Susanne Viken

Susanne Viken

Susanne Viken är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Susanne Viken har varit registrerad mäklare sedan 2009-04. Susanne Viken har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 109 omdömen med ett betyg på 4.7. Susanne Viken har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

109 omdömen om Susanne Viken

Sedan starten hos Reco 2021
Lars Gunnar Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Kyrkby

Jag hade inte kontakt med Susanne utan hennes assistent Liv Hedberg. Det har fungerat mycket bra!

Katrin H
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Mon

Engagemang, positiv energi, glad, trevlig och hjälpsam, från start till mål!! Vi är så nöjda med Susanne, hon är en stjärna!

Hugo P
Mon

Entusiastisk, kunnig och passionerad i sitt yrke och som person. 100 procent engagemang från början till slut, vi är så nöjda!

Birgitta B
Sålde sin stuga med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Harsa

Toppenmäklare. Fantastiskt och proffsigt bemötande. Kan varmt rekommendera Susanne. Birgitta och Anders

Anna-Lena B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Ljusdal

Bra bemötande. Lätt att få kontakt och återkoppling.

Dick Å
Korskrogen

Susanne är en glad, positiv och trevlig människa. Hon visar ett genuint engagemang som inger förtroende. Jag hade inte förväntat mig att huset skulle vara lätt att sälja, men hon sålde det fortare än jag hade hoppats på och dessutom till ett pris som faktiskt översteg mina förhoppningar. Hela processen har varit en positiv upplevelse hela vägen.

Annika H
Köpte sin stuga med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Näsberg

Mycket trevlig och hjälpsam, snabb i kontakten. Bra på alla sätt. När det gäller prospektet tycker vi att bostaden var i sämre skick utvändigt än vad som framkom, och brunnslåset kunde ha kontrollerats innan att det gick att öppna. Annars inget. En timme är kort när man vill granska ett hus. Vet att det är bruklig tid (eller kortare), men skulle önska längre, i alla fall när man har en bit att åka.

Dick Å
Näsberg

Trevlig och positiv. Susanne sålde stugan för en summa som var betydligt större än jag förväntat mig. Hon skötte allt föredömligt. Glad och trevlig. Höll mig/oss uppdaterad på hela försäljningsproceduren. Förklarade sin strategi och förankrade alla ekonomiska beslut hos mig/oss.

Lena Å
Näsberg

Förtroendeingivande och positiv ( sprider glädje) Är noga med korrekt information till alla parter. För oss lyckades hon med det vi aldrig skulle tro skulle vara möjligt- att sälja ett fritidshus utan el och indraget vatten på ofri grund !. Till 3 gånger högre pris än vi kunde hoppas på. Hon tar sig an objekt med stort engagemang . Lättsam att ha att göra med .

Hans L
Ljusdal

God empatisk kontakt Intresserad av mina behov och planer Kunskap om objektet, trakten omkring och säljarens önskemål Gick med på att jag fick en extra visning då jag inte kunde komma på fastlagda dagar Var beredd vid telefon för ev. frågor Ordning på det formella med blanketter osv. Bra information. Punktlig vid möte. En mycket bra mäklare helt enkelt