Patrik Jogedal
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-11 - 2019-10

Läs vad 123 Läs vad Patrik Jogedal

• Lena H sålde sin bostad med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-16

Gävle
    Kontakten med Patrik har varit jättebra från dag 1. Tillmötesgående med alla 100 frågor jag har ställt. Verkligen god service Läs mer
    2019-11-18 Patrik J svarar Lena H
    Alla dina 100 frågor var varmt välkomna Lena, tusen tack för fint betyg!
  • Natasha V köpte sin bostad med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-15

Gävle
    Vi har köpt en villa och i samma veva sålt en lägenhet. Bara bra bemötande från Patrik, flexibel och trevlig. Läs mer
    2019-11-18 Patrik J svarar Natasha V
    Stort tack för det fina omdömet Natasha!
  • Ashraf Q sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-11

Gävle Strand
    Jag rekommenderar starkt Patrik Jogedal för den som vill sälja sitt boende. Patrik sålde precis min lägenhet. Han är lyhörd och framför allt väldigt tillgänglig, svarar snabbt och tydligt och håller en informerad! Han är proffsig och har god kunskap inom branschen! Läs mer
    2019-11-11 Patrik J svarar Ashraf Q
    Stort tack Ashraf för fina ord! Känns bra att du är nöjd med försäljningen!
  • Per K köpte sitt hus med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-02

Järvsta
    Han gav ett trevlig, kunnigt och förtoendeingivade intryck och svarade på alla frågor direkt eller återkom mycket snabbt. Läs mer
    2019-11-04 Patrik J svarar Per K
    Stort tack för det fina omdömet Per!
  • Annakarin B köpte sitt hus med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-02

Järvsta
    Väldigt engagerad och utrustad med ett enormt tålamod. En ödmjuk och trevlig mäklare. Läs mer
    2019-11-04 Patrik J svarar Annakarin B
    Tusen tack för de fina orden och betyget!
  • Sigrid B köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-31

Gävle Strand
    Vi köpte en 3:a på Alderholmen i Gävle. Blev en snabb affär. Vi hade sett några liknande lägenheter innan vi bestämde oss för denna. Kontakten med mäklaren blev kort. Han var lättsam och klar och tydlig att ha att göra med. Läs mer
    2019-11-01 Patrik J svarar Sigrid B
    Stort tack för det fina omdömet, lägenheten kommer att passa er perfekt!
  • Lars Göran Å sålde sin stuga med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-31

Brunnsvik
    Sålt ett fritidshus. Mäklaren uppträdde på ett lungt och korrekt sätt. Motsvarade mina förväntningar till fullo. Läs mer
    2019-11-01 Patrik J svarar Lars Göran Å
    Stort tack för fina ord! Det gläder mig att du är nöjd!
  • Uno B köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-29

Gävle Strand
    Vi har köpt en bostadsrätt - en 3a vid havet i Gävle - en jättetrevlig lägenhet i ett nytt område.
    Mäklaren var mycket trevlig och hanterade ärendet på ett skickligt sätt. Vi fick stort förtroende för mäklaren som vi också uppfattade behandlade spekulanterna respektfullt.
    KORT SAGT - PROFESSIONELLT BEMÖTANDE ! Läs mer
    2019-10-30 Patrik J svarar Uno B
    Tusen tack för det fina omdömet Uno! Hoppas ni kommer att trivas bra i lägenheten!
  • Ulla S köpte sin stuga med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-29

Brunnsvik
    Lugn och trovärdig. Trevligt bemötande och lätt att nå och få svar av. Läs mer
    2019-10-30 Patrik J svarar Ulla S
    Stort tack för det fina omdömet Ulla!
  • Weiwei Y sålde sitt hus med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-01

Gävle
    sålt sommarstugan. Det var trevlig bemötande.
    Tydlig förklaring och bra tålamod. Läs mer
    2019-10-01 Patrik J svarar Weiwei Y
    Tack för fint omdöme Weiwei, det glädjer mig att du är nöjd!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg