Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Turistvägen 60D, 820 40 Järvsö — Visa karta

Njut av den svenska naturen i Järvsö - Alltid. Vackert. Nära.

Funderar du på att flytta i eller till Järvsö? Letar du efter ett fritidshus i området? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Järvsö och vet var både köpare och säljare finns och vad de söker.

Vi har alla fördelar av att vara en nationell kedja samtidigt som vi har stor lokalkännedom och kan därför hjälpa dig med hela processen från värdering till avslutad affär och även svara på frågor du har om ditt boende.

Kom gärna förbi vårt kontor med dina frågor eller kontakta oss för en fri värdering!

Läs vad 61 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

• STEFAN B

2019-11-11

STEFAN B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Anna Eriksson Hylander skötte försäljningen av mitt hus på Grova Stigen i Ljusdal med bravur
    Då jag själv inte bor i Ljusdal längre tog hon hand om hela biten och gjorde egentligen mer än man kan begära.
    Bra jobbat Anna och tack för en smidig husförsäljning Läs mer
    2019-11-12 Anna H svarar STEFAN B
    Tusen tack Stefan! Det värmer att läsa. /Anna
  • Michel Robert D

2019-11-11

Michel Robert D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    VI Köpfe ett hus. Vi vär mycket välskötta av Susanne hela tiden. Tack så mycket till Susanne. Läs mer
    2019-11-11 Susanne V svarar Michel Robert D
    Michel tack snälla, vad skönt att höra att ni kände er trygga igenom hela affären. Ibland kan det vara svårt att genomföra affären när ni befinner er i ett annat land, men allt har gått så bra. Passar också på att hälsa er hjärligt välkomna som nya Färilabor nu när bestämmt er att lämna Tyskland och flytta hit permanent. Välkomna hem!
  • 2019-11-10

Olof E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Jag har köpt en villa tills med min dotter.På visningen var mäklaren mycket bra ,öppen tjänstvillig kunde ej svara på alla frågor ty säljaren var ett ddb så mång uppgifter fanns ej så ingen kan ju svara! Vi är nöjda med kontakten vi hade. Läs mer
  • 2019-11-07

Jimmy F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Bostadsrätt Järvsö Lodge service minded mäklare Läs mer
    2019-11-11 Susanne V svarar Jimmy F
    Tack snälla Jimmy för era ord. De säger dock att tålamod är en dygd.....byggstart den 18/11 - 19 och Brf. Järvsö Lodge kommer att bli ett fantastiskt boende!
  • 2019-10-31

Pontus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Har precis köpt ett fritidsboende och Christian da Costa var vår mäklare. Bemötandet av mäklaren var perfekt och han var väldigt påläst och professionell. Kontakten var mycket fin genom hela processen. Full pott med andra ord! Läs mer
    2019-10-31 Christian DaCosta svarar Pontus G
    Jag blir rörd och djupt tacksam över dom fina orden. Stort varmt tack för att jag har fått haft med er att göra samt att ni blev dom lyckliga ägarna av stugan. Allt gott önskar jag er!

• 2019-10-29

Jan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi har sålt sommarstuga /fritidshus .
    bemötandet var trevlig angacerat.
    förvantningar var högre pris, men marknaden och årstiden var missgynnsam, att få det sålt inom normal tid var bra.
    Vi fick servicen som vi behövde eftersom vi lång väg kunde vi inte heller vara där pynta tex med färska blommor frukt mm till visningen och fick bara hoppas att det blir sålt ändå. Läs mer
    2019-10-30 Christian DaCosta svarar Jan F
    Tusen tack för dom orden och för det samarbetet vi haft under försäljningen av ditt fantastiska fritidshus. Önskar dig all lycka och välgång!

• 2019-10-29

Ingrid J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Jag har sålt min villa. Jag fick ett mycket trevligt och hjärtligt bemötande från mäklaren.Det var över förväntan allt gick fort och smidigt. Han skötte allt. Proffsigt och korrekt skött. Läs mer
    2019-10-30 Christian DaCosta svarar Ingrid J
    Stort varmt tack för dom fina orden Ingrid. Det har varit en ren glädje att få ha haft med dig att göra. Innerligt tack för förtroendet du gav mig!

Allt gott
  • 2019-10-28

Jesper I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Bra bemötande när jag skulle köpa fastighet Läs mer
    2019-11-11 Susanne V svarar Jesper I
    Tack Jesper! Med gott samarbete från säljaren så tror jag ni kommer att trvias alldeles utmärkt i ert nya hus i utkanten av Färila. Ser fram emot när vi ses vid tillträdet igen. Vi ses snart igen!
    Susanne VIken
  • 2019-10-26

Fredrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi har köpt lägenhet i det som kommer att bli Järvsö Lodge. Är mycket nöjd med både projektet och Susanne. Hon är mycket professionell och förtroendeingivande. Läs mer
    2019-11-11 Susanne V svarar Fredrik N
    Tusen tack Fredrik för era fina ord och alla de alltid så givande och trevliga samtalen vi haft igenom processen. Nu blickar vi framåt och ser sååå fram emot inflyttning av fantastiska Brf. Järvsö Lodge. Önskar er och familjen allt gott!
  • 2019-10-25

Christine S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Köpt lght i Kramsta/ Järvsö. Nybyggnation så vårt samarbete kommer fortgå till nästa höst.Trevligt bemött. Har varit lite svår att få tag i emellanåt annars ok. Läs mer
    2019-11-11 Susanne V svarar Christine S
    Tack Christine. Tack själv också för trevligt möte och våra samtal. Ber om ursäkt om ni upplever att jag varit svår att nå emellan åt. då vårt arbetet dessvärre inte alltid flyter på i en jämn ström utan arbetsmässigt har vi både toppar och dalar, min intuition har dock alltid varit goda betrf. servicenivån. Ser framemot en spännande byggnation i fantastiska Brf. Järvsö Lodge!
  • 2019-10-24

Hans G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Köpt lägenhet i Järvsö Lodge. Susanne Viken var utomordentligt trevlig i sitt upplägg Läs mer
    2019-11-11 Susanne V svarar Hans G
    Tusen tack Hans för era fina ord, tack också för alla våra trevliga samtal. Tror ni inte kommer att ånga att ni köper lägenhet i fantastiska Brf. Järvsö Lodge! Önskar er allt gott och hoppas vi snart hörs igen.
  • 2019-10-15

Emma Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Köpt fritidshus. Fick god hjälp och kände mig emottagen och omhändertagen med alla frågor som ett första husköp kan innebära. God återkoppling och upplevde mig sedd och trygg genom hela processen. Läs mer
    2019-10-17 Anna H svarar Emma Ö
    Härligt att höra Emma! Hoppas du ska trivas!
  • 2019-09-24

Göran J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Har som särskild förvaltare för minderårig arvtagares räkning sålt en friliggande 1 plansvilla med källare souterräng. 94 kvm boyta och garage.

Blev väl bemött.

Förväntningar på högre pris förstås, Men, det finns ett otroligt stort utbud i mitt område just nu och några hus i samma välhållna och nyreparerade stil.

Men mäklaren lyckades väl med att fånga rätt typ av köpare vill jag påstå. Först försökte köparen pruta på platsen genom att direkt vända sig till mig.

Men jag svarade inte på "inviten" av förklarliga skäl utan lätt Anna sköta det hela och det blev förstås ett definitivt nej från henne till prisändring då som hon påpekade att budet redan var lagt och infört i alla dokumenten. Bra det. Läs mer
    2019-10-14 Anna H svarar Göran J
    Tack ska du ha Göran, det gjorde Vi bra!
  • 2019-09-15

Gun Eivor H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    försäljning fritidshus.
    bra kontakt med en trevlig och kunnig mäklare.
    rekommenderas.
    Eivor Hallberg nöjd kund. Läs mer
    2019-09-15 Anna H svarar Gun Eivor H
    Tack Eivor det har varit ett nöje att få hjälpa er med denna affär. Mvh Anna
  • 2019-09-14

Lillemor S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Jag har sålt mitt hus och mäklaren levde helt upp till mina förväntningar hon är riktigt bra.👌💝 Läs mer
    2019-09-15 Susanne V svarar Lillemor S
    Tusen tack Lillemor, med samtal och gott samarbete blir det ett lyckat resultat. Ser fram emot när vi ses igen vid tillträdet, förhoppningsvis kanske vi ses på byn innan! //Susanne Viken
  • 2019-09-02

Kristina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Jag har sålt en del av ett parhus och Anna var proffsig och bra hela vägen igenom. Hon jobbade verkligen med att försöka hitta köpare och hon återkopplade bra till mig. Hon lyckades med det som 2 andra mäklare inte lyckades med. Läs mer
    2019-09-03 Anna H svarar Kristina B
    Tack snälla för fina ord och ett trevligt samarbete Med vänlig hälsning Anna
  • 2019-08-29

Mats M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi har köpt ett fritidsboende och blev mycket väl bemötta av mäklaren och hon genomförde en väldigt bra visning för oss. Läs mer
    2019-09-03 Anna H svarar Mats M
    Tack Mats och Sofia för fina ord. Hoppas ni ska trivas med ert nya boende. Med vänlig hälsning Anna
  • Khachitpan M

2019-08-16

Khachitpan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    100 procent seriöst, 100 procent smidigt och lätt, kan inte bli bättre än så här! Läs mer
    2019-11-11 Susanne V svarar Khachitpan M
    Tusen tusen tack, vi mäklare skall verka för en smidig och lätt process för både säljare och köpare. När båda parter är samarbetsvilliga ja, då blir det bra på alla plan. Önskar er allt gott och lycka till med er nya verksamhet! Kommer och hälsar på er när jag har vägarna förbi nästa gång!
  • 2019-08-15

Annica Birgitta E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi har köpt en villa och blivit väldigt bra bemötta. Saklig, noga och trevlig. Läs mer
    2019-08-15 Susanne V svarar Annica Birgitta E
    Tusen tack Annica, för de vänliga och värmande orden!
    Ser fram emot när vi ses vid tillträdet igen.
  • 2019-07-03

Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Fastighet med flera bostäder.
    Bra känsla för prisbilden.
    Landade affären ca 10% över förväntan.

Bra! Läs mer
    2019-08-15 Susanne V svarar Mikael S
    Tack Mikael, alltid lika roligt att få överleverera, helst så mycket som möjligt!!
  • Tom A

2019-06-26

Tom A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Innan vi skulle sälja våran villa var det väldigt många oroliga tankar över allt pappersarbete och allt annat runt omkring husförsäljningen.

Men all min oro var helt i onödan då Anna har fixat allt och verkligen underlättat allt som har med husförsäljningen att göra!
    Service har varit enastående från dag ett och har det varit några frågor och funderingar så har hon varit lätt att få tag i.
    Jag ångrar inte en sekund att jag tog kontakt med svensk fastighetsförmedling och framförallt Anna Eriksson Hylander ! Läs mer
    2019-06-26 Anna H svarar Tom A
    Tusen tack till er att jag fick förtroendet att hjälpa er Med vänlig hälsning Anna
  • 2019-06-26

Clara B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Proffsig, alltid lika glad och trevlig men framförallt; är alltid kontaktbar och svarar och återkopplar snabbt! Läs mer
    2019-08-15 Susanne V svarar Clara B
    Å tusen tack Clara för förtroendet och de vänliga orden.
    Ser fram emot när vi ses vid tillträdet igen...
  • 2019-06-25

Grundbulten 28950 AB skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Susanne är superduktig och proffsig. Alltid glad, tillmötesgående och tillgänglig. Hoppas vi kommer göra fler affärer tillsammans i framtiden.
    /Mattias Läs mer
    2019-08-15 Susanne V svarar Grundbulten 28950 AB
    Älskar mitt jobb! Tänk vilken förmån att få möjligheten att träffa så många härliga och spännande människor. Vill mer än gärna göra många fler och lukrativa affärer!
  • 2019-06-24

Irene Margareta G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Har köpt litet hus för permanentboende.

S Viken är genomgående så serviceinriktad , alltid glad ,trevlig, hjälpsam på alla sätt . Kan ringa och fråga alla ”nybörjarfrågor” och hon förklarar alltid glatt och villigt!
    Så nöjd!! Läs mer
    2019-06-24 Susanne V svarar Irene Margareta G
    Åååå fina Irene, tusen tack för de varma orden, alltid lika trevligt att prata med dig också, och hjälpa till med det jag kan.
    Vi ses snart igen! Vänligen Susanne Viken
  • 2019-06-05

Gisela S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Anna är alltid vänlig och hjälpsam och snabb att agera. jag har känt mig trygg med henne som mäklare.
    jag har sålt en villa i ljusdal
    Gisela sterner Läs mer
    2019-06-07 Anna H svarar Gisela S
    Tack snälla Gisela, det har varit ett nöje! Med Vänlig Hälsning Anna
  • 2019-06-04

Ulrika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi har köpt ett fritidshus i Ljusdal. Vi tycker att mäklaren hade ett proffsigt bemötande. Han gav oss snabb återkoppling och var mycket trevlig och förtroendeingivande under hela processen. Läs mer
    2019-07-09 Christian DaCosta svarar Ulrika L
    Tack för dom fina orden Ulrika, det värmer gott ska du veta. Jag är djupt tacksam över att jag fått uppdraget i att kunna hitta ert fritidshus här i Hälsingland. Jag är säker på att ni kommer att stortrivas!! Ha nu en underbar sommar så ses vi till hösten när ni får tillträda ert drömboende :D

• 2019-05-24

Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Sussane har varit mycket hjälpsam när jag köpte mitt fritids hus många år sedan. Och lika nu när jag säljer huset.
    Jag kan varmt rekomendera Sussane när ni ska sälja eller köpa Läs mer
    2019-08-15 Susanne V svarar Lars L
    Hej Lars, tusen tack för dina fina ord och rekommendation. Fast ni bor på andra sidan jordklotet så löser vi våra affärer ihop på ett väldigt smidigt sätt. Ser fram emot att ses snart när ni kommer "hem" igen! //Susanne Viken
  • 2019-05-16

Emil M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Sålde ett hus!!
    Mkt bra och proffsigt bemötande, har varit lätt att kontakta mäklaren. Hon har återkopplat när det ska återkopplas. Läs mer
    2019-05-16 Anna H svarar Emil M
    Tack Emil och tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Med vänlig hälsning Anna
  • Evalena N

2019-04-17

Evalena N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Har fått svar på alla mina frågor inför det förestående köpet. Trevligt och personligt bemötande.
    Snabb återkoppling.
    Bilderna på Hemnet var inte förvanskade vilket gjorde att jag inte behövde bli besviken när jag såg huset i verkligheten.
    Upplevde att mäklaren företrädde både mig och och säljaren vilket inte alltid varit fallet vid tidigare visningar jag varit på.
    Känner mig lugn och trygg inför övertagandet av fastigheten. Läs mer
    2019-08-15 Susanne V svarar Evalena N
    Glädjer mig mycket av era värmande ord och att ert helhetsintrycket om oss/mig kändes bra för er, skönt! Önskar dig allt gott med ert nya boende!
  • EVA MARIA J

2019-04-16

EVA MARIA J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Snabb och smidig affär, tog hand om allt precis som jag ville. Mycket trevlig och enkel som person inget märkvärdigt liksom! Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-11-11 Susanne V svarar EVA MARIA J
    Tack snälla Eva-Maria för era varma ord och rekommendation. Ja, allt gick så smidigt, speciellt när man samarbetar och har trevliga och givande samtal. Önskar er allt gott i framtiden!
  • 2019-03-18

Karin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Köpt 3:a på Bryggargatan 4D
    Vid visningen togs vi emot av två väldigt glada och trevliga mäklare, Anna och Christian som visade intresse. (Inte lätt att att hinna med och svara på allas frågor)
    Anna håller kontakten under budtiden och det känns BRA och tryggt (inget man gör varje dag direkt)
    Vi träffar säljaren och Anna och skriver kontrakt som går väldans smidigt. En jordnära tjej som gör att allt går lätt och gruvsjukan försvinner. Karin o Leif Läs mer
    2019-03-19 Christian DaCosta svarar Karin F
    Tack för dom orden Karin! Både jag och Anna är glada över att ni kände att affären gick smidigt till och att ert stora köp kändes mindre gruvsamt. Stort grattis till ert nya hem!

//Christian & Anna
  • Bjarne S

2019-03-16

Bjarne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Sålde vår bostadsrätt. Mäklaren trevlig och kunnig. Väldigt engagerad i uppdraget att sälja vår lägenhet. Överträffade våra förväntningar.

Rekommenderas verkligen. Läs mer
    2019-03-17 Christian DaCosta svarar Bjarne S
    Stort tack för dom orden Bjarne, det värmer gott! Det har varit en ära för mig att få jobba för dig och att få din lägenhet såld till ett mycket bra slutpris. Jag önskar dig allt gott!!
  • 2019-03-04

Gunilla K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Jag har sålt lägenhet blev jättebra bemött Susanne har verkligen levt upp till mina förväntningar rak,ärlig en som kan sitt jobb och som jag känner stort förtroende för. Läs mer
    2019-03-16 Susanne V svarar Gunilla K
    Tusen tack Gunilla för dina fina ord och ert förtroende. Har uppskattat mycket våra samtal och resonemang.
    Önskar er allt gott i framtiden.
    //Vänligen Susanne Viken
  • 2019-02-14

Towe M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Bra bemötande och lättsamt! förklarade bra och gjorde det hela väldigt enkelt för oss som köpare av hus. Läs mer
    2019-02-15 Christian DaCosta svarar Towe M
    Tack för dom orden Towe, det uppskattas mycket! Grattis till ert nya hus och tack för förtroendet.

Sköt om dig!

• 2018-12-16

Leif K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Inger stort förtroende och har ett engagemang som överglänser alla andra mäklare jag haft kontakt med. Läs mer
    2018-12-16 Susanne V svarar Leif K
    Tusen tack Leif för era fina ord, värmer oerhört mycket. Glad och tacksam för ert förtroende, ger gärna det lilla extra för mina kära kunder. Önskar er allt gott! //Susanne Viken
  • 2018-11-14

Siv P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Jag och min hustru sålde ett fritidshus

Mycket vänligt bemötande med proffsigt upplägg

Min förväntan var att få det sålt under sommaren och det fungerade perfekt. Sålt nu i höst

Proffsigt,välbemötande,allt material i klartext, kunde inte ha blitt bättre +++++ fem av fem möjliga Läs mer
    2018-11-29 Christian DaCosta svarar Siv P
    Stort tack för det förtroende ni gav mig. Jag är innerligt tacksam över att resultatet stämde överens med er förväntan. Allt gott önskar jag er! //Christian Da Costa
    Christian DaCosta gillar detta
  • 2018-11-11

Kerstin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Kan ej tänka mig trevligare mäklare! Läs mer
    2018-11-17 Susanne V svarar Kerstin N
    Kerstin, lätt att vara trevlig när man har med trevliga kunder att göra, Tack snälla!
  • 2018-09-26

Margit H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Sålt en villa i Färila

Blev väldigt trevligt bemött av mäklare

Mäklaren levde upp till våran förväntning

Vi är mycket nöjd Läs mer
    2018-09-27 Susanne V svarar Margit H
    Tack snälla ni, så lätt och skönt att arbeta med samarbetsvilliga säljare. Är så glad att ni är nöjda. Önskar er all lycka till med ert nya boende! Vi syns snart igen...
  • 2018-08-28

Sven Arne J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Köpt stuga i Kroknäs, vid Hennansjön.
    Fick bra och snabb återkoppling och mycket
    vänligt bemötande. Läs mer
    2018-08-28 Susanne V svarar Sven Arne J
    Tusen tack Sven för er rekommendation. Med gott samarbete och trevligt bemötande är det ett sant nöje att få jobba. Önskar er all lycka till!
  • 2018-07-04

Rasmus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Sålde vår villa med Christian. Mycket professionellt bemötande från början till slut. Bra råd, omsorgsfullt utformad objektbeskrivning och tog sig tid på ett mycket bra sätt vilket gav ett bra resultat i slutänden. Klart bästa upplevelsen av någon fastighetsmäklare hittills! Läs mer
    2018-07-04 Christian DaCosta svarar Rasmus B
    Stort varmt tack för dom orden och för möjligheten jag fått till att lära känna er i och med er bostadsförsäljning. Det glädjer mig att jag har fått tagit del av er resa från ett läge till ett annat i livet. Önskar er all lycka till i framtiden!

• 2018-06-26

Mona B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Susanne Viken har hjälpt oss att sälja vår hälsingegård i Gartsbo Järvsö och vi är jättenöjda - med allt! Susanne har ett jättetrevligt bemötande och återkopplar omgående allt som händer under processen, hon är en superkompetent mäklare som vi varmt kan rekommendera! Läs mer
    2018-06-27 Susanne V svarar Mona B
    Tack snälla snälla ni för min rekommendation. Ett rent hjärtligt nöje har det varit att hjälpa er. Önskar er all lycka till i framtiden....
    Mvh Susanne Viken
  • 2018-06-05

Mona L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi har sålt en tomt och försäljningen gick över förväntan. Susanne Viken visade ett Utmärkt bemötande och var förtroendeingivande.för oss. Läs mer
    2018-06-06 Susanne V svarar Mona L
    Tusen tack Mona och Mello för er rekommendation på reco. Med gott samarbete kommer man långt, tack än en gång!
  • 2018-03-20

Fredrik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Har sålt ett fritidshus i Järvsö och allt har funkat toppen. Läs mer
    2018-03-20 Susanne V svarar Fredrik O
    Tusen tack Fredrik, med gott samarbete så löser vi allt! ? Önskar dig allt gott i ditt nya boende.
  • 2018-03-19

Ingalill T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Vi har fått et utmärkt bemötande och haft ett givande samarbete. Mäklaren har på ett smidigt sätt löst upp vissa låsningar som lett fram till ett för alla parter bra resultat. Läs mer
    2018-03-19 Susanne V svarar Ingalill T
    Tusen tack Ingalill och Roland, och tack även till er Karl, för alla de många givande samtal som tillslut ledde fram till att alla parter nu är glada och har en framtidstro.
  • 2018-03-18

Risto P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Inkännande med mkt värme och empati. Dessutom uthållig i en lång process av husköp. Jag rekommenderar Susanne. Läs mer
    2018-03-19 Susanne V svarar Risto P
    Tack så mycket Risto, ja, jag är inte den mäklaren som ger upp i första taget, oavsett hur lång tid försäljningsprocessen tar så ger jag sällan upp. Belöningen för mig är glada och positiva köpare och säljare.
  • 2018-03-01

Olga Ann-Britt Ä skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Mycket proffsig. Hon var lyhörd till vårt önskemål. Trots att en intresserad kund hoppade av och tiden gick jobbade hon på med nya prospekts som tillslut gav resultat. Hon höll oss hela tiden informerad om läget. Jag kommer i alla lägen att rekommendera henne och hennes företag. Jag lämnar gärna muntliga rekomedationer. Läs mer
    2019-08-15 Susanne V svarar Olga Ann-Britt Ä
    Jag ger n ä s t a n aldrig upp!! Tar jag på mig ett uppdrag, ja då vill jag med alla tänkbara medel komma till ett avslut, där både köpare och säljare är nöjda! Tack snälla för er rekommendation och värmande ord!
  • 2018-03-01

Nils-Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Sammanfattning. Susanne Viken är reko. Läs mer
    2019-11-11 Susanne V svarar Nils-Erik S
    Tusen tack Nils-Erik!
  • Katrin H

2018-02-16

Katrin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Mäklaren Susanne Viken är den absolut trevligaste, samt mest professionella mäklaren vi träffat, och då har vi säkert träffat över 200 mäklare från Stockholm till Hälsingland . Fem stjärnor eller fler om det finns! Med vänlig hälsning, Katrin & Hugo Läs mer
  • 2018-02-13

Åsa E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    vi är mkt.nöjda med vårt köp av fritidshus.fått all hjälp och service.Väldigt trevlig seriös mäklare.Det var bara att ringa om vi funderade på något.Rekommenderar denna mäklare Susanne Viken.Vi är mkt.nöjda. Läs mer
  • David H

2018-02-06

David H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Är trygghet och kunskap viktigt vid ett fastighetsköp? Då bör du välja någon annan mäklare än Susanne Viken. Skrämmande låg kunskapsnivå, anser att hon själv kan ändra villkor i redan ingångna kontrakt och ber köpare själv skriva avtal enligt jordabalken. Dessutom lämnar information hon är säker på som är fel och kostar köpare stora pengar. Tar dessutom inget ansvar för sina fel.

Kan starkt avråda er från denna mäklare! Läs mer
    2018-02-14 Susanne V svarar David H
    Hej David,
    Att man som köpare och säljare ska känna trygghet i sin bostadsaffär har under alla år jag verkat som fastighetsmäklare varit det absolut viktigaste för mig, jag vill att mina kunder ska känna trygghet och även göra en väldigt bra affär. Så var även min ambition i denna bostadsaffär.

Vänligen Susanne Viken

Turistvägen 60D, 820 40 Järvsö