Alla kategorier Mäklare Dalarna Gagnef Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

Skogsvägen 2, 785 61 Djurås — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gagnef!

Här hos oss i Gagnef och Dalarna är vi på kontoret en del av Dalarnas största mäklarföretag. Med engagemang, omtänksamhet och ett nytänk kan vi ta hand om din bostadsaffär. Vi erbjuder skräddarsydda processer, helt efter dina önskemål, så att du kan hitta ditt drömboende här i Gagnef.

Vill du ha en värdering för att kolla dina möjligheter? Hör av dig till oss så fixar vi det. Vi kan även ge dig råd om när det är bäst läge för ett köp eller en försäljning.

Läs vad 5 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

• Karin V
    Karin V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Det är andra gången vi anlitar Lars Björklund och vi anser att han är fantastiskt bra. Alltid hjälpsam och behåller ett lugn som gör en trygg. Vi känner oss omhändertagen och kommer varmt rekommendera Er för våra bekanta. Vi tycker även att Lars dotter har ett bra jättebra sätt.
  • Åsa Ö
    Åsa Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Bra har inga större erfarenheter av försäljning.
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Kunde inte varit bättre . Perfekt enligt mej 👍
  • Yvonne A
    Yvonne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Mycket kunnig och engagerad. Professionellt, vänligt och omtänksamt bemötande. Kändes tryggt att överlåta försäljningen av huset. Kände att man kunde ringa eller komma förbi kontoret när man hade något att fråga om.
  • Peter F
    Peter F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Det har varit ett sant nöje att under Svensk Fastighetförmedling's försorg, Lars Björklund genomdriva den fastighetsaffär som jag under noggrant övervägande och med konkurens från andra fastighetsmäklar företag tilldelade SFF.
    Lars Björklund har med sin erfarenhet och kompetens lotsat oss säljare genom en för oss obekant serie av åligganden samt ansvar på ett förtjänstfullt sätt.
    Jag önskar Lars all lycka och välgång i hans fortsatta yrkesutövning.
    /// Peter Fehrm, 2016-10-24

Skogsvägen 2, 785 61 Djurås