Patrik Jogedal

Patrik Jogedal

Patrik Jogedal är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Patrik Jogedal har varit registrerad mäklare sedan 2016-04. Patrik Jogedal har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 215 omdömen med ett betyg på 4.9. Patrik Jogedal har haft 83 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 215 Läs vad Patrik Jogedal

• köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-06-27
    Trevligt bemötande. Svarade snabbt på både sms, mail och samtal.

Patrik var påläst och kunde ge viktig och detaljerad information om bostaden.

Vi har en väldigt positiv upplevelse av köpet då vi fick den hjälp vi önskade och affären gick snabbt och smidigt.
    Stort tack för de fina orden och omdömet, det värmer! Patrik Jogedal
    2021-06-21
    Vänligt och förtroendefullt bemötande. Hittills motsvarat våra förväntningar kring realistiska diskussioner och råd kring bostadsbyte och köp.
    Tusen tack för det fina betyget! Det värmer! Patrik Jogedal
  • Fredrik L
    • Gävle Strand
    2021-06-20
    Professionell genom hela resan har Patrik varit. Han är en klippa och väldigt duktig på att hålla kunden informerad. Patrik Jogedal rekommenderas starkt!
    Många tack till dig Fredrik! Det gör mig glad att du är nöjd! 😊👍 Patrik Jogedal
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Gävle Strand
    2021-06-11
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Tack!
    Tack Vera för det fina omdömet! :) Patrik Jogedal
    2021-06-10
    Hej på er
    Patrik Jogedal på Svensk Fastighetsförmedling Gävle , är en ansvarsfull mäklare i sitt arbete , Han läser varje ord i förklaringen tydligt för kunden , elegant anställ som fullgör sitt jobb utmärk och perfekt.
    Många tack för det fina orden, det gläder mig verkligen att ni är nöjda! :) Patrik Jogedal
    2021-06-10
    Trevligt bemötande, hjälpsam, tillgänglig, kunnig. Smidigt! Överträffade förväntningarna då Patrik har gett oss ytterligare stöd i form av bankkontakter. Supermäklare!
    Stort tack Elina, superkul att ni är nöjda med allt. Tack! :D Patrik Jogedal
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Stigslund
    2021-06-01
    Vi köpte ett hus. Jätte trevligt bemötande. Patrik var riktigt hjälpsam och professionell. Man hade fullkomligt koll på vad som hände.
    Många tack för fina ord! Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i huset! :) Patrik Jogedal
    • Brynäs
    2021-05-16
    Jag ångrar inte en sekund att jag tog hjälp av Patrik vid försäljningen av min bostadsrätt.

Patrik var väldigt trevlig och professionell, och hade alltid nära till skratt. Han fanns alltid tillgänglig och var väldigt kunnig och engagerad. Som säljare hade jag ofta många frågor och han tog sig alltid tid för dessa och var mån om att både jag och köparen skulle bli nöjda.

Försäljningen gick smidigt och Patrik var väldigt tydlig och trygg genom hela processen. Jag kan inte tänka mig att framöver anlita någon annan mäklare än Patrik, jag rekommenderar honom varmt!
    Många tack Klara för de enormt fina orden. Det gör mig verkligen glad att du är nöjd med försäljningen! :) Patrik Jogedal
    2021-05-07
    Vi var intresserade av ett radhus, nyproducerat,och fick en mycket bra introduktion av Patrik. Fick även en beskrivning av
    hur vi kunde åka och titta på läget.
    Vi blev trevligt och seriöst bemötta och han svarade på alla våra frågor. Därefter har han varit hjälpsam inför den fortsatta affären.
    Sammanfattningsvis är vi helt nöjda.
    Väldigt roligt att ni är nöjda med affären Kerstin. Tack! Patrik Jogedal
    • Stigslund
    2021-05-05
    ..........................................................................................
    Tack så mycket för fint betyg Sam! Patrik Jogedal