Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Njut av den svenska naturen i Järvsö - Alltid. Vackert. Nära.

Funderar du på att flytta i eller till Järvsö? Letar du efter ett fritidshus i området? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Järvsö och vet var både köpare och säljare finns och vad de söker.

Vi har alla fördelar av att vara en nationell kedja samtidigt som vi har stor lokalkännedom och kan därför hjälpa dig med hela processen från värdering till avslutad affär och även svara på frågor du har om ditt boende.

Kom gärna förbi vårt kontor med dina frågor eller kontakta oss för en fri värdering!

Läs vad 107 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 56.0 m²
    2021-04-06
    Anna har ett seriöst, ärligt och tryggt bemötande. Hon är påläst på de objekten hon säljer och är intresserad av att kunden som köper och säljer verkligen förstår och har möjlighet att ställa frågor utan att personen behöver känna sig dum. Jag har gått på visning där Anna visade på det ovanstående professionella bemötandet. Detta resulterade i att jag valde att sälja min fastighet genom henne. Hon har varit behjälplig och lättsam även efter att försäljning var klar. Sammanfattningsvis vill jag varmt rekommendera Anna som mäklare.
    • 2.5:a
    • 52.2 m²
    • Järvsö - Kramsta
    2021-03-16
    Bra bemötande av mäklaren men säljaren var lite rörig inför köpet
    • 233.0 m²
    2021-01-29
    Har bara positivt att säga om vår mäklare. God kontakt, kunnig och alltid ett trevligt bemötande!
    Tack Frida! Hoppas ni ska trivas. Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
  • köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 0:a
    • 0.0 m²
    • Letsbo
    2021-01-23
    Vi köpte en tomt och affären fick smidigt med hjälpen från mäklaren
    Tack Madeleine. All lycka till! Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2021-01-06
    Vi har sålt vårat hus med hjälp av Anna. Anna har gjort ett utmärkt jobb. Anna sa att det antagligen skulle gå fort att sälja, men då hör fort som det gick kunde vi aldrig tro. Allt har gått i rasande fart och vi är så nöjda och tacksamma.
    Lättsamt att jobba med trevliga säljare :) Jag önskar er all lycka till i ert nya. Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 150.0 m²
    2020-12-23
    Sålt vår bostad.
    Väldigt bra , professionellt och engagerad.
    Att huset äntligen blivit sålt och eftersom det tog mäklaren ca 14 dar från första kontakt så kan man inte säja något annat än att mäklaren levde upp till det vi önskade. Tidigare varit ute till försäljning i ca 3 århos annan mäklare utan resultat.
    Ett gott samarbete helt enkelt. Tack för förtroendet. Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 150.0 m²
    2020-12-21
    Har köpt en villa.

Väldigt bra och proffsigt bemötande!

Över mina förväntningar!

Super bra upplevelse rakt igenom!
    Härligt att höra Tim, tusen tack och Lycka till. Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2020-12-20
    Har en fritidsfastighet uppe i Bäckan till salu med hjälp av Anna och bättre mäklare går inte att tänka sej, vill verkligen rekommendera henne.
    Tack Vide, det har varit ett nöje. Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 58.5 m²
    2020-12-01
    Snabb och smidig affär, inget dravel!
    Perfekt samarbete! Tack för förtroendet. Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 94.0 m²
    2020-11-28
    Hej, jag och min tjej har äntligen hittat vårt drömhus i skogen. Efter flera års letande efter vad just vi vill ha har vi nu hittat vårt landställe. Vad gällande kontakt m mäklare så har allt fungerat klockrent. Alltid funnits tillgänglig och erbjudit hjälp vid minsta fundering. Av olika anledningar har vi inte haft ett personligt möte vilket kan kännas underligt men måste ändå säga att vi känner oss trygga m hela affären. Smidigt och enkelt har hon lett oss igenom vad som för oss är vår största affär.

Har av tidigare erfarenhet tyvärr sämre upplevelser när d kommer till kommunikation vad gällande flertal mäklare i hälsingeskogarna, vilket urskilde Anna helt. Hon har varit anträffbar under hela proceduren. Sista steget i köpet är inte gjort än men hittills är vi mer än nöjda.

Tusen tack från oss
    Tusen tack själva, Visst är det speciella tider när mycket sker på distans-men det funkar tydligen också bra :) Jag hoppas och tror att ni kommer trivas, Ska bli kul att ses i Januari. Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 94.0 m²
    2020-11-26
    Anna Eriksson Hylander har varit mycket kunnig, engagerad, vänlig, glad och på alla sätt överstigit våra förväntningar. Vi märkte snabbt att det var viktigt för Anna att både köpare och säljare blev nöjda och det lyckades hon med :0)
    Vi rekommenderar varmt Anna till både köpare och säljare.

Med vänliga hälsningar Beth och Kjell Meggerle
    Tack för ett trevligt samarbete :) Det har varit en glädje och jag hoppas vi hörs snart igen. Stora Kramar Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2020-11-24
    Anna var jättesnäll och hjälpsam.
    Tack så mycket Shahira hoppas ni ska trivas! Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2020-11-09
    Vi har sålt Solsidevägen 11 i Ljusdal. Fick ett mycket bra bemötande av mäklaren: positiv, alert och professionell.
    Hade bra kunskap om marknaden i området, och huset såldes väldigt snabbt.
    Har haft ganska dåliga erfarenheter av mäklare tidigare, men vår mäklare gjorde ett fantastiskt jobb, och vi sålde vårt hus för bra mycket mer pengar än vi hade trott.
    Skulle välja henne (Anna Eriksson Hylander) alla dagar i veckan.
    En riktig "kanonmäklare" i våra ögon.
    Mvh Emma och Peter
    Åh tack Emma och Peter vad glad jag blir! Lycka till på ert nya och jag hoppas våra vägar korsas igen :) Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 77.0 m²
    2020-11-08
    Jag har köpt en lägenhet. Jag fick ett trevligt bemötande och ett bra stöd i mitt letande av en ny bostad
    Tack Peter, Jag tror det här kommer bli toppen! Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 162.0 m²
    2020-11-08
    Vi har sålt ett tvåplanshus. Vår mäklare Anna var väldigt noggrann, hjälpsam, engagerad och ärlig. Fanns alltid tillgänglig både för oss som säljare och för alla potentiella köpare. Vi kände oss riktigt trygga under hela processen! Hon uppfyllde alla våra förväntningar och vi är verkligen supernöjda.
    Tack till er som gav mig förtroendet. Tusen tack. Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2020-11-03
    Jag och min bror sålde huset i vår mors dödsbo.
    Gick väldigt smidigt och snabbt. Blev mycket bra bemött av mäklaren
    som var väldigt proffesionell. Trevlig,kunnig och alltid med ett leende på läpparna.
    Vi är väldigt nöjda med affären.
    Kan varmt rekommendera företaget.
    Ååå tusen tack Dan och Jan, för ert förtroende och alltid väldigt trevliga möten. Kommer gärna in på en fika nästa gång jag har vägarna förbi! Vänligen Susanne Viken Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 171.0 m²
    • Nore
    2020-10-24
    Min syster och jag sålde huset i vår Pappas dödsbo. Vi blev väldigt proffesionellt och samtidigt personligt väl bemött av vår mäklare. Affären uppfyllde alla våra förväntningar och gick snabbt och till full belåtenhet.
    Tack snälla Marie och Eva för ert förtroende samt mkt goda samarbete. Alltid lika trevligt att träffas, hoppas våra vägar snart korsars igen. Önskar er allt gott! Vänligen Susanne Viken Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 100.0 m²
    2020-10-19
    Snabb och proffsig service kan varmt rekommendera dom.
    Tack Johan och Anna-Lena, till slut fann vi den rätta köparen för ert fina fritidshus. Hoppas vi snart ses igen! Vänligen Susanne Viken Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 56.0 m²
    2020-09-19
    Köpt lgh.
    Finns absolut inget att klaga över vare sig på bemötande lr förväntningarna. Fått snabba svar på frågor & lösningar på ev funderingar. Lämnar ingen fråga obesvarad och alltid med glatt humör. Har alltid rekommenderat svensk.fast efter att jag sålde mitt hus för ett antal år tillbaka.
    Tack Karin. Hoppas du ska trivas :) Kram / Anna Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 210.0 m²
    • Hybo
    2020-09-18
    Dålig telefonkontakt. Upplevdes inte neutral.
    Väldigt tråkigt att ni upplevde det så. Dock ibland måste även vi mäklare få någon (2 dagar) dag ledig, och visst då har vi inte telefonen tillgänlig på ledigheten. Önskar er allt gott och att ni skall trivas i ert nya hus! Vänligen Susanne Viken Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
  • sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Centrala Järvsö
    2020-09-09
    Kunnig och väldigt tydlig. Enkelt att samarbeta med mäklaren.
    Tack Johan för mkt gott samarbete! Önskar dig/er all lycka till med ert nya projekt... Spännande! Vänligen Susanne Viken Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 5:a
    • 110.0 m²
    • Morvall
    2020-08-26
    En fantastisk mäklare Susanne Viken. Tänk om alla vore som hon. Hon hade stor kunskap om vårt blivande objekt. Ser fram emot att få se henne igen.
    Tusen tusen tack Eva och Roland för era fina ord. Så trevligt att träffa er och tillsammans få hjälpa er med ert nya boende. Hälsar er varmt välkomna till vår vackra bygd. Önskar er allt gott! Vänligen Susanne Viken Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
  • Carina K
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 144.0 m²
    • Ämbarbo
    2020-08-23
    Vid husförsäljning bytte jag från ett företag till Svensk fastighetsförmedling.
    Det gjorde stor skillnad. Från första kontakten med mäklare Anna kändes det mycket bra. Trevligt bemötande. Snabba återkopplingar. Sist men inte minst snabb och smidig försäljning.
    Mycket nöjd och rekommenderas varmt.
    Tack Carina för ett trevligt samarbete Varma Kramar/ Anna Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 144.0 m²
    • Ämbarbo
    2020-08-19
    Köpt hus i Ljusdal. Mäklaren var toppen snäll trevlig och tillmötesgående.
    Tack Roger, det gick ju bra dethär. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende :) / Anna Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2020-07-30
    Sålt ett hus genom ett dödsbo. Det tog mindre en ett år innan försäljningen blev av. Vi som sålde fick hundra procents förtroende för mäklaren.
    Tusen tack Pernilla, även om ni var många dödsbodelägare så tyckte jag att allt gick så smidigt. Tack för förtroendet! Vänligen Susanne Viken Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2020-07-30
    Hon är absolut den bästa mäklaren
    Tack snälla Pia, ödmjukt tacksam att få hjälpa er att förmedla er avlidna fars fastighet Vänligen Susanne Viken Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2020-07-28
    Vi köpte en fastighet i behov av renovering. Mäklaren var mycket positiv, hjälpsam och engagerad. Snabb service. Utmärkt kommunikation. Vi är mycket nöjda!
    Tusen tack Olof och Patricia, stora famnen till alla er kära köpare som kommer till vår vackra bygd och förvaltar och vid behov förbättrar våra fantastiska fastigheter 😉 Varmt välkomna till Järvsö😘 Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 103.0 m²
    • Los
    2020-07-20
    köpt bostad ännu inte avslutad affär därför svårt att tycka bu eller bä.
    • 67.0 m²
    2020-07-08
    Anna är serviceinriktad och professionell. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera henne.
    Tack så mycket Anna och Fredrik. Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 64.0 m²
    2020-07-07
    Sålt fritidshus
    Mycket bra bemötande
    Mycket bra arrangemang
    Mäklaren höll kontakta hela tiden med oss under försäljningen
    Stort tack Lennart, dina fina ord värmer gott! Tack för det förtroende ni gav mig när jag fick sälja er stuga! //Christian da Costa Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 67.0 m²
    2020-06-26
    Köpte ett fritidshus å mäklaren har varit så hjälpsam å kunnig. Så himla nöjd med henne. Lättsam å tillmötesgående. Ingenting har varit omöjligt.
    Tack så mycket Camilla. Hoppas du ska trivas i ditt nya hus. Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 185.0 m²
    2020-06-12
    Mäklare som är väldigt dålig på kommunikation, gjorde saker när HAN hade tid med det t,ex betalade ut handpenningen EFTER 10 bankdagar inte INOM 10 bankdagar. Oengagerad helt enkelt. Verkar helt göra tvärtemot mot vad mäklarna gjort när vi sålt våra andra 2 hus. Hög mäklaravgift där inte ens fotografering ingått.
    • 195.0 m²
    • FÄRILA
    2020-06-12
    Bra bemött. Duktig och kunnig. Affärsmässig. Kontaktbar. Hörde alltid av sig efter visning och berättade hur det hade gått. Inga konstigheter. Mycket bra mäklare.
  • Jessica C
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 62.0 m²
    2020-04-30
    Underbar härlig o duktig. Bra mäklare
    Tack Jessica för dom orden! Lycka till. Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 65.0 m²
    • Skålbo
    2020-04-03
    Sålt sommarfastighet.
    Bemötandet var utmärkt och mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    Mäklaren gjorde ett fantastiskt bra jobb
    Stort varmt tack Stefan och Christina för dom orden, det värmer gott ska ni veta. Jag är djupt tacksam för det förtroende jag fick i att sälja er fina stuga i Järvsö! Lycka till med det kommande camping-livet! //Christian Da Costa Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 132.0 m²
    2020-03-30
    Hej! Vi fick otroligt fint bemötande av Anna på Svensk Fastighetsförmedling i Järvsö. Hon var väldigt tillmötesgående, hjälpsam och så trevlig att ha att göra med på alla sätt. Stort tack för en smidig försäljning.
    Tack till er Annika. Hoppas ni får en fin vår. Med vänlig hälsning Anna Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 58.0 m²
    2020-03-16
    Mitt fritidshus blev sålt av Anna Eriksson Hylander på ett enkelt och smidigt sätt som samtidigt kändes väldigt tryggt och lyhört för mig som säljare. Hon har varit till väldigt stor hjälp under hela processen, flexibel, alltid glad, proffsig och trevlig. Hon har dessutom varit snabb på att svara på mina frågor och behjälplig i funderingar. Jag rekommenderar henne varmt som mäklare!
    Tusen tack Nika! Det har varit mitt nöje. Med vänlig hälsning Anna Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 58.0 m²
    2020-03-15
    Köpt fritidshus i Järvsö. Bra och flexibelt bemötande med extra visning då vi kunde vara på plats samt kontraktskrivning lokalt. Och bra och snabb info. Perfekt!
    Tack Anders. Hoppas ni ska trivas. Med vänlig hälsning Anna Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 57.0 m²
    2020-02-20
    Hittils är allt utmärkt. Men vi har inte haft visningarna ännu så det är lite tidigt att svara på frågor om vad vi tycker...
    • 128.0 m²
    2020-02-10
    Sålt fastigheten Svedja Pårsgatan 5 Färila med Anna Eriksson Hylander som mäklare. Med Annas hjälp känner vi oss helt trygga . Anna har ett sätt att arbeta som inger förtroende och lugn I en sådan ovan situation som det är att sälja sitt hus.

Vi är helt nöjda. Tack Anna.
    Tack Olov och Aina. Det har varit mitt nöje att få jobba med er. Lycka till i det nya. Med Vänlig Hälsning Anna Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 222.0 m²
    2020-02-06
    Vi har köpt en villa utanför Färila. Vår mäklare har varit superbra och har svarat på alla möjliga olika frågor som vi har haft. Hon har varit lätt att få kontakt med och väldigt snabb på återkoppling vid olika funderingar och mail. Vi tyckte det var toppen att Anna ställde upp på husvisningar på de tillfällen som vi hade möjlighet att åka från Sthlm för att titta på huset. Hon har även varit till stor hjälp genom exempelvis att kunna ge förslag på olika hantverkare i området. Hon är alltid trevlig, glad och tillmötesgående samt hjälpsam. Vi är väldigt nöjda med hela affären.
    Tack snälla Zofia, det värmer verkligen. Jag tror ni kommer trivas i huset. Med vänlig hälsning Anna Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 128.0 m²
    2020-02-05
    Vi köpte vårat första hus av Anna Eriksson, hon bemötte oss med ett leende och var väldigt tillmötesgående. Hon var tydlig och förklarade så man var med "på noterna"
    Förväntingarna är ju att mäklaren ska vara possitiv men inte någon som "förskönar" sånt som är viktigt att veta innan man köper sitt första hus, någon som gärna visar och svarar på alla frågor som man har. Och är villig att kolla upp om hon/han inte riktigt vet svaret på frågan man har.
    Och Anna är riktig duktig på det hon gör, och hon når upp till alla förväntingar som vi hade och över det. Hon fanns tillgänglig även efter husvisningen, och för mig som är så virrig och kommer på en massa efteråt kändes det skönt att kunna kontakta henne utan att behöva känna mig bråkig eller ställa "dumma" frågor.
    Vi är så glada och tacksamma.
    Tusen tack Evelina, jag blir så glad!! Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 50.0 m²
    • Korskrogen
    2020-01-31
    Var väldigt hjälpsam i vårt köp av fritidshus. Mycket duktig och professionell och även lättsam, som att man kunde kontakta henne utan problem vid frågor eller funderingar.
    Köpet gick smidigt & bra och det var tack vare Anna.
    Tack Ida, det har varit så roligt att hjälpa er. Lycka till. Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 50.0 m²
    • Korskrogen
    2020-01-30
    Har köpt en fritidsfastighet som jag, är riktigt nöjd med. Blivit bemött riktigt proffsigt och trevligt.
    Tack Kristofer. Dethär kommer ju passa er som handen i handsken! Lycka till. Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
  • köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Järvsö - Nor
    2020-01-18
    Mycket bra! Tillmötesgående och vänligt bemötande.
    Varmt tack för dom fina orden Kristina. Jag ser mycket fram emot era framtidsplaner med er tomt och att få se er dröm bli till verklighet. Stort grattis till ert köp! //Christian Da Costa Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 57.9 m²
    2019-12-10
    Susanne viken vilken toppen mäklare! Allt sköttes proffsigt och trevligt bemötande! Hon är en 10/10
    Ååå Ida, hjärligt tack för dina värmande ord. Har varit så trevligt och glädjande att få hjälpa dig igenom hela processen med att köpa din egna lägenhet! Passar också på att önska dig en riktigt God Jul! Vänligen Susanne Viken Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
  • Stefan B
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2019-11-11
    Anna Eriksson Hylander skötte försäljningen av mitt hus på Grova Stigen i Ljusdal med bravur
    Då jag själv inte bor i Ljusdal längre tog hon hand om hela biten och gjorde egentligen mer än man kan begära.
    Bra jobbat Anna och tack för en smidig husförsäljning
    Tusen tack Stefan! Det värmer att läsa. /Anna Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
  • Michel Robert D
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 126.0 m²
    2019-11-11
    VI Köpfe ett hus. Vi vär mycket välskötta av Susanne hela tiden. Tack så mycket till Susanne.
    Michel tack snälla, vad skönt att höra att ni kände er trygga igenom hela affären. Ibland kan det vara svårt att genomföra affären när ni befinner er i ett annat land, men allt har gått så bra. Passar också på att hälsa er hjärligt välkomna som nya Färilabor nu när bestämmt er att lämna Tyskland och flytta hit permanent. Välkomna hem! Vänligen Susanne Viken Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 108.0 m²
    • Centrala Järvsö
    2019-11-10
    Jag har köpt en villa tills med min dotter.På visningen var mäklaren mycket bra ,öppen tjänstvillig kunde ej svara på alla frågor ty säljaren var ett ddb så mång uppgifter fanns ej så ingen kan ju svara! Vi är nöjda med kontakten vi hade.
    Jag är innerligt glad över att just din dotter och hennes familj flyttar in i huset. Stort varmt tack Olof för er rekommendation och dina fina ord. Jag önskar er allt gott! //Christian Da Costa Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • 1:a
    • 53.0 m²
    2019-11-07
    Bostadsrätt Järvsö Lodge service minded mäklare
    Tack snälla Jimmy för era ord. De säger dock att tålamod är en dygd.....byggstart den 18/11 - 19 och Brf. Järvsö Lodge kommer att bli ett fantastiskt boende! Vänligen Susanne Viken Svensk Fastighetsförmedling Järvsö