Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

• Badge2022
Ring 0371-128 00 Dela

Vi är mäklare med full koll på Gislaved! Funderar du på att köpa eller sälja villa eller bostadsrätt i Gislaved? Vi kan den lokala bostadsmarknaden och eftersom vi har ett nätverk av mäklare runt om i landet vet vi vad som fungerar och inte till exempel vid visning. Vi hjälper dig med hela processen från att värdera bostaden,...

143 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Didrik B
Gislaved

Mycket trevlig mäklare och väldigt gott bemötande när vi framförde våra önskemål och krav inför försäljningen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Roligt att ni är nöjda, det är ömsesidigt. Ha det bra./Daniel

Maria P
Smålandsstenar

Bra bemötande och engagemang av mäklaren.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Hej Alltid roligt när man lever upp till era förväntningar. Ha det bra./Daniel

Cecilia K
Anderstorp

Vi har blivit positivt bemötta. Mäklaren har varit tillmötesgående och hela tiden uppdaterat oss kring händelser och status av vår försäljning. Vi hade lägre förväntningar då vi aldrig tidigare haft anledning att ta kontakt med mäklare. Sammanfattningen av vår försäljning är att vi varmt kan rekommendera Svensk Fastighetsförmedling där ni får både kontinuerlig förmedling samt ett positivt som ärligt bemötande.

Tack så mycket för de fina orden Cecilia. Vi hörs! / Daniel

Anders N
Reftele

Väl bemötande och bra kontakt hela vägen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack för ert positiva omdöme. Ha det bra./Håkan

Muharem S
Anderstorp

Trygghet, professionalitet, engagemang och en grym drivkraft. Jag är mycket nöjd och skulle varmt rekommendera Daniel till den som vill sälja sin fastighet.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack för de vänliga orden. Ett Gott Nytt År hälsar Daniel.

Jenni J

Smidig och snabb kommunikation

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack för gott samarbete och lycka till i Halmstad./Daniel

Emma Lisa Birgitta J
Gislaved

Bra att hålla oss uppdaterade om huruvida det var visningar på huset mm. De svarade alltid snabbt när men sökte dom via telefon. Ett bra bemötande hela vägen!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Roligt att ni är nöjda. Fastighetsmarknaden är väldigt avvaktande men bra att ni hade tålamod så att det slutligen löste sig. /Daniel, Angela och Håkan

Håkan G
Smålandsstenar

Positivt bemötande under rådande omständigheter I början vid visningstiden var allt uppåt, när sedan spekulanterna uteblev sjönk humöret. Vi själva blev mer aktiva och jagade på folk vi träffade. Till slut lyckades vi få igång en spekulant. SF slutförde sedan sin uppgift. Vi hade kontakt med mäklaren en - två gånger oer 14-dar.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Skönt att det löst sig till slut och dessutom till en köpare som verkar nöjd samt inte villkorade köpet. Ha en fin sommar./Håkan P

Katri S
Gislaved

Professionellt och vänligt. Rekommenderas varmt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack för de vänliga orden. Alltid roligt att höra från nöjda kunder. Ha det nu bra och hoppas du kommer och trivas i det nya. Hälsa mor./Håkan

Jenny F
Gislaved

Professionella mäklare som är mycket tillmötesgående och hjälper med allt som har med ditt bostadsköp att göra. Rekommenderar varmt :)

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Vad roligt att du är nöjd. Tack för de vänliga orden och välkommen tillbaks till Gislaved./Daniel, Angela och Håkan

Mohammed H
Anderstorp

Hög kvalitet snabb service, trevliga och flexibla personal.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack för ert omdöme, det uppskattas./Håkan

Mikael B
Anderstorp

Bra bemött av mäklare och snabbt agerande. Lite fel i ritningar som justerades. Källaren saknades. I presentationen saknades bilder på (som vi ser det) viktiga delar, såsom groventré och gillestuga med öppenspis. Fotografen tyckte inte dessa bilder var viktiga. Ingen öppen visning erbjöds på kväll- eller helgtid. Detta innebar ju att presentationen blev viktigare. Vid försäljning tillsammans med säljare/kund, så fungerade detta mycket bra.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack för ert omdöme. Vi tar till oss era synpunkter och försöker bättra oss. /Håkan

Heiko W
Smålandsstenar

Gjorde mäklaren ett mycket bra jobb? Alla frågor besvarades mycket bra. En mycket välorganiserad försäljning, tack för det.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Roligt att du är nöjd. Tack för bra omdöme så ses vi snart för övertagande./Håkan

Clemens K
Bolmen

- enkelt att hitta gemensam tid - alltid snabbt att svara - trevligt och hjälpsam

Anna F
Gislaved

Enkel och snabb kontakt och bra bemötande.

Roligt att ni är nöjda. Välkomna till Gislaved./Håkan

Stephan L
Anderstorp

Mäklaren har bidragit med kandidater trots svårigheter med att marknaden stannat av lite med oroligheter i världen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack för positivt omdöme och högt betyg. Ha en fin sommar så hörs vi när det närmar sig övertagande./Håkan

Jusuf S
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
Smålandsstenar

Bra bemötande, uppnådde förväntningarna. God kommunikation.

Tack för detta omdöme. Det är ömsesidigt. / Håkan, Angela och Linnea

Anna W
Hestra

Snabb och smidig kontakt. Bra lokalkännedom.

Tack alltid roligt med nöjda kunder. Håkan, Angela och Linnea

Pernilla K
Gislaved

Jag tycker att det var bra service och bemötande👍

Roligt att höra och tack för omdömet! /Linnea, Angela och Håkan

Vibeke B
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
Smålandsstenar

Mycket kompetent, proffsig och serviceinriktad mäklare med ingående lokalkännedom. Upplevde att vara trygg och välinformerad genom hela processen. Snabba svar på allt. Vill absolut rekommendera Håkan Palm om du önskar en erfaren och seriös mäklare. Vänliga hälsningar Vibeke Barkentin

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack Vibeke. Alltid kul när man kan leva upp till kundens förväntningar. /Håkan, Angela och Linnéa

Monica A
Anderstorp

Proffsig och personlig mäklare. Kände väl till området.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. /Håkan, Angela och Linnea

Thomas G
Broaryd

Allt fungerat snabbt o smidigt och bra, proffsigt och trevligt bemötande Thomas

Roligt att höra att du blev nöjd/ Håkan, Angela och Linnea

Adis B
Gislaved

Toppen. Seriös, detaljerad förklaring och allt redo efter man blir redo att köpa. Bra jobbat. Mvh

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Så roligt att höra att ni är nöjda och tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Med vänlig hälsning, Linnea

Adnan B
Gislaved

Mycket bra. Bra bemötande, svarar fort på e- post och telefon samtal. Jag är mycket nöjd.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack så mycket för omdömet. Tack själv för snabba besked och bra kommunikation./Håkan, Linnea och Angela.

Poul Erik S
Hestra

Positiv, venlig og profesionel behandling.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack för det fina omdömet. /Håkan

Patricia K
Gislaved

Toppen bemötande av mäklaren. Mäklaren har varit tydlig, flexibel och hjälpsam i processen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack så jättemycket för det vänliga omdömet. Det är ömsesidigt. Med vänlig hälsning, Håkan, Linnea och Angela.

Emeli O
Skeppshult

Precis som förväntat. Jag blev bra bemött och fick svar på dom frågor jag hade. Dom är noga med att säga att det är bara att ringa om jag undrar något mer eller har fler frågor, vilket känns jätte bra.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Vad roligt att du är nöjd och tack för de fina omdömet. Det är alltid bara att höra av sig. Ha det en fin vecka./Linnéa, Håkan och Angela

Kent-ove P
Gislaved

. . .. ........ ............................ ..

Ulrika J
Smålandsstenar

Toppen Håkan är trygg lugn svara snabbt både på telefonsamtal sms eller Mail precis som man vill en mäklare skall vara

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack för förtroendet att vi fick hjälpa er med försäljningen och dessa varma ord. Ömsesidig kommunikation brukar leda till bra resultat. /Håkan, Angela och Linnea

Marcus K
Gislaved Lundåkra

Snabba, enkla och informativa från första kontakt till avslut.

Ömsesidigt. Roligt att ni är nöjda. /Håkan, Linnea och Angela

Lea S
Gislaved

Professionellt och vänligt bemötande. Linnea gav inte orimliga förväntningar och resultatet blev bättre än väntat och snabbt. Tack

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Så roligt att höra att ni är nöjda och att jag lyckades leva upp till era förväntningar och lite till. Tack för dessa varma orden och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Nu hoppas vi att nästa barnfamilj kommer att trivas lika länge som ni har gjort. /Linnea, Håkan och Angela.

Karl Jonas Allan L
Anderstorp

Bra bemötande och snabba beslut. Kändes tryggt och bra

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack för de orden och roligt att höra att ni är nöjda. /Linnéa, Håkan och Angela

CARIN C
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Sålde min brf med Linnea som mäklare. Är så grymt nöjd. Proffsig vägledning och svar på alla mina knäppa frågor. Tack!!

CARIN C gillar detta
Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen och för ditt fina omdöme. Vi finns med hela vägen och INGA frågor du ställt har varit dumma! Nu har du äntligen din stora gräsmatta och våren väntar runt hörnet. Lycka till med allt! /Linnea, Håkan och Angela.

Moniek V
Anderstorp

Mäklare var helt vanlig och hjälpte oss förstå allt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Så roligt att ni är nöjda. Nu väntar vi med spänning på dagen ni får nycklarna till ert drömhus i Sverige. Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. /Linnea, Håkan och Angela

Tomas J
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
Bredaryd

Bra bemötande och rak och enkel hantering vid budgivningen. Inget utdraget förfarande. Informativ

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack för ditt fina omdöme. Ta det lugnt ute på vägarna och njut av snölandskapet. /Håkan, Angela och Linnea

Cajsa Maja Malin Q
Hestra

Mäklaren bemötte oss på ett mycket trevligt sätt vid kontraktsskrivning. Hon var tydlig, informativ och trevlig.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, det värmer. Har förmånen att ha trevliga kunder som bidrar till go stämning. /Linnea

Bertil S
Gislaved

Vi blev bemötta på bra sätt,dom förklarade hur det skulle bli,vilka chanser bli av med fastigheten Så vi är nöjda,och bra människor som köpt vårt hus. Det viktigaste va bli av med huset, är man både har hus lägenhet.På det viset blir det dubbla hyror ett tag,men överlag är jag nöjd av vår mäklare.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Kul att höra att ni är nöjda och att vi fick förtroendet att hjälpa till. Det går fort tills vi sitter vid bordet och dricker kaffe igen och lämnar över nycklarna till glada köpare. / Linnea

Sebastian H
Smålandsstenar

Jag tycker att det var ett väldigt bra bemötande och känner mig nöjd med allt

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack roligt att höra att du är nöjd! Lycka till i nya lägenheten/Håkan

Anders Olof E
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
Gislaved

Allting av högsta klass, från sekreterare till mäklaren. Valde kontor på goda meriter.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack för positivt omdöme som alltid värmer och hoppas du hittar något som passar trots att det blir trist att du flyttar från bygden. Från oss alla på kontoret gm Håkan

Anna F
Anderstorp

Mycket bra bemötande av samtliga på kontoret i Gislaved. Hade höga förväntningar då jag enbart hört gott om dem tidigare och allt infriades. Inga frågor va för dumma för att ställas. Fick svar på det jag ville och kände mig mer än välkommen. Rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling i Gislaved alla dagar i veckan! Tack Håkan, Linnea och Angela! /Anna

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Så roligt att höra att vi kunde leva upp till dina förväntningar och lite därtill. Stort tack för ditt fina omdöme, det värmer hos oss alla tre en regnig höstdag. Vi önskar dig lycka till på västkusten! /Linnea, Håkan och Angela.

Mohammed Saeh Alsami A
Gislaved

Bra bemötande och mäklaren var snabb det gillade vi att allting gick bra

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Roligt att ni är nöjda och tack för de vänliga orden. Tror ni kommer trivas riktigt bra hela familjen och perfekt för barnen med både trädgård och lekplatsen nära. /Linnea

Monica A
Smålandsstenar

Engagerade utmärkt bemötande har bara bra erfarenheter

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Vad roligt att höra. Så roligt med nöjda och återkommande kunder. Njut av alla höstfärger så ses vi snart igen. /Linnea, Håkan och Angela.

Karl-anders R
Hestra

Trevligt och korrekt bemötande. De levde upp till de förväntningar jag hade på att ett proffsigt sätt annonsera och visa min fastighet. Ett mycket trevligt och personligt bemötande och professionellt handläggare av min försäljning. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack det var roligt att du blev nöjd. Jag och Linnea tackar och önskar dig lycka till i Kalmartrakten och på golfbanan./Håkan

Emelie A
Smålandsstenar

Bra bemötande och lättillgänglig.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack för de orden Emelie. Nu har du snart nycklarna till ditt nya hem. Trevlig helg! / Linnea, Håkan och Angela.

Mikael A
Reftele

Bra Vi önskade få information om den aktuella fastigheten. Det fick vi. Vi ville se fastigheten snabbt det fick vi. Bra genomgång/upplägg då vi skrev på avtalet. Vi fick påminna om bilderna vid två tillfällen innan vi fick dem skickade till oss.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme Mikael. Jag tar åt mig feedbacken ang att ni fick vänta en dag på bilderna, men roligt att höra att ni är nöjda i övrigt. Ett riktigt toppen ställe som jag hoppas ni kommer trivas i. Vi ses på tillträdet! / Linnea

Malin K
Gislaved

Mäklaren var väldigt ärlig och rak vilket uppskattas . Respektfullt bemötande och hjälpsam

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack för det vänliga omdömet och att du tog dig tid. Det värmer. /Linnéa

Anna-karin J
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
Bolmen

Har gjort många affärer med Håkan Palm och hans medarbetare. Både som säljare och köpare. Väldigt nöjd hela vägen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Tack för fint omdöme. Det är ömsesidigt. Ha det bra./Håkan m kollegor

Evy J
Gislaved

Med vänlighet.förväntningar var att få huset sålt och det funkade bra.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Roligt att du blev nöjd, är ju alltid skoj när det är många intresserade och värdet höjs./Håkan

Emil W

Texten måste vara åtminstone 30 tecken

Tack för det omdömet på 5/5 och minst 30 tecken. /Linnea

Vera Kerstin Hillevi S
Anderstorp

Allt har varit till belåtenhet hittills,

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Det får vi tro det blir hela vägen till övertagandet också. Ha det bra och en fin sommar./Håkan