Alla kategorier Mäklare Gävleborg Ljusdal Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Turistvägen 60D, 820 40 Järvsö — Visa karta

Njut av den svenska naturen i Järvsö - Alltid. Vackert. Nära.

Funderar du på att flytta i eller till Järvsö? Letar du efter ett fritidshus i området? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Järvsö och vet var både köpare och säljare finns och vad de söker.

Vi har alla fördelar av att vara en nationell kedja samtidigt som vi har stor lokalkännedom och kan därför hjälpa dig med hela processen från värdering till avslutad affär och även svara på frågor du har om ditt boende.

Kom gärna förbi vårt kontor med dina frågor eller kontakta oss för en fri värdering!

Läs vad 48 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

• 2019-09-15

Gun Eivor H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    försäljning fritidshus.
    bra kontakt med en trevlig och kunnig mäklare.
    rekommenderas.
    Eivor Hallberg nöjd kund. Läs mer
    2019-09-15 Anna H svarar Gun Eivor H
    Tack Eivor det har varit ett nöje att få hjälpa er med denna affär. Mvh Anna
  • 2019-09-14

Lillemor S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Jag har sålt mitt hus och mäklaren levde helt upp till mina förväntningar hon är riktigt bra.👌💝 Läs mer
    2019-09-15 Susanne V svarar Lillemor S
    Tusen tack Lillemor, med samtal och gott samarbete blir det ett lyckat resultat. Ser fram emot när vi ses igen vid tillträdet, förhoppningsvis kanske vi ses på byn innan! //Susanne Viken
  • 2019-09-02

Kristina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Jag har sålt en del av ett parhus och Anna var proffsig och bra hela vägen igenom. Hon jobbade verkligen med att försöka hitta köpare och hon återkopplade bra till mig. Hon lyckades med det som 2 andra mäklare inte lyckades med. Läs mer
    2019-09-03 Anna H svarar Kristina B
    Tack snälla för fina ord och ett trevligt samarbete Med vänlig hälsning Anna
  • 2019-08-29

Mats M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi har köpt ett fritidsboende och blev mycket väl bemötta av mäklaren och hon genomförde en väldigt bra visning för oss. Läs mer
    2019-09-03 Anna H svarar Mats M
    Tack Mats och Sofia för fina ord. Hoppas ni ska trivas med ert nya boende. Med vänlig hälsning Anna
  • Khachitpan M

2019-08-16

Khachitpan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    100 procent seriöst, 100 procent smidigt och lätt, kan inte bli bättre än så här! Läs mer
  • 2019-08-15

Annica Birgitta E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi har köpt en villa och blivit väldigt bra bemötta. Saklig, noga och trevlig. Läs mer
    2019-08-15 Susanne V svarar Annica Birgitta E
    Tusen tack Annica, för de vänliga och värmande orden!
    Ser fram emot när vi ses vid tillträdet igen.
  • 2019-07-03

Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Fastighet med flera bostäder.
    Bra känsla för prisbilden.
    Landade affären ca 10% över förväntan.

Bra! Läs mer
    2019-08-15 Susanne V svarar Mikael S
    Tack Mikael, alltid lika roligt att få överleverera, helst så mycket som möjligt!!
  • Tom A

2019-06-26

Tom A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Innan vi skulle sälja våran villa var det väldigt många oroliga tankar över allt pappersarbete och allt annat runt omkring husförsäljningen.

Men all min oro var helt i onödan då Anna har fixat allt och verkligen underlättat allt som har med husförsäljningen att göra!
    Service har varit enastående från dag ett och har det varit några frågor och funderingar så har hon varit lätt att få tag i.
    Jag ångrar inte en sekund att jag tog kontakt med svensk fastighetsförmedling och framförallt Anna Eriksson Hylander ! Läs mer
    2019-06-26 Anna H svarar Tom A
    Tusen tack till er att jag fick förtroendet att hjälpa er Med vänlig hälsning Anna
  • 2019-06-26

Clara B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Proffsig, alltid lika glad och trevlig men framförallt; är alltid kontaktbar och svarar och återkopplar snabbt! Läs mer
    2019-08-15 Susanne V svarar Clara B
    Å tusen tack Clara för förtroendet och de vänliga orden.
    Ser fram emot när vi ses vid tillträdet igen...
  • 2019-06-25

Grundbulten 28950 AB skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Susanne är superduktig och proffsig. Alltid glad, tillmötesgående och tillgänglig. Hoppas vi kommer göra fler affärer tillsammans i framtiden.
    /Mattias Läs mer
    2019-08-15 Susanne V svarar Grundbulten 28950 AB
    Älskar mitt jobb! Tänk vilken förmån att få möjligheten att träffa så många härliga och spännande människor. Vill mer än gärna göra många fler och lukrativa affärer!
  • 2019-06-24

Irene Margareta G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Har köpt litet hus för permanentboende.

S Viken är genomgående så serviceinriktad , alltid glad ,trevlig, hjälpsam på alla sätt . Kan ringa och fråga alla ”nybörjarfrågor” och hon förklarar alltid glatt och villigt!
    Så nöjd!! Läs mer
    2019-06-24 Susanne V svarar Irene Margareta G
    Åååå fina Irene, tusen tack för de varma orden, alltid lika trevligt att prata med dig också, och hjälpa till med det jag kan.
    Vi ses snart igen! Vänligen Susanne Viken
  • 2019-06-05

Gisela S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Anna är alltid vänlig och hjälpsam och snabb att agera. jag har känt mig trygg med henne som mäklare.
    jag har sålt en villa i ljusdal
    Gisela sterner Läs mer
    2019-06-07 Anna H svarar Gisela S
    Tack snälla Gisela, det har varit ett nöje! Med Vänlig Hälsning Anna
  • 2019-06-04

Ulrika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi har köpt ett fritidshus i Ljusdal. Vi tycker att mäklaren hade ett proffsigt bemötande. Han gav oss snabb återkoppling och var mycket trevlig och förtroendeingivande under hela processen. Läs mer
    2019-07-09 Christian DaCosta svarar Ulrika L
    Tack för dom fina orden Ulrika, det värmer gott ska du veta. Jag är djupt tacksam över att jag fått uppdraget i att kunna hitta ert fritidshus här i Hälsingland. Jag är säker på att ni kommer att stortrivas!! Ha nu en underbar sommar så ses vi till hösten när ni får tillträda ert drömboende :D

• 2019-05-24

Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Sussane har varit mycket hjälpsam när jag köpte mitt fritids hus många år sedan. Och lika nu när jag säljer huset.
    Jag kan varmt rekomendera Sussane när ni ska sälja eller köpa Läs mer
    2019-08-15 Susanne V svarar Lars L
    Hej Lars, tusen tack för dina fina ord och rekommendation. Fast ni bor på andra sidan jordklotet så löser vi våra affärer ihop på ett väldigt smidigt sätt. Ser fram emot att ses snart när ni kommer "hem" igen! //Susanne Viken
  • 2019-05-16

Emil M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Sålde ett hus!!
    Mkt bra och proffsigt bemötande, har varit lätt att kontakta mäklaren. Hon har återkopplat när det ska återkopplas. Läs mer
    2019-05-16 Anna H svarar Emil M
    Tack Emil och tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Med vänlig hälsning Anna
  • Evalena N

2019-04-17

Evalena N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Har fått svar på alla mina frågor inför det förestående köpet. Trevligt och personligt bemötande.
    Snabb återkoppling.
    Bilderna på Hemnet var inte förvanskade vilket gjorde att jag inte behövde bli besviken när jag såg huset i verkligheten.
    Upplevde att mäklaren företrädde både mig och och säljaren vilket inte alltid varit fallet vid tidigare visningar jag varit på.
    Känner mig lugn och trygg inför övertagandet av fastigheten. Läs mer
    2019-08-15 Susanne V svarar Evalena N
    Glädjer mig mycket av era värmande ord och att ert helhetsintrycket om oss/mig kändes bra för er, skönt! Önskar dig allt gott med ert nya boende!
  • EVA MARIA J

2019-04-16

EVA MARIA J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Snabb och smidig affär, tog hand om allt precis som jag ville. Mycket trevlig och enkel som person inget märkvärdigt liksom! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-03-18

Karin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Köpt 3:a på Bryggargatan 4D
    Vid visningen togs vi emot av två väldigt glada och trevliga mäklare, Anna och Christian som visade intresse. (Inte lätt att att hinna med och svara på allas frågor)
    Anna håller kontakten under budtiden och det känns BRA och tryggt (inget man gör varje dag direkt)
    Vi träffar säljaren och Anna och skriver kontrakt som går väldans smidigt. En jordnära tjej som gör att allt går lätt och gruvsjukan försvinner. Karin o Leif Läs mer
    2019-03-19 Christian DaCosta svarar Karin F
    Tack för dom orden Karin! Både jag och Anna är glada över att ni kände att affären gick smidigt till och att ert stora köp kändes mindre gruvsamt. Stort grattis till ert nya hem!

//Christian & Anna
  • Bjarne S

2019-03-16

Bjarne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Sålde vår bostadsrätt. Mäklaren trevlig och kunnig. Väldigt engagerad i uppdraget att sälja vår lägenhet. Överträffade våra förväntningar.

Rekommenderas verkligen. Läs mer
    2019-03-17 Christian DaCosta svarar Bjarne S
    Stort tack för dom orden Bjarne, det värmer gott! Det har varit en ära för mig att få jobba för dig och att få din lägenhet såld till ett mycket bra slutpris. Jag önskar dig allt gott!!
  • 2019-03-04

Gunilla K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Jag har sålt lägenhet blev jättebra bemött Susanne har verkligen levt upp till mina förväntningar rak,ärlig en som kan sitt jobb och som jag känner stort förtroende för. Läs mer
    2019-03-16 Susanne V svarar Gunilla K
    Tusen tack Gunilla för dina fina ord och ert förtroende. Har uppskattat mycket våra samtal och resonemang.
    Önskar er allt gott i framtiden.
    //Vänligen Susanne Viken
  • 2019-02-14

Towe M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Bra bemötande och lättsamt! förklarade bra och gjorde det hela väldigt enkelt för oss som köpare av hus. Läs mer
    2019-02-15 Christian DaCosta svarar Towe M
    Tack för dom orden Towe, det uppskattas mycket! Grattis till ert nya hus och tack för förtroendet.

Sköt om dig!

• 2018-12-16

Leif K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Inger stort förtroende och har ett engagemang som överglänser alla andra mäklare jag haft kontakt med. Läs mer
    2018-12-16 Susanne V svarar Leif K
    Tusen tack Leif för era fina ord, värmer oerhört mycket. Glad och tacksam för ert förtroende, ger gärna det lilla extra för mina kära kunder. Önskar er allt gott! //Susanne Viken
  • 2018-11-14

Siv P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Jag och min hustru sålde ett fritidshus

Mycket vänligt bemötande med proffsigt upplägg

Min förväntan var att få det sålt under sommaren och det fungerade perfekt. Sålt nu i höst

Proffsigt,välbemötande,allt material i klartext, kunde inte ha blitt bättre +++++ fem av fem möjliga Läs mer
    2018-11-29 Christian DaCosta svarar Siv P
    Stort tack för det förtroende ni gav mig. Jag är innerligt tacksam över att resultatet stämde överens med er förväntan. Allt gott önskar jag er! //Christian Da Costa
    Christian DaCosta gillar detta
  • 2018-11-11

Kerstin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Kan ej tänka mig trevligare mäklare! Läs mer
    2018-11-17 Susanne V svarar Kerstin N
    Kerstin, lätt att vara trevlig när man har med trevliga kunder att göra, Tack snälla!
  • 2018-09-26

Margit H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Sålt en villa i Färila

Blev väldigt trevligt bemött av mäklare

Mäklaren levde upp till våran förväntning

Vi är mycket nöjd Läs mer
    2018-09-27 Susanne V svarar Margit H
    Tack snälla ni, så lätt och skönt att arbeta med samarbetsvilliga säljare. Är så glad att ni är nöjda. Önskar er all lycka till med ert nya boende! Vi syns snart igen...
  • 2018-08-28

Sven Arne J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Köpt stuga i Kroknäs, vid Hennansjön.
    Fick bra och snabb återkoppling och mycket
    vänligt bemötande. Läs mer
    2018-08-28 Susanne V svarar Sven Arne J
    Tusen tack Sven för er rekommendation. Med gott samarbete och trevligt bemötande är det ett sant nöje att få jobba. Önskar er all lycka till!
  • 2018-07-04

Rasmus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Sålde vår villa med Christian. Mycket professionellt bemötande från början till slut. Bra råd, omsorgsfullt utformad objektbeskrivning och tog sig tid på ett mycket bra sätt vilket gav ett bra resultat i slutänden. Klart bästa upplevelsen av någon fastighetsmäklare hittills! Läs mer
    2018-07-04 Christian DaCosta svarar Rasmus B
    Stort varmt tack för dom orden och för möjligheten jag fått till att lära känna er i och med er bostadsförsäljning. Det glädjer mig att jag har fått tagit del av er resa från ett läge till ett annat i livet. Önskar er all lycka till i framtiden!

• 2018-06-26

Mona B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Susanne Viken har hjälpt oss att sälja vår hälsingegård i Gartsbo Järvsö och vi är jättenöjda - med allt! Susanne har ett jättetrevligt bemötande och återkopplar omgående allt som händer under processen, hon är en superkompetent mäklare som vi varmt kan rekommendera! Läs mer
    2018-06-27 Susanne V svarar Mona B
    Tack snälla snälla ni för min rekommendation. Ett rent hjärtligt nöje har det varit att hjälpa er. Önskar er all lycka till i framtiden....
    Mvh Susanne Viken
  • 2018-06-05

Mona L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi har sålt en tomt och försäljningen gick över förväntan. Susanne Viken visade ett Utmärkt bemötande och var förtroendeingivande.för oss. Läs mer
    2018-06-06 Susanne V svarar Mona L
    Tusen tack Mona och Mello för er rekommendation på reco. Med gott samarbete kommer man långt, tack än en gång!
  • 2018-03-20

Fredrik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Har sålt ett fritidshus i Järvsö och allt har funkat toppen. Läs mer
    2018-03-20 Susanne V svarar Fredrik O
    Tusen tack Fredrik, med gott samarbete så löser vi allt! ? Önskar dig allt gott i ditt nya boende.
  • 2018-03-19

Ingalill T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi har fått et utmärkt bemötande och haft ett givande samarbete. Mäklaren har på ett smidigt sätt löst upp vissa låsningar som lett fram till ett för alla parter bra resultat. Läs mer
    2018-03-19 Susanne V svarar Ingalill T
    Tusen tack Ingalill och Roland, och tack även till er Karl, för alla de många givande samtal som tillslut ledde fram till att alla parter nu är glada och har en framtidstro.
  • 2018-03-18

Risto P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Inkännande med mkt värme och empati. Dessutom uthållig i en lång process av husköp. Jag rekommenderar Susanne. Läs mer
    2018-03-19 Susanne V svarar Risto P
    Tack så mycket Risto, ja, jag är inte den mäklaren som ger upp i första taget, oavsett hur lång tid försäljningsprocessen tar så ger jag sällan upp. Belöningen för mig är glada och positiva köpare och säljare.
  • 2018-03-01

Olga Ann-Britt Ä skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Mycket proffsig. Hon var lyhörd till vårt önskemål. Trots att en intresserad kund hoppade av och tiden gick jobbade hon på med nya prospekts som tillslut gav resultat. Hon höll oss hela tiden informerad om läget. Jag kommer i alla lägen att rekommendera henne och hennes företag. Jag lämnar gärna muntliga rekomedationer. Läs mer
    2019-08-15 Susanne V svarar Olga Ann-Britt Ä
    Jag ger n ä s t a n aldrig upp!! Tar jag på mig ett uppdrag, ja då vill jag med alla tänkbara medel komma till ett avslut, där både köpare och säljare är nöjda! Tack snälla för er rekommendation och värmande ord!
  • 2018-03-01

Nils-Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Sammanfattning. Susanne Viken är reko. Läs mer
  • Katrin H

2018-02-16

Katrin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Mäklaren Susanne Viken är den absolut trevligaste, samt mest professionella mäklaren vi träffat, och då har vi säkert träffat över 200 mäklare från Stockholm till Hälsingland . Fem stjärnor eller fler om det finns! Med vänlig hälsning, Katrin & Hugo Läs mer
  • 2018-02-13

Åsa E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    vi är mkt.nöjda med vårt köp av fritidshus.fått all hjälp och service.Väldigt trevlig seriös mäklare.Det var bara att ringa om vi funderade på något.Rekommenderar denna mäklare Susanne Viken.Vi är mkt.nöjda. Läs mer
  • David H

2018-02-06

David H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Är trygghet och kunskap viktigt vid ett fastighetsköp? Då bör du välja någon annan mäklare än Susanne Viken. Skrämmande låg kunskapsnivå, anser att hon själv kan ändra villkor i redan ingångna kontrakt och ber köpare själv skriva avtal enligt jordabalken. Dessutom lämnar information hon är säker på som är fel och kostar köpare stora pengar. Tar dessutom inget ansvar för sina fel.

Kan starkt avråda er från denna mäklare! Läs mer
    2018-02-14 Susanne V svarar David H
    Hej David,
    Att man som köpare och säljare ska känna trygghet i sin bostadsaffär har under alla år jag verkat som fastighetsmäklare varit det absolut viktigaste för mig, jag vill att mina kunder ska känna trygghet och även göra en väldigt bra affär. Så var även min ambition i denna bostadsaffär.

Vänligen Susanne Viken
  • Elisabet L

2017-12-22

Elisabet L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Allt har varit till belåtenhet. Läs mer
  • Jan J

2017-12-15

Jan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Bra och proffsigt bemötande korrekt och stabilt uppträdande med hunger i blicken och med rätt kundkontakt resulterade det slutligen i affär , kan varmt rekommenderas Läs mer
  • 2017-12-06

Alexander H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Christian överträffade alla förväntningar. Perfekt kombination av hungrig, trygg och kunnig. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2017-12-05

Hans Axel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Susanne Viken hade gott rykte i det grannskap vår fastighet ligger. Därför kontaktade vi henne. Hon var mycket trevlig, charmerande, klok och duktig. Vi fick vad vi förväntade oss. Vi lydde hennas goda råd och resultatet blev över förväntan. Hon har varit mycket lyhörd för våra önskemål.

Vårt samarbete är inte avslutat ännu och förutsätter att det fortsätter som hittills. Läs mer
  • 2017-11-02

Sigrid H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Skulle rekommendera Christian till ALLA som går i husförsäljnings tankar! Han är ung, energisk, kompetent och "hungrig" vilket gör att man som säljare känner sig intressant och viktig.
    Avslutade husaffären med påskrivna papper på bara ett dygn efter det att sista budet kom in. Rekordfart! Läs mer
  • 2017-09-20

Ola C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Ytterst kompetent och tydlig mäklare som både ger förtroende och levererar resultat i förhållande till förväntningarna. Läs mer
  • 2017-08-16

Leopold S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Ett professionellt bemötande blandat med humor och med glimten i ögat.
    Lättillgänglig
    Kunnig Läs mer
  • 2017-05-08

Tone S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Mycket bra bemötande. Väldigt nöjd. Skulle anlita igenom om jag hade behov. Läs mer
  • 2017-01-19

Anne-Marie l skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Christian Da Costa är mäklaren som verkligen överträffar förväntningarna. Han är lyhörd, serviceinriktad och oerhört proffesionell i det arbete han utför. Han är ojämförbar, han är i en klass för sig. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2016-10-06

Helena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Tack till Christian för ett toppen jobb med försäljningen av stugan👍 Kan varmt rekommendera honom till er andra som behöver en duktig mäklare✌️Mvh Helena Läs mer
  • 2016-09-06

Anita R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö