Ninos Simonsson

Ninos Simonsson

Ninos Simonsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Ninos Simonsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-03. Ninos Simonsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 151 omdömen med ett betyg på 4.8. Ninos Simonsson har haft 26 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

151 omdömen om Ninos Simonsson

Sedan starten hos Reco 2019
Nevena P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Vårberg

Proffsigt och trevlig bemötande! Tillgänglig, kunnig och driven mäklaren. Kan verkligen rekommendera Ninos Simonsson på Svensk Fastighetsförmedling!

Dilafruz I
Skärholmen

Vår lägenhetsköpupplevelse är mycket enkel och intressant tack vare Ninos Simonsson. I början trodde vi att det är en väldigt komplicerad sak att köpa en lägenhet. Men han var mycket professionell och snäll mot oss för varje fråga eller tvivel han gav oss ett rimligt svar. Vi är nöjda med den service som Ninos gav oss.

Fayzullo I
Skärholmen

Punktlig, tillgänglig, utför snabb hembearbetning.

Sanjid A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Bredäng

Han gjorde försäljningen snabbt och smidigt

Ibrahim P
Sätra

Mycket bra, professionell... Rekommenderar stark.

Amela P
Sätra

Kan säga att Ninos är en väldig trevlig mäklare, som utför sitt jobb på ett professionellt sätt. Rekommenderar starkt.

Kamaran H
Köpte sitt hus med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Johannesdal

Han förökar sin bäste Tt både säljare och köpare ska vara nöjda. Jobba snabbt , ofta var han tillgänget, snäll och hjälpsam

Melis Aysegul A
Sålde sitt hus med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Johannesdal

Vi vill tacka Ninos på Svensk Fastighetsförmedling för hans hjälp och engagemang till att sälja vårt objekt. Allting gick väldigt smidigt och Ninos var närvarande och hjälpsam under hela processen. Ett stort tack!

Kristian A
Johannesdal

Alla borde ha en mäklare som Ninos! Vi kan varmt rekommendera honom till alla som vill sälja sin bostad! Supernöjda ⭐️

Conny R
Skärholmen

Trevligt bemötande, proffsigt och snabbt handlagt.