Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Vi är mäklare med full koll på Gislaved!

Funderar du på att köpa eller sälja villa eller bostadsrätt i Gislaved? Vi kan den lokala bostadsmarknaden och eftersom vi har ett nätverk av mäklare runt om i landet vet vi vad som fungerar och inte till exempel vid visning.

Vi hjälper dig med hela processen från att värdera bostaden, via visning och lämplig köpare till faktisk försäljning. Är du intresserad av att köpa får du gärna kontakta oss, vi hittar objekt i området som passar dig!

Välkommen in till vårt kontor på Köpmangatan så kan vi diskutera ett samarbete inför din nästa bostadsaffär!

Läs vad 103 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved 2

2021-10-15
    Bra bemötande och mäklaren var snabb det gillade vi att allting gick bra
    Roligt att ni är nöjda och tack för de vänliga orden. Tror ni kommer trivas riktigt bra hela familjen och perfekt för barnen med både trädgård och lekplatsen nära. /Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-10-04
    Engagerade utmärkt bemötande har bara bra erfarenheter
    Vad roligt att höra. Så roligt med nöjda och återkommande kunder. Njut av alla höstfärger så ses vi snart igen. /Linnea, Håkan och Angela. Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Hestra
    2021-10-02
    Trevligt och korrekt bemötande.
    De levde upp till de förväntningar jag hade på att ett proffsigt sätt annonsera och visa min fastighet.
    Ett mycket trevligt och personligt bemötande och professionellt handläggare av min försäljning.
    Kan varmt rekommenderas.
    Tack det var roligt att du blev nöjd. Jag och Linnea tackar och önskar dig lycka till i Kalmartrakten och på golfbanan./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-09-17
    Bra bemötande och lättillgänglig.
    Tack för de orden Emelie. Nu har du snart nycklarna till ditt nya hem. Trevlig helg! / Linnea, Håkan och Angela. Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-09-13
    Bra
    Vi önskade få information om den aktuella fastigheten. Det fick vi.

Vi ville se fastigheten snabbt det fick vi.

Bra genomgång/upplägg då vi skrev på avtalet.

Vi fick påminna om bilderna vid två tillfällen innan vi fick dem skickade till oss.
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme Mikael. Jag tar åt mig feedbacken ang att ni fick vänta en dag på bilderna, men roligt att höra att ni är nöjda i övrigt. Ett riktigt toppen ställe som jag hoppas ni kommer trivas i. Vi ses på tillträdet! / Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-09-02
    Mäklaren var väldigt ärlig och rak vilket uppskattas .
    Respektfullt bemötande och hjälpsam
    Tack för det vänliga omdömet och att du tog dig tid. Det värmer. /Linnéa Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Bolmen
    2021-08-30
    Har gjort många affärer med Håkan Palm och hans medarbetare. Både som säljare och köpare. Väldigt nöjd hela vägen.
    Tack för fint omdöme. Det är ömsesidigt. Ha det bra./Håkan m kollegor Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-08-17
    Med vänlighet.förväntningar var att få huset sålt och det funkade bra.
    Roligt att du blev nöjd, är ju alltid skoj när det är många intresserade och värdet höjs./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-07-06
    Texten måste vara åtminstone 30 tecken
    Tack för det omdömet på 5/5 och minst 30 tecken. /Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-06-28
    Allt har varit till belåtenhet hittills,
    Det får vi tro det blir hela vägen till övertagandet också. Ha det bra och en fin sommar./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-06-13
    Min upplevelse av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved var mer än bra!
    Vi blev jättebra bemötta av både mäklaren och andra anställda på Svensk Fastighetsförmedling. Mäklaren var mer än hjälpsam med allt som vi behövde och undrade. Samt så gick det jättebra och smidigt att genomföra köpet på Töråsvägen 23.
    Roligt att ni är nöjda vilket är ömsesidigt då ni varit raka och tydliga. Ha nu en fin sommar./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-06-12
    Vi blev väldigt väl bemötta och mäklaren fanns tillhands för alla våra frågor och gav oss tid att titta runt.
    Vi har haft kontakt med två mäklare och annan personal via tfn och mejl på Svensk fastighetsförmedling Gislaved och alla har varit väldigt trevliga, tillmötesgående, hjälpsamma och proffsiga.
    Vi är väldigt nöjda med den kontakt vi hittils haft!
    Vad glada vi blir att höra att ni är är så nöjda med hela teamet på kontoret! Tack så mycket för de värmande orden från oss alla. Nu väntar vi spänt tills nycklarna ska lämnas över och att ni får tillbringa en härlig första sommar i torpet och att det blir många fler framöver! /Linnéa, Håkan och Angela. Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-06-10
    Bra bemötande och positiva! Snabb service och hjälp med försäljning.
    Kan verkligen rekommendera dom👍
    Tack för vänligt omdöme. Roligt att ni är nöjda. Ha det fint./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-06-03
    Jag tycker att dom är fantastiska
    Aldrig några problem
    Tack det är ömsesidigt och det gäller även dina två söner som alltid ställer upp. Ha nu en fin helg hälsar Angela, Linnea och Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-05-27
    Vi har sålt bostad via Svensk Fastighetsförmedling. Hade räknat med bättre kontakt och mer professionellt bemötande. Upplevdes slarvigt och som att vi var bara en småsak att få överstökat. Sedan har de levererat ett bra arbete med att sälja. Det är en väldigt dyr mäklare därav var förväntningarna höga på just bemötandet. Men slutresultatet är helt okey så vi är ändock nöjda.
    Tråkigt att ni upplevde vårt arbete på detta sätt men vi tar till oss detta och ska försöka bättra oss. Ha en fin sommar./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-05-26
    Jag var mycket nöjd med Linneas snabba, professionella arbete. Jag träffade en mycket trevlig person.
    Tack så mycket för de vänliga orden och välkommen till grannskapet! /Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-05-24
    Toppen. Har hjälpt mig i flera ärenden och toppen varje gång.
    Tack för det alltid roligt med återkommande kunder. /Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-05-24
    Linnea är en supermäklare ... Jag är 100% nöjd med det arbete hon har gjort för oss.
    Tack för ett fint samarbete och grattis till ert nya hus. /Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-05-19
    Jag la bud på en lgh med 7 budgivare. Min telefon strejkade,då budade mäklaren Linnéa åt oss.
    Vi säljer vår nuvarande med samma bolag och fotograf är inbokad.
    Upplevde att det nästan gick för fort från bud till kontrakt.
    Nu ser vi fram emot många budgivare på vår 2,5:a.
    Mona Bergqvist/ Sture Larsson
    Tack för förtroendet att sälja er lägenhet. Givetvis registrerar vi era bud. Nu blir det omvända roller och ni som styr tempot. /Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Skeppshult
    2021-05-18
    Har sålt en bostadsrätt,det sköttes på bästa sätt och jag är mycket nöjd med det arbete som Håkan Palm har utfört.
    Tack för vänligt omdöme som alltid värmer. Ha det bra./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-05-04
    Utmärkt support i samband med husförsäljning, klara och raka besked och ständigt på hugget :)
    Roligt att höra att ni är nöjda. Tack för ett gott samarbete! /Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-05-04
    Sålde en Fastighet. Är jättenöjd med samarbetet.
    Tack. Alltid roligt med nöjda kunder. Ha det bra./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-03-23
    Riktig kompetent ock vänlig mäklare ock personal.
    Tack det var vänliga ord som vi tar åt oss av och uppskattar. Ha det gott så ses vi förhoppningsvis på tillträdet./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-02-18
    Bra och rekordssnabb försäljning med en engagerad mäklare för både köpare och säljare
    Tack för förtroendet att få sälja ditt hem. Alltid lika kul när vi genom Läge+ hittar rätt kund och lyckas med en smidig affär för alla parter. Ta hand om dig så hörs vi! /Linnéa Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-02-16
    Hej
    Jag köpt hus i Gislaved.
    Mäklaren är väldigt professionellt och smart.
    Hela vägen vi hade bra support.

Vi är super nöjd med svenskfast förmodligen.
    Lycka till med affären
    Hej Zarko, Roligt att höra. Nu räknar vi ner tills ni får nycklarna! Hälsa familjen. /Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-02-16
    Sålde min Villa, kanonservice. Proffsiga Mäklare
    Tack själv Tomas för ett gott samarbete genom hela affären. /Linnéa Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Hestra
    2021-02-01
    Mycket professionellt av min mäklaren fick all information jag skulle ha
    Tack det var roligt att höra att ni är nöjda. Hälsa flickorna./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Unnaryd
    2021-01-18
    Bara bra, hel enkelt! Raka besked. Kunnighet. Erfarenhet.
    It takes two to tango. Tack för vänligt omdöme vilket är ömsesidigt. Hälsa Helena och Magnus./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Hällabäck
    2021-01-15
    Vi köpte ett fritidshus ute på landet. Trevligt bemötande och snabb och effektiv affär. Vi är mycket nöjda
    Det är ömsesidigt. Alltid roligt med nöjda kunder./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-01-15
    Köpt radhus och blev väl bemött . SEnare besök upplevdes som att hon visste vad hon gjorde
    Vi är nöjda kunder
    Alltid roligt att göra affärer med trevliga kunder. Tack för de vänliga orden. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende! / Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2020-12-04
    Ett mycket bra o trevligt bemötande. Full service
    2020-11-29
    Har sålt en villa och mäklaren har varit bra.
    I dessa coronatider så får man vara glad att affären gick så smidigt även att man fick gå ner i pris. För man vet inget om hur framtiden blir. Annars bara massa ++++
    Tack för bra omdöme. Ja det är orostider och årstiden gör inte heller att folk blir piggare. Tack själva för er smidighet. /Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
  • köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Bredaryd
    2020-11-04
    Vi har köpt en hyresfastighet, men en bra fastighetsvisning.
    Det var lite liten kommunikation efter visning till budgivning och även efter att vi hade lagt budet. Men nu spelar det ju ingen roll när vi till slut fick köpa objektet.
    Tar till mig råden och ska försöka förbättra kommunikationen./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2020-10-22
    Vi har köpt hus och vi blev väldigt fint och proffsigt bemötta
    Tack för de vänliga orden. Vi hoppas ni kommer trivas! /Linnea. L Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Centralt
    2020-10-20
    Har köpt en bostadsrätt
    Trevlig, snabb på att svara på frågor
    Förväntningarna var bättre än jag förväntat mig.
    Bra bemötande, ordnade upp det praktiska fort, Bra information om vad som händer i affären
    Alltid smidigt när man har trevliga kunder. Tack för vänligt omdöme och lycka till i den nya bostaden./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
  • sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2020-10-03
    Försäljning av skogsgård.
    Löste problem med tillgänglighet. Ordnade många visningar.
    Hej och tack. Roligt att ni blev nöjda med försäljningen. Tack för att vi fick hjälpa till./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
  • Dietmar L
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Skeppshult
    2020-10-03
    Jätte trevlig och bra Service
    Tack för de vänliga orden. Det uppskattas./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2020-08-03
    Försäljning av hus. Utmärkt och professionellt bemötande
    Tack för vänligt omdöme och att du blev nöjd./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Ås
    2020-08-02
    Sålt villa/fritidshus.
    Mäklaren överträffade våra förväntningar i allt.
    Tack för vänligt omdöme. Roligt att ni är nöjda./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
  • Sune M
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2020-07-28
    Vi håller på att att sälja vårt hus. Hittills har Håkan bemött oss på ett bra sätt. Vi kände Håkan sen tidigare och hittills har han levt upp till de förväntningar vi har. Affären är inte färdig än så vi kan inte ge något slutbetyg på hur Håkan sköter denna affär.
    Tack för positivt omdöme och vi får tro att slutförandet också kommer gå bra.Handpeng inbetalad och besiktning på tur./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2020-07-12
    Oerhört professionellt bemötande av mäklaren när vi köpte bostad.
    Tack för vänligt omdöme. Alltid roligt med positiva reaktioner./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2020-07-10
    Vi köpte en villa i Burseryd av Håkan Palm och Håkan var väldigt hjälpsam och objektet blev vi helförtjusta i så allt är till största belåtenhet.
    Lennart Wiklund
    Tack för vänligt omdöme och välkomna till Småland./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2020-06-27
    Jag har sålt en villa i Anderstorp.
    Ringde till mäklare Håkan Palm och han kunde komma samma dag, han var trevlig och tillmötesgående. Efter ett par dagar var villan ute på Hemnet och efter ytterligare några dagar med budgivning var villan såld.
    Är mycket belåten med mäklaren Svensk Fastighetsförmedling.

MVH Lage Teodorsson
    Tack. Roligt att ni är nöjda. Ha en fin sommar./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Stengårdshult
    2020-06-17
    Otroligt duktig/kunnig/hjälpsam mäklare
    Tack för de vänliga orden. Underlättar med kunniga, positiva och hjälpsamma kunder. Ha nu en fin midsommar./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2020-06-15
    Har sålt villa i Gislaved.
    Mäklaren gav redan från början ett väldigt seriöst intryck och har agerat professionellt under hela processen.
    Mäklaren har varit noga med att lyssna på oss som kund och vi har upplevt att vi blivit väl omhändertagna, trots svårigheterna med Corona.

Sammantaget en positiv upplevelse och vi kan rekommendera fler att använda mäklaren
    Tack för positivt omdöme vilket alltid uppskattas. Ha en fin sommar. /Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
  • Anna-Karin J
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2020-06-11
    Köpt villa i Smålandsstenar. Känner mäklaren sedan tidigare försäljningar/köp.
    Nöjd med allt.
    Tack för det. Alltid roligt med nöjda kunder. Ha en fin sommar./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Bottnaryd
    2020-05-25
    Proffsig mäklare med det högst personliga bemötandet. Bästa mäklaren jag haft! 😊
    Vi sträcker på oss och tackar för det vänliga omdömet./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Falkenberg
    2020-04-30
    Vi köpet en stuga och fick en fantastisk service.
    Bra och proffsigt bemötande.
    Gav olika förslag på vad man skall tänka på både som köpare och säljare.

Vi är jätte nöjda.
  • Ingemar G
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2020-04-17
    Mycket bra bemött snabb service kommer till baka nästa gång
    Roligt att du är nöjd. Tack själv och trevlig helg/Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2020-02-28
    Erfaren säljare som vet hur det fungerar. Har inget att jämföra med
    Roligt att ni är nöjda. Ha det fint./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved