Sanna Pohjanen

Sanna Pohjanen

Sanna Pohjanen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gällivare

Sanna Pohjanen har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Sanna Pohjanen har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 360 omdömen med ett betyg på 4.9. Sanna Pohjanen har haft 56 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

360 omdömen om Sanna Pohjanen

Sedan starten hos Reco 2017
Sofia E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Repisvaara

Sanna är enkel att ha att göra med, supertrevlig och väldigt duktig på sitt jobb. Är helnöjd med hela processen från visning till lägenhetsköp.

Marina E
Köpte sin stuga med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Råneträsk

Jag upplever henne som engagerad och närvarande som i mitt fall arbetade sent en fredagskväll för att skriva kontrakt.

Jan V
Köpte sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Heden

Engagemang och stort kunnande. Hjälpsamma och tillgänglig.

Hanna N
Sålde sin stuga med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Råneträsk

Jag blev bemött med vänlighet o prestigelöshet. Sanna har ett sätt som är lätt att tycka om o jag upplever henne som snabb, flexibel o kunnig! Rekommenderar henne! / Hanna

First-Name L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Repisvaara

Hon är jätte mycket noggrant tjej och har bra kommunikationsförmåga med människor även svarar snabbt i telefon eller sms.

Mia F
Sålde sitt hus med hjälp av Sanna Pohjanen en del av Svensk Fastighetsförmedling Gällivare
Bryggeribacken

Proffsig, duktig på det hon gör. Bra bemötande. Kan varmt rekommendera Sanna.

Susanne Mari S
Centrum

Jag blev bemött väldigt trevligt och proffisionellt Hon gjorde uppföljningar via telefon och sms och svarade på mina frågor jag hade en väldigt kompetent och trevlig tjej bra på sitt jobb

Andreas G
Repisvaara

Bra och proffsigt bemötande. Hjälpsam under hela processen.

Sören K
Skaulo

Mycke trevligt å proffsigt bemötande. Första gången jag anlitat en mäklare,har bara positiva kommentater om Sanna är ett proffs.

Ingela K
Skaulo

Sanna är ett proffs, kunnig i sitt yrke, ödmjuk inför uppgiften samt en riktigt tuff förhandlare. Hon är verkligen en pärla, någon jag känner förtroende för samt att hon verkligen gör sitt yttersta för sin kund. Jag är väldigt nöjd och tacksam för henne som vår mäklare att sälja vårt lilla paradis. Hon mer än uppfyllde våra förväntningar. Jag rekommenderar henne gärna till någon annan som behöver hjälp med att sälja sin bostad.