Alla kategorier Mäklare Jönköping Gislaved Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Köpmangatan 1C, 332 30 Gislaved — Visa karta

Vi är mäklare med full koll på Gislaved!

Funderar du på att köpa eller sälja villa eller bostadsrätt i Gislaved? Vi kan den lokala bostadsmarknaden och eftersom vi har ett nätverk av mäklare runt om i landet vet vi vad som fungerar och inte till exempel vid visning.

Vi hjälper dig med hela processen från att värdera bostaden, via visning och lämplig köpare till faktisk försäljning. Är du intresserad av att köpa får du gärna kontakta oss, vi hittar objekt i området som passar dig!

Välkommen in till vårt kontor på Köpmangatan så kan vi diskutera ett samarbete inför din nästa bostadsaffär!

Läs vad 22 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

• Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Har sålt en 5-rums enplansvilla.

Blev bemött med stor kunskap, erfarenhet och väldigt bra information.

Förväntade mig att det skulle gå smidigt, och okomplicerat. Eftersom jag inte gör husaffärer så ofta så vill jag ha det enkelt och att mäklaren tar hand om allt administrativt. Så blev det.

Hela affären var snabb och okomplicerad. Mycket nöjd med allt från första kontakten till allt administrativt efter kontraktsskrivningen. Så som bank och vinstskatt sysslor. Läs mer
    2018-10-17 Håkan P svarar Peter L
    Tack för vänligt omdöme och som alltid krävs det två för tango så det är ömsesidigt./Håkan
  • Markus H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Superproffsigt bemötande och bra uppdatering genom hela processen. Skulle använda dem igen om det vore aktuellt. Läs mer
    2018-10-17 Håkan P svarar Markus H
    Alltid roligt att få positiv respons och att dina förväntningar infriades. Bidragande orsak till resultatet att det var ett fint objekt som tilltalade många kunder. Lycka till med flytten och det nya jobbet men alltid välkommen tillbaks.
  • Daniel Karl-Rickard J
    Daniel Karl-Rickard J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Effektivt och väl utfört. Från första kontakt till försäljning tog det ca 3 veckor. Läs mer
  • Anna Victoria D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Jag träffade endast mäklaren i samband med avtalsskrivande (visning etc gjorde maken), men fick ett mycket positivt intryck. För det var en mäklare som både hade goda kunskaper om det formella och som hade förmågan att skapa trevlig stämning runt mötesbordet. Läs mer
    2018-10-03 Håkan P svarar Anna Victoria D
    Tack för de värmande orden. Vi har turen att ha härliga kunder som själva också bidrar till god stämning./ Linnea
  • Albert S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    sålde en bostadsrätt. Mycket tillmötesgående mäklare även hans medarbetare. Kunniga, vägledande. Avlastade bekymmer. Informerade mig som säljare under hela processen.
    Mycket bra bemötande. Kommer rekommendera mäklaren till andra! Läs mer
    2018-08-31 Håkan P svarar Albert S
    Tack för det vänliga omdömet. Det är ömsesidigt. Det värmer och stärker alltid att höra positiva saker.Ha en bra helg./Håkan och Angela
  • Marcus R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    top service , exsellent , proffesionel Läs mer
    2018-08-24 Håkan P svarar Marcus R
    Tack för det positiva omdömet. Alltid roligt att få. Ha det bra och trevlig helg.
    /Håkan
  • Monika D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Wir haben einen Bauernhof bei Herrn Palm gekauft. Wir sind super zufrieden mit Seiner Arbeit. Er ist immer sehr freundlich und zuvorkommend gewesen. Da wir Deutsche sind und die schwedische Sprache noch nicht so gut können, hat er uns mit seinen tollen Deutschkenntnissen super verstanden. Er hat uns versprochen, das er uns später auch helfen wird wenn wir mal Fragen hätten.
    . Fazit: Er ist ein kompenter Makler. Läs mer
    2018-06-22 Håkan P svarar Monika D
    Hallo Familie Dreimann und viele Dank fur Ihre nette Wörte. Schön zu hören das Sie zufrieden sind.
    Herzlich willkommen nach Schweden.
    Hoffe das wir morgens eine punkte bekomme in Fussball.
    /Håkan
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Sålde lägenhet, mycket proffsigt och bra bemötande. Snabb återkoppling och behjälplig med det mesta. Läs mer
    2018-05-17 Håkan P svarar Thomas T
    Tack själva. Ni har underlättat vårt arbete.
  • Fredrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Slarvig och nonchalant utan vilja att uppfylla sitt uppdrag enligt lagar och regler. Flera formfel som inte korrigerats. Läs mer
  • Gull-britt J
    Gull-britt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Klart att jag vill recensera Håkan Palm som vår mäklare .
    Vi kände förtroende för Håkan direkt.
    Han är
    Respektfull
    tillmötesgående
    Professionell
    Känns som kunnig
    Det händer verkligen något , när han påbörjar projekt försäljning .
    Vi är nöjda med försäljningen av Broaryd . Läs mer
    2018-04-16 Håkan P svarar Gull-britt J
    Tack för det fina omdömet. Ha det bra.
  • Anette L
    Anette L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Vi är väldigt nöjda med Håkans bemötande och det sätt han marknadsförde vår bostad. Visning, budgivning och kontraktsskrivning va tydligt och effektivt. Inga oklarheter. Vi rekommenderar verkligen Håkan som mäklare vid bostadsförsäljning. Läs mer
    2018-03-06 Håkan P svarar Anette L
    Hej
    Och tack för de vänliga orden. Alltid roligt när någon blir nöjd vilket betyder att svarat upp mot förväntningar. En bidragande orsak är ju också att ni har ett jättetrevligt hem vilket har underlättat vårt jobb.
  • Jeanette B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    vi har været meget glad for den behagelig behageligt måder vi fik oplysning omkring salg huset Läs mer
    2018-03-05 Håkan P svarar Jeanette B
    Jag och Angela tackar. Alltid roligt när folk är nöjda.
  • Ulla Margit S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Vi är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling i Gislaved och dess engagerade personal. Ordning och reda och på hugget. Läs mer
    2018-02-27 Håkan P svarar Ulla Margit S
    Angela och jag tackar för de vänliga orden. Ha det bra.
  • Marin Gheorghe R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Han har varit jätte duktig och väl informerad, alltid i tid och helt öppet för frågor. Läs mer
    2018-02-13 Håkan P svarar Marin Gheorghe R
    Tack för ert positiva omdöme.
    Takes Two to tango
  • Tore J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Jag är supernöjd med Håkans och hans assistents proffsiga jobb med att sälja min bostad. Har känt mig väl omhändertagen från första till senaste mötet. Rekommenderas på det varmaste! Läs mer
    2018-02-09 Håkan P svarar Tore J
    Angela och jag tackar så mycket för de vänliga orden vilka är ömsesidiga.
    Ha en bra helg.
  • Kjell G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Tack för bra bemötande och ett gott sammanbete

Hälsningar Ing-Margret Kjell Gustafsson Läs mer
    2018-01-20 Håkan P svarar Kjell G
    Tack för positivt omdöme. Alltid roligt att få den typen av kritik.
  • Martin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Mycket väl mött.. Snabbt och smidigt utan några krångel.. Är mycket nöjd rekommenderar gärna till andra om dem vill ha snabb och smidig affär.. Läs mer
    2017-12-21 Håkan P svarar Martin M
    Tack för de vänliga orden.det är ömsesidigt./Håkan
  • Dödsboet efter Bengt E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Bra bemötande, bra service från mäklarassistenten.

professionellt ! Läs mer
  • Stefan1981 E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Rakt och tydlig kommunikation (Håkan Palm) sköter uppdragen professionellt, precis det man söker hos en mäklare!

Kan väl rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Gislaved.

Med vänlig hälsning,
    Stefan Läs mer
  • Björn T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Håkan Palm är en underbar mäklare och person som är underbart ärlig och det är något som jag uppskattar högt när jag har använt honom som försäljare av mitt hus och som köpare av det hus jag bor i nu........TACK Håkan Läs mer
    2017-11-20 Håkan P svarar Björn T
    Tack för de vänliga orden. Du vet att vi alltid försöker ställa upp och göra vårt bästa för alla parter.
  • Ingolf Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    En mycket bra information under hela processen, Bra jobbat!
    Är helnöjd med ditt jobb.
    Mvh Ingolf Läs mer
  • Joakim H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    Helt fantastisk hantering av vår försäljning. Håkan och Linnea skötte detta exemplariskt från värdering till avslut. Både jag och min familj kan varmt rekommendera båda två! Läs mer

Köpmangatan 1C, 332 30 Gislaved