Läs vad 175 Läs vad Patrik Jogedal

• 2020-12-25
    Patrik sköte sig utmärkt jag köpte ett radhus och allt gick perfekt alla papper i ordning trevligt bemötande så helheten är jättebra
    Tomas P
    • 5:a
    • 153.3 m²
    • Gävle
    köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Stort Tack för det fina omdömet Tomas!

• 2020-12-24
    Nyproduktion radhus på Sofiagatan. Finfin service, typ dygnet runt :)
    Jennifer C
    • 5:a
    • 149.3 m²
    • Gävle
    Vad roligt att ni är nöjda, stort tack och God Jul! 😊

• 2020-12-11
    Jag har köpt en lägenhet på det mest smidiga sett via Patrick! Superbra mäklare som har koll på allt, stödjer och hjälper med alla frågor och rutiner.
    Miraslava C
    • 1.5:a
    • 41.0 m²
    • Villastaden
    Mycket roligt att höra att du är nöjd, stort tack. Hoppas att du kommer trivas i lägenheten! :)

• 2020-12-10
    Jag valde att ta hem ett antal olika mäklare när det var dags för försäljningen av min lägenhet och för mig var Patrik det självklara valet. Genom hela processen har han varit proffsig, kunnig samt hållit mig uppdaterad. Rekommenderar Patrik starkt!
    Gustav Ö
    • 1.5:a
    • 41.0 m²
    • Villastaden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Så roligt att höra Gustav, stort tack för de fina orden! :)

• 2020-12-05
    Träffade Patrik Jogedal på en visning där han var mycket rak, tydlig och ödmjuk.
    Kontaktade Patrik då jag behövde hjälp med en försäljning. Vi var båda överens om att rak kommunikation var viktigt.
    Patrik har under hela försäljningsprocessen varit rak, tydlig, ödmjuk och hållit tät kontakt med information av varje steg.
    Är som uppdragsgivare mycket nöjd med Patrik Jogedal.
    Rita A
    • 52.0 m²
    • Harkskär
    sålde sitt hus med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt roligt att du är nöjd med hela försäljningen Rita, tack för de fina orden! :)

• 2020-12-01
    Vi köpte ett hus med hjälp av Patrik. Vi är väldigt nöjda, Patrik hade ett bra bemötande, kunnig och professionell mäklare!
    Hanna P
    • 100.0 m²
    • Storhagen
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tusen tack för de fina orden Hanna! :)

• 2020-11-28
    Sålt villa.
    Trevlig och glad utan att bli " sliskig " . Mkt kunnig och påläst. Skulle absolut rekommendera vidare
    Camilla B
    • 100.0 m²
    • Storhagen
    Tack Camilla för det fina omdömet! :)

• 2020-11-20
    Sålde vårat hus med hjälp av Patrik, det gick hur bra som helst! Fantastiskt bemötande, väldigt noggrann och pedagogisk. Grymt bra helt enkelt
    Anders S
    Anders S
    • 80.0 m²
    • Valbo
    Känns underbart att du/ni är så nöjda med försäljningen, stort tack!

• 2020-11-20
    Trevlig och effektiv. Affären gick smidigt och bra och han förklarade tålmodigt och noggrant alla steg.
    Mimmi K
    • 80.0 m²
    • Valbo
    Hej Mimmi! Väldigt roligt att du/ni är nöjd med allt! :)

• 2020-11-16
    Proffsigt, fint och tryggt bemötande. Rekommenderar starkt.
    Madeleine N
    • 168.4 m²
    • Valbo
    Det värmer att höra, hoppas ni kommer att trivas i huset!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte