hoppas vi att vi hittar ett nytt trevligt hus åt er också. Vi ses!
    2018-11-24 Christoffer F svarar Amanda A
    Skriver en uppföljning på föregående omdöme då.... Blev samma visa den här gången med Amanda att hon levererade ett toppen jobb då vi har köpt en ny bostad igenom henne, och allt gick så snabbt o smidigt igen!! Hon vet till 100% vad hon jobbar med, som jag skrev förut så rekommenderar vi henne till allt som har med bostadsförsälning o göra!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-10-31

Hilkka K skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Efter många turer fram och tillbaka så sålde vi äntligen huset i Mockfjärd.
    Processen var lång och under hela tiden så hade jag kontakt ´med Amanda.
    Amanda fungerade mycket bra och hon höll löpande kontakt med oss under hela processen.
    Vi hade en bra dialog och hon lyssnade in vad jag tyckte och tänkte kring försäljningen.
    Hon tog sig även tid att boka extra visningar och visade ett stort engagemang. Läs mer
    2018-11-01 Amanda A svarar Hilkka K
    Hej, ja visst har det varit en lång resa, men med lite tålamod nådde vi ett resultat som var långt över förväntan. Tack för förtroendet och för att ni tog er tid att rekommendera mig!
  • 2018-10-27

Sofia L skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Proffsigt men ändå personligt bemötande av mäklaren. Har köpt en villa i litet samhälle. Hittills har allting fungerar smidigt och bra och vi har fått svar på våra frågor. Läs mer
    2018-11-01 Amanda A svarar Sofia L
    Hej Sofia, tack så mycket för din fina rekommendation och för förtroendet att även förmedla ert nuvarande boende. Ses snart igen!
  • 2018-10-06

Birgitta Elisabet F skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Amanda var positiv och kämpade på trots att marknaden var ganska sval till objektet.
    Det är också bra med en mäklare som finns på orten och känner till omgivningarna och marknaden. Jag är helt och hållet nöjd med hennes insatser. Läs mer
    2018-10-11 Amanda A svarar Birgitta Elisabet F
    Hej Birgitta, tack för din rekommendation, vissa objekt kräver ordentligt med tålamod. Känns riktigt kul att vi lyckades och att du får så trevliga köpare. Ses snart igen!
  • 2018-09-26

Monika P skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    kompetent. Bra bemötande. Snabb affär Läs mer
  • 2018-09-25

Anna R skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Ett professionellt bemötande med kunden i fokus. Har under hela försäljningsprocessen kännt mig trygg😀😀
    Så bara ++++++++++++++++++++++++
    Kan jag säga. Läs mer
  • 2018-09-23

Carl O skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi hade tidigare erfarenhet av Amanda då vi köpte ett hus via henne för ca 1 år sedan. När vi sedan skulle sälja vårt fritidshus var det självklart att välja henne som mäklare. Hon är mycket professionell, redig och klar och inger ett stort förtroende. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera henne till alla som går i säljtankar.

Calle & Monica Läs mer
    2018-09-25 Amanda A svarar Carl O
    Hej, vad glad jag blir av att läsa er rekommendation, tack för att ni tog er tid! Lycka till i framtiden och ta hand om er. Vi ses!
  • 2018-09-20

Lotta J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Jag har haft Amanda som mäklare och hon var kanon! Kämpat på bra och har fått mig känna mig delaktig i hela processen Läs mer
    2018-09-20 Amanda A svarar Lotta J
    Hej Lotta, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Kommer bli toppen det här!
  • 2018-08-21

Lena K skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Kunnig och bra bemötande hela tiden, när vi skulle sälja vårat dödsbo. Är mycket att tänka på men vi har fått otroligt bra hjälp hela tiden.
    Mvh Lena Läs mer
  • 2018-08-11

Christina J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    I samband med försäljningen av vårt fritidshus så fick Amanda uppgiften att ro vår affär i hamn efter att vår första mäklare gått hem på föräldraledighet. Amanda tog sig an uppgiften på bästa sätt, engagerat och hela tiden mån om att hålla oss informerade.
    Efter dålig erfarenhet från en annan mäklarfirma var inte förväntningarna särskilt höga men Amanda (och även Karin) vände på det och vi är helt klart nöjda med såväl säljprocess som slutresultat. Läs mer
    2018-08-13 Amanda A svarar Christina J
    Hej Christina, vad kul att vi kunde överträffa era förväntningar! Tack för din fina rekommendation och tack för förtroendet.
  • Rickard Gunnar D

2018-08-09

Rickard Gunnar D skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Hej!
    Träffade Amanda på vårkanten
    2018.
    Jag tog kontakt för att sälja min villa i Mockfjärd .
    Det tog mindre en 1månad from annonsen var ute tills den var såld.....!!!
    Otrolig prestation,proffetionellt bemötande .
    5000kr, mer än förväntat pris.
    Det är den mäklaren man vill ha.
    Tack Amanda, o tack till alla på svenskfastighetsförmedling
    Rickard Dahlqvist Läs mer
    2018-08-13 Amanda A svarar Rickard Gunnar D
    Hej Rickard, tack för att du tog tid dig att skriva en rekommendation om mig. Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. Hörs snart igen!
  • 2018-07-27

Ida N skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Jättefint bemötande och väldigt proffesionellt! Läs mer
    2018-08-06 Amanda A svarar Ida N
    Hej Ida, tusen tack för din rekommendation!
  • 2018-07-25

Kai H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vår köpprocess av fastigheten har fungerat utan problem och vi har känt oss välinformerade i varje steg av affären så att vi med lugn och tillförsikt gick i mål med fastighetsaffären. Vi rekommenderar varmt vår mäklare Amanda och Svensk fasthetsförmedlings lokalkontor i Djurås Läs mer
    2018-08-06 Amanda A svarar Kai H
    Hej Kai, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation om oss. Lycka till med ert nya fina fritidsställe!
  • Staffan N

2018-07-15

Staffan N skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi är mycket nöjda med all den hjälp vi fått i samband med försäljningen av fastighet. Med största noggrannhet har Lars genomfört affären. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-07-16 Lars B svarar Staffan N
    Hej Staffan!
    Tack för det fina omdöme jag fick det gläder mig mycket.
    Jag får även tacka er för förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
    Jag hoppas att kommande tillträde går bra och att vi får titta på er deklaration när jag kommer tillbaka.
    Lars B gillar detta

Mira A skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Glad och engagerad, professionell och kunnig. Gick snabbt och enkelt att sälja villan med hjälp av Amanda. Läs mer
    2018-07-23 Amanda A svarar Mira A
    Hej Mira, tack så mycket för dina fina ord!

Joakim A skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålde ett hus, tyckte mäklaren levde upp till alla mina förväntnigar och även väldigt tydlig och rak bästa mäklaren jag/vi har haft Läs mer
    2018-07-23 Amanda A svarar Joakim A
    Hej Jocke, wow vilken rekommendation. Tusen tack!
  • 2018-07-13

Tim Juhani P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Köpte ett hus där Amanda var mäklare. Hon är noggrann, lätt att få tag på och återkopplar alltid. Toppen! Läs mer
    2018-07-23 Amanda A svarar Tim Juhani P
    Hej Tim, tack för din rekommendation. Vad kul att ni är nöjda!
  • 2018-07-05

Mia K skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Lars B vet vad han pratar om och kan sitt arbete. Han är påläst och grundlig. Har mitt fulla förtroende. Han sålde vårt hus i Leksand och det har gått jättebra. Jag rekommenderar Lars till mina vänner och bekanta. Läs mer
  • 2018-07-01

Daniel P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålt fritidshus.
    Amanda hjälpte oss och hon var väldigt profesionell och trevlig. Hon var noggran och effektiv. Informerade kontinuerligt vilket kändes väldigt bra.
    Hon gav råd som gjorde hela affären mer fördelaktigt än föeväntat. Både vi som säljare och köpare blev väldigt nöjda. Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Hon kom med lösningar även om vi själva hade strulat till det.
    5 av 5 möjliga! Läs mer
    2018-07-09 Amanda A svarar Daniel P
    Hej Daniel, tack för att du tog dig tid att skriva en sån fin och utförlig rekommendation. Det gör mig jätteglad! Lycka till med allt nu.
  • Margareta J

2018-06-28

Margareta J skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålt vårt hus. Mäklaren och hans assistenter var kunniga och trevliga att prata med. Efter 1:a visningen med 0 intresse gick det snabbt tills affären var i hamn. Mäklaren tvivlade aldrig på att huset skulle bli sålt. Professionellt bemötande från alla på mäklarfirman Läs mer
  • Gunnar H

2018-06-10

Gunnar H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålt en villa
    Utomordentligt förtroendegivande genom hela processen
    Kände mig säker från början tack vare det professionella mötet Läs mer
    2018-06-21 Amanda A svarar Gunnar H
    Hej Gunnar, tusen tack, vilken fin rekommendation!
  • 2018-06-05

Inga-Lill D skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålde min gård i Gagnef kommun. Mycket proffsig och engagerad. Stor lokal kännedom och intresse för det. Dessutom mycket trevlig och possitiv. Läs mer
  • 2018-05-19

Nils-Olov Börje N skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    En bra totalupplevelse vid fastighetsköpet. Trevlig och proffsig, återkom vid utlovad tidpunkt. Läs mer
    2018-05-28 Amanda A svarar Nils-Olov Börje N
    Hej Nisse, vad kul att höra, tack så mycket!
  • Urban J

2018-05-18

Urban J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Villa försäljning.
    Proffesionellt
    Över förväntan
    Säljarens 2 visningar flera kom tvåa budade utgångs budet höjdes med 110000kr hon skickade meddelanden i form av SMS som förhöjde försäljningen. Amanda har skött försäljningen på ett beundransvärt sätt. Läs mer
    2018-05-28 Amanda A svarar Urban J
    Hej Urban, tack för din rekommendation och tack för förtroendet.
  • Anna F

2018-05-02

Anna F skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Rakt igenom trevligt bemötande och snabba svar. Tydlig och rak. Lätt att samarbeta med. Läs mer
    2018-05-08 Karin L svarar Anna F
    Tack för trevliga ord Anna. Välkomna till Floâ :)
  • 2018-04-20

Dan J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Fastighet.

Trevlig och engagerad, lätt att kommunicera med. Bra kommunikation mellan mig och intressenterna. Läs mer
    2018-04-25 Amanda A svarar Dan J
    Hej Dan, tack för din rekommendation, vad kul att det blev ett lyckat resultat för dig med både försäljning och köp av ny bostad!
  • 2018-04-20

Åke Lennart P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Det kändes tryggt att få hjälp med kontraktskrivning och veta att man har en påläst person att fråga om något skulle dyka opp. Läs mer
    2018-04-25 Amanda A svarar Åke Lennart P
    Hej Åke, tusen tack för att ni tog er tid att rekommendera mig efter att jag hjälpt er med skrivuppdraget på er bostadsrätt. Stort lycka till i ert nya!
  • 2018-04-19

Emelie B skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Köpt: en villa.
    Vart super bra kontakt mellan oss här hemma och mäklaren gällande vårat husletande. Bra kommunikation när det dykt upp nya objekt som vi skulle vara intresserade av. Professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-04-20 Amanda A svarar Emelie B
    Hej Emelie och Johan, tack för er rekommendation, vad glad jag blir! Så kul att få hjälpa er att hitta ert nya boende. Vi hörs snart!
  • Eva N

2018-04-17

Eva N skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi är helt nöjda med Amanda Allernäs. Hon är kunnig, noggrann och har ett stort tålmod. Proffsig och mycket trevlig. Vi har känt oss trygga under hela försäljningsprocessen som gick snabbt och smidigt. Amanda rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-04-19 Amanda A svarar Eva N
    Hej Eva, tusen tack för att du tog dig tid att rekommendera mig. Det glädjer mig att ni känt er trygga och dina fina ord värmer. Ses snart igen!
  • 2018-04-16

Jan Erik H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Mycket kompetent, engagerad och trevlig mäklare.
    Hela husaffären från första kontakt till avklarat kontraktsskrivande gick snabbt och smidigt.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-04-19 Amanda A svarar Jan Erik H
    Hej Janne, tack för din fina rekommendation, det uppskattar jag verkligen. Härligt att höra att du är nöjd med mitt arbete!
  • Göran S

2018-04-12

Göran S skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    hej jag har blivit väldigt bra bemöt av Lars vi hade visning o efter det visa han hur snäll han var mot oss att vi hade skans och få villa i Mockfjärd det uppskattade vi nina o Göran vi är så lyckliga för det Läs mer
  • 2018-03-01

Ann Margareta Y skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Väldigt trevlig och proffsigt bemötande. Noggrann genomgång av köpekontrakt med oss köpare och säljare. Läs mer
    2018-03-05 Amanda A svarar Ann Margareta Y
    Hej Amy, stort tack för en fin rekommendation. Hörs snart igen!
  • 2018-02-27

Pär O skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Mycket bra, noggrann och seriös. Läs mer
    2018-03-01 Amanda A svarar Pär O
    Hej Pär, tack för din rekommendation. Vilken fantastisk försäljning det var. Hörs snart igen!
    Mikael B gillar detta
  • 2018-02-22

Anderses Pär Gunnar E skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Utmärkt bemötande. Kunnig, mjuk och vänlig samt drivande ger högsta betyg vad gäller mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-02-21

Victor G skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Ärlig, noggrann, och mycket proffesionell mäklare. Han är väldigt mån om kundens och såväl säljarens önskemål. Bra beskrivningar och information. Svarar alltid i telefon och svarar glatt på alla konstiga frågor , även kvällstid. Kan varmt rekomendera Lars och hans byrå. Läs mer
  • Margareta P

2018-01-21

Margareta P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Pigg, alert, På g, alltid trevlig,
    informativ.
    Förutseende- Läs mer
    2018-01-22 Amanda A svarar Margareta P
    Hej Maggan, tack för dina superlativ. Ha en fantastisk semester nu!

Skogsvägen 2, 785 61 Djurås