Linda Eriksson

Linda Eriksson

Linda Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Linda Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2018-10. Linda Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-10 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 4.9. Linda Eriksson har haft 26 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

70 omdömen om Linda Eriksson

Rose-Marie S
Köpte sitt hus med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
PUOLTIKASVAARA

En helt fantastisk mäklare ,så himla lyhörd Och underbar

Svar från Linda Eriksson

Vilka ord såhär en stressig Fredag.. Jag tar åt mig av dina fina ord om mig, tusen tack för OTROLIGT samarbete som gjorde att vi nådde vårt mål på väldigt kort tid. Andas nu några dagar & stort tack än en gång för förtroendet! :) Jag kommer förbi och kollar slutresultatet av projekten utvändigt vid tillfälle, allt gott!

Jonna Ö
Koskullskulle

Linda är en suverän mäklare och fantastisk som person. Ser fram emot att sälja lägenheten då husköpet gick så smidigt! ☺️

Svar från Linda Eriksson

Tusen TACK Jonna vilka ord! Går rakt in i hjärtat :) Det ska bli ett nöje att få förtroendet att hjälpa er med lägenhetsförsäljningen, ser otroligt mycket framemot det! Vi ses till veckan :)

Morgan N
PUOLTIKASVAARA

Jag tycker hon är mycket kompetent glad och väldigt hjälpsam snabb i sitt arbete och för allt för att det skall bli så bra som möjligt

Svar från Linda Eriksson

Men tack Morgan, jag blir innerligt glad att läsa dina ord om mig som mäklare. Stort lycka till nu i sommar med era projekt på gården, ser framemot att se slutresultatet! :)

Anders N
Gällivare

Funkar utomordentligt bra. Aldrig några problem

Svar från Linda Eriksson

Tack Anders, jag blir verkligen glad att höra det! :)

Mats Henrik R
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Puoltikasvaara

Enkel och trevlig vi fick den hjälp vi sökte både med kontakt till intresserade

Svar från Linda Eriksson

Tack Mats för din fina reco, det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Lycka till med tömningen så ses vi när tillträdet närmar sig. Allt gott! :)

Berit N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Repisvaara

Bra bemötande. Kunnig och saklig.

Svar från Linda Eriksson

Tack för ditt fina omdöme Berit, hoppas ni ska trivas med den fina lägenhet ni köpt. Vi ses när tillträdesdagen närmar sig, ha det gott så länge! :)

Samuel H
Repisvaara

Mycket bra bemötande. Snabb och enkel affär.

Svar från Linda Eriksson

Tusen tack Samuel, så kul att vi kunde lösa en snabb affär. Vi ses på tillträdet! :)

Benjamin N
Malmberget

Väldigt duktig mäklare och super nöjd med henne

Svar från Linda Eriksson

Tusen tack Benjamin! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av villan. Lycka till med att hitta något nytt, så ses vi på tillträdet! :)

Andreas G
Malmberget

Väldigt trevligt och professionellt bemötande, inga krusiduller och rakt på sak. Kändes som en persong som jag kunde lita på en gång! Kommer definitivt göra fler affärer med henne och kan varmt rekommendera fler att göra detsamma.

Svar från Linda Eriksson

Tack Andreas för ditt fina omdöme! Tack för rekommendationen, jag blir väldigt glad att få den responsen av mina kunder. Vi ses på tillträdet! :)

Nicolina K
Malmberget

Linda har på ett unikt sätt hjälpt oss att sälja våran bostad. Hon har alltid bemött oss med ett glatt humör och verkligen givit allt för att vi ska vara nöjda. Jag rekommenderar Linda alla dagar i veckan. Lyhörd och professionell.

Svar från Linda Eriksson

Tusen tack Nicolina! Det har varit en försäljning jag inte kommer glömma i första taget, tusen tack för gott samarbete & tack för rekommendationen! Vi ses på tilltrödesdagen! :)