Alla kategorier Mäklare Gävleborg Ljusdal Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Turistvägen 60D, 820 40 Järvsö — Visa karta

Njut av den svenska naturen i Järvsö - Alltid. Vackert. Nära.

Funderar du på att flytta i eller till Järvsö? Letar du efter ett fritidshus i området? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Järvsö och vet var både köpare och säljare finns och vad de söker.

Vi har alla fördelar av att vara en nationell kedja samtidigt som vi har stor lokalkännedom och kan därför hjälpa dig med hela processen från värdering till avslutad affär och även svara på frågor du har om ditt boende.

Kom gärna förbi vårt kontor med dina frågor eller kontakta oss för en fri värdering!

Läs vad 3 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

• Anne-Marie l
    Anne-Marie l skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Christian Da Costa är mäklaren som verkligen överträffar förväntningarna. Han är lyhörd, serviceinriktad och oerhört proffesionell i det arbete han utför. Han är ojämförbar, han är i en klass för sig. Jag kan varmt rekommendera honom!
  • Helena B
    Helena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Tack till Christian för ett toppen jobb med försäljningen av stugan👍 Kan varmt rekommendera honom till er andra som behöver en duktig mäklare✌️Mvh Helena
  • Anita R
    Anita R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    Trovärdig ,kunnig och gladlynt.

Turistvägen 60D, 820 40 Järvsö