Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gagnef/Vansbro!

Gagnef/Vansbro tillhör det största mäklarföretaget i Dalarna med hela 25 medarbetare. . Med engagemang, omtänksamhet och ett nytänk kan vi ta hand om din bostadsaffär. Vi erbjuder skräddarsydda processer, helt efter dina önskemål, så att du kan hitta ditt drömboende i Gagnef eller Vansbro.

Vill du ha en värdering för att kolla dina möjligheter? Hör av dig till oss så fixar vi det. Vi kan även ge dig råd om när det är bäst läge för ett köp eller en försäljning.

Läs vad 423 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro 2

• sålde sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2021-09-17
    En väldigt framåt person som på bästa sätt har hjälpt oss med försäljningen av bostaden. Även ett bra ”bollplank” med tips och råd för att uppnå vårat mål med att sälja.
    Amanda har gjort ett kanonjobb, vi är supernöjda att vi valde henne!
    Super nöjda med Amanda som mäklare 🙂
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Forssa
    2021-09-17
    Säljande, trevlig & proffisionellt bemötande. Inga speciella förväntningar alls då det är en mäklares uppgift att sälja bostäder.

Snabbt enkelt och proffsigt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    • Björbo-Nybyn
    2021-09-17
    Professionell, snabb att återkoppla och bra information under visning. Bara bra saker att säga om Karin och Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro!
  • köpte sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2021-09-16
    Trevligt bemötande.
    Gick snabbt och smidigt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    2021-09-09
    Karin är otroligt engagerad i sina kunder. Det kändes att vi var viktiga för henne. Den kontinuerliga återkoppling hon gav oss var oslagbar. Jag kan varmt rekommendera Karin för en trygg fastighetsaffär.
    • Präståkern
    2021-09-07
    Mycket trevlig mäklare. Bra bemötande. Hela upplevelsen var mycket positive
    2021-09-03
    Snäll och trevligt. Man kunde ringa henne om man har nå funderingar och hon kunde hjälpa en.
    Hej, tack för de fina orden. Välkommen till Borlänge! Amanda Allernäs
    2021-09-03
    Bra bemötande. Kanske fel tid att lägga ut objektet mitt under semestern, intresset kändes som det svalnade något.
    Hej Elisabeth, tack för din rekommendation. Ja intresset blev inte som vi hoppades på men trots det fick vi till en budgivning och fick en köpare som kommer förvalta er släktgård med varm hand. Tack för förtroendet! Amanda Allernäs
    2021-08-31
    Trevlig och lättsam, svarade på frågor och var en god lyssnare.
    Hej Madelen, tusen tack för att du tog dig tid att rekommendera mig. Jag ser framemot att följa er renovering. Lycka till! Amanda Allernäs
    • Ringen
    2021-08-25
    Snabb att med återkoppla, effektiv och med ett proffesionellt bemötande.
    Hej Lena, vad glad jag blir av att höra hur du beskriver mig, tack! Amanda Allernäs
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2021-08-25
    Jag blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt.
    Hej Andreas, stort tack för förtroendet och lycka till med det nya! Amanda Allernäs
    2021-08-23
    Har inget annat att säga utöver betyget, inget att klaga på och allt var bra
    Hej Daniel, tack för ditt fina betyg! Stort grattis igen till din första lägenhet! Amanda Allernäs
    2021-08-23
    Trevligt bemötande, svarade på frågorna, allt var toppen
    Hej Marcus, tack så mycket för din rekommendation. Det här kommer bli toppen för er och jag ser framemot att ta del av er renoveringsresa. Amanda Allernäs
    2021-08-21
    Amanda är en mycket trevlig mäklare som tar sitt jobb på allvar.
    Hej Mano, tack så mycket och tack för ditt förtroende. Amanda Allernäs
    2021-08-20
    Amanda är super duktigt på att återkoppla och ha en bra planering och plan.
    Kan starkt rekommendera henne!
    Hej Maria, tusen tack för att du tog dig tid att rekommendera mig och tack för förtroendet! Amanda Allernäs
    2021-08-19
    Trevligt och professionellt bemötande. Kände mig trygg och fick hjälp och information när jag behövde det.
    Hej Jane, tack för din reco! Det blev en snabb och smidig försäljning, precis som du önskade. Lycka till med det nya! Amanda Allernäs
    2021-08-19
    Förmedlaren var väldigt trevlig och respektfull och hon hjälpte oss också med allt, hon är väldigt trevlig
    Hej Dina, tack så mycket för din fina reco! Amanda Allernäs
  • köpte sin stuga med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    • Backbodarna
    2021-08-11
    Bra bemötande.
    Bra respons på våra önskemål om snabb affär.
    Tusen tack för er fina rekommendation. Karin Liss
    • Medväga
    2021-08-11
    Jag är supernöjd med Amanda!
    Proffsig, effektiv och hon har ett fantastiskt engagemang. Rekommenderas verkligen!
    Kände mig trygg från början till slut🌟⭐️
    Hej Eve, tusen tack för din fina reco! Vilket resultat det blev! Lycka till med det nya, det kommer bli toppen :) :) Amanda Allernäs
    • Busjön
    2021-08-09
    Karin Liss på Svensk Fastighetsförmedling är otroligt proffsig och påläst. Tillmötesgående för både säljare och spekulanter. Jag kan rekommendera henne varmt. Supernöjd!
    Tusen tack för din fina rekommendation. Det var ett kanonbra samarbete hela vägen från Skåne till Äppelbo. Karin Liss
  • sålde sin stuga med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    • Säls Fäbodar
    2021-07-25
    Vi fick snabbt och enkelt bra kontakt med Karin Liss. Hon gjorde en riktigt fin beskrivning av vår fastighet, gav bra information, återkopplade hela tiden utan dröjsmål, affären gick snabbt och effektivt men utan stress, hon är alltid trevlig och hjälpsam. Vi kan verkligen rekommendera henne, en utmärkt mäklare.

Kjersti och Staffan
    Tusen tack för er fina rekommendation. Karin Liss
    • Säls Fäbodar
    2021-07-23
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    2021-07-10
    Bra att bolla alla tankar med under hela processen. Lyhörd och ger bra råd, tydlig men inte övertydlig. Proffsig ut i fingerspetsarna.
    Hej Rikard, tack så mycket för superlativen och tack för förtroendet! Amanda Allernäs
    2021-07-10
    Bra upplevelse på alla sätt och vis :)
    Hej Agnes, tack för er rekommendation! Amanda Allernäs
    2021-07-10
    Vi har stött på Amanda på många olika visningar och hon har alltid gett oss ett välkomnande och kunnat svarat på våra otaliga frågor. Snabba svar på mejl och telefon. Så vill ni ha en mäklare som finns där både för er som ska sälja och köpa välj då Amanda så får ni en trygg upplevelse.
    Hej Amanda, tack så mycket för den fina rekommendation. Här ni kommer ni att trivas! Amanda Allernäs
    2021-07-08
    Amanda har varit med under lång tid i vårt letande efter rätt objekt. Medan vi har varit väldigt kräsna har hon välkomnat oss till visningar där hon på förhand säkert kunnat säga att det inte var vad vi sökte, för att vi själva skulle få bilda oss en uppfattning. När rätt objekt dök upp var hon snabb att presentera det för oss och hjälpte oss till en snabb och smidig affär.
    Hej Ronnie, tack för att du tog dig att skriva en reco. Så kul att det var jag som fick förmedla huset ni tillslut föll för i Gagnef. Stort lycka till! Amanda Allernäs
    2021-07-08
    Det här är en mäklare som jag valde efter noga betänkande och hon uppfyllde alla förväntningar jag hade på henne, till fullo!

Amanda Allernäs är sin unga ålder till trots ett proffs redan och jag uppfattar att hon är lika bra i kontakten med säljare som köpare. Rak, tydlig, lugn och såväl ärlig som pragmatisk.

I vår kontakt var hon dessutom tålmodig där det behövdes (tuff process för mig denna försäljning), snabb och effektiv när det krävdes och flexibel/lösningsinriktad (när det initialt blev lite fel i vår kommunikation). Hon är dessutom väldigt trevlig!

Jag kan med allra största tyngd rekommendera henne som mäklare.
    Hej Sofi,
    Tusen tack för din fina rekommendation. Det har varit så spännande att hjälpa dig med denna försäljning, och vilket resultat det blev! Vi ses i höst.
    Amanda Allernäs
    • Sifferbo
    2021-07-02
    Vi fick bra, trevligt och kunnigt bemötande. Kan bygden och typen av hus vi köpte. Gör det lilla extra för att allt köpet ska gå att genomföra och ställer upp med svar på frågor och praktisk hjälp. Välordnad visning, lätt att få kontakt med och trevlig!
    Tack för er fina rekommendation. Hoppas ni har en härlig sommar i er fäbod. Karin Liss
    • Gylle
    2021-07-02
    She was very profesional and helpfull
    Hi Dave, thank you so much! Have a great summer. Amanda Allernäs
    2021-07-01
    Amanda känns oerhört professionell och förklarar saker på ett sätt så att man förstår. Hon är lätt att få tag på via telefon/sms/mail osv. Snabb återkoppling annars. Sen självklart trevlig och glad!
    Hej Krille, äntligen blev det ett hus för dig. Detta kommer bli toppen! Tack så mycket för din fina rekommendation, jag blir jätteglad :) Amanda Allernäs
    2021-06-28
    Angagerad gick fort, proffsig, bra bemötande.
    Nöjd
    • Mosselbodarna
    2021-06-26
    Snabbt och smidigt. Lokalkännedom.
    • Mosselbodarna
    2021-06-24
    Mycket kunnig, kommunikativ och effektiv mäklare.
    • Borgsheden
    2021-06-23
    Jag tycker allt har varit suveränt, bra kommunikation och mycket bra bemötande.
    • Vansbro
    2021-06-18
    På ett riktigt trevligt sätt! Man fick alltid det information man behövde och lite mer! Det skadar väl inte! Men riktigt bra mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    • Högsveden
    2021-06-17
    Bra mäklare, snabb jobbat från det att vi anmälde till lägenheten blev såld.
    Proffsigt gjort
    • Skansbacken
    2021-06-17
    Jag tycker att Karin har varit väldigt trevlig och hjälpsam, Karin är en mycket bra mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
    • Högsveden
    2021-06-17
    Otroligt trevlig mäklare med bra kundbemötande. Kunde inte önskat mig en bättre!
    • Vansbro
    2021-06-16
    Kunde inte varit bättre. Trevlig och bra på alla vis. Passar verkligen för sitt jobb. Kommer att rekommendera henne om någon behöver en mäklare./ Åsa.
    Tack för din fina rekomendation Åsa Karin Liss
    2021-06-16
    Effektiv
    Professionell
    Brett nätverk
    Bra bemötande och kundfokuserad
    Hej Karin, tack så mycket för dina positiva ord! Tack för förtroendet så jag fick möjlighet att visa vad jag går för. Lycka till i Stockholm! Vi hörs snart igen. Amanda Allernäs
    2021-06-15
    Trevligt och proffsigt
    Mäklaren levde opp till förväntningarna
    Vi är mycket nöjda med Amandas insats.
    Hej Bengt och Susanna, vad glad jag blir av att läsa er rekommendation. Tack för förtroendet och lycka till i Uppsala! Amanda Allernäs
    2021-06-14
    Proffsig, saklig, tillmötesgående
    Hej Rikard, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Det glädjer mig att du beskriver mig så. Hörs snart igen! Amanda Allernäs
    2021-06-12
    Otroligt trevlig och tillmötesgående, väldigt noggrann och tydlig med att förmedla relevant information.
    Tack för er rekomendation. Hoppas du och Julia ska trivas i stugorna. Karin Liss
    • Centrala
    2021-06-11
    Superskicklig, flexibel och förtroendeingivande.

Kan varmt rekommenderas!

Mats Svensson
    Hej Mats, tack så mycket för de fina orden! Vi ses på måndag! Amanda Allernäs
    2021-06-09
    Jag tykker hon har varit helt utmärkt!
    2021-06-09
    Har sålt en sommarstuga och allt gick som smort 👍Jättebra mäklare på alla sätt och vis. Finns inget att klaga över.
    Tack för din fina rekommendation. Karin Liss
    2021-06-07
    Amanda hjälpte oss att sälja vårt radhus.
    Mycket nöjd med kontinuerlig uppdatering och snabb återkoppling.
    Hej Viktor, tack så mycket för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Stort tack för förtroendet! Lycka till med husbygget! Amanda Allernäs
    • Sifferbo
    2021-06-04
    Hej, Jag köpte min bostad i Sifferbo, på Stålmyrsgattu 1. Amanda var hjälpasam, proffsig, effektiv och trevlig. Allt ärnytt för mig som har bott i hyresrätt hela mitt vuxna liv. Jag fick och får säkert även framöver den hjälp jag behöver.
    Hej Heidi, tusen tack för dina fina ord, det betyder jättemycket! Tror och hoppas att du kommer trivas utmärkt i detta parhus! Amanda Allernäs
    • Svedjebyn
    2021-05-31
    Proffesionellt och korrekt bemötande. Snabb respons på frågor.
    Hej Alexandra, tack så mycket för din rekommendation. Välkomna till Dala-Floda i höst! Amanda Allernäs