Patrik Jogedal
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 50 kunder tycker om Patrik Jogedal

• Thomas P skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålde villan och köpte nyproducerad Brf genom samma mäklare. Känner mig väl bemött och att mäklaren tog sig tid för mina frågor.
    Totalt är jag nöjd med båda affärerna och genomförandet av dessa. Läs mer
  • Lisa H skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi köpte nyproduktion. Fick mycket bra bemötande och snabb återkoppling via telefon och mail när vi hade funderingar. Läs mer
  • Oskar M skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Påläst, trevlig och transparent vid köp av nyproducerad lägenhet. 👍 Läs mer
  • Ingemar E skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Patrik levde verkligen upp till våra förväntningar vid försäljning av vår bostadsrätt. Mycket trevlig, höll oss hela tiden uppdaterade under försäljningsprocessen....
    Vi är supernöjda!!! Läs mer
    2018-11-27 Patrik J svarar Ingemar E
    Vad roligt att ni är nöjda, tusen tack för det fina omdömet!
  • Jag köpte nyligen en lägenhet av Patrik Jogedal och fick då ett mycket bra bemötande.
    Jag blev så nöjd så jag valde att även sälja mitt hus via honom trots att jag redan hade tänkt ut en annan mäklare.
    Han är mycket kunnig, har ett mycket trevligt sätt och har svarat på alla mina funderingar på ett snabbt, bra och mycket inkännande sätt.
    Jag kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
    2018-11-19 Patrik J svarar Ingrid Lena Britta S
    Tusen tack för det fina omdömet, hoppas verkligen att du kommer att trivas i din nya lägenhet! :)
  • Johan P
    Johan P skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Gjorde och gör ett bra jobb med försäljningen av våra lägenheter på Gävle Strand!

/ Johan P Läs mer
  • Simon I skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket seriös, kunnig och artig. Väl förberedd och kunde svara på frågor. Överlåtelsen gick smidigt. Läs mer
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt ett hus och köpt en lägenhet av Patrik Jogedal. Han har varit anträffbar hela tiden, kväll som helg! Han har förklarat allting bra, och har skött båda affärerna hur bra som helst.
    Allting har gått fort och utan problem! Kommer absolut att rekommendera både
    Svensk Fastighetsförmedling och Patrik Jogedal till vänner och bekanta!! Läs mer
    2018-11-01 Patrik J svarar Susanne G
    Tack Susanne för det fina omdömet, det glädjer mig att ni är nöjda!
  • Daniel B skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt vårt hus där vi bott i 20år och vi valde mellan två mäklare. Jag hade stora förväntningar och jag måste säga att Patrik levde upp till mina högt ställda krav. Han är lyhörd, professionell och duktig på att motivera hur bostadsaffärer ska genomföras för att uppnå önskat resultat. Läs mer
    2018-10-17 Patrik J svarar Daniel B
    Tusen tack för de fina orden Daniel, det glädjer mig mycket att ni är nöjda med försäljningen. Hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet!
  • Eva H skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt en villa. Mäklaren har varit mycket positiv och alltid återkopplat snabbt, snabbare än man kan begära. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg