Alla kategorier Mäklare Jönköping Gislaved Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Köpmangatan 1C, 332 30 Gislaved — Visa karta

Vi är mäklare med full koll på Gislaved!

Funderar du på att köpa eller sälja villa eller bostadsrätt i Gislaved? Vi kan den lokala bostadsmarknaden och eftersom vi har ett nätverk av mäklare runt om i landet vet vi vad som fungerar och inte till exempel vid visning.

Vi hjälper dig med hela processen från att värdera bostaden, via visning och lämplig köpare till faktisk försäljning. Är du intresserad av att köpa får du gärna kontakta oss, vi hittar objekt i området som passar dig!

Välkommen in till vårt kontor på Köpmangatan så kan vi diskutera ett samarbete inför din nästa bostadsaffär!

Läs vad 6 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

• Martin  M
    Martin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Mycket väl mött.. Snabbt och smidigt utan några krångel.. Är mycket nöjd rekommenderar gärna till andra om dem vill ha snabb och smidig affär.. Läs mer
    2017-12-21 Håkan P svarar Martin M
    Tack för de vänliga orden.det är ömsesidigt./Håkan
  • Dödsboet efter Bengt E
    Dödsboet efter Bengt E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Bra bemötande, bra service från mäklarassistenten.

professionellt ! Läs mer
  • Stefan1981 E
    Stefan1981 E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Rakt och tydlig kommunikation (Håkan Palm) sköter uppdragen professionellt, precis det man söker hos en mäklare!

Kan väl rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Gislaved.

Med vänlig hälsning,
    Stefan Läs mer
  • Björn T
    Björn T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Håkan Palm är en underbar mäklare och person som är underbart ärlig och det är något som jag uppskattar högt när jag har använt honom som försäljare av mitt hus och som köpare av det hus jag bor i nu........TACK Håkan Läs mer
    2017-11-20 Håkan P svarar Björn T
    Tack för de vänliga orden. Du vet att vi alltid försöker ställa upp och göra vårt bästa för alla parter.
  • Ingolf Å
    Ingolf Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    En mycket bra information under hela processen, Bra jobbat!
    Är helnöjd med ditt jobb.
    Mvh Ingolf Läs mer
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Helt fantastisk hantering av vår försäljning. Håkan och Linnea skötte detta exemplariskt från värdering till avslut. Både jag och min familj kan varmt rekommendera båda två! Läs mer

Köpmangatan 1C, 332 30 Gislaved