Alla kategorier Mäklare Gävleborg Ljusdal Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Turistvägen 60D, 820 40 Järvsö — Visa karta

Njut av den svenska naturen i Järvsö - Alltid. Vackert. Nära.

Funderar du på att flytta i eller till Järvsö? Letar du efter ett fritidshus i området? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Järvsö och vet var både köpare och säljare finns och vad de söker.

Vi har alla fördelar av att vara en nationell kedja samtidigt som vi har stor lokalkännedom och kan därför hjälpa dig med hela processen från värdering till avslutad affär och även svara på frågor du har om ditt boende.

Kom gärna förbi vårt kontor med dina frågor eller kontakta oss för en fri värdering!

Läs vad 26 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

• Siv P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Jag och min hustru sålde ett fritidshus

Mycket vänligt bemötande med proffsigt upplägg

Min förväntan var att få det sålt under sommaren och det fungerade perfekt. Sålt nu i höst

Proffsigt,välbemötande,allt material i klartext, kunde inte ha blitt bättre +++++ fem av fem möjliga Läs mer
    2018-11-29 Christian DaCosta svarar Siv P
    Stort tack för det förtroende ni gav mig. Jag är innerligt tacksam över att resultatet stämde överens med er förväntan. Allt gott önskar jag er! //Christian Da Costa
    Christian DaCosta gillar detta
  • Kerstin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Kan ej tänka mig trevligare mäklare! Läs mer
    2018-11-17 Susanne V svarar Kerstin N
    Kerstin, lätt att vara trevlig när man har med trevliga kunder att göra, Tack snälla!
  • Margit H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Sålt en villa i Färila

Blev väldigt trevligt bemött av mäklare

Mäklaren levde upp till våran förväntning

Vi är mycket nöjd Läs mer
    2018-09-27 Susanne V svarar Margit H
    Tack snälla ni, så lätt och skönt att arbeta med samarbetsvilliga säljare. Är så glad att ni är nöjda. Önskar er all lycka till med ert nya boende! Vi syns snart igen...
  • Sven Arne J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Köpt stuga i Kroknäs, vid Hennansjön.
    Fick bra och snabb återkoppling och mycket
    vänligt bemötande. Läs mer
    2018-08-28 Susanne V svarar Sven Arne J
    Tusen tack Sven för er rekommendation. Med gott samarbete och trevligt bemötande är det ett sant nöje att få jobba. Önskar er all lycka till!
  • Rasmus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Sålde vår villa med Christian. Mycket professionellt bemötande från början till slut. Bra råd, omsorgsfullt utformad objektbeskrivning och tog sig tid på ett mycket bra sätt vilket gav ett bra resultat i slutänden. Klart bästa upplevelsen av någon fastighetsmäklare hittills! Läs mer
    2018-07-04 Christian DaCosta svarar Rasmus B
    Stort varmt tack för dom orden och för möjligheten jag fått till att lära känna er i och med er bostadsförsäljning. Det glädjer mig att jag har fått tagit del av er resa från ett läge till ett annat i livet. Önskar er all lycka till i framtiden!

//Christian Da Costa
  • Mona B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Susanne Viken har hjälpt oss att sälja vår hälsingegård i Gartsbo Järvsö och vi är jättenöjda - med allt! Susanne har ett jättetrevligt bemötande och återkopplar omgående allt som händer under processen, hon är en superkompetent mäklare som vi varmt kan rekommendera! Läs mer
    2018-06-27 Susanne V svarar Mona B
    Tack snälla snälla ni för min rekommendation. Ett rent hjärtligt nöje har det varit att hjälpa er. Önskar er all lycka till i framtiden....
    Mvh Susanne Viken
  • Mona L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi har sålt en tomt och försäljningen gick över förväntan. Susanne Viken visade ett Utmärkt bemötande och var förtroendeingivande.för oss. Läs mer
    2018-06-06 Susanne V svarar Mona L
    Tusen tack Mona och Mello för er rekommendation på reco. Med gott samarbete kommer man långt, tack än en gång!
  • Fredrik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Har sålt ett fritidshus i Järvsö och allt har funkat toppen. Läs mer
    2018-03-20 Susanne V svarar Fredrik O
    Tusen tack Fredrik, med gott samarbete så löser vi allt! 😊 Önskar dig allt gott i ditt nya boende.
    //Susanne Viken
  • Ingalill T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi har fått et utmärkt bemötande och haft ett givande samarbete. Mäklaren har på ett smidigt sätt löst upp vissa låsningar som lett fram till ett för alla parter bra resultat. Läs mer
    2018-03-19 Susanne V svarar Ingalill T
    Tusen tack Ingalill och Roland, och tack även till er Karl, för alla de många givande samtal som tillslut ledde fram till att alla parter nu är glada och har en framtidstro.
  • Risto P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Inkännande med mkt värme och empati. Dessutom uthållig i en lång process av husköp. Jag rekommenderar Susanne. Läs mer
    2018-03-19 Susanne V svarar Risto P
    Tack så mycket Risto, ja, jag är inte den mäklaren som ger upp i första taget, oavsett hur lång tid försäljningsprocessen tar så ger jag sällan upp. Belöningen för mig är glada och positiva köpare och säljare.
  • Olga Ann-Britt Ä skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Mycket proffsig. Hon var lyhörd till vårt önskemål. Trots att en intresserad kund hoppade av och tiden gick jobbade hon på med nya prospekts som tillslut gav resultat. Hon höll oss hela tiden informerad om läget. Jag kommer i alla lägen att rekommendera henne och hennes företag. Jag lämnar gärna muntliga rekomedationer. Läs mer
  • Nils-Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Sammanfattning. Susanne Viken är reko. Läs mer
  • Katrin H
    Katrin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Mäklaren Susanne Viken är den absolut trevligaste, samt mest professionella mäklaren vi träffat, och då har vi säkert träffat över 200 mäklare från Stockholm till Hälsingland . Fem stjärnor eller fler om det finns! Med vänlig hälsning, Katrin & Hugo Läs mer
  • Åsa E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    vi är mkt.nöjda med vårt köp av fritidshus.fått all hjälp och service.Väldigt trevlig seriös mäklare.Det var bara att ringa om vi funderade på något.Rekommenderar denna mäklare Susanne Viken.Vi är mkt.nöjda. Läs mer
  • David H
    David H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Är trygghet och kunskap viktigt vid ett fastighetsköp? Då bör du välja någon annan mäklare än Susanne Viken. Skrämmande låg kunskapsnivå, anser att hon själv kan ändra villkor i redan ingångna kontrakt och ber köpare själv skriva avtal enligt jordabalken. Dessutom lämnar information hon är säker på som är fel och kostar köpare stora pengar. Tar dessutom inget ansvar för sina fel.

Kan starkt avråda er från denna mäklare! Läs mer
    2018-02-14 Susanne V svarar David H
    Hej David,
    Att man som köpare och säljare ska känna trygghet i sin bostadsaffär har under alla år jag verkat som fastighetsmäklare varit det absolut viktigaste för mig, jag vill att mina kunder ska känna trygghet och även göra en väldigt bra affär. Så var även min ambition i denna bostadsaffär.

Vänligen Susanne Viken
  • Elisabet L
    Elisabet L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Allt har varit till belåtenhet. Läs mer
  • Jan J
    Jan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Bra och proffsigt bemötande korrekt och stabilt uppträdande med hunger i blicken och med rätt kundkontakt resulterade det slutligen i affär , kan varmt rekommenderas Läs mer
  • Alexander H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Christian överträffade alla förväntningar. Perfekt kombination av hungrig, trygg och kunnig. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Hans Axel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Susanne Viken hade gott rykte i det grannskap vår fastighet ligger. Därför kontaktade vi henne. Hon var mycket trevlig, charmerande, klok och duktig. Vi fick vad vi förväntade oss. Vi lydde hennas goda råd och resultatet blev över förväntan. Hon har varit mycket lyhörd för våra önskemål.

Vårt samarbete är inte avslutat ännu och förutsätter att det fortsätter som hittills. Läs mer
  • Sigrid H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Skulle rekommendera Christian till ALLA som går i husförsäljnings tankar! Han är ung, energisk, kompetent och "hungrig" vilket gör att man som säljare känner sig intressant och viktig.
    Avslutade husaffären med påskrivna papper på bara ett dygn efter det att sista budet kom in. Rekordfart! Läs mer
  • Ola C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Ytterst kompetent och tydlig mäklare som både ger förtroende och levererar resultat i förhållande till förväntningarna. Läs mer
  • Leopold S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Ett professionellt bemötande blandat med humor och med glimten i ögat.
    Lättillgänglig
    Kunnig Läs mer
  • Tone S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Mycket bra bemötande. Väldigt nöjd. Skulle anlita igenom om jag hade behov. Läs mer
  • Anne-Marie l skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Christian Da Costa är mäklaren som verkligen överträffar förväntningarna. Han är lyhörd, serviceinriktad och oerhört proffesionell i det arbete han utför. Han är ojämförbar, han är i en klass för sig. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Helena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Tack till Christian för ett toppen jobb med försäljningen av stugan👍 Kan varmt rekommendera honom till er andra som behöver en duktig mäklare✌️Mvh Helena Läs mer
  • Anita R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Trovärdig ,kunnig och gladlynt. Läs mer