Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Njut av den svenska naturen i Järvsö - Alltid. Vackert. Nära.

Funderar du på att flytta i eller till Järvsö? Letar du efter ett fritidshus i området? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Järvsö och vet var både köpare och säljare finns och vad de söker.

Vi har alla fördelar av att vara en nationell kedja samtidigt som vi har stor lokalkännedom och kan därför hjälpa dig med hela processen från värdering till avslutad affär och även svara på frågor du har om ditt boende.

Kom gärna förbi vårt kontor med dina frågor eller kontakta oss för en fri värdering!

169 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Sedan starten hos Reco 2016
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2022-12-10 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, kunnig , och väldigt hjälpsam med allt den praktiska för oss som bor lite långt från Järvsö
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2022-11-19 Verifierad kund
    Fick ett naturligt genuint gott första intryck av Malin och detta har bestått. Vi var en av budgivarna som till slut skrev kontrakt och Malin har varit professionell, öppen och hjälpsam genom hela processen.
    Vår tidigare erfarenhet av mäklare har inte varit lika positiv så våra förväntningar överträffade hon med råge.
    Vi kan med lätthet rekommendera henne till framtida säljare/köpare!
    Tack så hjärtligt för dina varma ord - rakt in i hjärtat! Jag ser framemot att få välkomna er hem till Ljusdal! Malin Bergman
  • sålde sin stuga med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2022-11-04 Verifierad kund
    professionellt bemötande

förväntningarna blev uppfyllda

positiv upplevelse hur hon marknadsförde mitt objekt och vi fick huset sålt vilket var målet
    Tack så mycket Berit för din rekommendation och jag önskar dig all lycka i din nya hemstad =) Malin Bergman
  • sålde sin stuga med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Kårböle
    2022-10-23 Verifierad kund
    Mina erfarenheter av Susanne Viken som mäklare i samband med en försäljning av mitt fritidshus är mycket goda. Susanne var trevlig, lyhörd för mina önskemål och mycket professionell. Högsta betyg!
    2022-10-15 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och tillmötesgående.
    Kanske önskat lite mer kontakt under budgivningen.
  • köpte sin stuga med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Kårböle Skans
    2022-10-06 Verifierad kund
    Ett otroligt professionellt bemötande men även känslan av en genuin vänskaplig värme. Det sammanfattar väl vår kontakt med denna kvinna.
    • Kårböle Skans
    2022-10-04 Verifierad kund
    Jag och min sambo blev väldigt bra bemötta.
    Susann var väldig trevlig och hjälpsam med alla våra frågor.
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Los
    2022-10-04 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med MB. Trevligt och professionellt bemött.
    MB överträffade våra förväntningar. Hon visade stort engagement och entusiast och huset blev sålt på kortare tid än vi förväntat oss.
    Som helhet är vi mycket nöjda med Malin Bergman
    • Los
    2022-10-03 Verifierad kund
    Mäklaren har varit till stor hjälp för oss som köpare. Tålmodig, vänlig och hjälpsam.
    Tack Kirsten för dina varma ord och tusen tack för de goda kakorna =) Malin Bergman
  • sålde en tomt med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2022-09-27 Verifierad kund
    Effektiv, tillförlitlig och kompetent
    2022-08-31 Verifierad kund
    Väl påläst mäklare som kunde berätta om huset och svara på alla frågor. Kände att hon ville att både köpare och säljare skulle vara nöjda och tog oss genom processen på ett proffsigt sätt.
    2022-08-31 Verifierad kund
    Trevlig och erfaren mäklare med bra koll på marknaden.
    • Sörby
    2022-08-23 Verifierad kund
    Susanne Viken var mycket lätt att få kontakt med och gillar. Hon mött alla vara förväntningar med försäljningen av vårt älskade sommarhus. Hon höll oss uppdaterade under hela processen och hade stor förståelse för våra känslor. Hon är mycket professionell, har bra lokalkännedom och är mycket trevlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Hyttebo
    2022-07-26 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande av mäklaren. Lite för mycket krångel under processens gång som därför tog på tok för lång tid. Inget som mäklaren kan hållas ansvarig för dock. Hade hoppats på ett bättre resultat av försäljningen men omvärldsfaktorer påverkade sannolikt slutpriset.
    2022-07-21 Verifierad kund
    Allt var som förväntad bra, jag är nöjd.
    2022-07-20 Verifierad kund
    Mycket trevlig, personlig och professionell, både på visning och vid telefonsamtal. Bra uppföljning och stöd genom hela köpet.
    2022-07-20 Verifierad kund
    Riktigt bra bemötande redan på visningarna och suverän uppföljning av frågor.

Det känns som för oss som förstagångsköpare att det gick otroligt smidigt och snabbt med allt pappersarbete och alla funderingar vi har haft.

I totalen så är vi mycket nöjda med Susanne.
    • Sörby
    2022-06-30 Verifierad kund
    Glad,proffsig,lyhörd känns som en riktig mäklare ska vara!
    • Färila
    2022-06-30 Verifierad kund
    mycket bra och tillmötesgående, toppen
    rekommenderas
    2022-06-28 Verifierad kund
    Malin var väldigt trevlig och enkel att ha att göra med. Hon återkopplade regelbundet vilket gjorde det lätt för mig som säljare att ha koll på processen. Jag är jättenöjd med Malin som mäklare!
    Tusen tack för dina värmande ord Lise-Marie! Malin Bergman
    • Nor Båtbacken
    2022-04-03 Verifierad kund
    Bättre mäklare får man leta länge efter . Proffsig. Lyhörd o diplomatisk. O mycket mer än det . Rekommenderas varmt. 👍🤗
  • köpte en tomt med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2022-03-30 Verifierad kund
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Snabba återkopplingar och proffsig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Centrala Ljusdal
    2022-03-05 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare, bra på återkoppling, kan verkligen rekommenderas 💕
  • köpte sitt hus med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Skästra
    2022-03-03 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig och snabb i återkoppling.
    Susanne har kunden i fokus👍
    2022-02-19 Verifierad kund
    Susanne är alltid glad och tillmötesgående. Har stort förtroende för henne. Ser och hör alla inblandade parter
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Järvsö - Kramsta
    2022-01-18 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med den service och det stöd Susanne gett oss vid denna försäljning.
    2022-01-18 Verifierad kund
    Susanne är trevlig, ärlig och jag upplever henne som genuin.
    Jag kan verkligen rekommendera Susanne, hon har ett brett kontaktnät och är tydlig och ärlig i sin kommunikation, vilket är viktigt när det gäller stora summor pengar.

Tack Susanne!
    2021-12-21 Verifierad kund
    Vi har fått väldigt bra bemötande under hela processen och Susanne är välidgt Service-minded.
  • Ove H
    2021-12-17 Verifierad kund
    Bemötande helt OK. Hon har gjort vad som man bör förvänta sig att en mäklare ska göra.
  • köpte en tomt med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Tallåsen
    2021-12-14 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och hjälpsam under hela processen.
    2021-12-13 Verifierad kund
    Väldigt personlig och tillgänglig.
    Man känner alltid att man kan fråga Susanne om allt . Tryggt och glatt håller hon din hand genom din bosadsaffär.
    • Sjöbo
    2021-12-12 Verifierad kund
    De var bra att det gick att lämna fullmakt ,så att jag inte behövde vara på plats för alla momenten med påskrift...tillträdesdag mm..

det som skulle vara bra som större seriösare mäklare (företag) kunde gö ,är att hantera hela beloppet inte bara kontantinsattsen . .så att man slipper det där med att banken ska va inblandad bara för överföringen av pengar tillträdesdagen och sen ska ta avgifter för det .. alltså de kan ta upp till 5000 kr för den saken... kanske mer ..

Skulle kunna gå till såhär :
    bud är godtaget
    Hela beloppet sätts in av kund via en vanlig överföring,, plus lite extra för fastighetsavgit m.m. Tex hus för 150000 ...sätts ca155000 in .på erat konto
    Med avgifter mm det blev 154000 kr 1000 kr retur till avsändarkontot.
    Om affär avbryts, lämnas bara hela beloppet tillbaka med avdrag för kostnader i samband med detta ...
    risken för penningtvätt ska väl banken ha koll på ändå,. vid pengar in på kontot från allra första början...
    2021-12-11 Verifierad kund
    Susanne var mycket trevlig och tillmötesgående!
    2021-12-11 Verifierad kund
    Susanne är engagerad och kunnig mäklare som man kan lita på.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Bra och engagerat bemötande. Följer upp samtal och tar reda på info
    • Hamra
    2021-12-08 Verifierad kund
    Mycket trevlig och alltid hjälpsam.
    Vi kände oss bekväma i alla led och tack för den smidiga processen.
    2021-12-08 Verifierad kund
    Väldig professionell, snabb och enkel hantering.
  • sålde sin bostad med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Färila
    2021-12-08 Verifierad kund
    Mycket trevlig å vänligt bemött Susanne var toppen glad att ha hennes hjälp tack
    • Ranungen
    2021-12-08 Verifierad kund
    Bra och trevlig service, objektet i sig var inte så lätt men du lyckades hitta rätt köpare
    2021-12-07 Verifierad kund
    Proffsigt, trevligt och korrekt bemötande och hantering.
    • Ulvsta
    2021-12-06 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött, hon är en duktig proffsig mäklare. Dessutom glad och pigg.
    Hade väntat mig att det skulle ta längre tid att sälja huset.
    2021-12-06 Verifierad kund
    Underbar mäklare med högsta service känslan! Man känner så väl att hon arbetar både för säljaren och köparens räkning.
    Om jag någon gång skulle sälja mitt hus finns det bara en mäklare och det är Sussane.
    2021-12-06 Verifierad kund
    En super trevlig, lättsam och kunnig. Kan varmt rekommendera henne. Svarar på alla frågor och funderingar. KANON mäklaren Malin.
    Tack så hjärtligt för dina ord Veronica! Jag ser framemot att få se din nyrenoverade bostad och önskar dig all lycka i ditt nya hem! Malin Bergman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2021-12-06 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och hjälpsam.
    Tusen Tack Stina, tacksam över att jag fick förtroendet att hjälpa er! Malin Bergman
    2021-12-06 Verifierad kund
    Alle Erwartungen wurden übererfüllt.
    Mit Unterstützung und Hilfe konnte ich jederzeit rechnen.
    Eine Klasse - Maklerin mit Herzblut.
    • Ulvsta
    2021-12-06 Verifierad kund
    Absolut bästa och trevligaste mäklaren som finns!
    • Hamra
    Väldigt nöjda! Smidigt och snabbt
  • Anette B
    • Förnebo
    2021-10-31 Verifierad kund
    Toppen lika smidigt och professionellt som alltid✨
    • Förnebo
    2021-10-29 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och bra återkoppling under processen, vi är jättenöjda och ser fram emot vår flytt!
    2021-10-17 Verifierad kund
    s. ordnade en visning direkt efter min begäran. Nästa dag kunde min man och jag komma och titta på huset. S var entusiastisk, vänlig och kunde ge oss den information vi behövde. Försäljningen ordnades snabbt. Vi upplever S. som snäll, bekväm och hjälpsam. vi, som oerfarna utlänningar, har många frågor. S är tålmodig, kan mycket väl informera oss på engelska. vi är mycket nöjda.