Patrik Jogedal

Läs vad 98 Läs vad Patrik Jogedal

• Mattias U skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-17

Köpt ett hus i Bergby.
    Kanontrevlig mäklare! Mycket hjälpsam och snabb kommunikation.
    Jag tycker allting har levt upp till mina förväntningar och lite mer därtill. Läs mer
    2019-09-18 Patrik J svarar Mattias U
    Tusen tack för det fina omdömet Mattias, roligt att ni är nöjda!
  • Elin D skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-08-26

Vi har nyligen köpt Valbovägen 38.
    Mäklaren Patrik Jogedal var mycket tillmötesgående och hade en oerhört bra social kompetens.
    Han förklarade det juridiska på ett bra sätt, och vi upplevde som att han var uppriktigt glad för vår skull. Läs mer
    2019-08-27 Patrik J svarar Elin D
    Stort tack för fina ord Elin, det kändes som att huset verkligen var rätt för er!
  • Magnus D
    Magnus D skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-08-26

Köpt en villa utanför Gävle. Var mycket nöjd med Patrik som jag upplever kör med öppna kort. Vi la ett förhandsbud på huset, efter en förhandsvisning, och ville helst inte att någon annan än säljaren skulle få reda på det (med tanke på våra egna erfarenheter där vi blivit snopna när hus vi varit intresserade av sålts innan visning). Patrik ville dock köra allt "by the book" och låta även andra intressenter som vare på förhandsvisningen få reda på budet, så de kunde få en chans att kontra. Jag gillar det, för det är så jag önskar att andra mäklare behandlat oss när vi gått miste om intressanta hus. Patrik har, med andra ord, skött hela affären klockrent mot oss som köpare! Läs mer
    2019-08-27 Patrik J svarar Magnus D
    Mycket fina ord Magnus, otroligt roligt att höra. Jag är helt övertygad om att huset kommer passa er perfekt!
    Magnus D gillar detta
  • Mats Olov H skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-08-25

Jag och min fru kan bara gratulera Patrik Jogedal för ett utmärkt abete med att på alla vis underlätta försäljningen av vår fastighet/villa till ett fördelaktigt pris. Vi ger honom de bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-08-27 Patrik J svarar Mats Olov H
    Tusen tack för den fina rekommendationen, det glädjer mig verkligen att ni är nöjda!
  • Helén H skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-07-18

Vi har sålt ett radhus i Sätra.
    Patrik Jogedal gav ett första bra intryck och det levde han upp till under hela processen, lugn, vänlig, jordnära och kunnig. Läs mer
    2019-07-18 Patrik J svarar Helén H
    Stort tack för det fina betyget Helén!
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-07-18

Vi har sålt ett friköpt radhus på 120 kvm i Strömsbro, Gävle.
    Generellt mycket nöjda, dock lite för gles återrapportering av vad som pågick till en början. Dock betydligt bättre under resan fram till avslut. Vi hade nog inte klargjort våra förväntningar på återrapportering heller.
    Vi tycker att Patrik gjort ett bra arbete som lyckats ro en rätt så krånglig köpare ända fram i hamn. Kan verkligen rekommendera honom som en mycket duglig mäklare!
    //Thomas & Karin Läs mer
    2019-07-18 Patrik J svarar Thomas B
    Det glädjer mig att ni är nöjda Thomas!
  • Julia H skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-07-12

Vi har köpt Arentvägen 25 i hille av Patrik jogerdahl som mäklare. Vi är väldigt nöjda med bemötandet av Patrik. En kunnig, ärlig och hjälpsam mäklare som jag skulle rekommendera både vänner och familj vid försäljning av bostad. Patriks hjälpsamhet och engagemang gjorde processen att köpa hus enkel och gav oss en bra helhetskänsla. Läs mer
    2019-07-18 Patrik J svarar Julia H
    Tack Julia! Det glädjer mig enormt mycket att ni är nöjda, huset kommer att passa er perfekt!
  • Ingemar J skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-07-11

Vi har köpt en villa i Sätra och Patrik var mäklare på den fastigheten.
    Vi blev bra och seriös bemött av Patrik och kommer absolut att använda honom i våra nästa bostadsförsäljningar.
    Toppbetyg! Läs mer
    2019-07-11 Patrik J svarar Ingemar J
    Väldigt roligt att höra att ni är nöjda Ingemar, huset kommer att passa er perfekt!
  • Marie-Louise Z skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-07-10

Vi har sålt vår villa med hjälp av Patrik. Alltid tillgänglig och svarar på funderingar. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-07-11 Patrik J svarar Marie-Louise Z
    Stort tack! Skönt att ni är nöjda med allt!
  • Sebastian F skrev om Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-07-10

Arentvägen 25.
    Klockrent bemötande.
    Mina förväntningar hos mäklaren var tillgänglighet, ödmjukhet och ärlighet.
    Vi har under hela processen känt oss prioriterade och blivit bemött på ett trevligt vis. Läs mer
    2019-07-10 Patrik J svarar Sebastian F
    Stort tack för det fina omdömet Sebastian, huset passar er perfekt!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg