Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Turistvägen 60D, 820 40 Järvsö — Visa karta

Njut av den svenska naturen i Järvsö - Alltid. Vackert. Nära.

Funderar du på att flytta i eller till Järvsö? Letar du efter ett fritidshus i området? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Järvsö och vet var både köpare och säljare finns och vad de söker.

Vi har alla fördelar av att vara en nationell kedja samtidigt som vi har stor lokalkännedom och kan därför hjälpa dig med hela processen från värdering till avslutad affär och även svara på frågor du har om ditt boende.

Kom gärna förbi vårt kontor med dina frågor eller kontakta oss för en fri värdering!

Läs vad 89 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

• 2020-09-19

Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Köpt lgh.
    Finns absolut inget att klaga över vare sig på bemötande lr förväntningarna. Fått snabba svar på frågor & lösningar på ev funderingar. Lämnar ingen fråga obesvarad och alltid med glatt humör. Har alltid rekommenderat svensk.fast efter att jag sålde mitt hus för ett antal år tillbaka. Läs mer
    2020-09-20 Anna E svarar Karin B
    Tack Karin. Hoppas du ska trivas :) Kram / Anna
  • 2020-09-18

Kund K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Dålig telefonkontakt. Upplevdes inte neutral. Läs mer
  • 2020-09-09

Johan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Kunnig och väldigt tydlig. Enkelt att samarbeta med mäklaren. Läs mer
  • 2020-08-26

Eva H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    En fantastisk mäklare Susanne Viken. Tänk om alla vore som hon. Hon hade stor kunskap om vårt blivande objekt. Ser fram emot att få se henne igen. Läs mer
  • Carina K

2020-08-23

Carina K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vid husförsäljning bytte jag från ett företag till Svensk fastighetsförmedling.
    Det gjorde stor skillnad. Från första kontakten med mäklare Anna kändes det mycket bra. Trevligt bemötande. Snabba återkopplingar. Sist men inte minst snabb och smidig försäljning.
    Mycket nöjd och rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-09-20 Anna E svarar Carina K
    Tack Carina för ett trevligt samarbete Varma Kramar/ Anna
  • 2020-08-19

Roger A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Köpt hus i Ljusdal. Mäklaren var toppen snäll trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2020-09-20 Anna E svarar Roger A
    Tack Roger, det gick ju bra dethär. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende :) / Anna
  • 2020-07-30

Pernilla Veronica Elisabeth G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Sålt ett hus genom ett dödsbo. Det tog mindre en ett år innan försäljningen blev av. Vi som sålde fick hundra procents förtroende för mäklaren. Läs mer
    2020-08-19 Susanne V svarar Pernilla Veronica Elisabeth G
    Tusen tack Pernilla, även om ni var många dödsbodelägare så tyckte jag att allt gick så smidigt. Tack för förtroendet!
  • 2020-07-30

Pia Birgitta Ingeborg E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Hon är absolut den bästa mäklaren Läs mer
    2020-07-30 Susanne V svarar Pia Birgitta Ingeborg E
    Tack snälla Pia, ödmjukt tacksam att få hjälpa er att förmedla er avlidna fars fastighet
  • 2020-07-28

Olof E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi köpte en fastighet i behov av renovering. Mäklaren var mycket positiv, hjälpsam och engagerad. Snabb service. Utmärkt kommunikation. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-07-28 Susanne V svarar Olof E
    Tusen tack Olof och Patricia, stora famnen till alla er kära köpare som kommer till vår vackra bygd och förvaltar och vid behov förbättrar våra fantastiska fastigheter 😉
    Varmt välkomna till Järvsö😘
  • 2020-07-20

Ågot S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    köpt bostad ännu inte avslutad affär därför svårt att tycka bu eller bä. Läs mer
  • 2020-07-08

Anna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Anna är serviceinriktad och professionell. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-07-10 Anna E svarar Anna E
    Tack så mycket Anna och Fredrik.
  • 2020-07-07

Kjell Lennart F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Sålt fritidshus
    Mycket bra bemötande
    Mycket bra arrangemang
    Mäklaren höll kontakta hela tiden med oss under försäljningen Läs mer
    2020-07-13 Christian DaCosta svarar Kjell Lennart F
    Stort tack Lennart, dina fina ord värmer gott! Tack för det förtroende ni gav mig när jag fick sälja er stuga!

//Christian da Costa
  • 2020-06-26

Camilla B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Köpte ett fritidshus å mäklaren har varit så hjälpsam å kunnig. Så himla nöjd med henne. Lättsam å tillmötesgående. Ingenting har varit omöjligt. Läs mer
    2020-07-10 Anna E svarar Camilla B
    Tack så mycket Camilla. Hoppas du ska trivas i ditt nya hus.
  • 2020-06-12

Anneli N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Mäklare som är väldigt dålig på kommunikation, gjorde saker när HAN hade tid med det t,ex betalade ut handpenningen EFTER 10 bankdagar inte INOM 10 bankdagar. Oengagerad helt enkelt. Verkar helt göra tvärtemot mot vad mäklarna gjort när vi sålt våra andra 2 hus. Hög mäklaravgift där inte ens fotografering ingått. Läs mer
  • 2020-06-12

Rebecka J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Bra bemött. Duktig och kunnig. Affärsmässig. Kontaktbar. Hörde alltid av sig efter visning och berättade hur det hade gått. Inga konstigheter. Mycket bra mäklare. Läs mer
  • Jessica C

2020-04-30

Jessica C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Underbar härlig o duktig. Bra mäklare Läs mer
    2020-05-12 Anna E svarar Jessica C
    Tack Jessica för dom orden! Lycka till.
  • 2020-04-03

Stefan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Sålt sommarfastighet.
    Bemötandet var utmärkt och mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    Mäklaren gjorde ett fantastiskt bra jobb Läs mer
    2020-04-06 Christian DaCosta svarar Stefan N
    Stort varmt tack Stefan och Christina för dom orden, det värmer gott ska ni veta. Jag är djupt tacksam för det förtroende jag fick i att sälja er fina stuga i Järvsö! Lycka till med det kommande camping-livet!

• 2020-03-30

Annika T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Hej! Vi fick otroligt fint bemötande av Anna på Svensk Fastighetsförmedling i Järvsö. Hon var väldigt tillmötesgående, hjälpsam och så trevlig att ha att göra med på alla sätt. Stort tack för en smidig försäljning. Läs mer
    2020-03-31 Anna E svarar Annika T
    Tack till er Annika. Hoppas ni får en fin vår. Med vänlig hälsning Anna
  • 2020-03-16

Nika R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Mitt fritidshus blev sålt av Anna Eriksson Hylander på ett enkelt och smidigt sätt som samtidigt kändes väldigt tryggt och lyhört för mig som säljare. Hon har varit till väldigt stor hjälp under hela processen, flexibel, alltid glad, proffsig och trevlig. Hon har dessutom varit snabb på att svara på mina frågor och behjälplig i funderingar. Jag rekommenderar henne varmt som mäklare! Läs mer
    2020-03-16 Anna E svarar Nika R
    Tusen tack Nika! Det har varit mitt nöje.
    Med vänlig hälsning Anna
  • 2020-03-15

Anders F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Köpt fritidshus i Järvsö. Bra och flexibelt bemötande med extra visning då vi kunde vara på plats samt kontraktskrivning lokalt. Och bra och snabb info. Perfekt! Läs mer
    2020-03-16 Anna E svarar Anders F
    Tack Anders. Hoppas ni ska trivas.
    Med vänlig hälsning Anna
  • 2020-02-20

Ellinor K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Hittils är allt utmärkt. Men vi har inte haft visningarna ännu så det är lite tidigt att svara på frågor om vad vi tycker... Läs mer
  • 2020-02-10

Olov M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Sålt fastigheten Svedja Pårsgatan 5 Färila med Anna Eriksson Hylander som mäklare. Med Annas hjälp känner vi oss helt trygga . Anna har ett sätt att arbeta som inger förtroende och lugn I en sådan ovan situation som det är att sälja sitt hus.

Vi är helt nöjda. Tack Anna. Läs mer
    2020-02-17 Anna E svarar Olov M
    Tack Olov och Aina. Det har varit mitt nöje att få jobba med er.
    Lycka till i det nya. Med Vänlig Hälsning Anna
  • 2020-02-06

Zofia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi har köpt en villa utanför Färila. Vår mäklare har varit superbra och har svarat på alla möjliga olika frågor som vi har haft. Hon har varit lätt att få kontakt med och väldigt snabb på återkoppling vid olika funderingar och mail. Vi tyckte det var toppen att Anna ställde upp på husvisningar på de tillfällen som vi hade möjlighet att åka från Sthlm för att titta på huset. Hon har även varit till stor hjälp genom exempelvis att kunna ge förslag på olika hantverkare i området. Hon är alltid trevlig, glad och tillmötesgående samt hjälpsam. Vi är väldigt nöjda med hela affären. Läs mer
    2020-02-06 Anna E svarar Zofia S
    Tack snälla Zofia, det värmer verkligen. Jag tror ni kommer trivas i huset. Med vänlig hälsning Anna
  • 2020-02-05

Evelina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi köpte vårat första hus av Anna Eriksson, hon bemötte oss med ett leende och var väldigt tillmötesgående. Hon var tydlig och förklarade så man var med "på noterna"
    Förväntingarna är ju att mäklaren ska vara possitiv men inte någon som "förskönar" sånt som är viktigt att veta innan man köper sitt första hus, någon som gärna visar och svarar på alla frågor som man har. Och är villig att kolla upp om hon/han inte riktigt vet svaret på frågan man har.
    Och Anna är riktig duktig på det hon gör, och hon når upp till alla förväntingar som vi hade och över det. Hon fanns tillgänglig även efter husvisningen, och för mig som är så virrig och kommer på en massa efteråt kändes det skönt att kunna kontakta henne utan att behöva känna mig bråkig eller ställa "dumma" frågor.
    Vi är så glada och tacksamma. Läs mer
    2020-02-05 Anna E svarar Evelina E
    Tusen tack Evelina, jag blir så glad!!
  • 2020-01-31

Ida H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Var väldigt hjälpsam i vårt köp av fritidshus. Mycket duktig och professionell och även lättsam, som att man kunde kontakta henne utan problem vid frågor eller funderingar.
    Köpet gick smidigt & bra och det var tack vare Anna. Läs mer
    2020-01-31 Anna E svarar Ida H
    Tack Ida, det har varit så roligt att hjälpa er. Lycka till.
  • 2020-01-30

Kristofer H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Har köpt en fritidsfastighet som jag, är riktigt nöjd med. Blivit bemött riktigt proffsigt och trevligt. Läs mer
    2020-01-30 Anna E svarar Kristofer H
    Tack Kristofer. Dethär kommer ju passa er som handen i handsken! Lycka till.
  • 2020-01-18

Kristina Q skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Mycket bra! Tillmötesgående och vänligt bemötande. Läs mer
    2020-01-20 Christian DaCosta svarar Kristina Q
    Varmt tack för dom fina orden Kristina. Jag ser mycket fram emot era framtidsplaner med er tomt och att få se er dröm bli till verklighet. Stort grattis till ert köp!

• 2019-12-10

Ida H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Susanne viken vilken toppen mäklare! Allt sköttes proffsigt och trevligt bemötande! Hon är en 10/10 Läs mer
    2019-12-10 Susanne V svarar Ida H
    Ååå Ida, hjärligt tack för dina värmande ord. Har varit så trevligt och glädjande att få hjälpa dig igenom hela processen med att köpa din egna lägenhet! Passar också på att önska dig en riktigt God Jul!
    Vänligen Susanne Viken
  • Stefan B

2019-11-11

Stefan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Anna Eriksson Hylander skötte försäljningen av mitt hus på Grova Stigen i Ljusdal med bravur
    Då jag själv inte bor i Ljusdal längre tog hon hand om hela biten och gjorde egentligen mer än man kan begära.
    Bra jobbat Anna och tack för en smidig husförsäljning Läs mer
    2019-11-12 Anna E svarar Stefan B
    Tusen tack Stefan! Det värmer att läsa. /Anna
  • Michel Robert D

2019-11-11

Michel Robert D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    VI Köpfe ett hus. Vi vär mycket välskötta av Susanne hela tiden. Tack så mycket till Susanne. Läs mer
    2019-11-11 Susanne V svarar Michel Robert D
    Michel tack snälla, vad skönt att höra att ni kände er trygga igenom hela affären. Ibland kan det vara svårt att genomföra affären när ni befinner er i ett annat land, men allt har gått så bra. Passar också på att hälsa er hjärligt välkomna som nya Färilabor nu när bestämmt er att lämna Tyskland och flytta hit permanent. Välkomna hem!
  • 2019-11-10

Olof E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Jag har köpt en villa tills med min dotter.På visningen var mäklaren mycket bra ,öppen tjänstvillig kunde ej svara på alla frågor ty säljaren var ett ddb så mång uppgifter fanns ej så ingen kan ju svara! Vi är nöjda med kontakten vi hade. Läs mer
    2019-11-22 Christian DaCosta svarar Olof E
    Jag är innerligt glad över att just din dotter och hennes familj flyttar in i huset. Stort varmt tack Olof för er rekommendation och dina fina ord.

Jag önskar er allt gott!

• 2019-11-07

Jimmy F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Bostadsrätt Järvsö Lodge service minded mäklare Läs mer
    2019-11-11 Susanne V svarar Jimmy F
    Tack snälla Jimmy för era ord. De säger dock att tålamod är en dygd.....byggstart den 18/11 - 19 och Brf. Järvsö Lodge kommer att bli ett fantastiskt boende!
  • 2019-10-31

Pontus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Har precis köpt ett fritidsboende och Christian da Costa var vår mäklare. Bemötandet av mäklaren var perfekt och han var väldigt påläst och professionell. Kontakten var mycket fin genom hela processen. Full pott med andra ord! Läs mer
    2019-10-31 Christian DaCosta svarar Pontus G
    Jag blir rörd och djupt tacksam över dom fina orden. Stort varmt tack för att jag har fått haft med er att göra samt att ni blev dom lyckliga ägarna av stugan. Allt gott önskar jag er!

• 2019-10-29

Jan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi har sålt sommarstuga /fritidshus .
    bemötandet var trevlig angacerat.
    förvantningar var högre pris, men marknaden och årstiden var missgynnsam, att få det sålt inom normal tid var bra.
    Vi fick servicen som vi behövde eftersom vi lång väg kunde vi inte heller vara där pynta tex med färska blommor frukt mm till visningen och fick bara hoppas att det blir sålt ändå. Läs mer
    2019-10-30 Christian DaCosta svarar Jan F
    Tusen tack för dom orden och för det samarbetet vi haft under försäljningen av ditt fantastiska fritidshus. Önskar dig all lycka och välgång!

• 2019-10-29

Ingrid J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Jag har sålt min villa. Jag fick ett mycket trevligt och hjärtligt bemötande från mäklaren.Det var över förväntan allt gick fort och smidigt. Han skötte allt. Proffsigt och korrekt skött. Läs mer
    2019-10-30 Christian DaCosta svarar Ingrid J
    Stort varmt tack för dom fina orden Ingrid. Det har varit en ren glädje att få ha haft med dig att göra. Innerligt tack för förtroendet du gav mig!

Allt gott
  • 2019-10-28

Jesper I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Bra bemötande när jag skulle köpa fastighet Läs mer
    2019-11-11 Susanne V svarar Jesper I
    Tack Jesper! Med gott samarbete från säljaren så tror jag ni kommer att trvias alldeles utmärkt i ert nya hus i utkanten av Färila. Ser fram emot när vi ses vid tillträdet igen. Vi ses snart igen!
    Susanne VIken
  • 2019-10-26

Fredrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi har köpt lägenhet i det som kommer att bli Järvsö Lodge. Är mycket nöjd med både projektet och Susanne. Hon är mycket professionell och förtroendeingivande. Läs mer
    2019-11-11 Susanne V svarar Fredrik N
    Tusen tack Fredrik för era fina ord och alla de alltid så givande och trevliga samtalen vi haft igenom processen. Nu blickar vi framåt och ser sååå fram emot inflyttning av fantastiska Brf. Järvsö Lodge. Önskar er och familjen allt gott!
  • 2019-10-25

Christine S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Köpt lght i Kramsta/ Järvsö. Nybyggnation så vårt samarbete kommer fortgå till nästa höst.Trevligt bemött. Har varit lite svår att få tag i emellanåt annars ok. Läs mer
    2019-11-11 Susanne V svarar Christine S
    Tack Christine. Tack själv också för trevligt möte och våra samtal. Ber om ursäkt om ni upplever att jag varit svår att nå emellan åt. då vårt arbetet dessvärre inte alltid flyter på i en jämn ström utan arbetsmässigt har vi både toppar och dalar, min intuition har dock alltid varit goda betrf. servicenivån. Ser framemot en spännande byggnation i fantastiska Brf. Järvsö Lodge!
  • 2019-10-24

Hans G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Köpt lägenhet i Järvsö Lodge. Susanne Viken var utomordentligt trevlig i sitt upplägg Läs mer
    2019-11-11 Susanne V svarar Hans G
    Tusen tack Hans för era fina ord, tack också för alla våra trevliga samtal. Tror ni inte kommer att ånga att ni köper lägenhet i fantastiska Brf. Järvsö Lodge! Önskar er allt gott och hoppas vi snart hörs igen.
  • 2019-10-15

Emma Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Köpt fritidshus. Fick god hjälp och kände mig emottagen och omhändertagen med alla frågor som ett första husköp kan innebära. God återkoppling och upplevde mig sedd och trygg genom hela processen. Läs mer
    2019-10-17 Anna E svarar Emma Ö
    Härligt att höra Emma! Hoppas du ska trivas!
  • 2019-09-24

Göran J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Har som särskild förvaltare för minderårig arvtagares räkning sålt en friliggande 1 plansvilla med källare souterräng. 94 kvm boyta och garage.

Blev väl bemött.

Förväntningar på högre pris förstås, Men, det finns ett otroligt stort utbud i mitt område just nu och några hus i samma välhållna och nyreparerade stil.

Men mäklaren lyckades väl med att fånga rätt typ av köpare vill jag påstå. Först försökte köparen pruta på platsen genom att direkt vända sig till mig.

Men jag svarade inte på "inviten" av förklarliga skäl utan lätt Anna sköta det hela och det blev förstås ett definitivt nej från henne till prisändring då som hon påpekade att budet redan var lagt och infört i alla dokumenten. Bra det. Läs mer
    2019-10-14 Anna E svarar Göran J
    Tack ska du ha Göran, det gjorde Vi bra!
  • 2019-09-15

Gun Eivor H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    försäljning fritidshus.
    bra kontakt med en trevlig och kunnig mäklare.
    rekommenderas.
    Eivor Hallberg nöjd kund. Läs mer
    2019-09-15 Anna E svarar Gun Eivor H
    Tack Eivor det har varit ett nöje att få hjälpa er med denna affär. Mvh Anna
  • 2019-09-14

Lillemor S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Jag har sålt mitt hus och mäklaren levde helt upp till mina förväntningar hon är riktigt bra.👌💝 Läs mer
    2019-09-15 Susanne V svarar Lillemor S
    Tusen tack Lillemor, med samtal och gott samarbete blir det ett lyckat resultat. Ser fram emot när vi ses igen vid tillträdet, förhoppningsvis kanske vi ses på byn innan! //Susanne Viken
  • 2019-09-02

Kristina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Jag har sålt en del av ett parhus och Anna var proffsig och bra hela vägen igenom. Hon jobbade verkligen med att försöka hitta köpare och hon återkopplade bra till mig. Hon lyckades med det som 2 andra mäklare inte lyckades med. Läs mer
    2019-09-03 Anna E svarar Kristina B
    Tack snälla för fina ord och ett trevligt samarbete Med vänlig hälsning Anna
  • 2019-08-29

Mats M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi har köpt ett fritidsboende och blev mycket väl bemötta av mäklaren och hon genomförde en väldigt bra visning för oss. Läs mer
    2019-09-03 Anna E svarar Mats M
    Tack Mats och Sofia för fina ord. Hoppas ni ska trivas med ert nya boende. Med vänlig hälsning Anna
  • Khachitpan M

2019-08-16

Khachitpan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    100 procent seriöst, 100 procent smidigt och lätt, kan inte bli bättre än så här! Läs mer
    2019-11-11 Susanne V svarar Khachitpan M
    Tusen tusen tack, vi mäklare skall verka för en smidig och lätt process för både säljare och köpare. När båda parter är samarbetsvilliga ja, då blir det bra på alla plan. Önskar er allt gott och lycka till med er nya verksamhet! Kommer och hälsar på er när jag har vägarna förbi nästa gång!
  • 2019-08-15

Annica Birgitta E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi har köpt en villa och blivit väldigt bra bemötta. Saklig, noga och trevlig. Läs mer
    2019-08-15 Susanne V svarar Annica Birgitta E
    Tusen tack Annica, för de vänliga och värmande orden!
    Ser fram emot när vi ses vid tillträdet igen.
  • 2019-07-03

Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Fastighet med flera bostäder.
    Bra känsla för prisbilden.
    Landade affären ca 10% över förväntan.

Bra! Läs mer
    2019-08-15 Susanne V svarar Mikael S
    Tack Mikael, alltid lika roligt att få överleverera, helst så mycket som möjligt!!
  • Tom A

2019-06-26

Tom A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Innan vi skulle sälja våran villa var det väldigt många oroliga tankar över allt pappersarbete och allt annat runt omkring husförsäljningen.

Men all min oro var helt i onödan då Anna har fixat allt och verkligen underlättat allt som har med husförsäljningen att göra!
    Service har varit enastående från dag ett och har det varit några frågor och funderingar så har hon varit lätt att få tag i.
    Jag ångrar inte en sekund att jag tog kontakt med svensk fastighetsförmedling och framförallt Anna Eriksson Hylander ! Läs mer
    2019-06-26 Anna E svarar Tom A
    Tusen tack till er att jag fick förtroendet att hjälpa er Med vänlig hälsning Anna
  • 2019-06-26

Clara B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Proffsig, alltid lika glad och trevlig men framförallt; är alltid kontaktbar och svarar och återkopplar snabbt! Läs mer
    2019-08-15 Susanne V svarar Clara B
    Å tusen tack Clara för förtroendet och de vänliga orden.
    Ser fram emot när vi ses vid tillträdet igen...

Turistvägen 60D, 820 40 Järvsö