Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Njut av den svenska naturen i Järvsö - Alltid. Vackert. Nära.

Funderar du på att flytta i eller till Järvsö? Letar du efter ett fritidshus i området? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Järvsö och vet var både köpare och säljare finns och vad de söker.

Vi har alla fördelar av att vara en nationell kedja samtidigt som vi har stor lokalkännedom och kan därför hjälpa dig med hela processen från värdering till avslutad affär och även svara på frågor du har om ditt boende.

Kom gärna förbi vårt kontor med dina frågor eller kontakta oss för en fri värdering!

Läs vad 144 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Järvsö - Kramsta
    2022-01-18 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med den service och det stöd Susanne gett oss vid denna försäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2022-01-18 Verifierad kund
    Susanne är trevlig, ärlig och jag upplever henne som genuin.
    Jag kan verkligen rekommendera Susanne, hon har ett brett kontaktnät och är tydlig och ärlig i sin kommunikation, vilket är viktigt när det gäller stora summor pengar.

Tack Susanne!
    2021-12-21 Verifierad kund
    Vi har fått väldigt bra bemötande under hela processen och Susanne är välidgt Service-minded.
  • Ove H
    2021-12-17 Verifierad kund
    Bemötande helt OK. Hon har gjort vad som man bör förvänta sig att en mäklare ska göra.
  • köpte en tomt med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Tallåsen
    2021-12-14 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och hjälpsam under hela processen.
    2021-12-13 Verifierad kund
    Väldigt personlig och tillgänglig.
    Man känner alltid att man kan fråga Susanne om allt . Tryggt och glatt håller hon din hand genom din bosadsaffär.
  • köpte en tomt med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Sjöbo
    2021-12-12 Verifierad kund
    De var bra att det gick att lämna fullmakt ,så att jag inte behövde vara på plats för alla momenten med påskrift...tillträdesdag mm..

det som skulle vara bra som större seriösare mäklare (företag) kunde gö ,är att hantera hela beloppet inte bara kontantinsattsen . .så att man slipper det där med att banken ska va inblandad bara för överföringen av pengar tillträdesdagen och sen ska ta avgifter för det .. alltså de kan ta upp till 5000 kr för den saken... kanske mer ..

Skulle kunna gå till såhär :
    bud är godtaget
    Hela beloppet sätts in av kund via en vanlig överföring,, plus lite extra för fastighetsavgit m.m. Tex hus för 150000 ...sätts ca155000 in .på erat konto
    Med avgifter mm det blev 154000 kr 1000 kr retur till avsändarkontot.
    Om affär avbryts, lämnas bara hela beloppet tillbaka med avdrag för kostnader i samband med detta ...
    risken för penningtvätt ska väl banken ha koll på ändå,. vid pengar in på kontot från allra första början...
    2021-12-11 Verifierad kund
    Susanne var mycket trevlig och tillmötesgående!
  • sålde sin stuga med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2021-12-11 Verifierad kund
    Susanne är engagerad och kunnig mäklare som man kan lita på.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Bra och engagerat bemötande. Följer upp samtal och tar reda på info
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Hamra
    2021-12-08 Verifierad kund
    Mycket trevlig och alltid hjälpsam.
    Vi kände oss bekväma i alla led och tack för den smidiga processen.
    2021-12-08 Verifierad kund
    Väldig professionell, snabb och enkel hantering.
  • sålde sin bostad med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2021-12-08 Verifierad kund
    Mycket trevlig å vänligt bemött Susanne var toppen glad att ha hennes hjälp tack
    • Ranungen
    2021-12-08 Verifierad kund
    Bra och trevlig service, objektet i sig var inte så lätt men du lyckades hitta rätt köpare
    2021-12-07 Verifierad kund
    Proffsigt, trevligt och korrekt bemötande och hantering.
  • sålde sitt hus med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Ulvsta
    2021-12-06 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött, hon är en duktig proffsig mäklare. Dessutom glad och pigg.
    Hade väntat mig att det skulle ta längre tid att sälja huset.
  • köpte sin stuga med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2021-12-06 Verifierad kund
    Underbar mäklare med högsta service känslan! Man känner så väl att hon arbetar både för säljaren och köparens räkning.
    Om jag någon gång skulle sälja mitt hus finns det bara en mäklare och det är Sussane.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2021-12-06 Verifierad kund
    En super trevlig, lättsam och kunnig. Kan varmt rekommendera henne. Svarar på alla frågor och funderingar. KANON mäklaren Malin.
    Tack så hjärtligt för dina ord Veronica! Jag ser framemot att få se din nyrenoverade bostad och önskar dig all lycka i ditt nya hem! Malin Bergman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2021-12-06 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och hjälpsam.
    Tusen Tack Stina, tacksam över att jag fick förtroendet att hjälpa er! Malin Bergman
    • Korskrogen
    2021-12-06 Verifierad kund
    Alle Erwartungen wurden übererfüllt.
    Mit Unterstützung und Hilfe konnte ich jederzeit rechnen.
    Eine Klasse - Maklerin mit Herzblut.
  • köpte sitt hus med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Ulvsta
    2021-12-06 Verifierad kund
    Absolut bästa och trevligaste mäklaren som finns!
    • Hamra
    Väldigt nöjda! Smidigt och snabbt
  • Anette B
    • Förnebo
    2021-10-31 Verifierad kund
    Toppen lika smidigt och professionellt som alltid✨
    • Förnebo
    2021-10-29 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och bra återkoppling under processen, vi är jättenöjda och ser fram emot vår flytt!
    • Korskrogen
    2021-10-17 Verifierad kund
    s. ordnade en visning direkt efter min begäran. Nästa dag kunde min man och jag komma och titta på huset. S var entusiastisk, vänlig och kunde ge oss den information vi behövde. Försäljningen ordnades snabbt. Vi upplever S. som snäll, bekväm och hjälpsam. vi, som oerfarna utlänningar, har många frågor. S är tålmodig, kan mycket väl informera oss på engelska. vi är mycket nöjda.
    • Hedsta
    2021-10-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och mycket hjälpsam
    • Hedsta
    2021-10-06 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och personligt bemötande!
    Bra tempo i försäljningen och återkoppling på hur budgivningen gick.
    • Tallåsen
    2021-08-14 Verifierad kund
    Väl bemött och hjälpsam i alla avseenden
    Tack så hjärtligt Tord för dina värmande ord! Önskar er all lycka med er nya fastighet! Malin Bergman
    • Stocksbo
    2021-07-30 Verifierad kund
    Susanne, vår mäklare på Svensk fastighetsförmedling i Järvsö är toppen. Mycket god kontakt. Förtroendeingivande. Duktig och mycket kunnig. Rekomenderar varmt Susanne.
    Vi kommer absolut att anlita henne vid kommande fastighets affärer.
    Tack så hemskt mycket för era fina ord, värmer otroligt mycket att höra. Vi hade härliga samtal om både det ena och andra, mkt trevligt!! Tillsammans så löste vi det mesta, eller hur?!! Hoppas vi hörs snart igen....
    //Vänligen Susanne Viken
    • Sjövästa
    2021-07-27 Verifierad kund
    Mycket trevligt och engagerade första möte med en väl förberedd mäklare. Affären gick bra och vi kan med glädje rekommendera mäklaren!
    Tusen tack Yvonne för era vänliga ord och rekommendation. Tack för ett gott samarbete och en fantastisk fastighet att förmedla. Önskar er all lycka till i framtiden!
    Vänligen Susanne Viken
    Susanne Viken
  • köpte sin bostad med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Kårböle
    2021-07-22 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande samt hjälpsam. Kontrakten samt detaljer i det visar att mäklaren har lyssnat på båda parterna hela tiden och skrivit in alla detaljer utan att man har fått repetera allt igen.
    Tusen tack Ramin, så trevliga samtal vi hade. Ni gav ett mkt gott intryck på både mig och säljaren. Nu ser vi fram emot tillträdet och er inflyttning! Vi hörs snart igen!
    Vänligen Susanne Viken
    • Kramsta
    2021-06-24 Verifierad kund
    Trevligt och tillmötesgående bemötande.
    Tack snälla Jonas! Med gott samarbete löser man det mesta. Önskar er en riktigt glad midsommar, dock ännu inte i er nya fina lägenhet!!
    Vänligen
    • Yg
    2021-06-08 Verifierad kund
    Hade inte direkt kontakt med mäklaren då min bror och jag sålde ett hus. Men är jätte nöjd med hur allt fortlöpte och den information jag fick.
    Tusen tack Peter för din feedback, det gläder mig mycket att ni är nöjda.
    Denna förmedling kändes lite extra då huset var min fars barndomshem.
    Er bror och jag hade ett mkt gott samarbete, och då ni var på distans så kändes det viktigt att ni var uppdaterad och informerad om processen.
    Nu ser vi fram emot tillträdet, tack än en gång!
  • sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Letsbo
    2021-06-03 Verifierad kund
    Säljer tomter.
    Alla förväntningar fyllda.
    Bra och snabbt bemötande.
    Trevlig personal som är lätt att nå.
    2021-05-06 Verifierad kund
    Träffade Anna som säljare av hus jag tittade på, och möttes med en fantastisk entusiasm och iver att hitta information och besvara alla frågor. Hela affären utfördes effektivt med en stark känsla av personlig service och det där lilla extra som går över det man rimligt kan förvänta sig. Kort sagt; Anna hjälpte mig förverkliga en dröm!
    Tack för fina ord Karen-Marii. Lycka till i ditt nya. Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2021-05-04 Verifierad kund

Härligt att höra Anders! Tack för det :) Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Centrala Ljusdal
    2021-04-06 Verifierad kund
    Anna har ett seriöst, ärligt och tryggt bemötande. Hon är påläst på de objekten hon säljer och är intresserad av att kunden som köper och säljer verkligen förstår och har möjlighet att ställa frågor utan att personen behöver känna sig dum. Jag har gått på visning där Anna visade på det ovanstående professionella bemötandet. Detta resulterade i att jag valde att sälja min fastighet genom henne. Hon har varit behjälplig och lättsam även efter att försäljning var klar. Sammanfattningsvis vill jag varmt rekommendera Anna som mäklare.
    • Järvsö - Kramsta
    2021-03-16 Verifierad kund
    Bra bemötande av mäklaren men säljaren var lite rörig inför köpet
    Tack Mattias och Helena! Önskar er all lycka till med er nya fina lägenhet. Susanne Viken
    2021-01-29 Verifierad kund
    Har bara positivt att säga om vår mäklare. God kontakt, kunnig och alltid ett trevligt bemötande!
    Tack Frida! Hoppas ni ska trivas. Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
  • köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Letsbo
    2021-01-23 Verifierad kund
    Vi köpte en tomt och affären fick smidigt med hjälpen från mäklaren
    Tack Madeleine. All lycka till! Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2021-01-06 Verifierad kund
    Vi har sålt vårat hus med hjälp av Anna. Anna har gjort ett utmärkt jobb. Anna sa att det antagligen skulle gå fort att sälja, men då hör fort som det gick kunde vi aldrig tro. Allt har gått i rasande fart och vi är så nöjda och tacksamma.
    Lättsamt att jobba med trevliga säljare :) Jag önskar er all lycka till i ert nya. Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2020-12-23 Verifierad kund
    Sålt vår bostad.
    Väldigt bra , professionellt och engagerad.
    Att huset äntligen blivit sålt och eftersom det tog mäklaren ca 14 dar från första kontakt så kan man inte säja något annat än att mäklaren levde upp till det vi önskade. Tidigare varit ute till försäljning i ca 3 århos annan mäklare utan resultat.
    Ett gott samarbete helt enkelt. Tack för förtroendet. Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2020-12-21 Verifierad kund
    Har köpt en villa.

Väldigt bra och proffsigt bemötande!

Över mina förväntningar!

Super bra upplevelse rakt igenom!
    Härligt att höra Tim, tusen tack och Lycka till. Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2020-12-20 Verifierad kund
    Har en fritidsfastighet uppe i Bäckan till salu med hjälp av Anna och bättre mäklare går inte att tänka sej, vill verkligen rekommendera henne.
    Tack Vide, det har varit ett nöje. Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Centrala Ljusdal
    2020-12-01 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär, inget dravel!
    Perfekt samarbete! Tack för förtroendet. Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2020-11-28 Verifierad kund
    Hej, jag och min tjej har äntligen hittat vårt drömhus i skogen. Efter flera års letande efter vad just vi vill ha har vi nu hittat vårt landställe. Vad gällande kontakt m mäklare så har allt fungerat klockrent. Alltid funnits tillgänglig och erbjudit hjälp vid minsta fundering. Av olika anledningar har vi inte haft ett personligt möte vilket kan kännas underligt men måste ändå säga att vi känner oss trygga m hela affären. Smidigt och enkelt har hon lett oss igenom vad som för oss är vår största affär.

Har av tidigare erfarenhet tyvärr sämre upplevelser när d kommer till kommunikation vad gällande flertal mäklare i hälsingeskogarna, vilket urskilde Anna helt. Hon har varit anträffbar under hela proceduren. Sista steget i köpet är inte gjort än men hittills är vi mer än nöjda.

Tusen tack från oss
    Tusen tack själva, Visst är det speciella tider när mycket sker på distans-men det funkar tydligen också bra :)
    Jag hoppas och tror att ni kommer trivas, Ska bli kul att ses i Januari.
    2020-11-26 Verifierad kund
    Anna Eriksson Hylander har varit mycket kunnig, engagerad, vänlig, glad och på alla sätt överstigit våra förväntningar. Vi märkte snabbt att det var viktigt för Anna att både köpare och säljare blev nöjda och det lyckades hon med :0)
    Vi rekommenderar varmt Anna till både köpare och säljare.

Med vänliga hälsningar Beth och Kjell Meggerle
    Tack för ett trevligt samarbete :) Det har varit en glädje och jag hoppas vi hörs snart igen. Stora Kramar Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2020-11-24 Verifierad kund
    Anna var jättesnäll och hjälpsam.
    Tack så mycket Shahira hoppas ni ska trivas! Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2020-11-09 Verifierad kund
    Vi har sålt Solsidevägen 11 i Ljusdal. Fick ett mycket bra bemötande av mäklaren: positiv, alert och professionell.
    Hade bra kunskap om marknaden i området, och huset såldes väldigt snabbt.
    Har haft ganska dåliga erfarenheter av mäklare tidigare, men vår mäklare gjorde ett fantastiskt jobb, och vi sålde vårt hus för bra mycket mer pengar än vi hade trott.
    Skulle välja henne (Anna Eriksson Hylander) alla dagar i veckan.
    En riktig "kanonmäklare" i våra ögon.
    Mvh Emma och Peter
    Åh tack Emma och Peter vad glad jag blir! Lycka till på ert nya och jag hoppas våra vägar korsas igen :) Svensk Fastighetsförmedling Järvsö