Ninos Simonsson
Registrerad mäklare sedan 2018-03-29
Aktiv på Reco.se sedan 2019-01-24
2019-07 - 2020-06

Läs vad 30 Läs vad Ninos Simonsson

• Gabriel H köpte sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-07-02

Hägersten
    Köpte en bostad. Han va riktigt serviceminded och pålitlig. Jag kände mig trygg att genomföra köpet. Läs mer
  • Danny B köpte sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-06-29

Vårby
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt i Vårby. Ninos var väldigt trygg och ledde oss genom processen på ett önskvärt sätt. Att köpa vår första bostad var både nervöst och stressande, det var därför skönt att kunna luta sig mot Ninos.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Osman P sålde sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-06-28

Vårby
    Otrolig duktig mäklare som utför sitt arbete helhjärtat samtidigt som han medför en otrolig trygghetskänsla.
    Denna man kan verkligen sitt yrke! Läs mer
  • Diana A
    Diana A skrev om Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-06-09

Ninos hjälpte oss med försäljning av vårt hus till rekordpris i området. Han är en mycket lyhörd och driven mäklaren som agerar professionellt i sin yrkesroll. Vi är mycket nöjda över Ninos insats och rekommenderar han starkt. Läs mer
  • Hadir A sålde sitt hus med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-06-05

Skärholmen
    Hej!
    Vi blev jätte nöjda med Ninos Simonsson som mäklare och han får 5 stjärnor som omdöme från oss. Verkligen en mäklare att rekommendera vidare. Han var inte alls stressad och pushade inte oss till att sälja om vi ej var nöjda med priset. Vi kände oss lugna och trygga i Ninos bemötande sedan dag 1 han var hemma hos oss. Vi är jätte nöjde och glada för vår försäljning av huset :).

Hadir Anton Läs mer
  • Maria A sålde sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-06-03

Aspudden
    Jättefin kontakt med Ninos som alltid varit lätt att få tag i och snabb på att återkoppla. Vi gjorde en mycket bra och smidig affär, vi som säljare är väldigt nöjda och jag tror även att köparna är nöjda. Läs mer
  • Marcus P
    Marcus P köpte sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-24

Sätra
    Köpte bostad i Sätra, nöjd med mäklaren som gav ett gott och riktigt intryck Läs mer
  • Allan J sålde sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-02-20

Fruängen
    Ninos är en mycket bra mäklare som tog sig tiden och gjorde ett superbra jobb. Var alltid tillgänglig och var väldigt ambitiös och målinriktad. Han levererade ett slutpris som var över mina förväntningar. Rekommenderas stort! Läs mer
  • Predrag Leo V sålde sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-02-08

Vårberg
    Riktigt härlig mäklare!
    Hängiven och dedikerad, ger sit yttersta, precis det man vill ha hos en mäklare.
    Kände mig trygg hos honom :) Läs mer
  • Ingvar S sålde sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-02-08

2:a
    Sätra
    Ninos är en mycket professionell och kompetent mäklare. Han är trevlig, lyhörd och förtroendegivande.
    Jag har träffat andra mäklare förr och har varit nöjd men jag har aldrig träffat någon mäklare med Ninos engagemang och ödmjukhet. Jag kan definitivt rekommendera honom till alla som går i säljtankar! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Anders Ångström