Svensk Fastighetsförmedling Gislaved

Vi är mäklare med full koll på Gislaved!

Funderar du på att köpa eller sälja villa eller bostadsrätt i Gislaved? Vi kan den lokala bostadsmarknaden och eftersom vi har ett nätverk av mäklare runt om i landet vet vi vad som fungerar och inte till exempel vid visning.

Vi hjälper dig med hela processen från att värdera bostaden, via visning och lämplig köpare till faktisk försäljning. Är du intresserad av att köpa får du gärna kontakta oss, vi hittar objekt i området som passar dig!

Välkommen in till vårt kontor på Köpmangatan så kan vi diskutera ett samarbete inför din nästa bostadsaffär!

Läs vad 132 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved 2

2022-11-25 Verifierad kund
    Bra bemött av mäklare och snabbt agerande.

Lite fel i ritningar som justerades. Källaren saknades.

I presentationen saknades bilder på (som vi ser det) viktiga delar, såsom groventré och gillestuga med öppenspis.
    Fotografen tyckte inte dessa bilder var viktiga.

Ingen öppen visning erbjöds på kväll- eller helgtid.
    Detta innebar ju att presentationen blev viktigare.

Vid försäljning tillsammans med säljare/kund, så fungerade detta mycket bra.
    Tack för ert omdöme. Vi tar till oss era synpunkter och försöker bättra oss. /Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2022-11-17 Verifierad kund
    Gjorde mäklaren ett mycket bra jobb?

Alla frågor besvarades mycket bra.

En mycket välorganiserad försäljning, tack för det.
    Roligt att du är nöjd. Tack för bra omdöme så ses vi snart för övertagande./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Bolmen
    2022-10-27 Verifierad kund
    - enkelt att hitta gemensam tid
    - alltid snabbt att svara
    - trevligt och hjälpsam
    2022-07-15 Verifierad kund
    Enkel och snabb kontakt och bra bemötande.
    Roligt att ni är nöjda. Välkomna till Gislaved./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2022-06-28 Verifierad kund
    Mäklaren har bidragit med kandidater trots svårigheter med att marknaden stannat av lite med oroligheter i världen.
    Tack för positivt omdöme och högt betyg.
    Ha en fin sommar så hörs vi när det närmar sig övertagande./Håkan
  • sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2022-06-13 Verifierad kund
    Bra bemötande, uppnådde förväntningarna. God kommunikation.
    Tack för detta omdöme. Det är ömsesidigt. / Håkan, Angela och Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2022-06-06 Verifierad kund
    Snabb och smidig kontakt. Bra lokalkännedom.
    Tack alltid roligt med nöjda kunder. Håkan, Angela och Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2022-06-05 Verifierad kund
    Jag tycker att det var bra service och bemötande👍
    Roligt att höra och tack för omdömet! /Linnea, Angela och Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
  • Vibeke B
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2022-06-03 Verifierad kund
    Mycket kompetent, proffsig och serviceinriktad mäklare med ingående lokalkännedom. Upplevde att vara trygg och välinformerad genom hela processen. Snabba svar på allt. Vill absolut rekommendera Håkan Palm om du önskar en erfaren och seriös mäklare.
    Vänliga hälsningar
    Vibeke Barkentin
    Tack Vibeke. Alltid kul när man kan leva upp till kundens förväntningar. /Håkan, Angela och Linnéa Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2022-06-03 Verifierad kund
    Proffsig och personlig mäklare. Kände väl till området.
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. /Håkan, Angela och Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Broaryd
    2022-05-26 Verifierad kund
    Allt fungerat snabbt o smidigt och bra, proffsigt och trevligt bemötande

Thomas
    Roligt att höra att du blev nöjd/ Håkan, Angela och Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2022-05-18 Verifierad kund
    Toppen.
    Seriös, detaljerad förklaring och allt redo efter man blir redo att köpa. Bra jobbat. Mvh
    Så roligt att höra att ni är nöjda och tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Med vänlig hälsning, Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2022-05-03 Verifierad kund
    Mycket bra. Bra bemötande, svarar fort på e- post och telefon samtal. Jag är mycket nöjd.
    Tack så mycket för omdömet. Tack själv för snabba besked och bra kommunikation./Håkan, Linnea och Angela. Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2022-05-02 Verifierad kund
    Positiv, venlig og profesionel behandling.
    Tack för det fina omdömet. /Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2022-05-02 Verifierad kund
    Toppen bemötande av mäklaren. Mäklaren har varit tydlig, flexibel och hjälpsam i processen.
    Tack så jättemycket för det vänliga omdömet. Det är ömsesidigt. Med vänlig hälsning, Håkan, Linnea och Angela. Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Skeppshult
    2022-04-04 Verifierad kund
    Precis som förväntat. Jag blev bra bemött och fick svar på dom frågor jag hade. Dom är noga med att säga att det är bara att ringa om jag undrar något mer eller har fler frågor, vilket känns jätte bra.
    Vad roligt att du är nöjd och tack för de fina omdömet. Det är alltid bara att höra av sig. Ha det en fin vecka./Linnéa, Håkan och Angela Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2022-03-12 Verifierad kund
    . . .. ........ ............................ ..
    2022-02-19 Verifierad kund
    Toppen Håkan är trygg lugn svara snabbt både på telefonsamtal sms eller Mail precis som man vill en mäklare skall vara
    Tack för förtroendet att vi fick hjälpa er med försäljningen och dessa varma ord. Ömsesidig kommunikation brukar leda till bra resultat. /Håkan, Angela och Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Gislaved Lundåkra
    2022-02-02 Verifierad kund
    Snabba, enkla och informativa från första kontakt till avslut.
    Ömsesidigt. Roligt att ni är nöjda. /Håkan, Linnea och Angela Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2022-01-31 Verifierad kund
    Professionellt och vänligt bemötande. Linnea gav inte orimliga förväntningar och resultatet blev bättre än väntat och snabbt. Tack
    Så roligt att höra att ni är nöjda och att jag lyckades leva upp till era förväntningar och lite till. Tack för dessa varma orden och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Nu hoppas vi att nästa barnfamilj kommer att trivas lika länge som ni har gjort. /Linnea, Håkan och Angela. Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2022-01-28 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabba beslut.
    Kändes tryggt och bra
    Tack för de orden och roligt att höra att ni är nöjda. /Linnéa, Håkan och Angela Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2022-01-26 Spontant omdöme
    Sålde min brf med Linnea som mäklare. Är så grymt nöjd.
    Proffsig vägledning och svar på alla mina knäppa frågor.
    Tack!!
    Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen och för ditt fina omdöme. Vi finns med hela vägen och INGA frågor du ställt har varit dumma! Nu har du äntligen din stora gräsmatta och våren väntar runt hörnet. Lycka till med allt! /Linnea, Håkan och Angela. Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2022-01-26 Verifierad kund
    Mäklare var helt vanlig och hjälpte oss förstå allt.
    Så roligt att ni är nöjda. Nu väntar vi med spänning på dagen ni får nycklarna till ert drömhus i Sverige. Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. /Linnea, Håkan och Angela Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
  • köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Bredaryd
    2021-12-02 Verifierad kund
    Bra bemötande och rak och enkel hantering vid budgivningen.
    Inget utdraget förfarande.
    Informativ
    Tack för ditt fina omdöme. Ta det lugnt ute på vägarna och njut av snölandskapet. /Håkan, Angela och Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-11-24 Verifierad kund
    Mäklaren bemötte oss på ett mycket trevligt sätt vid kontraktsskrivning. Hon var tydlig, informativ och trevlig.
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, det värmer. Har förmånen att ha trevliga kunder som bidrar till go stämning. /Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-11-16 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på bra sätt,dom förklarade hur det skulle bli,vilka chanser bli av med fastigheten Så vi är nöjda,och bra människor som köpt vårt hus. Det viktigaste va bli av med huset, är man både har hus lägenhet.På det viset blir det dubbla hyror ett tag,men överlag är jag nöjd av vår mäklare.
    Kul att höra att ni är nöjda och att vi fick förtroendet att hjälpa till. Det går fort tills vi sitter vid bordet och dricker kaffe igen och lämnar över nycklarna till glada köpare. / Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-11-15 Verifierad kund
    Jag tycker att det var ett väldigt bra bemötande och känner mig nöjd med allt
    Tack roligt att höra att du är nöjd! Lycka till i nya lägenheten/Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
  • sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-10-27 Verifierad kund
    Allting av högsta klass, från sekreterare till mäklaren.
    Valde kontor på goda meriter.
    Tack för positivt omdöme som alltid värmer och hoppas du hittar något som passar trots att det blir trist att du flyttar från bygden. Från oss alla på kontoret gm Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-10-21 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande av samtliga på kontoret i Gislaved. Hade höga förväntningar då jag enbart hört gott om dem tidigare och allt infriades. Inga frågor va för dumma för att ställas. Fick svar på det jag ville och kände mig mer än välkommen. Rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling i Gislaved alla dagar i veckan! Tack Håkan, Linnea och Angela! /Anna
    Så roligt att höra att vi kunde leva upp till dina förväntningar och lite därtill. Stort tack för ditt fina omdöme, det värmer hos oss alla tre en regnig höstdag. Vi önskar dig lycka till på västkusten! /Linnea, Håkan och Angela. Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-10-15 Verifierad kund
    Bra bemötande och mäklaren var snabb det gillade vi att allting gick bra
    Roligt att ni är nöjda och tack för de vänliga orden. Tror ni kommer trivas riktigt bra hela familjen och perfekt för barnen med både trädgård och lekplatsen nära. /Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-10-04 Verifierad kund
    Engagerade utmärkt bemötande har bara bra erfarenheter
    Vad roligt att höra. Så roligt med nöjda och återkommande kunder. Njut av alla höstfärger så ses vi snart igen. /Linnea, Håkan och Angela. Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-10-02 Verifierad kund
    Trevligt och korrekt bemötande.
    De levde upp till de förväntningar jag hade på att ett proffsigt sätt annonsera och visa min fastighet.
    Ett mycket trevligt och personligt bemötande och professionellt handläggare av min försäljning.
    Kan varmt rekommenderas.
    Tack det var roligt att du blev nöjd. Jag och Linnea tackar och önskar dig lycka till i Kalmartrakten och på golfbanan./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-09-17 Verifierad kund
    Bra bemötande och lättillgänglig.
    Tack för de orden Emelie. Nu har du snart nycklarna till ditt nya hem. Trevlig helg! / Linnea, Håkan och Angela. Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Reftele
    2021-09-13 Verifierad kund
    Bra
    Vi önskade få information om den aktuella fastigheten. Det fick vi.

Vi ville se fastigheten snabbt det fick vi.

Bra genomgång/upplägg då vi skrev på avtalet.

Vi fick påminna om bilderna vid två tillfällen innan vi fick dem skickade till oss.
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme Mikael. Jag tar åt mig feedbacken ang att ni fick vänta en dag på bilderna, men roligt att höra att ni är nöjda i övrigt. Ett riktigt toppen ställe som jag hoppas ni kommer trivas i. Vi ses på tillträdet! / Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-09-02 Verifierad kund
    Mäklaren var väldigt ärlig och rak vilket uppskattas .
    Respektfullt bemötande och hjälpsam
    Tack för det vänliga omdömet och att du tog dig tid. Det värmer. /Linnéa Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Bolmen
    2021-08-30 Verifierad kund
    Har gjort många affärer med Håkan Palm och hans medarbetare. Både som säljare och köpare. Väldigt nöjd hela vägen.
    Tack för fint omdöme. Det är ömsesidigt. Ha det bra./Håkan m kollegor Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-08-17 Verifierad kund
    Med vänlighet.förväntningar var att få huset sålt och det funkade bra.
    Roligt att du blev nöjd, är ju alltid skoj när det är många intresserade och värdet höjs./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-07-06 Verifierad kund
    Texten måste vara åtminstone 30 tecken
    Tack för det omdömet på 5/5 och minst 30 tecken. /Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-06-28 Verifierad kund
    Allt har varit till belåtenhet hittills,
    Det får vi tro det blir hela vägen till övertagandet också. Ha det bra och en fin sommar./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-06-13 Verifierad kund
    Min upplevelse av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved var mer än bra!
    Vi blev jättebra bemötta av både mäklaren och andra anställda på Svensk Fastighetsförmedling. Mäklaren var mer än hjälpsam med allt som vi behövde och undrade. Samt så gick det jättebra och smidigt att genomföra köpet på Töråsvägen 23.
    Roligt att ni är nöjda vilket är ömsesidigt då ni varit raka och tydliga. Ha nu en fin sommar./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-06-12 Verifierad kund
    Vi blev väldigt väl bemötta och mäklaren fanns tillhands för alla våra frågor och gav oss tid att titta runt.
    Vi har haft kontakt med två mäklare och annan personal via tfn och mejl på Svensk fastighetsförmedling Gislaved och alla har varit väldigt trevliga, tillmötesgående, hjälpsamma och proffsiga.
    Vi är väldigt nöjda med den kontakt vi hittils haft!
    Vad glada vi blir att höra att ni är är så nöjda med hela teamet på kontoret! Tack så mycket för de värmande orden från oss alla. Nu väntar vi spänt tills nycklarna ska lämnas över och att ni får tillbringa en härlig första sommar i torpet och att det blir många fler framöver! /Linnéa, Håkan och Angela. Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Burseryd
    2021-06-10 Verifierad kund
    Bra bemötande och positiva! Snabb service och hjälp med försäljning.
    Kan verkligen rekommendera dom👍
    Tack för vänligt omdöme. Roligt att ni är nöjda. Ha det fint./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-06-03 Verifierad kund
    Jag tycker att dom är fantastiska
    Aldrig några problem
    Tack det är ömsesidigt och det gäller även dina två söner som alltid ställer upp. Ha nu en fin helg hälsar Angela, Linnea och Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Reftele
    2021-05-27 Verifierad kund
    Vi har sålt bostad via Svensk Fastighetsförmedling. Hade räknat med bättre kontakt och mer professionellt bemötande. Upplevdes slarvigt och som att vi var bara en småsak att få överstökat. Sedan har de levererat ett bra arbete med att sälja. Det är en väldigt dyr mäklare därav var förväntningarna höga på just bemötandet. Men slutresultatet är helt okey så vi är ändock nöjda.
    Tråkigt att ni upplevde vårt arbete på detta sätt men vi tar till oss detta och ska försöka bättra oss. Ha en fin sommar./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-05-26 Verifierad kund
    Jag var mycket nöjd med Linneas snabba, professionella arbete. Jag träffade en mycket trevlig person.
    Tack så mycket för de vänliga orden och välkommen till grannskapet! /Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-05-24 Verifierad kund
    Toppen. Har hjälpt mig i flera ärenden och toppen varje gång.
    Tack för det alltid roligt med återkommande kunder. /Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-05-24 Verifierad kund
    Linnea är en supermäklare ... Jag är 100% nöjd med det arbete hon har gjort för oss.
    Tack för ett fint samarbete och grattis till ert nya hus. /Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-05-19 Verifierad kund
    Jag la bud på en lgh med 7 budgivare. Min telefon strejkade,då budade mäklaren Linnéa åt oss.
    Vi säljer vår nuvarande med samma bolag och fotograf är inbokad.
    Upplevde att det nästan gick för fort från bud till kontrakt.
    Nu ser vi fram emot många budgivare på vår 2,5:a.
    Mona Bergqvist/ Sture Larsson
    Tack för förtroendet att sälja er lägenhet. Givetvis registrerar vi era bud. Nu blir det omvända roller och ni som styr tempot. /Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    • Skeppshult
    2021-05-18 Verifierad kund
    Har sålt en bostadsrätt,det sköttes på bästa sätt och jag är mycket nöjd med det arbete som Håkan Palm har utfört.
    Tack för vänligt omdöme som alltid värmer. Ha det bra./Håkan Svensk Fastighetsförmedling Gislaved
    2021-05-04 Verifierad kund
    Utmärkt support i samband med husförsäljning, klara och raka besked och ständigt på hugget :)
    Roligt att höra att ni är nöjda. Tack för ett gott samarbete! /Linnea Svensk Fastighetsförmedling Gislaved