Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

Skogsvägen 2, 785 61 Djurås — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gagnef!

Här hos oss i Gagnef och Dalarna är vi på kontoret en del av Dalarnas största mäklarföretag. Med engagemang, omtänksamhet och ett nytänk kan vi ta hand om din bostadsaffär. Vi erbjuder skräddarsydda processer, helt efter dina önskemål, så att du kan hitta ditt drömboende här i Gagnef.

Vill du ha en värdering för att kolla dina möjligheter? Hör av dig till oss så fixar vi det. Vi kan även ge dig råd om när det är bäst läge för ett köp eller en försäljning.

Läs vad 243 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

• 2020-01-20

Christer A skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Jag sålde ett kråkslått, blev bemött på ett sådant sätt som säger att nu jävlar är det affärer på gång så ryck upp dig. Förväntningarna var att få kråkslåttet sålt och det gick ju jävligt elegant så mer nöjd än vad jag är får man leta efter. Sammanfattning. Gasen i botten klart. Läs mer
    2020-01-22 Amanda A svarar Christer A
    Hej Christer, det känns fantastiskt att höra hur nöjd du är med mitt arbete. Tack för förtroendet!
  • 2020-01-19

Daniel K skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Hon var kanon! Gjorde att det blev en snabb och smidig affär innan visning. Finns inget att anmärka. Världsklass Läs mer
    2020-01-22 Amanda A svarar Daniel K
    Hej Daniel, wow, tack så mycket för fina ord!
  • 2020-01-18

Malin R skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Köpt en hus med hjälp av Amanda. Har bara gott att säga om henne. Bra info, bra återkoppling och förklarar på ett sätt så man förstår. Läs mer
    2020-01-22 Amanda A svarar Malin R
    Hej Malin och Robbin, tack så mycket för er rekommendation! Det känns extra roligt att jag fick förmedla ert framtida boende efter många visningar ihop. Ses snart igen!
  • 2019-12-18

Andreas B skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    köpte ett hus av dem.
    mkt trevlig mäklare som gav all information som jag behövde och nogrann. Läs mer
    2020-01-09 Amanda A svarar Andreas B
    Hej Andreas, tusen tack för en fin rekommendation. Ses snart igen!
  • 2019-12-12

Jessica W skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Väldigt trevligt bemötande och jag har verkligen fått den hjälp jag behövt under hela resan. Tydliga svar på mina funderingar och hjälp med att hitta rätt vid andra funderingar.

Super nöjd! Läs mer
    2019-12-13 Karin L svarar Jessica W
    Tack för dina positiva ord Jessica. Välkommen till Dala-Floda
  • 2019-12-12

Pernilla G skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi har sålt en fastighet i Dala -Floda, dödsbo.
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare.
    Hon är trevlig och tillmötesgående, förklarar allt på ett enkelt sätt och följer upp med oss så fort det hänt något.
    Jag rekommenderar gärna Karin för vänner och bekanta framöver.
    Mvh PG Läs mer
    2019-12-13 Karin L svarar Pernilla G
    Tusen tack för din fina rekommendation.
  • 2019-12-01

Magnus B skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi köpte hus och blev väl informerad av Amanda från visning, budgivning till kontraktsskrivning. Hon har hela tiden varit tillgänglig genom processen. Vi kan varmt rekommendera Amanda.

Magnus&Erika Bäcklund Läs mer
    2019-12-09 Amanda A svarar Magnus B
    Hej Magnus & Erika, tack för att ni tog er tid att skriva en rekommendation. Vad glad jag blir av att läsa hur ni har upplevt mig. Hörs snart igen!
  • 2019-11-27

2019-12-10 Karin L svarar Margareta J
    Tack för din rekommendation Margareta
  • 2019-11-24

Dennis J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålde en fastighet och allt gick väldigt bra. Läs mer
    2019-11-25 Amanda A svarar Dennis J
    Hej Dennis, tack för att du tog dig att tid att rekommendera mig. Tack också för förtroendet!
  • 2019-11-23

Johan L skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Trevlig inget krångel, bara plus Läs mer
    2019-11-25 Amanda A svarar Johan L
    Hej Johan, härligt att höra att du upplevt mig så. Ses snart igen!
  • 2019-11-22

Patrik S skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålt bostad
    Snabbt och enkelt
    Bra kontakt och uppföljning
    Mycket nöjd Läs mer
    2019-11-25 Amanda A svarar Patrik S
    Hej Patrik och Maria, vad kul att ni är nöjda. Visst blev det en lyckad försäljning? Tack för förtroendet. Ses snart igen!
  • 2019-11-22

Inga Birgitta Kristina R skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Äldre affärsfastighet omgjord till 2 familjehem. Mycket bra hjälp med försäljningen ordnade allt från början till slut 👍 Läs mer
    2019-11-25 Amanda A svarar Inga Birgitta Kristina R
    Hej, stort tack för förtroendet. Ses snart igen!
  • 2019-10-30

Lars J skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Jag tycker att Karin Liss var en bra mäklare och med ständig information till mig och vilka som var intresserade av mitt hus. Hon hade också flera visningar. Huset blev sålt och jag känner mig nöjd och mycket tacksam till Karin Liss. Karin Liss har gjort ett mycket bra arbete och jag kan med ett gott samvete, rekommendera Karin Liss, till er som går i tankarna,att sälja eller att köpa ett hus. Jag vill också passa på och tacka Karins arbetskamrater,för ett mycket trevligt bemötande och jag önskar dom alla en bra och trevlig framtid. Hälsningar, Lars Johansson Läs mer
    2019-10-30 Karin L svarar Lars J
    Tusen tack för din fina rekommendation och ett mycket gott samarbete. Önskar dig lycka till och välkommen tillbaka vid nästa försäljning. Hälsar Karin och kollegorna hälsar så gott
  • 2019-10-28

Gerth Inge Ragnar S skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Bra jobbat Amanda, både snabbt och enkelt, jag är mycket nöjd, jag tackar på förhand fasten affären inte är i hamn ännu👍 Läs mer
    2019-10-30 Amanda A svarar Gerth Inge Ragnar S
    Hej Gerth, tack så mycket för er rekommendation. Nu är vi i hamn och det blev ju en väldigt smidig affär. Vi hörs kring deklarationen i januari!
  • 2019-10-24

Lucyna Joanna I skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Mäklaren är kunnig , seriös , engagerat . Sålde min fäbo . Bra kommunikation mellan mig och mäklaren . Är nöjd . Kan rekommendera mäklaren t andra som vill sälja sina objekt . Läs mer
  • Karin Alvi P

2019-10-23

Karin Alvi P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Jag har sålt en villa för min fars dödsbos räkning. Mäklarens bemötande var toppen och affären gick fort och smidigt. Vi fick mycket bättre betalt än vi räknat med.
    Jag och min bror är mycket nöjda. Läs mer
    2019-10-25 Amanda A svarar Karin Alvi P
    Hej, visst blev det en snabb och lyckad affär. Vad kul att få hjälpa till och att ni fick så nöjda köpare. Ses snart igen!
  • 2019-10-20

Margaretha M skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålt en gård. Proffsigt och kunnigt bemötande. Snabb återkoppling i ärendet. Jag kunde alltid rådfråga mäklaren och få bra tips.
    Kommer att rekommendera mäklaren till vänner och bekanta.
    Är mycket nöjd! Läs mer
    2019-10-25 Amanda A svarar Margaretha M
    Hej Maggie, tack så mycket för din fina rekommendation. Är tacksam för att du kan tänka dig att rekommendera mig vidare, det värmer!
  • 2019-10-17

Evelina J skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Snabb och otroligt bra återkopplande service när vi köpte vårt fritidshus, trevligt bemötande, och på läst tummen upp för det Läs mer
    2019-10-18 Karin L svarar Evelina J
    Tack för din fina rekommendation. Lycka till i stugan i Dala-Järna.
  • 2019-10-17

sofia b skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Proffsigt, vänligt och tryggt. Suveränt, helt enkelt! Läs mer
    2019-10-18 Karin L svarar sofia b
    Tack för ditt fina omdöme. Lycka till med stugan.
  • 2019-10-16

Maria S skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Köpte Risåsa och Karin är fantastisk som mäklare. Så nöjd! Läs mer
    2019-10-18 Karin L svarar Maria S
    Tusen tack Maria. Lycka till i Risåsa.
  • 2019-10-15

Jytte P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    ,Hon har hjälpt oss att sälja vår villa, Hon verkar väldigt kunnig och engagerad och bryr sig om sina kunder. Min uppfattning är väldigt positiv Läs mer
    2019-10-16 Amanda A svarar Jytte P
    Hej Jytte, tack så mycket för er rekommendation. Lycka till med det nya nu! Ses snart igen.
  • 2019-10-14

Eva Monica Ö skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Helnöjd! Bra mäklare, snabbt resultat. Läs mer
  • 2019-10-14

sofia b skrev om Lars Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Köpt hus och servicen mäklaren gav var alldeles utmärkt.
    Allt fungerade smidigt, lätt och ingen av alla mina frågor/samtal och mejl lämnades obesvarade.
    Kände mig fullkomligt trygg från början till slut.

Jag rekommenderar denna byrå "alla dar i veckan" Läs mer
  • 2019-10-09

Oscar Ö skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Köpte ett hus i mockfjärd med stora renoveringsbehov. Fick tydlig information om vad som behövdes göras och alla brister. Proffsigt bemötande vid skrivning utav papper osv. Helt klart nöjd. Läs mer
    2019-10-10 Amanda A svarar Oscar Ö
    Hej Oscar, tack så mycket för rekommendationen. Stort lycka till med renoveringarna och hör av dig när du behöver en ny värdering!
  • 2019-10-08

Jeanette G skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Har sålt 1/3av fastighet i björbo i slutet av augusti. Min bror har haft den mesta kontakten med Amanda och har bara hört positivt från honom om henne. Hon har varit väldigt seriös och förtroendegivande. Kontakten har varat sen i vintras i väntan på att personen som bott i fastigheten skulle flytta till servicehus. Så arbetet med olika saker har skett på distans eftersom min bror bor i eskilstuna och han har skött detta tills med Amanda. Så vi ör helnöjda för att försäljningen gick fort och Blev genomförd på ett smidigt sätt. Läs mer
    2019-10-10 Amanda A svarar Jeanette G
    Hej Jeanette, tack för den utförliga rekommendationen. Vad kul att höra att ni upplevt mig som du beskriver. Det blev somsagt en snabb och smidig affär trots kontakt på distans.

Rikard O skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Köpt ett fritidshus. Min första bostadsaffär och allt var klart och tydligt och gick väldigt smidigt. Läs mer
    2019-10-09 Karin L svarar Rikard O
    Tack för att du skrivit några rader. Lycka till med huset i Nås.

Monica S skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Amanda har både sålt och vi har köpt fastighet genom henne och vi har varit jättenöjda! Läs mer
    2019-10-10 Amanda A svarar Monica S
    Hej Monica, tusen tack för lovorden!!
  • 2019-10-07

Karl Inge S skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålt huset och "beställt" bostadsrätt via Amanda.
    En mkt trevlig och duktig tjej.
    Hon lyckades få ut det pris för huset som jag hoppades på. Försäljningen gick snabbt och fint.
    Vi kom bra överens så det var en trevlig samvaro. Läs mer
    2019-10-10 Amanda A svarar Karl Inge S
    Hej Inge, tack så mycket för dina fina ord och ett gott samarbete!
  • 2019-10-07

Ulf Ingemar S skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Ett fantastiskt engagemang med ett mycket vänligt och trevligt bemötande har präglat hela försäljningsprocessen av vår tomt vid sjön Gimmen. Amanda, Anna och Lars, som medverkat vid försäljningen, har alla visat hur man skapar goda kundrelationer. Bra jobbat! Läs mer
    2019-10-10 Amanda A svarar Ulf Ingemar S
    Hej Ulf, tack för en otroligt fin rekommendation. Det har varit ett trevligt samarbete!
  • 2019-10-07

Ulla-Britta B skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi köpte en bostad. Amanda var jättetrevlig. För klarade allt och hjälpte oss på alla sätt. Läs mer
    2019-10-07 Amanda A svarar Ulla-Britta B
    Hej Ulla-Britt, tack så mycket för er rekommendation. Hoppas du trivs i din nya bostad och att renoveringarna har gått bra. Hör gärna av dig om du behöver en ny värdering.

Mats B skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålt en bostad i Dala-Floda. Amanda skötte sig utmärkt och jag har egentligen ingenting att anmärka på. Håller vad hon lovar och är professionell i våra kontakter. Läs mer
    2019-10-07 Amanda A svarar Mats B
    Hej Mats, vad glad jag blir av att höra att ni upplevt mig så. Det var en fantastisk gård jag fick äran att förmedla. Hoppas ni trivs i Falun.
  • 2019-10-07

Åke Vilhelm J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Försäljning av fäbod. Blev kunnigt och vänligt bemött. Jag är nöjd med utfört uppdrag. Läs mer
    2019-10-07 Amanda A svarar Åke Vilhelm J
    Hej Åke och Anna-Lisa, tusen tack för er rekommendation! Vad kul att höra att ni är nöjda.

Annela W skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Jag har köpt en fäbod och jag har blivit bemött professionellt; med respekt, stöd till exempel genom hennes tillgänglighet för frågor av varierande slag. Tillgängligheten har varit väldigt viktigt.
    Jag har tidigare ingen erfarenhet av mäklare och hade innan inga konkreta förväntningar.
    Sammanfattningsvis kan jag säga att min mäklare har varit en bra förebild för mäklare. Läs mer
    2019-10-07 Amanda A svarar Annela W
    Hej Annela, tack för din fina rekommendation. Vad glad jag blir att du beskriver mig som en förebild! Lycka till i din fäbod!

Mikael R skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi har knappt kommit in i huset än. Men allt verkar vara som det ska och Amanda har hela tiden varit tillmötesgående och trevlig att ha att göra med (även på visningar vi varit på innan vi till slut köpte vårt hus). Det tackar vi för! 🙂👍 Läs mer
    2019-10-10 Amanda A svarar Mikael R
    Hej Micke, tack för er rekommendation. Ser framemot att ser hur gården blir efter era kommande renoveringar! :)
  • 2019-10-03

Simon E skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Köpte ett hus genom Karin liss. Blev väldigt bra bemött!! Hon gick igenom allt noggrant och var väldigt bra på att förklara om man hade några frågetecken. Hon var väldigt duktigt och engagerad
    //Simon ehlin Läs mer
    2019-10-08 Karin L svarar Simon E
    Tusen tack Simon. Lycka till på Skansbacken.
  • André L

2019-10-01

André L skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Kan bara hålla med nedanstående omdömen: snabb och tydlig kommunikation, proffsigt, hjälpsamt och trevligt.
    Vi har skött hela affären på distans och det har inte varit några problem alls - vi är supernöjda. Läs mer
    2019-10-02 Karin L svarar André L
    Tacksam för ert svar André. Stort lycka till med huset i Nås.
  • 2019-10-01

Bengt Arne A skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi har sålt vårt hus i Mockfjärd. Bemötandet var precis som vi ville ha det. Våra förväntningar var precis allt som vi ville ha, Amanda levde verkligen upp till dem. Vi är jättenöjda. Allt blev som vi ville ha det. Hon sålde huset på några dagar, och det var det vi ville. Helnöjda. Tack Amanda. Kram Bengt och Christina.💗 Läs mer
    2019-10-01 Amanda A svarar Bengt Arne A
    Hej Bengt och Christina. Tack för er fina rekommendation, det värmer. Är så glad att jag kunde hjälpa er på bästa sätt.
  • 2019-09-30

Anders B skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Jag har sålt ett hus. Bra engagemang från mäklarens sida. Läs mer
    2019-10-01 Karin L svarar Anders B
    Tack ska du ha Anders. Uppskattas
  • 2019-09-30

Karin K skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Karin Liss är en väldigt duktig och kunnig mäklare, sålde min villa och allt flöt på bra. Bra uppdatering av Karin! Förväntningarna blev som jag önskade, mer än positivt. Läs mer
    2019-09-30 Karin L svarar Karin K
    Tusen tack för dina positiva ord Karin. Det värmer.
  • 2019-09-26

Ottilia N skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi är helnöjda med Karin som mäklare när vi köpte vårt hus! Bara positivt att säga angående bemötande och kommunikation. Många tummar upp! Läs mer
    2019-09-26 Karin L svarar Ottilia N
    Tusen tack för din rekommendation och dina positiva ord Ottilia. Lycka till med renoveringen :)
  • 2019-09-25

Zandra R skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    köpte en villa av svensk fastighetsförmedling.
    Mycket bra och proffsigt bemötande av mäklaren, öppen att hjälpa till för att göra kunden nöjd. Läs mer
    2019-09-25 Karin L svarar Zandra R
    Tusen tack för din rekommendation Zandra. Kanonfint hus ni fått
  • 2019-09-25

Mathias L skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålde min villa genom Amanda på svensk fast Gagnef. Super trevlig och sakkunnig. Informerade löpande under försäljningen, vilket gjorde att man hade full koll på hur det såg ut kring ev, köpare. Smidigt och snabbt sammarbete Läs mer
    2019-09-30 Amanda A svarar Mathias L
    Hej Mathias, tusen tack för er rekommendation. Vilket resultat vi lyckades med!
  • 2019-09-24

Stefan B skrev om Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Finns inget att klaga på.
    Beträffande bud givningen sköttes mycket proffsikt då Vi valde en annan bud givare än den som hade högsta budet. Läs mer
    2019-09-25 Karin L svarar Stefan B
    Tack för att du tog dig tid att skriva några rader och fina ord.
    Hälsningar Karin
  • 2019-09-18

Angelica L skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Amanda var högst delaktig i hela processen när vi sålde vårt älskade hus! Proffsig och väl informerad om lagar och avtal! Rekommenderas! Läs mer
    2019-09-23 Amanda A svarar Angelica L
    Hej Angelica, vad kul att höra att ni upplevt mig så, tusen tack!
  • 2019-09-18

Gunborg Linnéa A skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålt ett hus i Mockfjärd
    Ett bra bemötande
    Mina förväntningar blev mer än uppfyllda
    En härlig naturlig och kunnig mäklare
    Rekommenderar varmt Svensk Fastighets Förmedling Läs mer
    2019-09-30 Amanda A svarar Gunborg Linnéa A
    Hej, tack så mycket för en fin rekommendation, det värmer!

Mikael P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Bra mäklare med bra sinne för service. Snabb återkoppling och inget krångel! Läs mer
    2019-09-23 Amanda A svarar Mikael P
    Hej Micke, tack så mycket för er rekommendation!
  • Sofie D

2019-09-11

Sofie D skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålde min läghet med Amanda och är jätte nöjd! Hon kan sin grej, är påläst och har talets förmåga. Kommer aldrig byta mäklare! Läs mer
    2019-09-18 Amanda A svarar Sofie D
    Hej Sofie, stort tack för superlativen, det betyder jättemycket! Lycka till i husletandet.
  • 2019-09-11

Mikael J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Köpt en bostadsrätt genom Amanda Allernäs på Svensk Fastighetsförmedling Gagnef.
    Supertrevligt och proffsig bemött.
    Fick den information och hjälp som vi behövde. Läs mer
    2019-09-18 Amanda A svarar Mikael J
    Hej Micke, tusen tack för att ni tog er tid att skriva en rekommendation. Det värmer! Hörs snart igen.
  • 2019-09-02

Ann-Kristin W skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Lätt att ha "att göra med". Allting gick snabbt och smärtfritt. Kunnig. Läs mer
    2019-09-04 Amanda A svarar Ann-Kristin W
    Hej Anki, tusen tack för er rekommendation!
  • 2019-09-02

Niclas S skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Har köpt hus via Amanda och allt har gått supersmidigt! Läs mer
    2019-09-04 Amanda A svarar Niclas S
    Hej Niclas, vad kul att ni är nöjda, hoppas ni kommer trivas bra i ert fritidsboende. Lycka till!

Skogsvägen 2, 785 61 Djurås