Ninos Simonsson
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 24 Läs vad Ninos Simonsson

• Marcus P
    Marcus P köpte sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-24

Sätra
    Köpte bostad i Sätra, nöjd med mäklaren som gav ett gott och riktigt intryck Läs mer
  • Allan J sålde sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-02-20

Fruängen
    Ninos är en mycket bra mäklare som tog sig tiden och gjorde ett superbra jobb. Var alltid tillgänglig och var väldigt ambitiös och målinriktad. Han levererade ett slutpris som var över mina förväntningar. Rekommenderas stort! Läs mer
  • Predrag Leo V sålde sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-02-08

Vårberg
    Riktigt härlig mäklare!
    Hängiven och dedikerad, ger sit yttersta, precis det man vill ha hos en mäklare.
    Kände mig trygg hos honom :) Läs mer
  • Ingvar S sålde sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-02-08

Sätra
    Ninos är en mycket professionell och kompetent mäklare. Han är trevlig, lyhörd och förtroendegivande.
    Jag har träffat andra mäklare förr och har varit nöjd men jag har aldrig träffat någon mäklare med Ninos engagemang och ödmjukhet. Jag kan definitivt rekommendera honom till alla som går i säljtankar! Läs mer
  • Reta R köpte sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2019-12-05

Vårberg
    Har köpt en lägenhet och jag tycker att mäklaren var trevligt, duktig att förklara saker och var grundligt tydligt när han svarade på våran frågor.
    Jag känner mig nöjd och att mina förväntningar är uppfyllda än så länge ;)
    Önskar honom lycka till med mer framgång i hans jobb 👍 Läs mer
  • Zana H sålde sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2019-11-11

Stockholm
    Vi har sålt vår bostadsrätt för rekordpris i området med hjälp av Ninos som mäklare.

Ninos är en engagrad mäklare som förbereder sig inför visning på alla vis och håller dig som säljare uppdaterad om allt som sker löpande. Likaså inför fotografering av lägenhet ville han delta för att gå igenom saker och ting igen. Ninos är en social och pratsam mäklare som man gärna pratar lite utöver det vanliga med.

Vi hade önskemål att få bra stöd och få en mäklare som självklart skulle sälja vår lägehet för en bra peng men även en personlighet och ärlighet bakom mäkaryrket. Tack för ditt engagemang Ninos :) Vi är jätte glada! Läs mer
    2019-11-15 Ninos Simonsson svarar Zana H
    Tack snälla för det mkt fina omdömet Zana. Du och Mehmet har varit underbara personer att samarbeta med. Önskar er all lycka i framtiden och letandet efter en ny bostad!
  • Amanda P köpte sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2019-11-01

Stockholm
    Vi köpte en bostadsrätt. Vi blev bemötta på ett mycket bra sätt. Vi fick mycket information. Allt gick bra och vi har haft en bra upplevelse. Läs mer
    2019-11-15 Ninos Simonsson svarar Amanda P
    Tack Amanda! Hoppas ni kommer trivas i Liljeholmen :)
  • Leonardo A köpte sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2019-10-30

Stockholm
    Bemött med glädje och entusiasm, var det frågor så svarade han de väldigt förklarande och vi är jättenöjda Läs mer
    2019-11-15 Ninos Simonsson svarar Leonardo A
    Tack Leo! Hoppas ni kommer trivas i Liljeholmen :)
  • Viktor A köpte sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2019-10-24

Aspudden
    Pålitlig och seriös mäklare som vill både säljare och köpare väl. Läs mer
    2019-11-15 Ninos Simonsson svarar Viktor A
    Tack Viktor! Hoppas ni kommer att trivas i underbara Aspudden :)
  • Eleonora S köpte sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2019-10-18

Hägerstensåsen
    Toppen bra mäklare! Kan verkligen rekommendera honom och företaget. Läs mer
    2019-10-24 Ninos Simonsson svarar Eleonora S
    Tack Eleonora! Hoppas du kommer trivas i Hägerstensåsen nu.
    Ninos Simonsson gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen